1222/2011. (VI. 29.) Korm. határozat
1222/2011. (VI. 29.) Korm. határozat
a gyorsforgalmi- és a főúthálózat hosszú távú fejlesztési programjáról és nagytávú tervéről
A Kormány az útberuházások programjának hosszú távú meghatározása és a kapcsolódó gazdasági folyamatok tervezhetősége érdekében, a Nemzeti Együttműködési Programnak és az Új Széchenyi Tervnek megfelelően a következő határozatot hozza.
1. A Kormány elfogadja
a) a gyorsforgalmi- és a főúthálózat nagytávú tervét (a továbbiakban: Terv), amelyet – M = 1:250 000 méretarányban – az 1. melléklet tartalmaz,
b)1
2. A gyorsforgalmi- és a főúthálózat Tervben meghatározott útjait – az abban foglalt műszaki jellemzőkkel és hálózati elrendezéssel – a Fejlesztési Program végrehajtása, valamint a nagytávú fejlesztések helybiztosítására irányuló intézkedések során a Terv léptékének megfelelő pontossággal kell figyelembe venni.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: folyamatos
3. Az Országos Területrendezési Tervről szóló 2003. évi XXVI. törvény (a továbbiakban: OTrT-törvény) 2013. évi módosítását a Terv hálózati rendszerének figyelembevételével kell előkészíteni. A kiemelt térségi, valamint a megyei területrendezési terveket a hatályos OTrT-törvénnyel összhangban a Terv hálózati rendszerének és a területrendezési jogszabályok figyelembevételével kell elkészíteni. A környezetvédelmi és építési engedélyezésre előkészített útépítések tervezésénél a nyomvonalak kijelölésére vonatkozóan jogszabályban előírt gazdasági, társadalmi és környezeti szempontok értékelését tartalmazó döntés-előkészítő tanulmány vagy tanulmányterv és környezeti (beleértve örökségvédelmi) vizsgálat eredménye alapján a Terv helybiztosításra irányuló nyomvonalaitól el lehet térni.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
belügyminiszter
Határidő: folyamatos
4–7.2
8. A Fejlesztési Program gyorsforgalmi úti, illetve gyorsforgalmi úttá fejleszthető főúti fejlesztéseit figyelembe véve elő kell készíteni a Magyar Köztársaság gyorsforgalmi közúthálózatának közérdekűségéről és fejlesztéséről szóló 2003. évi CXXVIII. törvény módosítását.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
közigazgatási és igazságügyi miniszter
Határidő: 2011. december 31.
9. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
10.3
1. melléklet az 1222/2011. (VI. 29.) Korm. határozathoz
2. melléklet az 1222/2011. (VI. 29.) Korm. határozathoz
I. programciklus (munkaütemezés szerint 2011–2016) |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Út betű- és számjele |
Hosszú távú1 úttípus |
Projekt műszaki tartalma |
Sáv-szám |
Becsült hossz |
Nagytávú2 úttípus |
M0 |
autóút |
11. sz. főút – M10 autóút közötti szakasz4 |
2x2 |
7,1 |
autóút 2x2 |
M2 |
autóút |
M0 autóút – Vác dél4 |
2x2 |
12,3 |
autóút 2x2 |
M4 |
autópálya |
Üllő3 – Törökszentmiklós nyugat4 |
2x2 |
89,8 |
autópálya 2x2 |
M4 |
autópálya |
Berettyóújfalu (M35 autópálya) – országhatár4 |
2x2 |
31,2 |
autópálya 2x2 |
M8 |
autóút |
Körmend kelet – országhatár4 |
2x2 |
29,2 |
autóút 2x2 |
M8 |
autóút |
Nagykörös dél (441. sz. főút) – Szolnok nyugat4 |
2x1 |
34,9 |
autópálya 2x2 |
M8/710 |
főút |
710. sz. főút M7 csomópont – Balatonakarattya |
2x1 |
2,8 |
autóút 2x2 |
M15 |
autópálya |
M1 autópálya – országhatár között kapacitásbővítés4 |
2x2 |
12,8 |
autópálya 2x2 |
M30 |
autóút |
Tornyosnémeti – országhatár |
2x2 |
1,5 |
autóút 2x2 |
M35 |
autópálya |
Debrecen (4. sz. főút) – Berettyóújfalu |
2x2 |
24,8 |
autópálya 2x2 |
M43 |
autópálya |
Makó – országhatár4 |
2x2 |
22,7 |
autópálya 2x2 |
M44 |
autóút |
Kunszentmárton kelet – Kondoros kelet4 |
2x1/35% 2x2 |
46,6 |
autóút 2x2 |
M60 |
autóút/főút5 |
58. sz. főút – Pellérd délkelet és főúti visszakötés a 6. sz. főútig |
2x1 |
14,0 |
autópálya 2x2 |
M85 |
autóút |
Győr – Csorna (Csorna keleti és délnyugati elkerülővel)4 |
2x2 |
28,3 |
autóút 2x2 |
M86 |
autóút |
Csorna – Szombathely4 |
2x2 |
52,3 |
autóút 2x2 |
8 |
kiemelt főút |
Székesfehérvár – Herend (Székesfehérvár–Feketehegy és Várpalota elkerülő, M7 kezdőcsomópont fejlesztése, Veszprém déli elkerülőn és Márkó nyugat – Herend nyugat között kapacitásbővítés)4 |
2x2 |
48,4 |
kiemelt főút 2x2 |
21 |
kiemelt főút |
előzési szakaszok I. ütem |
2x2 |
9,4 |
kiemelt főút 2x2 |
26 |
főút |
Sajószentpéter elkerülő I. ütem |
2x1 |
5,3 |
kiemelt főút 2x2 |
26 |
főút |
Sajószentpéter–Kazincbarcika elkerülő II. ütem |
2x1 |
6,6 |
kiemelt főút 2x2 |
26 |
főút |
Miskolc északi elkerülő II. ütem4 |
2x1 |
8,2 |
kiemelt főút 2x2 |
32 |
főút |
32. sz. főút Jászberény elkerülő (III. ütem)4 |
2x1 |
3,9 |
főút 2x1 |
37 |
főút |
Szerencs átkelési szakasz kapacitásbővítés, előzési szakasz Gesztely térségében |
2x2 |
4,6 |
kiemelt főút 2x2 |
41 |
főút |
Vásárosnamény délkeleti tehermentesítő út4 és 6 |
2x1 |
1,6 |
főút 2x1 |
47 |
főút |
Hódmezővásárhely északi elkerülés |
2x1 |
11,0 |
autóút 2x2 |
52 |
főút |
Solt északi elkerülő |
2x1 |
5,8 |
főút 2x1 |
55 |
főút |
55. sz. főút Mórahalom elkerülő |
2x1 |
6,2 |
főút 2x1 |
62 |
főút |
Seregélyes, Perkáta, Szabadegyháza iparterület elkerülő |
2x1 |
16,8 |
főút 2x1 |
67 |
főút |
Somogyaszaló, Mernye, Somogybabod elkerülő4 |
2x1 |
30,5 |
kiemelt főút 2x2 |
68 |
főút |
Nagyatád és Marcali elkerülő4 |
2x1 |
10,4 |
főút 2x1 |
76 |
főút |
Balatonszentgyörgy elkerülő4 |
2x1 |
5,3 |
autóút 2x2 |
76 |
főút |
Fenékpuszta elkerülő 76–714 |
2x1 |
2,8 |
főút 2x1 |
82 |
főút |
Veszprém, Gyulafirátót elkerülő4 |
2x1 |
6,0 |
főút 2x1 |
83 |
főút |
Győr (M1 autópálya) – Takácsi dél (Takácsi, Gyarmat, Tétszentkút, Tét, Győrszemere elkerülő) |
2x1/2x2 |
17,6 |
főút 2x1/2x2 |
86 |
főút |
Nádasd, Zalalövő elkerülő4 |
2x1 |
15,5 |
főút 2x1 |
87–86 |
főút |
Szombathely keleti elkerülő 2x2 sávra bővítés |
2x2 |
1,3 |
főút 2x2 |
251 |
főút |
elkerülő lánc Nagytálya dél – 25. sz. főút között (távlati M25) |
2x1 |
12,4 |
autóút 2x2 |
445 |
főút |
Kecskemét északi elkerülő |
2x1 |
12,4 |
főút 2x1 |
14 |
főút |
Győr északkeleti elkerülő M1 – 14. sz. főutak között (új Mosoni-Duna híddal)4 és 5 |
2x1 |
13,6 |
főút 2x1 |
101 |
főút |
Zsámbék délkelet – Tinnye dél |
2x1 |
11,2 |
kiemelt főút5 |
II. programciklus (munkaütemezés szerint 2017–2020) |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Út betű- és számjele |
Hosszú távú1 úttípus |
Projekt műszaki tartalma |
Sáv-szám |
Becsült hossz |
Nagytávú2 úttípus |
M0 |
autóút |
M10 – M1 gyorsforgalmi utak között4 |
2x2 |
18,2 |
autóút 2x2 |
M4 |
autópálya |
Törökszentmiklós nyugat – Kisújszállás nyugat |
2x2 |
26,0 |
autópálya 2x2 |
M8 |
autóút |
Körmend kelet – Rábahídvég kelet |
2x2 |
13,1 |
autóút 2x2 |
M8 |
autóút |
Balatonfűzfő (710. sz. főút) – Veszprém (73. sz. főút)4 |
2x1 |
12,8 |
autóút 2x1 |
M8 |
autóút |
Dunavecse – Kecskemét (M5)4 |
2x1 |
50,1 |
autópálya 2x2 |
M8 |
autópálya |
M5 – M44 gyorsforgalmi utak közötti szakasz4 |
2x2 |
14,5 |
autópálya 2x3 |
M8–M9 |
autóút |
Rábahídvég kelet – Vasvár kelet4 |
2x2 |
7,3 |
autóút 2x3 |
M9 |
autóút |
Kaposvár kelet – Bonyhád kelet (Dombóvár nyugati bekötéssel a 61. sz. főútra,Bonyhád keleti elkerülővel)4 |
2x1 |
57,4 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút |
Zalaegerszeg (76. sz. főút) – Pacsa (M75)4 |
2x2 |
11,9 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút |
Vasvár – Zalaegerszeg (76. sz. főút)4 |
2x2 |
28,4 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút |
Rábahídvég kelet (M8) – Táplánszentkereszt (87)6 |
2x2 |
12,2 |
autóút 2x2 |
M10 |
autóút |
Üröm – Kesztölc 4 |
2x2 |
23,0 |
autóút 2x2 |
M30 |
autóút |
Szikszó, Aszaló, Csobád, Forró, Abaújdevecser elkerülő |
2x1 |
20,1 |
autóút 2x2 |
M44 |
autóút |
Kondoros kelet – Békéscsaba nyugat |
2x1/35% 2x2 |
18,3 |
autóút 2x2 |
M49 |
autóút |
Vaja (M3) – Kocsord kelet (491. sz. főút) Győrtelek nyugati elkerülővel |
2x1 |
20,0 |
autóút 2x2 |
M75 |
autóút |
Pacsa (M9 autóút) – Fenékpuszta4 |
2x1 |
29,7 |
autóút 2x2 |
M85 |
autóút/ |
Sopron kelet (84. sz. főút) – Pereszteg (84. sz. főút), Nagycenk keleti elkerülővel4 |
2x2/2x1 |
12,4 |
autóút 2x2 |
3 |
főút |
Gödöllő déli elkerülő4 |
2x1 |
10,7 |
főút 2x1 |
4 |
főút |
Hajdúszoboszló kelet – Debrecen (M35 autópálya) |
2x2 |
13,3 |
főút 2x2 |
6 |
főút |
Kővágószőlős dél – Szentlőrinc kelet |
2x2 |
10,5 |
főút 2x2 |
6 |
főút |
Szigetvár északnyugati elkerülő (67. sz. főút – Szigetvár nyugat) |
2x1 |
4,0 |
főút 2x1 |
8 |
kiemelt főút |
Herend nyugat – Ajka |
2x2 |
19,0 |
autóút 2x2 |
13 |
kiemelt főút |
1. sz. főút – országhatár (2x2 sávosra bővíthető |
2x1 |
1,8 |
kiemelt főút 2x2 |
21 |
kiemelt főút |
M3 autópálya – Salgótarján dél (Bátonyterenye átkelési szakasszal)4 |
2x2 |
28,0 |
kiemelt főút 2x2 |
23 |
főút |
Bátonyterenye elkerülő |
2x1 |
2,2 |
főút 2x1 |
25 |
főút |
Ózd tehermentesítő |
2x1 |
2,1 |
főút 2x1 |
26 |
főút |
Kazincbarcika, Vadna, Putnok és Dubicsány elkerülők4 |
2x1 |
16,3 |
2x2 kiemelt főút/2x1 főút |
38 |
főút |
Nyíregyháza nyugati elkerülő I. ütem (M3 – felsősimai összekötőút között) |
2x1 |
1,5 |
főút 2x1 |
47 |
főút |
Szeged (M43) – Hódmezővásárhely között hiányzó szakasz (Tisza híd)4 |
2x2 |
1,2 |
autóút 2x2 |
51 |
kiemelt főút/ főút |
Budapest (M0 autóút) – Kiskunlacháza észak 2x2, továbbá Kiskunlacháza és Dömsöd elkerülő 2x14 |
2x2/2x1 |
35,8 |
kiemelt főút/ főút 2x2/ 2x1 |
53 |
főút |
Soltvadkert elkerülő |
2x1 |
9,2 |
főút 2x1 |
57 |
főút |
Mohács (M6) – Boly (56. sz. főút) |
2x2 |
5,9 |
főút 2x2 |
76 |
főút |
M9 autóút – Zalaegerszeg bővítés 2x2-re4 |
2x2 |
3,8 |
autóút 2x2 |
81 |
kiemelt főút |
Székesfehérvár (Sárkeresztes) – Mór4 |
2x2 |
17,7 |
kiemelt főút 2x2 |
86 |
főút |
Kozmadombja, Kálócfa és Zalabaksa elkerülő4 |
2x1 |
6,9 |
főút 2x1 |
471 |
főút |
Hajdúsámson elkerülő, 2x2 sávra bővítés 4. sz. főút – Hajdúsámson nyugat |
2x1/2x2 |
11,3 |
főút 2x1/2x2 |
101 főút |
főút5 |
Kesztőlc (M10 autóút) – Tinnye dél4 |
2x1 |
12,5 |
kiemelt főút 2x2 |
212 főút |
főút |
Gyöngyös nyugati elkerülő II. ütem |
2x1 |
4,2 |
főút 2x1 |
211 |
főút |
Vác dél (M2) – Gödöllő észak (M3)4 |
2x1 |
20,1 |
főút 2x2 |
211 Váci Duna-híd |
főút |
M2 autóút – 11. sz. főút között (M2 – új Nagy-Duna híd – meglévő Tahi híd hozzávezető utak, benne Tótfalu északi elkerülő)4 |
2x1 |
9,1 |
főút 2x1 |
III. programciklus (munkaütemezés szerint 2021–2024) |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Út betű- és számjele |
Hosszú távú1 úttípus |
Projekt műszaki tartalma |
Sáv-szám |
Becsült hossz |
Nagytávú2 úttípus |
M0 |
autóút |
M2 autóút – 11. sz. főút közötti kapacitásbővítés4 |
2x3 |
5,7 |
autóút 2x3 |
M0 |
autópálya |
M6 autópálya – 51. sz. főút közötti kapacitásbővítés4 |
2x4 |
11,2 |
autópálya 2x4 |
M0 |
autópálya |
M5 – M31 autópályák közötti kapacitásbővítés4 |
2x3 |
22,0 |
autópálya 2x3 |
M1 |
autópálya |
M0 autóút – Tatabánya nyugat (bővítés 2x3-sávra)4 |
2x3 |
48,2 |
autópálya 2x3 |
M2 |
autóút |
Vác dél – Rétság 2x2, Rétság (22. sz. főút) – országhatár 2x14 |
2x1/2x2 |
50,1 |
autóút 2x2 |
M4 |
autópálya |
Kisújszállás – Berettyóújfalu (M35)4 |
2x2 |
65,9 |
autópálya 2x2 |
M8 |
autóút |
M7 – M6 autópályák között (M6 – 63. sz. főút között 2x2 sávval)4 |
2x1/2x2 |
55,4 |
autópálya 2x2 |
M9 |
autóút |
54 – 53. sz. főutak között4 |
2x1 |
36,1 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút |
Táplánszentkereszt (87. sz. főút) – Nemesbőd |
2x1 |
8,1 |
autóút 2x2 |
M30 |
autóút |
Miskolc – Szikszó dél |
2x2 |
12,9 |
autóút 2x2 |
M44 |
autóút |
M8 autópálya – Kunszentmárton kelet4 |
2x2 |
47,4 |
autóút 2x2 |
M49 |
autóút |
Kocsord kelet (491) – Pátyod délkelet10 |
2x1 |
20,0 |
autóút 2x2 |
M85 |
autóút |
Sopron kelet (84. sz. főút) – országhatár4 |
2x2 |
12,2 |
autóút 2x2 |
M85 |
autóút |
Csorna nyugat – Kapuvár nyugat4 |
2x2 |
17,8 |
autóút 2x2 |
4 |
kiemelt főút |
4. sz. főút Nyíregyháza (M3 autópálya) – Debrecen (354. sz. főút)4 |
2x2 |
35,6 |
kiemelt főút 2x2 |
8 |
kiemelt főút |
Bakonygyepes, Devecser és Tüskevár elkerülő |
2x2 |
7,0 |
autóút 2x2 |
22 |
főút |
Balassagyarmat elkerülő II. ütem4 |
2x1 |
4,9 |
főút 2x1 |
23 |
főút |
Nemti, Pétervására, Bükkszenterzsébet, Tarnalelesz elkerülő |
2x1 |
12,7 |
főút 2x1 |
25 |
főút |
Eger elkerülő4 |
2x1 |
12,5 |
főút 2x1 |
25 |
főút |
Szentdomonkos7, Sajópüspöki, Bánréve elkerülő4 |
2x1 |
5,9 |
főút 2x1 |
31 |
kiemelt főút |
Tápiósági feltáró út I. ütem (M0 és Tápiószecső észak között)4 |
2x2 |
24,9 |
kiemelt főút 2x2 |
37 |
kiemelt főút |
előzési szakasz Szerencs térségében4 |
2x2 |
7,2 |
kiemelt főút 2x2 |
38 |
főút |
Nyíregyháza nyugati elkerülő II. ütem (felsősimai összekötőút – 38. sz. főút között) |
2x1 |
10,7 |
főút 2x1 |
47 |
főút |
Mezőberény elkerülő |
2x1 |
6,9 |
autóút 2x2 |
53 |
főút |
Solt kelet – Kiskunhalas dél elkerülőlánc 4 |
2x1 |
22,8 |
főút 2x1 |
58 |
főút |
58. sz. főút Szalánta és Túrony elkerülő |
2x1 |
4,3 |
főút 2x1 |
61 |
főút |
Dombóvár északnyugati elkerülő8 |
2x1 |
7,9 |
főút 2x1 |
65 |
főút |
Iregszemcse, Ságvár, Siófok-Balatonkiliti elkerülő |
2x2/2x1 |
16,2 |
főút 2x2/2x1 |
81 |
kiemelt főút/főút |
Mór – Kisbér (13. sz. főút) (2x2) és Székesfehérvár elkerülő (2x1)4 |
2x2/2x1 |
20,2 |
kiemelt főút 2x2 |
86 |
főút |
Jánossomorja, Bősárkány elkerülő M86 nyomvonalán |
2x1 |
11,3 |
autóút 2x2 |
87 |
főút |
M86 – országhatár között új (részben új nyomvonalú 87. sz.) főút (M86 – Gyöngyösfalu dél között kiemelt főút 2x2, egyébként 2x1) |
2x1 |
19,9 |
kiemelt főút 2x2 |
381 |
főút |
Kékcse, Csemény, Cigánd, Pácin elkerülő (3835.j. ök. út fejlesztése)4 |
2x1 |
23,5 |
főút 2x1 |
651 |
főút5 |
Iregszemcse – Nagykónyi dél |
2x1 |
7,7 |
főút 2x1 |
812 |
főút |
Mór – Tatabánya (Kecskéd – Tatabánya 2x2)4 |
2x2/2x1 |
28,4 |
főút 2x1/2x2 |
új út |
mellékút6 |
Mosonmagyaróvár déli bekötése |
2x1 |
1,6 |
mellékút 2x1 |
IV. programciklus (munkaütemezés szerint 2025–2027) |
|||||
---|---|---|---|---|---|
Út betű- és számjele |
Hosszú távú1 úttípus |
Projekt műszaki tartalma |
Sáv-szám |
Becsült hossz |
Nagytávú2 úttípus |
M1–M7 |
autópálya |
Bővítés 2x4 sávra Egérút – M1–M7 csomópont között (ahol nincs 2x4 sáv) |
2x4 |
2,5 |
autópálya 2x4 |
M3 |
autópálya |
Budapest (M0) – Hatvan (21. sz. főút)4 |
2x3 |
43,8 |
autópálya 2x3 |
M3 |
autóút |
Vásárosnamény – országhatár4 |
2x1 |
24,0 |
autópálya 2x2 |
M5 |
autópálya |
Budapest – Újhartyán4 |
2x3 |
30,6 |
autópálya 2x3 |
M6 |
autóút |
Bóly (M60) – országhatár4 |
2x1 |
18,3 |
autópálya 2x2 |
M7 |
autópálya |
63. sz. főút – M8 autópálya (3. sáv bal pálya) |
3+2 |
24,8 |
autópálya |
M7 |
autópálya |
Érd (M0) – Székesfehérvár (63. sz. főút)4 |
2x3 |
51,1 |
autópálya 2x3 |
M8 |
autóút |
Szolnok (M4) – Jászalsószentgyörgy kelet |
2x1 |
16,7 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút5 |
Pereszteg (M85) – Lövő (84)4 |
2x1 |
13,9 |
autóút4 2x2 |
M9 |
autóút |
Pacsa (M75) – Nagykanizsa – Kaposvár nyugat4 |
2x1 |
90,9 |
autóút 2x2 |
M9 |
autóút |
Bonyhád kelet – Szekszárd észak (6. sz. főút) |
2x1 |
16,8 |
autóút 2x2 |
M34 |
autóút/ |
Vásárosnamény (M3) – Kisvárda kelet (autóút) és Jéke – 4. sz. főút között mellékút, Kisvárda és Jéke elkerülővel4 |
2x1 |
22,8 |
autóút 2x2/ mellékút 2x1 |
M49 |
autóút |
Kocsord (491) – Pátyod délkelet Pátyod délkelet – országhatár |
2x1 |
7,9 |
autóút 2x2 |
M85 |
autóút |
Kapuvár nyugat – Pereszteg (84. sz. főút)4 |
2x2 |
27,9 |
autóút 2x2 |
M86 |
autóút |
Levél (M1) – Csorna (M85)4 |
2x2 |
35,8 |
autóút 2x2 |
1 |
főút |
Vértesszőlős, Tata és Komárom elkerülő4 |
2x1 |
18,5 |
főút 2x1 |
6 |
főút |
Pécs – Pécsvárad kelet |
2x2 |
17,6 |
főút 2x2 |
8 |
kiemelt főút |
Ajka – Vasvár4 |
2x2 |
51,2 |
autóút 2x2 |
13 |
kiemelt főút |
Kisbér – M14 |
2x2 |
18,9 |
kiemelt főút 2x2 |
26 |
kiemelt főút |
Miskolc északi elkerülő kiemelt főúttá fejlesztése4 |
2x2 |
6,7 |
kiemelt főút 2x2 |
31 |
kiemelt főút/főút |
Tápiósági feltáró út II. ütem (Tápiószecső észak – Szentmártonkáta között 2x2, Szentmártonkáta – Nagykáta északkelet között 2x1)4 |
2x2/2x1 |
14,9 |
kiemelt főút |
32 |
főút |
32. sz. főút Jászalsószentgyörgy (M8) – Hatvan dél közötti elkerülők4 |
2x1 |
18,8 |
főút 2x1 |
37 |
kiemelt főút |
37. sz. főút Hernádkak – Mád térsége (39. sz. főút)4 |
2x2 |
17,8 |
kiemelt főút 2x2 |
39 – 38 |
főút |
új 39 sz. főút Encs – Tiszanagyfalu között (új Tisza híddal), 38. sz. főúton Nyírtelek4 |
2X1 |
45,3 |
főút 2X1 |
47 |
főút |
Csorvás elkerülő |
2x1 |
5,0 |
autóút 2x2 |
51 |
főút |
51. sz. főút elkerülő lánc Solt kelet – Baja dél |
2x1 |
42,9 |
főút 2x1 |
54 |
főút |
Kecskemét (M5) – Soltvadkert délnyugat elkerülőlánc4 |
2x1 |
5,4 |
főút 2x1 |
55 |
főút |
Pörböly elkerülő |
2x1 |
2,4 |
főút 2x1 |
68 |
főút |
Böhönye elkerülő |
2x1 |
4,3 |
főút 2x1 |
81 |
főút |
81. sz. főút Kisbér (13. sz. főút) – Győr (M1) közötti elkerülők4 |
2x1 |
18,2 |
kiemelt főút 2x2 |
442 |
főút |
Szolnok-Szandaszőlős, Rákóczifalva és Rákócziújfalu elkerülő4 |
2x1 |
14,0 |
kiemelt főút 2x2 |
471 |
főút |
Nyíradony, Nyírbátor elkerülő |
2x1 |
7,3 |
főút 2x1 |
66 – 611 |
kiemelt főút/ főút |
új főút Dombóvár nyugat (M9) – Kozármisleny (M60) |
2x2/2x1 |
48,1 |
kiemelt főút 2x2 |
67 |
főút |
Szigetvár dél – Zaláta (országhatár)4 |
2x1 |
32,6 |
főút 2x1 |
671 |
főút |
Nagykónyi – Sávoly (7. sz. főút)4 |
2x1 |
68,1 |
főút 2x1 |
447 |
főút |
Békéscsaba – Mezőkovácsháza (4432 j. ök. út) – Battonya (országhatár) |
2x1 |
53,2 |
főút 2x1 |
Az 1. pont b) alpontját az 1486/2014. (VIII. 28.) Korm. határozat 3. pont b) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 4–7. pontot az 1486/2014. (VIII. 28.) Korm. határozat 3. pont b) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 10. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás