32/2006. (X. 9.) GKM utasítás
32/2006. (X. 9.) GKM utasítás
a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról*
Az utasítás hatálya
1. § Az utasítás hatálya kiterjed a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokra, kivéve a 26. cím alatti EU integráció fejezeti kezelésű előirányzatot.
A költségvetési javaslat összeállítása,
elemi költségvetés
2. § (1) A tervezést és annak megalapozását szolgáló előkészítés feladatait, az ágazati stratégiai célok és prioritások kialakítását fejezeti szinten a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár irányítja (Áht. 49. §-a, Ámr. 21–26. §-ai).
(2) Az intézmények költségvetése tervezésének előkészítési feladatait – az előző év(ek) teljesítési adatai, a prioritások, az érvényesítendő követelmények meghatározásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, illetve kabinetfőnök közreműködésével, a Belső Fejlesztési Főosztály és a Költségvetési Főosztály bevonásával, a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.
(3) A fejezeti kezelésű előirányzatok tervezésének előkészítését, a fejezeti feladatok, kötelezettségek, determinációk számbavételét, valamint azok teljesítéshez szükséges előirányzatok felmérését – a szakmai kezelők és a Stratégiai Főosztály bevonásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök közreműködésével a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.
(4) A költségvetési javaslatnak a Pénzügyminisztérium (a továbbiakban: PM) által kiadott tervezési köriratban foglaltak szerinti összeállításáért, a PM-mel egyeztetett költségvetési javaslat véglegesítéséért és a szöveges indokolás elkészítéséért – a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek, valamint a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelőinek a bevonásával, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök közreműködésével – a Költségvetési Főosztály felelős (Ámr. 24–27. §-ai).
(5) A Kormány által benyújtott költségvetési törvénytervezet parlamenti bizottsági tárgyalása során, a Parlamenti Kapcsolatok Főosztály felelős a költségvetési törvénytervezethez beérkező összes módosító- és kapcsolódó módosító javaslatnak a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztályra történő soron kívüli eljuttatásáért, a minisztérium álláspontjának kialakítása érdekében. A parlamenti bizottságokban való képviseletért a Költségvetési és a Gazdasági Bizottság tekintetében – az érintett szakmai főosztályok, valamint a Stratégiai Főosztály bevonásával – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, más parlamenti bizottságok vonatkozásában a szakmai feladataik ellátása tekintetében felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök felelős.
(6) A költségvetési törvény kihirdetését követően a Költségvetési Főosztály előterjesztése, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár egyetértésével a miniszter
a) megállapítja a fejezet felügyelete alá tartozó azon költségvetési szervek költségvetését, kiemelt kiadási és bevételi előirányzatait, amelyek nem tartoznak az Országgyűlés, a Kormány hatáskörébe [Áht. 49. §-ának d) pontja, Áht. 52.§ -ának (4) bekezdése],
b) jóváhagyja, a GKM Igazgatás kivételével, a GKM fejezetbe sorolt költségvetési szervek létszámát, átcsoportosítási jogot gyakorol – az Áht. 39. §-ának (1) bekezdésében foglaltakra figyelemmel – a fejezeten belüli, illetve címen belüli létszámkeretek tekintetében a Kormány rendeletében meghatározott módon [Áht. 49. §-ának h) pontja, Ámr. 58. §-ának (7) és (10) bekezdései].
(7) A költségvetési törvényben megállapított fejezeti kezelésű előirányzatok programok szerinti felosztását, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök bevonásával, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinációja és előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.
(8) A fejezeti kezelésű előirányzatok elemi költségvetését az előirányzat kijelölt szakmai kezelője – a Költségvetési Főosztály által előzetesen biztosított adatok ismeretében – a (7) bekezdésben, valamint az Ámr. 41–43. §-aiban foglaltak figyelembevételével készíti el elektronikus formában és papír alapon is, majd megküldi a Költségvetési Főosztály részére.
(9) A költségvetési alapokmányt, valamint az elemi költségvetést felügyeleti hatáskörben:
a) a költségvetési szerveket érintően, az intézmények által benyújtott dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján a – miniszter által átadott jogkörben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár,
b) a fejezeti kezelésű előirányzatok esetén, a szakmai kezelők által elkészített dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök
hagyja jóvá a tárgyév március 31. napjáig [Áht. 49. §-ának d) pontja, Ámr. 44. §-ának (1) bekezdése]. A költségvetési alapokmány és az elemi költségvetés felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja. A jóváhagyott költségvetési alapokmányok Ámr. szerinti közzétételéről a Költségvetési Főosztály gondoskodik.
(10) A költségvetési szervekre és a fejezeti kezelésű előirányzatokra vonatkozó, az intézmények és a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelői által elkészített, s fejezeti szintre összesített előirányzat-felhasználási tervet a Költségvetési Főosztály vezetője írja alá, s gondoskodik annak a PM, valamint a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) részére történő megküldéséről [Ámr. 138/B. §-ának (5) bekezdése].
A költségvetési folyamatok alakulásának évközi figyelemmel kísérése, az előirányzatok módosítása
3. § (1) A költségvetés végrehajtása során a GKM fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokról, előirányzat módosításokról – a Forrás SQL egységes információs rendszerben – a Költségvetési Főosztály folyamatos nyilvántartást vezet, az intézmények saját hatáskörében végrehajtott módosítások esetén az intézmények adatszolgáltatása alapján. A felügyeleti szervi hatáskörű előirányzat-módosítások a Költségvetési Főosztály vezetőjének egyetértésével kerülnek jóváhagyásra.
(2) Felügyeleti szervi jogkörben a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hatáskörébe tartozik:
a) a fejezeti kezelésű előirányzat – az előirányzat céljának, rendeltetésének megfelelő, az érintett fejezetek megállapodásán alapuló – fejezetek közötti átcsoportosítása tekintetében az előirányzat-módosítás jóváhagyása, a kiemelt előirányzatok (fő összegüket nem érintő) átcsoportosítására kiterjedően is, ha a költségvetési törvény másként nem rendelkezik [Áht. 24. §-a (12) bekezdésének b) pontja, Ámr. 46. §-a (1) bekezdésének d) pontja, illetve (2) bekezdése],
b) indokolt esetben, a központi költségvetési szervek saját hatáskörű előirányzat-módosítási jogosultságának a felügyeleti szervi hatáskörbe vonása [Áht. 93. §-ának (2) bekezdése], amely intézkedésről a költségvetési szervet és a Kincstárt a Költségvetési Főosztály írásban értesíteni köteles,
c) a költségvetési szerveknél a feladatok, illetve bevételek elmaradása esetén – értékelés alapján – az adott intézmény kiadási és bevételi előirányzatának, a támogatási előirányzat egyidejű változtatásával, vagy változtatása nélküli csökkentése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének c) pontja],
d) a költségvetési szervek jóváhagyott előirányzatai felhasználásának – amennyiben azokat bizonyos feltételhez köti – indokolt esetben év közbeni időszakos korlátozása, vagy saját rendelkezésébe vonása [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének d) pontja].
e) a fejezet felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerveknél – egyszeri vagy tartós jelleggel – az intézmény felügyeletét gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján, a költségvetési szerv és a Kincstár egyidejű írásbeli tájékoztatása mellett
ea) a fejezeti kezelésű előirányzatok terhére, továbbá címen belül, a költségvetési szervek közötti átcsoportosítással pótelőirányzat, vagy új előirányzat engedélyezése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének a) pontja],
eb) a kiadási és az ahhoz kapcsolódó bevételi előirányzatok növelésével többletfeladat elrendelése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének b) pontja],
ec) a felújítási előirányzat terhére a pénzügyminiszter egyetértésével átcsoportosítás engedélyezése a működési költségvetés javára [Áht. 24. §-ának (4) bekezdése, Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének e) pontja].
f) a fejezeti kezelésű előirányzatoknál – eltérő rendelkezés hiányában – az előirányzat szakmai kezelőjének kezdeményezése és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján a nem tervezett, a jóváhagyott bevételi előirányzaton felüli, a tényleges többletnek megfelelő összeggel az adott fejezeti kezelésű előirányzat kiadási és bevételi előirányzata növelésének engedélyezése, illetve az eseti bevétel rendeltetésének megfelelően új előirányzat megállapítása [Ámr. 46. §-ának (5) bekezdése],
g) a pénzügyminiszter egyetértése esetén a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás engedélyezése, amennyiben az a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok előirányzatának növelésére irányul [Áht. 24. §-ának (5) bekezdése],
h) a pénzügyminiszter vagy a Kormány jóváhagyását követően, a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok előirányzat-maradványának jóváhagyása, egyidejűleg meghatározva a kötelezettségvállalással nem terhelt előirányzat maradvány felhasználásának célját, rendeltetését [Áht. 49. §-ának g) pontja, és 93. §-ának (7) bekezdése].
(3) Felügyeleti szervi jogkörben a Költségvetési Főosztály vezetőjének hatáskörébe tartozik:
a) a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve – a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok kivételével – a kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosításnak – a fejezeti kezelésű előirányzat szakmai kezelő szervezeti egység vezetőjének kezdeményezésére – az engedélyezése, figyelembe véve, hogy a fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók.
b) a központi költségvetési szervek működésére és felhalmozási kiadásaira a költségvetési törvényben megállapított, illetve év közben módosított előirányzatok alapján a Kincstár által megnyitásra kerülő havi időarányos költségvetési előirányzat-felhasználási kereten – a költségvetési szervek között, az éves előirányzat 8%-át meg nem haladó mértékű és legfeljebb 3 havi visszapótlás melletti – korrekció engedélyezése,(a végrehajtott korrekciónak fejezeti szinten minden hónapban nulla egyenleget kell mutatnia) [Ámr. 109. §-ának (6)–(7) bekezdései],
c) a kötelezettségvállalással terhelt fejezeti kezelésű előirányzat-maradvány jóváhagyását megelőzően teljesítendő kifizetéskor, illetve a kötelezettségvállalás bejelentése előtti előirányzat-módosítás [Ámr. 46. §-ának (10) bekezdése].
A fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok kezelése
4. § (1) A fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók fel [Áht. 24. §-ának (9) bekezdése].
(2) A GKM fejezetbe sorolt fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok felhasználásáért, a rendelkezési jogosultságok betartásáért, a kezelői feladatok ellátásáért, valamint azok ellenőrzéséért – ha a költségvetési törvény, illetve kormányrendelet eltérően nem rendelkezik – a pénzügyminiszterrel egyetértésben szabályozott GKM rendeletben és az adott előirányzatra vonatkozó külön utasításban, szabályzatban foglaltak figyelembevételével a jelen utasítás mellékletében kijelölt szervezetek vezetői (továbbiakban: szakmai kezelői) a felelősek.
(3) Szabályozás-koordinációs feladatkörében a fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználására vonatkozó szabályrend kialakítását, folyamatos aktualizálását a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály fogja össze.
Költségvetési beszámolás, zárszámadás, előirányzat-maradvány megállapítása, felhasználása
5. § (1) A költségvetés teljesítéséről készülő időközi, féléves és éves beszámolók tekintetében a Költségvetési Főosztály vezetője felügyeleti hatáskörben meghatározza a beszámolók beküldési határidejét, előírja a szöveges indoklás részletes szabályait, a kötelezően előírtakon túlmenő adatszolgáltatást (Ámr. 146. §-a és 149. §-a).
(2) A zárszámadással kapcsolatos munkálatokat a PM által évenként meghatározottak alapján – a Költségvetési Főosztály vezetőjével egyetértésben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinálja.
(3) A költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok időközi, féléves és éves beszámolóit a Költségvetési Főosztály vizsgálja felül. A beszámoló felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja.
(4) A költségvetési szervek beszámolóit a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár – az Ámr. 149. §-ának (3) bekezdése szerinti értékelést követően – hagyja jóvá. A Költségvetési Főosztály az elfogadott beszámolási dokumentáció visszaküldésével értesíti a költségvetési szerv vezetőjét. A fejezeti kezelésű előirányzatok beszámolóit a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök hagyja jóvá.
(5) A fejezet szakmai fejezeti kezelésű előirányzatok gazdálkodásáról készített összesített – 1091 szektor – éves és féléves költségvetési beszámolóját a Költségvetési Főosztály vezetője, mint a beszámoló elkészítéséért felelős vezető, valamint a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, mint a fejezet gazdasági felügyeletéért felelős vezető írja alá.
(6) A fejezet maradvány-elszámolását a Költségvetési Főosztály fogja össze, és felülvizsgálat után készíti elő jóváhagyásra.
(7) A Vagyongazdálkodási Főosztály gondoskodik az Ámr. 149/A. §-ával elrendelt – az Ámr. 19. számú melléklete szerinti – adatszolgáltatási kötelezettség bekéréséről, valamint a szakmai főosztályok írásos véleményének kikérésével minősíti a szervezetek tevékenységét, amelyet minden év június 15-éig köteles megküldeni a Költségvetési Főosztály részére. A Költségvetési Főosztály a PM részére évente június 30-áig küldi meg az értékelést.
(8) A kormányzati szektor fogalmába tartozó államháztartáson kívüli szervezetek – az Ámr. 164/A. §-ával elrendelt, az Ámr. 20. számú melléklete szerinti – éves és évközi adatszolgáltatását a Vagyongazdálkodási Főosztály teljesíti a Költségvetési Főosztály egyidejű tájékoztatásával.
Vegyes rendelkezések
6. § (1) A költségvetési szervek törzskönyvi nyilvántartásba vételéről, valamint a törzskönyvi nyilvántartás adatait érintő változások – ideértve a nyilvántartásból való törlést is – átvezetéséről felügyeleti szervi hatáskörben a Költségvetési Főosztály vezetője gondoskodik [Áht. 88. §-ának (5)–(6) bekezdései, és 88/A. §-ának (4) bekezdése].
(2) A fejezethez tartozó költségvetési szervek szervezeti és működési szabályzatát – ha jogszabály másként nem rendelkezik – a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottságnak a költségvetési szerv felett felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök véleményének kikérésével készített javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.
(3) Az önállóan gazdálkodó költségvetési szerv gazdasági szervezetének vezetőjét (gazdasági vezetőt) – ha jogszabály kivételt nem tesz – a költségvetési szerv vezetőjének a kezdeményezésére, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján, a miniszter határozatlan időre bízza meg és menti fel. A további munkáltatói jogokat a költségvetési szerv vezetője gyakorolja [Ámr. 18. §-ának (1) bekezdése].
(4) A fejezeti kezelésű előirányzatok számviteli politikáját, ennek keretében az eszközök és források Értékelési Szabályzatát, Leltározási Szabályzatot és a Pénzkezelési Szabályzatot, valamint a számlarendet a Költségvetési Főosztály egyetértését követően a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hagyja jóvá.
(5) A fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználása során érvényesíteni kell a következő jogszabályok és szabályozások előírásait:
a) a Gazdasági Minisztérium vállalkozási célelőirányzatainak szabályozásáról szóló 1/2001. (I. 5.) GM rendelet,
b) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes támogatási programjainak részletes szabályairól szóló 19/2004. (II. 27.) GKM rendelet,
c) az Útpénztár fejezeti kezelésű előirányzat felhasználásának szabályozásáról, valamint az országos közúthálózattal összefüggő feladatok ellátásáról szóló 122/2005. (XII. 28.) GKM rendelet,
d) az ITD-H Befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési tanácsadás célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályozásáról szóló 29/2005. (V. 5.) GKM rendelet,
e) a tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása fejezeti kezelésű előirányzatból nyújtható támogatások felhasználásával kapcsolatos eljárási rendről szóló 56/2006. (VII.3.) GKM rendelet,
f) az egyes fejezeti kezelésű előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről szóló 58/2006. (VIII.11.) GKM rendelet,
g) az egyes iparjogvédelmi oltalmak megszerzésének és fenntartásának a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzatból történő támogatásáról szóló 9/2003. (II. 28.) GKM rendelet,
h) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes előirányzatai felhasználásában, kezelésében részfeladatokat ellátó közreműködő szervezetekről szóló 80/2004. (V. 18.) GKM rendelet,
i) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályairól szóló 11/2001. (IV. 24.) MeHVM rendelet,
j) a Magyar Köztársaság költségvetése Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetének Útpénztár előirányzata tervezésének és felhasználásának részletes szabályairól szóló 10/2006. (V. 16.) GKM utasítás,
k) az egyes fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről és hatáskörökről szóló 2/2006. (IHK 2.) IHM utasítás
l) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Beruházás-ösztönzési célelőirányzatának felhasználásáról, a nemzetgazdasági jelentőségű beruházások támogatásának finanszírozásáról szóló 20/2005. GKM szabályzat,
m) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetése 2006. évi fejezeti kezelésű előirányzatainak felhasználásáról szóló 4/2006. GKM szabályzat,
n) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes fejezeti kezelésű (cél) előirányzatainak egységes szemléletű felhasználásáról, kezeléséről, működéséről szóló 11/2005. GKM szabályzat,
o) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére meghirdetett pályázatok egységes szemléletű kezeléséről szóló 10/2005. GKM szabályzat,
p) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére odaítélt támogatásokkal kapcsolatos követelések egységes szemléletű kezelésére vonatkozó 3/2005. GKM szabályzat,
q) a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzat kezelésének rendjéről szóló 7/2005. GKM szabályzat,
r) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium gazdálkodásával kapcsolatos folyamatba épített, előzetes és utólagos vezetői ellenőrzésről szóló 8/2005. GKM szabályzat,
s) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási feladatok fejezeti kezelésű előirányzat forrásainak terhére folyósítandó támogatások felhasználásának szabályozásáról szóló 5487/3/2005. IHM rendelkezés.
Záró rendelkezések
7. § (1) Ez az utasítás 2006. október 16-án lép hatályba, egyidejűleg hatályát veszti a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról szóló 8/2006. (IV. 7.) GKM utasítás.
(2) Jelen utasításban nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság költségvetéséről és a költségvetés végrehajtásáról szóló törvény, az Áht., az Ámr., a kincstári rendszer működésével kapcsolatos pénzügyi szolgáltatások teljesítésének rendjéről szóló 36/1999. (XII. 27.) PM rendelet, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2006. (MK 94.) GKM utasítás, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályok, belső utasítások, szabályzatok rendelkezéseit, előírásait kell alkalmazni.
Dr. Kóka János s. k.,
gazdasági és közlekedési miniszter
Melléklet a 32/2006. (X. 9.) GKM utasításhoz
GKM fejezeti kezelésű előirányzatai és szakmai kezelői
Cím- |
Alcím- |
Jogcím- |
Jog- |
Fejezeti kezelésű előirányzatok |
A fejezeti kezelésű |
A fejezeti kezelésű |
Szakmai felügyeletet |
---|---|---|---|---|---|---|---|
25 |
1 |
1 |
|
A magyarországi uránércbánya bezárása |
Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos |
Energetikai Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
2 |
20 |
Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás |
||||
25 |
2 |
2 |
|
Energiafelhasználási hatékonyság javítása |
Energetikai Főosztály |
||
25 |
6 |
1 |
|
Energiagazdálkodási célelőirányzat |
|||
25 |
2 |
21 |
|
Tájrendezési célelőirányzat |
|||
25 |
36 |
1 |
|
Energia Központ Kht. közhasznú feladatai |
|||
25 |
1 |
4 |
|
Kombinált fuvarozás, logisztikai központok, kikötők fejlesztése |
Hajózási Főosztály |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
|
25 |
2 |
45 |
|
Belvízi hajózási alapprogram |
|||
25 |
1 |
6 |
|
GySEV pályaberuházás |
Vasúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
2 |
9 |
|
A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai |
Közúti Közlekedési Főosztály |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
|
25 |
29 |
|
|
Útpénztár |
Működtető/kezelő Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság |
Működtető/kezelő |
|
25 |
1 |
9 |
|
Akadálymentes közlekedés fejlesztése |
Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály |
Közszolgáltatások Szervezése Főosztály |
|
25 |
30 |
15 |
|
BKSZ működtetésének támogatása |
|||
25 |
2 |
19 |
|
Légiközlekedési igazgatással kapcsolatos feladatok |
Légiközlekedési |
Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága |
|
25 |
30 |
36 |
|
Közlekedési zajvédelem |
Környezetvédelmi Főosztály |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
|
25 |
30 |
16 |
|
Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján |
Védelemkoordinációs Főosztály |
||
25 |
30 |
33 |
|
Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok |
|||
25 |
30 |
34 |
|
NATO tagságból adódó ágazati feladatok |
|||
25 |
2 |
11 |
|
Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül) |
Védelemszervezési Önálló Osztály |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
|
25 |
2 |
15 |
|
Légiriasztási rendszer fenntartási (MEH-be kerül) |
|||
25 |
30 |
7 |
|
Schengen Alap |
Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály |
Finanszírozási Programok Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
30 |
8 |
|
Kockázati céltartalék |
|||
25 |
30 |
9 |
|
EU támogatású projektek előkészítése és technikai támogatása |
|||
25 |
30 |
17 |
|
Kihelyezett szakértői támogatás |
|||
25 |
30 |
11 |
|
TEN-T pályázatok |
|||
25 |
31 |
2 |
1 |
Hajózási Információs Rendszer megvalósítása |
|||
25 |
31 |
2 |
2 |
Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére |
|||
25 |
31 |
2 |
4 |
IT fejlesztés gépjármű-közlekedés légszennyező hatásának számítására |
|||
25 |
31 |
2 |
5 |
Integrált vontatási erőforrás tervező-és nyilvántartó információs rendszer |
|||
25 |
31 |
2 |
6 |
Gördülőállomány karbantartás hatékonyságának növelése |
|||
25 |
31 |
2 |
7 |
Egyes fontos mérések visszavezethetőségi láncának létrehozása |
|||
25 |
31 |
2 |
8 |
Vasúti információs adatbázis fejlesztése |
|||
25 |
31 |
2 |
9 |
Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése |
|||
25 |
31 |
2 |
10 |
Zajtérképet készítő központ létrehozása |
|||
25 |
30 |
3 |
|
Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
|
25 |
30 |
1 |
|
Autópálya rendelkezésre állási díj |
Finanszírozási Programok Főosztály |
||
25 |
30 |
26 |
|
Nemzetközi tagdíjak, nemzetközi kapcsolattal összefüggő feladatok |
Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály |
Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága |
|
25 |
2 |
3 |
|
Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok |
Ipari Főosztály |
Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
25 |
35 |
|
Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása |
||||
25 |
3 |
3 |
|
Kis- és középvállalkozói célelőirányzat |
Kis- és Középvállalkozás- |
Vállalkozás Finanszírozási Főosztály |
|
25 |
3 |
4 |
|
Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
||
25 |
36 |
2 |
|
Design Terminál Formatervezési Tájékoztató és Szolgáltató Kht. közhasznú feladatai |
Innovációs Főosztály |
Innovációs és K+F |
|
25 |
2 |
13 |
|
Informatikai és hírközlési szakképesítés |
e-Közigazgatás és Ágazati Programok Főosztály |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
25 |
2 |
14 |
|
Jövő háza és millennáris programokkal összefüggő feladatok |
Tartalomszolgáltatási és Pályázatkezelési Főosztály |
||
25 |
30 |
5 |
|
GySEV Rt. tőkeemelése |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
Vagyongazdálkodási |
|
25 |
1 |
7 |
|
Vasútegészségügyi fejlesztések |
Belső Fejlesztési Főosztály |
||
25 |
1 |
2 |
|
Államigazgatási hatékonyság növelését szolgáló beruházások |
Informatikai Főosztály |
Informatikai Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
25 |
1 |
3 |
|
Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai |
Gazdasági Üzemeltetési Főosztály |
Költségvetési Főosztály |
|
25 |
2 |
43 |
|
Vállalkozói vagyon kezelése |
Költségvetési Főosztály |
||
25 |
40 |
1 |
|
Fejezeti általános tartalék |
|||
25 |
40 |
2 |
|
Fejezeti államháztartási tartalék |
|||
25 |
2 |
12 |
|
Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek) |
Magyar Űrkutatási Iroda |
||
25 |
2 |
18 |
|
Állami többletfeladatok |
Költségvetési Főosztály és |
||
25 |
3 |
1 |
|
Beruházás-ösztönzési célelőirányzat |
Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály |
Vállalati Kapcsolatok Főosztály |
Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár |
25 |
3 |
2 |
1 |
Nemzeti beruházás-ösztönzési vállalkozási célelőirányzat |
|||
25 |
11 |
|
ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás |
||||
25 |
47 |
|
Kötött segélyhitelezés |
EU-n Kívüli Országok Külgazdasági Főosztály |
|||
25 |
10 |
|
KGA hálózat működési feltételeinek megteremtése |
EU tagországok Külgazdasági Főosztály |
Nemzetközi Kapcsolatok Főosztály |
||
25 |
4 |
|
|
EU tagságból eredő feladatok |
EU Ügyek Főosztály |
Kereskedelempolitikai és EU Koordinációs Főosztály |
|
25 |
18 |
|
|
Informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvencia-gazdálkodási feladatok |
|||
25 |
18 |
2 |
1 |
Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül) |
Védelemszervezési Önálló Osztály |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
18 |
4 |
|
Védelem-és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül) |
|||
25 |
18 |
5 |
|
Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
|
Kommunikációs feladatok |
Kommunikációs Főosztály |
Kabinetfőnök |
||||
|
Stratégiai kutatások, elemzések |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Közigazgatási koordinációs feladatok |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
||||
|
Gazdasági szabályozás |
||||||
|
CERT Hungary működtetése (MEH-be kerül) |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Szociális telefon támogatás |
||||||
|
HHÁT-2 pályázat |
||||||
|
HHÁT-3 pályázatok |
||||||
|
Szabványosítás |
Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály |
|||||
|
Piaci információs rendszer, |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Infokommunikációs Iroda működtetése |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Infokommunikációs szabályozás |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Iratszerkesztői és tanácsadói feladatok |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
||||
|
Kijelölési Bizottság működtetése (13/2003. IHM rendelet alapján) |
Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
ITP-24 |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
||||
|
Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|||
|
e-Tár, e-Szignó (MEH-be kerül) |
||||||
|
Szociálisan rászorult emberek számítógéphez jutásának támogatása |
||||||
|
MITS gördülő tervezés |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
||||
|
e-Közigazgatás (MEH-be kerül) |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
IT mentor |
||||||
|
e-Információszabadság |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
||||
|
A lakossági infokommunikációs technológiai felmérése |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Nemzeti stratégiai referenciakeret IT OP |
||||||
|
Személyi juttatás és munkaadót terhelő járulék |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
||||
25 |
18 |
7 |
|
Közháló Program |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
18 |
8 |
|
e-Magyarország Program |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
25 |
18 |
11 |
|
IT piacösztönzés és hazai kis-és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja |
Vállalati Kapcsolatok Főosztály |
Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár |
|
25 |
18 |
12 |
|
NAVA-NDA program |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
|
25 |
18 |
13 |
|
Felső és közoktatási szoftver és licensz díj |
Cím- |
Alcím- |
Jogcím- |
Jog- |
Fejezeti kezelésű előirányzatok |
A fejezeti kezelésű |
A fejezeti kezelésű |
Szakmai felügyeletet |
---|---|---|---|---|---|---|---|
25 |
1 |
1 |
|
A magyarországi uránércbánya bezárása |
Energetikai Főosztály- |
Energetikai Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
2 |
2 |
|
Energiafelhasználási hatékonyság javítása |
Energetikai Főosztály |
||
25 |
2 |
20 |
|
Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás |
Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos |
||
25 |
6 |
1 |
|
Energiagazdálkodási célelőirányzat |
Energetikai Főosztály |
||
25 |
36 |
1 |
|
Energia Központ Kht. közhasznú feladatai |
|||
25 |
48 |
0 |
|
Földgáz áremelés intézményi ellentételezése |
|||
25 |
1 |
4 |
1 |
Kikötők fejlesztése |
Hajózási Főosztály |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
|
25 |
1 |
4 |
2 |
Logisztikai központ fejlesztése |
Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály |
||
25 |
1 |
4 |
3 |
Budapesti Intermodális Logisztikai Központ |
|||
25 |
1 |
4 |
4 |
Kombinált fuvarozás fejlesztése |
|||
25 |
1 |
6 |
|
GySEV pályaberuházás |
Vasúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
1 |
20 |
|
Rév-és kompközlekedés fejlesztése |
Közúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
3 |
5 |
|
Gyorsforgalmi úthálózat fejlesztések előkészítése |
|||
25 |
18 |
7 |
|
Közháló program |
Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs szolgáltatási és biztonsági Főosztály |
||
25 |
30 |
3 |
|
Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
||
25 |
30 |
6 |
|
Kombinált fuvarozás |
Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály |
||
25 |
36 |
3 |
|
Ipari Hulladékhasznosító Kht. támogatása |
Közúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
37 |
1 |
|
Nemzeti Autópálya Rt. támogatása |
|||
25 |
38 |
5 |
|
Vasúthálózat fejlesztése |
Vasúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
38 |
9 |
|
M44 gyorsforgalmi út tervezése, előkészítése |
Közúti Közlekedési Főosztály |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
38 |
10 |
|
Gyorsforgalmi úthálózat program valamint a kiemelt beruházások (2002) |
|||
25 |
38 |
11 |
|
Sármelléki repülőtér fejlesztése |
Légiközlekedési Főosztály |
||
25 |
1 |
23 |
|
Schengeni vasúti határállomások kialakítása |
Vasúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
2 |
5 |
|
Magyar Folyami Információs és Segélyhívó Rendszer adatátviteli és adatfeldolgozási fejlesztése |
Hajózási Főosztály |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
|
25 |
2 |
9 |
|
A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai |
Közúti Közlekedési Főosztály |
||
25 |
2 |
11 |
|
Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül) |
Védelemszervezési Önálló Osztály |
||
25 |
2 |
15 |
|
Légiriasztási rendszer fenntartási feladatai (átadásra kerül a MEH-be) |
|||
25 |
18 |
2 |
1 |
Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül) |
|||
25 |
18 |
4 |
|
Védelem- és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül) |
|||
25 |
30 |
16 |
|
Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján |
Védelemkoordinációs Főosztály |
||
25 |
30 |
33 |
|
Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok |
|||
25 |
2 |
32 |
|
Nemzetközi választottbírósági perben képviselet ellátása |
Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár |
Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága |
|
25 |
30 |
35 |
|
Kegyeleti Alap |
Légiközlekedési Főosztály |
||
25 |
30 |
2 |
|
Költségtérítés-kiegészítés a vasúti személyszállítás közszolgáltatásához |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
Közszolgáltatások Szervezése Főosztály |
|
25 |
30 |
15 |
|
BKSZ ütemezett létrehozásának előkészítése |
Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály |
||
25 |
38 |
4 |
|
Autóbusz rekonstrukció |
Közúti Közlekedési Főosztály |
Közszolgáltatások Szervezése Főosztály |
|
25 |
12 |
1 |
1 |
Új megközelítésű direktívák átvételének támogatása |
Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály |
Finanszírozási Programok Főosztály |
|
25 |
12 |
13 |
|
Technológiai kockázatelemzési képzés a súlyos balesetek megelőzésével kapcsolatban |
|||
25 |
30 |
1 |
|
M5-ös rendelkezésre állási díj |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
||
25 |
30 |
7 |
|
Schengen Alap |
Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály |
Finanszírozási Programok Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
25 |
30 |
10 |
|
EU támogatással megvalósuló nagyprojektek előkészítéséhez kapcsolódó irányítást segítő támogatás |
|||
25 |
30 |
13 |
|
CONNECT (MTS e-közlekedés) |
|||
25 |
30 |
11 |
|
TEN-T pályázatok |
|||
25 |
31 |
2 |
1 |
Hajózási Információs Rendszer megvalósítása |
|||
25 |
31 |
2 |
2 |
Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére |
|||
25 |
31 |
2 |
3 |
Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése |
|||
25 |
5 |
1 |
|
Útfenntartás és fejlesztés |
Közúti Közlekedési Főosztály |
Működtető/kezelő |
|
25 |
2 |
3 |
|
Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok |
Ipari Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
25 |
14 |
5 |
|
Magyar Szabványügyi Testület támogatása |
|||
25 |
35 |
0 |
|
Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása |
|||
25 |
2 |
4 |
|
Magyar találmányok külföldi bejelentése |
Innovációs Főosztály |
Innovációs és K+F |
|
25 |
36 |
4 |
|
Design Terminál Kht. támogatása |
|||
25 |
3 |
3 |
|
Kis-és középvállalkozási célelőirányzat |
Kis -és Középvállalkozás Fejlesztési Főosztály |
Vállalkozás Finanszírozási Főosztály |
|
25 |
2 |
30 |
|
Vezetékes távbeszélő előfizetők részére az elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételéhez szociális támogatás |
Gazdasági Helyettes Államtitkár |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
|
25 |
18 |
1 |
|
Informatikai fejlesztések vakok és gyengénlátók számára |
Költségvetési Főosztály |
||
25 |
18 |
3 |
8 |
Magyar Tartalomipari Szövetség |
|
||
25 |
18 |
3 |
10 |
Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete |
|
||
25 |
18 |
6 |
|
Informatikai, hírközlési szervezetek támogatása |
Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
|
25 |
18 |
8 |
|
e-Magyarország program |
Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, e-szolgáltatások Főcsoport, Kabinetiroda |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
25 |
18 |
14 |
|
Köztisztviselők és pedagógusok internet hozzáférésének támogatása |
Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár |
||
25 |
3 |
4 |
|
Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
Vállalkozás Finanszírozási Főosztály |
|
25 |
3 |
2 |
1 |
Nemzeti Beruházás-ösztönzési célelőirányzat |
Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály |
Vállalati Kapcsolatok Főosztály |
Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár |
25 |
3 |
7 |
|
Kereskedelem-fejlesztési célelőirányzat |
Kereskedelem-fejlesztési Főosztály |
||
25 |
11 |
0 |
|
ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás |
Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály |
||
25 |
18 |
11 |
|
IT piacösztönzés és hazai kis és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja |
Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár |
||
25 |
47 |
0 |
|
Kötött segélyhitelezés |
EU-n Kívüli Országok Külgazd. Főosztály |
||
25 |
18 |
9 |
|
Jövő Háza program |
Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
25 |
36 |
5 |
|
Millenáris Kht. működésének támogatása |
Tartalomszolgáltatási és pályázatkezelési Főosztály |
||
25 |
1 |
7 |
|
Vasútegészségügyi fejlesztések |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
Belső Fejlesztési Főosztály |
|
25 |
39 |
1 |
|
Különféle személyi kifizetések (MÁV ZRt.) |
Vagyongazdálkodási Főosztály |
||
25 |
30 |
4 |
|
MÁV ZRt. tőkeszerkezete törvényi előírásnak történő megfeleltetése |
|||
25 |
1 |
2 |
|
Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai |
Költségvetési Főosztály |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
25 |
1 |
3 |
|
Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai (korábbi IHM-es sor) |
Gazdasági és Üzemeltetési Főosztály, Költségvetési Főosztály |
||
25 |
2 |
12 |
|
Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek) |
EU Ügyek Főosztály Magyar Űrkutatási Iroda |
||
25 |
2 |
18 |
|
Állami többletfeladatok |
Költségvetési Főosztály |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
25 |
2 |
43 |
|
Vállalkozói vagyon kezelése |
|||
25 |
17 |
0 |
|
GKM fejezeti előre nem tervezett kiadások |
|||
25 |
30 |
12 |
|
EU tagságból adódó többletfeladatok ellátása, informatikai fejlesztés |
|||
25 |
18 |
5 |
|
Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák |
|
|
Kommunikációs feladatok |
Kommunikációs Főosztály |
Kabinetfőnök |
||||
|
|
|
|
Kutatások, elemzések, tanácsadói feladatok |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
|
Stratégiai kutatások, elemzések, esélyegyenlőségi ügyek |
||||||
|
Közigazgatási koordinációs feladatok |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
||||
|
Gazdasági szabályozás, célelőirányzattal kapcsolatos könyvelési nyilvántartási és tulajdonba adási feladatok |
||||||
|
HHÁT-1 (kijelölő, vizsgáló szervezetek) |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
HHÁT-2 (szélessávú beruházás) |
||||||
|
HHÁT-3 (szélessávú beruházás) |
||||||
|
Szabványosítás |
Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály |
|||||
|
Piaci információs rendszer, |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Infokommunikációs szabályozás |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
Iratkezelői és tanácsadói feladatok |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Költségvetési Főosztály |
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár |
|||
|
|
|
|
SZT-IS-5 pályázat |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
|
|
|
|
SZT-IS-6 pályázat |
|||
|
|
|
|
SZT-IS-7 pályázat (portál, honlap) |
|||
|
|
|
|
SZT-IS-9 pályázat (önkormányzati honlap) |
|||
|
|
|
|
SZT-IS-12 pályázat (felnőttképzés) |
|||
|
|
|
|
NFT II. tervezése |
|||
|
|
|
|
ITP-1 (e-Demokrácia) |
|||
|
|
|
|
ITP-2 (közgyűjtemény) |
|||
|
|
|
|
ITP-3 |
|||
|
|
|
|
ITP-4 |
|||
|
|
|
|
ITP-5 |
|||
|
|
|
|
ITP-6 (e-Tartalom) |
|||
|
|
|
|
IHM-M-1 (e-Media) |
|||
|
|
|
|
IHM-FMM-1 (távmunka) |
|||
|
|
|
|
ITP-7 (vállalati ERP) |
|||
|
|
|
|
ITP-11(digitális oktatás) |
|||
|
|
|
|
ITP-17 (önkormányzatok) |
|||
|
|
|
|
ITP-18 (önkormányzatok) és bonyolítása |
|||
|
|
|
|
ITP-24 (műholdas adatszórás) |
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
|
|
|
|
|
HTEC-1 (amerikai piacra jutás) |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
||
|
|
|
|
ITEM-2003 |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
|
|
|
|
Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai, egyéb feladatok kiadásai |
|||
|
|
|
|
NDA, NAVA |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
|
|
|
|
|
e-Tár, e-Szignó |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
|
|
|
|
Középiskolai és felsőoktatási szoftver |
Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
|
|
|
|
Regionális irodák, call center |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
|
|
|
|
|
Önkormányzatok felkészítése a KET alkalmazására |
|||
|
|
|
|
Tudományos és egyetemi együttműködések |
|||
|
|
|
|
e-Magyarország ifjúsági program (táborok, klubok) |
|||
|
MITS végrehajtásával összefüggő feladatok |
Miniszteri Kabinet |
Kabinetfőnök |
||||
|
EDR |
Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály |
Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár |
||||
|
eCall MoU |
||||||
|
Központi Statisztikai Hivatal támogatása |
||||||
|
e-Magyarország pontok |
||||||
|
Közreműködő szervezetek |
||||||
|
IHM-M-3 pályázat |
Hálózati Infrastruktúra Főosztály |
Infrastruktúra szakállamtitkár |
Az utasítást utóbb a 3/2007. (II. 8.) GKM utasítás, és a 24/2007. (VII. 15.) GKM utasítás módosította. Az utasítást a 7/2008. (II. 15.) GKM utasítás 7. §-a hatályon kívül helyezte 2008. február 15. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás