• Tartalom

7/2007. (III. 19.) MeHVM rendelet

7/2007. (III. 19.) MeHVM rendelet

a Központi Szolgáltatási Főigazgatóság által nyújtott ellátási szolgáltatások köréről, terjedelméről, valamint az igénybevétel rendjéről1

2007.03.22.

A Központi Szolgáltatási Főigazgatóságról szóló 272/2003. (XII. 24.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Kr.) 9. §-a (4) bekezdésének c) pontjában kapott felhatalmazás alapján a következőket rendelem el:

1. § A Központi Szolgáltatási Főigazgatóság (a továbbiakban: Főigazgatóság) a Kr. 2. §-ának a) pontjában meghatározott, az ellátási körébe tartozó, továbbá megállapodás alapján a Kr. 2. §-ának b) pontja szerinti szervek részére a gazdasági, informatikai, műszaki és irodai ellátási szolgáltatásokat – általános követelményként – a mellékletben meghatározott körben és terjedelemben biztosítja.

2. § A Főigazgatóság a mellékletben foglaltak szerinti ellátási szolgáltatások nyújtásának módjára és szintjére, valamint a szolgáltatások igénybevételének rendjére vonatkozóan – ideértve a szolgáltatás-nyújtásának kezdeményezését, a szerződő felek jogait és kötelezettségeit és a teljesítést is – az egyes megrendelőkkel megállapodást köt, mely tartalmazza a Főigazgatóság által nyújtott szolgáltatások részletezését a megrendelővel egyeztetett egyedi igények figyelembevételével.

3. § Az ellátási tevékenysége körébe tartozó szolgáltatásokat a Főigazgatóság a Kr. 2. §-ának a) pontjában említett, az ellátási körébe tartozó szervek részére, azok 2006. december 31. napján érvényben lévő, az egyes szolgáltatások tekintetében irányadó szabályzatai és vonatkozó egyéb előírásai érvényesítése mellett nyújtja.

4. § Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba azzal, hogy a 3. § szerinti szolgáltatásokat a Főigazgatóság 2007. január 1-jétől teljesíti.

Melléklet a 7/2007. (III. 19.) MeHVM rendelethez

A Főigazgatóság által nyújtott gazdasági, informatikai és műszaki szolgáltatások köre és terjedelme
I. NEM ÜDÜLÉSI CÉLÚ (IRODA, LAKÁS) INGATLANOK MŰSZAKI ÜZEMELTETÉSE
1. Iroda- és tárgyalóterület, dohányzóhely biztosítása
1.1. Elhelyezés, szerződéskötés, elszámolás
2. Lakásüzemeltetés
2.1. Állami vezetők részére szolgálati lakás biztosítása
2.2. Lakás biztosításával összefüggő egyéb szolgáltatások
3. Közműszolgáltatások
4. Fűtésbiztosítás
5. Épületüzemeltetés, karbantartás
5.1. Beruházás előkészítés, közbeszerzési eljárás lefolytatása, kivitelező ellenőrzése
5.2. Külső kivitelezővel történő speciális szaktudást igénylő, nagy eszköz-, anyag- vagy létszámigényű munkák
5.3. Saját munkatársakkal történő kis eszköz-, anyag- vagy létszámigényű és komfortérzetet növelő munkák
6. Higiénés szolgáltatások
6.1. Takarítás
6.2. Higiénés tisztálkodó szerek biztosítása
6.3. Szelektív hulladékgyűjtés
6.4. Szemétszállítás
6.5. Rovarirtás
7. Biztonságtechnikai szolgáltatások
7.1. Épület élőerős őrzése (a védett épületek kivételéve)
7.2. Tűzoltó rendszerek karbantartása
7.3. Tűzjelző rendszerek karbantartása
7.4. Riasztórendszerek karbantartása
8. Gépészeti szolgáltatások
8.1. Felvonók karbantartása
8.2. Klímaberendezések karbantartása
9. Irodatechnikai szolgáltatások
9.1. Fax biztosítása, berendezés karbantartása
9.2. Fénymásoló biztosítása, berendezés karbantartása
9.3. TV műsor-szolgáltatás biztosítása és a belső hálózat karbantartása
9.4. Iratmegsemmisítés
10. Rendezvények technikai biztosítása
10.1. Hangosítás biztosítás
10.2. Hangfelvétel készítés
11. Parkolóhely biztosítás
12. Információs táblák, névtáblák biztosítása
13. TMK karbantartó és hibaelhárító tevékenység
13.1. Épület építészeti, épületgépészeti karbantartása, hibaelhárítás
13.2. Híradás-, és irodatechnikai eszközök karbantartása
13.3. Konyhatechnikai eszközök karbantartása
14. Épületekkel kapcsolatos tűz- és munkavédelmi feladatok ellátása
II. MŰSZAKI ÉS IRODAI ELLÁTÁSI SZOLGÁLTATÁSOK
1. Költöztetés
2. Irodaszer ellátás
3. Nyomtatvány ellátás
3.1. Nyomdai termékek biztosítása (levélpapír, névjegy, boríték stb.)
3.2. Újság, folyóirat biztosítása
3.3. Szakkönyv, szakkiadvány biztosítása könyvtáron keresztül
4. Iroda berendezés biztosítása
4.1. Irodabútor biztosítása
4.2. Egyéni bútorozási igények teljesítése
4.3. Bútor felújítás
4.4. Szobadíszítés (függöny, kép, szobanövény stb.)
5. Műszaki eszközök biztosítása
5.1. Irodatechnikai eszközök
5.2. Híradástechnikai eszközök
5.3. Konyhatechnikai eszközök
5.4. Egyéb, speciális, munkakörfüggő eszközök
6. Anyagbeszerzés
6.1. Normál üzemeltetéshez szükséges anyagok és eszközök beszerzése
6.2. Anyagszállítás
6.3. Rendezvényekhez felszerelés szállítása
6.4. Igényelt anyagok és eszközök felhasználóhoz történő kiszállítása
7. Sokszorosítás
7.1. Fénymásolás, sokszorosítás
7.2. Tűzés, spirálozás, laminálás, egyéb kötészeti feladatok
8. Jóléti, szociális szolgáltatások
8.1. Kávé-, üdítőital automata biztosítása
8.2. Kondicionálóterem, szauna stb. üzemeltetése
9. Tisztítószerek
9.1. Konyhai feladatokhoz
9.2. TMK feladatokhoz
10. Konyhafelszerelés biztosítása
10.1. Porcelán- és üvegáru
10.2. Konyhai textíliák
10.3. Egyéb konyhai felszerelések
11. Speciális, egyedi igények teljesítése
III. INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÁSOK
A) Alapvető igények ellátása
1. Alap informatikai és telekommunikációs ellátás
1.1. Asztali munkaállomás biztosítása
1.2. Alap irodai alkalmazások biztosítása
1.3. Belső információs portál biztosítása (Intranet)
1.4. Felhasználó – munkával kapcsolatos – anyagainak tárolásához központi tárterület biztosítása
1.5. Nyomtatási lehetőség biztosítása
2. Alap informatikai és telekommunikációs eszközök munkaidőben való használatának a biztosítása, üzemeltetése, karbantartása
2.1. Faxvonal biztosítása
2.2. Helyszíni informatikai támogatás
2.3. Informatikai hálózat üzemeltetése, karbantartása
2.4. Internet-hozzáférés
2.5. Irodai munkaállomások üzemeltetése
2.6. Kellékanyag (festékkazetta, -toner) csere
2.7. Levelek elérése távolról
2.8. Levelező rendszer használata
2.9. Mobil telefonkészülék
2.10. Mobiltelefon előfizetés (standard) igénylése
2.11. Nyomtatók, multifunkcionális eszközök üzemeltetése
2.12. Reklámlevelek (SPAM) szűrése
2.13. Telekommunikációs berendezések üzemeltetése
2.14. Vezetékes telefonvonal/készülék biztosítása
3. Az Intraneten nyújtott szolgáltatások
3.1. Adatmódosítás az Intraneten
3.2. Elektronikus formanyomtatványok tervezése, publikáltatása
3.3. Felhasználói segítségnyújtás az Intraneten
3.4. Nem rendszeresen megjelenő információ feltöltése
3.5. Rendszeresen megjelenő információ feltöltése
4. Informatikai problémák, igények, bejelentések regisztrálása (Helpdesk szolgáltatás)
4.1. Állományok visszaállítása mentésből
4.2. Általános informatikai segítségnyújtás
4.3. Elfelejtett jelszó incidens megoldása
4.4. Felhasználó felvétele, törlése
4.5. Felhasználó informatikai jogosultságainak adminisztrálása
4.6. Felhasználói, munkacsoport adatok archiválása optikai lemezre
4.7. Informatikai ügyelet
4.8. Költözések bonyolítása
5. Felhasználói bejelentés kezelése
5.1. Alap informatikai és telekommunikációs eszközök technológiai cseréje
5.2. Alap irodai alkalmazásokkal kapcsolatos hiba kezelése
5.3. Asztali számítógépekkel kapcsolatos hiba kezelése
5.4. Az aktív címtárral kapcsolatos felhasználói incidens kezelése
5.5. Informatikai és telekommunikációs hálózat igények szerinti fejlesztése, bővítése
5.6. Kliens perifériákkal (nyomtató, lapolvasó) kapcsolatos hiba kezelése
5.7. Mobil eszközökkel kapcsolatos hiba kezelése
5.8. Vonalas telefonnal kapcsolatos hiba kezelése
B) Speciális igények ellátása
1. Alaptól eltérő monitor
2. IT eszköz kölcsönzése
3. Központi tárterület használata felhasználó egyéni munkájával kapcsolatos anyagainak tárolásához, emelt kvóta
4. Mobiltelefon speciális szolgáltatások igénylése
5. Magáncélú hirdetések közzététele az Intraneten
6. Mobil számítástechnikai eszköz (laptop, PDA)
7. Mobil számítástechnikai eszköz illesztése a hálózathoz
8. Speciális alkalmazások biztosítása
9. Speciális internet-használat biztosítása
10. Speciális perifériák (DVD olvasó, pen drive stb.)
11. Szkennelési lehetőség
C) Informatikai háttér tevékenységek
1. Aktív címtár üzemeltetés
2. Alkalmazások karbantartása
3. Alkalmazások támogatása
4. Alkalmazások újonnan telepítése
5. Eszköz- és anyaggazdálkodási szolgáltatások
5.1. Eszközök beszerzése
5.2. Eszközök javítása, selejtezés
5.3. Informatikai raktár üzemeltetése
5.4. Kellékanyagok beszerzésének bonyolítása
5.5. Térítésmentes átadás-átvétel
6. Informatikai és telekommunikációs beszerzések véleményezése
7. Informatikai és telekommunikációs eszközök újonnani telepítése
8. Informatikai és telekommunikációs eszközök üzemeltetése
9. Informatikai és telekommunikációs rendszer monitorozása
10. Informatikai projektek vezetése
11. Informatikai rendszer integráció az új eszközök és alkalmazások telepítéséhez
12. Intranet karbantartása
13. IT alkalmazások beszerzése, illetve licencek biztosítása
14. IT beszerzések nyilvántartása az eszköz- és anyag nyilvántartási rendszerben
15. IT beszerzések számláinak igazolása
16. IT beszerzések tervezése
17. IT eszközök garanciális és garancián túli javítása és javíttatása
18. IT szolgáltatás beszerzések, támogatási szerződések bonyolítása
19. Jogosultságok kezelése, adminisztrálása
20. Központi vírusvédelem biztosítása
21. Monitorozás
22. Rendszeroptimalizálás, normalizálás
23. Szerverek és hálózat rendelkezésre állása
24. Szoftver licencek nyilvántartása
25. Szoftver licencek tárolása
26. Telefonközpont kezelés
27. Telekommunikációs számlák feldolgozása
28. Telekommunikációs számlák feldolgozás
D) Egyéb igények ellátása
29. Beléptető karbantartás
30. Beléptető kártyakezelés
31. Beléptető hibabejelentés
32. Előadások, bemutatók – előre egyeztetett – digitális rögzítése
33. Hivatali rendezvények informatikai támogatása
34. Informatikai oktatóterem használata
35. Kamerás figyelő rendszer
36. Levelezések iktatása
37. Objektumvédelmi rendszer használata
38. Informatikai oktatás szervezése, lebonyolítása
39. On-line könyvtári rendszer biztosítása
40. Informatikai témájú szakmai továbbképzés
IV. GÉPJÁRMŰVEKKEL KAPCSOLATOS ESZKÖZÖK, SZOLGÁLTATÁSOK
1. Gépkocsi használat biztosítása
2. Diszpécser szolgálat
2.1. Gépkocsi átvétele és átadása munkaidőben
3. Garázsmesteri szolgálat
3.1. Menetlevél kiadás, visszavétel
3.2. Gépkocsi átvétele és átadása munkaidőben
3.3. 24 órás szolgálat
4. Ügyfélszolgálat
4.1. Gépkocsi időszakos karbantartása, javítása, karambolos javítása (kárfelvétel és kárszámítás is)
4.2. Gépkocsi garanciális javítása
4.3. Műszaki vizsgáztatása, környezetvédelmi vizsgálata
5. Gépkocsi előadó
5.1. Gépkocsivezetési jogosultságok nyilvántartása
5.2. Hivatali vezetői engedélyek kiadása, visszavétele
5.3. Gépkocsi műszaki vizsga, környezetvédelmi vizsgálat érvényességének figyelése, ügyintézése
5.4. Káresemények dokumentálása
5.5. Biztosítási ügyintézés (teljes körű kárügyintézés)
6. Menetlevél feldolgozás
6.1. Menetlevelek adatainak feldolgozása
6.2. Adatszolgáltatás
6.3. Üzemanyag elszámolás
7. Gépkocsi ápolás
7.1. Gépkocsi mosás, takarítás, ápolás
8. Autómentés lehetőségének biztosítása
8.1. Üzemképtelen gépkocsi szállítása igénybevételi lehetőségének biztosítása
9. Csere gépkocsi biztosítása
9.1. Az állandó használatra kiadott gépkocsi helyett, annak javítása idejére, cseregépkocsi biztosítása a rendelkezésre álló készlet erejéig
10. Műholdas gépjárművédelem
10.1. Műholdas nyomkövetésen alapuló, riasztóberendezéssel egybeépített gépjármű védelmi rendszer biztosítása
11. Téli gumiabroncs biztosítása
11.1. Keréktárcsára szerelt téli mintázatú gumiabroncs biztosítása az adott gépkocsihoz a megfelelő méretben
12. Autópálya matrica biztosítása
13. Parkolási költségek megtérítése
13.1. A hivatali ügyek intézésekor felmerülő parkolási költségek megtérítése a parkolást igazoló parkolójegy leadása mellett
14. Behajtási engedélyek biztosítása
14.1. Kizárólag fizetés ellenében megközelíthető területekre (pl. Budai vár) szóló behajtási engedélyek biztosítása adott alkalomra
15. Gépkocsivezető biztosítása
16. Külföldön használható üzemanyagkártya biztosítása
17. Taxi szolgáltatás
V. ÜDÜLÉS-, OKTATÁS- ÉS RENDEZVÉNY- SZERVEZÉSHEZ KAPCSOLÓDÓ INFRASTRUKTÚRA ÉS ESZKÖZÖK BIZTOSÍTÁSA
1. Rendezvényekhez szükséges infrastruktúra biztosítása
2. Rendezvényekhez szükséges eszközök biztosítása és beszerzése
3. Rendezvényhangosítás biztosítása
4. Üdülési, illetve nem üdülési célú ingatlanok kihasználtságának biztosítása
1

A rendeletet az 53/2011. (III. 31.) Korm. rendelet 4. § (12) bekezdés b) pontja hatályon kívül helyezte 2011. május 1. napjával. Alkalmazására lásd e hatályon kívül helyező rendelet 4. § (9)–(11) bekezdését.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére