32/2000. (HK 12.) HM utasítás
32/2000. (HK 12.) HM utasítás
a Honvédelmi Minisztérium fejezet 2001-2003. évi költségvetési tervének összeállításához szükséges adatszolgáltatás rendjéről
1. § (1) Az utasítás hatálya kiterjed a Honvédelmi Minisztérium igazgatása főosztályaira, a Kormányzati Frekvenciagazdálkodási Hivatalra, a Katonai Nemzetbiztonsági Szolgálatokra, a Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetemre, a HM Központi Pénzügyi és Számviteli Hivatalra (a továbbiakban: HM KPSZH), a HM Beszerzési és Biztonsági Beruházási Hivatalra (a továbbiakban: HM BBBH), a HM Haditechnikai Intézetre (a továbbiakban: HM HTI), valamint az MH PK, VKF felügyeletei gazdálkodási hatáskörébe tartozó költségvetési címek és alcímek intézményei tekintetében a HVK Logisztikai Főcsoportfőnökségre (a továbbiakban: HVK LFCSF-ség) és a HVK Védelmi Tervezési Főcsoportfőnökségre (a továbbiakban: HVK VTFCSF-ség).
(2) A kiadási előirányzatokon belül az előirányzatok tervezése kiterjed a személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok, a dologi kiadások, az egyéb működési célú támogatások, kiadások, az intézményi beruházási kiadások, felújítások kiemelt előirányzatokra, a fejezeti kezelésű kiadásokra, valamint a létszám előirányzatokra.
2. § (1) Az előirányzatok tervezése során a következő általános szempontokat kell érvényesíteni:
a) A fejezet kiadásait teljeskörűen költségvetési támogatással biztosítottan, fő feladatokra lebontottan költségvetési cím/alcím, intézmény és kiemelt előirányzat részletezésben a 2001, 2002, 2003. évekre kell megtervezni az utasítás 1., 2., 3., 4., számú melléklete szerint, szöveges indoklással kiegészítve.
b) A központi költségvetés Honvédelmi Minisztérium fejezetéhez tartozó költségvetési szervek bevételei teljesítésének, kezelésének és befizetésének rendjéről szóló 12/2000. (II. 8.) Korm. rendelet alapján költségvetési bevételként a fejezetnél saját bevételként elszámolható bevételeket tervezni nem kell. A Kormányrendelet 5. §-ában meghatározott, a központi költségvetést megillető bevételekre vonatkozó adatszolgáltatás teljesítése érdekében a fejezetet meg nem illető bevételeket jogcímenként az utasítás 5. számú melléklete szerint kell számvetni.
c) A kiadások tervezése során az előirányzatokat az ellátási-utaltsági rend, valamint a szervezési és feladatváltozások figyelembevételével kell megállapítani. Az újonnan megalakuló szervezetek előirányzatai tervezésének koordinálását a megalakításért felelős intézmény végzi.
d) Az előirányzatok prioritásainak meghatározása során elsődleges szempontként kell figyelembe venni a Magyar Köztársaság honvédelmének egészét érintő stratégiai felülvizsgálat koncepciójáról szóló 2322/1999. (XII. 7.) Korm. határozatban meghatározottakat, különös tekintettel a 10 éves fejlesztési program első üteme végrehajtásának feladataira, valamint az MH 2006-ig szóló korszerűsítési tervében foglaltakra.
e) Érvényesíteni kell a Védelmi Tervezési Kérdőívre (DPQ) (2005. időszakig) adott tervezési adatok és a költségvetési törvényjavaslat főösszegeinek egyezőségét, valamint a NATO 2001-2006. közötti időszakra vonatkozó haderő-tervezési javaslataira adott válaszokról és a vállalt feladatok végrehajtási rendjéről szóló kormány előterjesztésben foglaltakat az FP-2000 feladatok végrehajtását illetően, továbbá a nemzetközi kötelezettségek teljesítéséhez szükséges pénzeszközök teljeskörű biztosítását.
f) A fejezeti kezelésű előirányzatok tervezése az államháztartás pénzügyi rendszerének továbbfejlesztési irányairól és a kincstári rendszer új szervezeti rendjének kialakításáról szóló 2064/2000. (III. 29.) Korm. határozat 2.4. pontjában foglaltak figyelembevételével kerüljön végrehajtásra, mely szerint a központi beruházásokon kívül fejezeti kezelésű előirányzatként csak azon előirányzatok tervezhetőek, melyek államháztartáson kívülre átadandó pénzeszközök, közalapítványokat, közhasznú társaságokat finanszíroznak, illetve pályázati alapon helyeznek ki pénzeszközöket jogszabály által meghatározott céllal.
g) Ingatlan felújítási kiadásokat a HM Infrastrukturális Főosztály (a továbbiakban: HM IF) központosítottan tervezi.
Létszám előirányzatok tervezése
3. § A személyi juttatások megalapozott tervezése érdekében a honvédelmi miniszter közvetlen gazdálkodási hatáskörébe tartozó intézmények tekintetében a HM Tervezési és Koordinációs Főosztály (a továbbiakban: HM TKF), az MHPK, VKF közvetlen gazdálkodási hatáskörébe tartozó szervezetek tekintetében a HVK VTFCSF-ség adatot szolgáltat a HM KPSZH részére.
Személyi juttatások és munkaadókat terhelő járulékok tervezése
4. § (1) A Honvédelmi Minisztérium fejezet központi és intézményi gazdálkodásának rendjéről szóló 9/1998. (HK 4.) HM utasítás (a továbbiakban: gazdálkodási utasítás) 21. § (1) bekezdésének b) pontja alapján a HM KPSZH központilag tervezi a személyi állomány illetményeinek, illetményen kívüli pénzbeni járandóságainak és ezek járulékos költségeinek költségvetési előirányzatait.
(2) A HM KPSZH a kiadások tervezésénél a Pénzügyminisztérium „TERVEZÉSI KÖRIRATÁBAN” meghatározottak mellett figyelembe veszi a haderő-átalakítás végrehajtásával kapcsolatos létszámleépítések személyi juttatásokon és munkaadókat terhelő járulékokon jelentkező többletkiadásait, valamint a tervidőszakban jelentkező megtakarításokat.
Fejezeti kezelésű előirányzatok tervezése
5. § (1) A gazdálkodási utasítás 19. § (1) bekezdésében foglaltak alapján a HM KPSZH koordinálja a fejezeti kezelésű előirányzatok tervezését, melynek végrehajtása érdekében – a 2064/2000. (III. 29.) Korm. határozat 2.4. pontjában meghatározottak alapján – a következők szerint kell eljárni:
a) A fejezeti kezelésű előirányzatok között a következő kiadási előirányzatok tervezhetőek:
– Központi beruházások,
– Hozzájárulás a NATO katonai költségvetéséhez,
– Hozzájárulás a NATO Biztonsági Beruházási Programjához,
– Társadalmi szervek támogatása,
– Közhasznú társaságok támogatása,
– Hozzájárulás a hivatásos katonák speciális nyugdíj rendszerének és a sorállomány társadalombiztosításának kiadásaihoz,
– WEAG működési költségeihez való hozzájárulás.
Személyi juttatások és munkaadókat terhelő járulék kiemelt előirányzatok a fejezeti kezelésű előirányzatokon belül nem tervezhetőek.
A Magyar Köztársaság 2000. évi költségvetéséről szóló 1999. évi CXXV. törvényben jóváhagyott egyéb fejezeti kezelésű előirányzatokat a felmerülésük helyén, az adott költségvetési cím/alcím intézményi költségvetésében kell tervezni.
b) A központi beruházások tervezését az utasítás 4. számú mellékletében foglaltak szerint a HM IF végzi.
c) A Hozzájárulás a NATO katonai költségvetéséhez előirányzatot a HM NATO és Multilaterális Együttműködési Főosztály (a továbbiakban: HM NMEF) tervezi.
d) A hozzájárulás a NATO Biztonsági Beruházási Programjához előirányzat tervezését a HM BBBH végzi.
e) A Társadalmi szervek támogatása előirányzatcsoporton belül – a honvédelmi miniszter és az érdek-képviseleti szervezetek közötti megállapodás alapján – az érdek-képviseleti szervezetek támogatási előirányzatát a HM KPSZH, a társadalmi szervek támogatása előirányzatot a HM Társadalmi Kapcsolatok és Kommunikációs Főosztály tervezi.
f) Közhasznú társaságok alapításával és támogatásával kapcsolatos kiadásokat a HM Közgazdasági és Vagyonfelügyeleti Főosztály – az átalakításért, illetve az irányításért és a szakmai felügyeletért felelős szervezetek együttműködésével – tervezi.
g) A „Hozzájárulás a hivatásos katonák speciális nyugdíjrendszerének és a sorállomány társadalombiztosításának kiadásaihoz” előirányzat tervezését a HM KPSZH végzi.
h) A WEAG működési költségeihez való hozzájárulást a HM Haditechnikai Fejlesztési és Beszerzési Főosztály (a továbbiakban: HM HFBF) végzi.
(2) Az (1) bekezdés a) pontjában nem szereplő, korábban fejezeti kezelésű előirányzatok tervezése a felmerülés helyének meghatározásával (cím, alcím) a következő szervezetek hatásköre:
a) A „Szennyező források, szennyezett területek kármentesítése”, valamint a „Kórházak és kijelölt laktanyák központi hatáskörben történő felújításai” előirányzat tervezését, beleértve a laktanya felújítási program kiadásait is, a HM IF végzi.
b) A „Nukleárisbaleset-elhárítási feladatok végrehajtásában való közreműködés kiadásai” tervezése a HM TKF feladata.
(3) A (2) bekezdésben foglalt előirányzatok tervei összeállításánál a kiadások kiemelt előirányzatonként történő részletezése mellett meg kell jelölni a költségvetés végrehajtásáért felelős intézményt is.
Pénzügyi jellegű dologi és egyéb kiadások tervezése
6. § (1) A 2000. évi intézményi költségvetési javaslatok elkészítésének rendjéről szóló 4/2000. (HK 3.) HM utasítás 2. számú melléklete szerinti pénzügyi jellegű dologi kiadásokat és egyéb működési célú kiadásokat, pénzeszközátadásokat (segélyek), valamint a hosszúlejáratú munkáltatói kölcsönök előirányzatait (a lakástámogatás előirányzat kivételével) a MHPK, VKF felügyeleti gazdálkodási hatáskörébe tartozó költségvetési címek és alcímek intézményei, valamint az utasítás hatálya alá nem tartozó intézmények tekintetében a HM KPSZH központilag tervezi. Az 1. §-ban nevesített – a honvédelmi miniszter közvetlen gazdálkodási hatáskörébe tartozó – szervezetek ezen kiadásaikat önállóan tervezik.
(2) A HM Költségvetési Gazdálkodási Információs Rendszer és alrendszerei kiépítési, üzemeltetési és fejlesztési kiadásait a HM KPSZH – a kijelölt rendszergazdákkal együttműködve – központilag tervezi.
(3) A központilag kifizetésre és elszámolásra kerülő kiadásokat (pl. biztosítási díjak, a hadkötelezettek utazási költség átalánya, kártérítési kiadások) a HM KPSZH központilag tervezi.
Logisztikai jellegű dologi, egyéb működési célú kiadások, pénzeszköz átadások, intézményi
beruházási kiadások és felújítások
7. § (1) A kiadások tervezését az utasítás 1. és 2. számú mellékleteiben foglaltak alapján kell végrehajtani.
(2) A javasolt kiadási előirányzatokat a működési költségvetés tekintetében a tárgyévet megelőző (bázis) évben az intézmény részére jóváhagyott (eredeti) előirányzatokból levezetve kell megállapítani (1. számú melléklet). A központi ellátás körében biztosításra kerülő anyagok, eszközök és szolgáltatások kiadási előirányzatai csak az ellátást végző szervezetnél tervezhetőek. Előirányzati többlet csak a tervezett feladat részletes indoklásával irányozható elő.
(3) A működési kiadások megállapításánál szerkezeti változásként (előirányzati többlet, csökkenés) kell figyelembe venni a haderő átalakítás végrehajtása során bekövetkező szervezeti változásokat. A javasolt kiadást a megszűnő, vagy más szervezeti formában, illetőleg a fejezet más intézménye által ellátásra kerülő feladatok előirányzatával csökkenteni, illetőleg növelni kell.
(4) A felhalmozási költségvetés kiadásait az utasítás 2. számú melléklet szerint a beszerzésre tervezett eszköz, vagy felújítás megnevezésével kell) tervezni. Központosított ellátás körébe tartozó termék, vagy szolgáltatás kiadásai csak a lebonyolításra kijelölt központi ellátó szervezetnél tervezhetőek.
8. § (1) Az MHPK, VKF felügyeleti gazdálkodási hatáskörébe tartozó költségvetési címek és alcímek intézményei tekintetében az adatszolgáltatást a gazdálkodási utasítás 27. § (2) bekezdése alapján a HVK LFCSF-ség az MH anyagnemfelelős szolgálati ágak javaslatai alapján állítja össze, egyidejűleg meghatározza a honvédelmi miniszter közvetlen gazdálkodási hatáskörébe tartozó intézmények részére a központosított ellátás keretében természetben teljesítésre tervezett kiadások előirányzatait is.
(2) A haderő fejlesztési célok megvalósítása (TFG, FP-2000) érdekében tervezett kiadásokat, továbbá az egyéb fejlesztési programok előirányzatait – a HM IF hatáskörébe tartozó kiadásokon felül – a HVK LFCSF-ség a HVK VTFCSF-séggel együttműködve tervezi. A kiadásokat kiemelt előirányzatonként, költségvetési címenként és alcímenként, a feladat megnevezésével és az anyagnemfelelős szolgálati ágak feltüntetésével kell meghatározni.
(3) A nemzetközi feladatok kiadásai tervezéséhez az SFOR és a KFOR kontingensek logisztikai jellegű előirányzatait a HVK LFCSF-ség állítja össze.
(4) Az elhelyezési szolgáltatások megvásárlásának kiadásait a HM IF a HVK LFCSF-séggel egyeztetve tervezi.
9. § (1) A központosított ellátás rendszerében nem biztosított működési és felhalmozási kiadások tervezését az 1. §-ban meghatározott – a honvédelmi miniszter közvetlen gazdálkodási hatáskörébe tartozó – intézmények önállóan végzik.
(2) A központosított ellátás megalapozott tervezése érdekében az utasítás hatálya alá tartozó, adatszolgáltatásra kötelezett intézmények igényeiket a HVK LFCSF-ség részére adják meg.
(3) A Kutatási és Fejlesztési kiadásokra vonatkozó adatszolgáltatást a HM HFBF irányításával a HM HTI, illetve a Katonai Felderítő Hivatal (a továbbiakban: KFH) állítja össze. Az adatszolgáltatást az utasítás 1. és 2. számú melléklete szerinti részletezés mellett fejlesztési témaként kidolgozva kell megtervezni.
(4) Az utasítás hatálya alá nem tartozó HM hivatalok és háttérintézmények dologi jellegű és egyéb kiadási előirányzatait a HM KPSZH központilag tervezze meg.
Nemzetközi feladatok kiadásainak tervezése
10. § (1) A kiadások tervezését az utasítás 3. számú mellékletében meghatározottak szerint a HM KPSZH központilag tervezi, melyhez az 8. § (3) bekezdésben meghatározott feladat vonatkozásában a HVK LFCSF-ség, az egyéb nemzetközi feladatok esetében a HM NMEF, a HM Sajtófőosztály, a HM Oktatási- és Tudományszervező Főosztály, valamint a KFH adatszolgáltatást teljesít. A kiadásokat a költségvetési cím, alcím és a kiemelt előirányzat feltüntetése mellett feladatonként is részletezni kell.
(2) A nemzetközi feladatok személyi juttatásainak devizaszükségletét jogcímenként, tételesen, cím, alcím, feladat bontásban a járulékok egyösszegű feltüntetése mellett kell megtervezni.
Eljárási szabályok
11. § A kiadások tervezésére vonatkozó adatszolgáltatás mellett a költségvetési törvény végrehajtásának megalapozása érdekében a szükséges normaszöveg javaslatokat részletes indoklással alátámasztva, a módosításra javasolt jogszabály és a módosítás javasolt szövegével összeállítva kell megküldeni a HM KPSZH részére.
12. § (1) A tárca 2001–2003. évekre vonatkozó tervjavaslatának összeállítása érdekében az utasítás hatálya alá tartozó szervezetek költségvetési adatszolgáltatásaikat, valamint a normaszöveg javaslataikat 2000. július 5-ig kell írásban és egyidejűleg mágneslemezen küldik meg a HM KPSZH részére.
(2) A gazdálkodási utasítás 27. § (1) bekezdésében foglaltak alapján a költségvetési tervjavaslat honvédelmi miniszterhez történő felterjesztését, illetőleg jóváhagyását követően Pénzügyminisztériumhoz történő benyújtását a HM KPSZH a meghatározott eljárási rend szerint végzi.
Záró rendelkezések
13. § Ez az utasítás az aláírása napján lép hatályba* és a Magyar Köztársaság 2001. évi költségvetéséről szóló törvény elfogadását követően hatályát veszti.
Dr. Szabó János s. k.,
honvédelmi miniszter
1. számú melléklet a 32/2000. (HK 12.) HM utasításhoz
Intézményi költségvetési előirányzatok javaslata 2001. évre
(működési költségvetés)
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
E Ft-ban |
||||||
Cím/alcím |
Intézmény |
Tervezett (elmaradó) |
Kiemelt előirányzat |
|
2001 |
|
Kiadás |
Költségvetési támogatás |
|||||
|
|
|
eredeti 2000. évi előirányzat |
1 |
|
|
|
|
|
előirányzati többlet „+” |
2 |
|
|
|
|
|
előirányzat csökkenés „-” |
3 |
|
|
|
|
|
korrigált előirányzat |
1+2-3 |
|
|
|
|
|
inflációs korrekció „+” |
(1+2-3)*árindex |
|
|
|
|
|
javasolt előirányzat 2001. évre |
(1+2-3)+ {(1+2-3)* árindex} |
|
|
Intézményi költségvetési előirányzatok javaslata 2002. évre
(működési költségvetés)
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
E Ft-ban |
||||||
Cím/alcím |
Intézmény |
Tervezett (elmaradó) |
Kiemelt előirányzat |
|
2002 |
|
Kiadás |
Költségvetési támogatás |
|||||
|
|
|
eredeti 2001. évi előirányzat |
1 |
|
|
|
|
|
előirányzati többlet „+” |
2 |
|
|
|
|
|
előirányzat csökkenés „-” |
3 |
|
|
|
|
|
korrigált előirányzat |
1+2-3 |
|
|
|
|
|
inflációs korrekció „+” |
(1+2-3)*árindex |
|
|
|
|
|
javasolt előirányzat 2002. évre |
(1+2-3)+ {(1+2-3)* árindex} |
|
|
Intézményi költségvetési előirányzatok javaslata 2003. évre
(működési költségvetés)
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
E Ft-ban |
||||||
Cím/alcím |
Intézmény |
Tervezett (elmaradó) |
Kiemelt előirányzat |
|
2003 |
|
Kiadás |
Költségvetési támogatás |
|||||
|
|
|
eredeti 2002. évi előirányzat |
1 |
|
|
|
|
|
előirányzati többlet „+” |
2 |
|
|
|
|
|
előirányzat csökkenés „-” |
3 |
|
|
|
|
|
korrigált előirányzat |
1+2-3 |
|
|
|
|
|
inflációs korrekció „+” |
(1+2-3)*árindex |
|
|
|
|
|
javasolt előirányzat 2003. évre |
(1+2-3)+ {(1+2-3)* árindex} |
|
|
2. számú melléklet a 32/2000. (HK 12.) HM utasításhoz
Intézményi költségvetési előirányzatok javaslata 2001-2003. évre
(intézményi felhalmozási kiadások)
E Ft-ban |
|||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Cím/alcím |
Intézmény |
Tervezett (elmaradó) feladat |
Kiemelt |
2001 |
2002 |
2003 |
|||
Kiadás |
Költségvetési |
Kiadás |
Költségvetési |
Kiadás |
Költségvetési |
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. számú melléklet a 32/2000. (HK 12.) HM utasításhoz
Költségvetési terv
2001. évre vonatkozó nemzetközi feladatokra
|
||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
E Ft-ban |
||||||||||
Fsz. |
Feladat megnevezése |
Cím, alcím |
Igényelt előirányzat |
Forrás |
Végrehajtásért felelős |
Keretgazda |
||||
Személyi |
Munkaadókat |
Dologi |
Beruházások |
Összesen/fejezeti |
Támogatás |
|||||
|
PÉLDA: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. számú melléklet a 32/2000. (HK 12.) HM utasításhoz
folyó áron, millió forintban |
||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ÁHT |
Fejezet |
Cím |
Alcím |
Jogcím |
Jogcím |
Előir. |
Kiemelt |
Funk- |
Régió |
BERUHÁZÁS |
Az előirányzat pénzügyi forrásának |
Beru- |
Ráfor- |
1999. |
2000. évi elői-rány-zat |
2000. évi |
2001. |
2002. |
2003. |
|
JELZŐ- |
MEGNE- |
előirányzat |
irány-szám |
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSI KERETBŐL KÖLTSÉGVETÉSI TÁMOGATÁS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB SAJÁT FORRÁS (pl. jóváhagyott maradványok) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB KÜLSŐ FORRÁS (pl. EU., segély) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSI KERETBŐL KÖLTSÉGVETÉSI TÁMOGATÁS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB SAJÁT FORRÁS (pl. jóváhagyott maradványok) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB KÜLSŐ FORRÁS (pl. EU., segély) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSI KERETBŐL KÖLTSÉGVETÉSI TÁMOGATÁS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB SAJÁT FORRÁS (pl. jóváhagyott maradványok) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB KÜLSŐ FORRÁS (pl. EU., segély) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSI KERETBŐL KÖLTSÉGVETÉSI TÁMOGATÁS |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB SAJÁT FORRÁS (pl. jóváhagyott maradványok) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB KÜLSŐ FORRÁS (pl. EU., segély) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
BERUHÁZÁS ÖSSZESEN |
KÖZPONTI KÖLTSÉGVETÉSI KERETBŐL KÖLTSÉGVETÉSI TÁMOGATÁS |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FELHALMOZÁSI CÉLÚ BEVÉTELEK |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB SAJÁT FORRÁS (pl. jóváhagyott maradványok) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
EGYÉB KÜLSŐ FORRÁS (pl. EU., segély) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
KIADÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
|
|
|
|
5. számú melléklet a 32/2000. (HK 12.) HM utasításhoz
a központi költségvetést megillető bevételekről 2001. Évben
Költségvetési Cím/alcím, CRK |
|
||
|
|
|
E Ft-ban |
Folyószám |
Központosított bevétel megnevezése |
Bevétel összege |
Megjegyzés |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Intézményi ellátási díjak (egészségügyi stb.) |
|
|
2. |
Igényjogosultak (alkalmazottak) részére nyújtott szolgáltatások térítési díjai (üdülői, élelmezési, lakásbérleti stb.) |
|
|
3. |
Állami feladatok díjbevétele |
|
|
4. |
Illetékjellegű bevételek |
|
|
5. |
Helyiségek, eszközök bérleti díj bevételei (közüzemi díjak visszatérülésének kivételével) |
|
|
6. |
Kártérítési bevételek |
|
|
7. |
Kötbér és bírság bevételek |
|
|
8. |
Kamatbevételek |
|
|
9. |
Egészségbiztosítási Alaptól az eü. biztosítási ellátások keretében végzett szolgáltatások fejében átvett pénzeszközök |
|
|
10. |
Áru- és szolgáltatás értékesítésből származó vállalkozási bevételek 5%-a |
|
|
11. |
Vállalkozási tevékenység eredménye után befizetendő összeg |
|
|
12. |
|
|
|
13. |
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
Az utasítás aláírásának napja: 2000. június 28.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás