nyomtatás  nagyítás kicsinyítés 
Betöltés...
60/1992. (IV. 1.) Korm. rendelet
a közúti gépjárművek, az egyes mezőgazdasági, erdészeti és halászati erőgépek üzemanyag- és kenőanyag- fogyasztásának igazolás nélkül elszámolható mértéke
2010-01-01
infinity
5

60/1992. (IV. 1.) Korm. rendelet

a közúti gépjárművek, az egyes mezőgazdasági, erdészeti és halászati erőgépek üzemanyag- és kenőanyag- fogyasztásának igazolás nélkül elszámolható mértékéről

A magánszemélyek jövedelemadójáról szóló 1991. évi XC. törvény 56. §-ának c) pontjában foglalt felhatalmazás alapján a Kormány a következőket rendeli el:

1. §1 A közúti gépjárművek, a mezőgazdasági vontatók, a hatósági jelzéssel ellátott lassú járművek és a segédmotoros kerékpárok (a továbbiakban együtt: gépjárművek), a gépjárművezetés oktatására használt gépjárművek (a továbbiakban: oktató gépjárművek), az önjáró mezőgazdasági gépek (a továbbiakban: mezőgazdasági erőgépek), a motorfűrészek és az erdészeti közelítő eszközök (a továbbiakban: erdészeti gépek), valamint a halászati hajtóerőgépek üzemanyag- és kenőanyag-felhasználása – az igazolás nélkül elszámolható költség meghatározásához – az e rendeletben meghatározott üzemanyag-fogyasztási norma alapján vehető figyelembe.

2. §2 (1) Üzemanyag-fogyasztási normaként

a) az 1. melléklet, az 1/A. melléklet vagy a (2) bekezdés szerint meghatározott alapnorma (a továbbiakban: alapnorma), általánostól eltérő üzemeltetési mód esetében a 2. mellékletben meghatározott korrekciós tényezőkkel módosítva, vagy

b) a 4. §-ban meghatározott alapnorma-átalány

vehető figyelembe.

(2) Az 1. mellékletben fel nem tüntetett típusú, valamint az 1/A. melléklet alapján meg nem határozható alapnormájú, illetőleg a rendeletben meghatározottaktól eltérő fajtájú üzemanyaggal üzemelő gépjárművek esetében az alapnorma értékét a gyártó vagy

a) a gyártó adatai, vagy

b) az üzemanyag-fogyasztás mérése

alapján műszaki szakértő állapíthatja meg.

3. § (1)3 A gépjárművek kenőanyag-felhasználása – a (2) bekezdésben az olajcseréhez meghatározott mennyiségen felül – a 2. § szerint meghatározott üzemanyag-fogyasztási norma 7 ezrelékének megfelelő mennyiség.

(2) A motorolaj és hajtóműolaj cseréjéhez felhasználható mennyiség a gyártó által megjelölt mennyiség lehet.

4. §4 (1) A gépkocsik, a segédmotoros kerékpárok és a motorkerékpárok alapnormája a 2. § (1) bekezdésének a) pontjában meghatározott alapnormaképzési módszer helyett – egyszerűsített elszámolásként – a (2)–(5) bekezdésekben foglaltak szerint alapnorma-átalányként is meghatározható.

(2)5 A benzinüzemű személygépkocsi alapnorma-átalány mértéke a beépített motor hengerűrtartalma szerint:

a) 1000 cm3-ig

7,6 liter/100 kilométer,

b) 1001–1500 cm3-ig

8,6 liter/100 kilométer,

c) 1501–2000 cm3-ig

9,5 liter/100 kilométer,

d) 2001–3000 cm3-ig

11,4 liter/100 kilométer,

e) 3001 cm3 felett

13,3 liter/100 kilométer.

(3)6 A gázolajüzemű személygépkocsi alapnorma-átalány mértéke a beépített motor hengerűrtartalma szerint:

a) 1500 cm3-ig

5,7 liter/100 kilométer,

b) 1501–2000 cm3-ig

6,7 liter/100 kilométer,

c) 2001–3000 cm3-ig

7,6 liter/100 kilométer,

d) 3001 cm3 felett

9,5 liter/100 kilométer.

(4) Az autógázzal üzemelő tiszta gázüzemű, valamint kettős üzemű gépkocsi alapnorma-átalány mértékét – a (2) bekezdés alapján liter/100 kilométerben meghatározott alapnorma érték – továbbá

a) cseppfolyós propán-bután gázüzem (LPG) esetén 1,2 (liter/liter) értékű,

b) földgáz (CNG, LNG) üzem esetén 0,8 (Nm3/liter) értékű

módosító tényező szorzataként kell megállapítani.

(5)7 A segédmotoros kerékpár és a motorkerékpár alapnorma-átalány mértéke a beépített motor hengerűrtartalma szerint:

a) segédmotoros kerékpár:

3,0 liter/100 km,

b) motorkerékpár: 80 cm3-ig

3,5 liter/100 km,

c) motorkerékpár: 81–125 cm3

3,8 liter/100 km,

d) motorkerékpár: 126–250 cm3

4 liter/100 km,

e) motorkerékpár: 251–500 cm3

4,5 liter/100 km,

f) motorkerékpár: 500 cm3 felett

5 liter/100 km.

(6) A gépjárművezetés gyakorlati oktatása során az oktató gépjárműre vonatkozóan alapnorma-átalányként a (2)–(5) bekezdések szerint meghatározott alapnormaátalány 1,8-szeres értéke (180%-a) vehető figyelembe.

(7) A (2)–(6) bekezdésben meghatározott alapnormaátalány a – gyártótól, illetőleg a kereskedelmi forgalmazótól származó – dokumentációban (kezelési utasításban) meghatározott minőségű üzemanyagra vonatkozik.

5. §8 A személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény 27. § (1) bekezdés b) pontjának, illetve (2) bekezdésének alkalmazása esetén az üzemanyag- és kenőanyag-felhasználás e rendelet szerint történő meghatározásához a személyi jövedelemadóról szóló törvényben előírt adattartalmú útnyilvántartásban az üzemanyag feltöltés (tankolás) helyét, idejét és mennyiségét, valamint a kilométeróra állását is fel kell tüntetni.

6. § (1)9 A mezőgazdasági erőgépek üzemanyag és kenőanyag, valamint a kiegészítő berendezésekhez szükséges hidraulikaolaj felhasználását a 3. és 4. számú mellékletben meghatározottak szerint kell megállapítani.

(2) A mezőgazdasági erőgépeknél útnyilvántartásnak minősül az igénybevételi nyilvántartás.

(3)10 Az erdészeti gépek üzemanyag és kenőanyag, valamint a kiegészítő berendezésekhez szükséges hidraulikaolaj felhasználását, továbbá a halászati hajtóerőgépek üzemanyag- és kenőanyag felhasználását az 5. számú mellékletben meghatározottak szerint kell megállapítani.

7. §11 Ez a rendelet 1992. április 1-jén lép hatályba.

a)–f)12

1. melléklet a 60/1992. (IV. 1.) Korm. rendelethez13

Gépjárművek azonosító adatai
és tüzelőanyag-fogyasztási normái

JÁRMŰFAJTÁK:

benzinüzemű személygépkocsik

gázolajüzemű személygépkocsik

benzinüzemű autóbuszok

gázolajüzemű autóbuszok

benzinüzemű tehergépkocsik

gázolajüzemű tehergépkocsik

vontatók

1.

Gyártmány

2.

Típus

3.

Jelleg (nyitott, csukott, combi, fixplatós, billenős, tartály, csuklós, nyerges, horgos, különleges stb.)

4.

Jellegzetességek (terepjáró, rakodólap, rakodódaru, csörlő, automata, differenciálzár, városi, helyközi, távolsági stb.)

5.

Saját tömeg (t)

6.

Teherbírás, vontatható teher; szállítható személyek száma

7.

Motorteljesítmény [DIN kW (LE) fordulatnál]

8.

Lökettérfogat (ccm)

9.

Tüzelőanyag (üzemanyag) [ESZ–95, ESZ–98, gázolaj, l:keverék]

10.

Műszaki ellenőrzési sebesség (km/h)

11.

Műszaki norma (liter/100 km)

12.

Alapnorma (liter/100 km)

BENZINÜZEMŰ SZEMÉLYGÉPKOCSIK ALAPNORMÁI

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ALFA ROMEO

ARNA II

csukott

 

0,8-0,9

5

63,5

1351

ESZ–98

90

6,0

8,1

ALFA ROMEO

164 3,0 V6

csukott

automata váltó

1,300

5

138-141

2959

ESZ–98

90

7,2

9,2

ALFA ROMEO

ALFA 164 (2,0 T Spark)

csukott

 

1,2-1,3

5

102-105

1962

ESZ–95

90

6,5

8,5

ALFA ROMEO

ALFA 164 (2,0 T Spark)

csukott

 

1,2-1,3

5

107-109

1962

ESZ–98

90

6,5

8,3

ALFA ROMEO

ALFA 164 (2,0 V6 Turbo)

csukott

 

1,4-1,5

5

148-151

1996

ESZ–95

90

7,1

9,4

ALFA ROMEO

ALFA 164 (2,0i Turbo)

csukott

 

1,2-1,3

5

126-129

1995

ESZ–98

90

6,3

8,1

ALFA ROMEO

ALFA 164 (3,0 V6)

csukott

 

1,2-1,3

5

132-135

2959

ESZ–95

90

7,2

9,8

ALFA ROMEO

ALFA 164 (3,0 V6)

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

132-135

2959

ESZ–95

90

7,2

9,2

ALFA ROMEO

ALFA 164 (3,0 V6)

csukott

 

1,2-1,3

5

145-147

2959

ESZ–95

90

7,3

10,0

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,3 S)

csukott

 

0,9-1,0

5

63,5

1351

ESZ–98

90

5,7

8,1

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,3)

csukott

 

0,8-1,0

5

58

1351

ESZ–98

90

5,8

7,8

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,3)

csukott

 

0,9-1,1

5

63

1351

ESZ–95

90

6,0

8,2

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,5)

csukott

 

0,9-1,0

5

77

1490

ESZ–98

90

6,0

8,2

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,5)

csukott

 

0,9-1,0

5

62-62,5

1490

ESZ–98

90

5,7

7,7

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,5ie)

csukott

 

0,8-1,0

5

71-72

1490

ESZ–98

90

5,8

7,7

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,5ie)

csukott

 

0,9-1,0

5

70-71

1490

ESZ–95

90

6,0

7,8

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,5ie) Sport Wagon

csukott

 

0,9-1,0

5

70-71

1490

ESZ–95

90

6,0

8,0

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,7ie 4x4)

csukott

 

0,9-1,1

5

77-79

1712

ESZ–95

90

5,7

8,2

ALFA ROMEO

ALFA 33 (1,7ie)

csukott

 

0,9-1,1

5

77-79

1712

ESZ–95

90

5,7

7,8

ALFA ROMEO

ALFA 33 (Boxer 16V)

csukott

 

1,0-1,1

5

95-97

1712

ESZ–95

90

5,9

8,2

ALFA ROMEO

ALFA 33 (Boxer 16V)

csukott

 

1,0-1,1

5

98-101

1712

ESZ–98

90

5,9

8,2

ALFA ROMEO

ALFA 75

csukott

 

1,0-1,2

5

88,5

1779

ESZ–98

90

7,0

9,6

ALFA ROMEO

ALFA 75 (1,6)

csukott

 

1,0-1,1

5

81

1567

ESZ–98

90

6,9

9,5

ALFA ROMEO

ALFA 75 (1,6ie)

csukott

 

1,0-1,1

5

77-79

1567

ESZ–98

90

6,7

8,5

ALFA ROMEO

ALFA 75 (1,8i Turbo)

csukott

 

1,2-1,3

5

121

1779

ESZ–95

90

7,0

8,4

ALFA ROMEO

ALFA 75 (1,8ie)

csukott

 

1,0-1,2

5

88

1779

ESZ–95

90

6,9

8,8

ALFA ROMEO

ALFA 75 (1,8ie)

csukott

 

1,0-1,2

5

88-90

1779

ESZ–98

90

6,9

8,7

ALFA ROMEO

ALFA 75 (2,0 T.Spark)

csukott

 

1,1-1,2

5

104-105

1962

ESZ–95

90

6,3

8,4

ALFA ROMEO

ALFA 75 (2,0 T.Spark)

csukott

 

1,1-1,2

5

107-109

1962

ESZ–98

90

6,0

8,1

ALFA ROMEO

ALFA 75 (2,5 V6)

csukott

 

1,1-1,4

5

114,5

2492

ESZ–98

90

6,8

9,8

ALFA ROMEO

ALFA 75 (3,0 V6)

csukott

 

1,3-1,4

5

139-141

2959

ESZ–95

90

7,6

10,2

ALFA ROMEO

Alfasud 1,3

csukott

 

0,8-0,9

5

58

1351

ESZ–98

90

6,7

9,2

ALFA ROMEO

Alfetta 1,8

csukott

89,5 kW

1,1-1,2

5

89,5

1779

ESZ–98

90

6,7

9,4

ALFA ROMEO

GTV 2,0

csukott

95,5 kW

1,1-1,2

5

95,5

1962

ESZ–98

90

6,8

9,9

ALFA ROMEO

Gulietta 1,6

csukott

 

1,0-1,1

5

75

1570

ESZ–98

90

7,3

10,4

ALFA ROMEO

Gulietta 2,0

csukott

 

1,0-1,1

5

95,5

1962

ESZ–98

90

7,3

10,1

ALFA ROMEO

Spider 1,6

csukott

 

1,0-1,1

5

78-80

1567

ESZ–98

90

7,6

9,8

ALFA ROMEO

Spider 2,0

csukott

 

1,0-1,3

5

94

1962

ESZ–98

90

9,0

11,4

ALFA ROMEO

Spider 2,0 i

csukott

 

1,0-1,2

5

86-88

1962

ESZ–95

90

6,6

8,7

ALFA ROMEO

Spider 2,0 i

csukott

 

1,0-1,2

5

93

1962

ESZ–98

90

6,6

8,6

ARO

10,4

kombinált

terepjáró

1,190

5

40

1289

ESZ–98

70

10,0

10,5

ARO

10,4 (Dácia 1310 TLX mot.)

kombinált

terepjáró

1,190

5

48

1397

ESZ–98

70

10,0

10,5

ARO

244

csukott

terepjáró

1,66

5

59

2495

ESZ–98

69

16,5

17,0

ARO

M-461-C

nyitott

terepjáró

1,55

8

57

2512

ESZ–98

60

16,5

17,0

AUDI

100 (1,6)

csukott

4 fokozatú váltó

1,1-1,2

5

62,5

1588

ESZ–98

90

7,0

9,6

AUDI

100 (1,8:1,8i)

csukott

 

1,1-1,3

5

66

1781

ESZ–98

90

5,9

8,3

AUDI

100 (1,8:1,8i)

csukott

automata váltó

1,1-1,3

5

66

1781

ESZ–98

90

6,6

8,9

AUDI

100 (1,9)

csukott

 

1,1-1,2

5

73,5

1921

ESZ–98

90

5,4

7,9

AUDI

100 (1,9)

csukott

 

0,9-1,2

5

84,5

1921

ESZ–98

90

5,9

8,9

AUDI

100 (2,0i)

csukott

 

1,1-1,3

5

85

1994

ESZ–98

90

6,7

8,9

AUDI

100 (2,0i)

csukott

 

1,3-1,4

5

74

1984

ESZ–95

90

6,4

8,3

AUDI

100 (2,0i)

csukott

automata váltó

1,3-1,4

5

74

1984

ESZ–95

90

7,1

9,0

AUDI

100 (2,0i)

csukott

automata váltó

1,1-1,3

5

85

1994

ESZ–95

90

7,1

9,4

AUDI

100 (2,0i)

csukott

 

1,1-1,3

5

85

1994

ESZ–95

90

6,7

8,9

AUDI

100 (2,0i)

csukott

automata váltó

1,1-1,3

5

85

1994

ESZ–98

90

7,1

9,4

AUDI

100 (2,1)

csukott

 

1,2-1,3

5

100

2144

ESZ–98

90

6,1

9,0

AUDI

100 (2,2i Turbo)

csukott

 

1,3-1,4

5

121

2226

ESZ–95

90

6,9

9,9

AUDI

100 (2,2i)

csukott

 

1,2-1,3

5

101

2226

ESZ–98

90

6,5

9,2

AUDI

100 (2,2i)

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

101

2226

ESZ–98

90

7,1

9,7

AUDI

100 (2,2i)

csukott

 

1,2-1,3

5

84,5

2226

ESZ–95

90

6,9

10,1

AUDI

100 (2,2i)

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

84,5

2226

ESZ–95

90

7,7

10,8

AUDI

100 (2,2i)

csukott

 

1,2-1,3

5

100

2144

ESZ–98

90

6,5

10,1

AUDI

100 (2,3 E quattro)

csukott

 

1,3-1,5

5

98

2309

ESZ–95

90

7,3

10,0

AUDI

100 (2,3 E)

csukott

automata váltó

1,3-1,4

5

101

2309

ESZ–98

90

7,2

9,7

AUDI

100 (2,3 E)

csukott

5 fokozatú váltó

1,3-1,4

5

101

2309

ESZ–98

90

6,3

9,0

AUDI

100 (2,3 E)

csukott

 

1,3-1,4

5

98

2309

ESZ–95

90

7,0

9,6

AUDI

100 (2,3 E)

csukott

automata váltó

1,3-1,4

5

98

2309

ESZ–95

90

7,7

10,1

AUDI

100 (2,8E V6 quattro)

csukott

 

1,4-1,5

5

128

2771

ESZ–95

90

8,0

10,6

AUDI

100 (2,8E V6)

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5

128

2771

ESZ–95

90

7,8

10,4

AUDI

100 (2,8E V6)

csukott

 

1,4-1,5

5

128

2771

ESZ–95

90

7,0

9,5

AUDI

100 (2,8E V6)

csukott

 

1,4-1,5

5

128

2771

ESZ–98

90

7,0

9,5

AUDI

100 L

csukott

4 fokozatú váltó

1,1-1,2

5

100

2144

ESZ–98

90

7,5

10,7

AUDI

200 (2,1)

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

125

2144

ESZ–98

90

8,9

12,1

AUDI

200 (2,2i Turbo)

csukott

automata váltó

1,3-1,4

5

121

2226

ESZ–95

90

7,9

11,0

AUDI

200 (2,2i Turbo)

csukott

 

1,3-1,4

5

121

2226

ESZ–95

90

6,9

9,9

AUDI

43 (100 GL)

csukott

 

1,110

5

62,5

1588

ESZ–98

90

7,0

9,7

AUDI

43 (100 GL-5E)

csukott

4 fokozatú váltóval

1,170

5

100

2144

ESZ–98

90

7,5

10,7

AUDI

43 (100 GL-5E)

csukott

5 fokozatú váltóval

1,170

5

100

2144

ESZ–98

90

6,5

10,1

AUDI

43 (100 GL-5E)

csukott

automata váltóval

1,170

5

100

2144

ESZ–98

90

8,7

11,3

AUDI

80 (1,6 S)

csukott

 

1,1-1,2

5

55

1595

ESZ–98

90

5,3

7,6

AUDI

80 (1,6 S)

csukott

 

1,1-1,2

5

51

1595

ESZ–95

90

5,4

7,3

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

0,9-1,0

5

51,5;55

1588

ESZ–98

90

6,9

9,3

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

0,9-1,0

5

81

1588

ESZ–98

90

6,7

9,3

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

1,030

5

51

1595

ESZ–95

90

5,5

7,5

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

0,9-1,0

5

62,5

1588

ESZ–98

90

6,6

9,1

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

1,0-1,1

5

55

1595

ESZ–98

90

5,5

7,5

AUDI

80 (1,6)

csukott

 

0,9-1,0

5

55

1595

ESZ–98

90

6,6

8,3

AUDI

80 (1,8 S quattro)

csukott

 

1,1-1,2

5

66

1781

ESZ–98

90

6,4

8,9

AUDI

80 (1,8 S)

csukott

 

1,0-1,1

5

66

1781

ESZ–98

90

5,4

7,8

AUDI

80 (1,8 S)

csukott

automata váltó

1,0-1,1

5

66

1781

ESZ–98

90

6,3

8,6

AUDI

80 (1,8 S)

csukott

 

1,0-1,1

5

66

1781

ESZ–95

90

5,4

7,8

AUDI

80 (1,8)

csukott

 

1,0-1,1

5

66

1781

ESZ–95

90

5,9

8,5

AUDI

80 (1,8)

csukott

 

1,0-1,1

5

66

1781

ESZ–98

90

5,7

7,6

AUDI

80 (1,8 i)

csukott

 

0,9-1,0

5

82,5

1781

ESZ–98

90

6,1

8,5

AUDI

80 (1,9)

csukott

 

1,0-1,2

5

84,5

1921

ESZ–98

90

6,3

9,2

AUDI

80 (2,0 E 16V quattro)

csukott

 

1,2-1,3

5

101

1984

ESZ–95

90

6,8

9,5

AUDI

80 (2,0 E 16V)

csukott

 

1,1-1,2

5

101

1984

ESZ–95

90

6,5

9,1

AUDI

80 (2,0 E quattro)

csukott

 

1,1-1,2

5

82

1984

ESZ–95

90

5,8

8,8

AUDI

80 (2,0 E)

csukott

automata váltó

1,0-1,2

5

82

1984

ESZ–95

90

6,2

8,4

AUDI

80 (2,0 E)

csukott

 

1,1-1,2

5

82

1984

ESZ–95

90

5,3

7,7

AUDI

80 CL 1,3

csukott

 

0,950

5

44

1296

ESZ–98

90

5,1

6,8

AUDI

80 Coupe GT

csukott

 

1,060

5

85

2226

ESZ–98

90

6,6

9,6

AUDI

80 GTE 1,8

csukott

 

0,980

5

82,5

1781

ESZ–98

90

6,1

8,4

AUDI

80 S/LS

csukott

 

0,8-0,9

5

55

1471

ESZ–98

90

8,0

8,6

AUDI

90 (2,0 20V quattro)

csukott

 

1,3-1,4

5

123

2309

ESZ–95

90

7,6

10,3

AUDI

90 (2,0 20V)

csukott

 

1,2-1,3

5

123

2309

ESZ–95

90

7,9

10,5

AUDI

90 (2,0 20V)

csukott

 

1,2-1,3

5

123

2309

ESZ–95

90

7,0

9,7

AUDI

90 (2,0 20V)

csukott

 

1,2-1,3

5

118

1994

ESZ–98

90

6,6

9,7

AUDI

90 (2,0)

csukott

 

1,1-1,2

5

85

1994

ESZ–95

90

6,1

8,6

AUDI

90 (2,2 quattro)

csukott

 

1,3-1,4

5

100

2226

ESZ–98

90

6,7

9,3

AUDI

90 (2,3 E)

csukott

automata váltó

1,1-1,2

5

98

2309

ESZ–95

90

7,2

9,6

AUDI

90 (2,3 E)

csukott

 

1,1-1,2

5

98

2309

ESZ–95

90

6,3

9,0

AUDI

90 (2,3 E) quattro

csukott

 

1,2-1,3

5

98

2309

ESZ–95

90

6,7

9,5

AUDI

V8

csukott

 

1,7-1,8

5

184

3562

ESZ–95

90

8,7

12,5

AUDI

V8

csukott

automata váltó

1,7-1,8

5

184

3562

ESZ–95

90

8,9

12,6

AUSTIN

MINI

csukott

 

0,6-0,7

4

30;32,5

998

ESZ–98

90

4,7

5,7

AUSTIN

Montego 1,6

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-1,1

5

63

1598

ESZ–98

90

5,3

7,2

AUSTIN

Montego 1,6

csukott

automata váltó

0,9-1,1

5

63

1598

ESZ–98

90

6,5

8,2

AUSTIN

Rover Montego 1,6 HL

csukott

 

1,025

5

63

1598

ESZ–98

90

6,0

7,7

BARKAS

B 1000

csukott

 

1,427

8

33

991

ESZ–98(1:50kev)

60

11,5

12,5

BARKAS

B 1000 KB

csukott

 

1,350

8

34

991

ESZ–98(1:50kev)

60

11,5

12,5

BARKAS

B 1000 KB (Dácia 1,3 mot.)

csukott

 

1,350

8

40

1289

ESZ–98

60

8,2

9,1

BARKAS

B 1000 KB (Dácia 1,4 mot.)

csukott

 

1,350

8

48

1397

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (Fiat 131 mot.)

csukott

 

1,350

8

48

1297

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (Ford 1,1 mot.)

csukott

 

1,350

8

40

1118

ESZ–95

60

7,7

8,6

BARKAS

B 1000 KB (Ford VSG 411 mot.)

csukott

 

1,350

8

37

1118

ESZ–98

60

7,7

8,6

BARKAS

B 1000 KB (Ford VSG 413 mot.)

csukott

 

1,350

8

46

1297

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (Opel 1,2 mot.)

csukott

Opel kadett 1,2 motor

1,350

8

39

1196

ESZ–98

60

7,7

8,6

BARKAS

B 1000 KB (Opel 1,2 mot.)

csukott

Opel kadett 1,2 motor

1,350

8

44

1196

ESZ–98

60

8,2

9,1

BARKAS

B 1000 KB (Renault 14;18 m.)

csukott

 

1,350

8

47

1397

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (Renault 810 mot.)

csukott

 

1,350

8

40

1289

ESZ–98

60

8,2

9,1

BARKAS

B 1000 KB (TOYOTA 4 K m.)

csukott

 

1,350

8

48

1290

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (VAZ 1,2 mot.)

csukott

 

1,350

8

44

1198

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (VAZ 1,3 mot.)

csukott

 

1,350

8

51,5

1294

ESZ–98

60

8,6

9,6

BARKAS

B 1000 KB (VW 1,3 B mot.)

csukott

 

1,350

8

43

1272

ESZ–98

60

8,2

9,1

BARKAS

B 1000 KB (VW 1,5 B mot.)

csukott

 

1,350

8

51

1457

ESZ–98

60

9,1

10,1

BARKAS

B 1000 KB (VW 1,6 B mot.)

csukott

 

1,350

8

55

1588

ESZ–98

60

9,1

10,1

BARKAS

B 1000 KB/AFIT

csukott

camping

1,550

7

34

991

ESZ–98 (1:50kev)

60

12,0

13,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (Dácia 1,3 m.)

csukott

 

1,550

7

40

1289

ESZ–98

60

8,5

9,5

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (Dácia 1,4 m.)

csukott

 

1,550

7

48

1397

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (Fiat 131 mot.)

csukott

 

1,550

7

48

1297

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (FORD 1,1 mot.)

csukott

 

1,550

7

40

1118

ESZ–95

60

8,0

9,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (FORD VSG 411)

csukott

 

1,550

7

37

1118

ESZ–98

60

8,0

9,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (FORD VSG 413)

csukott

 

1,550

7

46

1297

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (Renault 14;18)

csukott

 

1,550

7

47

1397

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (Renault 810)

csukott

 

1,550

7

40

1289

ESZ–98

60

8,5

9,5

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (TOYOTA 4 K m.)

csukott

 

1,550

7

48

1290

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (VAZ 1,2 mot.)

csukott

 

1,550

7

44

1198

ESZ–98

60

8,5

9,5

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (VAZ 1,3 mot.)

csukott

 

1,550

7

51,5

1294

ESZ–98

60

9,0

10,0

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (VW 1,3 B mot.)

csukott

 

1,550

7

43

1272

ESZ–98

60

8,5

9,5

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (VW 1,5 B mot.)

csukott

 

1,550

7

51

1457

ESZ–98

60

9,5

10,5

BARKAS

B 1000 KB/AFIT (VW 1,6 B mot.)

csukott

 

1,550

7

55

1588

ESZ–98

60

9,5

10,5

BARKAS

B 1000 KK/SMH

csukott

személymentő

1,740

6

34

991

ESZ–98 (1:50kev)

60

12,5

13,5

BARKAS

B 1000 KK/SMH (VW 1,3 B.m.)

csukott

 

1,350

5

43

1272

ESZ–98

60

9,2

10,3

BMW

315 (A 16)

csukott

 

1,010

5

55

1574

ESZ–98

90

6,0

8,3

BMW

316

csukott

4 fokozatú váltó

1,0-1,1

5

66

1767

ESZ–98

90

6,8

9,1

BMW

316 (A 18)

csukott

 

1,020

5

66

1766

ESZ–98

90

6,0

7,8

BMW

316 A (A 18)

csukott

 

1,030

5

66

1766

ESZ–98

90

6,0

7,8

BMW

316 i (A 16 i)

csukott

 

1,030

5

75

1596

ESZ–98

90

6,7

8,5

BMW

316 i (A 16 i)

csukott

 

1,030

5

73

1596

ESZ–95

90

6,7

8,5

BMW

318

csukott

 

1,0-1,1

5

72

1766

ESZ–98

90

8,5

9,5

BMW

318 i

csukott

4 fokozatú váltó

1,030

5

77

1754

ESZ–98

90

6,3

7,9

BMW

318 i

csukott

5 fokozatú váltó

1,030

5

77

1754

ESZ–98

90

6,0

7,8

BMW

318 i

csukott

5 fokozatú váltó

1,065

5

85

1796

ESZ–98

90

6,7

8,5

BMW

318 i

csukott

automata váltós

1,0-1,1

5

85

1796

ESZ–98

90

7,0

8,8

BMW

318 i

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-1,1

5

77

1767

ESZ–98

90

5,8

7,7

BMW

318 i

csukott

 

1,0-1,1

5

83

1796

ESZ–95

90

6,7

8,5

BMW

318 i

csukott

automata váltó

1,0-1,1

5

83

1767

ESZ–95

90

7,0

8,8

BMW

318 i

csukott

4 fokozatú váltó

0,9-1,1

5

77

1767

ESZ–98

90

6,3

8,0

BMW

318 is

csukott

5 fokozatú váltó

1,1-1,2

5

100

1796

ESZ–95

90

6,4

8,6

BMW

320

csukott

 

1,090

5

90

1977

ESZ–98

90

7,2

10,1

BMW

320

csukott

 

1,1-1,2

5

90

1990

ESZ–98

90

7,2

10,1

BMW

320

csukott

automata váltó

1,1-1,2

5

90

1990

ESZ–98

90

7,5

10,0

BMW

320

csukott

 

1,0-1,1

5

90

1977

ESZ–98

80

7,2

10,0

BMW

320 i

csukott

 

1,100

5

95

1976

ESZ–98

90

6,4

9,1

BMW

320 i

csukott

automata váltós

1,0-1,2

5

95

1991

ESZ–98

90

6,3

8,7

BMW

320 i

csukott

 

0,9-1,1

5

92

1991

ESZ–98

90

6,2

8,9

BMW

320 i

csukott

 

1,0-1,2

5

95

1991

ESZ–98

90

6,4

9,1

BMW

320 i

csukott

 

1,1-1,3

5

82,5

1990

ESZ–98

90

9,0

11,1

BMW

320 i

csukott

 

1,2-1,3

5

110

1991

ESZ–95

90

7,1

9,7

BMW

320 i

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

110

1991

ESZ–95

90

6,5

9,7

BMW

320 i (1990)

csukott

 

1,270

5

95

1991

ESZ–95

90

7,5

10,1

BMW

320 i (1990)

csukott

automata váltós

1,305

5

95

1991

ESZ–95

90

7,7

10,4

BMW

323 i

csukott

 

1,1-1,2

5

105

2315

ESZ–98

90

7,2

10,6

BMW

323 i

csukott

 

1,1-1,2

5

102,105

2316

ESZ–98

90

6,3

8,9

BMW

325 i

csukott

 

1,2-1,3

5

95

2693

ESZ–95

90

7,0

9,1

BMW

325 i

csukott

 

1,1-1,3

5

126

2494

ESZ–98

90

6,4

9,1

BMW

325 i

csukott

 

1,2-1,3

5

141

2494

ESZ–95

90

7,0

9,7

BMW

325 i (1990)

csukott

 

1,295

5

125

2494

ESZ–95

90

7,2

9,8

BMW

325 i (1990)

csukott

automata váltó

1,330

5

125

2494

ESZ–95

90

7,3

10,1

BMW

325 i A

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

141

2494

ESZ–95

90

6,3

9,6

BMW

518

csukott

 

1,160

5

66

1767

ESZ–98

90

7,0

9,2

BMW

518

csukott

5 fokozatú váltó

1,2-1,3

5

66

1766

ESZ–98

90

7,2

9,9

BMW

518

csukott

4 fokozatú váltó

1,2-1,3

5

66

1766

ESZ–98

90

7,8

10,4

BMW

518 i

csukott

 

1,2-1,4

5

83

1796

ESZ–95

90

6,8

8,8

BMW

518 i (A 18 i)

csukott

 

1,160

5

77

1767

ESZ–98

90

6,1

8,0

BMW

520

csukott

 

1,3-1,4

5

90

1990

ESZ–98

90

7,6

10,3

BMW

520

csukott

4 fok. váltó

1,310

5

90

1990

ESZ–98

90

7,6

10,2

BMW

520 i

csukott

automata váltó

1,2-1,3

5

92

1991

ESZ–98

90

7,8

9,9

BMW

520 i (1990)

csukott

 

1,4-1,5

5

110

1991

ESZ–95

90

6,9

10,0

BMW

520 i (1990)

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5

110

1991

ESZ–95

90

7,0

10,2

BMW

520 i (1991)

csukott

 

1,3-1,5

5

110

1991

ESZ–95

90

7,2

9,7

BMW

520 i (1991)

csukott

automata váltó

1,3-1,5

5

110

1991

ESZ–95

90

6,8

10,0

BMW

520 i (A 20 i)

csukott

5 fokozatú váltó

1,220

5

92

1991

ESZ–98

90

6,5

9,4

BMW

520 i (A 20 i)

csukott

 

1,400

5

95

1990

ESZ–98

90

7,5

10,2

BMW

520 i (A 20 i)

csukott

automata váltó

1,400

5

95

1990

ESZ–98

90

7,7

10,5

BMW

520 iA (A 20 i)

csukott

 

1,230

5

92

1990

ESZ–98

90

8,5

9,0

BMW

525 i

csukott

 

1,450

5

125

2494

ESZ–95

90

7,0

9,7

BMW

525 i

csukott

 

1,4-1,5

5

141

2494

ESZ–95

90

6,6

9,8

BMW

525 i

csukott

automata váltó

1,450

5

125

2494

ESZ–95

90

7,2

9,9

BMW

525 i

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5

141

2494

ESZ–95

90

6,5

9,9

BMW

528

csukott

 

1,385

5

125

2788

ESZ–98

90

8,3

12,3

BMW

528 i

csukott

4 fokozatú váltó

1,3-1,4

5

135,5

2788

ESZ–98

90

6,8

10,4

BMW

528 i

csukott

5 fokozatú váltó

1,3-1,4

5

135,5

2788

ESZ–98

90

7,9

11,4

BMW

530 i

csukott

 

1,510

5

138

2986

ESZ–98

90

7,4

11,2

BMW

530 i

csukott

 

1,510

5

138

2986

ESZ–95

90

7,4

11,2

BMW

535 i

csukott

 

1,525

5

155

3430

ESZ–98

90

7,9

11,7

BMW

535 i

csukott

 

1,525

5

155

3430

ESZ–95

90

8,0

12,1

BMW

7 (728 I)

csukott

 

1,510

5

135

2769

ESZ–98

90

7,9

11,3

BMW

7 (728 IA)

csukott

automata váltó

1,530

5

135

2769

ESZ–98

90

7,8

10,9

BMW

728i

csukott

4 fokozatú váltó

1,490

5

135,5

2788

ESZ–98

90

8,8

12,9

BMW

728i

csukott

5 fokozatú váltó

1,490

5

135,5

2788

ESZ–98

90

8,1

12,5

BMW

730 i

csukott

 

1,600

5

145

2986

ESZ–98

90

7,6

11,1

BMW

730 i

csukott

automata váltó

1,600

5

138

2986

ESZ–95

90

7,9

12,1

BMW

730 i

csukott

5 fok. váltó

1,600

5

138

2986

ESZ–95

90

7,6

11,5

BMW

732 i

csukott

 

1,5-1,6

5

145

3210

ESZ–98

90

8,4

12,1

BMW

732 i

csukott

 

1,5-1,6

5

145

3210

ESZ–98

90

8,8

12,6

BMW

735 i

csukott

 

1,6-1,7

5

155

3430

ESZ–95

90

7,7

11,8

BMW

735 i

csukott

automata váltó

1,600

5

155

3430

ESZ–98

90

8,1

12,5

BMW

735 i

csukott

 

1,590

5

162

3430

ESZ–98

90

7,7

11,4

BMW

735 i

csukott

5 fokozatú váltó

1,600

5

155

3430

ESZ–98

90

7,7

11,8

BMW

735 i

csukott

automata váltó

1,6-1,7

5

162

3430

ESZ–98

90

7,6

11,7

BMW

735 i

csukott

 

1,5-1,6

5

160,5

3430

ESZ–98

90

8,1

11,6

BMW

735 i

csukott

automata váltó

1,6-1,7

5

136

3406

ESZ–95

90

8,4

12,5

BMW

735 i

csukott

automata váltó

1,6-1,7

5

155

3430

ESZ–95

90

8,1

12,5

BMW

735 i

csukott

 

1,5-1,6

5

160,5

3430

ESZ–98

90

7,9

11,8

BMW

735 i

csukott

 

1,6-1,7

5

136

3406

ESZ–95

90

8,5

12,2

BMW

750 i

csukott

 

1,8-1,9

5

220

4988

ESZ–95

90

8,8

13,7

BMW

850 i

csukott

 

1,7-1,8

4

220

4988

ESZ–95

90

8,8

13,5

CHEVROLET

CAMARO 5,0

csukott

 

1,5-1,6

4

172

5002

ESZ–95

90

15,0

17,3

CHEVROLET

Cavalier 1,8

csukott

 

1,1-1,2

5

65,5

1841

ESZ–98

90

8,0

10,8

CHEVROLET

Celebrity

csukott

 

1,370

5

93

2838

ESZ–98

90

10,0

14,0

CHEVROLET

Corsica (2,2 i)

csukott

 

1,1-1,3

5

71

2190

ESZ–95

90

8,0

10,5

CHEVROLET

Corsica (2,2 i)

csukott

 

1,2-1,4

5

71

2190

ESZ–98

90

8,0

10,7

CHRYSLER

Jeep Cherokee 4,0

 

négykerékhajtású

1,500

5

126

3960

ESZ–95

80

13,0

15,0

CHRYSLER

Le Baron 2,2 Turbo

csukott

 

1,2-1,4

5;4

109

2213

ESZ–95

90

9,0

12,3

CHRYSLER

New Yorker 3,3

csukott

 

1,4-1,5

5

110

3301

ESZ–95

90

10,0

13,4

CHRYSLER

Saratoga 2,5

csukott

 

1,335

5

71

2501

ESZ–95

 

9,8

9,8

CHRYSLER

Saratoga 2,5

csukott

automata váltó

1,335

5

71

2501

ESZ–95

90

9,5

9,5

CHRYSLER

Saratoga 2,5 turbo

csukott

automata váltó

1,335

5

113

2501

ESZ–95

90

9,7

9,7

CHRYSLER

Saratoga 3,0

csukott

 

1,3-1,5

5

104

2972

ESZ–98

90

7,1

10,4

CHRYSLER

Saratoga 3,0 V 6

csukott

automata váltó

1,335

5

101

2972

ESZ–95

90

9,8

9,8

CHRYSLER

Shelby Turbo 2,2

csukott

 

1,1-1,3

5

130

2213

ESZ–95

90

10,0

13,2

CHRYSLER

Voyager 3,0

csukott

kombi

1,5-1,6

5

104

2972

ESZ–95

90

8,0

11,2

CHRYSLER

Voyager Grand LE

csukott

 

1,6-1,7

5

112

3301

ESZ–95

90

9,7

12,5

CHRYSLER JEEP

Wrangler 2,5

levehetőtetős

négykerékhajtású

1,950

4

91

2464

ESZ–95

90

12,5

12,5

CHRYSLER JEEP

Wrangler 4,0

levehetőtetős

négykerékhajtású

1,950

4

132

3960

ESZ–95

90

13,5

13,5

CHRYSLERPLYMOUTH

Voyager 3,3

csukott

 

1,850

9

110

3301

ESZ–95

90

17,3

17,8

CITROEN

2 CV 6

csukott

 

0,5-0,7

5

21,5

602

ESZ–98

90

5,4

6,0

CITROEN

AX 10

csukott

 

0,6-0,7

5

33

954

ESZ–98

90

3,9

5,0

CITROEN

AX 10

csukott

 

0,6-0,7

5

33

954

ESZ–95

90

3,9

5,0

CITROEN

AX 11

csukott

 

0,6-0,7

5

40

1124

ESZ–98

90

3,9

5,0

CITROEN

AX 11

csukott

 

0,6-0,7

5

44

1124

ESZ–95

90

4,6

5,9

CITROEN

AX 11

csukott

 

0,6-0,7

5

40

1124

ESZ–95

90

4,8

6,3

CITROEN

AX 14 TRS

csukott

 

0,6-0,8

5

48-51

1361

ESZ–98

90

4,2

5,7

CITROEN

AX 14 TRS; GT

csukott

 

0,7-0,8

5

62

1361

ESZ–98

90

4,9

6,4

CITROEN

AX 14 TRS; GT

csukott

katalizátoros

0,7-0,8

5

55;59

1361

ESZ–95

90

5,2

6,8

CITROEN

AX 14 TZX

csukott

 

0,6-0,8

5

51

1361

ESZ–98

90

4,2

5,7

CITROEN

AX Sport

csukott

 

0,7-0,8

4

70

1294

ESZ–98

90

5,7

7,8

CITROEN

AXEL 12 TRS

csukott

 

0,8-0,9

5

45

1299

ESZ–98

90

5,7

7,3

CITROEN

BX 1,9 GTI;TZI

csukott

 

1,0-1,2

5

89;91

1905

ESZ–98

90

6,1

8,3

CITROEN

BX 1,9 GTI;TZI

csukott

 

1,0-1,2

5

88;90

1905

ESZ–95

90

6,6

9,0

CITROEN

BX 1,9 GTI;TZI

csukott

automata váltó

1,0-1,2

5

89;91

1905

ESZ–98

90

6,4

8,7

CITROEN

BX 1,9 GTI;TZI

csukott

4x4

1,0-1,2

5

88;90

1905

ESZ–95

90

7,6

9,8

CITROEN

BX 11

csukott

 

0,900

5

40

1124

ESZ–98

90

5,3

6,4

CITROEN

BX 14

csukott

 

0,9-1,0

5

40,5

1361

ESZ–95

90

6,0

7,9

CITROEN

BX 14

csukott

 

0,9-1,0

5

50-53

1361

ESZ–98

90

5,5

6,8

CITROEN

BX 14 Break

csukott

Station Wagon

0,9-1,0

5

55-53

1361

ESZ–98

90

5,8

7,3

CITROEN

BX 14 E; RE; TRE

csukott

 

0,9-1,0

5

53

1361

ESZ–98

90

5,5

7,0

CITROEN

BX 14 E; TE; TGE

csukott

 

0,9-1,0

5

40-59

1361

ESZ–95

90

6,4

8,4

CITROEN

BX 14 TE; TGE

csukott

 

0,9-1,0

5

53

1361

ESZ–98

90

5,5

6,8

CITROEN

BX 15

csukott

 

0,9-1,0

5

59;58

1580

ESZ–98

90

5,6

7,3

CITROEN

BX 16

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-1,1

5

69

1580

ESZ–98

90

5,5

7,2

CITROEN

BX 16

csukott

automata váltó

0,9-1,1

5

69

1580

ESZ–98

90

5,8

7,3

CITROEN

BX 16

csukott

katalizátoros

0,9-1,1

5

65-66

1580

ESZ–95

90

6,0

7,8

CITROEN

BX 16 Break

csukott

 

0,9-1,1

5

65;66

1580

ESZ–95

90

6,2

7,9

CITROEN

BX 16 Break

csukott

 

0,9-1,0

5

69

1580

ESZ–98

90

5,8

7,4

CITROEN

BX 16 RS; TRS

csukott

 

0,9-1,1

5

68

1580

ESZ–98

90

5,5

7,3

CITROEN

BX 19

csukott

4x4

1,0-1,2

5

80

1905

ESZ–95

90

6,6

8,7

CITROEN

BX 19

csukott

4x4

1,0-1,2

5

79

1905

ESZ–98

90

6,6

8,5

CITROEN

BX 19 Break

csukott

4x4

1,0-1,2

5

79

1905

ESZ–98

90

6,7

8,6

CITROEN

BX 19 TR; Break

csukott

 

1,0

5

77

1905

ESZ–98

90

5,9

7,7

CITROEN

C 25 E Combi Club

zárt kisbusz

 

1,020

9 fő

55

1971

ESZ–98

90

9,4

10,4

CITROEN

CX 20

csukott

 

1,3-1,4

5-8

78;75

1995

ESZ–98

90

6,9

9,4

CITROEN

CX 22

csukott

 

1,3-1,4

5-8

84,5

2165

ESZ–98

90

7,1

9,5

CITROEN

CX 25

csukott

 

1,4-1,5

5-8

88-90

2500

ESZ–98

90

8,5

11,1

CITROEN

CX 25

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5-8

88-90

2500

ESZ–98

90

9,6

11,6

CITROEN

CX 25

csukott

 

1,4-1,5

5-8

101

2500

ESZ–98

90

7,3

10,1

CITROEN

CX 25

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5-8

101

2500

ESZ–98

90

8,5

10,5

CITROEN

CX Pallas

csukott

 

1,3-1,4

5

88,5

2347

ESZ–98

90

7,2

10,5

CITROEN

GS 1200

csukott

 

0,9-1,0

5

43,5

1222

ESZ–98

90

6,8

8,9

CITROEN

GSA 1,3

csukott

 

0,9-1,0

5

48

1299

ESZ–98

90

6,3

7,5

CITROEN

GSA 1,3

csukott

 

0,9-1,0

5

48

1299

ESZ–98

90

6,0

7,4

CITROEN

GSA 1,3

csukott

 

0,9-1,0

5

48

1299

ESZ–98

90

7,1

8,0

CITROEN

GSA Pallas

csukott

 

0,9-1,0

5

48

1299

ESZ–98

90

6,7

8,3

CITROEN

GSA Special 1,2

csukott

 

0,9-1,0

5

42

1119

ESZ–98

90

6,3

7,5

CITROEN

VISA

csukott

 

0,7-0,8

4;5

25

652

ESZ–98

90

5,2

5,7

CITROEN

VISA 1,1

csukott

4 fokozatú váltó

0,8-0,9

4;5

37

1124

ESZ–98

90

4,8

5,7

CITROEN

VISA 1,4 GT

csukott

 

0,8-0,9

5

59

1361

ESZ–98

90

5,6

7,6

CITROEN

VISA 1,6 GTI

csukott

 

0,8-0,9

5

77

1580

ESZ–98

90

5,9

7,3

CITROEN

VISA 11E/RE

csukott

 

0,7-0,8

4;5

37

1124

ESZ–98

90

4,8

5,9

CITROEN

VISA club

csukott

 

0,735

4

25,5

652

ESZ–98

90

5,8

6,5

CITROEN

XM 2,0

csukott

 

1,2-1,4

5

84;85

1998

ESZ–98

90

6,3

8,4

CITROEN

XM 2,0

csukott

 

1,2-1,4

5

79;81

1998

ESZ–95

90

6,8

9,4

CITROEN

XM 2,0i

csukott

 

1,3-1,4

5

96;94

1998

ESZ–98

90

6,3

8,8

CITROEN

XM 2,0i

csukott

 

1,3-1,4

5

90;89

1998

ESZ–95

90

7,1

9,9

CITROEN

XM 2,0i

csukott

automata váltó

1,3-1,4

5

96;94

1998

ESZ–98

90

6,8

9,6

CITROEN

XM 3,0 V6

csukott

 

1,4-1,5

5

123

2975

ESZ–98

90

7,8

11,0

CITROEN

XM 3,0 V6

csukott

automata váltó

1,4-1,5

5

123;125

2975

ESZ–95

90

7,8

11,0

CITROEN

XM 3,0 V6 (kat.)

csukott

 

1,4-1,5

5

125

2975

ESZ–95

90

7,8

11,0

CITROEN

XM 3,0 V6.24

csukott

 

1,4-1,5

5

147

2975

ESZ–95

90

8,2

11,7

CITROEN

ZX 1,4

csukott

 

0,9-1,0

5

55

1361

ESZ–95

90

5,3

6,5

CITROEN

ZX 1,6

csukott

 

0,9-1,0

5

65

1580

ESZ–95

90

5,4

7,3

CITROEN

ZX 1,9

csukott

 

0,1-1,1

5

88;90

1905

ESZ–95

90

6,0

8,0

CITROEN

ZX 1,9

csukott

 

0,1-1,1

5

93;96

1905

ESZ–98

90

6,0

8,0

DACIA

1300

csukott

 

0,880

5

40

1289

ESZ–98

80

8,2

8,5

DACIA

1310

csukott

 

0,910

5

40

1289

ESZ–98

80

8,2

8,5

DACIA

1310 Break

combi

 

0,980

5

40

1289

ESZ–98

80

8,5

8,8

DACIA

1310 TLX;TX;TLE

csukott

 

0,960

5

48;45,6

1397

ESZ–98

80

7,0

8,5

DAIHATSU

A 12 (Charmant)

csukott

 

0,860

5

48

1281

ESZ–98

90

5,8

7,1

DAIHATSU

A 22 (Charmant)

csukott

 

0,950

5

55

1577

ESZ–98

90

6,4

8,6

DAIHATSU

Applause A 101

csukott

automata váltó

0,960

5

67;77

1590

ESZ–95

90

6,1

7,6

DAIHATSU

Applause A 101 (1,6;1,6i)

csukott

kat.

0,9-1,0

5

67;77

1590

ESZ–95

90

5,3

7,0

DAIHATSU

Applause A 101 (1,6;1,6i)

csukott

92. okt.

0,9-1,0

5

67;77

1590

ESZ–98

90

5,3

7,0

DAIHATSU

CHARADE 1,0

csukott

1983-87 évig

0,6-0,7

5

38

993

ESZ–98

90

4,6

6,3

DAIHATSU

CHARADE 1,0

csukott

1983 évig

0,6-0,7

5

37;38

993

ESZ–98

90

6,0

7,4

DAIHATSU

CHARADE 1,0

csukott

félautomata váltó

0,6-0,7

5

38

993

ESZ–98

90

5,9

7,0

DAIHATSU

CHARADE 1,0

csukott

automata váltó

0,6-0,7

5

38

993

ESZ–98

90

5,2

6,7

DAIHATSU

CHARADE 1,0 turbo

csukott

 

0,6-0,7

5

50

993

ESZ–98

90

4,5

6,0

DAIHATSU

CHARADE 1,0; 1,0i

csukott

1988 évtől

0,6-0,7

5

38

993

ESZ–98

90

4,2

5,7

DAIHATSU

CHARADE 1,0; 1,0i

csukott

1988 évtől

0,6-0,7

5

38

993

ESZ–95

90

4,2

5,7

DAIHATSU

CHARADE 1,0i turbo

csukott

 

0,6-0,7

5

74

993

ESZ–98

90

5,2

6,7

DAIHATSU

CHARADE 1,3

csukott

 

0,7-0,9

5

66

1295

ESZ–95

90

5,3

6,6

DAIHATSU

CHARADE 1,3

csukott

 

0,7-0,9

5

69

1295

ESZ–98

90

5,3

6,6

DAIHATSU

CUORE

csukott

 

0,5-0,7

4

20,5;23

547

ESZ–98

90

5,0

6,6

DAIHATSU

CUORE

csukott

 

0,595

4

32

847

ESZ–95

90

4,0

5,3

DAIHATSU

CUORE L 55

csukott

 

0,5-0,7

4

20

547

ESZ–98

90

5,1

5,5

DAIHATSU

CUORE L 60

csukott

 

0,580

4

22

612

ESZ–98

90

5,1

5,6

DAIHATSU

CUORE L 80

csukott

 

0,595

4

33

838

ESZ–98

90

4,7

5,7

DAIHATSU

F 300 (Feroza)

csukott

 

1,180

5

63

1590

ESZ–95

90

7,5

9,8

DATSUN

Bluebird (1,8)

csukott

automata váltó

1,0-1,1

5

64,5

1770

ESZ–98

90

8,0

9,8

DATSUN

Cherry (1,2)

csukott

 

0,7-0,9

5

38

1237

ESZ–98

90

6,3

7,9

DATSUN

Cherry (1,3)

csukott

 

0,7-0,9

5

44

1270

ESZ–98

90

5,8

7,8

DATSUN

Cherry (1,4)

csukott

 

0,8-1,0

5

59

1397

ESZ–98

90

8,0

10,0

DATSUN

Stanza (1,8)

csukott

 

0,9-1,0

5

73,5

1809

ESZ–98

90

5,9

7,8

DATSUN

Sunny 1204 coupe

csukott

 

0,8-0,9

5

50

1171

ESZ–98

90

8,0

10,0

DATSUN

Urvan VPGE 23

csukott

 

1,450

5

51,5

1982

ESZ–98

70

11,5

13,0

DATSUN

Z 260

csukott

 

1,0-1,2

5

92,5

2565

ESZ–98

90

10,0

12,4

FIAT

110 F

csukott

 

0,5-0,6

5

19

500

ESZ–98

-

-

5,5

FIAT

126 Bis

csukott

 

0,6-0,7

4

19

704

ESZ–98

90

4,4

5,0

FIAT

127 Lim.

csukott

 

0,705

5

35

903

ESZ–98

-

-

7,2

FIAT

127 Lim.

csukott

 

0,7-0,8

5

34,5

903

ESZ–98

-

-

7,4

FIAT

127 Spec

csukott

 

0,7-0,9

5

35,3

1049

ESZ–98

90

5,8

7,8

FIAT

127 Sport

csukott

 

0,7-0,8

5

55

1302

ESZ–98

90

6,1

7,9

FIAT

127 Super; Panorama

csukott

 

0,7-0,9

5

37

1049

ESZ–98

90

5,5

7,5

FIAT

128

csukott

 

0,7-0,9

5

40

1116

ESZ–98

90

8,0

8,9

FIAT

131 Mirafiori

csukott

 

1,0-1,1

5

62,5

1585

ESZ–98

90

6,9

8,7

FIAT

131 Mirafiori

csukott

5 fokozatú váltó

1,0-1,1

5

51,5

1367

ESZ–98

90

6,5

8,5

FIAT

131 Mirafiori

csukott

4 fokozatú váltó

1,0-1,1

5

51,5

1367

ESZ–98

90

7,1

8,7

FIAT

131 Super Mirafiori

csukott

 

1,0-1,2

5

72

1585

ESZ–98

90

7,1

9,0

FIAT

132

csukott

 

1,1-1,2

5

90

1995

ESZ–98

90

8,1

9,9

FIAT

138 R (Regata 70 S)

csukott

 

0,890

5

50

1302

ESZ–98

90

5,4

7,2

FIAT

138 R (Regata 85 S)

csukott

 

0,905

5

58

1574

ESZ–98

90

5,4

7,4

FIAT

138 R (Regata 85 S)

csukott

automata váltó

0,920

5

58

1498

ESZ–98

90

6,6

8,1

FIAT

141 A (Panda 750)

csukott

 

1,090

5

25

770

ESZ–98

90

5,1

5,7

FIAT

141 AB 53 A (Panda 1000 S)

csukott

 

1,0-1,1

5

33

999

ESZ–98

90

5,0

5,9

FIAT

146 A (UNO 45 1,0)

csukott

4 fokozatú váltó

0,720

5

33

999

ESZ–98

90

4,5

5,5

FIAT

146 A (UNO 45 S)

csukott

 

0,700

5

33

903

ESZ–98

90

4,5

5,3

FIAT

146 A (UNO 55 S)

csukott

 

0,720

5

41

1116

ESZ–98

90

7,8

5,9

FIAT

146 A (UNO 60 S)

csukott

 

0,770

5

43

1108

ESZ–98

90

4,8

6,1

FIAT

146 A (UNO 75 i.e.)

csukott

 

0,770

5

55

1499

ESZ–98

90

5,2

7,0

FIAT

154 LB 45 (Croma 2,0)

csukott

automata váltó

1,240

5

75

1995

ESZ–95

90

6,0

7,6

FIAT

154 LB 55 (Croma 2,0)

csukott

 

1,210

5

75

1995

ESZ–95

90

5,5

7,1

FIAT

154 LC 45 (Croma 2,0 ie)

csukott

automata váltó

1,265

5

86

1995

ESZ–95

90

7,0

8,2

FIAT

154 LC 55 (Croma 2,0 ie)

csukott

 

1,220

5

86

1995

ESZ–95

90

6,0

7,6

FIAT

154 LE 55 (Croma 2,0 ie Turbo)

csukott

 

1,260

5

114

1995

ESZ–95

90

6,3

8,2

FIAT

160 AB 55 A (Tipo)

csukott

 

0,990

5

53

1372

ESZ–98

90

5,3

7,1

FIAT

238 E

csukott

mikrobusz

1,440

9

38

1438

ESZ–98

80

11,0

11,7

FIAT

500

csukott

 

0,5-0,6

4

12,6

500

ESZ–98

90

5,0

6,1

FIAT

500

csukott

 

0,5-0,6

4

13

594

ESZ–98

-

-

4,9

FIAT

850

csukott

 

0,670

5

25

843

ESZ–98

90

6,9

7,4

FIAT

850 Sport Coupe

csukott

 

0,7-0,8

4

38

903

ESZ–98

-

-

7,1

FIAT

Argenta 2,0

csukott

 

1,1-1,2

5

83

1995

ESZ–98

90

7,7

10,3

FIAT

Argenta 2,0 i E

csukott

 

1,1-1,2

5

90

1995

ESZ–98

90

7,8

9,9

FIAT

Bertone Innocent i

csukott

5 fokozatú váltó

0,7-0,8

4

38

993

ESZ–98

90

5,5

6,9

FIAT

Croma 1600

csukott

5 fokozatú váltó

1,100

5

61

1585

ESZ–98

90

5,8

7,4

FIAT

Croma 2,0

csukott

5 fokozatú váltó

1,110

5

66

1995

ESZ–98

90

5,5

7,1

FIAT

Croma 2,0 i kat.

csukott

5 fokozatú váltó

1,140

5

84,5

1995

ESZ–95

90

6,5

8,1

FIAT

Croma 2,0 ie

csukott

5 fokozatú váltó

1,140

5

88,5

1995

ESZ–98

90

6,0

7,7

FIAT

Croma 2,0 ie A

csukott

automata váltó

1,160

5

88,5

1995

ESZ–98

90

7,0

8,3

FIAT

Croma 2,0 ie Turbo

csukott

 

1,2-1,3

5

114

1995

ESZ–98

90

6,3

8,2

FIAT

Croma CHT

csukott

 

1,2-1,3

5

72

1995

ESZ–98

90

5,5

7,3

FIAT

Ducato 2,0

csukott

mikrobusz

1,525

8

63

1995

ESZ–98

90

12,0

13,0

FIAT

Duna 60

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

42,5;43

1116

ESZ–98

90

5,1

6,8

FIAT

Duna 70

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

49,5

1301

ESZ–98

90

5,2

6,9

FIAT

Panda 1000

csukott

5 fokozatú váltó

0,720

5

33

999

ESZ–98

90

4,6

5,7

FIAT

Panda 1000

csukott

4 fokozatú váltó

0,720

5

33

999

ESZ–98

90

5,0

5,9

FIAT

Panda 1000

csukott

 

0,720

5

33

999

ESZ–98

90

5,4

6,4

FIAT

Panda 1000 i.e

csukott

4 és 5 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

33

999

ESZ–95

90

4,9

6,1

FIAT

Panda 30; 30S

csukott

 

0,6-0,7

5

22

652

ESZ–98

90

5,4

6,4

FIAT

Panda 34

csukott

 

0,7-0,8

5

25

843

ESZ–98

90

5,1

6,2

FIAT

Panda 40; 40S

csukott

 

0,6-0,7

5

33

903

ESZ–98

90

5,0

6,2

FIAT

Panda 45

csukott

 

0,6-0,7

5

33

903

ESZ–98

90

5,1

6,7

FIAT

Panda 4x4

csukott

kapcsolható összkerékhajtású

0,800

5

37

999

ESZ–98

90

6,1

6,9

FIAT

Panda 750

csukott

5 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

25

770

ESZ–98

90

4,6

5,6

FIAT

Panda 750

csukott

4 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

25

770

ESZ–98

90

5,0

5,7

FIAT

Panda 750

csukott

 

0,7-0,8

5

25

770

ESZ–95

90

5,0

5,7

FIAT

Panda 900

csukott

 

0,7-0,8

5

33

903

ESZ–98

90

5,0

6,2

FIAT

Regata 100 S

csukott

 

0,8-1,0

5

73,5

1585

ESZ–98

90

5,9

8,2

FIAT

Regata 70

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

50

1302

ESZ–98

90

5,4

7,2

FIAT

Regata 70

csukott

automata váltó

0,8-1,0

5

50

1302

ESZ–98

90

6,5

7,9

FIAT

Regata 70,70S,70 C.A

csukott

automata váltó

0,9-1,0

5

48

1302

ESZ–98

90

6,5

7,9

FIAT

Regata 70,70S,70 C.A.

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

48

1302

ESZ–98

90

5,3

6,9

FIAT

Regata 75; 75ie; 85

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-1,3

5

55;60,5

1499

ESZ–95

90

5,6

7,6

FIAT

Regata 75; 75ie; 85

csukott

automata váltó

0,9-1,3

5

55;60,5

1499

ESZ–98

90

7,6

9,3

FIAT

Regata 75; 75ie; 85

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-1,3

5

55;60,5

1499

ESZ–98

90

5,4

7,4

FIAT

Regata 75; 75ie; 85

csukott

automata váltó

0,9-1,3

5

55;60,5

1499

ESZ–95

90

6,8

8,7

FIAT

Regata 90 S ie; 100 S ie.

csukott

 

0,9-1,3

5

70;73,5

1585

ESZ–98

90

5,4

7,5

FIAT

Regata 90 S ie; 100 S ie.

csukott

 

0,9-1,3

5

66

1585

ESZ–95

90

6,0

7,9

FIAT

Regata ES

csukott

 

0,8-0,9

5

48

1302

ESZ–98

90

5,2

6,5

FIAT

Ritmo 105 TC; 100 S

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-0,9

5

77

1585

ESZ–98

90

6,3

8,2

FIAT

Ritmo 60

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

40,5

1116

ESZ–98

90

5,3

7,2

FIAT

Ritmo 60

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-1,0

5

42,5

1116

ESZ–98

90

5,2

6,8

FIAT

Ritmo 65

csukott

 

0,8-0,9

5

48

1302

ESZ–98

90

7,1

8,5

FIAT

Ritmo 70 A; 70 S

csukott

 

0,8-0,9

5

50

1302

ESZ–98

90

5,4

7,3

FIAT

Ritmo 75 (pénzszáll.)

csukott

páncélozott pénzszállító

1,190

5

55

1499

ESZ–98

90

7,5

9,0

FIAT

Ritmo 75 CL

csukott

automata váltó

0,8-0,9

5

55

1499

ESZ–98

90

8,1

9,6

FIAT

Ritmo 75 CL

csukott

 

0,8-0,9

5

55

1499

ESZ–98

90

6,5

8,6

FIAT

Ritmo 75; 75 S; 75 ie.

csukott

5 fokozatú váltó

0,9-0,9

5

55

1499

ESZ–98

90

5,4

7,4

FIAT

Ritmo 75; 75 S; 75 ie.

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-0,9

5

55

1499

ESZ–95

90

5,4

7,4

FIAT

Ritmo 85 S

csukott

5 fokozatú váltó

0,8-0,9

5

60,5

1498

ESZ–98

90

5,4

7,4

FIAT

Ritmo TC Abarth 130 TC

csukott

 

0,9-1,1

5

95,5

1995

ESZ–98

90

6,6

8,9

FIAT

Talento Supercombi 2,0

csukott

mikrobusz

1,300

6

63

1995

ESZ–98

90

9,5

10,2

FIAT

Tempra 1,4

csukott

 

1,0-1,2

5

55-57

1372

ESZ–98

90

5,6

7,4

FIAT

Tempra 1,4

csukott

 

1,0-1,2

5

56

1372

ESZ–95

90

5,8

7,5

FIAT

Tempra 1,6

csukott

 

1,0-1,2

5

59

1580

ESZ–95

90

6,2

8,4

FIAT

Tempra 1,6

csukott

 

1,0-1,2

5

62-63

1580

ESZ–98

90

5,8

7,9

FIAT

Tempra 1,6 Selecta

csukott

 

1,0-1,2

5

59

1580

ESZ–95

90

6,6

9,0

FIAT

Tempra 1,6 Wagon Selecta

csukott

 

1,0-1,2

5

62-63

1580

ESZ–98

90

5,9

8,0

FIAT

Tempra 1,8

csukott

 

1,1-1,3

5

81

1756

ESZ–98

90

6,3

8,2

FIAT

Tempra 2,0

csukott

 

1,1-1,3

5

85

1995

ESZ–95

90

6,8

8,9

FIAT

Tipo 1,1

csukott

 

0,9-1,0

5

41

1108

ESZ–98

90

4,9

6,4

FIAT

Tipo 1,4

csukott

 

0,9-1,0

5

53

1372

ESZ–98

90

5,2

7,0

FIAT

Tipo 1,4 (kat.)

csukott

 

0,9-1,0

5

51

1372

ESZ–95

90

5,2

7,0

FIAT

Tipo 1,4;1,4 i.e.

csukott

 

0,9-1,0

5

57

1372

ESZ–95

90

5,4

7,2

FIAT

Tipo 1,4;1,4 i.e.

csukott

 

0,9-1,0

5

57

1372

ESZ–98

90

5,4

7,2

FIAT

Tipo 1,6

csukott

5 fokozatú váltó

0,980

5

61

1580

ESZ–98

90

5,0

7,0

FIAT

Tipo 1,6 kat

csukott

5 fokozatú váltó, katalizátoros

0,990

5

66

1585

ESZ–95

90

5,3

7,4

FIAT

Tipo 1,6;1,6 i.e.

csukott

 

1,0-1,1

5

57;59

1580

ESZ–95

90

6,3

8,3

FIAT

Tipo 1,6;1,6 i.e.

csukott

 

1,0-1,1

5

60-63

1580

ESZ–98

90

5,5

7,5

FIAT

Tipo 1,6; 1,6 i.e. Selecta

csukott

 

1,0-1,1

5

60-63

1580

ESZ–98

90

5,9

7,7

FIAT

Tipo 1,8 i.e.

csukott

 

1,0-1,2

5

80;81

1756

ESZ–98

90

6,5

8,2

FIAT

Tipo 1,8i 16V

csukott

 

1,1-1,2

5

101

1756

ESZ–98

90

6,8

8,5

FIAT

Tipo 2,0 i.e.

csukott

 

1,0-1,2

5

83;85

1995

ESZ–95

90

7,0

8,9

FIAT

Tipo 2,0i 16V

csukott

 

1,1-1,2

5

107;109

1995

ESZ–95

90

7,0

10,0

FIAT

Tipo Media 1,4

csukott

 

0,9-1,0

5

57

1372

ESZ–98

90

5,4

7,2

FIAT

UNO 45

csukott

5 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

33

999

ESZ–98

90

4,3

5,4

FIAT

UNO 45

csukott

4 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

33

986

ESZ–98

90

4,6

5,5

FIAT

UNO 45 (0,9)

csukott

4 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

33

903

ESZ–98

90

5,0

6,2

FIAT

UNO 45 (0,9)

csukott

5 fokozatú váltó

0,7-0,8

5

33

903

ESZ–98

90

4,7

6,0

FIAT

UNO 45 (1,0)

csukott

 

0,7-0,8

5

32

994

ESZ–98

90

5,0

6,1

FIAT

UNO 45 ie

csukott

 

0,7-0,8

5

33

999

ESZ–95

90

4,6

5,9

FIAT

UNO 50 SN

csukott

 

0,7-0,8

5

41

1116

ESZ–98

90

4,8

6,4

FIAT

UNO 60

csukott

5 fokozatú váltó vagy Selecta

0,780

5

42,5

1116

ESZ–98

90

4,8

6,3

FIAT

UNO 60

csukott

 

0,7-0,9

5

41-42

1108

ESZ–98

90

4,5

5,7

FIAT

UNO 60 Selecta

csukott

 

0,7-0,9

5

43

1116

ESZ–98

90

5,0

6,6

FIAT

UNO 70

csukott

5 fokozatú váltó

0,800

5

48

1302

ESZ–98

90

4,9

6,3

FIAT

UNO 70 (1,3)

csukott

 

0,7-0,8

5

51,5

1302

ESZ–98

90

5,0

6,7

FIAT

UNO 70 ie.

csukott

 

0,8-0,9

5

51

1372

ESZ–95

90

5,6

7,4

FIAT

UNO 75 ie.

csukott

 

0,8-0,9

5

55;56

1499

ESZ–95

90

5,5

6,9

FIAT

UNO Turbo 1,3 i.e.

csukott

 

0,7-0,9

5

77

1301

ESZ–98

90

5,8

7,4

FIAT

UNO Turbo 1,3 i.e.

csukott

 

0,7-0,9

5

73,5

1301

ESZ–98

90

5,6

7,6

FIAT

UNO Turbo 1,4 i.e.

csukott

 

0,7-0,9

5

85-87

1372

ESZ–98

90

5,8

7,8

FORD

Aerostar 3,0

csukott

mikrobusz

1,5-1,6

7

108

2979

ESZ–95

90

11,0

13,1

FORD

Capri 2000

csukott

 

0,9-1,0

5

66

1999

ESZ–98

90

7,6

10,3

FORD

Consul 1,7

csukott

 

1,1-1,3

5

55

1699

ESZ–98

90

10,0

10,5

FORD

Consul 2,0

csukott

 

1,1-1,3

5

72

1993

ESZ–98