406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelet
406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelet
a kormányzati személyügyi igazgatási feladatokat ellátó szerv által lefolytatott pályáztatás rendjéről, annak szervezéséről és lebonyolításáról, a pályázati eljárás alól adott mentesítésről, a kompetencia-vizsgálatról és a toborzási adatbázisról, valamint a pályázati eljáráshoz kapcsolódó nyilvántartás szabályairól1
A Kormány az Alkotmány 35. §-a (1) bekezdésének b) pontjában megállapított feladatkörében eljárva, valamint a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 80. § (1) bekezdésének k) és l) pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendeli el:
Hatály
1. §2 (1) A rendelet hatálya kiterjed a köztisztviselőt foglalkoztató közigazgatási szervre.
(2) A rendelet hatálya a 11–15. § tekintetében a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. § (12) bekezdésében meghatározott személyekre is kiterjed.
(3) A rendelet hatálya kiterjed a rendelet szerinti pályázati eljárásban résztvevőkre (a továbbiakban: pályázó).
A PÁLYÁZATI ELJÁRÁS
2. §3 (1)–(2)4
(3)5 A Kormányzati Személyügyi Szolgáltató és Közigazgatási Képzési Központ (a továbbiakban: szolgáltató központ) által nyújtott szolgáltatásokat a közigazgatási szervek térítésmentesen veszik igénybe.
3. §6
A szolgáltató központ által lefolytatott pályázati eljárás
4. § (1)7 A közigazgatási szerv a köztisztviselői állás betöltése érdekében pályázati eljárás lefolytatását kezdeményezheti a szolgáltató központnál.
(2)8 A közigazgatási szerv a pályázati eljárás útján betölteni kívánt köztisztviselői állásról elektronikus úton munkakör-térképet tölt ki, amelyet a pályázati kiírás tervezett közzétételének időpontja előtt legalább 3 munkanappal korábban továbbít a szolgáltató központ részére.
(3)9 A szolgáltató központ a pályáztatni kívánt állás munkakör-térképe alapján – a szolgáltató központ belső szabályzatában meghatározottak szerint – megállapítja az általa lefolytatandó kompetencia-vizsgálat módját, a pályázatok elbírálásának rendjét, és ezek alapján elkészíti a pályázati kiírás szövegét. Az így összeállított pályázati kiírást elektronikus úton megküldi a közigazgatási szervnek, amely 1 munkanapon belül tájékoztatja a szolgáltató központot az esetleges észrevételeiről. A pályázati kiírást a szolgáltató központ a honlapján teszi közzé.
(4)10 A szolgáltató központ a pályázati kiírás közzétételét követően tájékoztatja a közigazgatási szervet
a) a pályázat közzétételének időpontjáról,
b) a pályázati kiírás végleges szövegéről,
c) a pályázati eljárás menetéről,
d) a pályázat lezárásának várható időpontjáról.
(5)11 Ha a pályázati kiírás szolgáltató központ általi közzétételét követően a közigazgatási szerv a pályázati kiírást egyéb úton is közzéteszi, akkor az általa közzétett pályázati kiírás nem térhet el a szolgáltató központ által közzétett pályázati kiírástól. A pályázatokat a szolgáltató központhoz kell benyújtani.
5. § (1) A szolgáltató központ által kiírt pályázatra jelentkezni lehet
a) elektronikus úton a szolgáltató központ által működtetett elektronikus rendszerben való jelentkezéssel, vagy
b) a pályázat szolgáltató központnak postai úton történő megküldésével.
(2) Ha a pályázó a pályázatot postai úton küldi meg, akkor pályázhat a szolgáltató központ honlapjáról letöltött, kinyomtatott pályázati adatlappal is. A postai úton pályázó adatait a szolgáltató központ nyilvántartásba veszi a pályázati adatbázisba.
(3) A pályázónak a pályázatához csatolnia kell a motivációs levelét.
(4) A pályázónak a pályázati kiírásban megjelölt okiratokat, illetve bizonyítványokat a szolgáltató központnál lefolytatott kompetencia-vizsgálat során kell eredetben bemutatni.
(5) A pályázatot a pályázati kiírásban szereplő, a pályázat benyújtására előírt határidőben érkezettnek kell tekinteni, ha
a) az elektronikus úton pályázó legkésőbb a benyújtásra előírt határidő utolsó napján bejelentkezett a pályázati adatbázisba és megküldte pályázatát, illetve
b) a postai úton pályázó legkésőbb a benyújtásra előírt határidő utolsó napján postára adta a pályázati anyagát.
Ha a határidő utolsó napja szombat, vasárnap vagy munkaszüneti nap, a határidő a következő munkanapon jár le. A határidőt kétség esetén megtartottnak kell tekinteni.
6. § (1) A szolgáltató központ a postán beérkezett pályázatokat rögzíti a pályázati adatbázisban. Az elektronikus pályázatokat az elektronikus rendszer rögzíti. A pályázati határidő leteltét követően a szolgáltató központ megvizsgálja a pályázatokat, és előszűrést végez a pályázók között.
(2) A szolgáltató központ az előszűrés során érvénytelennek nyilvánítja azokat a pályázatokat, amelyek
a) a pályázati kiírásban szereplő benyújtási határidőn túl érkeztek,
b) nem a szolgáltató központhoz kerültek benyújtásra.
(3) A (2) bekezdésben foglaltakon túl érvénytelen a pályázat, ha
a)12
b) a pályázó a pályázati kiírásban meghatározott egyéb feltételeknek nem felel meg.
(4) Ha a szolgáltató központ érvénytelennek nyilvánítja a pályázatot, akkor arról és annak indokairól haladéktalanul – de legkésőbb az érvénytelenné nyilvánítást követő 2 munkanapon belül – tájékoztatja a pályázót.
(5) A szolgáltató központ az előszűrés eredménye alapján összeállítja azon pályázók körét, akiket kompetencia-vizsgálatra javasol.
7. § (1) A szolgáltató központ a kompetencia-vizsgálatra javasolt pályázókat értesíti a kompetencia-vizsgálat fajtájáról, helyéről és időpontjáról. A szolgáltató központ több időpontot jelöl meg a pályázó számára, amikor a kompetencia-vizsgálaton részt vehet.
(2) A szolgáltató központ – a munkakör jellegétől (vezető vagy nem vezető beosztású köztisztviselői állás) függően – az alábbi kompetencia-vizsgálatokat végezheti:
a) személyes interjú,
b) munka-alkalmassági teszt,
c) értékelő központ.
(3)13 A köztisztviselői állásra pályázó esetében a kompetencia-vizsgálat keretében először személyes interjúra, majd munka-alkalmassági tesztre kerül sor, továbbá a munkakör jellegétől függően újabb személyes interjút folytathat le a szolgáltató központ. Főosztályvezető-helyettes és osztályvezető beosztásra pályázó esetében az első személyes interjút és a munka-alkalmassági tesztet követően vagy egy újabb személyes interjúra, vagy – a szolgáltató központ döntésétől, illetve a közigazgatási szerv kérésétől függően – értékelő központra kerül sor. Főosztályvezetői, vagy azzal azonos szintű vezetői beosztásra pályázó esetében a személyes interjút és a munka-alkalmassági tesztet követően értékelő központot folytat le a szolgáltató központ a kompetencia-vizsgálat során. Értékelő központ – a munkakör jellegétől függően – egyéb vezetői, kivételesen nem vezetői munkakörre történő pályázók esetében is elvégezhető.
(4) Az értékelő központ – a munkakör jellegétől függően – egyéni, vagy csoportos lehet.
(5) A munkáltatói jogkör gyakorlója által kijelölt köztisztviselő – amennyiben a munkáltatói jogkör gyakorlója kéri – a pályázóval folytatott személyes interjún – amelynek időpontját a szolgáltató központ határozza meg – részt vesz. Ha a munkáltatói jogkör gyakorlója úgy dönt, hogy a személyes interjún ő, vagy az általa kijelölt köztisztviselő részt kíván venni, akkor az adott köztisztviselői állásra kiírt pályázati eljárás során meghallgatott valamennyi pályázóval történő személyes interjún részt kell vennie. A személyes interjún a munkáltatói jogkör gyakorlója vagy az általa kijelölt köztisztviselő a pályázó szakmai tudását is mérheti.
(6) A munka-alkalmassági teszt elektronikus formában is elvégezhető.
(7)14 Az értékelő központot egy értékelő bizottság folytatja, amelynek létszáma legfeljebb öt fő, tagjai a szolgáltató központnál alkalmazott, megfelelő szakismerettel rendelkező személy (2 fő), a munkáltatói jogkör gyakorlója által kijelölt kiválasztásért felelős köztisztviselője, a munkáltatói jogkör gyakorlója vagy az általa kijelölt köztisztviselő és – a közigazgatási szerv kérése esetén – a közigazgatási szerv által javasolt szakértő.
(8)15 A pályázó dönthet úgy, hogy a kompetencia-vizsgálatának eredménye nem használható fel a pályázati eljárásban. Ez esetben a pályázó a pályázati eljárásában és a közigazgatási szerv által lefolytatott kiválasztási eljárásban nem vehet részt.
(9) A pályázó munka-alkalmassági tesztjének adatait a szolgáltató központ a pályázó kérésére a vizsgálat lefolytatását követő hat hónapig a toborzási adatbázisban kezeli és nyilvántartja, és újabb pályázat benyújtása esetén – amennyiben az a megpályázott munkakörre történő kompetencia-vizsgálathoz felhasználható – az új pályázati eljárás során ismételten felhasználja. Ha a pályázó kéri, akkor a szolgáltató központ a korábbi pályázati eljárásban lefolytatott munka-alkalmassági tesztjének adatait nem használja fel az új pályázati eljárásban, hanem újabb munka-alkalmassági tesztet folytat le.
8. § (1)16 A kompetencia-vizsgálat lefolytatását követően a szolgáltató központ összeállítja a pályázók ajánlati listáját. A szolgáltató központ az ajánlati listát, az azon szereplő pályázók pályázati anyagát, a kompetencia-vizsgálat, valamint a szolgáltató központ alkalmazottja által a pályázóról készített összefoglaló értékelést elektronikus úton megküldi a közigazgatási szervnek.
(2) Ha nincs olyan pályázó, aki a szolgáltató központ által lefolytatott kompetencia-vizsgálaton megfelelt, akkor a pályázati eljárást eredménytelennek kell tekinteni.
(3) A szolgáltató központ által megküldött ajánlati listára – a pályázók számának, valamint a betöltésre kerülő állás felelősségi szintjének figyelembevételével – legfeljebb 10 pályázó kerülhet fel.
9. § (1)17 A közigazgatási szerv minden ajánlati listán szereplő pályázót értesít a kiválasztási eljárás további menetéről, így különösen annak helyéről, idejéről, a kiválasztási eljárás során alkalmazott egyéb kiválasztási módszerről.
(2)18 Az ajánlati listán a pályázók között felállított sorrend a közigazgatási szervet a kiválasztási eljárása során nem köti.
(3)19 A közigazgatási szerv a kiválasztási eljárás lefolytatását követő három munkanapon belül elektronikus úton tájékoztatja a szolgáltató központot a kiválasztási eljárás eredményéről.
(4) A tájékoztatásnak tartalmaznia kell
a) a kiválasztási eljárás eredményét,
b) az eredményes pályázó megnevezését,
c) a kiválasztási eljárás eredménytelensége esetén annak indokait.
(5)20 A szolgáltató központ a közigazgatási szerv döntését követő 5 munkanapon belül értesíti a pályázókat a kiválasztási eljárás eredményéről, és egyidejűleg tájékoztatja az eredménytelenül pályázókat a toborzási adatbázisba való jelentkezés lehetőségéről.
10. §21
10/A. §22
Adatkezelés és toborzási adatbázis
11. § A szolgáltató központ az elektronikus rendszer részeként a 2. melléklet szerinti adattartalommal pályázati adatbázist működtet.
12. § (1) A toborzási és a pályázati elektronikus rendszerhez – a jelen rendeletben meghatározott mértékig – történő közvetlen (online) hozzáférés érdekében a szolgáltató központ egyedi azonosítót ad ki a közigazgatási szerv által meghatalmazott ügyintézőknek, valamint a toborzási, vagy a pályázati adatbázisba jelentkező személyeknek.
(2) Az (1) bekezdés szerinti egyedi azonosító kiadását a közigazgatási szerv vezetője igényelheti a 3. melléklet szerinti regisztrációs bejelentő lap megküldésével, legkésőbb
a) a toborzási adatbázisban történő első keresés megkezdése előtt 10 munkanappal,
b) a pályázati kiírást kezdeményező szerv az első pályázati kiírás kezdeményezése (munkakör-térkép megküldése) előtt 10 munkanappal,
c) a pályázatot kiíró szerv az első pályázata kért közzétételi időpontja előtt 10 munkanappal.
(3)23 A (2) bekezdés szerinti, a hivatali szervezet vezetőjének elektronikus aláírásával ellátott regisztrációs bejelentő lapot a szolgáltató központnak kell elektronikus úton megküldeni. A szolgáltató központ a közigazgatási szervnek a rendszerhasználathoz szükséges egyedi adatait a (2) bekezdés szerinti regisztrációs bejelentő lap megérkezésétől számított 5 munkanapon belül, elektronikus úton küldi meg.
(4) A szolgáltató központ a közigazgatási szerv által meghatalmazott köztisztviselőnek – legfeljebb 6 fő, melytől eltérni a szolgáltató központ vezetőjének engedélyével lehet – különböző jogosultági szinteken – közzétételi, kiválasztó, kereső funkció – biztosít hozzáférést a toborzási és pályázati elektronikus rendszerhez. Egy köztisztviselő egyszerre több funkciót is elláthat.
(5) A pályázati és a toborzási adatbázisba jelentkező személyek a regisztrációs adatlap elektronikus úton történő kitöltésével kapják meg az elektronikus rendszer használatához szükséges egyedi azonosító számukat.
(6) A toborzási adatbázisba való felvételét a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 10. §-ának (16) bekezdésében meghatározott feltételekkel rendelkező személy a szolgáltató központ által működtetett internetes portálon keresztül, toborzási adatlap kitöltésével kérheti.
(7) A pályázati adatbázisba való felvételét az elektronikus úton pályázó a szolgáltató központ által működtetett elektronikus rendszeren keresztül, pályázati adatlap kitöltésével kérheti.
(8) Az elektronikus úton pályázó pályázata megküldésével egyidejűleg, vagy a pályázat lezárását követően hozzájárulhat adatainak a toborzási adatbázisban történő nyilvántartásához. Ebben az esetben a pályázati adatbázisban nyilvántartott adatai – ideértve a munka-alkalmassági teszt adatait is – a köztisztviselők jogállásáról szóló 1992. évi XXIII. törvény 7. számú mellékletében meghatározott adattartalommal továbbításra kerülnek a toborzási adatbázisba.
(9) Amennyiben a toborzási adatbázisban szereplő személy elektronikus úton pályázni kíván, hozzájárulhat a toborzási adatbázisban szereplő adatainak a pályázati adatbázisban történő nyilvántartásához. Ebben az esetben a toborzási adatbázisban nyilvántartott adatai – ideértve a munka-alkalmassági teszt adatait is – a szükséges mértékben továbbításra kerülnek a pályázati adatbázisba.
13. § (1) A regisztrált közigazgatási szerv vezetője vagy az általa erre feljogosított köztisztviselő a betöltetlen álláshely betöltése céljából a toborzási adatbázisban nyilvántartott személyek egyéni azonosításra alkalmatlan módon nyilvántartott adataihoz hozzáférhet.
(2) Amennyiben a közigazgatási szerv az (1) bekezdés szerinti keresés során az álláshely betöltésére potenciálisan alkalmas személyt talál, annak az adatbázisban nyilvántartott egyéb adatait – elektronikus úton – megkéri a szolgáltató központtól.
(3) A szolgáltató központ a toborzási adatbázisból kiválasztott személy nyilvántartott adatait – elektronikus úton – megküldi a közigazgatási szerv részére. A megküldött adatokat a közigazgatási szerv az általa lefolytatott kiválasztási eljárás céljából felhasználhatja.
(4) A szolgáltató központ a toborzási adatbázisban szereplő személy részére – hozzájárulása esetén – elektronikus hírlevél formájában tájékoztatást nyújt az általa megjelölt szempontoknak megfelelő, a szolgáltató központ honlapján közzétett, aktuális köztisztviselői pályázati lehetőségekről.
14. § (1) A pályázati és a toborzási adatbázisban szereplő személyes adatok védelméért, az adatkezelés jogszerűségéért a szolgáltató központ vezetője felelős. A közigazgatási szervnek a megküldött adatok védelméért, az adatkezelés jogszerűségéért a közigazgatási szerv hivatali szervezetének vezetője felelős.
(2) A szolgáltató központ vezetője adatvédelmi szabályzatban határozza meg az iratok, adatok kezelésének adatvédelmi, adatbiztonsági szabályait.
15. § (1) A pályázati és a toborzási adatbázisban szereplő személy kérelmére saját adatairól a nyilvántartásból kivonatot vagy másolatot, illetve szóbeli tájékoztatást kell adni. A tájékoztatást a kérelem beérkezésétől számítva legkésőbb 30 napon belül kell megadni.
(2) A pályázati és a toborzási adatbázisban szereplő személy adatainak helyesbítését, kijavítását személyesen vagy meghatalmazott képviselője útján, továbbá elektronikus formában a szolgáltató központnál írásban kérheti.
(3) A toborzási adatbázisban nyilvántartott személy a (2) bekezdésen túl adatait közvetlenül (online úton) is helyesbítheti, módosíthatja, kijavíthatja.
(4) A pályázati adatbázisban nyilvántartott személy adatait a szolgáltató központ törli a nyilvántartásból
a) amennyiben a pályázó az adatainak a törlését kéri, a pályázó által meghatározott adatok tekintetében,
b) a pályázati eljárás lezárásakor, az egyéni azonosításra alkalmatlan adatok kivételével.
(5) A toborzási adatbázisban nyilvántartott személy adatait a szolgáltató központ törli a nyilvántartásból
a) amennyiben a nyilvántartott személy az adatainak a törlését kéri, a nyilvántartott személy által meghatározott adatok tekintetében, továbbá
b) ha a nyilvántartott személy az adatbázisba legalább egy éve nem lépett be.
(6) A (5) bekezdés b) pontja szerinti határidő lejártára a szolgáltató központ előzetesen figyelmezteti az adatbázisban szereplőt.
(7) A pályázati és a toborzási adatbázisban szereplő személy adatainak törlését személyesen vagy meghatalmazott képviselője útján, továbbá elektronikus formában a szolgáltató központnál írásban kérheti.
(8) A toborzási adatbázisban nyilvántartott személy a (7) bekezdésen túl adatait közvetlenül (online úton) is törölheti.
(9) A szolgáltató központ a toborzási és a pályázati adatbázisban szereplő adatokat egyéni azonosításra alkalmatlan módon statisztikai adatgyűjtés céljából felhasználhatja.
A szolgáltató központ által közzétett pályázatokra vonatkozó eljárási szabályok
16. § (1) A köztisztviselői állás betöltésére kiírt pályázatokat közzé kell tenni a szolgáltató központ hivatalos honlapján.
(2) A közigazgatási szerv a pályázatot honlapján, vagy az általa választott egyéb formában hirdeti meg, egyidejűleg – a közzététel kért időpontja előtt legalább 3 munkanappal – a 4. melléklet szerinti adattartalmú közzétételi adatlapot elektronikus úton megküldi a szolgáltató központ részére.
(3) A szolgáltató központ megjeleníti a honlapján az adatlap tartalmán alapuló, az elektronikus rendszer által generált pályázati kiírást. A közzététel időpontjáról elektronikusan értesíti a közigazgatási szervet.
(4) A pályázati kiírás tartalmáért a pályázatot kiíró szerv felel. A szolgáltató központ felelős az alakilag megfelelő, hiánytalan pályázati kiírásoknak a honlapján történő közzétételéért.
(5) A pályázati eljárásban megállapított határidőket a közigazgatási szerv által történő meghirdetéstől kell számítani.
(6) A köztisztviselői állások pályázat útján történő betöltésének elősegítése érdekében a szolgáltató központ a honlapján közzétett pályázatok közötti keresést tesz lehetővé a honlapra látogatók számára.
Értelmező rendelkezések
17. § E rendelet alkalmazásában:
a) elektronikus úton történő megküldés: a szolgáltató központ által működtetett toborzási és pályázati elektronikus rendszer funkcióinak használatával – közvetlen (online) hozzáféréssel – történő adattovábbítás,
b) személyes interjú: olyan irányított meghallgatás, amelyen konkrét kérdések feltételével felmérésre kerül a pályázó életútja, tapasztalata, motivációja, preferenciája, főbb erősségei, készségei és képességei, munkavégzési habitusa és stílusa, vezetői habitusa és stílusa stb.,
c) munka-alkalmassági teszt: olyan írásbeli a munka világára vonatkozó kérdéseket tartalmazó kérdőív, amely számszerűsíthetőn és objektíven megmutatja, hogy adott készségnek, képességnek, kompetenciának milyen szinten van birtokában a pályázó,
d) értékelő központ: olyan konkrét szituációkat, feladatokat, feladványokat tartalmazó értékelő rendszer, amely kapcsán megállapítható, hogy a pályázó a képességeit, készségeit és kompetenciáit bizonyos helyzetekben, szituációkban mennyire és milyen módon tudja alkalmazni,
e) képesség: a pozíciótól elvárt tevékenység elvégzéséhez szükséges fiziológiai és pszichikai feltétel,
f) készség: a munkavégzéshez köthető alkalmazott ismeretek összessége,
g) közzétételi funkció: a közigazgatási szerv által meghatalmazott köztisztviselő számára adott azon jogosultság, amely során a köztisztviselő jogosulttá válik a toborzási és pályázati elektronikus rendszerben történő közvetlen (online) hozzáférésre a pályázati kiírás közzétételéhez szükséges mértékben,
h) kiválasztó funkció: a közigazgatási szerv által meghatalmazott köztisztviselő számára adott azon jogosultság, amely során a köztisztviselő jogosulttá válik a toborzási és pályázati elektronikus rendszerben történő közvetlen (online) hozzáférésre a 4–9. §-okban foglalt feladatok ellátásához szükséges mértékben,
i) kereső funkció: a közigazgatási szerv által meghatalmazott köztisztviselő számára adott azon jogosultság, amely során a köztisztviselő jogosulttá válik a toborzási és pályázati elektronikus rendszerben történő közvetlen (online) hozzáférésre a 13. § (1)–(3) bekezdésben foglalt jogosultságok gyakorlásához szükséges mértékben,
j) közigazgatási szerv: a köztisztviselők jogállásról szóló törvény 1. § (8) bekezdésének c) pontjában meghatározott szervek,
k) motivációs levél: olyan kísérő dokumentum, amely a pályázó legfontosabb motivációs tényezőire és korábbi munkatapasztalataira hivatkozva alátámasztja alkalmasságát a pozíció betöltésére,
l)24 az közigazgatási szerv által javasolt szakértő: a közigazgatási szerv felkérése alapján az értékelő központban részt vevő személy, aki a betölteni kívánt munkakör szakterületén, vagy a közigazgatás területén kiemelkedő szakértelemmel, szakmai tapasztalattal rendelkezik.
Záró rendelkezések
18. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – 2008. január 1-jén lép hatályba.
(2) E rendelet 3. §-a 2009. január 1-jén lép hatályba.
19. §25 E rendeletnek az egységes elektronikus ügyintézési rendszer kialakításával összefüggésben egyes kormányrendeletek módosításáról szóló 477/2016. (XII. 27.) Korm. rendelettel megállapított 12. § (3) bekezdését 2017. december 31-ig csak akkor kell alkalmazni, ha az érintett szerv az elektronikus ügyintézést az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 108. § (2) bekezdése szerint 2018. január 1-jét megelőzően vállalta. Ezen vállalás hiányában 2017. december 31-ig az érintett szerv vonatkozásában az elektronikus kapcsolattartásra e rendelet 2016. december 31-én hatályos rendelkezéseit kell alkalmazni.
1. melléklet a 406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelethez
2. melléklet a 406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelethez
3. melléklet a 406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelethez
közigazgatási szervek számára*
A közigazgatási szerv |
|
neve: |
|
típusa: |
|
székhelye: |
|
levelezési címe: |
|
irányítói, illetve felügyeleti szervének megnevezése és címe: |
|
irányítói, illetve felügyeleti jogkörébe tartozó közigazgatási szervek |
|
KÖZIGTAD azonosítója |
|
A közigazgatási szerv hivatali szervezete vezetőjének |
|
neve: |
|
Telefonszáma: |
|
hivatali e-mail címe: |
|
A közigazgatási szerv által meghatalmazott ügyintéző(k) |
|
Közzétételi funkció: |
|
Ügyintéző neve: |
|
Ügyintéző telefonszáma: |
|
Ügyintéző hivatali e-mail címe: |
|
Kiválasztó funkció: |
|
Ügyintéző neve: |
|
Ügyintéző telefonszáma: |
|
Ügyintéző hivatali e-mail címe: |
|
Kereső funkció: |
|
Ügyintéző neve: |
|
Ügyintéző telefonszáma: |
|
Ügyintéző hivatali e-mail címe: |
|
4. melléklet a 406/2007. (XII. 27.) Korm. rendelethez
A rendeletet a 70/2019. (IV. 4.) Korm. rendelet 27. § b) pontja hatályon kívül helyezte 2019. április 5. napjával.
Az 1. § a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 1. §-ával megállapított szöveg.
A 2. §-t megelőző alcímet a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont aa) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 2. § (1)–(2) bekezdését a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont ab) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 2. § (3) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés a) pontja szerint módosított szöveg.
A 3. §-t a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont ac) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 4. § (1) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 2. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (2) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés b) pontja, 10. § a) pont ad) alpontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (3) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés c) pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (4) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés d) pontja szerint módosított szöveg.
A 4. § (5) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja szerint módosított szöveg.
A 6. § (3) bekezdés a) pontját a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont ae) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 7. § (3) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja szerint módosított szöveg.
A 7. § (7) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja szerint módosított szöveg.
A 7. § (8) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja, 10. § a) pont af) alpontja szerint módosított szöveg.
A 8. § (1) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés c) pontja, 10. § a) pont ag) alpontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (1) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés b) pontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (2) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés d) pontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (3) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés b) pontja szerint módosított szöveg.
A 9. § (5) bekezdése a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja szerint módosított szöveg.
A 10. §-t megelőző alcímet a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont ah) alpontja, a 10. §-t e módosító rendelet 10. § a) pont ai) alpontja hatályon kívül helyezte.
A 10/A. §-t a 279/2009. (XII. 9.) Korm. rendelet 31. § (8) bekezdése iktatta be, hatályon kívül helyezte a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont aj) alpontja.
A 12. § (3) bekezdése a 477/2016. (XII. 27.) Korm. rendelet 42. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 17. § l) pontja a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 9. § (1) bekezdés e) pontja szerint módosított szöveg.
A 19. §-t a 207/2010. (VI. 30.) Korm. rendelet 10. § a) pont ak) alpontja hatályon kívül helyezte, újonnan a 477/2016. (XII. 27.) Korm. rendelet 42. § (2) bekezdése iktatta be.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás