147/2007. (XII. 4.) FVM rendelet
147/2007. (XII. 4.) FVM rendelet
az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból nyújtandó vidékfejlesztési támogatásról szóló 1698/2005/EK tanácsi rendelet 3. és 4. tengelyének keretében megalakuló helyi akciócsoportok elismerési rendjével kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet alapján előzetesen elismert helyi közösségek tervezési folyamatával, és a LEADER csoportok kiválasztásával kapcsolatos egyes kérdésekről1
A mezőgazdasági, agrár-vidékfejlesztési, valamint halászati támogatásokhoz és egyéb intézkedésekhez kapcsolódó eljárás egyes kérdéseiről szóló 2007. évi XVII. törvény 81. §-a (3) bekezdésének e) pontjában kapott felhatalmazás alapján – a földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter feladat- és hatásköréről szóló 162/2006. (VII. 28.) Korm. rendelet 1. §-ának a) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva – a következőket rendelem el:
A rendelet célja
1. § A rendelet célja az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportok által készítendő helyi vidékfejlesztési stratégiák elkészítésének, valamint a Helyi Vidékfejlesztési Közösségek és a LEADER helyi akciócsoportok kiválasztásának szabályozása.
Értelmező rendelkezések
2. § E rendelet alkalmazásában:
a)2 LEADER helyi akciócsoport: az Irányító Hatóság (a továbbiakban: IH) által az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportok közül az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból nyújtandó vidékfejlesztési támogatásról szóló 1698/2005/EK tanácsi rendelet 3. és 4. tengelyének keretében megalakuló helyi akciócsoportok elismerési rendjével kapcsolatos egyes kérdésekről szóló 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet [a továbbiakban: 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet] alapján kiválasztott, az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból (EMVA) nyújtandó vidékfejlesztési támogatásról szóló, 2005. szeptember 20-i 1698/2005/EK tanácsi rendelet (a továbbiakban: 1698/2005/EK rendelet) 62. cikkének megfelelő helyi közösség, valamint a korábban már elismert, az 1698/2005/EK rendelet 62. cikkének megfelelő, a helyi vidékfejlesztési stratégia végrehajtását segítő helyi közösség;
b)3 Helyi Vidékfejlesztési Közösség: az 1698/2005/EK rendelet 59. cikk e) pontjának megfelelő helyi közösség, valamint a korábban már elismert, az 1698/2005/EK rendelet 59. cikk e) pontjának megfelelő, a helyi vidékfejlesztési stratégia végrehajtását segítő helyi közösség;
c) helyi vidékfejlesztési stratégia (a továbbiakban: HVS): az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által az általa lefedett területre kidolgozott fejlesztési stratégia;
d) felzárkóztatási terv: az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett, e rendelet 2. számú melléklete szerinti listán szereplő leghátrányosabb helyzetű kistérségekhez tartozó települések felzárkóztatására szolgáló terv, melyet a tervezésre rendelkezésre álló 120 nap leteltével a Többcélú Kistérségi Társulás Tanácsának Kistérségi Fejlesztési Bizottságával jóvá kell hagyatni;
e) főbb tervezési döntési pontok: az indítandó intézkedések száma és ütemezése, intézkedések közötti belső forrásallokáció;
f) tervezést koordináló csoport: az IH által kiválasztott előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagságából, valamint az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett területen található, a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendeletben meghatározott területileg illetékes Helyi Vidékfejlesztési Iroda (a továbbiakban: területileg illetékes HVI) irodavezetőiből álló, a tervezési folyamat lebonyolításáért felelős csoport.
A tervezés és a kiválasztás folyamata
3. § (1) A stratégia tervezési időszaka 2007–2013.
(2) A tervezés és a kiválasztás az alábbi szakaszokban történik:
a) az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportok helyi vidékfejlesztési stratégiáinak elkészítése;
b) a helyi vidékfejlesztési közösségek és a LEADER helyi akciócsoportok IH által történő kiválasztása.
A tervezés előkészítése
4. §4 (1) Az IH az előzetes elismerésről szóló határozatát (a továbbiakban: elismerő határozat) a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 10. §-ának (1) és (2) bekezdéseiben meghatározottak szerint hozza meg.
(2)5 Az IH által kiválasztott előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportok elismerő határozat szerinti tagjainak gyűlése az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport képviselője útján, az elismerő határozat közlésétől számított 10 munkanapon belül köteles az 5. § (1) bekezdése szerinti tervezést koordináló csoport megalakításáról az IH részére írásban nyilatkozatot tenni az IH által a 7. számú melléklet szerinti adattartalommal rendszeresített, a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (a továbbiakban: FVM) honlapján közzétett formanyomtatványon.
(3) A tervezés elektronikus felületen történik. A tervezési dokumentáció eléréséhez szükséges hozzáférést az IH a tervezést koordináló csoport felállításáról tett nyilatkozat kézhezvételétől számított 5 munkanapon belül a tervezést koordináló csoport vezetője vagy hivatalos meghatalmazottja rendelkezésére bocsátja, amennyiben a csoport megfelel az 5. §-ban található formai feltételeknek.
(4)6 Azon települések esetében, amelyek adott helyi közösséghez csatolását az IH a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 10. § (4) bekezdése alapján az elismerés feltételéül szabta, a települést egyéb helyi közösséghez regisztráló bármely tag a kiválasztott előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagjává válhat, ha taggá válási szándékát az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport képviselőjének bejelenti. A bejelentést az IH által a 7. számú melléklet szerinti adattartalommal rendszeresített, az FVM honlapján közzétett formanyomtatványon, az IH előzetesen elismert akciócsoportokról szóló közleményének az FVM honlapján történő megjelenéstől számított 10 munkanapon belül kell megtenni a település területe szerint illetékes HVI egyidejű tájékoztatása mellett.
(5) A (4) bekezdés rendelkezését kell alkalmazni azon helyi közösség tagjai esetében is, amelyek előzetes elismerés iránti kérelmét az IH a közöttük kialakult teljes területi átfedés miatt utasította el.
(6) Azon helyi közösségek, amelyeket az IH a 93/2007. (VIII. 29.) rendelet 10. §-ának (4) bekezdése alapján az előzetes elismerés feltételeként a közöttük fennálló átfedések egyeztetéssel történő megszüntetésére utasított, e rendelet hatálybalépésétől számított 14 napon belül, de legkésőbb 2007. december 20-áig kötelesek az átfedés megszüntetése céljából legalább egy egyeztető megbeszélést lefolytatni, illetve a korábban az IH-nak benyújtott stratégiai vázlatukat a változásnak megfelelően átdolgozni. Az egyeztető megbeszélést a Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium Vidékfejlesztési, Képzési és Szaktanácsadási Intézet (a továbbiakban: FVM VKSZI) illetékes regionális koordinátora hívja össze.
(7)7 A (6) bekezdésben meghatározott egyeztető megbeszélésen valamennyi átfedéssel érintett helyi közösség képviselője, a képviselők helyettesei, valamint az FVM VKSZI-nek a helyi közösség területe szerint illetékes regionális koordinátorai vesznek részt. Az egyeztető megbeszélés eredményeként született megállapodást az átfedéssel érintett valamennyi helyi közösség tagjainak gyűlésén a jelen levő tagok több mint felének egybehangzó szavazatával jóvá kell hagyni. A szavazásról az IH által a 7. számú melléklet szerinti adattartalommal rendszeresített, az FVM honlapján közzétett formában jegyzőkönyvet kell készíteni.
(8) Az átfedéssel érintett helyi közösségek az egyeztetés során a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 4. §-ának (2)–(3) bekezdésének megfelelő, az IH által még el nem ismert helyi közösséghez tartozó településeket is tagjukká tehetnek, amennyiben a helyi közösség az új taggal kiegészülve is eleget tesz a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 9. §-ának (4) bekezdésében meghatározott feltételeknek.
(9) Az egyeztető megbeszélés eredményeképpen megváltozott területi hatályú helyi közösségek kötelesek a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 6. §-ának (2) bekezdésében meghatározott, korábban az IH-nak benyújtott stratégiai vázlatukat a változásnak megfelelően átdolgozni, és a helyi közösség tagjainak gyűlése által jóváhagyatni.
(10) A helyi közösség vezetője által a területileg illetékes HVI részére eljuttatott, az egyeztető megbeszélésről szóló dokumentációt, valamint a helyi közösség módosított stratégiai vázlatát a területileg illetékes HVI köteles az IH-nak legkésőbb 2007. december 21-éig hivatalos úton eljuttatni.
(11) Az IH a benyújtott stratégiai vázlat alapján, a 4. § (9) bekezdésében foglalt dokumentumok benyújtásától számított 20 munkanapon belül határozatban dönt az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportokról.
(12) Az IH a (11) bekezdés alapján hozott határozatában úgy is rendelkezhet, hogy azon átfedéssel érintett helyi közösségek, amelyeknek a (6) bekezdés szerinti egyeztető megbeszélése nem vezetett eredményre, az IH ezen átfedéssel érintett helyi közösségekről szóló közleményének az FVM hivatalos honlapján történő megjelenésétől számított 14. napig további, a (6)–(7) bekezdés szerinti egyeztető megbeszélést folytassanak le. A (8)–(10) bekezdésben foglaltakat e helyi közösségek vonatkozásában is megfelelően kell alkalmazni azzal, hogy az egyeztető megbeszélésről szóló dokumentációt, továbbá a helyi közösség módosított stratégiai vázlatát a területileg illetékes HVI legkésőbb az IH közleményének az FVM hivatalos honlapján történő megjelenését követő 15. napig köteles az IH-nak eljuttatni.
(13) Azon településeken, amelyek egyik előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által sem kerültek lefedésre, a LEADER-tervbe vagy a helyi vidékfejlesztési tervbe integrált intézkedés nem indítható el.
A tervezést koordináló csoport
5. § (1)8 Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport képviselője köteles az IH által megküldött elismerő határozat közlésétől számított 10 munkanapon belül az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagjainak gyűlését összehívni, amelyen az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport a tagjai több mint felének egybehangzó szavazata alapján köteles – a (2) bekezdésben foglaltak figyelembevételével – tervezést koordináló csoportot, ezen belül egy csoportvezetőt, valamint csoportvezető-helyettest választani. Az ülésről az IH által a 7. számú melléklet szerinti adattartalommal rendszeresített, az FVM honlapján közzétett formában jegyzőkönyvet kell készíteni.
(2)9 Azon előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportokat, amelyek a tervezést koordináló csoportot nem, vagy nem az (1) bekezdésnek megfelelően hozták létre, az IH 10 munkanapos határidővel hiánypótlásra szólítja fel.
(3)10 A tervezést koordináló csoport tagságát az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett területen található valamennyi területileg illetékes HVI irodavezetője, valamint az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport legalább 5 megválasztott tagja alkotja. A tervezést koordináló csoport tagjai között a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendeletben meghatározott civil-, köz- és üzleti szféra képviselőjének egyaránt jelen kell lenni.
(4)11 A tervezést koordináló csoport vezetője a tervezést koordináló csoport megválasztásától számított 10 munkanapon belül köteles az első ülést összehívni. A tervezést koordináló csoport üléseire az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett területhez tartozó valamennyi érintett HVI-t, a többcélú kistérségi társulások munkaszervezeteinek egy-egy képviselőjét, egy megyei hatáskörű környezetvédelmi vagy természetvédelmi, és egy esélyegyenlőségi célokért tevékenykedő civil szervezet egy képviselőjét, valamint az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett területhez tartozó, e rendelet 2. számú mellékletében szereplő leghátrányosabb helyzetű kistérségekhez tartozó többcélú kistérségi társulások tanácsai fejlesztési bizottságainak egy képviselőjét tanácskozási joggal meg kell hívni.
(5)12 A megyei hatáskörű környezetvédelmi, természetvédelmi és esélyegyenlőségi célokért tevékenykedő civil szervezetek a tervezést koordináló csoport ülésein való részvételi szándékukat az IH által megküldött elismerő határozat előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport általi közlésétől számított 8 munkanapon belül írásban jelenthetik be a HVI-nél. Ha több megyei hatáskörű környezetvédelmi és természetvédelmi civil szervezet is jelzi részvételi szándékát, a tervezést koordináló csoport az első ülésén tagjai több mint felének egybehangzó szavazatával dönt arról, hogy melyik környezetvédelmi vagy természetvédelmi, és melyik esélyegyenlőségi célokért tevékenykedő szervezet vesz részt a tervezést koordináló csoport munkájában.
(6)13 A tervezést koordináló csoport vezetőjének az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport csak azon tagja választható, aki felsőfokú végzettséggel, valamint fejlesztési terv kidolgozásában tapasztalattal rendelkezik. A HVI irodavezetője nem lehet a tervezést koordináló csoport vezetője. A vezetővé választás feltételeit igazoló dokumentumokat az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport a 4. § (2) bekezdésében meghatározottak szerint köteles az IH-nak megküldeni.
(7)14 A tervezést koordináló csoport vezetője köteles a HVS aktuális állapotáról a tervezést koordináló csoport megalakulásától számítva havonta egy alkalommal az előzetesen elismert akciócsoportot, valamint az FVM VKSZI regionális koordinátorát írásban tájékoztatni, a főbb tervezési döntési pontokat tartalmazó tervezési beszámolót elkészíteni, valamint az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport elé terjeszteni és szavazásra bocsátani, majd a jóváhagyott beszámolót a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal (a továbbiakban: MVH) illetékes regionális kirendeltségének megküldeni.
(8)15 Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport a (6) bekezdésben meghatározott beszámolóról a tagok több mint felének egybehangzó szavazatával dönt. A szavazás során a tagok azonos szavazati joggal rendelkeznek.
(9)16 A (7) bekezdésben meghatározott szavazásra a tervezést koordináló csoport vezetője köteles megfigyelőként meghívni az MVH illetékes kirendeltségének egy szakmai munkatársát. Amennyiben az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport egynél több régiót fed le, a területileg illetékes HVI székhelye szerinti regionális illetékességű kirendeltség képviselőjét kell meghívni.
(10)17 A tervezést koordináló csoport valamely nem HVI tagja, valamint a területileg illetékes HVI heti rendszerességgel köteles az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagjai számára a területileg illetékes HVI székhelyén fogadónapot tartani.
(11)18 Az IH, valamint az IH jóváhagyása után az FVM VKSZI az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport képviselőjének tájékoztatása mellett közvetlen kommunikációra jogosultak a tervezést koordináló csoport vezetőjével. A kommunikáció során csak az IH, illetve az FVM VKSZI által írásban adott tájékoztatás tekinthető hivatalosnak. Az IH és az FVM VKSZI megbízott szakértői jogosultak a tervezői munkacsoport ülésein részt venni.
(12)19 A tervezést koordináló csoport feladata:
a) a tervezési segédlet alapján az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által lefedett terület helyzetelemzéshez szükséges információk, adatok begyűjtése, feldolgozása;
b) a tervezést segítő felmérő kérdőívek feldolgozása, elemzése;
c) az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által meghatározásra kerülő fejlesztési intézkedések megvalósíthatóságának, valamint az esélyegyenlőségi és fenntarthatósági szempontok érvényesülésének vizsgálata, javaslatok készítése;
d) a tervezési időszak végén az elkészített tervnek az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagjai számára véleményezésre, majd jóváhagyásra történő benyújtása;
e) az IH által rendelkezésre bocsátott elektronikus tervezési felület folyamatos frissítése;
f) a csoport kötelező képviselete az IH és az FVM VKSZI által szervezett tervezési képzéseken;
g) a terv tartalmának megismertetése a tervezési területen élőkkel;
h) a terv IH általi jóváhagyása után az IH által jelzett esetleges pontosításoknak a HVS-en való elvégzése.
A tervezés folyamata
6. § (1) Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport köteles a 4. § (3) bekezdésében meghatározott hozzáférés kézhezvételétől számított 120 napon belül a 7. § (1) bekezdésében meghatározott főbb tartalmi elemek, valamint az e rendelet 1. számú mellékletében meghatározott források figyelembevételével HVS-t készíteni.
(2) A HVS két részből, az Új Magyarország Vidékfejlesztési Program (a továbbiakban: ÚMVP) III. intézkedéscsoportjának „mikrovállalkozások létrehozásának és fejlesztésének támogatása”, „a turisztikai tevékenység ösztönzése”, „falumegújítás és -fejlesztés”, valamint „a vidéki örökség megőrzése és fenntartható fejlesztése” intézkedéseire építhető Helyi Vidékfejlesztési Tervből, valamint az 1698/2005/EK rendeletben foglaltaknak megfelelő támogatási konstrukciókra építhető LEADER-tervből áll.
(3) E rendelet 3., 4. és 5. számú melléklete tartalmazza azon települések listáját, melyeken az ÚMVP III. intézkedéscsoportjának jogosultjai az ÚMVP III. intézkedéscsoportjának a 6. § (2) bekezdésében meghatározott intézkedései vonatkozásában támogatási kérelmet nyújthatnak be.
(4) A HVS elkészítésének és ütemezésének részletes szabályait tartalmazó formanyomtatványokat, a tervezési segédleteket, útmutatókat az IH az FVM honlapján közleményben teszi közzé.
A stratégia struktúrája és értékelése
7. § (1) A stratégia az alábbi fő elemeket tartalmazza:
a) helyzetelemzés;
b) helyi gazdaságfejlesztési terv;
c) helyi szolgáltatás-, valamint falu- és településfejlesztési terv;
d) LEADER;
e) felzárkóztatási terv.
(2) A HVS-t az IH az alábbi szempontok szerint értékeli:
a) a stratégiai vázlat célkitűzéseihez való igazodás leírása;
b) a helyzetelemzés megalapozottsága, kapcsolódása a térség adottságaihoz;
c) a fejlesztési prioritások kapcsolódása a helyzetfeltárás megállapításaihoz és az ÚMVP célrendszeréhez;
d) a fejlesztési prioritások közötti szinergia, a fejlesztési intézkedések megalapozottsága, kidolgozottsága;
e) a fő fejlesztési prioritások, fejlesztési intézkedéseknek a helyzet/adottság – probléma/lehetőség – megoldási javaslat hármashoz való kapcsolódása;
f) a forrásallokáció indokoltsága (a terv értelmében a gazdaságfejlesztésre, falu- és szolgáltatásfejlesztésre fordítandó forrás aránya a rendelkezésre álló forrásokhoz viszonyítva);
g) a gazdaság-, valamint a szolgáltatás- és falufejlesztési terv megvalósíthatósága, fenntarthatósága;
h) a LEADER fejlesztési elképzelések illeszkedése a gazdaság-, a szolgáltatás- és a falufejlesztési tervhez;
i) innováció a tervben;
j) területközi együttműködések a LEADER-ben, azok illeszkedése a közösség fejlesztési tervéhez;
k) a helyi partnerség, a civil-, üzleti és közszféra közötti együttműködés minősége, a fejleszési terv helyi társadalmi vitájának kiterjedtsége, helyi szereplők bevonása a tervezési folyamatba;
l) a fejlesztési elképzelések célrendszerének megalapozottsága, a célok egymásra épülésének logikája;
m) az esélyegyenlőség érvényesülése a tervezés folyamán és az intézkedések tartalmában;
n) a fenntarthatósági szempontok figyelembevétele a tervben;
o) a fejlesztési elképzelések megvalósításából származó eredmények számszerűsítése, a monitoring indikátorok kidolgozottsága.
Forrásmegosztás
8. § (1) Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport rendelkezésére álló forrása e rendelet 1. számú melléklete szerinti forrásokból áll.
(2)20 Azon előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport, amely az IH döntése alapján LEADER akciócsoporttá válik, a rendelkezésére álló LEADER kiegészítő forrás legfeljebb 20%-át és a 6. § (2) bekezdésében meghatározott, az ÚMVP III. intézkedéscsoportjához tartozó intézkedések terhére rendelkezésre álló forrás 15%-át, amely Helyi Vidékfejlesztési Közösséggé válik, a rendelkezésére álló forrás legfeljebb 15%-át a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 11. §-a szerinti jogi személyiséggel rendelkező szervezeti forma működési költségeire fordíthatja, a fennmaradó összeg legalább 45%-át a helyi vidékfejlesztési tervben „mikrovállalkozások létrehozásának és fejlesztésének támogatása”, valamint „a turisztikai tevékenység ösztönzése” intézkedések megvalósítására, a LEADER-tervben gazdaságfejlesztési intézkedésekre köteles fordítani.
(3)21 Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport a (2) bekezdés szerinti, a jogi személyiséggel rendelkező szervezeti forma működési költségeire fordítható forrásának felhasználása 2013. december 31-ig arányaiban nem haladhatja meg a jogi személyiséggel rendelkező szervezeti forma e rendelet 1. számú melléklete szerinti források (2) bekezdés szerinti, működési költségre fordítható forrással csökkentett összegének (a továbbiakban: fejlesztési forrás) 2013. december 31-ig felhasznált mértékét. Az IH jogosult a működési költségre fordítható forrás és a fejlesztési forrás felhasználásának arányát évente ellenőrizni, és a nem arányos felhasználás esetén az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportot az eltérés okáról írásban beszámoltatni.
(4)22 Az e rendelet 2. számú mellékletében meghatározott forrásokat az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport kizárólag az általa lefedett területen található – e rendelet 2. számú mellékletének „leghátrányosabb helyzetű/elmaradott települések” megnevezésű oszlopában szereplő leghátrányosabb helyzetű kistérségekhez tartozó településekre fordíthatja.
(5) Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport rendelkezésére álló forrásból a gépkocsi, illetve ingatlan vásárlására fordított összeg el nem számolható költségnek minősül.
(6)23 A LEADER terv keretein belül megvalósítandó fejlesztések támogatási intenzitásának maximumait az e rendelet 6. számú mellékletében szereplő táblázat tartalmazza, a Helyi Vidékfejlesztési Stratégiákban meghatározott jogcímcsoportok szerinti bontásban.
A HVI tervezésben betöltött feladata
9. § (1) Az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport területéhez tartozó kistérségekben található valamennyi HVI az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport elismerést elfogadó nyilatkozatának IH-hoz érkezésével az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport tagjává válik. Az érintett HVI azon előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportnak lesz a tagja, amely által lefedett területen lévő bármely település része az érintett HVI-hez tartozó statisztikai kistérségnek. Mind a területileg illetékes, mind az érintett HVI több előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportnak is tagja lehet.
(2) Azon HVI-ket, melyek több előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoportnak is tagjai, a tervezés vonatkozásában titoktartási kötelezettség terheli.
(3) A területileg illetékes HVI köteles a hozzá az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoporttól írásban beérkezett valamennyi kérdést az FVM VKSZI részére írásban vagy elektronikus formában továbbítani. Az FVM VKSZI csak az IH által írásban jóváhagyott formában továbbíthat szakmai információt és válaszolhat meg kérdéseket. Az írásbeli tájékoztatás mellett kizárólag az IH által a tervezési időszakra létrehozott elektronikus felület tekinthető hivatalosnak. A tervezés hivatalos információs felülete az FVM VKSZI hivatalos honlapja.
(4) A területileg illetékes HVI köteles a tervezés aktuális állapotáról az FVM VKSZI-t heti rendszerességgel tájékoztatni, az FVM VKSZI pedig köteles az IH által adott iránymutatás alapján minden szükséges információt a HVI rendelkezésére bocsátani. Az FVM VKSZI önálló, az IH jóváhagyása nélküli kommunikációra sem írásban sem szóban nem jogosult.
(5) A területileg illetékes HVI a 93/2007. (VIII. 29.) FVM rendelet 12. §-ának (3) bekezdése szerint köteles az előzetesen elismert vidékfejlesztési akciócsoport által elfogadott stratégiát véleményezni, majd az IH részére a 6. § (1) bekezdésében meghatározott határidő lejártakor továbbítani.
Záró rendelkezés
10. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba.
(2) Az e rendelet végrehajtásához kapcsolódó formanyomtatványokat az IH közleményben teszi közzé. A formanyomtatványok használata az e rendelet által szabályozott eljárásban kötelező.
Az Európai Unió jogának való megfelelés
11. § Ez a rendelet az Európai Mezőgazdasági Vidékfejlesztési Alapból nyújtandó vidékfejlesztési támogatásokról szóló 1698/2005/EK tanácsi rendelet 61–62. cikkének végrehajtásához szükséges rendelkezéseket állapítja meg.
1. számú melléklet a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez24
|
|
ÚMVP III. intézkedéscsoport |
Tartalmazza az ÚMVP III. |
---|---|---|---|
ACS név |
ACS |
HVK fejlesztési forrás (euroban) |
LEADER fejlesztési forrás (euroban) |
8Palóc+28 |
36 |
4 249 823 |
5 714 475 |
A Bakonyért Helyi Közösség |
29 |
2 961 215 |
4 152 579 |
A Duna összeköt |
21 |
3 359 710 |
4 328 402 |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért |
4 |
3 585 014 |
3 923 375 |
ABAÚJ LEADER Akciócsoport |
81 |
7 399 306 |
9 499 568 |
Alpokalja–Ikva mente LEADER Helyi Közösség |
39 |
3 606 408 |
4 622 274 |
Alsó-Tisza vidék Fejlesztéséért |
12 |
4 104 290 |
4 822 940 |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja |
22 |
2 510 875 |
3 949 647 |
Bakonyalja–Kisalföld kapuja |
25 |
3 051 051 |
3 980 521 |
Balaton-Felvidéki Akciócsoport |
60 |
5 169 673 |
6 099 689 |
Bihar–Sárrét Összefogás |
41 |
8 842 134 |
12 088 612 |
Bonyhádi Helyi Közösség |
41 |
4 012 850 |
5 209 326 |
Borsod–Torna–Gömör |
77 |
8 184 624 |
10 166 993 |
Bükk–Miskolc Térségi Akciócsoport (BÜKK–MAK) |
44 |
6 461 190 |
9 281 542 |
Cserhátalja Helyi Közösség |
26 |
2 362 490 |
3 406 658 |
Dél-balatoni Helyi Közösség |
33 |
3 191 635 |
4 973 066 |
DÉL-MÁTRA |
24 |
3 594 072 |
4 895 299 |
Dél-borsodi Akciócsoport |
37 |
4 980 541 |
6 703 933 |
Déli Napfény + Helyi Közösség |
12 |
2 637 190 |
3 611 942 |
Dél-Zempléni Nektár LEADER Helyi Közösség |
30 |
4 609 576 |
6 482 649 |
DIPO Duna–Ipoly Határmeni Együttműködések |
19 |
1 921 225 |
2 571 149 |
Dunamellék-Felső–Kiskunság– |
26 |
5 971 156 |
7 465 227 |
Duna–Pilis–Gerecse, kalandra hív a régi vármegye! |
22 |
2 876 944 |
4 393 808 |
Eger vidék kincsei |
14 |
2 088 266 |
2 842 215 |
Érmelléki Helyi Közösség |
22 |
6 879 900 |
9 258 709 |
Észak-Hevesi |
33 |
3 779 604 |
5 023 572 |
Észak Tolna Hegyhát Helyi Közösség |
24 |
3 274 948 |
4 195 148 |
Észak-Borsodi LEADER Unió Helyi Közösség |
30 |
3 635 928 |
5 151 980 |
Észak-Kaposi Partnerek |
24 |
1 771 155 |
2 305 735 |
Észak-Kelet Pest Megyei Helyi Közösség |
24 |
3 088 764 |
4 709 716 |
Felső-Bácska |
34 |
7 305 451 |
9 266 743 |
Felső-Homokhátság Helyi Közösség |
13 |
3 498 804 |
4 363 340 |
Felső-Szabolcsi LEADER |
24 |
4 368 365 |
6 123 259 |
Felső-Tisza Völgye |
31 |
3 177 110 |
4 493 584 |
Gerence–Marcal–Rába és Somló Környéke |
44 |
3 267 831 |
4 115 334 |
GERJE-SZTÖK |
13 |
2 550 585 |
3 283 710 |
Göcsej-Hegyhát Helyi Közösség |
70 |
5 550 103 |
6 485 079 |
Hajdúvölgy-Körösmente |
16 |
4 231 481 |
5 742 079 |
HAJT-A Csapat |
14 |
3 241 982 |
4 617 811 |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Akciócsoport |
7 |
6 023 340 |
7 014 967 |
Homokhátság |
14 |
3 375 955 |
4 464 350 |
HORTOBÁGY |
11 |
3 769 110 |
5 764 855 |
Innovatív Dél-Zala |
46 |
3 460 829 |
4 333 958 |
Ipoly-menti Palócok |
50 |
5 654 594 |
7 291 834 |
Jászsági Kistérségi |
17 |
3 410 163 |
5 243 943 |
Kemenesalja-Hegyhát |
58 |
5 071 035 |
6 036 581 |
KERTESZEK FÖLDJE HELYI KÖZÖSSÉG |
19 |
3 167 936 |
4 867 268 |
Kis-Duna-menti Helyi Közösség |
10 |
2 658 664 |
3 396 916 |
Kiskunok Vidékéért Akciócsoport |
24 |
5 019 842 |
6 228 144 |
Koppányvölgye |
56 |
5 798 135 |
7 183 099 |
Körös Sárréti Helyi Közösség |
22 |
5 877 133 |
8 257 374 |
Körösök Völgye Akciócsoport |
18 |
4 768 425 |
5 590 998 |
Közép-Nyírségért és Rétközért |
33 |
5 550 910 |
7 994 989 |
Közép-Tisza–Zagyva Vidékfejlesztési Társaság LEADER Közösség |
17 |
2 486 937 |
3 927 107 |
Kunsági Helyi Közösség |
12 |
2 930 406 |
3 469 289 |
Maros-völgyi Helyi Közösség |
17 |
2 341 138 |
3 901 159 |
Mecsekvidék |
38 |
2 675 888 |
3 444 991 |
Mecsek-Völgység-Hegyhát |
46 |
3 624 040 |
4 442 506 |
MEZŐFÖLD Helyi Közösség |
10 |
1 898 886 |
2 381 036 |
Mezőföldi Híd |
18 |
3 312 340 |
4 549 716 |
Nagykunságért LEADER Helyi Közösség |
8 |
4 583 003 |
5 200 922 |
Nyírség Fejlődéséért |
26 |
4 514 047 |
6 303 494 |
Nyírség Helyi Közösség |
18 |
5 292 229 |
6 396 790 |
NYUGAT KAPUJA |
30 |
1 903 048 |
2 332 056 |
Ormánságtól a Szársomlyóig |
88 |
7 073 244 |
8 370 539 |
Őrség Határok Nélkül |
49 |
2 315 698 |
2 911 164 |
Pannonhalmai-Sokoróaljai-Rábcatorok Helyi Közösség |
65 |
7 926 749 |
10 117 540 |
Rábaköz |
44 |
3 485 619 |
4 676 391 |
Rinya–Dráva Szövetség |
41 |
4 435 576 |
5 960 526 |
Sárköz–Dunavölgye–Siómente Helyi Közösség |
25 |
3 185 344 |
4 266 823 |
Sárvíz Helyi Közösség |
30 |
5 373 523 |
6 974 926 |
Somló–Marcalmente–Bakonyalja LEADER Akciócsoport Közhasznú Egyesület |
34 |
2 394 559 |
2 958 598 |
Strázsa–Felső-Tápió |
12 |
1 563 796 |
2 335 632 |
Szatmár Helyi Közösség |
75 |
8 803 552 |
11 856 482 |
Szigetköz–Mosoni-sík Helyi Közösség |
34 |
4 549 540 |
5 819 316 |
SZINERGIA LEADER KÖZÖSSÉG |
66 |
5 024 391 |
5 796 985 |
Szobi Kistérségi Helyi Közösség |
17 |
1 806 422 |
2 467 653 |
Tisza-menti LEADER Helyi Közösség |
8 |
1 130 391 |
1 802 808 |
Tisza-tó Térsége |
15 |
3 847 400 |
5 693 999 |
Tisza–Tarna–Rima-Menti LEADER Akciócsoport |
34 |
5 049 316 |
6 773 564 |
TISZATÉR |
16 |
2 417 176 |
4 549 146 |
Tiszától a homokhátságig LEADER fejlesztési csoport |
16 |
5 073 793 |
5 811 241 |
Tiszazugért |
10 |
2 572 032 |
3 241 250 |
Vasi Őrtorony |
82 |
6 879 227 |
8 075 035 |
Velencei-tó Helyi Közösség |
9 |
881 076 |
1 606 480 |
Vértes–Gerecse |
38 |
5 399 812 |
7 117 684 |
VIDÉKÜNK A JÖVŐNK HELYI KÖZÖSSÉG |
42 |
3 608 764 |
4 679 943 |
Völgy Vidék Helyi Akciócsoport |
17 |
2 361 504 |
3 425 088 |
zAGYvaság |
12 |
1 985 083 |
2 901 210 |
Zala Termálvölgye |
33 |
2 810 775 |
3 658 227 |
Zala Zöld Szíve |
53 |
4 247 681 |
5 232 227 |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig |
44 |
3 392 380 |
4 218 088 |
ZALAI TÉMAUTAK |
31 |
2 249 821 |
2 811 650 |
Zempléni Tájak Helyi Közösség |
55 |
7 353 042 |
8 923 496 |
ZENGŐ-DUNA HELYI KÖZÖSSÉG |
60 |
5 565 059 |
6 711 910 |
Zselici Lámpások |
49 |
4 408 409 |
5 676 763 |
2. számú melléklet a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez25
|
Előzetesen elismert ACS neve |
Megalapított jogi személyiségű LEADER HACS szervezet név |
---|---|---|
1. |
8 Palóc+28 |
36 Jó Palóc Közhasznú Egyesület |
2. |
A Bakonyért Helyi Közösség |
„A BAKONYÉRT” Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület |
3. |
A Duna összeköt |
Duna Összeköt Egyesület |
4. |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért Egyesület |
5. |
Abaúj Leader Akciócsoport |
Abaúj Leader Egyesület |
6. |
Alpokalja Ikva mente LEADER Helyi Közösség |
Alpokalja-Ikvamente Leader Egyesület |
7. |
Alsó-Tisza Vidék Fejlesztéséért |
Alsó-Tisza Vidék Fejlesztéséért Egyesület |
8. |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja Egyesület |
9. |
Bakonyalja-Kisalföld kapuja |
Bakonyalja-Kisalföld kapuja Vidékfejlesztési Egyesület |
10. |
Balaton-Felvidéki Akciócsoport |
Éltető Balaton-felvidékért Egyesület |
11. |
Bihar Sárrét Összefogás |
Bihar-Sárrét Összefogás Vidékfejlesztési |
12. |
Bonyhádi Helyi Közösség |
Tolnai Hármas Összefogás Nonprofit Kft. |
13. |
Borsod-Torna-Gömör |
Borsod-Torna-Gömör Egyesület |
14. |
Börzsöny-Duna-Ipoly (Szobi HK) |
Börzsöny-Duna-Ipoly Vidékfejlesztési Egyesület |
15. |
Bükk-Miskolc Térségi Akciócsoport |
BÜKK-MAK LEADER Nonprofit Kft. |
16. |
Cserhátalja Helyi Közösség |
Cserhátalja LEADER Nonprofit Kft. |
17. |
Dél-balatoni Helyi Közösség |
Dél-balatoni LEADER Nonprofit |
18. |
Dél-Borsodi Akciócsoport |
Dél-Borsodi LEADER Egyesület |
19. |
Déli Napfény |
Déli Napfény Nonprofit Kft. |
20. |
Dél-Mátra |
Dél-Mátra Közhasznú Egyesület |
21. |
Dél-Zempléni Nektár LEADER Helyi Közösség |
Dél-Zempléni Nektár LEADER Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
22. |
DIPO Duna-Ipoly Határmenti Együttműködések |
DIPO Duna-Ipoly Határmenti Együttműködés Helyi Közössége Közhasznú Egyesület |
23. |
Dunamellék-Felső-Kiskunság-Homokhátság-Sárköz Helyi Közösség |
Dunamellék LEADER Egyesület |
24. |
Duna-Pilis-Gerecse, kalandra hív a vármegye! |
„Duna-Pilis-Gerecse” Vidékfejlesztési Egyesület |
25. |
Eger vidék kincsei |
Eger Vidék Kincsei Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
26. |
Érmelléki Helyi Közösség |
Érmelléki Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
27. |
Észak Hevesi |
Észak Hevesi Vidék Fejlődéséért Közhasznú Egyesület |
28. |
Észak-Borsodi LEADER Unió Helyi Közösség |
Észak-Borsodi LEADER Unió Helyi Közösség Egyesület |
29. |
Észak-Kaposi Partnerek |
Észak-Kaposi Partnerek Vidékfejlesztési Egyesület |
30. |
Észak-Kelet Pest Megyei Helyi Közösség |
Észak-Kelet Pest Megyei Leader Egyesület |
31. |
Észak-Tolna Hegyhát Helyi Közösség |
3-as KÉZFOGÁS Nonprofit Kft. |
32. |
Felső-Bácska |
Felső-Bácska Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
33. |
Felső-Homokhátság Helyi Közösség |
Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
34. |
Felső-Szabolcsi LEADER |
Felső-Szabolcsi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
35. |
Felső-Tisza Völgye |
Felső-Tisza Völgye Vidékfejlesztési Egyesület |
36. |
Gerence-Marcal-Somló |
Gerence-Marcal-Rába és Somló Környéke Vidékfejlesztési Egyesület |
37. |
GERJE-SZTŐK |
GERJE-SZTŐK Helyi Vidékfejlesztési Közösség Egyesület |
38. |
Göcsej-Hegyhát |
Göcsej-Hegyhát Leader Egyesület |
39. |
Hajdúvölgy - Körösmente |
Hajdúvölgy - Körösmente Térség Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
40. |
HAJT-A Csapat |
HAJT-A Csapat Egyesület |
41. |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Akciócsoport |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Nonprofit Kft. |
42. |
Homokhátság |
Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
43. |
Hortobágy |
Hortobágyi LEADER Nonprofit Kft. |
44. |
Innovatív Dél-Zala |
Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület |
45. |
Ipoly-menti Palócok |
Ipoly-menti Palócok Térségfejlesztő Egyesülete |
46. |
Jászsági Kistérségi |
Jászsági Kistérségi Helyi Közösség Egyesülete |
47. |
Kemenesalja-Hegyhát |
Sághegy Leader Egyesület |
48. |
Kertészek Földje Helyi Közösség |
Kertészek Földje Akciócsoport Egyesület |
49. |
Kis-Duna-menti Helyi Közösség |
Kis-Duna-menti Vidékfejlesztési Egyesület |
50. |
Kiskunok Vidékéért Akciócsoport |
Kiskunok Vidékéért Egyesület |
51. |
Koppányvölgye |
Koppányvölgyi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
52. |
Körösök Völgye Akciócsoport |
Körösök Völgye Akciócsoport Nonprofit Kft. |
53. |
Körös-Sárréti Helyi Közösség |
Körös-Sárréti Vidékfejlesztési Egyesület |
54. |
Közép-Nyírségért és Rétközért |
Közép-Nyírségért és Rétközért Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
55. |
Közép-Tisza-Zagyva Vidékfejlesztési Társaság LEADER Közösség |
Közép-Tisza-Zagyva Vidékfejlesztési Egyesület |
56. |
Kunsági Helyi Közösség |
ÜDE-KUNSÁG Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
57. |
Maros-völgyi Helyi Közösség |
Maros-völgyi LEADER Egyesület |
58. |
Mecsek-Völgység-Hegyhát |
Mecsek-Völgység-Hegyhát Egyesület |
59. |
Mecsekvidék |
Mecsekvidék Helyi Közösség Egyesület |
60. |
MEZŐFÖLD Helyi Közösség |
MEZŐFÖLD Helyi Közösség Egyesület |
61. |
Mezőföldi Híd |
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület |
62. |
Nagykunságért LEADER Helyi Közösség |
Nagykunságért Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
63. |
Nyírség Fejlődéséért |
Nyírség Fejlődéséért LEADER Egyesület |
64. |
Nyírség Helyi Közösség |
Nyírség Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
65. |
Nyugat Kapuja |
UTIRO Leader Egyesület |
66. |
Ormánságtól a Szársomlyóig |
Dél Baranya Határmenti Települések Egyesülete |
67. |
Őrség Határok Nélkül |
Őrség Határok Nélkül Egyesület |
68. |
Pannonhalmai-Sokoróaljai-Rábcatorok Helyi Közösség |
Pannónia Kincse LEADER Egyesület |
69. |
Rábaköz |
Rábaköz Vidékfejlesztési Egyesület |
70. |
Rinya-Dráva Szövetség |
Rinya-Dráva Szövetség |
71. |
Sárköz-Dunavölgye-Siómente Helyi Közösség |
Sárköz-Dunavölgye-Siómente Egyesület |
72. |
SÁRVÍZ Helyi Közösség |
Sárvíz Helyi Közösség Egyesület |
73. |
Somló-Marcalmente-Bakonyalja |
Somló-Marcalmente-Bakonyalja Leader Akciócsoport Közhasznú Egyesület |
74. |
Strázsa-Felső Tápió |
Strázsa-Felső Tápió Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
75. |
Szatmár Helyi Közösség |
Szatmár Leader Egyesület |
76. |
Szigetköz Mosoni-sík Helyi Közösség |
Szigetköz-Mosoni-sík LEADER Egyesület |
77. |
Szinergia LEADER Közösség |
Szinergia Egyesület |
78. |
Tisza-menti LEADER Helyi Közösség |
Tisza-menti Leader Közhasznú Egyesület |
79. |
Tisza-Tarna-Rima-Menti LEADER Akciócsoport |
Tisza-Tarna-Rima Mente Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
80. |
Tiszatér |
Tiszatér Leader Egyesület |
81. |
Tisza-tó Térsége |
Tisza-tó Térsége Leader Egyesület |
82. |
Tiszától a homokhátságig LEADER fejlesztési csoport |
Homokhátság Fejlődéséért Közhasznú Nonprofit Kft. |
83. |
Tiszazugért |
TISZAZUGI-LEADER Vidékfejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. |
84. |
Vasi Őrtorony |
Vasi Őrtorony Közhasznú Egyesület |
85. |
Velencei-tó Helyi Közösség |
Velencei-tó Térségfejlesztő Egyesület |
86. |
Vértes-Gerecse |
Vértes-Gerecse Vidékfejlesztési Közösség közhasznú egyesület |
87. |
Vidékünk a jövőnk Helyi Közösség |
Vidékünk a Jövőnk Szövetség |
88. |
Völgy Vidék Helyi Akciócsoport |
Völgy Vidék Vidékfejlesztési Közösség Közhasznú Egyesület |
89. |
zAGYvaság |
Zagyvaság Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
90. |
Zala Termálvölgye |
Zala Termálvölgye Egyesület |
91. |
Zala Zöld Szíve |
Zala Zöld Szíve Vidékfejlesztési Egyesület |
92. |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig Egyesület |
93. |
Zalai Témautak |
Zalai Témautak Szolgáltató Nonprofit Kft. |
94. |
Zempléni Tájak Helyi Közösség |
Zempléni Tájak Vidékfejlesztési Egyesület |
95. |
Zengő-Duna Helyi Közösség |
Zengő-Duna Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
96. |
Zselici Lámpások |
Zselici Lámpások Vidékfejlesztési Egyesület |
3. számú melléklet a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez26
Sorszám |
HACS neve |
Az 1. melléklet szerinti, |
---|---|---|
1 |
36 Jó Palóc Közhasznú Egyesület |
43 632 868 |
2 |
3-as KÉZFOGÁS Nonprofit Kft. |
33 623 841 |
3 |
A Bakonyért Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület |
30 402 749 |
4 |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért Egyesület |
36 807 284 |
5 |
Abaúj Leader Egyesület |
75 968 562 |
6 |
Alpokalja-Ikvamente Leader Egyesület |
37 026 933 |
7 |
Alsó-Tisza Vidék Fejlesztéséért Egyesület |
42 138 683 |
8 |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja Egyesület |
25 779 116 |
9 |
Bakonyalja Kisalföld Kapuja Vidékfejlesztési Egyesület |
31 325 094 |
10 |
Bihar-Sárrét Összefogás Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
90 782 056 |
11 |
Borsod-Torna-Gömör Egyesület |
84 031 410 |
12 |
Börzsöny-Duna-Ipoly Vidékfejlesztési Egyesület |
18 546 507 |
13 |
BÜKK-MAK LEADER Nonprofit Kft |
66 336 940 |
14 |
Cserhátalja LEADER Nonprofit Kft. |
24 255 648 |
15 |
„Dél-Balatoni Leader” Vidékfejlesztési Nonprofit Zrt. |
32 768 468 |
16 |
Dél Baranya Határmenti Települések Egyesülete |
72 620 888 |
17 |
Dél-Borsodi LEADER Egyesület |
51 135 139 |
18 |
Déli Napfény Nonprofit Kft. |
27 075 990 |
19 |
Dél-Mátra Közhasznú Egyesület |
36 900 283 |
20 |
Dél-Zempléni Nektár LEADER Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
47 326 443 |
21 |
DIPO Duna-Ipoly Határmenti Együttműködés Helyi Közössége Közhasznú Egyesület |
19 725 188 |
22 |
Duna Összeköt Egyesület |
34 494 092 |
23 |
Dunamellék-Leader Egyesület |
61 305 768 |
24 |
„Duna-Pilis-Gerecse” Vidékfejlesztési Egyesület |
29 537 540 |
25 |
Eger Vidék Kincsei Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
21 440 195 |
26 |
Éltető Balaton-felvidékért Egyesület |
53 076 958 |
27 |
Érmelléki Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
70 635 829 |
28 |
Észak Hevesi Vidék Fejlődésért Közhaszú Egyesület |
38 805 137 |
29 |
Észak Kelet-Pest Megyei Leader Egyesület |
31 712 291 |
30 |
Észak-Borsodi Leader Unió Helyi Közösség Egyesület |
37 330 018 |
31 |
Észak-Kaposi Partnerek Vidékfejlesztési Egyesület |
18 184 422 |
32 |
Felső-Bácska Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
75 004 955 |
33 |
Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
35 922 168 |
34 |
Felső-Szabolcsi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
44 849 936 |
35 |
Felső-Tisza Völgye Vidékfejlesztési Egyesület |
32 619 340 |
36 |
Gerence-Marcal-Rába és Somló Környéke Vidékfejlesztési Egyesület |
23 922 814 |
37 |
GERJE-SZTÖK Helyi Vidékfejlesztési Közösség Egyesület |
26 186 819 |
38 |
Göcsej-Hegyhát Leader Egyesület |
56 982 823 |
39 |
Hajdúvölgy-Körösmente Térség Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
43 444 551 |
40 |
HAJT-A Csapat Egyesület |
33 285 380 |
41 |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Nonprofit Kft. |
61 841 540 |
42 |
Homokhátság Fejlődéséért Nonprofit Kft. |
52 092 556 |
43 |
Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
34 660 879 |
44 |
Hortobágyi LEADER Nonprofit Kft. |
38 697 395 |
45 |
Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület |
35 532 279 |
46 |
Ipoly-menti Palócok Térségfejlesztő Egyesület |
58 055 631 |
47 |
Jászsági Kistérségi Helyi Közösség Egyesület |
35 012 092 |
48 |
Kertészek Földje Akciócsoport Egyesület |
32 525 151 |
49 |
Kis-Duna-menti Vidékfejlesztési Egyesület |
27 296 463 |
50 |
Kiskunok Vidékéért Egyesület |
51 538 642 |
51 |
Koppányvölgyi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
59 529 364 |
52 |
Körösök Völgye Akciócsoport Nonprofit Kft. |
48 957 347 |
53 |
Körös-Sárréti Vidékfejlesztési Egyesület |
60 340 435 |
54 |
Közép-Nyírségért és Rétközért Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
56 991 109 |
55 |
Közép-Tisza-Zagyva Vidékfejlesztési Egyesület |
25 533 344 |
56 |
Maros-völgyi LEADER Egyesület |
24 036 427 |
57 |
Mecsekvidék Helyi Közösség Egyesület |
27 473 302 |
58 |
Mecsek-Völgység-Hegyhát Egyesület |
37 207 964 |
59 |
MEZŐFÖLD Helyi Közösség Egyesület |
19 495 834 |
60 |
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület |
34 007 744 |
61 |
Nagykunságért Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
47 053 622 |
62 |
Nyírség Fejlődéséért LEADER Egyesület |
46 345 652 |
63 |
Nyírség Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
54 335 235 |
64 |
Őrség Határok Nélkül Egyesület |
23 775 236 |
65 |
Pannónia Kincse LEADER Egyesület |
81 383 812 |
66 |
Rábaköz Vidékfejlesztési Egyesület |
35 786 797 |
67 |
Rinya-Dráva Szövetség Egyesület |
45 539 991 |
68 |
Sághegy Leader Egyesület |
52 064 239 |
69 |
Sárköz-Dunavölgye-Siómente Egyesület |
31 741 462 |
70 |
Sárvíz Helyi Közösség Egyesület |
55 169 879 |
71 |
Somló-Marcalmente-Bakonyalja Leader Akciócsoport Közhasznú Egyesület |
30 173 233 |
72 |
Strázsa-Felső Tápió Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
16 055 470 |
73 |
Szatmár Leader Egyesület |
90 385 935 |
74 |
Szigetköz-Mosoni-sik LEADER Egyesület |
46 710 058 |
75 |
Szinergia Egyesület |
51 585 349 |
76 |
Tisza-menti Leader Közhasznú Egyesület |
11 605 707 |
77 |
Tisza-Tarna-Rima-Mente Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
51 841 251 |
78 |
Tiszatér Leader Egyesület |
24 817 109 |
79 |
Tisza-tó Térsége Leader Egyesület |
39 501 196 |
80 |
TISZAZUGI-LEADER Vidékfejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. |
26 407 013 |
81 |
Tolnai Hármas Összefogás Nonprofit Kft. |
41 199 870 |
82 |
UTIRO Leader Egyesület |
19 538 563 |
83 |
ÜDE-KUNSÁG Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
30 086 434 |
84 |
Vasi Őrtorony Közhasznú Egyesület |
70 628 919 |
85 |
Velencei-tó Térségfejlesztő Egyesület |
9 045 994 |
86 |
Vértes-Gerecse Vidékfejlesztési Közösség |
55 439 788 |
87 |
Vidékünk a Jövőnk Szövetség |
37 051 125 |
88 |
Völgy Vidék Vidékfejlesztési Közösség Közhasznú Egyesület |
24 245 526 |
89 |
Zagyvaság Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
20 380 817 |
90 |
Zala Termálvölgye Egyesület |
28 858 184 |
91 |
Zala Zöld Szíve Vidékfejlesztési Egyesület |
43 610 875 |
92 |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig Egyesület |
34 829 517 |
93 |
Zalai Témautak Szolgáltató Nonprofit Kft. |
23 098 878 |
94 |
Zempléni Tájak Vidékfejlesztési Egyesület |
75 493 571 |
95 |
Zengő-Duna Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
57 136 374 |
96 |
Zselici Lámpások Vidékfejlesztési Egyesület |
45 261 070 |
4. számú melléklet a 147/2007. (XII. 3.) FVM rendelethez27
Sorszám |
HACS |
2011. évi HVS felülvizsgálat során |
---|---|---|
1 |
36 Jó Palóc Közhasznú Egyesület |
140 478 387 |
2 |
3-as Kézfogás Nonprofit Kft. |
122 343 931 |
3 |
A Bakonyért Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület |
102 247 147 |
4 |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért Egyesület |
57 108 870 |
5 |
Abaúj LEADER Egyesület |
238 962 236 |
6 |
Alpokalja-Ikva Mente LEADER Egyesület |
105 989 904 |
7 |
Alsó-Tisza Vidék Fejlesztéséért Egyesület |
87 840 237 |
8 |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja Egyesület |
92 616 912 |
9 |
Bakonyalja-Kisalföld Kapuja Vidékfejlesztési Egyesület |
101 354 012 |
10 |
Bihar-Sárrét Összefogás Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
187 844 988 |
11 |
BORSOD-TORNA-GÖMÖR Egyesület |
216 939 301 |
12 |
Börzsöny-Duna-Ipoly Vidékfejlesztési Egyesület |
70 746 853 |
13 |
BÜKK-MAK LEADER Nonprofit Kft. |
190 351 828 |
14 |
Cserhátalja LEADER Nonprofit Kft. |
109 347 071 |
15 |
Dél-Balatoni LEADER Vidékfejlesztési Nonprofit Zrt. |
132 039 628 |
16 |
DÉL-BARANYA HATÁRMENTI TELEPÜLÉSEK |
232 546 334 |
17 |
Dél-Borsodi LEADER Egyesület |
150 495 826 |
18 |
Déli Napfény Nonprofit Kft. |
81 981 178 |
19 |
Dél-Mátra Közhasznú Egyesület |
106 190 703 |
20 |
Dél-Zempléni Nektár LEADER Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
149 080 512 |
21 |
DIPO Duna-Ipoly Határmenti Együttműködések Helyi Közösségek Közhasznú Egyesület |
69 414 112 |
22 |
Duna Összeköt Egyesület |
107 200 653 |
23 |
Dunamellék-Felső-Kiskunság-Homokhátság -Sárköz LEADER Egyesület |
158 134 698 |
24 |
Duna-Pilis-Gerecse Vidékfejlesztési Egyesület |
102 344 233 |
25 |
Eger Vidék Kincsei Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
64 879 531 |
26 |
Éltető Balaton-felvidékért Egyesület |
147 529 994 |
27 |
Érmelléki Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
84 175 396 |
28 |
Észak Hevesi Vidék Fejlődéséért Közhasznú Egyesület |
124 858 874 |
29 |
Észak Kaposi Partnerek Vidékfejlesztési Egyesület |
95 866 321 |
30 |
Észak Kelet - Pest Megyei LEADER Egyesület |
113 060 504 |
31 |
Észak-Borsodi LEADER Unió Helyi Közösség Egyesület |
142 057 781 |
32 |
Felső-Bácska Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
178 211 590 |
33 |
Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
71 387 582 |
34 |
Felső-Szabolcsi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
131 698 393 |
35 |
Felső-Tisza Völgye Vidékfejlesztési Egyesület |
138 941 570 |
36 |
Gerence-Marcal-Rába és Somló Környéke Vidékfejlesztési Egyesület |
105 695 254 |
37 |
Gerje-sztők Helyi Vidékfejlesztési Közösség Egyesület |
92 305 969 |
38 |
Göcsej-Hegyhát LEADER Egyesület |
159 393 167 |
39 |
Hajdúvölgy-Körösmente Térség Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
123 143 801 |
40 |
Hajt-A Csapat Egyesület |
102 118 391 |
41 |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Nonprofit Kft. |
69 005 658 |
42 |
Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
111 523 603 |
43 |
Homokhátság Fejlődéséért Nonprofit Kft. |
111 069 479 |
44 |
Hortobágyi LEADER Nonprofit Kft. |
100 760 662 |
45 |
Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület |
124 407 055 |
46 |
Ipoly-Menti Palócok Térségfejlesztő Egyesület |
161 303 350 |
47 |
Jászsági Kistérségi Helyi Közösség Egyesület |
125 525 836 |
48 |
KERTÉSZEK FÖLDJE AKCIÓCSOPORT EGYESÜLET |
139 252 055 |
49 |
Kis-Duna-Menti Vidékfejlesztési Egyesület |
66 037 655 |
50 |
Kiskunok Vidékéért Egyesület |
129 004 969 |
51 |
Koppányvölgyi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
162 180 822 |
52 |
Körösök Völgye Akciócsoport Nonprofit Kft. |
102 794 917 |
53 |
Körös-Sárréti Vidékfejlesztési Egyesület |
157 183 715 |
54 |
Közép-Nyírségért és Rétközért Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
173 603 484 |
55 |
KÖZÉP-TISZA-ZAGYVA VIDÉKFEJLESZTÉSI Egyesület |
106 497 989 |
56 |
Maros-völgyi LEADER Egyesület |
96 190 467 |
57 |
Mecsekvidék Helyi Közösség Egyesület |
111 107 417 |
58 |
Mecsek-Völgység-Hegyhát Egyesület |
146 621 188 |
59 |
Mezőföld Helyi Közösség Egyesület |
77 673 317 |
60 |
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület |
97 881 123 |
61 |
Nagykunságért Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
81 487 030 |
62 |
Nyírség Fejlődéséért LEADER Egyesület |
152 625 655 |
63 |
Nyírség Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
130 053 865 |
64 |
Őrség Határok Nélkül Egyesület |
123 583 319 |
65 |
Pannónia Kincse LEADER Egyesület |
194 065 546 |
66 |
Rábaköz Vidékfejlesztési Egyesület |
116 219 595 |
67 |
Rinya-Dráva Szövetség |
154 653 398 |
68 |
Sághegy LEADER Egyesület |
139 706 563 |
69 |
Sárköz-Dunavölgye-Siómente Egyesület |
108 616 111 |
70 |
Sárvíz Helyi Közösség |
126 851 258 |
71 |
Somló-Marcalmente-Bakonyalja LEADER Akciócsoport Közhasznú Egyesület |
121 405 598 |
72 |
Strázsa-Felső Tápió Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
75 375 651 |
73 |
Szatmár LEADER Egyesület |
254 417 384 |
74 |
Szigetköz-Mosoni-Sik LEADER Egyesület |
106 570 811 |
75 |
Szinergia Egyesület |
185 474 848 |
76 |
Tisza-menti LEADER Közhasznú Egyesület Kht. |
78 999 610 |
77 |
Tisza-Tarna-Rima-Mente Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
157 467 506 |
78 |
Tiszatér LEADER Egyesület |
119 164 481 |
79 |
TISZA-TÓ Térsége LEADER Egyesület |
118 837 926 |
80 |
Tiszazugi-LEADER Vidékfejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. |
95 488 511 |
81 |
Tolnai Hármas Összefogás Nonprofit Kft. |
136 504 630 |
82 |
UTIRO LEADER Egyesület |
74 155 509 |
83 |
Üde-Kunság Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
90 645 252 |
84 |
Vasi Őrtorony Közhasznú Egyesület |
178 241 176 |
85 |
Velencei-tó Térségfejlesztő Egyesület |
44 353 857 |
86 |
Vértes-Gerecse Vidékfejlesztési Közösség |
126 965 424 |
87 |
Vidékünk a Jövőnk Szövetség |
147 614 252 |
88 |
VÖLGY VIDÉK VIDÉKFEJLESZTÉSI KÖZÖSSÉG KÖZHASZNÚ Egyesület |
82 033 097 |
89 |
Zagyvaság Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
74 861 777 |
90 |
Zala Termálvölgye Egyesület |
105 612 986 |
91 |
Zala Zöld Szíve Vidékfejlesztési Egyesület |
145 722 423 |
92 |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig Egyesület |
116 070 857 |
93 |
Zalai Témautak Szolgáltató Nonprofit Kft. |
88 708 282 |
94 |
Zempléni Tájak Vidékfejlesztési Egyesület |
184 915 175 |
95 |
ZENGŐ-DUNA Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
162 988 081 |
96 |
Zselici Lámpások Vidékfejlesztési Egyesület |
151 813 689 |
5. számú melléklet a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez28
Sorszám |
HACS megnevezés |
2011-től a Helyi Akciócsoport |
Helyi Akciócsoport által |
---|---|---|---|
1 |
36 Jó Palóc Közhasznú Egyesület |
111 538 328 |
44 615 331 |
2 |
3-as Kézfogás Nonprofit Kft. |
97 139 765 |
38 855 906 |
3 |
A Bakonyért Vidékfejlesztési Akciócsoport Egyesület |
84 969 428 |
33 987 771 |
4 |
A Vásárhelyi Vidék Jövőjéért Egyesület |
45 134 882 |
27 080 929 |
5 |
Abaúj Leader Egyesület |
189 733 445 |
75 893 378 |
6 |
Alpokalja-Ikva Mente Leader Egyesület |
88 362 586 |
53 017 552 |
7 |
Alsó-Tisza Vidék Fejlesztéséért Egyesület |
76 718 623 |
30 687 449 |
8 |
Bakony és Balaton Keleti Kapuja Egyesület |
59 583 303 |
35 749 982 |
9 |
Bakonyalja-Kisalföld Kapuja Vidékfejlesztési Egyesület |
84 497 695 |
33 799 078 |
10 |
Bihar-Sárrét Összefogás Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
149 146 900 |
59 658 760 |
11 |
BORSOD-TORNA-GÖMÖR Egyesület |
172 247 472 |
68 898 989 |
12 |
Börzsöny-Duna-Ipoly Vidékfejlesztési Egyesület |
61 789 465 |
37 073 679 |
13 |
BÜKK-MAK LEADER Nonprofit Kft. |
124 823 237 |
49 929 295 |
14 |
Cserhátalja Leader Nonprofit Kft. |
91 161 418 |
36 464 567 |
15 |
Dél-Balatoni Leader Vidékfejlsztési Nonprofit Zrt. |
64 917 217 |
38 950 330 |
16 |
DÉL-BARANYA HATÁRMENTI TELEPÜLÉSEK |
184 639 288 |
73 855 715 |
17 |
Dél-Borsodi LEADER Egyesület |
119 492 067 |
47 796 827 |
18 |
Déli Napfény Nonprofit Kft. |
71 601 391 |
28 640 556 |
19 |
Dél-Mátra Közhasznú Egyesület |
88 529 990 |
35 411 996 |
20 |
Dél-Zempléni Nektár Leader Vidékfejl. Nonprofit Kft. |
118 368 323 |
47 347 329 |
21 |
DIPO Duna-Ipoly Határmenti Együttműködések Helyi Közösségek Közhasznú Egyesület |
52 775 545 |
31 665 327 |
22 |
Duna Összeköt Egyesület |
89 371 974 |
35 748 789 |
23 |
Dunamellék-Felső-Kiskunság-Homokhátság-Sárköz Leader Egyesület |
125 557 249 |
50 222 900 |
24 |
Duna-Pilis-Gerecse Vidékfejlesztési Egyesület |
85 323 231 |
34 129 292 |
25 |
Eger Vidék Kincsei Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
48 394 976 |
29 036 985 |
26 |
Éltető Balaton-felvidékért Egyesület |
117 137 229 |
46 854 892 |
27 |
Érmelléki Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
137 642 669 |
55 057 068 |
28 |
Észak Hevesi Vidék Fejlődéséért Közhasznú Egyesület |
99 136 603 |
39 654 641 |
29 |
Észak Kaposi Partnerek Vidékfejlesztési Egyesület |
83 728 510 |
33 491 404 |
30 |
Észak Kelet - Pest Megyei Leader Egyesület |
88 785 415 |
53 271 249 |
31 |
Észak-Borsodi LEADER Unió Helyi Közösség Egyesület |
112 792 350 |
45 116 940 |
32 |
Felső-Bácska Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
141 498 086 |
56 599 234 |
33 |
Felső-Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
55 485 083 |
33 291 050 |
34 |
Felső-Szabolcsi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
104 567 108 |
41 826 843 |
35 |
Felső-Tisza Völgye Vidékfejlesztési Egyesület |
110 318 112 |
44 127 245 |
36 |
Gerence-Marcal-Rába és Somló Környéke Vidékfejlesztési Egyesület |
88 116 939 |
35 246 776 |
37 |
Gerje-sztők Helyi Vidékfejlesztési Közösség Egyesület |
80 618 941 |
32 247 576 |
38 |
Göcsej-Hegyhát Leader Egyesület |
126 556 460 |
50 622 584 |
39 |
Hajdúvölgy-Körösmente Térség Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
97 774 853 |
39 109 941 |
40 |
Hajt-A Csapat Egyesület |
85 134 949 |
51 080 970 |
41 |
HA-VER Hajdúsági Versenyképesség Nonprofit Kft. |
32 375 569 |
24 425 341 |
42 |
Homokhátság Vidékfejlesztési Egyesület |
92 975 968 |
37 190 387 |
43 |
Homokhátság Fejlődéséért Nonprofit Kft. |
88 626 362 |
35 450 545 |
44 |
Hortobágyi Leader Nonprofit Kft. |
84 003 026 |
50 401 816 |
45 |
Innovatív Dél-Zala Vidékfejlesztési Egyesület |
98 777 864 |
39 511 145 |
46 |
Ipoly-Menti Palócok Térségfejlesztő Egyesület |
128 073 126 |
51 229 250 |
47 |
Jászsági Kistérségi Helyi Közösség Egyesület |
99 666 164 |
39 866 465 |
48 |
KERTÉSZEK FÖLDJE AKCIÓCSOPORT EGYESÜLET |
110 564 634 |
44 225 854 |
49 |
Kis-Duna-Menti Vidékfejlesztési Egyesület |
57 451 342 |
34 470 805 |
50 |
Kiskunok Vidékéért Egyesület |
102 428 558 |
40 971 423 |
51 |
Koppányvölgyi Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
111 103 999 |
44 441 600 |
52 |
Körösök Völgye Akciócsoport Nonprofit Kft. |
84 003 415 |
33 601 366 |
53 |
Körös-Sárréti Vidékfejlesztési Egyesület |
124 802 179 |
49 920 872 |
54 |
Közép-Nyírségért és Rétközért Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
137 839 299 |
55 135 720 |
55 |
KÖZÉP-TISZA-ZAGYVA VIDÉKFEJLESZTÉSI Egyesület |
68 513 427 |
41 108 056 |
56 |
Maros-völgyi Leader Egyesület |
84 011 616 |
33 604 646 |
57 |
Mecsekvidék Helyi Közösség Egyesület |
92 628 999 |
37 051 600 |
58 |
Mecsek-Völgység-Hegyhát Egyesület |
116 415 647 |
46 566 259 |
59 |
Mezőföld Helyi Közösség Egyesület |
67 838 956 |
40 703 374 |
60 |
Mezőföldi Híd Térségfejlesztő Egyesület |
85 488 215 |
34 195 286 |
61 |
Nagykunságért Térségi Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
71 169 808 |
42 701 885 |
62 |
Nyírség Fejlődéséért Leader Egyesület |
121 183 128 |
48 473 251 |
63 |
Nyírség Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
103 261 370 |
41 304 548 |
64 |
Őrség Határok Nélkül Egyesület |
98 123 826 |
39 249 530 |
65 |
Pannónia Kincse Leader Egyesület |
142 009 735 |
56 803 894 |
66 |
Rábaköz Vidékfejlesztési Egyesület |
92 116 630 |
36 846 652 |
67 |
Rinya-Dráva Szövetség |
122 793 135 |
49 117 254 |
68 |
Sághegy Leader Egyesület |
110 925 508 |
66 555 305 |
69 |
Sárköz-Dunavölgye-Siómente Egyesület |
90 552 025 |
36 220 810 |
70 |
Sárvíz Helyi Közösség |
100 718 535 |
40 287 414 |
71 |
Somló-Marcalmente-Bakonyalja Leader Akciócsoport Közhasznú Egyesület |
96 394 739 |
38 557 896 |
72 |
Strázsa-Felső Tápió Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
65 832 202 |
39 499 321 |
73 |
Szatmár LEADER Egyesület |
202 004 667 |
80 801 867 |
74 |
Szigetköz-Mosoni-Sik Leader Egyesület |
88 846 882 |
35 538 753 |
75 |
Szinergia Egyesület |
147 265 035 |
58 906 014 |
76 |
Tisza-menti Leader Közhasznú Egyesület Kht. |
64 193 722 |
38 516 233 |
77 |
Tisza-Tarna-Rima-Mente Fejlesztéséért Közhasznú Egyesület |
117 283 988 |
46 913 595 |
78 |
Tiszatér Leader Egyesület |
94 615 317 |
56 769 190 |
79 |
TISZA-TÓ Térsége Leader Egyesület |
94 356 035 |
37 742 414 |
80 |
Tiszazugi-Leader Vidékfejlesztési Programiroda Nonprofit Kft. |
83 398 535 |
33 359 414 |
81 |
Tolnai Hármas Összefogás Nonprofit Kft. |
108 383 208 |
43 353 283 |
82 |
UTIRO LEADER Egyesület |
64 766 545 |
38 859 927 |
83 |
Üde-Kunság Vidékfejlesztési Nonprofit Kft. |
58 314 874 |
34 988 925 |
84 |
Vasi Őrtorony Közhasznú Egyesület |
141 521 577 |
56 608 631 |
85 |
Velencei-tó Térségfejlesztő Egyesület |
28 235 993 |
16 941 596 |
86 |
Vértes-Gerecse Vidékfejlesztési Közösség |
100 809 181 |
40 323 672 |
87 |
Vidékünk a Jövőnk Szövetség |
117 204 129 |
46 881 652 |
88 |
VÖLGY VIDÉK VIDÉKFEJLESZTÉSI KÖZÖSSÉG KÖZHASZNÚ Egyesület |
71 309 283 |
28 523 713 |
89 |
Zagyvaság Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
65 383 391 |
39 230 034 |
90 |
Zala Termálvölgye Egyesület |
88 048 354 |
35 219 341 |
91 |
Zala Zöld Szíve Vidékfejlesztési Egyesület |
115 702 036 |
46 280 815 |
92 |
Zalai Dombhátaktól a Vulkánok Völgyéig Egyesület |
92 159 013 |
36 863 605 |
93 |
Zalai Témautak Szolgáltató Nonprofit Kft. |
66 964 792 |
40 178 875 |
94 |
Zempléni Tájak Vidékfejlesztési Egyesület |
146 820 660 |
58 728 264 |
95 |
ZENGŐ-DUNA Vidékfejlesztési Közhasznú Egyesület |
129 410 784 |
51 764 313 |
96 |
Zselici Lámpások Vidékfejlesztési Egyesület |
120 538 437 |
48 215 375 |
6. számú melléklet
a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez29
7. számú melléklet
a 147/2007. (XII. 4.) FVM rendelethez30
A rendeletet az 54/2011. (VI. 10.) VM rendelet 17. § (2) bekezdése hatályon kívül helyezte 2011. június 18. napjával.
A 2. § a) pontja a 123/2009. (IX. 17.) FVM rendelet 10. § (5) bekezdésével megállapított szöveg. E módosító rendelet 9. § (2) bekezdése alapján a rendelkezést a folyamatban lévő ügyekben is alkalmazni kell.
A 2. § b) pontja a 123/2009. (IX. 17.) FVM rendelet 10. § (5) bekezdésével megállapított szöveg. E módosító rendelet 9. § (2) bekezdése alapján a rendelkezést a folyamatban lévő ügyekben is alkalmazni kell.
A 4. § a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 1. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (2) bekezdése a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. § (4) bekezdése a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. § (7) bekezdése a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. § (1) bekezdése a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. § új (2) bekezdését a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a iktatta be, egyidejűleg az eredeti (2)–(11) bekezdés számozását (3)–(12) bekezdésre változtatva.
Az 5. § eredeti (2) bekezdésének számozását (3) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (3) bekezdésének számozását (4) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (4) bekezdésének számozását (5) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a, szövege a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. § eredeti (5) bekezdésének számozását (6) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (6) bekezdésének számozását (7) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (7) bekezdésének számozását (8) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (8) bekezdésének számozását (9) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (9) bekezdésének számozását (10) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (10) bekezdésének számozását (11) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
Az 5. § eredeti (11) bekezdésének számozását (12) bekezdésre változtatta a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 2. §-a.
A 8. § (2) bekezdése a 13/2008. (II. 15.) FVM rendelet 3. §-ával megállapított szöveg.
A 8. § (3) bekezdése a 83/2008. (VI. 30.) FVM rendelet 1. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 8. § (4) bekezdése a 83/2008. (VI. 30.) FVM rendelet 1. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 8. § (6) bekezdése a 83/2008. (VI. 30.) FVM rendelet 1. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 1. számú melléklet a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 2. számú melléklet a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 3. számú melléklet a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (3) bekezdésével megállapított szöveg.
A 4. számú melléklet a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (4) bekezdésével megállapított szöveg.
Az 5. számú melléklet a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (5) bekezdésével megállapított szöveg.
A 6. számú mellékletet a 83/2008. (VI. 30.) FVM rendelet 2. § (2) bekezdése iktatta be, hatályon kívül helyezte a 37/2011. (V. 12.) VM rendelet 1. § (6) bekezdése.
A 7. számú mellékletet a 23/2010. (III. 16.) FVM rendelet 23. § (6) bekezdése iktatta be.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás