Helyesbítés: A Magyar Közlöny 2003. évi 32. számának II. kötetében kihirdetett, a frekvenciasávok felhasználási szabályainak megállapításáról szóló 6/2003. (III. 31.) IHM rendelet helyesbítése a következő: – A 7. oldalon a 90–110 kHz sávban – a lap alján – a ,,Rádióalkalmazás'', a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' és a ,,Speciális feltételek, egyedi követelmények'' oszlopokban a H6 lábjegyzetre vonatkozó sorhoz tartozó alsó vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– A 23. oldalon a 26 510–27 500 kHz sávban a ,,Speciális feltételek, egyedi követelmények'' oszlop utolsó előtti sorában a második ,,Egyedi engedélyezési kötelezettség alól mentesítve.'' szöveg törlendő.
– A 26. oldalon a 87,5–108 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban az ,,ITU-R BS.412-7-7'' dokumentumhivatkozás helyesen: ,,ITU-R BS.412-7''.
– A 38. oldalon a 456–459 MHz sávban – a lap alján – a kijelölhetőségre utaló oszlopban a ,,K'' betű alatti vízszintes vonal törlendő.
– Az 50. oldalon az 1535–1550 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H137 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– Az 51. oldalon az 1559–1574,5 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H3 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– Az 52. oldalon az 1574,5–1576,5 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H3 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– Az 52. oldalon az 1610–1610,6 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H3 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– Az 53. oldalon az 1610,6–1613,8 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H3 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt és felett a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonalak behúzandók.
– Az 53. oldalon az 1613,8–1626,5 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a H3 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szöveg alatt a – sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– Az 53. oldalon az 1613,8–1626,5 MHz sávban a ,,MŰHOLDAS MOZGÓ (Föld–űr irány)'' szolgálat H141 lábjegyzetével egy vonalban a kijelölhetőségre utaló oszlopban egy ,,K'' betű beírandó.
– Az 57. oldalon az 1880–1900 MHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a második H145 lábjegyzetre vonatkozó sorban szereplő ,,MSZ EN 300; 176-2'' helyesen: ,,MSZ EN 300 176-2''
– A 69. oldalon a 10–10,45 GHz sávban a ,,Speciális feltételek, egyedi követelmények'' oszlopban a két H180 lábjegyzet sorai közötti vízszintes elválasztó vonal törlendő.
– A 79. oldalon a 21,2–21,4 GHz sávban a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a második H199 lábjegyzetre vonatkozó sorban lévő szabványhivatkozás alatti – a sorhoz tartozó – vízszintes elválasztó vonal behúzandó.
– A 97. oldalon a táblázatban a fejléc alatti harmadik sor hatodik oszlopában a ,,455,17–465,17'' helyesen: ,,455,17/465,17''
– A 115. oldalon a 2. pont táblázatában a fejléc alatti 3., 4. és 6. sor helyesen:
451,3–457,4/461,3–467,4 MHz 458,45–460/468,45–470 MHz |
AUT–HNG–SVK–CZE rasztermegállapodás Bécs, 1981. |
|
|
|
|
|
880–890/925–935 MHz |
E-GSM koordinációs értekezlet Pozsony, 2001. december 11–12. |
AUT–HNG–HRV–SVN értekezlet Bécs, 2002. febr. 4–5. |
|
|
|
|
1710–1785/1805–1880 MHz |
AUT–CZE–HNG–HRV–SVK–SVN értekezlet Bécs, 1994. szept. 26–30. |
|
HNG–ROU–YUG értekezlet Szeged, 2000. nov. 13–16. |
HNG–ROU–SVK–UKR értekezlet Budapest, 1999. okt. 18–22. |
– A 117. oldalon az 1. pont táblázatában a fejléc alatti negyedik sor első oszlopában az ,,1610–1626,5 (Föld–űr irány)'' szövegrész helyesen:
,,1610–1626,5 MHz (Föld–űr irány)''
(Kézirathiba)
– A 12. oldalon a 2501–2502 kHz sávban a H8 lábjegyzet és a HITELES FREKVENCIA ÉS ÓRAJEL szolgálat közötti vízszintes elválasztó vonal az összes oszlopban törlendő.
– A 23. oldalon a 27,5–27,86 MHz sávban – a lap alján – a kijelölhetőségre utaló oszlopban a ,,K'' betű alatti vízszintes vonal törlendő.
– A 36. oldalon a 432–438 MHz sávban – a lap alján – a kijelölhetőségre utaló oszlopban a ,,K'' betű alatti vízszintes vonal törlendő.
– Az 55. oldalon az 1660–1660,5 MHz sávban – a lap alján – a ,,Nemzetközi és hazai dokumentumok'' oszlopban a ,,SUT''-ra vonatkozó dokumentumok alatti vízszintes vonal behúzandó.
– A 94. oldalon az I. fejezet 2. pont táblázatában a fejléc alatti második sor első oszlopában a ,,156–156,376/'' helyesen: ,,156–156,375/'' – A 95. oldalon a táblázatban a fejléc alatti második sor ötödik oszlopában a ,,161,4775'' helyesen: ,,161,4875''
(Nyomdahiba)
»(2) A Kormány felhatalmazza a belügyminisztert, hogy az e rendeletben meghatározott szempontok alapján a nyilvános pályázati felhívásokat közzétegye, valamint a rendelet 29/B. és 32/C. §-ai alapján nyújtott támogatásokra vonatkozó részletes pályázati feltételeket meghatározza.«''
(Kézirathiba)
„Budapest CTA |
Magyar Köztársaság országhatára |
FL 520 (15600 m STD) |
„ |
9500' (2900 m) AMSL |
„Pápa MTMA 1 |
472759N |
0171743E |
FL 145 (4400 m STD) |
„ |
472959N |
0174154E |
470959N |
0174624E |
465959N |
0172640E |
2000' (600 m) AMSL |
472759N |
0171743E |
„TSA 31A |
464330N |
0175830E |
9500' (2900 m) AMSL |
„ |
465229N |
0174946E |
465930N |
0180730E |
464500N |
0181700E |
4500' (1350 m) AMSL |
464330N |
0175830E |
„TSA58U |
473529N |
0200354E |
UNL |
„ |
475005N |
0205300E |
472209N |
0212830E |
465559N |
0210830E |
FL 125 (3800 m STD) |
473529N |
0200354E |
„TSA61 |
471729N |
0201645E |
FL 145 (4400 m STD) |
Amennyiben a TSA-60 nem üzemel, a TSA-61-nek a LHSN MTMA földrajzi határain kívülre eső részében működő légijármű által használható legkisebb magasság: 8000' (2450 m) AMSL; területe alatt működő légijármű által használható legnagyobb magasság: 7000' (2150 m) AMSL” |
471459N |
0203745E |
470129N |
0203249E |
471529N |
0195954E |
7000' (2150 m) AMSL |
471729N |
0201645E |
„TSA62 |
471529N |
0195954E |
FL 145 (4400 m STD) |
Amennyiben a TSA-60 nem üzemel, a TSA-62-nek a LHSN MTMA földrajzi határain kívülre eső részében működő légijármű által használható legkisebb magasság: 8000' (2450 m) AMSL; területe alatt működő légijármű által használható legnagyobb magasság: 7000' (2150 m) AMSL” |
470129N |
0203249E |
465329N |
0202954E |
465559N |
0200654E |
7000' (2150 m) AMSL |
471529N |
0195954E |
„Pér TIZ |
474030N |
0173800E |
4000' (1200 m) AMSL |
Közzétett üzemidő szerint” |
474130N |
0175400E |
473900N |
0180430E |
473000N |
0180200E |
472959N |
0175130E |
GND |
473559N |
0173554E |
474030N |
0173800E |
„Siófok-Kiliti TIZ |
465229N |
0174946E |
4000' (1200 m) AMSL |
Közzétett üzemidő szerint” |
465930N |
0180730E |
464500N |
0181700E |
464330N |
0175830E |
GND |
465229N |
0174946E |
„LH-G1 |
473418,00N |
0185908,00E |
2500' (750 m) AMSL |
Március 15. és október 15. között napkeltétől napnyugtáig csak a VFR repülések számára” |
473500,00N |
0185300,00E |
473220,00N |
0185858,00E |
473336,00N |
0190000,00E |
GND |
473418,00N |
0185908,00E |
A rendelet 2. számú melléklete „Nem ellenőrzött légterek” alcímének ATS átruházás Budapest ACC és Wien ATCC között harmadik bekezdésének szövege (oldalszám: 3110) helyesen: „A közös államhatár és az egyszerűsített szektorhatár közötti légtérben a szektorhatártól nyugatra 10 000 láb ferihegyi QNH szerinti AMSL magasságtól FL 520-ig Wien ATCC (Irányító Központ) míg a szektorhatártól keletre FL120 és FL520 között Budapest ACC látja el a légiforgalmi szolgálatokat a két központ közötti együttműködési megállapodás alapján.”
(Kézirathiba)