• Tartalom

1/2009. (I. 10.) ÖM rendelet

1/2009. (I. 10.) ÖM rendelet

az országgyűlési képviselők időközi választása költségeinek normatíváiról, tételeiről és elszámolási rendjéről1

2013.01.01.

A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény (a továbbiakban: Ve.) 153. § (1) bekezdésének g) pontjában foglalt felhatalmazás alapján, az önkormányzati miniszter feladat- és hatásköréről szóló 132/2008. (V. 14.) Korm. rendelet. 1. § h) pontjában megállapított feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:

1. § (1)2 A helyi választási iroda (a továbbiakban: HVI), az országgyűlési egyéni választókerületi választási iroda (OEVI) és a területi választási iroda (a továbbiakban: TVI), továbbá a fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatója választási feladatai tekintetében

a) felelős a választás pénzügyi tervezéséért, lebonyolításáért, elszámolásáért,

b) felelős a pénzeszközök célhoz kötött felhasználásáért és ellenőrzéséért,

c) gyakorolja a választás pénzeszközei feletti kötelezettségvállalási és utalványozási jogot, valamint felhatalmazást ad az ellenjegyzési jog gyakorlására,

d) gondoskodik a választás céljára szolgáló pénzeszközöknek az elkülönített számviteli kezeléséről.

(2) A külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője a külképviseleti szavazás tekintetében külön megállapodás alapján felelős a választás pénzügyi tervezéséért, lebonyolításáért, elszámolásáért, a pénzeszközök célhoz kötött felhasználásáért.

2. § (1) A választások helyi és területi feladatai előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül e rendelet 1. mellékletében felsorolt tételek, normatívák alapján megállapított költségvetési fedezet szolgál.

(2) A pénzügyi fedezet számításánál a népességre, a választópolgárokra vonatkozó adatokat a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (a továbbiakban: KEKKH) által megállapított, a központi személyi adat- és lakcímnyilvántartásból a névjegyzék összeállításához használt, valamint a névjegyzékhez összeállított adatállomány alapján kell figyelembe venni.

3. § (1)3 Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium az időközi választások pénzügyi fedezetét közvetlenül az illetékes települési önkormányzat polgármesteri hivatala (közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatal) bankszámlájára, illetve a fővárosi, megyei önkormányzati hivatal bankszámlájára folyósítja. Az időközi választások pénzügyi fedezete az átadónál támogatásértékű működési kiadásként, az átvevő szervnél támogatásértékű működési bevételként kerül biztosításra.

(2)4 Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a fővárosi és megyei kormányhivatal részére fejezeten belüli előirányzatátcsoportosítással, a megfelelő kiemelt előirányzaton biztosítja az időközi választások pénzügyi fedezetét.

(3)5 Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium az időközi választás dologi kiadásainak fedezetére rendelkezésre álló, az 1. mellékletben meghatározott normatívák szerinti összeget az első forduló napját megelőző 20. munkanapig előlegként folyósítja. A személyi juttatások normatíváinak folyósítására csak utólag, a pénzügyi elszámolás elfogadását követően kerül sor.

4. § A rendelet 1. mellékletében meghatározott normatív pénzeszközök felhasználása a következők szerint történik:

a) a feladat végrehajtásához biztosított pénzeszközöket (személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok és a dologi kiadások) az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvényben (a továbbiakban: Áht.), és az államháztartás működési rendjéről szóló 217/1998. (XII. 30.) Korm. rendeletben (a továbbiakban: Ámr.) meghatározottak figyelembevételével kell felhasználni, azonban személyi kiadásra e rendelet 1. melléklete szerinti normatívákat kell biztosítani,

b) többletköltséget a szavazatszámláló bizottságba bevont póttagok számának növekedése, a külképviseleten szavazók értesítésének tényleges postai kiadása, valamint a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadások mértékéig lehet igényelni,

c) feladatelmaradás (pl. a második forduló elmaradása) esetén az erre a feladatra biztosított, a normatívák szerint számolt összeget, illetve – ha a feladatelmaradás ismertté válása előtt indokolt kifizetés vagy kötelezettségvállalás történt – annak maradványát vissza kell utalni,

d) többletköltségként, illetve feladatelmaradásként kell elszámolni a téves adatszolgáltatásból származó különbözeteket.

5. § (1) A választás céljára biztosított pénzeszközöket számvitelileg elkülönítetten kell kezelni. A költségvetési szerv a számvitelében a pénzeszközök felhasználásáról feladatonként (választásonként) – ezen belül a többletköltségekről és a feladatelmaradásról fordulónkénti bontásban – számol el, és a tényleges pénzforgalomról (bevétel, kiadás), valamint a pénzforgalom nélküli tételekről (pl. felosztott költségek) főkönyvében a választási feladatokkal kapcsolatos szakfeladaton nyilvántartást vezet. A szakfeladaton meg kell jeleníteni mind a kapott támogatásértékű bevételt, mind a saját forrás terhére teljesített kiadásokat.

(2) A feladattípusú elszámolást az e rendelet 1. mellékletében feltüntetett normatívák tekintetében a 2–4. mellékletek szerint kell elkészíteni. A költségvetési szervet megillető pénzügyi fedezet összegét a választás tényadatai alapján, a 4. § figyelembevételével kell megállapítani.

6. § (1) A HVI vezetője a választás második fordulójának napját követő 10 naptári napon belül feladattípusú elszámolást készít az e rendelet 2. melléklete szerinti adattartalmú munkalapon a TVI vezetője részére.

(2) Az OEVI vezetője a választás második fordulójának napját követő 10 naptári napon belül feladattípusú elszámolást készít az e rendelet 2. melléklete szerinti adattartalmú munkalapon a TVI vezetője részére.

(3)6 A fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatója a választás második fordulójának napját követő 10 naptári napon belül elszámolást készít az e rendelet 3. melléklete szerinti adattartalmú munkalapon a TVI vezetője részére.

(4) A TVI vezetője

a) dönt a 4. § b)–d) pontjában biztosított többletköltség, illetve visszatérítés elfogadása kérdésében és összegében,

b)7 ellenőrzi és jóváhagyja a HVI, az OEVI és a fővárosi és megyei kormányhivatal főigazgatójának elszámolását,

c) elszámolást készít – az e rendelet 3. melléklete szerinti adattartalommal – a TVI részére biztosított pénzügyi fedezetről a választás második fordulójának napját követő 30 naptári napon belül,

d) összesítő elszámolást készít – az e rendelet 4. melléklete szerinti adattartalommal – a 2. § szerint biztosított pénzeszközökről a választás második fordulójának napját követő 30 naptári napon belül.

(5) A TVI az elszámolásokat kifizetésre felterjeszti az Országos Választási Iroda vezetője részére.

(6) Az elszámolások elfogadásáról az Országos Választási Iroda vezetője dönt.

(7)8 Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium a személyi kiadásoknak és a többletköltségek fedezetének átutalására vonatkozó kötelezettségét az elszámolás elfogadásáról szóló döntését követő 10 banki napon belül teljesíti.

(8) Az elszámolást készítő szerv vezetője az elszámolása elfogadását követő 10 banki napon belül tesz eleget visszafizetési kötelezettségének.

7. § (1) E rendelet a kihirdetésének napját követő napon lép hatályba.

(2)9

(3)10

1. melléklet az 1/2009. (I. 10.) ÖM rendelethez11

Időközi választás tételei és normatívái (forintban)

 

1

HELYI, TELEPÜLÉSI KIADÁSOK

I.
forduló

II.
forduló

1.

1

Dologi kiadások

 

 

1.01.

1

Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége szavazókörönként

1 600

1 600

1.02.

1

Egyéb kiadások a szavazás napján

 

 

1.02.01.

1

– szavazókörökben

2 800

2 800

1.02.02.

1

– helyi választási irodákban

4 200

4 200

1.02.06.

1

Közös önkormányzati hivatal HVI-ben kapcsolódó településenként 1400 Ft

1 400

1 400

1.03.

1

Választói nyilvántartások és értesítők elkészítése választópolgáronként

50

 

1.04.

1

Értesítők kiküldése, a jegyzők egymás közötti értesítése az adatváltozásról választópolgáronként

50

 

1.05.

1

Választással összefüggő egyéb dologi kiadások (helyiségbérlet, közüzemi díj, telefonszámla, szavazófülke, HVI tagok számával összefüggő többletkiadások stb.) szavazókörönként

7 200

7 200

2.

1

Személyi juttatások

 

 

2.01.

1

A szavazatszámláló bizottságok tagjainak és póttagjainak díja

 

 

2.01.03.

1

– több szavazókörös településeken az SZSZB 3 választott tagjának díja 10 000 Ft/fő/forduló

30 000

30 000

2.01.05.

1

– póttagok díja

10 000

10 000

2.01.06.

1

– egy szavazókörös település esetén az HVB 5 választott tagjának díja 10 000 Ft/fő/forduló

50 000

50 000

2.02.

1

A szavazatszámláló bizottság mellett működő jegyzőkönyvvezető díja

10 000

10 000

2.03.

1

A helyi választási iroda tagjainak 7000 Ft/fő díja az alábbi tagokkal számolva (közös önkormányzati hivatal esetén a közös önkormányzati hivatalhoz tartozó települések összválasztópolgár száma alapján)

 

 

2.03.01.

1

–1 000 választópolgár    3 tag

21 000

21 000

2.03.02.

1

1 001–5 000 választópolgár    4 tag

28 000

28 000

2.03.03.

1

5 001–10 000 választópolgár    5 tag

35 000

35 000

2.03.04.

1

10 001–20 000 választópolgár    9 tag

63 000

63 000

2.03.05.

1

20 001–50 000 választópolgár   13 tag

91 000

91 000

2.03.06.

1

50 001–100 000 választópolgár   15 tag

105 000

105 000

2.03.07.

1

100 001 választópolgár felett   20 tag

140 000

140 000

3.

1

Munkaadókat terhelő járulékok

 

 

3.01.

1

Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint

 

 

 

2

OEVK KIADÁSOK

 

 

1.

2

Dologi kiadások

 

 

1.21.

2

OEVK-k dologi kiadásaira biztosított pénzeszköz (pl. irodaszer, sokszorosítás, kiszállás)

100 000

100 000

1.22.

2

Szavazólapok előállítása választópolgáronként

15

15

2.

2

Személyi juttatások

 

 

2.21.

2

– OEVB választott tagjainak díja (3 fő × 7700 Ft)

23 100

23 100

2.22.

2

– OEVI tagjainak díja (20 fő × 7700 Ft)

154 000

154 000

3.

2

Munkaadókat terhelő járulékok

 

 

3.01.

2

Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint

 

 

 

3

TERÜLETI KIADÁSOK

 

 

1.

3

Dologi kiadások

 

 

1.31.

3

A választás lebonyolításának területi (főjegyző) szinten jelentkező dologi kiadásaira átlagosan biztosított pénzeszköz (pl. oktatás, irodaszer, szállítás) 100 000 Ft/OEVK

100 000

100 000

2.

3

Személyi juttatások

 

 

2.31.

3

Helyi választási iroda vezetőinek díja településkategóriánként meghatározott összeg

 

 

2.31.01.

3

–1 000 választópolgár

30 000

30 000

2.31.02.

3

1 001–5 000 választópolgár

35 000

35 000

2.31.03.

3

5 001–10 000 választópolgár

42 000

42 000

2.31.04.

3

10 001–20 000 választópolgár

56 000

56 000

2.31.05.

3

20 001–50 000 választópolgár

85 000

85 000

2.31.06.

3

50 001–100 000 választópolgár

110 000

110 000

2.31.07.

3

100 001 választópolgár felett

140 000

140 000

2.32.

3

HVI vezetők díja közös önkormányzati hivatalban, a hozzá tartozó kapcsolódó települések száma utáni plusz díj

3 000

3 000

2.33.

3

OEVI vezetők plusz díja

60 000

60 000

2.34.

3

TVB 3 választott tagjának díja (10 000 Ft/fő)

30 000

30 000

2.35.

3

TVI 5 tagjának díja fordulónként (10 000 Ft/fő)

50 000

50 000

2.36.

3

TVI vezető helyetteseinek díja

 

 

2.36.01.

3

A területi választási iroda vezetője jogi helyettesének díja

 

50 000

2.36.03.

3

A területi választási iroda pénzügyi ellenőrző, elszámoló felelősének díja

 

50 000

2.37.

3

TVI vezetők díja

 

100 000

3.

3

Munkaadókat terhelő járulékok

 

 

3.01.

3

Munkaadókat terhelő járulékok, hatályos jogszabályok szerint

 

 

 

4

A FŐVÁROSI ÉS MEGYEI KORMÁNYHIVATALOK KIADÁSAI

 

 

1.

4

Dologi kiadások

 

 

1.41.

4

Dologi kiadásainak biztosítása OEVK-k számának arányában (normatív, 80 000 Ft/OEVK)

80 000

 

1.42.

4

Hot-line, ISDN, egyéb informatikai költségek

50 000

 

1.43.

4

Telekommunikáció

40 000

 

2. melléklet az 1/2009. (I. 10.) ÖM rendelethez12

Feladattípusú elszámolás munkalapjának adattartalma
HVI, OEVI

 

Főváros, megye:

1.

Tájékoztató adatok

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése:

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

hozzá kapcsolódó települések megnevezése:

1.3.

OEVK székhely település jelölése Igen/Nem:

 

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

1.5.

Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma:

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

A települést, közös önkormányzati hivatalt megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a település részére utalandó összeg:

F–L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszautalandó összeg:

L–F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése munkalapjának adattartalma
HVI, OEVI

Főváros, megye:

Település megnevezése:

Összeg Ft

Forduló

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

Dátum:     
P. H.
aláírás

Készült:

2 példányban

Kapja:

1 példányt a helyi/országgyűlési egyéni választókerületi választási iroda vezetője

 

1 példányt a területi választási iroda vezetője

 

1 példányt az Országos Választási Iroda vezetője

3. melléklet az 1/2009. (I. 10.) ÖM rendelethez13

Feladattípusú elszámolás munkalapjának adattartalma TVI,
illetve fővárosi és megyei kormányhivatal

 

Főváros, megye:

 

 

1.

Tájékoztató adatok

 

 

1.1.

Szerv megnevezése:

 

 

1.2.

Közös önkormányzati hivatal esetén székhely település megnevezése:

 

 

 

hozzá kapcsolódó települések száma:

 

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

 

 

OEVK-k száma:

 

 

1.4.

Település lakosságszáma:

 

 

1.5.

Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma:

 

 

1.6.

Választópolgárok száma:

 

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

 

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

 

tényleges:

 

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

 

 

2.1.

Kapott támogatás összege:

 

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

 

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg

 

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

 

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg:

 

F–L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszautalandó összeg:

 

L–F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése munkalapjának adattartalma
TVI, illetve fővárosi és megyei kormányhivatal

Főváros, megye:

Összeg Ft

Forduló

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

Dátum:     
P. H.
aláírás

Ha a fővárosi és megyei kormányhivatal tölti ki:

Ha a területi választási iroda tölti ki:

Készült:

3 példányban

Készült:

2 példányban

Kapja:

1 példányt a fővárosi és megyei kormányhivatal vezetője
1 példányt TVI vezetője
1 példányt az Országos Választási Iroda vezetője

Kapja:

1 példányt a területi választási iroda vezetője
1 példányt az Országos Választási Iroda vezetője

 

 

 

 

4. melléklet az 1/2009. (I. 10.) ÖM rendelethez14

Feladattípusú elszámolás munkalapjának adattartalma Fővárosi/megyei összesítő

 

Főváros, megye

 

1.

Tájékoztató adatok

 

1.1.

Település megnevezése:

1.2.

Megye:

 

települések száma:

 

1.3.

OEVK székhely település jelölése

 

OEVK-k száma:

 

1.4.

Település lakosságszáma:

1.5.

Közös önkormányzati hivatal lakosságszáma:

1.6.

Választópolgárok száma:

 

1.7.

Szavazókörök száma:

 

támogatásszámításnál figyelembe vett:

 

 

tényleges:

 

1.8.

Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma:

 

1.9.

Megismételt szavazás Igen/Nem:

 

2.

Elszámolás adatai (Ft-ban)

2.1.

Kapott támogatás összege:

L

2.2.

Norma szerint számolt összeg:

N

2.3.

A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg:

T

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.4.

Szervet megillető pénzügyi fedezet összege:

N+T=F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.5.

Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg:

F–L

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

2.6.

Az Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium részére visszautalandó összeg:

L–F

 

Ebből: személyi juttatások:

 

 

 

munkaadókat terhelő járulékok:

 

 

 

dologi kiadások (átlagbér nélkül):

 

 

 

átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]:

 

 

Feladattípusú elszámolás többletköltség/feladatelmaradás részletezése munkalapjának adattartalma
Fővárosi, illetve megyei összesítő

Főváros, megye:

Összeg Ft

Forduló

Jogcím

Személyi juttatások

Munkaadói járulék

Dologi kiadások

Átlagbér

Összesen

kód

név

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Összesen:

 

 

 

 

 

Dátum:     
P. H.
aláírás

Készült:

2 példányban

Kapja:

1 példányt a területi választási iroda vezetője

 

1 példányt az Országos Választási Iroda vezetője

1

A rendeletet a 18/2013. (VII. 17.) KIM rendelet 10. § c) pontja hatályon kívül helyezte 2013. július 18. napjával.

2

Az 1. § (1) bekezdés nyitó szövegrésze az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § a) pontja szerint módosított szöveg.

3

A 3. § (1) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § b) és c) pontja szerint módosított szöveg.

4

A 3. § (2) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c) és d) pontja szerint módosított szöveg.

5

A 3. § (3) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c) pontja szerint módosított szöveg.

6

A 6. § (3) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § a) pontja szerint módosított szöveg.

7

A 6. § (4) bekezdés b) pontja az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § e) pontja szerint módosított szöveg.

8

A 6. § (7) bekezdése az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c) pontja szerint módosított szöveg.

9

A 7. § (2) bekezdése a (3) bekezdés alapján hatályát vesztette.

10

A 7. § (3) bekezdése ugyanezen bekezdés alapján hatályát vesztette.

11

Az 1. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § f)–i) pontja szerint módosított szöveg.

12

A 2. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c), g) és j) pontja szerint módosított szöveg.

13

A 3. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c)–d) és g) pontja szerint módosított szöveg.

14

A 4. melléklet az 50/2012. (XII. 4.) KIM rendelet 23. § c) és g) pontja szerint módosított szöveg.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére