13/2004. (HK 5.) HM utasítás
13/2004. (HK 5.) HM utasítás
a 2004. évi intézményi költségvetési javaslatok elkészítésének rendjéről*
1. § Az utasítás hatálya kiterjed:
a) a HM Pénzügyi és Számviteli Szolgálatra (a továbbiakban: HM PSZSZ);
b) a Honvédelmi Minisztérium (a továbbiakban: HM) igazgatása, hivatalai és háttérintézményei költségvetési alcímek szervezeteire;
c) a Sajátosan Gazdálkodó Szervezetekre (a továbbiakban: SGSZ);
d) a HM fejezet 2004–2006. évi költségvetési tervének összeállításához szükséges adatszolgáltatás rendjéről szóló 65/2003. (HK 17.) HM utasítás alapján az MH Összhaderőnemi Logisztikai és Támogató Parancsnokságra (a továbbiakban: MH ÖLTP).
Az intézményi költségvetési tervezés végrehajtásának főbb elvei
2. § (1) Az utasítás 2. számú melléklete szerinti pénzügyi jellegű előirányzatokat – az SGSZ-ek kivételével – a HM PSZSZ szervezeti elemei tervezik meg.
(2) A Magyar Honvédség (a továbbiakban: MH) és a logisztikai ellátási (utaltsági) körébe tartozó szervezetek logisztikai jellegű előirányzatait a 65/2003. (HK.17.) HM utasításban meghatározottak figyelembe vételével az MH ÖLTP – a haderőnemi parancsnokságok, az MH Budapesti Helyőrségparancsnokság, a HM HVK Hadműveleti és Kiképzési Csoportfőnökség, a HM HVK Híradó és Informatikai Csoportfőnökség, a HM HVK Személyügyi Csoportfőnökség (a továbbiakban: HM HVK SZÜCSF-ség) és a HM HVK Egészségügyi Csoportfőnökség szükség szerinti bevonásával – tervezi, központi és csapat-költségvetési részletezésben.
(3) A HM igazgatása, hivatalai és háttérintézményei, valamint az SGSZ-ek – a HM Pénzügyi Számító és Nyugdíjmegállapító Igazgatóság (a továbbiakban: HM PSZNYI) adatszolgáltatására is alapozva – összevont (a pénzügyi és logisztikai jellegű előirányzatokat együttesen tartalmazó) költségvetési tervjavaslatot készítenek.
(4) A nemzetközi feladatok és rendezvények tervezése során a 15. és 16. §-okban meghatározottak szerint kell eljárni.
3. § (1) A csapat és a központi tagozat költségvetési javaslatainak elkészítésénél a HM fejezet központi és intézményi gazdálkodásának rendjéről szóló 9/1998. (HK 4.) HM utasítás, valamint a 65/2003. (HK 17.) HM utasítás – kiemelten a 2. és 5. §-ok – vonatkozó előírásait jelen utasításban foglaltaknak megfelelően kell alkalmazni.
(2) A költségvetési tervjavaslatokat a kiadott szervezési intézkedések, a 2004. év során végrehajtandó, az éves feladattervben meghatározott feladatok, valamint a hatályos normák, normatívák és az aktuális mérőszámok figyelembevételével, a 65/2003. (HK 17.) HM utasításban foglaltakra is tekintettel kell elkészíteni.
4. § (1) A tervezés végrehajtásához jóváhagyott tervezési keretszámokról a HM Központi Pénzügyi és Számviteli Hivatal (a továbbiakban: HM KPSZH) az érintett szervezeteket írásban tájékoztatja.
(2) Az MH ÖLTP, a HM Ingatlankezelési Hivatal (a továbbiakban: HM IKH), a HM KPSZH és a HM PSZNYI teljeskörű központi költségvetésének, valamint az egyes tárcaszintű feladatoknak a keretszámai a későbbiekben kerülnek meghatározásra.
(3) A kiadott előirányzat keretek nem léphetőek túl. A keretszámon felül esetlegesen jelentkező költségvetési igények a tervjavaslatban nem szerepeltethetők, attól elkülönítetten, részletes indoklással alátámasztottan terjeszthetők fel.
(4) A kiadási keretszámok – az MH Egészségügyi intézetek kivételével – teljes egészében költségvetési támogatással kerülnek biztosításra.
(5) Az MH 2004. évi logisztikai kerete nem tartalmazza a HM és a HM EI Rt. között kötött „Elhelyezési Szolgáltatási Szerződés” hatálya alá tartozó elhelyezési kiadásokat. A 38-as anyagnem kódon csak az MH Verőcei Betegotthon, az MH Központi Anyagraktár és Javító Üzem és a védett objektumok kiadásai, az MH egészségügyi intézetei steril takarításának kiadásai, a katonai repülőterek felszállópálya karbantartási kiadásai, valamint a hazai és nemzetközi gyakorlatok, külföldi missziók közmű díjai és a tábori elhelyezési szakanyagok kiadásai tervezhetők.
5. § (1) A költségvetési tervjavaslatokat részletes számszaki bizonyítással és szöveges indoklással kell alátámasztani. A szöveges indoklás tartalmazza a végrehajtandó feladat pontos meghatározását (a jogszabály, parancs, határozat, engedélyező ügyirat számával és a feladat elrendelőjének megnevezésével).
(2) A számszaki bizonyítás, illetve a szöveges indoklás biztosítsa az elöljáró és a felügyeleti szerv részére az előirányzat-igény elbírálásához szükséges információkat.
(3) A számszaki bizonyításban az önkéntes haderőre való átállás logisztikai, elhelyezési és egyéb kiadásait külön soron kell tervezni, szöveges indoklással is alátámasztva.
(4) A számszaki bizonyítást az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló, többször módosított 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet 9. sz. melléklete szerint összeállított HM Számlarend megfelelő főkönyvi számlaszámai és a HM KGIR címrendkódjai (4.sz. melléklet) alkalmazásával kell végrehajtani az 1. számú melléklet szerinti formában, továbbá a 3. sz. melléklet szerinti összesítéssel.
(5) A Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem, valamint a Kinizsi Pál Tiszthelyettes Szakképző Iskola érdekében 2004. évben várhatóan felmerülő kiadásokat minden tervező szerv a tervjavaslatától elkülönítetten, adatszolgáltatási jelleggel önálló mellékletben külön is mutassa be.
6. § Azon szervezet, amely az alapító okirata szerinti vállalkozási tevékenységet folytat, elkülönítetten és teljeskörűen tervezze meg kiadásait és bevételeit oly módon, hogy annak ellenőrzése az év során mindenkor biztosított legyen (a tervet nem kell felterjeszteni). A kiadásra kerülő keretszámok a vállalkozási tevékenységek előirányzatait nem tartalmazzák.
7. § A fejezeti kezelésű előirányzatok 2004. évi tervezésének és felhasználásának rendjére külön HM rendelet kerül kiadásra.
8. § A költségvetési tervjavaslatok felterjesztését és felülvizsgálatát a szolgálati út betartásával kell végrehajtani.
9. § A felülvizsgált intézményi költségvetési tervjavaslatok – az MH címekhez tartozó katonai szervezetek esetében a 3. sz. mellékletet is alkalmazva – az Ámr. 44. § (1) bekezdése alapján 2004. március 31-ig kerülnek jóváhagyásra.
A tervezés részletes szabályai
10. § (1) A 2. MH címhez tartozó szervezetek esetében a pénzügyi, valamint a logisztikai jellegű előirányzatokra külön-külön kell elkészíteni a számszaki bizonyítást és a szöveges indoklást.
(2) A pénzügyi jellegű előirányzatok körét az utasítás 2. számú melléklete szerinti számlacsoportok, előirányzati-számlaszámok tartalmazzák.
11. § (1) A HM PSZNYI tervezi a személyi juttatások közül:
a) a rendszeres személyi juttatást,
b) a jutalmat,
c) a jubileumi jutalmat,
d) a biztosítási díjak közül a munkáltatói hozzájárulást a Honvéd Önkéntes és Magánnyugdíjpénztár és a Honvéd Önkéntes Kölcsönös Kiegészítő Egészségbiztosító Pénztár tagdíjhoz, valamint ezek járulékait.
(2) A létszámváltozással kapcsolatos felmondási kiadások (felmentés, végkielégítés, stb.) nem tervezhetők, azok folyamatos felmérésére külön adatszolgáltatás keretében kerül sor.
(3) A költségvetési javaslatokban a hivatásos, a szerződéses, a köztisztviselői és a közalkalmazotti állomány részére rendszeres járandóságként számfejtett juttatásoknál a tárgyévet megelőző év december és a tárgyév novembere közötti, egyéb eseti kifizetéseknél pedig a tárgyév január és december közötti időszakra járó juttatásokat kell megtervezni a 2003. december havi illetmények alapulvételével.
(4) A rendszeres személyi juttatásokat a 2004. évi szervezési és létszámváltozásokra is tekintettel, állománycsoportonként kell megtervezni a következők szerint:
a) a hivatásos, közalkalmazott- és köztisztviselői állomány esetében – a katonai nemzetbiztonsági szakszolgálatok és a ZMNE kivételével – a 2004. január 01-ével meglévő tényleges statisztikai állományi létszámot alapulvéve. A katonai nemzetbiztonsági szakszolgálatok és a ZMNE vonatkozásában a 65/2003. sz. HM utasítás (HK 17.) 2. § (2) bekezdés alapján kiadott keretszámok és az ehhez kapcsolódó kiegészítések figyelembevételével,
b) a szerződéses állomány költségvetési létszámát a várható jelentős mértékű növekedés, a sorállomány költségvetési létszámát a bekövetkező csökkentések figyelembevételével,
c) a 2004. évi költségvetési javaslat számszaki bizonyításában a hivatásos és szerződéses állomány rendszeres személyi juttatásait 3,8%-os mértékű egészségügyi távolléttel csökkenteni kell, melyet külön soron kell kimutatni,
d) a közalkalmazotti állomány és az MH Katonai Ügyészség 13. havi illetményét a 2003. december havi alapilletmény alapulvételével. A hivatásos, szerződéses és köztisztviselői állomány 13. havi illetménye nem tervezhető.
(5) A HM PSZNYI az (1) bekezdésben meghatározott juttatásokról készített adatszolgáltatásait, melyek a 2003. évi záró létszámra készülnek, 2004. február 5-ig megküldi az illetékes HM Területi Pénzügyi és Számviteli Igazgatóságoknak (a továbbiakban: HM TPSZI) és az SGSZ-eknek. Ezen szervek felülvizsgálják és szükség szerint korrigálják azokat, kiegészítik a nem rendszeres és külső személyi juttatásokkal és járulékaikkal (ideértve a helyileg kifizetésre kerülőket is), a következők figyelembevételével:
a) illetményemelés 2004. évre egyik állomány-kategóriára sem tervezhető, az illetményemelés mértékére és a szükséges előirányzatok biztosítására külön intézkedés kerül kiadásra;
b) jutalomra a – katonák illetményéről és illetményjellegű juttatásairól, valamint a közalkalmazottak jutalmazásáról szóló 3/2002. (I. 25.) HM rendeletben (HK 7.) – meghatározott felszámítási alap 1%-a tervezhető, amelyet állomány-csoportonként kell kimutatni;
c) a magasabb parancsnoki és meghatározott célú jutalmakat a kiadott keretengedélyek alapján kell tervezni;
d) a hivatásos és szerződéses állomány részére a túlszolgálati, megbízási és helyettesítési díjat, valamint az állományon kívüliek juttatásait és az állandó főfoglalkozású közalkalmazottak túlóra díjait a 99/2003. HM utasítás szerint és a kiadott kereteknek megfelelően kell tervezni;
e) a köztisztviselői illetményalap 2004. évben 33.000 Ft, így a különböző szociális juttatásokat, támogatásokat, költségtérítéseket ennek figyelembevételével kell tervezni;
f) a ruházati költségtérítések vonatkozásában a köztisztviselői állomány részére a 2004. évi tervjavaslatban 66.000 Ft/fő/év készpénz kifizetését kell tervezni. A hivatásos állomány esetében a ruházati költségtérítés összege 15.000 Ft/fő/év, közalkalmazotti állomány esetében 44.000 Ft/fő/év;
g) az étkezési hozzájárulás 3.500 Ft/fő/hó, a bankkártya költségtérítés 2.000 Ft/fő/év;
h) az önkéntes- és magánnyugdíjpénztár tagok tagdíjának munkáltatói támogatása a távolléti díj 4%, illetve 2%-a, míg az önkéntes egészségbiztosító pénztártagok tagdíjához munkáltatói hozzájárulásként 3.200 Ft/fő/hó támogatást kell tervezni;
i) a lakáskiürítések és cseretérítések egyszeri pénzbeni megváltását, a részleges lakás-felújítási átalányt és a lakáshasználati díj visszatérítését a többször módosított 63/1995. (HK 33.) HM utasítás alapján a HM IKH tervezze és erről adatszolgáltatást teljesítsen a HM PSZNYI felé. A HM PSZNYI ezen kiadásokat a központi költségvetési tervjavaslatában szerepeltesse;
j) az albérleti díj hozzájárulás tervezésekor a Honvédelmi Minisztérium rendelkezése alatt lévő lakások és helyiségek bérletéről, elidegenítéséről, valamint a lakhatás támogatásáról szóló, többször módosított 6/1994. (IV. 30.) HM rendelet rendelkezéseit kell figyelembe venni;
k) a tervező munka során a gazdaságossági és a takarékossági szempontok következetes érvényesítésével csökkenteni kell a nem rendszeres személyi juttatások (elsősorban a megbízási díjak, a költségtérítések és egyéb sajátos juttatások) részarányát. A tervezett kiadásokat a szükséges és célszerű feladatokhoz kell igazítani;
l) külső személyi juttatásként a HM és MH szervezeteknél munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony keretében foglalkoztatottak és a fegyveres erők állományába nem tartozók járandóságait kell megtervezni, figyelemmel a hadköteles katonák szolgálati viszonyáról szóló 1996. évi XLIV., valamint a katonai és rendvédelmi felsőoktatási intézmények vezetőinek, oktatóinak és hallgatóinak jogállásáról szóló 1996. évi XLV. törvényekre, valamint a kiadott keretengedélyekre;
m) a nem rendszeres és a külső személyi juttatások tervezése során kiemelt figyelmet kell fordítani a védelmi felülvizsgálattal összefüggésben kiadott intézkedések (01/2003 HM ut., stb.) előírásaira is;
n) hadköteles tartalékos jogcímen előirányzat nem tervezhető.
12. § (1) A munkaadókat terhelő járulékok előirányzatainak tervezését az adózással és a járulékfizetéssel összefüggő egyes eljárási kérdésekről szóló 33/4/2004. nyt. számú HM KPSZH tájékoztató figyelembevételével kell végrehajtani, összhangban a személyi juttatásokon megtervezett kiadási előirányzatokkal. A társadalom-biztosítási járulék mértéke 2004. évre vonatkozóan 29%.
(2) A munkaadói járulék mértéke továbbra is 3% marad.
(3) Az eü. hozzájárulás összege 2004. évben 3.450 Ft/fő/hó.
(4) A táppénz hozzájárulást a munkaadókat terhelő járulékok között kell tervezni.
13. § (1) A társadalom-, szociálpolitikai és egyéb tb. juttatások számlacsoportba tartozó költségvetési előirányzatok tervezésénél a hivatásos, szerződéses és hadköteles katonák, honvédségi közalkalmazottak egyes illetményen kívüli pénzbeli járandóságairól szóló 14/2002. (III. 29.) HM rendelet (HK 13.) vonatkozó részeit kell figyelembe venni. A minimálbér összege 2004. 01. 01.-től 53.000 Ft/hó, az öregségi nyugdíj minimuma 23.200 Ft/hó.
(2) A személyi és pénzügyi dologi előirányzatokat a hivatásos, szerződéses és hadköteles katonák, valamint a honvédségi közalkalmazottak egyes költségtérítéseiről szóló 21/2002. (IV. 10.) HM rendeletben (HK 15.) foglaltakat alapul véve kell tervezni.
(3) A belföldi reprezentációról szóló, többször módosított 38/2001. (HK 12.) HM utasításban foglaltak szerint kell a személyi és a rendezvényi reprezentációt tervezni. A munkáltatót terhelő SZJA, tb és munkaadói járulék megfizetése központilag történik, a természetbeni juttatások után a munkáltatót terhelő adók és járulékok bevallásához, valamint megfizetéséhez szükséges adatszolgáltatás végrehajtásáról szóló 4/1998. HM KPSZH intézkedés által előírt adatszolgáltatás alapján. A HM PSZNYI a befizetés fedezetét a központi költségvetési tervjavaslatában szerepeltesse.
(4) A családalapítási előlegek és a deviza kölcsönök költségvetési támogatással fedezetten nem tervezhetők. A tárgyévben e jogcímeken törlesztésként befolyó bevételeknek megfelelő összegű kiadások előirányzatait adatszolgáltatás jelleggel külön mellékletként kell felterjeszteni.
(5) A 11. § (5) bekezdés e), i), j), valamint a 13. § (2) bekezdés szerinti nem rendszeres személyi juttatások költségvetési tervjavaslatait részletes számszaki és szöveges indoklással kell alátámasztani.
14. § Az MH ÖLTP:
(1) a logisztikai költségvetések tervezésére – különös tekintettel a 65/2003. (HK 17.) HM utasítás 7–10. §-ában foglaltakra – a szükséges mértékben intézkedjen;
(2) a katonai szervezetek által felterjesztett felhalmozási jellegű előirányzat-igények indokoltságát vizsgálja felül;
(3) a logisztikai jellegű csapat- és központi költségvetési tervjavaslat részeként a haderőfejlesztési vállalások (TFG, FP stb.) és a nemzeti fejlesztési programok keretszáma terhére feladatonként, illetve programonként tervezett kiemelt (dologi, felhalmozási, stb.) előirányzatokat – önálló mellékletekben – külön is mutassa be.
15. § (1) A nemzetközi kereteket és az egyes nemzetközi feladatok költségvetési tervét, valamint az összesített elemi költségvetés kiemelt előirányzatokon belüli módosítását – a HM KPSZH előterjesztése alapján – a HM közigazgatási államtitkár hagyja jóvá.
(2) A multilaterális rendezvények, a nemzetközi gyakorlatok, a NATO és PfP tanfolyamok, a nemzetközi és EU kommunikációs feladatok, valamint az egyéb rendezvények szükségleteit a nemzetközi rendezvények egyes költségvetési és pénzügyi kérdéseiről szóló 83/1998. (HK 4/1999.) HM utasítás szerint kell megtervezni. Azon gyakorlatok, utazások, konferenciák költségvetési tervjavaslatait, melyek csak az utazással járó költségeket foglalják magukba, a HM TPSZI-k feladatcsoportonként összesítetten készítsék el egész évre vonatkozóan.
(3) Az SFOR Katonai Rendfenntartó Kontingens (Szarajevó), a KFOR Őr- és Biztosító Zászlóalj (Pristina), a Megelőző Egészségügyi Laboratórium, az MH Őr- és Biztosító Szakasz (Szkopje), az MH Szállító Zászlóalj (Irak), az ISAF-ben történő szerepvállalás (Afganisztán), a Magyar Katonai Szállító Szakasz és az NRF erők kötelékébe felajánlott MH 34/1 Különleges Felderítő Század költségvetési szükségletét a jelen utasítás szabályainak alkalmazásával kell elkészíteni úgy, hogy a hazai forint illetményeket, a külszolgálattal kapcsolatosan forintban felmerülő pótlékokat és azok vonzatait az állományilletékes szervezetek tervezzék meg. A devizában felmerülő személyi juttatások előirányzatait a bruttósítás szabályainak figyelembevételével kell meghatározni. Az MH Szállító Zászlóalj (Irak), az ISAF (Afganisztán), a Magyar Katonai Szállító Szakasz és az MH 34/1 Különleges Felderítő Század logisztikai és elhelyezési jellegű kiadásait az MH ÖLTP és a HM IKH a saját költségvetésében, jóváhagyott kerete terhére tervezze meg és kezdeményezze a tárca – HM KPSZH-nál kezelt – nemzetközi keretébe történő átcsoportosításukat. Ezen feladatok összesített éves költségvetéseit az érintett szervezetek bedolgozásai alapján a HM KPSZH készíti el és terjeszti fel jóváhagyásra.
(4) Az MFO, UNFICYP és a Katonai Megfigyelő missziók hazai és külföldi működési költségeinek tervezését a 2/1 Honvéd Vezérkar közvetlen szervezetei alcímen meghatározott címrendkódok szerint kell végrehajtani. Az MH ÖLTP a missziókkal kapcsolatos központi feladatokra vonatkozóan külön tervezze meg igényeit, a rendelkezésre bocsátott keretszámok alapján. A csapatköltségvetés vonatkozásában a pénzügyi kiadásokat a HM 3. TPSZI, a logisztikai igényeket az MH 1. Könnyű Vegyes Ezred a jelen utasítás szabályai szerint tervezze meg. Az összesített csapat-költségvetési javaslatot az MH 1. Könnyű Vegyes Ezred parancsnokának aláírásával a HM 3. TPSZI az MH Szárazföldi Parancsnokság útján terjessze fel. A személyi juttatások esetében a hazai forint illetmények és járulékai, valamint a tevékenységgel kapcsolatosan forintban felmerülő pótlékok az állományilletékes szervezeteknél kerüljenek megtervezésre. A devizában felmerülő személyi juttatások előirányzatait a (9) bekezdés figyelembe vételével kell meghatározni.
(5) A Külképviseletek tekintetében a Magyar Köztársaság Állandó NATO Képviselete keretein belül működő Politikai Osztály Védelempolitikai Részlege, az MH Katonai Képviselő Hivatala, az MH Nemzeti Katonai Képviselet, az Önálló NATO és EU beosztást betöltők – beleértve a HUNIC-ot is – és a tartós tanulmányokat folytatók hazai és helyszíni logisztikai biztosítását a HM Protokoll és Nemzetközi Rendezvényszervező Igazgatóság Nemzeti Támogató Szerve (a továbbiakban HM PNRI NTSZ) végzi az egységes ellátás érdekében, így ezen előirányzatokat a HM PNRI NTSZ működési költségvetésében kell megtervezni. A képviseletek, valamint az önálló NATO és EU beosztást betöltők a pénzügyi dologi, valamint logisztikai előirányzataik megtervezése érdekében saját szervezetükre vonatkozóan készítsenek szükségleti tervet, amely alapján a HM PNRI NTSZ a saját költségvetésében tervezze meg a szervezetekre vonatkozóan a költségvetési előirányzatokat. A logisztikai szükségleti terv formai és tartalmi követelményeit a HM PNRI igazgatója határozza meg és biztosítja az érintettek részére. A tartós tanulmányokat folytató kiküldöttek a pénzügyi dologi, valamint logisztikai előirányzataik megtervezése érdekében készítsenek logisztikai szükségleti tervet, amely alapján a HM PNRI NTSZ a saját működési költségvetésében – a tartós tanulmányokat folytatók esetében alkalmazott CRK-on –, elkülönítetten tervezze meg a költségvetési előirányzatokat. A tartós tanulmányokat folytatók előirányzatait a HM Oktatási és Tudományszervező Főosztály (a továbbiakban: HM OTF) vizsgálja felül.
(6) A képviseletekre, valamint az önálló NATO beosztást betöltőkre és a tartós tanulmányokat folytatókra vonatkozóan a HM PNRI NTSZ a devizában kifizetésre kerülő személyi juttatásokat és azok járulékait, a külföldi kiküldetések utazási-, szállás- és egyéb költségeit a 45/2000. (HK 16.) HM utasítással módosított 50/1998. (HK 14.) HM utasítás, a külföldön felmerülő reprezentációs költségeket a 13/2002. (HK 7.) HM utasítás és a jelen utasításban foglaltak alapján tervezze meg. Az EBESZ Katonai Képviselet és a Regionális Fegyverzet-ellenőrzést Segítő Kiképző Központ (RAVIAC) a hivatkozott utasítások alapján készíti el költségvetését. A költségvetéseket a HM 1. sz. TPSZI összesíti. A hazai járandóságokat és azok vonzatait az állományilletékes szervezetek tervezzék meg.
(7) A nemzetközi feladatok összesített elemi költségvetésének összeállításánál az alábbiakat kell figyelembe venni:
a) a lengyel éleslövészet és a cseh repülő-hajózó kondicionáló kiképzés nemzetközi feladatokra vonatkozó költségvetési előirányzatait az MH Légierő Parancsnoksággal együttműködve a HM KPSZH tervezi;
b) a külföldi képzés nemzetközi feladatcsoport költségvetési előirányzatait a HM OTF-el együttműködésben a HM PNRI tervezi;
c) a regionális nyelvképzés nemzetközi feladat költségvetési előirányzatait a HM HVK Személyügyi Csoportfőnökség a TPSZI-kel együttműködve tervezi;
d) a többnemzetiségű egységek fenntartásával és képesség kialakításával kapcsolatos logisztikai és elhelyezési jellegű kiadásokat az MH ÖLTP és a HM IKH saját költségvetési keretében különítse el, a szükséges kiadásokat és a közös kiképzésekkel kapcsolatos költségeket a 83/1998. (HK 4/1999.) HM utasítás szerint tervezzék meg;
e) a kétoldalú nemzetközi kapcsolattartás költségvetési szükségletét – a nemzetközi kapcsolattartással összefüggő feladatok végrehajtásáról szóló 97/2003. (HK 1/2004.) HM utasítás alapján – a HM Nemzetközi Együttműködési Főosztály terve alapján, a TPSZI-kel együttműködve a HM KPSZH tervezi;
f) a nemzetközi és EU kommunikációs feladatokhoz kapcsolódó költségvetési előirányzatokat a HM Kommunikációs Főigazgatóság javaslata alapján a HM KPSZH tervezi;
g) a keretgazda szervezetek adatszolgáltatása alapján a HM KPSZH önállóan tervezi a kanadai repülővezető képzés és az azzal összefüggő ideiglenes és tartós kiküldetések, valamint a hazai felkészítő előképzés kiadásait;
h) a NATO törzstiszti képzés és a NATO POOL felkészítés kiadásai a ZMNE működési költségvetésében kerülnek megtervezésre.
(8) Az éves elemi költségvetéssel nem tervezhető nemzetközi feladatcsoportok és a nemzetközi feladatok kiszolgálásának fel nem osztható költségeit, valamint az egyes önálló feladatokhoz kapcsolódó kiadásokat a 83/1998. (HK 4/1999.) HM utasítás alapján teljes részletezettséggel a HM PNRI tervezni.
(9) A devizaellátmányok bruttósításának mértéke 2004. évre nem változik, továbbra is 50% marad.
(10) Az egyes nemzetközi feladatokhoz kapcsolódó gyakorlati pótlékokat az illetékes katonai szervezetek működési költségvetésükben tervezzék, a pótlékok a rendezvények költségvetési tervében nem szerepelhetnek.
(11) Az egyes nemzetközi feladatokra vonatkozó összesített elemi költségvetések az érintett katonai szervezetek részére kerülnek jóváhagyásra, melyek pénzügyi kezelését a HM PSZSZ pénzügyi ellátásukra kijelölt nemzetközi szervezetei végzik,
(12) Az egyes nemzetközi feladatokkal kapcsolatos, forintban és külföldi fizetőeszközben felmerülő dologi jellegű légi-szállítási kiadásokat – az AN-26-os repülőgépek üzemanyag, reptérbérleti- és határnyitási költségei – az MH ÖLTP a 2/1 költségvetési alcím központi költségvetése terhére, a személyi kiadásokat és azok járulékait, valamint a pénzügyi dologi kiadásokat a 2/3 költségvetési alcímen az MH Légierő Parancsnokság és a HM 3. sz. TPSZI tervezi.
16. § (1) A nemzetközi katonai együttműködés általános szabályairól és a kétoldalú nemzetközi együttműködésről szóló 97/2003. (HK 1/2004.) HM utasítást figyelembe véve külföldi kiküldetés címén a kétoldalú nemzetközi kapcsolatokból eredő különféle rendezvények kiadásait – saját költségvetési keretük terhére – csak a következő szervezetek tervezhetik (megfelelő számszaki alátámasztással):
HM Beszerzési és Biztonsági Beruházási Hivatal
HM Technológiai Hivatal (továbbiakban: HM TH)
HM Fegyverzet Ellenőrzési Hivatal
HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum
HM TLSZ Római Katolikus Tábori Püspökség
HM TLSZ Protestáns Tábori Püspökség
HM TLSZ Tábori Rabbinátus
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem
MK Kormányzati Frekvencia Gazdálkodási Hivatal
MK Katonai Felderítő Hivatal
MK Katonai Biztonsági Hivatal.
17. § (1) Az alábbi SGSZ-ek – valamint az MH Verőce Betegotthon – összevont számszaki bizonyítást és szöveges indoklást készítsenek a pénzügyi és a logisztikai jellegű előirányzatokra vonatkozóan:
MK Katonai Felderítő Hivatal,
MK Katonai Biztonsági Hivatal,
Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem,
Kormányzati Frekvenciagazdálkodási Hivatal,
Katonai Főügyészség,
MH Központi Honvéd Kórház,
MH Kecskeméti Repülő Kórház,
MH Hévízi Mozgásszervi Rehabilitációs Intézet,
MH Balatonfüredi Kardiológiai Rehabilitációs Intézet.
(2) Az (1) bekezdés szerinti szervezetek költségvetési tervjavaslatait a pénzügyi és számviteli szerveik állítják össze a szakszolgálatokkal együttműködve.
(3) A költségvetési javaslatokban csak azon anyagnem felelősi körbe tartozó előirányzatok szerepelhetnek, amelyek tekintetében az adott szervezet önálló ellátásra alkalmas szakszolgálattal rendelkezik.
(4)
a) A 6. költségvetési cím alá tartozó egészségügyi intézetek összevont, a pénzügyi és logisztikai jellegű kiadásokat együttesen (logisztikai jellegűeket külön is) tartalmazó költségvetési tervjavaslataikat 4 példányban készítik el. Az MH Verőce Betegotthon az összevont költségvetési tervjavaslatát 5 példányban készíti el, amelyekből a jóváhagyást követően 1 példány a HM 1. sz. TPSZI-nek is megküldésre kerül.
b) A HM HVK egészségügyi csoportfőnök feladatszabásának megfelelően a katonai egészségügyi feladatokkal kapcsolatos kiadásokról az egészségügyi intézetek az összevont költségvetési tervjavaslataik mellékleteként – az 5. számú melléklet szerinti formában – külön kimutatást állítanak össze.
(5) Az 1. Honvédelmi Minisztérium költségvetési címhez tartozó szervezetek a HM PSZNYI-vel és a HM 1. sz. TPSZI-vel együttműködve készítsék el költségvetési tervjavaslataikat.
(6) A 4. számú mellékletben szereplő HM KGIR címrendkódok szerint külön soron, vagy önálló mellékletben kell megtervezni az alábbiakban felsorolt tárcaszintű kiemelt feladatokkal összefüggő kiadások előirányzatait
a) a HM igazgatása alcímen:
– központi kulturális PR és média feladatok;
– társadalmi szervek támogatása;
– sportszervezetek támogatása;
– nukleáris balesetelhárítási feladatok végrehajtásában való közreműködés;
– HM-I objektum karbantartása és felújítása
– kórházak központi hatáskörben történő felújításai;
– szennyező források, szennyezett területek kármentesítése;
– HM Intranet és egyéb informatikai kiadás;
– fizikai biztonság és elektronikus információvédelemmel kapcsolatos feladatok;
– toborzási feladatok (csak a HM HVK SZÜCSF-ség tervezheti);
b) a HM hivatalai alcímen:
– az ország-mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása;
– a HM KPSZH központi költségvetési tervjavaslatában a biztosítási díjak, a hadkötelezettek utazási költségátalány, a háziorvosi egészségügyi vizsgálathoz való hozzájárulás és egyéb központi tevékenység;
c) a HM háttérintézményei alcímen:
– a HM PSZNYI központi költségvetési tervjavaslatában a HM KGIR, LGIR, a sorkatonák által felvett diákhitel kamattámogatása és egyéb központi tevékenység;
– a HM IKH költségvetési tervjavaslatában:
– a laktanya rekonstrukciós program;
– az elhelyezési szolgáltatás megvásárlása;
– az egyéb elhelyezési központi tevékenység;
– egyéb ingatlan-felújítási kiadások;
– önkéntes haderőre történő átállás elhelyezési kiadásai;
– a HM TH költségvetési tervjavaslatában a K+F feladatok;
– a HM Fegyverzet Ellenőrzési Hivatal tervjavaslatában a Biztonságpolitikai Szerződéseket Koordináló Bizottság kiadása.
(7) A társadalmi szervezetek támogatásán belül, az egyes pályázat útján támogatott kulturális, sportegyesületeket és szövetségeket nevesítetten és a támogatás tervezett összegének feltüntetésével kell az előirányzati igényt a tervjavaslat számszaki részében kimutatni. A kiírásra tervezett pályázatok kiadási előirányzatait lehetőség szerint a támogatás céljának, a támogatandó feladat összegének megjelölésével kell bemutatni.
(8) A HM Infrastrukturális Főosztály (a továbbiakban: HM IF) a szennyező források, szennyezett területek kármentesítésének és a kórházak központi hatáskörű felújításának, a HM IKH pedig a laktanya rekonstrukciós programoknak (az egyes feladatokat és az azokhoz kapcsolódó kiadási előirányzatokat részletesen tartalmazó), valamint a HM TH a K+F feladatok elemi költségvetési tervjavaslatát önálló címrendkódon és külön okmányon tervezze, amelyet a HM KPSZH útján terjesszen fel jóváhagyásra.
(9) A HM IKH a megalapozott döntéshozatalhoz szükséges mélységben részletezett számszaki és szöveges indoklással is alátámasztott tervjavaslatai összeállításoknál kiemelt figyelmet fordítson a 65/2003 (HK.17.) HM utasításban – különösen a 11. §-ában – előírtakra azzal, hogy az intézményi (csapat-) költségvetési előirányzat-szükségletéről önálló tervjavaslatot készítsen el.
(10) A HM PNRI külön-külön önálló költségvetési tervjavaslatot készítsen az Igazgatóság intézményi működésével, a Hotel Hadik és az Istenhegyi úti Vendégházzal, valamint a hazai rendezvényi tevékenységekkel Kapcsolatos előirányzat-szükségleteiről.
(11) A HM igazgatása, hivatalai és háttérintézményei, valamint az SGSZ-ek tervjavaslataikban külön bontásban tervezzék az ellátó központok által – a pénzkeret-gazdálkodás keretében – biztosításra kerülő készleteket. Az ezirányú igények egy példányát az MH ÖLTP-nek 2004. február 16-ig küldjék meg. A pénzkeret-gazdálkodás keretében központi ellátás útján biztosításra kerülő eszközökre, valamint anyagokra – eltérő rendelkezés kivételével – előirányzatot nem tervezhetnek.
(12) A (11) bekezdés szerinti szervezetek a tervezés során logisztikai igényeiket a HM IKH-val, valamint az MH ÖLTP-vel egyeztessék.
18. § (1) A személyi juttatások, egyéb járandóságok, költségtérítések költségvetési támogatásának tervezése során el kell különíteni a szervezet (helyileg kifizetésre kerülő) és a HM PSZNYI finanszírozási igényét.
(2) A helyileg kifizetésre kerülő kiadások körét a vonatkozó – jelenleg a kincstári számlakezelés és pénzforgalom rendjéről szóló, többször módosított 20/1999. (HK 16.) – HM KPSZH intézkedés tartalmazza.
A felterjesztés, felülvizsgálat rendje
19. § Az MH esetében a TPSZI-k által összeállított elemi költségvetési tervjavaslatokat, a pénzügyi, valamint a logisztikai jellegű előirányzatokra külön-külön elkészített számszaki bizonyításokat a következők szerint kell összesíteni:
(1) HM 1. sz. TPSZI a 2/1 költségvetési alcím vonatkozásában:
– HVK egyéb közvetlen szervezetei;
– MH Összhaderőnemi Hadműveleti Központ;
– MH Összhaderőnemi Logisztikai és Támogató Parancsnokság és alárendelt szervezetei;
– MH Budapesti Helyőrségparancsnokság és alárendelt szervezetei vonatkozásában;
– HM HVK Egészségügyi Csoportfőnökség alárendelt szervezetei (MH EVI, MH EÜKK);
(2) HM 2. sz. TPSZI a 2l2 költségvetési alcím vonatkozásában:
– az MH Szárazföldi csapatai;
– SFOR KRK, KFOR ÖBZ és MH ÖBSZ; (3) HM 3. sz. TPSZI:
a) a 2/3 költségvetési alcím vonatkozásában:
– az MH Repülő és légvédelmi csapatai;
b) a 2/1 költségvetési alcím vonatkozásában:
– a Középfokú tanintézetek és MH KIAK;
– az MH Budapest Fővárosi és Megyei Hadkiegészítő Parancsnokságok;
– MFO, UNFICYP és a Katonai Megfigyelők.
20. § (1) A Magyar Honvédség 19. § (1)–(3) bekezdései szerint elkészített és összesített pénzügyi javaslatoknak két példányát az illetékes TPSZI-k terjesszék fel a HM KPSZH-nak, a logisztikai javaslatokat az MH ÖLTP-nek küldjék meg.
(2) A HM igazgatása, hivatalai és háttérintézményei alcímek szervezetei a költségvetési tervjavaslatok egy példányát felülvizsgálatra és alcímenkénti összesítésre a HM 1. sz. TPSZI-nek, két példányát közvetlenül a HM KPSZH-nak küldjék meg. A HM 1. sz. TPSZI az összesített tervjavaslatokat a HM KPSZH-nak küldje meg.
(3) A 6. költségvetési cím alá tartozó MH egészségügyi intézetei az utasítás 17. § (4) bekezdése szerint elkészített költségvetési tervjavaslataikat a HM HVK EÜCSF-ség részére megküldik. A szakmai és érdemi felülvizsgálatot, valamint – a logisztikai jellegű előirányzatok tekintetében – az MH ÖLTP-vel történt egyeztetést követően a HM HVK EÜCSF-ség a tervjavaslatokat a felülvizsgálat eredményének megjelölésével a HM KPSZH-nak megküldi.
(4) Az SGSZ-ek tervjavaslataikat – az MH Egészségügyi intézetek kivételével – két példányban közvetlenül a HM KPSZH-nak küldik meg.
(5) A Katonai Főügyészség a logisztikai jellegű kiadásainak tervjavaslatát – az összevont tervjavaslat HM KPSZH-ra történő felterjesztését megelőzően – az MH ÖLTP-vel egyeztesse.
(6) A HM IKH a teljeskörű központi költségvetési tervjavaslatát a HM IF útján küldje meg két példányban a HM KPSZH-nak.
(7) Az elemi költségvetési tervjavaslatok az érintett katonai szervezetek parancsnokának (vezetőjének), a HM Igazgatása alcím esetében a HM közigazgatási államtitkárának aláírásával kerüljenek felterjesztésre (megküldésre).
21. § Az elkészített, illetve felülvizsgált költségvetési tervjavaslatok HM KPSZH-ra történő megküldésének határideje:
a) az SGSZ-ek esetében – ideértve az egészségügyi intézetek összevont költségvetési tervjavaslatait is – 2004. február 23-a;
b) az 1. Honvédelmi Minisztérium címhez tartozó szervezetek vonatkozásában 2004. február 23-a;
c) a HM TPSZI-k esetében az általuk – az MH-t érintően – összesített pénzügyi jellegű előirányzatok tekintetében 2004. február 27-e;
d) az MH ÖLTP, a HM HVKF által jóváhagyott logisztikai csapatköltségvetési előirányzati tervjavaslatát illetően – beleértve az MH Egészségügyi intézeteit is – 2004. február 27-e;
e) az MH egészségügyi intézetei által az utasítás 17. § (4) bekezdés szerint elkészített tervjavaslatok vonatkozásában 2004. február 27-e;
f) az MH ÖLTP, a HM IKH és a HM PSZNYI teljeskörű központi költségvetési tervjavaslatai tekintetében külön kerül meghatározásra.
22. § (1) Ezen utasítás az aláírása napján lép hatályba,* rendelkezéseit azonban 2004. január 01-jétől kell alkalmazni. Ezzel egyidejűleg a 2003. évi intézményi költségvetési javaslatok elkészítésének rendjéről szóló 6/2003. (HK 3.) HM utasítás hatályát veszti.
(2) Felhatalmazom a HM KPSZH főigazgatóját, hogy a jelen utasítás 4. számú mellékletét képező HM KGIR címrendkódjának módosítására az évközi változásoknak megfelelően saját hatáskörben intézkedjen.
Iváncsik Imre s. k.,
HM politikai államtitkár
1. sz. melléklet a 13/2004. (HK 5.) utasításhoz
MINTA
Számszaki bizonyítás
|
|
|
|
|
|
|
|
|
(ezer Ft-ban) |
||
Számla- |
Fő- |
Alszámla |
ST |
Előirányzat számla megnevezése |
TERVEZÉSI |
|
|
||||
időszak |
Mért. |
Mérő- |
Norma |
Norma szerinti |
Változtatás |
||||||
|
|
|
11 |
Tábornokok, tisztek alapilletménye |
1 év |
fő |
|
|
10. 000 |
||
|
|
|
12 |
Zászlósok, tiszthelyettesek alapilletménye |
1 év |
fő |
|
|
4. 500 |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
51111 |
|
Alapilletmények |
|
|
|
|
|
||
|
|
|
11 |
Tábornokok, tisztek illetménykiegészítése |
1 év |
fő |
50% |
|
5. 000 |
||
|
|
|
12 |
Zászlósok, tiszthelyettesek illetménykiegészítése |
1 év |
fő |
50% |
|
2. 250 |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
|
. |
. |
|
|
|
|
. |
||
|
|
51112 |
|
Illetménykiegészítések |
|
|
|
|
7. 250 |
||
|
5111 |
|
|
Rendszeres személyi juttatások kiadási előirányzata: |
|
|
|
|
21. 750 |
||
51-52 |
|
|
|
SZEMÉLYI JUTTATÁSOK ÖSSZESEN: |
|
|
|
|
21. 750 |
|
KIMUTATÁS
a pénzügyi jellegű (99) AN előirányzatokról
194 számlacsoport |
Felhalmozási célú támogatási kölcsönök ÁHT-n kívülre |
Megjegyzés |
|
|
1942 |
Felhalmozási célú támogatási kölcsön nyújtásának előirányzata |
|
|
1943 |
Felhalmozási célú támogatási kölcsön visszatérülésének előirányzata |
|
38 számlacsoport |
Társadalom-, szociálpolitikai és egyéb Tb-juttatások |
|
|
|
38417 |
Egyéb pénzbeli juttatások |
|
51-52 számlacsoport |
Személyi juttatások |
|
|
53 számlacsoport |
Munkaadókat terhelő járulékok |
|
|
54-56 számlacsoport |
Dologi kiadások |
|
|
|
552133 |
Hadkötelezettséggel kapcsolatos szállítási átalánydíj |
HM KPSZH tervezi |
|
55219993 |
Bizalmi kiadások |
|
|
56211 |
Belföldi kiküldetés |
|
|
56212 |
Külföldi kiküldetés |
|
|
56213 |
Reprezentáció |
|
57 számlacsoport |
Egyéb folyó kiadások |
|
|
|
57211 |
Munkáltató által fizetett SZJA |
HM PSZNYI tervezi |
|
57117 |
Egyéb befizetési kötelezettség (rehabilitációs hozzájárulás) |
HM PSZNYI tervezi |
|
5721352 |
Kötelező gépjármű felelősségbiztosítás |
HM KPSZH tervezi |
|
5721353 |
CASCO biztosítás |
HM KPSZH tervezi |
* Megjegyzés: a pénzügyi jellegű előirányzatok mellett azok áfáját is tervezni kell.
MINTA
KIMUTATÁS
a jóváhagyásra javasolt költségvetési előirányzatokról
|
|
|
|
|
|
|
(E Ft-ban) |
Fsz. |
Kiemelt előirányzatok megnevezése |
Kiadási előirányzat öszege |
Költségvetési támogatás összege |
||||
Pénzügyi |
Logisztikai |
Összesen |
HM |
Szervezet |
Összesen |
||
1. |
Személyi juttatások |
|
|
|
|
|
|
2. |
Munkaadókat terhelő járulékok |
|
|
|
|
|
|
3. |
Dologi kiadások |
|
|
|
|
|
|
4. |
Egyéb működési célú támogatások, kiadások |
|
|
|
|
|
|
5. |
Működési költségvetés összesen (1-4): |
|
|
|
|
|
|
6. |
Intézményi beruházási kiadások |
|
|
|
|
|
|
7. |
Felújítás |
|
|
|
|
|
|
8. |
Felhalmozási kiadások összesen (6+7): |
|
|
|
|
|
|
9. |
KIADÁSOK, TÁMOGATÁSOK összesen (5+8): |
|
|
|
|
|
|
HM KGIR címrend kódok
1/1 Honvédelmi Minisztérium igazgatása |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
A101 |
A101 |
HM igazgatási tevékenysége (csapat) |
A301 |
A 301 |
Ország-mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása (csapat) |
A302 |
A302 |
Központi kulturális, PR és média feladatok (csapat) |
A303 |
A303 |
Társadalmi szervek támogatása (csapat) |
A304 |
A304 |
Sportszervezetek támogatása (csapat) |
A305 |
A305 |
Nukleáris balesetelhárítási feladatok végrehajtásában való közreműködés (Katasztrófavédelmi feladatok) (csapat) |
A306 |
A306 |
Kórházak központi hatáskörben történő felújításai (csapat) |
A307 |
A307 |
Szennyező források, szennyezett területek kármentesítése |
A316 |
A316 |
Munkábahelyezést Elősegítő Bizottság tevékenysége (csapat) |
A317 |
A317 |
Toborzási tevékenység (csapat) |
- |
A320 |
Megszűnő (megszűnt) szervezetek tevékenységének elkülönítése a jogutód szervezetnél (csapat) |
A322 |
A322 |
Intranet és egyéb informatikai kiadás (csapat) |
A323 |
A323 |
Fizikai biztonság és elektronikus információvédelemmel kapcsolatos feladatok (HM IDVF) (csapat) |
A335 |
A335 |
Önkéntes haderőre történő átállás igazgatási feladatai (csapat) |
A338 |
A338 |
Humán Program végrehajtása (csapat) |
A342 |
A342 |
HM-I. objektum karbantartás és felújítás (csapat) |
A503 |
A503 |
Regionális nyelvképzés (csapat) |
A510 |
A510 |
NATO ésa PfP gyakorlatok (csapat) |
A511 |
A511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
A521 |
A521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
A523 |
A523 |
EU együttműködés (csapat) |
A524 |
A524 |
EU kommunikáció (csapat) |
A532 |
A532 |
Nemzetközi kommunikációs feladatok (csapat) |
A536 |
A536 |
NSIP Programiroda tevékenysége (Nemzetközi) (csapat) |
A537 |
A537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
A910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
A001 |
1/1 Technikai kód (csak a HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
|
||
1/2 Honvédelmi Minisztérium hivatalai |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
B101 |
B101 |
HM Védelmi Hivatal tevékenysége (csapat) |
B102 |
B102 |
HM Központi Pénzügyi és Számviteli Hivatal (HM KPSZH) tevékenysége (csapat) |
B103 |
B103 |
HM Beszerzési és Biztonsági Beruházási Hivatal tevékenysége (csapat) |
B104 |
B104 |
HM Gazdasági Tervező Hivatal (HM GTH) tevékenysége (csapat) |
B105 |
B105 |
HM Költségvetési Ellenőrzési Hivatal (csapat) |
B106 |
B106 |
HM Munkabiztonsági és Építésügyi Hatósági Hivatal (csapat) |
B202 |
B202 |
HM Központi Pénzügyi és Számviteli Hivatal (HM KPSZH) tevékenysége (központi) |
B203 |
B203 |
HM Beszerzési és Biztonsági Beruházási Hivatal tevékenysége (központi) |
B301 |
B301 |
Ország-mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása (csapat) |
B309 |
B309 |
Frekvenciasáv átrendezési feladatok (csapat) |
B319 |
B319 |
NSIP Programiroda tevékenysége (nemzeti) (csapat) |
- |
B336 |
NATO Biztonsági Beruházási Program lebonyolítása (csapat) |
B433 |
B433 |
Pénzeszközátadás az ESzCsM-nek (központi) |
B434 |
B434 |
HM GTH LGIR tevékenysége (központi) |
B501 |
B501 |
Külföldi iskolarendszerű továbbképzések (csapat) |
B503 |
B503 |
Regionális nyelvképzés (csapat) |
B504 |
B504 |
Lengyel lövészet (csapat) |
B506 |
B506 |
Cseh repülőhajózó képzés (csapat) |
B507 |
B507 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek gyakorlatai (csapat) |
B510 |
B510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
B511 |
B511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
B530 |
B530 |
PO VPR működése (csapat) |
B536 |
B536 |
NSIP Programiroda tevékenysége (Nemzetközi) (csapat) |
B537 |
B537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
B637 |
B637 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (központi) |
B910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
B001 |
1/2 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
|
||
1/3 Honvédelmi Minisztérium háttérintézményei |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
C101 |
C101 |
HM 1. sz. Területi Pénzügyi és Számviteli Igazgatóság (HM 1. TPSZI) tevékenysége (csapat) |
C102 |
C102 |
HM 2. sz. Területi Pénzügyi és Számviteli Igazgatóság (HM 2. TPSZI) tevékenysége (csapat) |
C103 |
C103 |
HM 3. sz. Területi Pénzügyi és Számviteli Igazgatóság (HM 3. TPSZI) tevékenysége (csapat) |
C104 |
C104 |
HM Pénzügyi Számító és Nyugdíjmegállapító Igazgatóság (HM PSZNYI) tevékenysége (csapat) |
C105 |
C105 |
HM FEH tevékenysége (csapat) |
C106 |
C106 |
HM Hadtörténeti Intézet és Múzeum tevékenysége (csapat) |
C107 |
C107 |
HM Katonai Légügyi Hivatal tevékenysége (csapat) |
C108 |
C108 |
HM Tábori Lelkészi Szolgálat tevékenysége (csapat) |
C109 |
C109 |
HM Technológiai Hivatal tevékenysége (csapat) |
C110 |
C110 |
HM Protokoll és Nemzetközi Rendezvényszervező Igazgatóság (HM PNRI) intézményi működési költségvetése (csapat) |
C111 |
C111 |
HM Ingatlankezelési Hivatal tevékenysége (csapat) |
C204 |
C204 |
HM PSZNYI központi tevékenysége (központi) |
C211 |
C211 |
HM Ingatlankezelési Hivatal tevékenysége (központi) |
C284 |
C284 |
HM PSZNYI KGIR központi tevékenysége (központi) |
C294 |
C294 |
HM PSZNYI LGIR központi tevékenysége (központi) |
C295 |
C295 |
HM PSZNYI sorkatonák által felvett diákhitel kamattámogatás fizetési tevékenysége (központi) |
C301 |
C301 |
Ország mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása (csapat) |
C310 |
C310 |
TFG feladatok (csapat) |
C313 |
C313 |
HM Ingatlankezelési Hivatal önkéntes haderőre történő átállás elhelyezési feladatai (csapat) |
C319 |
C319 |
NSIP Programiroda tevékenysége (nemzeti) (csapat) |
C329 |
C329 |
K+E feladat (HM TH) |
C330 |
C330 |
Biztonságpolitikai szerződéseket koordináló tárcaközi bizottság |
C335 |
C335 |
Önkéntes haderőre történő átállás igazgatási feladatai (csapat) |
C340 |
C340 |
Hotel Hadik és Istenhegyi Vendégház működési költségvetése (HM PNRI; csapat) |
C341 |
C341 |
Hazai rendezvényi tevékenységek költségvetése (HM PNRI; csapat) |
- |
C343 |
ZMNE érdekében felmerült kiadások (csapat) |
- |
C344 |
MH KP Tts. Szakképző Iskola érdekében felmerült kiadások (csapat) |
C410 |
C410 |
TEG feladatok (központi) |
C411 |
C411 |
Laktanya Rekonstrukciós Program (központi) |
C412 |
C412 |
Elhelyezési szolgáltatás megvásárlása (tender) (központi) |
C413 |
C413 |
HM Ingatlankezelési Hivatal önkéntes haderőre történő átállás elhelyezési feladatai (központi) |
C439 |
C439 |
Ingatlanértékesítés bevételei, azok felhasználásai (központi) |
C445 |
C445 |
HM IKH egyéb ingatlan-felújítási kiadásai (központi) |
C501 |
C501 |
Külföldi iskolarendszerű továbbképzések (csapat) |
C502 |
C502 |
NATO és PfP tanfolyamok (csapat) |
C504 |
C504 |
Lengyel lövészet (csapat) |
C505 |
C505 |
Kanadai repülőhajózó képzés (csapat) |
C507 |
C507 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek gyakorlatai (csapat) |
C510 |
C510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
C511 |
C511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
C512 |
C512 |
UNFICYP (csapat) |
C513 |
C513 |
MFO (csapat) |
C514 |
C514 |
Katonai megfigyelők (csapat) |
C515 |
C515 |
KRK (csapat) |
C516 |
C516 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (csapat) |
C521 |
C521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
C522 |
C522 |
Új kihelyezések és váltások (csapat) |
C523 |
C523 |
EU együttműködés (csapat) |
C524 |
C524 |
EU kommunikáció (csapat) |
C529 |
C529 |
HM PNRI NTSZ és a logisztikai ellátásra utaltak működése (csapat) |
C531 |
C531 |
EBESZ képviseletek működése (csapat) |
C532 |
C532 |
Nemzetközi kommunikációs feladatok (csapat) |
C533 |
C533 |
Kétoldalú kapcsolatok (csapat) |
C537 |
C537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
C538 |
C538 |
Nemzetközi feladatok kiszolgálásának nem felosztható költségei (csapat) |
C540 |
C540 |
Afganisztáni ISAF misszió (csapat) |
C542 |
C542 |
MH Szállító Zászlóalj (Irak) (csapat) |
C543 |
C543 |
Magyar Katonai Szállító Szakasz (Kanada) (csapat) |
C615 |
C615 |
KRK (központi) |
C616 |
C616 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (központi) |
C637 |
C637 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (központi) |
C642 |
C642 |
MH Szállító Zászlóalj (Irak) (központi) |
C910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
C920 |
- |
HM tartalék előirányzat |
- |
C001 |
1/3 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
- |
C002 |
1/3 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (központi) |
|
||
2/1 Honvéd Vezérkar közvetlen szervezetei |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
D101 |
D101 |
MH Összhaderőnemi Logisztikai és Támogató Parancsnokság és alárendeltjei tevékenysége (csapat) |
D102 |
D102 |
MH Budapesti Helyőrség-parancsnokság és alárendelt szervezetei tevékenysége (csapat) |
D103 |
D103 |
HM HVK egyéb közvetlen szervezetei tevékenysége (csapat) |
D104 |
D104 |
MH Összhaderőnemi Hadműveleti Központ tevékenysége (csapat) |
D 105 |
D105 |
MH Budapest Fővárosi és Megyei Hadkiegészítő Parancsnokságok tevékenysége (csapat) |
D106 |
D106 |
Középfokú tanintézetek és MH KIAK tevékenysége (csapat) |
D107 |
D107 |
HM HVK EÜCSF-ség alárendelt szervezeteinek tevékenysége (csapat) |
D211 |
D211 |
Logisztikai szervek központi költségvetése (központi) |
D294 |
D294 |
HM HVK közvetlen szervezetei LGIR központi költségvetése (központi) |
D301 |
D301 |
Ország-mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása (csapat) |
D305 |
D305 |
Nukleáris balest elhárítási feladatok végrehajtásában való közreműködés (Katasztrófavédelmi feladatok) (csapat) |
D308 |
D308 |
Drogprevenciós program (csapat) |
D309 |
D309 |
Frekvenciasáv átrendezési feladatok (csapat) |
D310 |
D310 |
TFG feladatok (csapat) |
D315 |
D315 |
FP 2000. feladatok (csapat) |
D316 |
D316 |
Munkábahelyezést Elősegítő Bizottság tevékenysége (csapat) |
D317 |
D317 |
Toborzási tevékenység (csapat) |
D318 |
D318 |
Önkéntes haderőre történő átállás logisztikai és eü. feladatai (csapat) |
- |
D320 |
Megszűnő (megszűnt) szervezetek tevékenységének elkülönítése a jogutód szervezetnél (csapat) |
D321 |
D321 |
FP 2002. feladatok (csapat) |
D322 |
D322 |
Intranet és egyéb informatikai kiadás (csapat) |
D328 |
D328 |
Árvízvédelemmel kapcsolatos feladatok (csapat) |
D337 |
D337 |
Ideiglenes állományjegyzéken szereplők ellátása (csapat) |
- |
D343 |
ZMNE érdekében felmerült kiadások (csapat) |
- |
D344 |
MH KP Tts. Szakképző Iskola érdekében felmerült kiadások (csapat) |
D401 |
D401 |
Ország-mozgósítás gazdasági felkészülés bonyolítása (központi) |
D405 |
D405 |
Nukleáris baleset elhárítási feladatok végrehajtásában való közreműködés (Katasztrófavédelmi feladatok) (központi) |
D409 |
D409 |
Frekvenciasáv átrendezési feladatok (központi) |
D410 |
D410 |
TFG feladatok (központi) |
D414 |
D414 |
Gripen bérleti díj és egyéb kiadások (központi) |
D415 |
D415 |
FP 2000. feladatok (központi) |
D418 |
D418 |
Önkéntes haderőre történő átállás logisztikai és eü. feladatai (központi) |
D421 |
D421 |
FP 2002. feladatok (központi) |
D424 |
D424 |
Személyi állomány egyéni felszerelésének és ruházati anyagainak korszerűsítése (központi) |
D425 |
D425 |
Híradó, informatikai és EHV fejlesztési program (központi) |
D426 |
D426 |
Gépjármű program (központi) |
D427 |
D427 |
Vegyivédelmi fejlesztési program (központi) |
D428 |
D428 |
Árvízvédelemmel kapcsolatos feladatok (központi) |
D431 |
D431 |
MIG-29 üzemidő meghosszabbítás (központi) |
D432 |
D432 |
Helikopterek javítása (MI-8, MI-17, MI-24) (központi) |
D501 |
D501 |
Külföldi iskolarendszerű továbbképzések (csapat) |
D502 |
D502 |
NATO éa PfP tanfolyamok (csapat) |
D503 |
D503 |
Regionális nyelvképzés (csapat) |
D504 |
D504 |
Lengyel lövészet (csapat) |
D505 |
D505 |
Kanadai repülőhajózó képzés (csapat) |
D507 |
D507 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek gyakorlatai (csapat) |
D510 |
D510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
D511 |
D511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
D512 |
D512 |
UNFICYP (csapat) |
D513 |
D513 |
MFO (csapat) |
D514 |
D514 |
Katonai megfigyelők (csapat) |
D515 |
D515 |
KRK (csapat) |
D516 |
D516 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (csapat) |
D518 |
D518 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek képességkialakítása (csapat) |
D521 |
D521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
D528 |
D528 |
KKH\NKK\ÖNB működése (csapat) |
D537 |
D537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
D540 |
D540 |
Afganisztáni ISAF misszió (csapat) |
D543 |
D543 |
Magyar Katonai Szállító Szakasz (Kanada) (csapat) |
D601 |
D601 |
Külföldi iskolarendszerű továbbképzések (központi) |
D602 |
D602 |
NATO és PfP tanfolyamok (központi) |
D603 |
D603 |
Regionális nyelvképzés (központi) |
D604 |
D604 |
Lengyel lövészet (központi) |
D605 |
D605 |
Kanadai repülőhajózó képzés (központi) |
D607 |
D607 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek gyakorlatai (központi) |
D610 |
D610 |
NATO és PfP gyakorlatok (központi) |
D611 |
D611 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (központi) |
D612 |
D612 |
UNFICYP (központi) |
D613 |
D613 |
MFO (központi) |
D614 |
D614 |
Katonai megfigyelők (központi) |
D615 |
D615 |
KRK (központi) |
D616 |
D616 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (központi) |
D618 |
D618 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek képességkialakítása (központi) |
D621 |
D621 |
Multilaterális rendezvények (központi) |
D632 |
D632 |
Nemzetközi kommunikációs feladatok (központi) |
D637 |
D637 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (központi) |
D640 |
D640 |
Afganisztáni ISAF misszió (központi) |
D642 |
D642 |
MH Szállító Zászlóalj (Irak) (központi) |
D643 |
D643 |
Magyar Katonai Szállító Szakasz (Kanada) (központi) |
D644 |
D644 |
Mélységi felderítő alegység (NRF) (központi) |
D910 |
- |
Vezérkarfőnöki tartalék előirányzat |
D911 |
- |
Alcím tartalék előirányzat (csapat) |
D921 |
- |
Alcím tartalék előirányzat (központi) |
- |
D001 |
2/1 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
- |
D002 |
2/1 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (központi) |
2/2 Magyar Honvédség Szárazföldi csapatai |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
E101 |
E101 |
MH Szárazföldi Parancsnokság és alárendeltjei tevékenysége (csapat) |
E308 |
E308 |
Drogperevenciós program (csapat) |
E310 |
E310 |
TFG feladatok (csapat) |
E315 |
E315 |
FP 2000. feladatok (csapat) |
E316 |
E316 |
Mukábahelyezést Elősegítő Bizottság tevékenysége (csapat) |
E317 |
E317 |
Toborzási tevékenység (csapat) |
- |
E320 |
Megszűnő (megszűnt szervezetek tevékenységének elkülönítése a jogutód szervezetnél (csapat) |
E321 |
E321 |
FP 2002. feladatok (csapat) |
E328 |
E328 |
Árvízvédelemmel kapcsolatos feladatok (csapat) |
- |
E343 |
ZMNE érdekében felmerült kiadások (csapat) |
- |
E344 |
MH KP Tts. Szakképző Iskola érdekében felmerült kiadások (csapat) |
E502 |
E502 |
NATO és PfP tanfolyamok (csapat) |
E503 |
E503 |
Regionális nyelvképzés (csapat) |
E507 |
E507 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek gyakorlatai (csapat) |
E510 |
E510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
E511 |
E511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
E515 |
E515 |
KRK (csapat) |
E516 |
E516 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (csapat) |
E518 |
E518 |
Többnemzetiségű katonai szervezetek képességkialakítása (csapat) |
E521 |
E521 |
Multileterális rendezvények (csapat) |
E523 |
E523 |
EU együttműködés (csapat) |
E532 |
E532 |
Nemzetközi kommunikációs feladatok (csapat) |
E533 |
E533 |
Kétoldalú kapcsolatok (csapat) |
E537 |
E537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
E542 |
E542 |
MH Szállító Zászlóalj (Irak) (csapat) |
E544 |
E544 |
Mélységi felderítő alegység (NRF) (csapat) |
E910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
E001 |
2/2 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
|
||
2/3 Magyar Honvédség Repülő és légvédelmi csapatai |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
F101 |
F101 |
MH Légierő Parancsnokság és alárendeltjei tevékenysége (csapat) |
F308 |
F308 |
Drogperevenciós program (csapat) |
F310 |
F310 |
TFG feladatok (csapat) |
F315 |
F315 |
FP 2000. feladatok (csapat) |
F316 |
F316 |
Munkábahelyezést Elősegítő Bizottság tevékenysége (csapat) |
F317 |
F317 |
Toborzási tevékenység (csapat) |
- |
F320 |
Megszűnő (megszűnt) szervezetek tevékenységének elkülönítése a jogutód szervezetnél (csapat) |
F321 |
F321 |
FP 2002. feladatok (csapat) |
F328 |
F328 |
Árvízvédelemmel kapcsolatos feladatok (csapat) |
- |
F343 |
ZMNE érdekében felmerült kiadások (csapat) |
- |
F344 |
MH KP Tts. Szakképző Iskola érdekében felmerült kiadások (csapat) |
F502 |
F502 |
NATO és PfP tanfolyamok (csapat) |
F503 |
F503 |
Regionális nyelvképzés (csapat) |
F504 |
F504 |
Lengyel lövészet (csapat) |
F505 |
F505 |
Kanadai repülőhajózó képzés (csapat) |
F506 |
F506 |
Cseh repülőhajózó képzés (csapat) |
F510 |
F510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
F511 |
F511 |
Kétoldalú gyakorlatok és kiképzések (csapat) |
F515 |
F515 |
KRK (csapat) |
F516 |
F516 |
KFOR tevékenysége - MH ŐBZ és MH ŐBSZ (csapat) |
F521 |
F521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
F523 |
F523 |
EU együttműködés (csapat) |
F533 |
F533 |
Kétoldalú kapcsolatok (csapat) |
F537 |
F537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
F541 |
F541 |
AN-26-os pilóták pénzügyi jellegű kiadásai (csapat) |
F542 |
F542 |
MH Szállító Zászlóalj (Irak) (csapat) |
F910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
F001 |
2/3 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) (csapat) |
|
||
3/1 Katonai Felderítő Hivatal |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
G101 |
G101 |
MK Katonai Felderítő Hivatal tevékenysége (csapat) |
G521 |
G521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
G910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
G001 |
3/1 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, használhatják) (csapat) |
|
||
3/2 Katonai Biztonsági Hivatal |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
H101 |
H101 |
MK Katonai Biztonsági Hivatal tevékenysége (csapat) |
H910 |
- |
Alcím tartalék előirányzat |
- |
H001 |
3/2 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI használhatják) (csapat) |
|
||
4 Zrínyi Miklós Nemzetvédelmi Egyetem |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
I101 |
I101 |
ZMNE alaptevékenysége (csapat) |
- |
I102 |
ZMNE Nemzetközi Kapcsolatok Osztály (csapat) |
- |
I103 |
ZMNE Nyelvi Intézet tevékenysége (csapat) |
- |
I104 |
ZMNE Doktori Iskola tevékenysége (csapat) |
- |
I105 |
ZMNE Nyelvvizsgaközpont tevékenysége (csapat) |
- |
I106 |
ZMNE Békepartnerségi Katonai Nyelvképző Központ tevékenysége (csapat) |
- |
I107 |
ZMNE Felsőoktatási tagozat (csapat) |
- |
I108 |
ZMNE Kettős jogállású hallgatók (csapat) |
- |
I109 |
ZMNE Vezérkari tanfolyam (csapat) |
- |
I110 |
ZMNE Nyelvtanfolyam (csapat) |
- |
I111 |
ZMNE Távoktatás (csapat) |
I502 |
I502 |
NATO és PfP tanfolyamok (csapat) |
I510 |
I510 |
NATO és PfP gyakorlatok (csapat) |
I513 |
I513 |
MFO (csapat) |
I521 |
I521 |
Multilaterális rendezvények (csapat) |
I537 |
I537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
I910 |
- |
Cím tartalék előirányzat |
- |
I001 |
4 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI használhatják) (csapat) |
|
||
5. Katonai ügyészségek |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
J101 |
J101 |
Katonai ügyészségek tevékenysége (csapat) |
J910 |
- |
Cím tartalék előirányzat |
- |
J001 |
5 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI használhatják) (csapat) |
|
||
6 MH Egészségügyi intézetek |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
K101 |
K101 |
Központi Honvédkórház tevékenysége (csapat) |
K102 |
K102 |
Kecskeméti Repülőkórház tevékenysége (csapat) |
K103 |
K103 |
HÉMORI tevékenysége (csapat) |
K104 |
K104 |
BKRI tevékenysége (csapat) |
K106 |
K106 |
Verőcemarosi Betegotthon tevékenysége (csapat) |
- |
K320 |
Megszűnő (megszűnt) szervezetek tevékenységének elkülönítése a jogutód szervezetnél |
K537 |
K537 |
Egyéb nemzetközi rendezvény (csapat) |
- |
K001 |
Központi Honvédkórház technikai kód (HM PSZNYI) |
- |
K002 |
Kecskeméti Repülőkórház technikai kód (HM PSZNYI) |
- |
K003 |
HÉMORI technikai kód (HM PSZNYI) |
- |
K004 |
BKRI technikai kód (HM PSZNYI) |
- |
K006 |
Verőcemarosi Betegotthon technikai kód (HM PSZNYI) |
K910 |
- |
Cím tartalék előirányzat |
- |
K011 |
6 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI, HM TPSZI-k használhatják) |
|
||
7 Kormányzati Frekvenciagazdálkodási Hivatal |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
L101 |
L101 |
Kormányzati Frekvenciagazdálkodási Hivatal tevékenysége (csapat) |
L910 |
- |
Cím tartalék előirányzat |
- |
L001 |
7 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI használhatják) (csapat) |
|
||
8/1 Fejezeti kezelésű előirányzatok - Beruházás |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
M101 |
M101 |
Katonai védelmi beruházások |
M102 |
M102 |
Lakástámogatás |
M103 |
M103 |
Lakásépítés |
M104 |
M104 |
MH Központi Honvédkórház |
|
||
8/2 Fejezeti kezelésű előirányzatok - Ágazati célelőirányzatok |
||
Alkalmazott kód |
A kód jelentése |
|
előirányzat |
teljesítés |
|
N201 |
N201 |
Társadalmi szervek támogatása |
N202 |
N202 |
Nemzetközi kártérítés |
N204 |
- |
Hozzájárulás a hivatásos katonák kedvezményes nyugellátásának kiadásaihoz |
- |
N205 |
Hozzájárulás a hivatásos katonák kedvezményes nyugellátásának kiadásaihoz |
- |
N206 |
Hozzájárulás a hivatásos katonák kedvezményes nyugellátásának kiadásaihoz |
N207 |
- |
Hozzájárulás a sorállomány társadalombiztosítási ellátásainak kiadásaihoz |
- |
N208 |
Hozzájárulás a sorállomány társadalombiztosítási ellátásainak kiadásaihoz |
- |
N209 |
Hozzájárulás a sorállomány társadalombiztosítási ellátásainak kiadásaihoz (E. Alap) |
- |
N210 |
Hozzájárulás a sorállomány társadalombiztosítási ellátásainak kiadásaihoz (Magánnyugdíj Pénztárak) |
N211 |
N211 |
Hadisírok létesítése az Oroszoszági Föderációban |
N212 |
N212 |
HM Kulturális és Szabadidő Központ kht. kv. támogatása |
N213 |
N213 |
HM Honvéd Kulturális Szolgáltató kht. kv. támogatása |
N214 |
N214 |
HM Zrínyi kht. kv. támogatása |
N215 |
N215 |
HM ReCreativ Üdültetési, Egészségmegőrző és Rendezvényszervező kht. kv. támogatása |
N216 |
N216 |
HM Térképészeti kht. kv. támogatása |
N217 |
N217 |
HM Monostori Erőd kht. kv. támogatása |
N218 |
N218 |
PTE Honvéd Katasztrófa Orvostani Intézet kv. támogatása |
N219 |
N219 |
Orosz haditechnikai szállítások |
N220 |
N220 |
Hozzájárulás a NATO Biztonsági Beruházási Programjához |
N221 |
N221 |
Laktanya Rekonstrukciós Program, az őrzésvédelmi feladatok és az önkéntes haderőre történő átállás elhelyezési feladatai a védelmi felülvizsgálat célkitűzéseinek megvalósítása jogcímcsoportból |
N222 |
N222 |
MH Szoc. pol. Közhasznú Alapítvány működésének támogatása |
N223 |
N223 |
MH Szoc. pol. Közhasznú Alapítvány juttatásainak támogatása |
N224 |
N224 |
Honvéd Művészegyüttes támogatása |
N225 |
N225 |
Gripen repülőgépekhez fegyverzetbeszerzés, a haderő-fejlesztési kiadások és a központi logisztikai feladatok a védelmi felülvizsgálat célkitűzéseinek megvalósítása jogcímcsoportból |
N226 |
N226 |
Személyi juttatások és munkaadókat terhelő járulékok a védelmi felülvizsgálat célkitűzéseinek megvalósítása jogcímcsoportból |
N526 |
N526 |
Hozzájárulás a NATO költségvetéséhez |
N527 |
N527 |
Hozzájárulás a Nyugat-Európai Fegyverzeti Csoport (WEAG) működési költségeihez |
N534 |
N534 |
Egyéb uniós befizetések |
- |
N001 |
8/2 Technikai kód (HM KPSZH, HM PSZNYI használhatják) |
MINTA
KIMUTATÁS
az MH (intézet megnevezése) katonai jellegű feladatairól
Fsz. |
Feladat megnevezése |
Főkönyvi |
Számla megnevezése |
Összeg |
---|---|---|---|---|
|
1) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Személyi juttatások összesen |
||||
|
2) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Munkaadókat terhelő járulékok összesen |
||||
|
3) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Egyéb működési célú pénzeszköz átadás összesen |
||||
|
4) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Dologi kiadások összesen |
|
|||
KIADÁSOK ÖSSZESEN |
|
Budapest, 2004.
|
(Intézmény vezetője) |
Az utasítás az 5/2005. (HK 4.) HM utasítás 24. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette 2005. január 21. napjával.
___________________
Az utasítás aláírásának napja: 2004. február 6.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás