32/2006. (X. 9.) GKM utasítás
32/2006. (X. 9.) GKM utasítás
a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról*
Az utasítás hatálya
1. § Az utasítás hatálya kiterjed a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokra, kivéve a 26. cím alatti EU integráció fejezeti kezelésű előirányzatot.
A költségvetési javaslat összeállítása,
elemi költségvetés
2. § (1) A tervezést és annak megalapozását szolgáló előkészítés feladatait, az ágazati stratégiai célok és prioritások kialakítását fejezeti szinten a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár irányítja (Áht. 49. §-a, Ámr. 21–26. §-ai).
(2) Az intézmények költségvetése tervezésének előkészítési feladatait – az előző év(ek) teljesítési adatai, a prioritások, az érvényesítendő követelmények meghatározásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, illetve kabinetfőnök közreműködésével, a Belső Fejlesztési Főosztály és a Költségvetési Főosztály bevonásával, a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.
(3) A fejezeti kezelésű előirányzatok tervezésének előkészítését, a fejezeti feladatok, kötelezettségek, determinációk számbavételét, valamint azok teljesítéshez szükséges előirányzatok felmérését – a szakmai kezelők és a Stratégiai Főosztály bevonásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök közreműködésével a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.
(4) A költségvetési javaslatnak a Pénzügyminisztérium (a továbbiakban: PM) által kiadott tervezési köriratban foglaltak szerinti összeállításáért, a PM-mel egyeztetett költségvetési javaslat véglegesítéséért és a szöveges indokolás elkészítéséért – a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek, valamint a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelőinek a bevonásával, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök közreműködésével – a Költségvetési Főosztály felelős (Ámr. 24–27. §-ai).
(5) A Kormány által benyújtott költségvetési törvénytervezet parlamenti bizottsági tárgyalása során, a Parlamenti Kapcsolatok Főosztály felelős a költségvetési törvénytervezethez beérkező összes módosító- és kapcsolódó módosító javaslatnak a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztályra történő soron kívüli eljuttatásáért, a minisztérium álláspontjának kialakítása érdekében. A parlamenti bizottságokban való képviseletért a Költségvetési és a Gazdasági Bizottság tekintetében – az érintett szakmai főosztályok, valamint a Stratégiai Főosztály bevonásával – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, más parlamenti bizottságok vonatkozásában a szakmai feladataik ellátása tekintetében felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök felelős.
(6) A költségvetési törvény kihirdetését követően a Költségvetési Főosztály előterjesztése, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár egyetértésével a miniszter
a) megállapítja a fejezet felügyelete alá tartozó azon költségvetési szervek költségvetését, kiemelt kiadási és bevételi előirányzatait, amelyek nem tartoznak az Országgyűlés, a Kormány hatáskörébe [Áht. 49. §-ának d) pontja, Áht. 52.§ -ának (4) bekezdése],
b) jóváhagyja, a GKM Igazgatás kivételével, a GKM fejezetbe sorolt költségvetési szervek létszámát, átcsoportosítási jogot gyakorol – az Áht. 39. §-ának (1) bekezdésében foglaltakra figyelemmel – a fejezeten belüli, illetve címen belüli létszámkeretek tekintetében a Kormány rendeletében meghatározott módon [Áht. 49. §-ának h) pontja, Ámr. 58. §-ának (7) és (10) bekezdései].
(7) A költségvetési törvényben megállapított fejezeti kezelésű előirányzatok programok szerinti felosztását, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök bevonásával, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinációja és előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.
(8) A fejezeti kezelésű előirányzatok elemi költségvetését az előirányzat kijelölt szakmai kezelője – a Költségvetési Főosztály által előzetesen biztosított adatok ismeretében – a (7) bekezdésben, valamint az Ámr. 41–43. §-aiban foglaltak figyelembevételével készíti el elektronikus formában és papír alapon is, majd megküldi a Költségvetési Főosztály részére.
(9) A költségvetési alapokmányt, valamint az elemi költségvetést felügyeleti hatáskörben:
a) a költségvetési szerveket érintően, az intézmények által benyújtott dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján a – miniszter által átadott jogkörben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár,
b) a fejezeti kezelésű előirányzatok esetén, a szakmai kezelők által elkészített dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök
hagyja jóvá a tárgyév március 31. napjáig [Áht. 49. §-ának d) pontja, Ámr. 44. §-ának (1) bekezdése]. A költségvetési alapokmány és az elemi költségvetés felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja. A jóváhagyott költségvetési alapokmányok Ámr. szerinti közzétételéről a Költségvetési Főosztály gondoskodik.
(10) A költségvetési szervekre és a fejezeti kezelésű előirányzatokra vonatkozó, az intézmények és a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelői által elkészített, s fejezeti szintre összesített előirányzat-felhasználási tervet a Költségvetési Főosztály vezetője írja alá, s gondoskodik annak a PM, valamint a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) részére történő megküldéséről [Ámr. 138/B. §-ának (5) bekezdése].
A költségvetési folyamatok alakulásának évközi figyelemmel kísérése, az előirányzatok módosítása
3. § (1) A költségvetés végrehajtása során a GKM fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokról, előirányzat módosításokról – a Forrás SQL egységes információs rendszerben – a Költségvetési Főosztály folyamatos nyilvántartást vezet, az intézmények saját hatáskörében végrehajtott módosítások esetén az intézmények adatszolgáltatása alapján. A felügyeleti szervi hatáskörű előirányzat-módosítások a Költségvetési Főosztály vezetőjének egyetértésével kerülnek jóváhagyásra.
(2) Felügyeleti szervi jogkörben a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hatáskörébe tartozik:
a) a fejezeti kezelésű előirányzat – az előirányzat céljának, rendeltetésének megfelelő, az érintett fejezetek megállapodásán alapuló – fejezetek közötti átcsoportosítása tekintetében az előirányzat-módosítás jóváhagyása, a kiemelt előirányzatok (fő összegüket nem érintő) átcsoportosítására kiterjedően is, ha a költségvetési törvény másként nem rendelkezik [Áht. 24. §-a (12) bekezdésének b) pontja, Ámr. 46. §-a (1) bekezdésének d) pontja, illetve (2) bekezdése],
b) indokolt esetben, a központi költségvetési szervek saját hatáskörű előirányzat-módosítási jogosultságának a felügyeleti szervi hatáskörbe vonása [Áht. 93. §-ának (2) bekezdése], amely intézkedésről a költségvetési szervet és a Kincstárt a Költségvetési Főosztály írásban értesíteni köteles,
c) a költségvetési szerveknél a feladatok, illetve bevételek elmaradása esetén – értékelés alapján – az adott intézmény kiadási és bevételi előirányzatának, a támogatási előirányzat egyidejű változtatásával, vagy változtatása nélküli csökkentése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének c) pontja],
d) a költségvetési szervek jóváhagyott előirányzatai felhasználásának – amennyiben azokat bizonyos feltételhez köti – indokolt esetben év közbeni időszakos korlátozása, vagy saját rendelkezésébe vonása [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének d) pontja].
e) a fejezet felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerveknél – egyszeri vagy tartós jelleggel – az intézmény felügyeletét gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján, a költségvetési szerv és a Kincstár egyidejű írásbeli tájékoztatása mellett
ea) a fejezeti kezelésű előirányzatok terhére, továbbá címen belül, a költségvetési szervek közötti átcsoportosítással pótelőirányzat, vagy új előirányzat engedélyezése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének a) pontja],
eb) a kiadási és az ahhoz kapcsolódó bevételi előirányzatok növelésével többletfeladat elrendelése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének b) pontja],
ec) a felújítási előirányzat terhére a pénzügyminiszter egyetértésével átcsoportosítás engedélyezése a működési költségvetés javára [Áht. 24. §-ának (4) bekezdése, Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének e) pontja].
f) a fejezeti kezelésű előirányzatoknál – eltérő rendelkezés hiányában – az előirányzat szakmai kezelőjének kezdeményezése és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján a nem tervezett, a jóváhagyott bevételi előirányzaton felüli, a tényleges többletnek megfelelő összeggel az adott fejezeti kezelésű előirányzat kiadási és bevételi előirányzata növelésének engedélyezése, illetve az eseti bevétel rendeltetésének megfelelően új előirányzat megállapítása [Ámr. 46. §-ának (5) bekezdése],
g) a pénzügyminiszter egyetértése esetén a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás engedélyezése, amennyiben az a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok előirányzatának növelésére irányul [Áht. 24. §-ának (5) bekezdése],
h) a pénzügyminiszter vagy a Kormány jóváhagyását követően, a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok előirányzat-maradványának jóváhagyása, egyidejűleg meghatározva a kötelezettségvállalással nem terhelt előirányzat maradvány felhasználásának célját, rendeltetését [Áht. 49. §-ának g) pontja, és 93. §-ának (7) bekezdése].
(3) Felügyeleti szervi jogkörben a Költségvetési Főosztály vezetőjének hatáskörébe tartozik:
a) a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve – a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok kivételével – a kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosításnak – a fejezeti kezelésű előirányzat szakmai kezelő szervezeti egység vezetőjének kezdeményezésére – az engedélyezése, figyelembe véve, hogy a fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók.
b) a központi költségvetési szervek működésére és felhalmozási kiadásaira a költségvetési törvényben megállapított, illetve év közben módosított előirányzatok alapján a Kincstár által megnyitásra kerülő havi időarányos költségvetési előirányzat-felhasználási kereten – a költségvetési szervek között, az éves előirányzat 8%-át meg nem haladó mértékű és legfeljebb 3 havi visszapótlás melletti – korrekció engedélyezése,(a végrehajtott korrekciónak fejezeti szinten minden hónapban nulla egyenleget kell mutatnia) [Ámr. 109. §-ának (6)–(7) bekezdései],
c) a kötelezettségvállalással terhelt fejezeti kezelésű előirányzat-maradvány jóváhagyását megelőzően teljesítendő kifizetéskor, illetve a kötelezettségvállalás bejelentése előtti előirányzat-módosítás [Ámr. 46. §-ának (10) bekezdése].
A fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok kezelése
4. § (1) A fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók fel [Áht. 24. §-ának (9) bekezdése].
(2) A GKM fejezetbe sorolt fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok felhasználásáért, a rendelkezési jogosultságok betartásáért, a kezelői feladatok ellátásáért, valamint azok ellenőrzéséért – ha a költségvetési törvény, illetve kormányrendelet eltérően nem rendelkezik – a pénzügyminiszterrel egyetértésben szabályozott GKM rendeletben és az adott előirányzatra vonatkozó külön utasításban, szabályzatban foglaltak figyelembevételével a jelen utasítás mellékletében kijelölt szervezetek vezetői (továbbiakban: szakmai kezelői) a felelősek.
(3) Szabályozás-koordinációs feladatkörében a fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználására vonatkozó szabályrend kialakítását, folyamatos aktualizálását a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály fogja össze.
Költségvetési beszámolás, zárszámadás, előirányzat-maradvány megállapítása, felhasználása
5. § (1) A költségvetés teljesítéséről készülő időközi, féléves és éves beszámolók tekintetében a Költségvetési Főosztály vezetője felügyeleti hatáskörben meghatározza a beszámolók beküldési határidejét, előírja a szöveges indoklás részletes szabályait, a kötelezően előírtakon túlmenő adatszolgáltatást (Ámr. 146. §-a és 149. §-a).
(2) A zárszámadással kapcsolatos munkálatokat a PM által évenként meghatározottak alapján – a Költségvetési Főosztály vezetőjével egyetértésben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinálja.
(3) A költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok időközi, féléves és éves beszámolóit a Költségvetési Főosztály vizsgálja felül. A beszámoló felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja.
(4) A költségvetési szervek beszámolóit a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár – az Ámr. 149. §-ának (3) bekezdése szerinti értékelést követően – hagyja jóvá. A Költségvetési Főosztály az elfogadott beszámolási dokumentáció visszaküldésével értesíti a költségvetési szerv vezetőjét. A fejezeti kezelésű előirányzatok beszámolóit a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök hagyja jóvá.
(5) A fejezet szakmai fejezeti kezelésű előirányzatok gazdálkodásáról készített összesített – 1091 szektor – éves és féléves költségvetési beszámolóját a Költségvetési Főosztály vezetője, mint a beszámoló elkészítéséért felelős vezető, valamint a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, mint a fejezet gazdasági felügyeletéért felelős vezető írja alá.
(6) A fejezet maradvány-elszámolását a Költségvetési Főosztály fogja össze, és felülvizsgálat után készíti elő jóváhagyásra.
(7) A Vagyongazdálkodási Főosztály gondoskodik az Ámr. 149/A. §-ával elrendelt – az Ámr. 19. számú melléklete szerinti – adatszolgáltatási kötelezettség bekéréséről, valamint a szakmai főosztályok írásos véleményének kikérésével minősíti a szervezetek tevékenységét, amelyet minden év június 15-éig köteles megküldeni a Költségvetési Főosztály részére. A Költségvetési Főosztály a PM részére évente június 30-áig küldi meg az értékelést.
(8) A kormányzati szektor fogalmába tartozó államháztartáson kívüli szervezetek – az Ámr. 164/A. §-ával elrendelt, az Ámr. 20. számú melléklete szerinti – éves és évközi adatszolgáltatását a Vagyongazdálkodási Főosztály teljesíti a Költségvetési Főosztály egyidejű tájékoztatásával.
Vegyes rendelkezések
6. § (1) A költségvetési szervek törzskönyvi nyilvántartásba vételéről, valamint a törzskönyvi nyilvántartás adatait érintő változások – ideértve a nyilvántartásból való törlést is – átvezetéséről felügyeleti szervi hatáskörben a Költségvetési Főosztály vezetője gondoskodik [Áht. 88. §-ának (5)–(6) bekezdései, és 88/A. §-ának (4) bekezdése].
(2) A fejezethez tartozó költségvetési szervek szervezeti és működési szabályzatát – ha jogszabály másként nem rendelkezik – a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottságnak a költségvetési szerv felett felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök véleményének kikérésével készített javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.
(3) Az önállóan gazdálkodó költségvetési szerv gazdasági szervezetének vezetőjét (gazdasági vezetőt) – ha jogszabály kivételt nem tesz – a költségvetési szerv vezetőjének a kezdeményezésére, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján, a miniszter határozatlan időre bízza meg és menti fel. A további munkáltatói jogokat a költségvetési szerv vezetője gyakorolja [Ámr. 18. §-ának (1) bekezdése].
(4) A fejezeti kezelésű előirányzatok számviteli politikáját, ennek keretében az eszközök és források Értékelési Szabályzatát, Leltározási Szabályzatot és a Pénzkezelési Szabályzatot, valamint a számlarendet a Költségvetési Főosztály egyetértését követően a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hagyja jóvá.
(5) A fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználása során érvényesíteni kell a következő jogszabályok és szabályozások előírásait:
a) a Gazdasági Minisztérium vállalkozási célelőirányzatainak szabályozásáról szóló 1/2001. (I. 5.) GM rendelet,
b) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes támogatási programjainak részletes szabályairól szóló 19/2004. (II. 27.) GKM rendelet,
c) az Útpénztár fejezeti kezelésű előirányzat felhasználásának szabályozásáról, valamint az országos közúthálózattal összefüggő feladatok ellátásáról szóló 122/2005. (XII. 28.) GKM rendelet,
d) az ITD-H Befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési tanácsadás célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályozásáról szóló 29/2005. (V. 5.) GKM rendelet,
e) a tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása fejezeti kezelésű előirányzatból nyújtható támogatások felhasználásával kapcsolatos eljárási rendről szóló 56/2006. (VII.3.) GKM rendelet,
f) az egyes fejezeti kezelésű előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről szóló 58/2006. (VIII.11.) GKM rendelet,
g) az egyes iparjogvédelmi oltalmak megszerzésének és fenntartásának a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzatból történő támogatásáról szóló 9/2003. (II. 28.) GKM rendelet,
h) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes előirányzatai felhasználásában, kezelésében részfeladatokat ellátó közreműködő szervezetekről szóló 80/2004. (V. 18.) GKM rendelet,
i) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályairól szóló 11/2001. (IV. 24.) MeHVM rendelet,
j) a Magyar Köztársaság költségvetése Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetének Útpénztár előirányzata tervezésének és felhasználásának részletes szabályairól szóló 10/2006. (V. 16.) GKM utasítás,
k) az egyes fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről és hatáskörökről szóló 2/2006. (IHK 2.) IHM utasítás
l) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Beruházás-ösztönzési célelőirányzatának felhasználásáról, a nemzetgazdasági jelentőségű beruházások támogatásának finanszírozásáról szóló 20/2005. GKM szabályzat,
m) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetése 2006. évi fejezeti kezelésű előirányzatainak felhasználásáról szóló 4/2006. GKM szabályzat,
n) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes fejezeti kezelésű (cél) előirányzatainak egységes szemléletű felhasználásáról, kezeléséről, működéséről szóló 11/2005. GKM szabályzat,
o) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére meghirdetett pályázatok egységes szemléletű kezeléséről szóló 10/2005. GKM szabályzat,
p) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére odaítélt támogatásokkal kapcsolatos követelések egységes szemléletű kezelésére vonatkozó 3/2005. GKM szabályzat,
q) a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzat kezelésének rendjéről szóló 7/2005. GKM szabályzat,
r) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium gazdálkodásával kapcsolatos folyamatba épített, előzetes és utólagos vezetői ellenőrzésről szóló 8/2005. GKM szabályzat,
s) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási feladatok fejezeti kezelésű előirányzat forrásainak terhére folyósítandó támogatások felhasználásának szabályozásáról szóló 5487/3/2005. IHM rendelkezés.
Záró rendelkezések
7. § (1) Ez az utasítás 2006. október 16-án lép hatályba, egyidejűleg hatályát veszti a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról szóló 8/2006. (IV. 7.) GKM utasítás.
(2) Jelen utasításban nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság költségvetéséről és a költségvetés végrehajtásáról szóló törvény, az Áht., az Ámr., a kincstári rendszer működésével kapcsolatos pénzügyi szolgáltatások teljesítésének rendjéről szóló 36/1999. (XII. 27.) PM rendelet, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2006. (MK 94.) GKM utasítás, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályok, belső utasítások, szabályzatok rendelkezéseit, előírásait kell alkalmazni.
Dr. Kóka János s. k.,
gazdasági és közlekedési miniszter
Melléklet a 32/2006. (X. 9.) GKM utasításhoz
GKM fejezeti kezelésű előirányzatai és szakmai kezelői
| Cím- | Alcím- | Jogcím- | Jog- | Fejezeti kezelésű előirányzatok | A fejezeti kezelésű | A fejezeti kezelésű | Szakmai felügyeletet | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 25 | 1 | 1 | 
 | A magyarországi uránércbánya bezárása | Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos | Energetikai Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 2 | 20 | Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás | ||||
| 25 | 2 | 2 | 
 | Energiafelhasználási hatékonyság javítása | Energetikai Főosztály | ||
| 25 | 6 | 1 | 
 | Energiagazdálkodási célelőirányzat | |||
| 25 | 2 | 21 | 
 | Tájrendezési célelőirányzat | |||
| 25 | 36 | 1 | 
 | Energia Központ Kht. közhasznú feladatai | |||
| 25 | 1 | 4 | 
 | Kombinált fuvarozás, logisztikai központok, kikötők fejlesztése | Hajózási Főosztály | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | |
| 25 | 2 | 45 | 
 | Belvízi hajózási alapprogram | |||
| 25 | 1 | 6 | 
 | GySEV pályaberuházás | Vasúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 2 | 9 | 
 | A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai | Közúti Közlekedési Főosztály | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | |
| 25 | 29 | 
 | 
 | Útpénztár | Működtető/kezelő Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság | Működtető/kezelő | |
| 25 | 1 | 9 | 
 | Akadálymentes közlekedés fejlesztése | Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály | Közszolgáltatások Szervezése Főosztály | |
| 25 | 30 | 15 | 
 | BKSZ működtetésének támogatása | |||
| 25 | 2 | 19 | 
 | Légiközlekedési igazgatással kapcsolatos feladatok | Légiközlekedési  | Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága | |
| 25 | 30 | 36 | 
 | Közlekedési zajvédelem | Környezetvédelmi Főosztály | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | |
| 25 | 30 | 16 | 
 | Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján | Védelemkoordinációs Főosztály | ||
| 25 | 30 | 33 | 
 | Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok | |||
| 25 | 30 | 34 | 
 | NATO tagságból adódó ágazati feladatok | |||
| 25 | 2 | 11 | 
 | Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül) | Védelemszervezési Önálló Osztály | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | |
| 25 | 2 | 15 | 
 | Légiriasztási rendszer fenntartási (MEH-be kerül) | |||
| 25 | 30 | 7 | 
 | Schengen Alap | Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály | Finanszírozási Programok Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 30 | 8 | 
 | Kockázati céltartalék | |||
| 25 | 30 | 9 | 
 | EU támogatású projektek előkészítése és technikai támogatása | |||
| 25 | 30 | 17 | 
 | Kihelyezett szakértői támogatás | |||
| 25 | 30 | 11 | 
 | TEN-T pályázatok | |||
| 25 | 31 | 2 | 1 | Hajózási Információs Rendszer megvalósítása | |||
| 25 | 31 | 2 | 2 | Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére | |||
| 25 | 31 | 2 | 4 | IT fejlesztés gépjármű-közlekedés légszennyező hatásának számítására | |||
| 25 | 31 | 2 | 5 | Integrált vontatási erőforrás tervező-és nyilvántartó információs rendszer | |||
| 25 | 31 | 2 | 6 | Gördülőállomány karbantartás hatékonyságának növelése | |||
| 25 | 31 | 2 | 7 | Egyes fontos mérések visszavezethetőségi láncának létrehozása | |||
| 25 | 31 | 2 | 8 | Vasúti információs adatbázis fejlesztése | |||
| 25 | 31 | 2 | 9 | Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése | |||
| 25 | 31 | 2 | 10 | Zajtérképet készítő központ létrehozása | |||
| 25 | 30 | 3 | 
 | Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez | Vagyongazdálkodási Főosztály | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | |
| 25 | 30 | 1 | 
 | Autópálya rendelkezésre állási díj | Finanszírozási Programok Főosztály | ||
| 25 | 30 | 26 | 
 | Nemzetközi tagdíjak, nemzetközi kapcsolattal összefüggő feladatok | Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály | Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága | |
| 25 | 2 | 3 | 
 | Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok | Ipari Főosztály | Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | 
| 25 | 35 | 
 | Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása | ||||
| 25 | 3 | 3 | 
 | Kis- és középvállalkozói célelőirányzat | Kis- és Középvállalkozás- | Vállalkozás Finanszírozási Főosztály | |
| 25 | 3 | 4 | 
 | Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása | Vagyongazdálkodási Főosztály | ||
| 25 | 36 | 2 | 
 | Design Terminál Formatervezési Tájékoztató és Szolgáltató Kht. közhasznú feladatai | Innovációs Főosztály | Innovációs és K+F | |
| 25 | 2 | 13 | 
 | Informatikai és hírközlési szakképesítés | e-Közigazgatás és Ágazati Programok Főosztály | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | 
| 25 | 2 | 14 | 
 | Jövő háza és millennáris programokkal összefüggő feladatok | Tartalomszolgáltatási és Pályázatkezelési Főosztály | ||
| 25 | 30 | 5 | 
 | GySEV Rt. tőkeemelése | Vagyongazdálkodási Főosztály | Vagyongazdálkodási | |
| 25 | 1 | 7 | 
 | Vasútegészségügyi fejlesztések | Belső Fejlesztési Főosztály | ||
| 25 | 1 | 2 | 
 | Államigazgatási hatékonyság növelését szolgáló beruházások | Informatikai Főosztály | Informatikai Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | 
| 25 | 1 | 3 | 
 | Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai | Gazdasági Üzemeltetési Főosztály | Költségvetési Főosztály | |
| 25 | 2 | 43 | 
 | Vállalkozói vagyon kezelése | Költségvetési Főosztály | ||
| 25 | 40 | 1 | 
 | Fejezeti általános tartalék | |||
| 25 | 40 | 2 | 
 | Fejezeti államháztartási tartalék | |||
| 25 | 2 | 12 | 
 | Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek) | Magyar Űrkutatási Iroda | ||
| 25 | 2 | 18 | 
 | Állami többletfeladatok | Költségvetési Főosztály és | ||
| 25 | 3 | 1 | 
 | Beruházás-ösztönzési célelőirányzat | Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály | Vállalati Kapcsolatok Főosztály | Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár | 
| 25 | 3 | 2 | 1 | Nemzeti beruházás-ösztönzési vállalkozási célelőirányzat | |||
| 25 | 11 | 
 | ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás | ||||
| 25 | 47 | 
 | Kötött segélyhitelezés | EU-n Kívüli Országok Külgazdasági Főosztály | |||
| 25 | 10 | 
 | KGA hálózat működési feltételeinek megteremtése | EU tagországok Külgazdasági Főosztály | Nemzetközi Kapcsolatok Főosztály | ||
| 25 | 4 | 
 | 
 | EU tagságból eredő feladatok | EU Ügyek Főosztály | Kereskedelempolitikai és EU Koordinációs Főosztály | |
| 25 | 18 | 
 | 
 | Informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvencia-gazdálkodási feladatok | |||
| 25 | 18 | 2 | 1 | Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül) | Védelemszervezési Önálló Osztály | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 18 | 4 | 
 | Védelem-és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül) | |||
| 25 | 18 | 5 | 
 | Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | 
| 
 | Kommunikációs feladatok | Kommunikációs Főosztály | Kabinetfőnök | ||||
| 
 | Stratégiai kutatások, elemzések | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Közigazgatási koordinációs feladatok | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | ||||
| 
 | Gazdasági szabályozás | ||||||
| 
 | CERT Hungary működtetése (MEH-be kerül) | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Szociális telefon támogatás | ||||||
| 
 | HHÁT-2 pályázat | ||||||
| 
 | HHÁT-3 pályázatok | ||||||
| 
 | Szabványosítás | Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály | |||||
| 
 | Piaci információs rendszer,  | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Infokommunikációs Iroda működtetése | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Infokommunikációs szabályozás | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Iratszerkesztői és tanácsadói feladatok | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | ||||
| 
 | Kijelölési Bizottság működtetése (13/2003. IHM rendelet alapján) | Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | ITP-24 | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | ||||
| 
 | Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |||
| 
 | e-Tár, e-Szignó (MEH-be kerül) | ||||||
| 
 | Szociálisan rászorult emberek számítógéphez jutásának támogatása | ||||||
| 
 | MITS gördülő tervezés | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | ||||
| 
 | e-Közigazgatás (MEH-be kerül) | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | IT mentor | ||||||
| 
 | e-Információszabadság | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | ||||
| 
 | A lakossági infokommunikációs technológiai felmérése | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Nemzeti stratégiai referenciakeret IT OP | ||||||
| 
 | Személyi juttatás és munkaadót terhelő járulék | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | ||||
| 25 | 18 | 7 | 
 | Közháló Program | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 18 | 8 | 
 | e-Magyarország Program | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 25 | 18 | 11 | 
 | IT piacösztönzés és hazai kis-és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja | Vállalati Kapcsolatok Főosztály | Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár | |
| 25 | 18 | 12 | 
 | NAVA-NDA program | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | |
| 25 | 18 | 13 | 
 | Felső és közoktatási szoftver és licensz díj | 
| Cím- | Alcím- | Jogcím- | Jog- | Fejezeti kezelésű előirányzatok | A fejezeti kezelésű | A fejezeti kezelésű | Szakmai felügyeletet | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 25 | 1 | 1 | 
 | A magyarországi uránércbánya bezárása | Energetikai Főosztály- | Energetikai Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 2 | 2 | 
 | Energiafelhasználási hatékonyság javítása | Energetikai Főosztály | ||
| 25 | 2 | 20 | 
 | Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás | Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos | ||
| 25 | 6 | 1 | 
 | Energiagazdálkodási célelőirányzat | Energetikai Főosztály | ||
| 25 | 36 | 1 | 
 | Energia Központ Kht. közhasznú feladatai | |||
| 25 | 48 | 0 | 
 | Földgáz áremelés intézményi ellentételezése | |||
| 25 | 1 | 4 | 1 | Kikötők fejlesztése | Hajózási Főosztály | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | |
| 25 | 1 | 4 | 2 | Logisztikai központ fejlesztése | Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály | ||
| 25 | 1 | 4 | 3 | Budapesti Intermodális Logisztikai Központ | |||
| 25 | 1 | 4 | 4 | Kombinált fuvarozás fejlesztése | |||
| 25 | 1 | 6 | 
 | GySEV pályaberuházás | Vasúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 1 | 20 | 
 | Rév-és kompközlekedés fejlesztése | Közúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 3 | 5 | 
 | Gyorsforgalmi úthálózat fejlesztések előkészítése | |||
| 25 | 18 | 7 | 
 | Közháló program | Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs szolgáltatási és biztonsági Főosztály | ||
| 25 | 30 | 3 | 
 | Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez | Vagyongazdálkodási Főosztály | ||
| 25 | 30 | 6 | 
 | Kombinált fuvarozás | Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály | ||
| 25 | 36 | 3 | 
 | Ipari Hulladékhasznosító Kht. támogatása | Közúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 37 | 1 | 
 | Nemzeti Autópálya Rt. támogatása | |||
| 25 | 38 | 5 | 
 | Vasúthálózat fejlesztése | Vasúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 38 | 9 | 
 | M44 gyorsforgalmi út tervezése, előkészítése  | Közúti Közlekedési Főosztály | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 38 | 10 | 
 | Gyorsforgalmi úthálózat program valamint a kiemelt beruházások (2002) | |||
| 25 | 38 | 11 | 
 | Sármelléki repülőtér fejlesztése | Légiközlekedési Főosztály | ||
| 25 | 1 | 23 | 
 | Schengeni vasúti határállomások kialakítása | Vasúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 2 | 5 | 
 | Magyar Folyami Információs és Segélyhívó Rendszer adatátviteli és adatfeldolgozási fejlesztése | Hajózási Főosztály | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | |
| 25 | 2 | 9 | 
 | A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai | Közúti Közlekedési Főosztály | ||
| 25 | 2 | 11 | 
 | Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül) | Védelemszervezési Önálló Osztály | ||
| 25 | 2 | 15 | 
 | Légiriasztási rendszer fenntartási feladatai (átadásra kerül a MEH-be) | |||
| 25 | 18 | 2 | 1 | Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül) | |||
| 25 | 18 | 4 | 
 | Védelem- és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül) | |||
| 25 | 30 | 16 | 
 | Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján | Védelemkoordinációs Főosztály | ||
| 25 | 30 | 33 | 
 | Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok | |||
| 25 | 2 | 32 | 
 | Nemzetközi választottbírósági perben képviselet ellátása | Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár | Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága | |
| 25 | 30 | 35 | 
 | Kegyeleti Alap | Légiközlekedési Főosztály | ||
| 25 | 30 | 2 | 
 | Költségtérítés-kiegészítés a vasúti személyszállítás közszolgáltatásához | Vagyongazdálkodási Főosztály | Közszolgáltatások Szervezése Főosztály | |
| 25 | 30 | 15 | 
 | BKSZ ütemezett létrehozásának előkészítése | Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály | ||
| 25 | 38 | 4 | 
 | Autóbusz rekonstrukció | Közúti Közlekedési Főosztály | Közszolgáltatások Szervezése Főosztály | |
| 25 | 12 | 1 | 1 | Új megközelítésű direktívák átvételének támogatása | Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály | Finanszírozási Programok Főosztály | |
| 25 | 12 | 13 | 
 | Technológiai kockázatelemzési képzés a súlyos balesetek megelőzésével kapcsolatban | |||
| 25 | 30 | 1 | 
 | M5-ös rendelkezésre állási díj | Vagyongazdálkodási Főosztály | ||
| 25 | 30 | 7 | 
 | Schengen Alap | Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály | Finanszírozási Programok Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
| 25 | 30 | 10 | 
 | EU támogatással megvalósuló nagyprojektek előkészítéséhez kapcsolódó irányítást segítő támogatás | |||
| 25 | 30 | 13 | 
 | CONNECT (MTS e-közlekedés) | |||
| 25 | 30 | 11 | 
 | TEN-T pályázatok | |||
| 25 | 31 | 2 | 1 | Hajózási Információs Rendszer megvalósítása | |||
| 25 | 31 | 2 | 2 | Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére | |||
| 25 | 31 | 2 | 3 | Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése | |||
| 25 | 5 | 1 | 
 | Útfenntartás és fejlesztés | Közúti Közlekedési Főosztály | Működtető/kezelő | |
| 25 | 2 | 3 | 
 | Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok | Ipari Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 25 | 14 | 5 | 
 | Magyar Szabványügyi Testület támogatása | |||
| 25 | 35 | 0 | 
 | Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása | |||
| 25 | 2 | 4 | 
 | Magyar találmányok külföldi bejelentése | Innovációs Főosztály | Innovációs és K+F | |
| 25 | 36 | 4 | 
 | Design Terminál Kht. támogatása | |||
| 25 | 3 | 3 | 
 | Kis-és középvállalkozási célelőirányzat | Kis -és Középvállalkozás Fejlesztési Főosztály | Vállalkozás Finanszírozási Főosztály | |
| 25 | 2 | 30 | 
 | Vezetékes távbeszélő előfizetők részére az elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételéhez szociális támogatás | Gazdasági Helyettes Államtitkár | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | |
| 25 | 18 | 1 | 
 | Informatikai fejlesztések vakok és gyengénlátók számára | Költségvetési Főosztály | ||
| 25 | 18 | 3 | 8 | Magyar Tartalomipari Szövetség | 
 | ||
| 25 | 18 | 3 | 10 | Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete | 
 | ||
| 25 | 18 | 6 | 
 | Informatikai, hírközlési szervezetek támogatása | Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | |
| 25 | 18 | 8 | 
 | e-Magyarország program | Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, e-szolgáltatások Főcsoport, Kabinetiroda | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | 
| 25 | 18 | 14 | 
 | Köztisztviselők és pedagógusok internet hozzáférésének támogatása | Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár | ||
| 25 | 3 | 4 | 
 | Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása | Vagyongazdálkodási Főosztály | Vállalkozás Finanszírozási Főosztály | |
| 25 | 3 | 2 | 1 | Nemzeti Beruházás-ösztönzési célelőirányzat | Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály | Vállalati Kapcsolatok Főosztály | Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár | 
| 25 | 3 | 7 | 
 | Kereskedelem-fejlesztési célelőirányzat | Kereskedelem-fejlesztési Főosztály | ||
| 25 | 11 | 0 | 
 | ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás | Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály | ||
| 25 | 18 | 11 | 
 | IT piacösztönzés és hazai kis és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja | Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár | ||
| 25 | 47 | 0 | 
 | Kötött segélyhitelezés | EU-n Kívüli Országok Külgazd. Főosztály | ||
| 25 | 18 | 9 | 
 | Jövő Háza program | Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | 
| 25 | 36 | 5 | 
 | Millenáris Kht. működésének támogatása | Tartalomszolgáltatási és pályázatkezelési Főosztály | ||
| 25 | 1 | 7 | 
 | Vasútegészségügyi fejlesztések | Vagyongazdálkodási Főosztály | Belső Fejlesztési Főosztály | |
| 25 | 39 | 1 | 
 | Különféle személyi kifizetések (MÁV ZRt.) | Vagyongazdálkodási Főosztály | ||
| 25 | 30 | 4 | 
 | MÁV ZRt. tőkeszerkezete törvényi előírásnak történő megfeleltetése | |||
| 25 | 1 | 2 | 
 | Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai | Költségvetési Főosztály | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | 
| 25 | 1 | 3 | 
 | Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai (korábbi IHM-es sor) | Gazdasági és Üzemeltetési Főosztály, Költségvetési Főosztály | ||
| 25 | 2 | 12 | 
 | Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek) | EU Ügyek Főosztály Magyar Űrkutatási Iroda | ||
| 25 | 2 | 18 | 
 | Állami többletfeladatok | Költségvetési Főosztály | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | 
| 25 | 2 | 43 | 
 | Vállalkozói vagyon kezelése | |||
| 25 | 17 | 0 | 
 | GKM fejezeti előre nem tervezett kiadások | |||
| 25 | 30 | 12 | 
 | EU tagságból adódó többletfeladatok ellátása, informatikai fejlesztés | |||
| 25 | 18 | 5 | 
 | Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák | |
| 
 | Kommunikációs feladatok | Kommunikációs Főosztály | Kabinetfőnök | ||||
| 
 | 
 | 
 | 
 | Kutatások, elemzések, tanácsadói feladatok | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 
 | Stratégiai kutatások, elemzések, esélyegyenlőségi ügyek | ||||||
| 
 | Közigazgatási koordinációs feladatok | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | ||||
| 
 | Gazdasági szabályozás, célelőirányzattal kapcsolatos könyvelési nyilvántartási és tulajdonba adási feladatok | ||||||
| 
 | HHÁT-1 (kijelölő, vizsgáló szervezetek) | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | HHÁT-2 (szélessávú beruházás) | ||||||
| 
 | HHÁT-3 (szélessávú beruházás) | ||||||
| 
 | Szabványosítás | Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály | |||||
| 
 | Piaci információs rendszer,  | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Infokommunikációs szabályozás | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | Iratkezelői és tanácsadói feladatok | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Költségvetési Főosztály | Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | SZT-IS-5 pályázat | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | SZT-IS-6 pályázat | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | SZT-IS-7 pályázat (portál, honlap) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | SZT-IS-9 pályázat (önkormányzati honlap) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | SZT-IS-12 pályázat (felnőttképzés) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | NFT II. tervezése | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-1 (e-Demokrácia) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-2 (közgyűjtemény) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-3 | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-4 | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-5 | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-6 (e-Tartalom) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | IHM-M-1 (e-Media) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | IHM-FMM-1 (távmunka) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-7 (vállalati ERP) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-11(digitális oktatás) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-17 (önkormányzatok) | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-18 (önkormányzatok) és bonyolítása | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITP-24 (műholdas adatszórás) | Infrastruktúra Szabályozási Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | HTEC-1 (amerikai piacra jutás) | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | ||
| 
 | 
 | 
 | 
 | ITEM-2003 | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai, egyéb feladatok kiadásai | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | NDA, NAVA | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | e-Tár, e-Szignó | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | Középiskolai és felsőoktatási szoftver | Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | 
| 
 | 
 | 
 | 
 | Regionális irodák, call center | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | |
| 
 | 
 | 
 | 
 | Önkormányzatok felkészítése a KET alkalmazására | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | Tudományos és egyetemi együttműködések | |||
| 
 | 
 | 
 | 
 | e-Magyarország ifjúsági program (táborok, klubok) | |||
| 
 | MITS végrehajtásával összefüggő feladatok | Miniszteri Kabinet | Kabinetfőnök | ||||
| 
 | EDR | Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály | Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár | ||||
| 
 | eCall MoU | ||||||
| 
 | Központi Statisztikai Hivatal támogatása | ||||||
| 
 | e-Magyarország pontok | ||||||
| 
 | Közreműködő szervezetek | ||||||
| 
 | IHM-M-3 pályázat | Hálózati Infrastruktúra Főosztály | Infrastruktúra szakállamtitkár | 
Az utasítást utóbb a 3/2007. (II. 8.) GKM utasítás, és a 24/2007. (VII. 15.) GKM utasítás módosította. Az utasítást a 7/2008. (II. 15.) GKM utasítás 7. §-a hatályon kívül helyezte 2008. február 15. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás
 
            