• Tartalom

32/2006. (X. 9.) GKM utasítás

32/2006. (X. 9.) GKM utasítás

a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról*

2006.10.16.
A Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetét érintő, egyes – az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvényben (a továbbiakban: Áht.), valamint az államháztartás működési rendjéről szóló 217/1998. (XII. 30.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Ámr.) 165. §-ának (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján – a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetője hatáskörébe utalt jogok átruházásáról, valamint a felügyeleti szervi feladatok ellátásáról a következők szerint rendelkezem:

Az utasítás hatálya

1. § Az utasítás hatálya kiterjed a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokra, kivéve a 26. cím alatti EU integráció fejezeti kezelésű előirányzatot.

A költségvetési javaslat összeállítása,
elemi költségvetés

2. § (1) A tervezést és annak megalapozását szolgáló előkészítés feladatait, az ágazati stratégiai célok és prioritások kialakítását fejezeti szinten a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár irányítja (Áht. 49. §-a, Ámr. 21–26. §-ai).

(2) Az intézmények költségvetése tervezésének előkészítési feladatait – az előző év(ek) teljesítési adatai, a prioritások, az érvényesítendő követelmények meghatározásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, illetve kabinetfőnök közreműködésével, a Belső Fejlesztési Főosztály és a Költségvetési Főosztály bevonásával, a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.

(3) A fejezeti kezelésű előirányzatok tervezésének előkészítését, a fejezeti feladatok, kötelezettségek, determinációk számbavételét, valamint azok teljesítéshez szükséges előirányzatok felmérését – a szakmai kezelők és a Stratégiai Főosztály bevonásával – a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök közreműködésével a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály végzi.

(4) A költségvetési javaslatnak a Pénzügyminisztérium (a továbbiakban: PM) által kiadott tervezési köriratban foglaltak szerinti összeállításáért, a PM-mel egyeztetett költségvetési javaslat véglegesítéséért és a szöveges indokolás elkészítéséért – a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek, valamint a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelőinek a bevonásával, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök közreműködésével – a Költségvetési Főosztály felelős (Ámr. 24–27. §-ai).

(5) A Kormány által benyújtott költségvetési törvénytervezet parlamenti bizottsági tárgyalása során, a Parlamenti Kapcsolatok Főosztály felelős a költségvetési törvénytervezethez beérkező összes módosító- és kapcsolódó módosító javaslatnak a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztályra történő soron kívüli eljuttatásáért, a minisztérium álláspontjának kialakítása érdekében. A parlamenti bizottságokban való képviseletért a Költségvetési és a Gazdasági Bizottság tekintetében – az érintett szakmai főosztályok, valamint a Stratégiai Főosztály bevonásával – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, más parlamenti bizottságok vonatkozásában a szakmai feladataik ellátása tekintetében felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök felelős.

(6) A költségvetési törvény kihirdetését követően a Költségvetési Főosztály előterjesztése, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár egyetértésével a miniszter

a) megállapítja a fejezet felügyelete alá tartozó azon költségvetési szervek költségvetését, kiemelt kiadási és bevételi előirányzatait, amelyek nem tartoznak az Országgyűlés, a Kormány hatáskörébe [Áht. 49. §-ának d) pontja, Áht. 52.§ -ának (4) bekezdése],

b) jóváhagyja, a GKM Igazgatás kivételével, a GKM fejezetbe sorolt költségvetési szervek létszámát, átcsoportosítási jogot gyakorol – az Áht. 39. §-ának (1) bekezdésében foglaltakra figyelemmel – a fejezeten belüli, illetve címen belüli létszámkeretek tekintetében a Kormány rendeletében meghatározott módon [Áht. 49. §-ának h) pontja, Ámr. 58. §-ának (7) és (10) bekezdései].

(7) A költségvetési törvényben megállapított fejezeti kezelésű előirányzatok programok szerinti felosztását, a felügyeletet gyakorló szakállamtitkárok, kabinetfőnök bevonásával, a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinációja és előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.

(8) A fejezeti kezelésű előirányzatok elemi költségvetését az előirányzat kijelölt szakmai kezelője – a Költségvetési Főosztály által előzetesen biztosított adatok ismeretében – a (7) bekezdésben, valamint az Ámr. 41–43. §-aiban foglaltak figyelembevételével készíti el elektronikus formában és papír alapon is, majd megküldi a Költségvetési Főosztály részére.

(9) A költségvetési alapokmányt, valamint az elemi költségvetést felügyeleti hatáskörben:

a) a költségvetési szerveket érintően, az intézmények által benyújtott dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata alapján a – miniszter által átadott jogkörben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár,

b) a fejezeti kezelésű előirányzatok esetén, a szakmai kezelők által elkészített dokumentációknak a Költségvetési Főosztály által történt ellenőrzését és felülvizsgálatát követően a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök

hagyja jóvá a tárgyév március 31. napjáig [Áht. 49. §-ának d) pontja, Ámr. 44. §-ának (1) bekezdése]. A költségvetési alapokmány és az elemi költségvetés felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja. A jóváhagyott költségvetési alapokmányok Ámr. szerinti közzétételéről a Költségvetési Főosztály gondoskodik.

(10) A költségvetési szervekre és a fejezeti kezelésű előirányzatokra vonatkozó, az intézmények és a fejezeti kezelésű előirányzatok szakmai kezelői által elkészített, s fejezeti szintre összesített előirányzat-felhasználási tervet a Költségvetési Főosztály vezetője írja alá, s gondoskodik annak a PM, valamint a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) részére történő megküldéséről [Ámr. 138/B. §-ának (5) bekezdése].

A költségvetési folyamatok alakulásának évközi figyelemmel kísérése, az előirányzatok módosítása

3. § (1) A költségvetés végrehajtása során a GKM fejezetébe tartozó intézményi és fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokról, előirányzat módosításokról – a Forrás SQL egységes információs rendszerben – a Költségvetési Főosztály folyamatos nyilvántartást vezet, az intézmények saját hatáskörében végrehajtott módosítások esetén az intézmények adatszolgáltatása alapján. A felügyeleti szervi hatáskörű előirányzat-módosítások a Költségvetési Főosztály vezetőjének egyetértésével kerülnek jóváhagyásra.

(2) Felügyeleti szervi jogkörben a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hatáskörébe tartozik:

a) a fejezeti kezelésű előirányzat – az előirányzat céljának, rendeltetésének megfelelő, az érintett fejezetek megállapodásán alapuló – fejezetek közötti átcsoportosítása tekintetében az előirányzat-módosítás jóváhagyása, a kiemelt előirányzatok (fő összegüket nem érintő) átcsoportosítására kiterjedően is, ha a költségvetési törvény másként nem rendelkezik [Áht. 24. §-a (12) bekezdésének b) pontja, Ámr. 46. §-a (1) bekezdésének d) pontja, illetve (2) bekezdése],

b) indokolt esetben, a központi költségvetési szervek saját hatáskörű előirányzat-módosítási jogosultságának a felügyeleti szervi hatáskörbe vonása [Áht. 93. §-ának (2) bekezdése], amely intézkedésről a költségvetési szervet és a Kincstárt a Költségvetési Főosztály írásban értesíteni köteles,

c) a költségvetési szerveknél a feladatok, illetve bevételek elmaradása esetén – értékelés alapján – az adott intézmény kiadási és bevételi előirányzatának, a támogatási előirányzat egyidejű változtatásával, vagy változtatása nélküli csökkentése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének c) pontja],

d) a költségvetési szervek jóváhagyott előirányzatai felhasználásának – amennyiben azokat bizonyos feltételhez köti – indokolt esetben év közbeni időszakos korlátozása, vagy saját rendelkezésébe vonása [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének d) pontja].

e) a fejezet felügyelete alá tartozó központi költségvetési szerveknél – egyszeri vagy tartós jelleggel – az intézmény felügyeletét gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján, a költségvetési szerv és a Kincstár egyidejű írásbeli tájékoztatása mellett

ea) a fejezeti kezelésű előirányzatok terhére, továbbá címen belül, a költségvetési szervek közötti átcsoportosítással pótelőirányzat, vagy új előirányzat engedélyezése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének a) pontja],

eb) a kiadási és az ahhoz kapcsolódó bevételi előirányzatok növelésével többletfeladat elrendelése [Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének b) pontja],

ec) a felújítási előirányzat terhére a pénzügyminiszter egyetértésével átcsoportosítás engedélyezése a működési költségvetés javára [Áht. 24. §-ának (4) bekezdése, Ámr. 48. §-a (1) bekezdésének e) pontja].

f) a fejezeti kezelésű előirányzatoknál – eltérő rendelkezés hiányában – az előirányzat szakmai kezelőjének kezdeményezése és a Költségvetési Főosztály javaslata alapján a nem tervezett, a jóváhagyott bevételi előirányzaton felüli, a tényleges többletnek megfelelő összeggel az adott fejezeti kezelésű előirányzat kiadási és bevételi előirányzata növelésének engedélyezése, illetve az eseti bevétel rendeltetésének megfelelően új előirányzat megállapítása [Ámr. 46. §-ának (5) bekezdése],

g) a pénzügyminiszter egyetértése esetén a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosítás engedélyezése, amennyiben az a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok előirányzatának növelésére irányul [Áht. 24. §-ának (5) bekezdése],

h) a pénzügyminiszter vagy a Kormány jóváhagyását követően, a fejezet felügyelete alá tartozó költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok előirányzat-maradványának jóváhagyása, egyidejűleg meghatározva a kötelezettségvállalással nem terhelt előirányzat maradvány felhasználásának célját, rendeltetését [Áht. 49. §-ának g) pontja, és 93. §-ának (7) bekezdése].

(3) Felügyeleti szervi jogkörben a Költségvetési Főosztály vezetőjének hatáskörébe tartozik:

a) a fejezeti kezelésű előirányzatok egyes jogcímcsoportjain, vagy annak jogcímein belül az előirányzat-csoportok, illetve – a személyi juttatások és a munkaadókat terhelő járulékok kivételével – a kiemelt előirányzatok közötti átcsoportosításnak – a fejezeti kezelésű előirányzat szakmai kezelő szervezeti egység vezetőjének kezdeményezésére – az engedélyezése, figyelembe véve, hogy a fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók.

b) a központi költségvetési szervek működésére és felhalmozási kiadásaira a költségvetési törvényben megállapított, illetve év közben módosított előirányzatok alapján a Kincstár által megnyitásra kerülő havi időarányos költségvetési előirányzat-felhasználási kereten – a költségvetési szervek között, az éves előirányzat 8%-át meg nem haladó mértékű és legfeljebb 3 havi visszapótlás melletti – korrekció engedélyezése,(a végrehajtott korrekciónak fejezeti szinten minden hónapban nulla egyenleget kell mutatnia) [Ámr. 109. §-ának (6)–(7) bekezdései],

c) a kötelezettségvállalással terhelt fejezeti kezelésű előirányzat-maradvány jóváhagyását megelőzően teljesítendő kifizetéskor, illetve a kötelezettségvállalás bejelentése előtti előirányzat-módosítás [Ámr. 46. §-ának (10) bekezdése].

A fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok kezelése

4. § (1) A fejezeti kezelésű előirányzatok kizárólag a költségvetési törvényben meghatározott célra használhatók fel [Áht. 24. §-ának (9) bekezdése].

(2) A GKM fejezetbe sorolt fejezeti kezelésű előirányzatok, célelőirányzatok felhasználásáért, a rendelkezési jogosultságok betartásáért, a kezelői feladatok ellátásáért, valamint azok ellenőrzéséért – ha a költségvetési törvény, illetve kormányrendelet eltérően nem rendelkezik – a pénzügyminiszterrel egyetértésben szabályozott GKM rendeletben és az adott előirányzatra vonatkozó külön utasításban, szabályzatban foglaltak figyelembevételével a jelen utasítás mellékletében kijelölt szervezetek vezetői (továbbiakban: szakmai kezelői) a felelősek.

(3) Szabályozás-koordinációs feladatkörében a fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználására vonatkozó szabályrend kialakítását, folyamatos aktualizálását a Közbeszerzési, Tervezés-koordinációs és Kontrolling Főosztály fogja össze.

Költségvetési beszámolás, zárszámadás, előirányzat-maradvány megállapítása, felhasználása

5. § (1) A költségvetés teljesítéséről készülő időközi, féléves és éves beszámolók tekintetében a Költségvetési Főosztály vezetője felügyeleti hatáskörben meghatározza a beszámolók beküldési határidejét, előírja a szöveges indoklás részletes szabályait, a kötelezően előírtakon túlmenő adatszolgáltatást (Ámr. 146. §-a és 149. §-a).

(2) A zárszámadással kapcsolatos munkálatokat a PM által évenként meghatározottak alapján – a Költségvetési Főosztály vezetőjével egyetértésben – a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár koordinálja.

(3) A költségvetési szervek és a fejezeti kezelésű előirányzatok időközi, féléves és éves beszámolóit a Költségvetési Főosztály vizsgálja felül. A beszámoló felülvizsgálatát a Költségvetési Főosztály vezetője aláírásával igazolja.

(4) A költségvetési szervek beszámolóit a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár – az Ámr. 149. §-ának (3) bekezdése szerinti értékelést követően – hagyja jóvá. A Költségvetési Főosztály az elfogadott beszámolási dokumentáció visszaküldésével értesíti a költségvetési szerv vezetőjét. A fejezeti kezelésű előirányzatok beszámolóit a felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök hagyja jóvá.

(5) A fejezet szakmai fejezeti kezelésű előirányzatok gazdálkodásáról készített összesített – 1091 szektor – éves és féléves költségvetési beszámolóját a Költségvetési Főosztály vezetője, mint a beszámoló elkészítéséért felelős vezető, valamint a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár, mint a fejezet gazdasági felügyeletéért felelős vezető írja alá.

(6) A fejezet maradvány-elszámolását a Költségvetési Főosztály fogja össze, és felülvizsgálat után készíti elő jóváhagyásra.

(7) A Vagyongazdálkodási Főosztály gondoskodik az Ámr. 149/A. §-ával elrendelt – az Ámr. 19. számú melléklete szerinti – adatszolgáltatási kötelezettség bekéréséről, valamint a szakmai főosztályok írásos véleményének kikérésével minősíti a szervezetek tevékenységét, amelyet minden év június 15-éig köteles megküldeni a Költségvetési Főosztály részére. A Költségvetési Főosztály a PM részére évente június 30-áig küldi meg az értékelést.

(8) A kormányzati szektor fogalmába tartozó államháztartáson kívüli szervezetek – az Ámr. 164/A. §-ával elrendelt, az Ámr. 20. számú melléklete szerinti – éves és évközi adatszolgáltatását a Vagyongazdálkodási Főosztály teljesíti a Költségvetési Főosztály egyidejű tájékoztatásával.

Vegyes rendelkezések

6. § (1) A költségvetési szervek törzskönyvi nyilvántartásba vételéről, valamint a törzskönyvi nyilvántartás adatait érintő változások – ideértve a nyilvántartásból való törlést is – átvezetéséről felügyeleti szervi hatáskörben a Költségvetési Főosztály vezetője gondoskodik [Áht. 88. §-ának (5)–(6) bekezdései, és 88/A. §-ának (4) bekezdése].

(2) A fejezethez tartozó költségvetési szervek szervezeti és működési szabályzatát – ha jogszabály másként nem rendelkezik – a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottságnak a költségvetési szerv felett felügyeletet gyakorló szakállamtitkár, kabinetfőnök véleményének kikérésével készített javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján a miniszter hagyja jóvá.

(3) Az önállóan gazdálkodó költségvetési szerv gazdasági szervezetének vezetőjét (gazdasági vezetőt) – ha jogszabály kivételt nem tesz – a költségvetési szerv vezetőjének a kezdeményezésére, a Tulajdonosi és Intézmény-felügyeleti Bizottság javaslata és a Vagyongazdálkodási Főosztály előterjesztése alapján, a miniszter határozatlan időre bízza meg és menti fel. A további munkáltatói jogokat a költségvetési szerv vezetője gyakorolja [Ámr. 18. §-ának (1) bekezdése].

(4) A fejezeti kezelésű előirányzatok számviteli politikáját, ennek keretében az eszközök és források Értékelési Szabályzatát, Leltározási Szabályzatot és a Pénzkezelési Szabályzatot, valamint a számlarendet a Költségvetési Főosztály egyetértését követően a gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár hagyja jóvá.

(5) A fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználása során érvényesíteni kell a következő jogszabályok és szabályozások előírásait:

a) a Gazdasági Minisztérium vállalkozási célelőirányzatainak szabályozásáról szóló 1/2001. (I. 5.) GM rendelet,

b) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes támogatási programjainak részletes szabályairól szóló 19/2004. (II. 27.) GKM rendelet,

c) az Útpénztár fejezeti kezelésű előirányzat felhasználásának szabályozásáról, valamint az országos közúthálózattal összefüggő feladatok ellátásáról szóló 122/2005. (XII. 28.) GKM rendelet,

d) az ITD-H Befektetésösztönzési és kereskedelemfejlesztési tanácsadás célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályozásáról szóló 29/2005. (V. 5.) GKM rendelet,

e) a tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása fejezeti kezelésű előirányzatból nyújtható támogatások felhasználásával kapcsolatos eljárási rendről szóló 56/2006. (VII.3.) GKM rendelet,

f) az egyes fejezeti kezelésű előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről szóló 58/2006. (VIII.11.) GKM rendelet,

g) az egyes iparjogvédelmi oltalmak megszerzésének és fenntartásának a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzatból történő támogatásáról szóló 9/2003. (II. 28.) GKM rendelet,

h) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes előirányzatai felhasználásában, kezelésében részfeladatokat ellátó közreműködő szervezetekről szóló 80/2004. (V. 18.) GKM rendelet,

i) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási célelőirányzat felhasználásának és kezelésének szabályairól szóló 11/2001. (IV. 24.) MeHVM rendelet,

j) a Magyar Köztársaság költségvetése Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fejezetének Útpénztár előirányzata tervezésének és felhasználásának részletes szabályairól szóló 10/2006. (V. 16.) GKM utasítás,

k) az egyes fejezeti kezelésű költségvetési előirányzatokkal kapcsolatos eljárási rendről és hatáskörökről szóló 2/2006. (IHK 2.) IHM utasítás

l) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Beruházás-ösztönzési célelőirányzatának felhasználásáról, a nemzetgazdasági jelentőségű beruházások támogatásának finanszírozásáról szóló 20/2005. GKM szabályzat,

m) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetése 2006. évi fejezeti kezelésű előirányzatainak felhasználásáról szóló 4/2006. GKM szabályzat,

n) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium egyes fejezeti kezelésű (cél) előirányzatainak egységes szemléletű felhasználásáról, kezeléséről, működéséről szóló 11/2005. GKM szabályzat,

o) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére meghirdetett pályázatok egységes szemléletű kezeléséről szóló 10/2005. GKM szabályzat,

p) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium költségvetési fejezetében szereplő egyes célelőirányzatok forrásainak terhére odaítélt támogatásokkal kapcsolatos követelések egységes szemléletű kezelésére vonatkozó 3/2005. GKM szabályzat,

q) a magyar találmányok külföldi bejelentése célelőirányzat kezelésének rendjéről szóló 7/2005. GKM szabályzat,

r) a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium gazdálkodásával kapcsolatos folyamatba épített, előzetes és utólagos vezetői ellenőrzésről szóló 8/2005. GKM szabályzat,

s) az informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvenciagazdálkodási feladatok fejezeti kezelésű előirányzat forrásainak terhére folyósítandó támogatások felhasználásának szabályozásáról szóló 5487/3/2005. IHM rendelkezés.

Záró rendelkezések

7. § (1) Ez az utasítás 2006. október 16-án lép hatályba, egyidejűleg hatályát veszti a fejezet felügyeletét ellátó szerv vezetőjének hatáskörébe utalt jogok gyakorlásáról szóló 8/2006. (IV. 7.) GKM utasítás.

(2) Jelen utasításban nem szabályozott kérdésekben a Magyar Köztársaság költségvetéséről és a költségvetés végrehajtásáról szóló törvény, az Áht., az Ámr., a kincstári rendszer működésével kapcsolatos pénzügyi szolgáltatások teljesítésének rendjéről szóló 36/1999. (XII. 27.) PM rendelet, a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény, az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium Szervezeti és Működési Szabályzatáról szóló 15/2006. (MK 94.) GKM utasítás, valamint az egyéb vonatkozó jogszabályok, belső utasítások, szabályzatok rendelkezéseit, előírásait kell alkalmazni.

Dr. Kóka János s. k.,

gazdasági és közlekedési miniszter

Melléklet a 32/2006. (X. 9.) GKM utasításhoz

A Magyar Köztársaság 2006. évi költségvetéséről szóló 2005. évi CLIII. tv. szerinti
GKM fejezeti kezelésű előirányzatai és szakmai kezelői

Cím-
szám

Alcím-
szám

Jogcím-
csoport-
szám

Jog-
cím-
szám

Fejezeti kezelésű előirányzatok

A fejezeti kezelésű
előirányzat szakmai
kezelője / jogelőd

A fejezeti kezelésű
előirányzat szakmai kezelője
vagy keretgazda / jogutód

Szakmai felügyeletet
gyakorló állami vezető

25

1

1

 

A magyarországi uránércbánya bezárása

Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos

Energetikai Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

2

20

Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás

25

2

2

 

Energiafelhasználási hatékonyság javítása

Energetikai Főosztály

25

6

1

 

Energiagazdálkodási célelőirányzat

25

2

21

 

Tájrendezési célelőirányzat

25

36

1

 

Energia Központ Kht. közhasznú feladatai

25

1

4

 

Kombinált fuvarozás, logisztikai központok, kikötők fejlesztése

Hajózási Főosztály

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

25

2

45

 

Belvízi hajózási alapprogram

25

1

6

 

GySEV pályaberuházás

Vasúti Közlekedési Főosztály

25

2

9

 

A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai

Közúti Közlekedési Főosztály

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

25

29

 

 

Útpénztár

Működtető/kezelő Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság

Működtető/kezelő
Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság

25

1

9

 

Akadálymentes közlekedés fejlesztése

Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály

Közszolgáltatások Szervezése Főosztály

25

30

15

 

BKSZ működtetésének támogatása

25

2

19

 

Légiközlekedési igazgatással kapcsolatos feladatok

Légiközlekedési
Főosztály

Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága

25

30

36

 

Közlekedési zajvédelem

Környezetvédelmi Főosztály

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

25

30

16

 

Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján

Védelemkoordinációs Főosztály

25

30

33

 

Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok

25

30

34

 

NATO tagságból adódó ágazati feladatok

25

2

11

 

Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül)

Védelemszervezési Önálló Osztály

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

25

2

15

 

Légiriasztási rendszer fenntartási (MEH-be kerül)

25

30

7

 

Schengen Alap

Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály

Finanszírozási Programok Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

30

8

 

Kockázati céltartalék

25

30

9

 

EU támogatású projektek előkészítése és technikai támogatása

25

30

17

 

Kihelyezett szakértői támogatás

25

30

11

 

TEN-T pályázatok

25

31

2

1

Hajózási Információs Rendszer megvalósítása

25

31

2

2

Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére

25

31

2

4

IT fejlesztés gépjármű-közlekedés légszennyező hatásának számítására

25

31

2

5

Integrált vontatási erőforrás tervező-és nyilvántartó információs rendszer

25

31

2

6

Gördülőállomány karbantartás hatékonyságának növelése

25

31

2

7

Egyes fontos mérések visszavezethetőségi láncának létrehozása

25

31

2

8

Vasúti információs adatbázis fejlesztése

25

31

2

9

Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése

25

31

2

10

Zajtérképet készítő központ létrehozása

25

30

3

 

Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez

Vagyongazdálkodási Főosztály

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

25

30

1

 

Autópálya rendelkezésre állási díj

Finanszírozási Programok Főosztály

25

30

26

 

Nemzetközi tagdíjak, nemzetközi kapcsolattal összefüggő feladatok

Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály
Külkapcsolatok Főosztály

Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága

25

2

3

 

Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok

Ipari Főosztály

Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

25

35

 

Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása

25

3

3

 

Kis- és középvállalkozói célelőirányzat

Kis- és Középvállalkozás-
fejlesztési Főosztály

Vállalkozás Finanszírozási Főosztály

25

3

4

 

Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása

Vagyongazdálkodási Főosztály

25

36

2

 

Design Terminál Formatervezési Tájékoztató és Szolgáltató Kht. közhasznú feladatai

Innovációs Főosztály

Innovációs és K+F
Főosztály

25

2

13

 

Informatikai és hírközlési szakképesítés

e-Közigazgatás és Ágazati Programok Főosztály

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

25

2

14

 

Jövő háza és millennáris programokkal összefüggő feladatok

Tartalomszolgáltatási és Pályázatkezelési Főosztály

25

30

5

 

GySEV Rt. tőkeemelése

Vagyongazdálkodási Főosztály

Vagyongazdálkodási
Főosztály

25

1

7

 

Vasútegészségügyi fejlesztések

Belső Fejlesztési Főosztály

25

1

2

 

Államigazgatási hatékonyság növelését szolgáló beruházások

Informatikai Főosztály

Informatikai Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

25

1

3

 

Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai

Gazdasági Üzemeltetési Főosztály

Költségvetési Főosztály

25

2

43

 

Vállalkozói vagyon kezelése

Költségvetési Főosztály

25

40

1

 

Fejezeti általános tartalék

25

40

2

 

Fejezeti államháztartási tartalék

25

2

12

 

Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek)

Magyar Űrkutatási Iroda

25

2

18

 

Állami többletfeladatok

Költségvetési Főosztály és
az IHM több szervezete

25

3

1

 

Beruházás-ösztönzési célelőirányzat

Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály

Vállalati Kapcsolatok Főosztály

Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár

25

3

2

1

Nemzeti beruházás-ösztönzési vállalkozási célelőirányzat

25

11

 

ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás

25

47

 

Kötött segélyhitelezés

EU-n Kívüli Országok Külgazdasági Főosztály

25

10

 

KGA hálózat működési feltételeinek megteremtése

EU tagországok Külgazdasági Főosztály

Nemzetközi Kapcsolatok Főosztály

25

4

 

 

EU tagságból eredő feladatok

EU Ügyek Főosztály

Kereskedelempolitikai és EU Koordinációs Főosztály

25

18

 

 

Informatikai, távközlés-fejlesztési és frekvencia-gazdálkodási feladatok

25

18

2

1

Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül)

Védelemszervezési Önálló Osztály

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

18

4

 

Védelem-és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül)

25

18

5

 

Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság
Infokommunikációs Helyettes Államtitkárság
és egyéb szervezetek

Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Kommunikációs feladatok

Kommunikációs Főosztály

Kabinetfőnök

 

Stratégiai kutatások, elemzések

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

Közigazgatási koordinációs feladatok

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Gazdasági szabályozás

 

CERT Hungary működtetése (MEH-be kerül)

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

Szociális telefon támogatás

 

HHÁT-2 pályázat

 

HHÁT-3 pályázatok

 

Szabványosítás

Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály

 

Piaci információs rendszer,
OSAP

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály
és
Informatikai Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár
és
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Infokommunikációs Iroda működtetése

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

Infokommunikációs szabályozás

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály
és
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár
és
Infrastruktúra szakállamtitkár

 

Iratszerkesztői és tanácsadói feladatok

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Kijelölési Bizottság működtetése (13/2003. IHM rendelet alapján)

Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

ITP-24

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

 

Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság
Infokommunikációs Helyettes Államtitkárság
és egyéb szervezetek

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

e-Tár, e-Szignó (MEH-be kerül)

 

Szociálisan rászorult emberek számítógéphez jutásának támogatása

 

MITS gördülő tervezés

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

 

e-Közigazgatás (MEH-be kerül)

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

IT mentor

 

e-Információszabadság

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

 

A lakossági infokommunikációs technológiai felmérése

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

Nemzeti stratégiai referenciakeret IT OP

 

Személyi juttatás és munkaadót terhelő járulék

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

25

18

7

 

Közháló Program

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

18

8

 

e-Magyarország Program

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

25

18

11

 

IT piacösztönzés és hazai kis-és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja

Vállalati Kapcsolatok Főosztály

Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár

25

18

12

 

NAVA-NDA program

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

25

18

13

 

Felső és közoktatási szoftver és licensz díj



A GKM maradvánnyal rendelkező fejezeti kezelésű előirányzatai és azok szakmai kezelői

Cím-
szám

Alcím-
szám

Jogcím-
csoport-
szám

Jog-
cím-
szám

Fejezeti kezelésű előirányzatok

A fejezeti kezelésű
előirányzat szakmai
kezelője / jogelőd

A fejezeti kezelésű
előirányzat szakmai kezelője
vagy keretgazda / jogutód

Szakmai felügyeletet
gyakorló állami vezető

25

1

1

 

A magyarországi uránércbánya bezárása

Energetikai Főosztály-
Uránbányászati Miniszteri Biztos

Energetikai Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

2

2

 

Energiafelhasználási hatékonyság javítása

Energetikai Főosztály

25

2

20

 

Uránércbánya hosszú távú környezeti kárelhárítás

Energetikai Főosztály- Uránbányászati Miniszteri Biztos

25

6

1

 

Energiagazdálkodási célelőirányzat

Energetikai Főosztály

25

36

1

 

Energia Központ Kht. közhasznú feladatai

25

48

0

 

Földgáz áremelés intézményi ellentételezése

25

1

4

1

Kikötők fejlesztése

Hajózási Főosztály

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

25

1

4

2

Logisztikai központ fejlesztése

Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály

25

1

4

3

Budapesti Intermodális Logisztikai Központ

25

1

4

4

Kombinált fuvarozás fejlesztése

25

1

6

 

GySEV pályaberuházás

Vasúti Közlekedési Főosztály

25

1

20

 

Rév-és kompközlekedés fejlesztése

Közúti Közlekedési Főosztály

25

3

5

 

Gyorsforgalmi úthálózat fejlesztések előkészítése

25

18

7

 

Közháló program

Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs szolgáltatási és biztonsági Főosztály

25

30

3

 

Költségtérítés a vasúti pályák és tartozékaik működtetéséhez

Vagyongazdálkodási Főosztály

25

30

6

 

Kombinált fuvarozás

Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály

25

36

3

 

Ipari Hulladékhasznosító Kht. támogatása

Közúti Közlekedési Főosztály

25

37

1

 

Nemzeti Autópálya Rt. támogatása

25

38

5

 

Vasúthálózat fejlesztése

Vasúti Közlekedési Főosztály

25

38

9

 

M44 gyorsforgalmi út tervezése, előkészítése
Szarvas–Tiszakürt szakaszon

Közúti Közlekedési Főosztály

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

38

10

 

Gyorsforgalmi úthálózat program valamint a kiemelt beruházások (2002)

25

38

11

 

Sármelléki repülőtér fejlesztése

Légiközlekedési Főosztály

25

1

23

 

Schengeni vasúti határállomások kialakítása

Vasúti Közlekedési Főosztály

25

2

5

 

Magyar Folyami Információs és Segélyhívó Rendszer adatátviteli és adatfeldolgozási fejlesztése

Hajózási Főosztály

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

25

2

9

 

A közúti közlekedésbiztonság egyes állami feladatai

Közúti Közlekedési Főosztály

25

2

11

 

Védelemszervezési feladatok (MEH-be kerül)

Védelemszervezési Önálló Osztály

25

2

15

 

Légiriasztási rendszer fenntartási feladatai (átadásra kerül a MEH-be)

25

18

2

1

Puskás Tivadar Közalapítvány (MEH-be kerül)

25

18

4

 

Védelem- és biztonságfejlesztési hírközlési céltartalék-képzési program (MEH-be kerül)

25

30

16

 

Az ágazat védelmi felkészítésének állami feladatai a honvédelmi törvény alapján

Védelemkoordinációs Főosztály

25

30

33

 

Katasztrófavédelmi, polgári védelmi és nukleárisbaleset-elhárítási ágazati feladatok

25

2

32

 

Nemzetközi választottbírósági perben képviselet ellátása

Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár

Infrastruktúra Szakállamtitkár Titkársága

25

30

35

 

Kegyeleti Alap

Légiközlekedési Főosztály

25

30

2

 

Költségtérítés-kiegészítés a vasúti személyszállítás közszolgáltatásához

Vagyongazdálkodási Főosztály

Közszolgáltatások Szervezése Főosztály

25

30

15

 

BKSZ ütemezett létrehozásának előkészítése

Közlekedési Stratégiai és Nemzetközi Főosztály

25

38

4

 

Autóbusz rekonstrukció

Közúti Közlekedési Főosztály

Közszolgáltatások Szervezése Főosztály

25

12

1

1

Új megközelítésű direktívák átvételének támogatása

Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály

Finanszírozási Programok Főosztály

25

12

13

 

Technológiai kockázatelemzési képzés a súlyos balesetek megelőzésével kapcsolatban

25

30

1

 

M5-ös rendelkezésre állási díj

Vagyongazdálkodási Főosztály

25

30

7

 

Schengen Alap

Kohéziós Alap Infrastrukturális Nagyprojektek Főosztály

Finanszírozási Programok Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

25

30

10

 

EU támogatással megvalósuló nagyprojektek előkészítéséhez kapcsolódó irányítást segítő támogatás

25

30

13

 

CONNECT (MTS e-közlekedés)

25

30

11

 

TEN-T pályázatok

25

31

2

1

Hajózási Információs Rendszer megvalósítása

25

31

2

2

Felkészülés a digitális tachográfok bevezetésére

25

31

2

3

Vasúti infrastruktúra hatékonyságának növelése

25

5

1

 

Útfenntartás és fejlesztés

Közúti Közlekedési Főosztály

Működtető/kezelő
Útgazdálkodási és Koordinációs Igazgatóság
Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály

25

2

3

 

Szabványosítási és akkreditálási nemzetközi feladatok

Ipari Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

25

14

5

 

Magyar Szabványügyi Testület támogatása

25

35

0

 

Hadiipari technológia-korszerűsítő beruházások támogatása

25

2

4

 

Magyar találmányok külföldi bejelentése

Innovációs Főosztály

Innovációs és K+F
Főosztály

25

36

4

 

Design Terminál Kht. támogatása

25

3

3

 

Kis-és középvállalkozási célelőirányzat

Kis -és Középvállalkozás Fejlesztési Főosztály

Vállalkozás Finanszírozási Főosztály

25

2

30

 

Vezetékes távbeszélő előfizetők részére az elektronikus hírközlési szolgáltatás igénybevételéhez szociális támogatás

Gazdasági Helyettes Államtitkár

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

25

18

1

 

Informatikai fejlesztések vakok és gyengénlátók számára

Költségvetési Főosztály

25

18

3

8

Magyar Tartalomipari Szövetség

 

25

18

3

10

Magyar Tartalomszolgáltatók Egyesülete

 

25

18

6

 

Informatikai, hírközlési szervezetek támogatása

Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, Infokommunikációs Szabályozási Helyettes Államtitkár

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

25

18

8

 

e-Magyarország program

Kommunikációs és PR Iroda, Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár, e-szolgáltatások Főcsoport, Kabinetiroda

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

25

18

14

 

Köztisztviselők és pedagógusok internet hozzáférésének támogatása

Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár

25

3

4

 

Tőzsdei bevezetésre készülő vállalkozások támogatása

Vagyongazdálkodási Főosztály

Vállalkozás Finanszírozási Főosztály

25

3

2

1

Nemzeti Beruházás-ösztönzési célelőirányzat

Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály

Vállalati Kapcsolatok Főosztály

Nemzetközi Gazdasági Kapcsolatok szakállamtitkár

25

3

7

 

Kereskedelem-fejlesztési célelőirányzat

Kereskedelem-fejlesztési Főosztály

25

11

0

 

ITD-H Befektetés-ösztönzési és kereskedelem-fejlesztési tanácsadás

Gazdaságfejlesztési Programok Főosztály

25

18

11

 

IT piacösztönzés és hazai kis és középvállalkozások külpiaci versenyképességi programja

Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár

25

47

0

 

Kötött segélyhitelezés

EU-n Kívüli Országok Külgazd. Főosztály

25

18

9

 

Jövő Háza program

Stratégia és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkár

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

25

36

5

 

Millenáris Kht. működésének támogatása

Tartalomszolgáltatási és pályázatkezelési Főosztály

25

1

7

 

Vasútegészségügyi fejlesztések

Vagyongazdálkodási Főosztály

Belső Fejlesztési Főosztály

25

39

1

 

Különféle személyi kifizetések (MÁV ZRt.)

Vagyongazdálkodási Főosztály

25

30

4

 

MÁV ZRt. tőkeszerkezete törvényi előírásnak történő megfeleltetése

25

1

2

 

Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai

Költségvetési Főosztály

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

25

1

3

 

Törvényhozó és végrehajtó szervek beruházásai (korábbi IHM-es sor)

Gazdasági és Üzemeltetési Főosztály, Költségvetési Főosztály

25

2

12

 

Kutatási feladatok (átadásra kerül a KvVM-nek)

EU Ügyek Főosztály Magyar Űrkutatási Iroda

25

2

18

 

Állami többletfeladatok

Költségvetési Főosztály

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

25

2

43

 

Vállalkozói vagyon kezelése

25

17

0

 

GKM fejezeti előre nem tervezett kiadások

25

30

12

 

EU tagságból adódó többletfeladatok ellátása, informatikai fejlesztés

25

18

5

 

Informatikai, hírközlési fejlesztési programok, támogatások, szociális telefon támogatás

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság
Infokommunikációs Helyettes Államtitkárság
és egyéb szervezetek

Az előirányzat szakmai kezelője a Költségvetési Főosztály, az alábbi Főosztályok keretgazdák

 

Kommunikációs feladatok

Kommunikációs Főosztály

Kabinetfőnök

 

 

 

 

Kutatások, elemzések, tanácsadói feladatok

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

Stratégiai kutatások, elemzések, esélyegyenlőségi ügyek

 

Közigazgatási koordinációs feladatok

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Gazdasági szabályozás, célelőirányzattal kapcsolatos könyvelési nyilvántartási és tulajdonba adási feladatok

 

HHÁT-1 (kijelölő, vizsgáló szervezetek)

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

HHÁT-2 (szélessávú beruházás)

 

HHÁT-3 (szélessávú beruházás)

 

Szabványosítás

Üzleti Környezet Fejlesztése Főosztály

 

Piaci információs rendszer,
OSAP

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály
és
Informatikai Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár
és
Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

Infokommunikációs szabályozás

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály
és
Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár
és
Infrastruktúra szakállamtitkár

 

Iratkezelői és tanácsadói feladatok

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság
Infokommunikációs Helyettes Államtitkárság
és egyéb szervezetek

Költségvetési Főosztály

Gazdasági, informatikai és humánpolitikai szakállamtitkár

 

 

 

 

SZT-IS-5 pályázat

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

 

 

 

SZT-IS-6 pályázat

 

 

 

 

SZT-IS-7 pályázat (portál, honlap)

 

 

 

 

SZT-IS-9 pályázat (önkormányzati honlap)

 

 

 

 

SZT-IS-12 pályázat (felnőttképzés)

 

 

 

 

NFT II. tervezése

 

 

 

 

ITP-1 (e-Demokrácia)

 

 

 

 

ITP-2 (közgyűjtemény)

 

 

 

 

ITP-3

 

 

 

 

ITP-4

 

 

 

 

ITP-5

 

 

 

 

ITP-6 (e-Tartalom)

 

 

 

 

IHM-M-1 (e-Media)

 

 

 

 

IHM-FMM-1 (távmunka)

 

 

 

 

ITP-7 (vállalati ERP)

 

 

 

 

ITP-11(digitális oktatás)

 

 

 

 

ITP-17 (önkormányzatok)

 

 

 

 

ITP-18 (önkormányzatok) és bonyolítása

 

 

 

 

ITP-24 (műholdas adatszórás)

Infrastruktúra Szabályozási Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

 

 

 

 

HTEC-1 (amerikai piacra jutás)

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

 

 

 

 

ITEM-2003

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

 

 

 

Pályázatok és programok lebonyolításának feladatai, egyéb feladatok kiadásai

 

 

 

 

NDA, NAVA

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

 

 

 

 

e-Tár, e-Szignó

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

 

 

 

Középiskolai és felsőoktatási szoftver

Stratégiai és e-szolgáltatások Helyettes Államtitkárság
Infokommunikációs Helyettes Államtitkárság
és egyéb szervezetek

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

 

 

 

 

Regionális irodák, call center

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

 

 

 

Önkormányzatok felkészítése a KET alkalmazására

 

 

 

 

Tudományos és egyetemi együttműködések

 

 

 

 

e-Magyarország ifjúsági program (táborok, klubok)

 

MITS végrehajtásával összefüggő feladatok

Miniszteri Kabinet

Kabinetfőnök

 

EDR

Infokommunikációs és E-gazdaság Főosztály

Gazdaságfejlesztési szakállamtitkár

 

eCall MoU

 

Központi Statisztikai Hivatal támogatása

 

e-Magyarország pontok

 

Közreműködő szervezetek

 

IHM-M-3 pályázat

Hálózati Infrastruktúra Főosztály

Infrastruktúra szakállamtitkár

*

Az utasítást utóbb a 3/2007. (II. 8.) GKM utasítás, és a 24/2007. (VII. 15.) GKM utasítás módosította. Az utasítást a 7/2008. (II. 15.) GKM utasítás 7. §-a hatályon kívül helyezte 2008. február 15. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére