258/2004. (IX. 16.) Korm. rendelet
258/2004. (IX. 16.) Korm. rendelet
a megyei (fővárosi) közigazgatási hivataloknak a kistérségi fejlesztési tanácsok és a Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanács létrehozásával és a térségi fejlesztési tanács átalakulásával kapcsolatos feladatairól, a megalakulással és átalakulással kapcsolatos eljárás rendjéről, továbbá az egyeztető fórumok létrejöttének és működésének szabályairól1
A Kormány a területfejlesztésről és a területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény (a továbbiakban: Tftv.) 27. §-a (1) bekezdésének n) pontjában kapott felhatalmazás alapján – figyelemmel a j) pontra is – a következő rendeletet alkotja:
A kistérségi fejlesztési tanács megalakításával kapcsolatos feladatok
1. §2 A kistérségi fejlesztési tanács megalakulásával és az alakuló ülés összehívásával kapcsolatos igazgatási és szervezési tevékenység ellátása a Kormány kistérség székhelye szerint illetékes általános hatáskörű területi államigazgatási szervének (a továbbiakban: Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve) feladata.
2. § (1)3 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervének a vezetője az 1. §-ban foglalt ülés összehívása előtt megvizsgálja, hogy a Tftv. 10/G. §-a szerint a kistérségben többcélú kistérségi társulás működik-e, és a társulást írásban nyilatkoztatja, hogy vállalja-e a kistérségi fejlesztési tanács feladatainak ellátását. A többcélú kistérségi társulás akkor vállalhatja a kistérségi fejlesztési tanács törvényben foglalt feladatainak ellátását, ha a kistérség valamennyi települési önkormányzata a társulási megállapodásban ebben megállapodik. A többcélú kistérségi társulás a nyilatkozatához csatolja az azt igazoló dokumentumokat.
(2)4 Ha a társulás a Tftv.-ben foglalt feladatokat nem láthatja el, a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve erről határozatot hoz. A határozat ellen 8 napon belül fellebbezést lehet előterjeszteni, amelyet a Magyar Terület- és Regionális Fejlesztési Hivatal (a továbbiakban: Hivatal) elnöke bírál el az iratok felterjesztésétől számított 10 napon belül.
3. § (1)5 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a területfejlesztésről és a területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény és egyes kapcsolódó törvények módosításáról szóló 2004. évi LXXV. törvény (a továbbiakban: Tv.) szerint kezdeményezi a kistérségi fejlesztési tanács megalakulását az alakuló ülés összehívásával.
(2)6 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a kistérségi fejlesztési tanács szavazati jogú tagjait névre szóló értesítéssel az alakuló ülésre meghívja. A meghívók elküldése és az alakuló ülés napja között legalább nyolc napnak kell lennie.
(3)7 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve az alakuló ülést – legkésőbb – e rendelet hatálybalépését követő 60. napon belüli időre hívja össze, ha az ülés összehívásának jogszabályi akadálya nincs. Azokban a kistérségekben, ahol a 2. § (2) bekezdése szerinti jogorvoslatra kerül sor, az ülés összehívására csak a közigazgatási szerv által hozott jogerős közigazgatási határozat meghozatala után kerülhet sor.
(4)8 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a Tftv. 10/G. §-ának (2) bekezdésében meghatározott esetben az e rendeletben foglaltak értelemszerű alkalmazásával jár el.
4. § (1)9 A Tftv. 10/D. §-a (1) bekezdésének ba)–bc) és bg) pontjában foglalt szervezetek e rendelet hatálybalépését követő 15 napon belül a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervének – az 1. számú melléklet értelemszerű alkalmazásával – bejelentik az adott szervezetet, valamint ha a szervezetet nem a törvényes képviselő képviseli, felhatalmazást adnak, hogy a szervezetet a tanács ülésén ki képviselheti.
(2)10 A Tftv. 10/D. §-a (1) bekezdésének bd) pontja alapján e rendelet hatálybalépésétől számított 30 napon belül az iparosok és kiskereskedők országos szakmai érdekvédelmi szervezetei – közösen aláírt okiratban, az 1. számú melléklet értelemszerű kitöltésének csatolása mellett – bejelentik a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervének azt a kistérségi illetékességű személyt, aki a kistérségi fejlesztési tanácsban az érdekképviseleti szervek képviseletét ellátja.
(3)11 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a Tftv. 10/D. §-a (1) bekezdésének be) pontja alapján a kistérségi fejlesztési tanács ülésén tanácskozási joggal rendelkező, a 12. § (1) bekezdés b) pontja szerinti ülésen megválasztott civil szervezet képviselőjét a (4) bekezdés alapján az alakuló ülésről írásban értesíti.
(4)12 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a kistérségi fejlesztési tanács tanácskozási jogú tagjait a megyei napilapban és a Magyar Közlöny Hivatalos Értesítőjében közzétett hirdetmény megjelentetésével az alakuló ülésre meghívja, egyben az (1)–(3) bekezdésben foglaltak alapján bejelentkezett szervezeteket, illetve képviselőiket az ülésről írásban értesíti. A megyei napilapban közzétett hirdetmény közzététele és az alakuló ülés napja között legalább nyolc napnak kell lennie.
A kistérségi fejlesztési tanács alakuló ülése
5. § (1) Az alakuló ülésre meghívott és megjelent szavazati és tanácskozási jogú tagok a tagsági jogosultságukat erre alkalmas okirattal igazolják.
(2) Az alakuló ülésen a kistérségi fejlesztési tanács dönt a szervezeti és működési szabályzat elfogadásáról és a kistérségi fejlesztési tanács elnökének megválasztásáról.
(3)13 Amennyiben a (2) bekezdésben foglalt döntést a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve által összehívott alakuló ülésen a kistérségi fejlesztési tanács nem hozza meg
a) az alakuló ülést megszakíthatja;
b) a szervezeti és működési szabályzat előkészítésére bizottságot hozhat létre;
c) az elnök megválasztásához jelölő bizottságot hozhat létre;
d) a döntés mielőbbi meghozatala érdekében egyéb intézkedést tehet.
A fenti esetekben az alakuló ülést a megszakítástól számított 8 napon belül folytatni kell.
(4)14 A kistérségi fejlesztési tanács megalakulásának törvényességét a Tftv. 10/A. §-ának (4) bekezdése alapján a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a tanács elnöke által az ülést követő 15 napon belül megküldött jegyzőkönyv és dokumentumok alapján megvizsgálja. A tanács megalakulásának jogszerűségéről a vizsgálat lezárást követően tájékoztatja a Magyar Államkincstár területi szervét, a kistérségi fejlesztési tanácsot és a megyei területfejlesztési tanácsot.
A Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanács megalakításával kapcsolatos feladatok
6. §15 A Tftv. 15/B. § (1) bekezdése szerinti Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanács megalakulásával kapcsolatos szervezési tevékenység ellátása a Budapest Főváros Kormányhivatala feladata, mellyel kapcsolatban az 1–5. §-ban, továbbá a 15–16. §-ban foglaltakat kell alkalmazni.
A civil szervezeteknek a fejlesztési tanácsokhoz történő bejelentkezése
7. §16 A Tftv. 8. § (9) bekezdésében meghatározott szervezeteknek a fejlesztési tanácsok munkájában történő részvételének kezdeményezése bejelentkezés (a továbbiakban: bejelentkezés) alapján történik. A bejelentkezéshez a szervezeteknek be kell nyújtaniuk a hatályos létesítő okiratuknak, valamint a nyilvántartásba vételükről rendelkező és a törvényes képviselő képviseleti jogosultságát igazoló, jogerős bírósági végzésüknek a másolatát. A fenti iratokat egyszerű másolatban kell benyújtani, a szervezet képviselőjének arra irányuló nyilatkozatával (rávezetett záradékával) együtt, hogy a másolati iratok az eredetivel mindenben megegyeznek. A bejelentkezéshez be kell nyújtani továbbá a szervezet székhelye szerinti törvényszék által a szervezet hatályos adatairól kiállított, 30 napnál nem régebbi kivonatot és az e rendelet 1. számú melléklete szerinti nyilatkozatot (a továbbiakban: nyilatkozat) is.
8. § (1) A bejelentkezést az érintett civil szervezetnek
a)17 a kistérségi fejlesztési tanács tekintetében, illetékességi területén – bármely nyilvántartásba vett társadalmi szervezetnek a területfejlesztést érintő kérdések megtárgyalására vonatkozó szándéka kinyilvánításával – annak megalakulása előtti időpontig a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervéhez, ezt követően folyamatosan a kistérségi fejlesztési tanács elnökéhez,
b) a megyei területfejlesztési tanács tekintetében, illetékességi területén – a területfejlesztési, környezetvédelmi, természetvédelmi társadalmi szervezetek és a nők és férfiak esélyegyenlőségéért küzdő szervezeteknek a területfejlesztést érintő kérdések megtárgyalására vonatkozó szándéka kinyilvánításával – a megyei területfejlesztési tanács elnökéhez,
c) a regionális fejlesztési tanács tekintetében, illetékességi területén – a területfejlesztési, a nők és férfiak esélyegyenlőségéért küzdő szervezeteknek a területfejlesztést érintő kérdések megtárgyalására vonatkozó szándéka kinyilvánításával – a regionális fejlesztési tanács elnökéhez,
d) az Országos Területfejlesztési Tanács tekintetében – bármely országos társadalmi szervezetnek, az országos környezetvédelmi és természetvédelmi szervezetnek és a nők és férfiak esélyegyenlőségéért küzdő országos szervezeteknek a területfejlesztést érintő kérdések megtárgyalására vonatkozó szándéka kinyilvánításával – a Hivatalhoz
kell írásban előterjeszteni.
(2) A bejelentkezés során az (1) bekezdés d) pontjában foglalt országos szervezetnek meg kell jelölnie, hogy a Tftv. 8. §-a (2) bekezdésének ba) pontja szerint környezetvédelmi vagy természetvédelmi szervezet, vagy pedig Tftv. 8. § (2) bekezdésének bb) pontja szerinti nők és férfiak esélyegyenlőségéért küzdő társadalmi szervezet, vagy pedig a területfejlesztési kérdések megtárgyalásában érintett egyéb társadalmi szervezet jogán történik a bejelentkezés.
9. § (1) A bejelentkezésekkel kapcsolatos eljárást a 8. § (1) bekezdésben meghatározottak (a továbbiakban: igazoló) folytatják le. A 7–8. §-ban foglalt feltételeknek megfelelő módon bejelentkezett szervezetek részére az igazoló a bejelentkezésről igazolást ad ki, amelyet a szervezet nyilatkozatában székhelyként megjelölt címre ajánlott postaküldeményként eljuttat.
(2) Amennyiben a szervezet bejelentkezése a 7–8. §-ban foglalt feltételeknek nem felel meg, az igazoló a bejelentkező civil szervezetet a hiányok megjelölése mellett legfeljebb 15 napos határidővel hiánypótlásra hívja fel. A hiánypótlás késedelmes vagy hiányos teljesítése esetén, továbbá, ha a bejelentkezés arra nem jogosulttól származik, az igazoló a szervezet bejelentkezését elutasítja, s arról a bejelentkezőt írásban értesíti.
(3) Amennyiben a szervezet bejelentkezése hiánypótlást követően a 7–8. §-ban foglalt feltételeknek megfelel, az (1) bekezdésben foglaltak alkalmazandók.
(4)18 A fejlesztési tanács elnöke elutasító döntésével szemben a szervezet a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervénél a kézhezvételtől számított 8 napon belül kifogást terjeszthet elő törvényességi felügyeleti eljárás lefolytatására.
(5)19 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szervének és a Hivatalnak a (2) bekezdés szerinti elutasító döntésével szemben a szervezet a kézhezvételtől számított 8 napon belül fellebbezést terjeszthet elő, amelyet a Hivatal elnöke bírál el.
10. § (1)20 A szervezet nyilatkozatában megjelölt működési területtel vagy országos, illetve regionális hatókörrel kapcsolatosan a bejelentkezéstől számított 30 napon belül az érdekelt civil szervezet bírósági nyilvántartás szerinti képviselője kifogással élhet. A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a kifogásról a fejlesztési tanács elnökét és az érintett civil szervezetet tájékoztatja azzal, hogy arra 3 napon belül észrevételt tehetnek.
(2)21 Ha a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve az (1) bekezdésében foglalt eljárást törvényességi szempontból nem tartja indokoltnak, a kifogást írásban elutasítja, egyéb esetben a Tftv. 10/A. §-ának (4) bekezdése szerinti törvényességi felügyeleti eljárást lefolytatja, és annak eredményéről a kifogás előterjesztőjét írásban tájékoztatja.
11. § (1) A bejelentkezett és visszaigazolt szervezetekről és képviselőikről a fejlesztési tanács munkaszervezete, illetve a Hivatal nyilvántartást vezet.
(2) A nyilvántartásról, illetve annak adatairól a munkaszervezet vezetője, illetve Hivatal – kérelemre – adatot szolgáltat.
(3) A civil szervezetet törölni kell a nyilvántartásból, ha
a) a civil szervezettel szemben az ügyészség a civil szervezet megszűnésének megállapítása miatt pert indított, illetve a civil szervezetet a bírósági nyilvántartásból törölték,
b) a civil szervezettel szemben a jogi személlyel szemben alkalmazható büntetőjogi intézkedésekről szóló 2001. évi CIV. törvény alapján jogerős elmarasztaló ítéletet hozta.
Az egyeztető fórum létrejöttének és működésének szabályai
12. § (1)22 E rendelet hatálybalépésétől számított 30 napon belül bejelentkezett és a bejelentkezést követően visszaigazolt szervezeteket az egyeztető fórum megalakítására, valamint
a) az Országos Területfejlesztési Tanács Tftv. 8. §-a (2) bekezdésének ba) és bb) pontjában foglalt szervezetek képviselőinek,
b) a kistérségi fejlesztési tanács Tftv. 10/D. §-a (1) bekezdésének be) pontjában foglalt delegált képviselőnek
a megválasztására a Hivatal elnöke, illetve a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve összehívja.
(2) Az egyeztető fórum alakuló ülésének meghívására a 3. § (2) bekezdésében foglaltak irányadók. Az ülésre szóló meghívóban a határozatképtelenség esetére új időpontot kell meghatározni, és jelezni kell, hogy a fórum határozatképtelensége esetén az új időpontban megtartott ülés és a képviselők megválasztása a résztvevők számától függetlenül érvényes.
(3) Az egyeztető fórum munkájában a bejelentkezett és nyilvántartásba vett szervezetek vesznek részt. Az egyeztető fórum határozatképes, ha a nyilvántartásba vett szervezetek több mint fele jelen van. A fórum a döntéseit, állásfoglalásait nyílt szavazással, egyszerű szótöbbséggel hozza. Az egyeztető fórum alakuló ülését az ülés elnökének megválasztásáig a civil szervezetek legidősebb tagja – mint korelnök – vezeti.
(4) Az egyeztető fórum a működési rendjét maga alakítja ki, az üléséről az ülés elnöke 8 napon belül jegyzőkönyvet készít, amely tartalmazza a jelenlevő szervezeteket, azok képviselőit, a hozott döntést, a leadott szavazatokat. Az emlékeztetőt az ülés elnöke írja alá, és egy jelenlevő civil szervezet képviselője, valamint a fejlesztési tanács munkaszervezetének, illetve a Hivatal képviselője hitelesíti.
(5) Az egyeztető fórumok jegyzőkönyveit és kapcsolódó dokumentumokat az adott szintű fejlesztési tanácsok munkaszervezeteinél, míg az országos civil szervezetek esetében a Hivatalnál elkülönítetten kell kezelni és megőrizni.
13. § (1) Ha az egyeztető fórum, illetve a fórum működési rendje eltérően nem rendelkezik, a 12. § (1) bekezdésében foglalt választás határozatlan időre történik. Az egyeztető fórum képviselője az egyeztető fórumban résztvevő szervezet tagja lehet.
(2) Az egyeztető fórum új képviselőt jogosult delegálni, ha a megválasztott (delegált) képviselő:
a) e megbízatásáról írásban lemondott;
b) a delegáló társadalmi szervezet visszahívta;
c) meghalt;
d) közügyektől eltiltást kimondó jogerős ítélet hatálya alá került;
e) a fejlesztési tanács üléseinek több mint felén önhibájából nem jelent meg, akadályoztatásának okáról az egyeztető fórumot nem értesítette, illetve az ülésen nem ismertette az egyeztető fórum véleményét;
f) a fórum működési rendje által meghatározott egyéb esetben.
A megyei kistérségi fórum működése
14. § (1)23 A megyei kistérségi fórumot a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a megye területén a megalakítani szükséges, legutolsóként megalakult kistérségi fejlesztési tanács megalakulásától számított 30 napon belül írásban összehívja.
(2)24 A Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve a megye területén megalakult kistérségi fejlesztési tanácsok elnökeit és a Tftv. 10/G. §-a szerinti többcélú kistérségi társulások elnökeit az ülésre meghívja. A meghívók elküldése és az alakuló ülés napja között legalább 8 napnak kell lennie.
(3) A megyei kistérségi fórum a Tftv. 17. §-a (10) bekezdése szerint megválasztja
a) a b) pontban foglalt kivétellel a regionális fejlesztési tanácsban a megye képviseletét ellátó egy kistérségi képviselőt;
b) a Közép-Magyarországi Regionális Fejlesztési Tanácsban Pest megye képviseletét ellátó három kistérségi képviselőt;
c) a megyei területfejlesztési tanácsokba a kistérségek képviseletét ellátó három kistérségi képviselőt.
(4) A megyei kistérségi fórum alakuló ülését az ülés elnökének megválasztásáig a fórum tagjai közül a legidősebb tag mint korelnök vezeti. A megyei kistérségi fórum a működésével kapcsolatban működési rendet fogadhat el. Az üléséről az ülés elnöke 8 napon belül jegyzőkönyvet készít, amely tartalmazza a fórum tagjait, a jelenlevő tagokat, illetve azok képviselőit, a hozott döntést, a leadott szavazatokat. A jegyzőkönyvet az ülés elnöke írja alá, és egy jelenlevő tag hitelesíti.
(5) A megyei kistérségi fórumok jegyzőkönyveit és a kapcsolódó dokumentumokat a megyei területfejlesztési tanács munkaszervezeténél elkülönítetten kell kezelni és megőrizni.
(6) A megyei kistérségi fórum tagja a megyei kistérségi fórum (3) bekezdés szerinti döntése ellen a Tftv. 16. §-a (11) bekezdésének b) pontja alapján törvényességi felügyeleti eljárást kezdeményezhet az ülés megtartásától számított 15 napon belül.
A térségi fejlesztési tanácsokba és a Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanácsba a kistérségi képviselők megválasztása
15. § (1) A Balaton Fejlesztési Tanács és azon térségi fejlesztési tanácsok esetében, ahol a térségi fejlesztési tanács háromnál több kistérség illetékességi területén működik az érintett kistérségek összehívásával a 14. §-ban foglaltak alkalmazásával kell a Tftv. 15 § (8) bekezdés c) pontja szerinti képviselőket megválasztani.
(2) A Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanács területén a Tftv. 15/B. §-a (7) bekezdésének d) pontjában foglalt három képviselőt a 2. számú mellékletben meghatározott kistérségek összehívásával, a 14. §-ban foglaltak értelemszerű alkalmazásával kell a három kistérségi képviselőt megválasztani.
(3)25 Az (1) bekezdés alkalmazása során a kistérségek összehívása a Kormány általános hatáskörű területi államigazgatási szerve hatáskörébe tartozik, a (2) bekezdés szerinti esetben a Budapest Főváros Kormányhivatala jár el.
A fővárosi kerületi önkormányzatok képviselőinek megválasztása
16. §26 A Tftv. 15/B. § (7) bekezdés c) pontja és a 17. § (6) bekezdés h) pontja szerinti képviselők megválasztására jogosultakat a Budapest Főváros Kormányhivatala e rendelet hatálybalépésétől számított 30 napon belül írásban hívja össze. A választási gyűlést olyan időpontra kell összehívni, hogy az ülésre szóló meghívók elküldése és az alakuló ülés napja között legalább 8 napnak kell lennie. A választási gyűlés eljárási rendjére a 14. § (4)–(6) bekezdései értelemszerűen alkalmazandók azzal, hogy a dokumentumokat a Budapest Főváros Kormányhivatala kezeli és őrzi.
Az Országos Területfejlesztési Tanács megalakulásával összefüggő bejelentési kötelezettség szabályai
17. § (1) A Tftv. 8. §-a (2) bekezdésének ac) pontja alapján e rendelet hatálybalépésétől számított 60 napon belül az országos gazdasági kamarák elnökei és az Országos Érdekegyeztető Tanács munkaadói és munkavállalói oldala írásban bejelentik a kitöltött 1. számú melléklet csatolásával, hogy az Országos Területfejlesztési Tanácsban e szervezeteket ki képviseli, illetve a Tftv. 8. §-a (7) bekezdésének b) pontja alapján állásfoglalásra teljeskörűen ki került helyettes képviselőként felhatalmazásra.
(2) A Tftv. 8. § (2) bekezdés ac) pontja alapján e rendelet hatálybalépésétől számított 60 napon belül az országos önkormányzati érdekszövetségek közösen aláírt okiratban, a kitöltött 1. számú melléklet csatolásával bejelentik azt a három személyt, akik az Országos Területfejlesztési Tanácsban a szövetségek képviseletét ellátják.
A tanácsok tagjaival kapcsolatos nyilvántartási
feladatok
18. § (1) A regionális fejlesztési tanács, a megyei területfejlesztési tanács, a térségi fejlesztési tanács, a kistérségi fejlesztési tanács, a Balaton Fejlesztési Tanács, a Budapesti Agglomerációs Fejlesztési Tanács a szavazati és tanácskozási joggal rendelkező tagjairól nyilvántartást vezet és a Hivatal részére adatszolgáltatást teljesít.
(2) A Hivatal az Országos Területfejlesztési Tanács és az (1) bekezdésben foglalt tanácsok tagjairól összesített nyilvántartást vezet, amely adatokat informatikai adatbázisban kezeli. Az adatbázis nyilvános, az adatbázisból kérelemre adatot szolgáltat.
(3) A tanácsok tagjaival kapcsolatban az alábbi adatok kezelendők:
a) a fejlesztési tanács elnevezése, címe;
b) a tagsági viszonyt megalapozó Tftv. hivatkozás feltüntetése;
c) a tagot delegáló, illetve azt választó szervezet elnevezése, címe, nyilvántartásba vételének hatósága, a nyilvántartásba vétel száma;
d) a tag neve, értesítési címe;
e) a tag képviseleti jogosultsága létrejöttének ideje;
f) a tag képviseleti jogosultsága megszűnésének ideje;
g) a tag képviseleti jogosultságának terjedelme (szavazati joggal, tanácskozási joggal, állandó meghívott);
h) a tag helyettesítésére felhatalmazott, bejelentett általános képviselő neve, értesítési címe;
i) a h) pont szerinti személy képviseleti jogosultságának keletkezésének ideje;
j) a h) pont szerinti személy képviseleti jogosultságának megszűnésének ideje;
k) a tagsági jogviszonnyal kapcsolatos jogorvoslat ténye;
l) a nyilvántartásba vétel, illetve a bejegyzésváltozás ideje.
Hatályba léptető és vegyes rendelkezések
19. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő 5. napon lép hatályba.
(2)–(3)27
(4) E rendeletben szabályozott eljárásokra – e rendeletben foglalt eltérésekkel – az államigazgatási eljárás általános szabályairól szóló 1957. évi IV. törvény rendelkezéseit kell alkalmazni.
1. számú melléklet a 258/2004. (IX. 16.) Korm. rendelethez28
a területfejlesztésről és a területrendezésről szóló 1996. évi XXI. törvény szerinti .......... fejlesztési tanács munkájában történő részvételhez
1. a szervezet neve: |
III. A szervezet működésének hatóköre |
|
............................................. |
|
szervezet képviselője |
1. ............................................................ |
2. ............................................................ |
név |
név |
|
|
............................................................ |
............................................................ |
lakcím |
lakcím |
|
|
............................................................ |
............................................................ |
aláírás |
aláírás |
2. számú melléklet a 258/2004. (IX. 16.) Korm. rendelethez29
A rendeletet a 67/2012. (IV. 5.) Korm. rendelet 31. § g) pontja hatályon kívül helyezte 2012. április 6. napjával.
Az 1. § a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 2. § (1) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 2. § (2) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (1) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (2) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (3) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 3. § (4) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (1) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (2) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (3) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (4) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
Az 5. § (3) bekezdésének bevezető szövegrésze a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
Az 5. § (4) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja, a 113/2011. (VII. 7.) Korm. rendelet 20. §-a szerint módosított szöveg.
A 6. § a 351/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 124. §-a szerint módosított szöveg.
A 7. § a 314/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9. § a) pontja szerint módosított szöveg.
A 8. § a) pontja a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (4) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (5) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 10. § (1) bekezdés második mondata a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 10. § (2) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 12. § (1) bekezdés záró szövegrésze a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 14. § (1) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 14. § (2) bekezdése a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja szerint módosított szöveg.
A 15. § (3) bekezdése a 351/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 124. §-a szerint módosított szöveg.
A 16. § a 351/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 124. §-a szerint módosított szöveg.
A 19. § (2)–(3) bekezdését a 118/2008. (V. 8.) Korm. rendelet 1. § 638. pontja hatályon kívül helyezte.
Az 1. számú melléklet a 318/2008. (XII. 23.) Korm. rendelet 17. § (1) bekezdés 32. pontja, a 314/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 9. § b) pontja szerint módosított szöveg.
A 2. számú melléklet a 370/2010. (XII. 31.) Korm. rendelet 2. §-ával megállapított szöveg.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás