36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelet
36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelet
az országgyűlési képviselők 2010. évi általános választása költségeinek normatíváiról, tételeiről, elszámolási és belső ellenőrzési rendjéről1
A választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 153. § (1) bekezdés g) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az önkormányzati miniszter feladat- és hatásköréről szóló 132/2008. (V. 14.) Korm. rendelet 1. § h) pontjában megállapított feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. § (1) Az Országos Választási Iroda (a továbbiakban: OVI) vezetője felelős az országgyűlési képviselők 2010. évi választása (a továbbiakban: választás) pénzügyi feladat- és költségtervének elkészítéséért. A feladat- és költségtervet a Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala (a továbbiakban: KEKKH) elnökének egyetértésével kell elkészíteni. A feladat- és költségterv jóváhagyásáról az önkormányzati miniszter (a továbbiakban: miniszter) dönt.
(2) A helyi választási iroda (a továbbiakban: HVI), az országgyűlési egyéni választókerületi választási iroda (a továbbiakban: OEVI) és a területi választási iroda (a továbbiakban: TVI) vezetője, továbbá a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője, a regionális államigazgatási hivatal vezetője és a KEKKH elnöke választási feladatai tekintetében
a) felelős a választás pénzügyi tervezéséért, lebonyolításáért, elszámolásáért,
b) felelős a pénzeszközök célhoz kötött felhasználásáért és ellenőrzéséért,
c) gyakorolja a választás pénzeszközei feletti kötelezettségvállalási és utalványozási jogot, valamint – szervezeti és működési szabályzatának megfelelően – felhatalmazást ad az ellenjegyzési jog gyakorlására,
d) gondoskodik a választás céljára szolgáló pénzeszközöknek az elkülönített számviteli kezeléséről.
2. § (1) A választás helyi és területi feladatai előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül az 1. mellékletben felsorolt tételek, normatívák szolgálnak. A külképviseleti szavazás előkészítésének és lebonyolításának pénzügyi fedezetéül a 2. mellékletben felsorolt tételek, normatívák, valamint a nem normatív kiadások tekintetében a külügyminiszterrel kötött megállapodás alapján megállapított költségvetési fedezet szolgál.
(2) A pénzügyi fedezet számításánál a népességre, a választópolgárok számára vonatkozó adatokat a KEKKH által megállapított, a központi személyiadat- és lakcímnyilvántartásból a névjegyzék összeállításához használt, valamint a névjegyzékhez összeállított adatállomány alapján kell figyelembe venni.
3. § A miniszter az Önkormányzati Minisztérium költségvetési fejezetében a választás lebonyolítására rendelkezésre álló összeget megállapodás alapján fejezetek közötti költségvetési előirányzat-átcsoportosítással biztosítja a KEKKH, illetve a külügyminiszter által kijelölt szerv részére.
4. § (1) A miniszter a regionális államigazgatási hivatal részére fejezeten belüli előirányzat-átcsoportosítással, a megfelelő kiemelt előirányzaton biztosítja a választás pénzügyi fedezetét.
(2) A KEKKH a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t, az OEVI-t és a TVI-t megillető részét a TVI részére, az illetékes fővárosi, megyei közgyűlés hivatalának bankszámlájára folyósítja. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és az OEVI-t megillető részét a települési önkormányzat polgármesteri hivatala (körjegyzőség esetén a körjegyzőség) bankszámlájára folyósítja. A választásokra biztosított pénzügyi fedezet kiemelt előirányzatonkénti bontását a 12. melléklet tartalmazza.
(3) A választás kiadásainak fedezetére rendelkezésre álló, az 1. mellékletben meghatározott normatívák szerinti összeg a választás első fordulóját megelőző 20. munkanapig előlegként kerül folyósításra, illetve átadásra. A TVI a választások pénzügyi fedezetének a HVI-t és az OEVI-t megillető részét a választás első fordulóját megelőző 15. munkanapig folyósítja.
(4) A választás alábbi személyi juttatásainak folyósítására, illetve átadására csak a pénzügyi elszámolás elfogadását követően kerül sor az alábbiak szerint:
a) a HVI és OEVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről a TVI vezetője a HVI és az OEVI pénzügyi elszámolásának elfogadásával dönt, és haladéktalanul intézkedik a folyósításáról,
b) a TVI vezetők személyi juttatásainak kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt; a személyi juttatások fedezetét a KEKKH elnöke a döntést követő 8 munkanapon belül folyósítja,
c) a regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek vezetői személyi juttatásainak kifizetéséről az OVI vezetőjének javaslatára a miniszter dönt, és intézkedik a fedezet rendelkezésre bocsátásáról.
(5) A külképviseleti választási irodák (a továbbiakban: KüVI) vezetői és tagjai személyi juttatásai a miniszter és a külügyminiszter megállapodásában rögzítetteknek megfelelően kerülnek kifizetésre.
(6) A miniszter dönt az OVI vezetője, tagjai és a KEKKH elnöke választással kapcsolatos célfeladatainak meghatározásáról, a célfeladat elvégzéséért járó céljuttatásról, és intézkedik annak kifizetéséről.
5. § (1) Az 1. és 2. mellékletben meghatározott normatív pénzeszközök felhasználása a következők szerint történik:
a) a feladat végrehajtásához biztosított pénzeszközöket (személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok és a dologi kiadások) az államháztartásról szóló 1992. évi XXXVIII. törvényben és az államháztartás működési rendjét szabályozó rendeletben meghatározottak figyelembevételével kell felhasználni, azonban személyi kiadásra e rendelet 1. és 2. melléklete szerinti normatívákat kell biztosítani,
b) többlettámogatást különösen a szavazatszámláló bizottságba bevont póttagok számának növekedése, a külképviseleten szavazók értesítésének tényleges postai kiadása, valamint a választási eljárásról szóló 1997. évi C. törvény 21. § (4) bekezdése szerinti kiadások miatt lehet igényelni,
c) feladatelmaradás esetén az erre a feladatra biztosított, a normatívák szerint számolt összeget, illetve – ha a feladatelmaradás ismertté válása előtt indokolt kifizetés vagy kötelezettségvállalás történt – annak maradványát vissza kell utalni,
d) többletköltségként, illetve feladatelmaradásként kell elszámolni a téves adatszolgáltatásból származó különbözeteket,
e) a HVI, az OEVI, illetve a TVI többletkiadásainak és a c) pont szerinti indokolt kifizetéseinek, illetve kötelezettségvállalásainak az elszámolásban való érvényesítését a TVI vezetője kezdeményezi az OVI vezetőjénél, aki annak szakmai megalapozottságát megvizsgálja, és véleményével együtt 3 munkanapon belül megküldi a KEKKH elnökének; a KEKKH elnöke dönt a kérelem elfogadásáról, amennyiben a kérelmet nem fogadja el, döntéséről – az OVI vezetőjének egyidejű tájékoztatásával – 3 munkanapon belül értesíti a TVI vezetőjét; amennyiben a kérelem elbírálására a fenti határidőn belül nem kerül sor, a határidő leteltét követő napon az egyetértést megadottnak kell tekinteni,
f) a külképviseleti szavazással kapcsolatban felmerült többletkiadásoknak és a c) pont szerinti indokolt kifizetéseknek, illetve kötelezettségvállalásoknak az elszámolásban való érvényesítését a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője kezdeményezi az OVI vezetőjénél; az OVI vezetője dönt a kérelem elfogadásáról, amennyiben a kérelmet nem fogadja el, döntéséről 3 munkanapon belül értesíti a külügyminiszter által kijelölt szerv vezetőjét; amennyiben a kérelem elbírálására a fenti határidőn belül nem kerül sor, a határidő leteltét követő napon az egyetértést megadottnak kell tekinteni.
(2) A külügyminiszter által kijelölt szerv a nem normatív kiadásaira biztosított támogatását a miniszter és a külügyminiszter megállapodásában rögzítettek szerint használja fel.
(3) A KEKKH a jóváhagyott feladat- és költségterv központi forrásainak feladatok közötti átcsoportosítását az OVI vezetőjének egyetértésével, a miniszter jóváhagyásával végezheti.
6. § (1) A választás céljára biztosított pénzeszközöket számvitelileg elkülönítetten kell kezelni. A költségvetési szerv a számvitelében a pénzeszközök felhasználásáról – ezen belül a többletköltségekről és a feladatelmaradásról – feladatonként számol el, és a tényleges pénzforgalomról (bevétel, kiadás) főkönyvében a választási feladatokkal kapcsolatos szakfeladaton nyilvántartást vezet. A szakfeladaton meg kell jeleníteni mind a kapott támogatásértékű bevételt, mind a saját forrás terhére teljesített kiadásokat.
(2) A feladattípusú elszámolást e rendelet 1. és 2. mellékletében feltüntetett normatívák tekintetében a 3–11. mellékletek szerint kell elkészíteni.
(3) A külügyminiszter által kijelölt szerv tételes elszámolást készít. Az elszámolást az alapbizonylatok másolatával kell alátámasztani. A külképviseleti szavazással kapcsolatos elszámolást a külügyminiszter által kijelölt szervre és valamennyi KüVI-re el kell készíteni.
(4) A KEKKH a részére átadott előirányzat felhasználásáról az államháztartás szervezetei beszámolási és könyvvezetési kötelezettségének sajátosságairól szóló 249/2000. (XII. 24.) Korm. rendelet szerinti határidőben és módon számol el a választással kapcsolatos szakfeladaton.
7. § (1) A HVI és az OEVI vezetője – a 3. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a TVI vezetője részére a választás második fordulóját követő 10 naptári napon belül. Az okmányirodával rendelkező HVI vezetője az elszámolás elkészítéséhez a pénzügyi elszámolást segítő programot veszi igénybe.
(2) A TVI vezetője – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével – a KEKKH elnöke részére, a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül
a) elszámolást készít – a 4. melléklet szerinti adattartalommal – a TVI részére biztosított pénzügyi fedezetről,
b) összesítő elszámolást készít – az 5. melléklet szerinti adattartalommal – a HVI-vezetők, OEVI-vezetők és a saját elszámolása alapján.
(3) A regionális államigazgatási hivatal vezetője – a pénzügyi elszámolást segítő program igénybevételével, a 6. és 7. melléklet szerinti adattartalommal – feladattípusú elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül.
(4) A külügyminiszter által kijelölt szerv vezetője a 8. melléklet szerinti adattartalommal KüVI-nkénti, illetve a 9. melléklet szerinti adattartalommal összesítő elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a választás második fordulóját követő 60 naptári napon belül.
(5) A miniszter a 10. melléklet szerinti adattartalommal elszámolást készít a KEKKH elnöke részére a központi kiadások fedezetének felhasználásáról a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül.
(6) A KEKKH elnöke az (1)–(5) bekezdésben foglalt elszámolások alapján a 11. melléklet szerinti adattartalommal összesítő elszámolást készít a miniszter részére a választás második fordulóját követő 75 naptári napon belül.
8. § (1) A HVI és az OEVI pénzügyi ellenőrzését a TVI végzi a választás második fordulóját követő 45 naptári napon belül. A TVI pénzügyi ellenőrzését a KEKKH végzi. A KEKKH, a regionális államigazgatási hivatal és a külügyminiszter által kijelölt szerv pénzügyi ellenőrzését a miniszter végzi az éves ellenőrzési terv alapján.
(2) A KEKKH a gazdálkodásról szóló szabályzataiban foglaltak szerint hajtja végre a központi feladatokhoz kapcsolódó megrendeléseket és pénzügyi elszámolásokat.
(3) A HVI, az OEVI és a TVI vezetője a választás pénzügyi ellenőrzésére a választási iroda tagjának ad megbízást.
(4) Az ellenőrzés során a költségvetési szervek belső ellenőrzéséről szóló 193/2003. (XI. 26.) Korm. rendelet előírásait kell alkalmazni.
9. § (1) A HVI és az OEVI elszámolásának elfogadásáról a TVI vezetője dönt.
(2) A TVI elszámolásának elfogadásáról a KEKKH elnöke dönt.
(3) A KEKKH, a külügyminiszter által kijelölt szerv és a regionális államigazgatási hivatal elszámolásának, továbbá a választás összesítő elszámolásának az elfogadásáról a miniszter dönt.
(4) A többletköltségek fedezete az elszámolás elfogadását követő 8 munkanapon belül kerül biztosításra a külügyminiszter által kijelölt szerv, a regionális államigazgatási hivatal és a TVI részére. A többletköltségek fedezetét a TVI vezetője további 8 munkanapon belül folyósítja a HVI és az OEVI részére.
(5) Az elszámolást készítő szerv vezetője az elszámolása elfogadását követő 8 munkanapon belül tesz eleget visszafizetési, illetve előirányzat-átadási kötelezettségének.
10. § Ez a rendelet a kihirdetését követő 8. napon lép hatályba és 2010. december 31-én hatályát veszti.
1. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
Kód |
Jogcím |
I. Forduló (forint) |
II. Forduló (forint) |
---|---|---|---|
HELYI TELEPÜLÉSI KIADÁSOK |
|||
1. Dologi kiadások |
|||
1.01. |
Hirdetmény és tájékoztató nyomtatvány költsége szavazókörönként. Lakossági tájékoztatók, hirdetmények (szavazókörök helye, címe, választás napja) nyomtatása, sokszorosítása, kiragasztása. |
3 000 |
3 000 |
1.02. |
Egyéb kiadások szavazás napján |
|
|
1.02.01. |
Kiadás a szavazás napján a szavazókörökben. Szavazókörben telefon, fax, villamos energia, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
6 000 |
6 000 |
1.02.02. |
Kiadás a szavazás napján a helyi választási irodákban önálló településeken és körjegyzőségi székhelyeken. A polgármesteri hivatal telefon, fax, villamos energia, gépkocsi-használat, takarítás, portaszolgálat kiadásai. |
10 000 |
10 000 |
1.02.03. |
Kiadás a szavazás napján a körjegyzőségi HVI részére kapcsolódó településenként, pótelőirányzat. Körjegyzőségi hivatal kapcsolattartása a településekkel, gépkocsi-használat, telefon, fax kiadásai. |
2 000 |
2 000 |
1.02.04. |
Választásnapi ellátás költsége szavazókörökben |
4 500 |
4 500 |
1.03. |
Választói névjegyzék és értesítő elkészítése választópolgáronként. Névjegyzék és értesítő megszemélyesítése, nyomtatása, vágása, csomagolása (a szükséges nyomtatványok beszerzési kiadása a Központi kiadásoknál kerül megtervezésre). |
15 |
|
1.04. |
Ajánlószelvények, értesítők borítékolása, kézbesítése. A külképviseleteken szavazók értesítése (nem tartalmazza a külföldre történő postázás költségeit) választópolgáronként. Névjegyzék és NESZA jegyzék továbbvezetése, lakcímváltozások kezelése, igazolások kiadása. |
50 |
|
1.05. |
Választással összefüggő egyéb dologi kiadások szavazókörönként. |
9 000 |
9 000 |
2. Személyi kiadások |
|||
2.01. |
Szavazatszámláló bizottságok tagjainak tiszteletdíja |
|
|
2.01.01. |
Az SZSZB 3 választott tagjának 15 000 Ft/fő díja a szavazókörökben. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok. |
45 000 |
45 000 |
2.01.02. |
Egyszavazókörös település esetén a HVB negyedik és ötödik tagjának 15 000 Ft/fő díja szavazókörönként, akik egyben ellátják az SZSZB feladatait is. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig elvégzendő, a szavazás lebonyolításával és a szavazatszámlálással kapcsolatos feladatok. |
30 000 |
30 000 |
2.02. |
A szavazatszámláló bizottság mellett működő jegyzőkönyvvezető díja szavazókörönként. A szavazás napján 05 órától 22-24 óráig az SZSZB mellett elvégzendő adminisztratív feladatok. |
15 000 |
15 000 |
2.03. |
A helyi választási iroda tagjának személyi normatívája 15 000 Ft fordulónként. Az iroda feladatait a Ve. 35–39. §-ai határozzák meg, feladatuk a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart. |
15 000 |
15 000 |
2.03.01. |
0–1 000 lakosig 3 tag |
45 000 |
45 000 |
2.03.02. |
1 001–5 000 lakosig 4 tag |
60 000 |
60 000 |
2.03.03. |
5 001–10 000 lakosig 5 tag |
75 000 |
75 000 |
2.03.04. |
10 001–20 000 lakosig 9 tag |
135 000 |
135 000 |
2.03.05. |
20 001–50 000 lakosig 13 tag |
195 000 |
195 000 |
2.03.06. |
50 001–100 000 lakosig 15 tag |
225 000 |
225 000 |
2.03.07. |
100 001 lakos felett 20 tag |
300 000 |
300 000 |
2.05. |
HVI tag személyi normatívája körjegyzőségnél. |
15 000 |
15 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
|||
3.01.01. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
3.01.02. |
Választásnapi ellátás után fizetendő járulék hatályos jogszabály szerint |
|
|
OEVK KIADÁSOK |
|||
1. Dologi kiadások |
|||
1.21. |
OEVK-k dologi kiadásai |
|
|
1.21.01. |
Szavazásnapi kiadások OEVK székhely településeken a választási irodák részére. |
50 000 |
50 000 |
1.21.02. |
Szavazással összefüggő egyéb kiadások OEVK székhely részére. |
80 000 |
80 000 |
1.21.03. |
OEVB működtetésével kapcsolatos dologi kiadás |
100 000 |
100 000 |
1.21.04. |
A választási eljárással összefüggő egyéb dologi kiadások OEVK-nként. |
40 000 |
40 000 |
2. Személyi kiadások |
|||
2.21. |
OEVB 3 választott tagjának tiszteletdíja. |
90 000 |
90 000 |
2.22. |
OEVI tagjának személyi normatívája 20 000 Ft fordulónként. E normatíva az OEVI 15 tagja tekintetében vehető figyelembe. |
300 000 |
300 000 |
2.23. |
Amennyiben az OEVI mellett több OEVB működik, az OEVI-nek a normatíva tekintetében figyelembe vehető tagjainak száma minden OEVB után 10 fővel növekszik. |
200 000 |
200 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
|||
3.01.02. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
MEGYEI KIADÁSOK |
|||
1. Dologi kiadások |
|||
1.31. |
A választás lebonyolításának területi (főjegyző) szinten jelentkező dologi kiadásai |
|
|
1.31.01. |
TVI dologi kiadásai OEVK-nként |
100 000 |
|
|
Kapcsolattartás az OEVK székhely településekkel, telefon, fax, gépkocsi használat, biztonsági őrizet, értekezletek tartása HVI vezetők részére, technikai feltételek biztosítása (teremtakarítás, villamos energia), részvétel az országos oktatáson. |
|
|
1.31.03. |
TVI szavazásnapi kiadásai megyénként. Választási bizottság szavazásnapi működésének biztosítása, kapcsolattartás a településekkel (telefon, fax, papír), jogorvoslatok elbírálása. |
150 000 |
150 000 |
1.32. |
Települések pénzügyi és logisztikai elszámolásához pénzügyi és logisztikai rendszer működtetése megyénként. |
150 000 |
|
1.33. |
TVI oktatási kiadásai. A TVI által a HVI vezetők részére szervezett oktatás költségei, távoktatáshoz kapcsolódó megyei szintű konzultációk szervezése (5000 Ft / HVI vezető) |
5 000 |
|
2. Személyi kiadások |
|||
2.31. |
Helyi választási iroda vezetőinek díja településtípusonként. (Körjegyzőség esetén a körjegyzőség összlakosságszáma alapján.) |
|
|
|
Feladatai a választási iroda létrehozása, működtetése, választásszakmai felügyelete, választói névjegyzék tartalmának jogi ellenőrzése. A választás lebonyolítása, szavazóköri jegyzőkönyvek ellenőrzése, jegyzőkönyvek levéltárba helyezése. |
|
|
2.31.01. |
0–1 000 lakosig HVI vezetői díj |
24 000 |
24 000 |
2.31.02. |
1 001–5 000 lakosig HVI vezetői díj |
30 000 |
30 000 |
2.31.03. |
5 001–10 000 lakosig HVI vezetői díj |
36 000 |
36 000 |
2.31.04. |
10 001–20 000 lakosig HVI vezetői díj |
48 000 |
48 000 |
2.31.05. |
20 001–50 000 lakosig HVI vezetői díj |
72 000 |
72 000 |
2.31.06. |
50 001–100 000 lakosig HVI vezetői díj |
96 000 |
96 000 |
2.31.07. |
100 001 lakos felett HVI vezetői díj |
120 000 |
120 000 |
2.32. |
Körjegyzőség kapcsolt település(ek) utáni díja a jegyző részére, kapcsolt településenként. A kapcsolódó települések választási feladatainak irányítása, ellenőrzése. |
4 000 |
4 000 |
2.33. |
Irodavezető plusz díja OEVK székhely településen, OEVI-nként. |
40 000 |
40 000 |
2.34. |
TVB 3 választott tagjának 30 000 Ft/fő tiszteletdíja |
90 000 |
90 000 |
2.35. |
A TVI tagjainak személyi normatívája összesen. ATVI vezetőjének döntése alapján legalább 10, legfeljebb 20 TVI tag részére. A választási iroda feladatait a Ve. 35-39. §-ai határozzák meg. Tevékenysége a választás kitűzésétől a jogerős jegyzőkönyvi eredmény megállapításáig tart. |
500 000 |
500 000 |
2.36. |
TVI vezető helyetteseinek díja megyénként |
|
|
2.36.01. |
TVI vezető helyettesének (helyetteseinek) minimum 100 000 Ft/fő díja |
450 000 |
450 000 |
2.37. |
TVI vezetők díja megyénként. |
350 000 |
350 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
|||
3.01.03. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
REGIONÁLIS ÁLLAMIGAZGATÁSI HIVATALOK KIADÁSAI |
|||
1. Dologi kiadások |
|||
1.41. |
Regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek dologi kiadásainak biztosítása. |
|
|
1.41.02. |
Regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek dologi kiadásai (megyénként, ill. főváros). |
250 000 |
|
A választási eljárás 3 hónapján keresztül a választás informatikai rendszereivel kapcsolatos feladatok ellátása, rendszer és felhasználói programok telepítése, tesztelése, oktatása, részvétel az országos próbák, főpróbák megtartásán. Oktatások, kiszállások, sokszorosítás, szállítás, helyi és területi PC Hot-line |
|
|
|
1.41.03. |
Dologi kiadások többlet feladatai OEVK-nként |
100 000 |
|
2. Személyi kiadások |
|||
2.41. |
Megbízási szerződések a regionális államigazgatási hivatalok és kirendeltségek kapacitásának kiegészítésére (megyénként, ill. főváros). |
600 000 |
|
2.42. |
Regionális államigazgatási hivatal és kirendeltség vezetőinek díja (megyénként, ill. főváros). |
150 000 |
150 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
|||
3.01.04. |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
KÖZPONTI KIADÁSOK |
|||
2. Személyi kiadások |
|||
2.55 |
A választási bizottsági tagok díjazása |
|
|
2.55.01 |
A választási bizottság tagjainak távolléti díja (Ve. 21. § (4) bekezdés), igény szerint. |
|
|
2.55.02 |
SZSZB póttagok 15 000 Ft/fő díja több szavazókörös településeken, szavazókörönként maximum 2 fő, az igazolással szavazás lebonyolítására kijelölt szavazókörökben maximum 4 fő, tényleges igénybevétel alapján |
|
|
2. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
|
Megnevezés |
I. Forduló (forint) |
II. Forduló (forint) |
---|---|---|---|---|
KÜLKÉPVISELETI KIADÁSOK |
||||
1. Dologi kiadások |
||||
1.23 |
Külképviseleti dologi kiadások |
|
|
|
|
1.23.06 |
Külügyminiszter által kijelölt szerv dologi kiadásai (kapcsolattartás a külképviseletekkel, fax, telefon, a technikai és ellátási feladatok megteremtéséhez gépkocsi és egyéb feltételek biztosítása) |
4 000 000 |
4 000 000 |
2. Személyi kiadások |
||||
2.24 |
Külképviseletek kiadásai |
|
|
|
|
2.24.02 |
KÜVI tagok díja 2 fő 15 000 Ft |
15 000 |
15 000 |
|
2.24.03 |
KÜVI vezetőjének díja |
30 000 |
30 000 |
|
2.24.04 |
1 fő KÜVI tag napidíja (Futár) |
Jogszabály szerint |
Jogszabály szerint |
|
2.24.05 |
Napidíj a KÜVI tagok magyarországi tartózkodásának idejére |
Jogszabály szerint |
Jogszabály szerint |
|
2.24.06 |
Munkaszerződések, megbízási szerződések a külügyminiszter által kijelölt szervnél kapacitás kiegészítésre (10 emberhó * 120 000 Ft) |
1 200 000 |
1 200 000 |
3. Munkaadókat terhelő járulékok |
||||
|
3.01.06 |
Munkaadót terhelő járulékok hatályos jogszabály szerint. |
|
|
3. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Főváros, megye: |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
||
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések megnevezése: |
||
1.3. |
OEVK székhely település jelölése Igen/Nem: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
|
|
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
A települést, körjegyzőséget megillető pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a település részére utalandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
A területi választási iroda részére visszautalandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Főváros, megye: |
||||||
Település megnevezése: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
4. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Főváros, megye illetve régió |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
|
|
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
A KEKKH részére visszautalandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Főváros/megye: |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
5. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Főváros/megye |
|
|
1. |
Tájékoztató adatok |
|
|
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Megye: |
||
|
települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése |
||
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére utalandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
A KEKKH részére visszautalandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Főváros/megye: |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
6. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Regionális államigazgatási hivatal, kirendeltség: |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Regionális államigazgatási hivatal, kirendeltség: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
7. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Régió: |
|
|
1. |
Tájékoztató adatok |
|
|
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Megye: |
||
|
települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése |
||
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
||
1.6. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
|
L |
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
|
N |
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Régió: |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
8. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Felügyeleti szerv vagy ország/település |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések neve: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
F-N=T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
F |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
|
F-L |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
|
L-F |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Felügyeleti szerv vagy ország/település |
||||||||
Szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||||
Jogcím |
Bizonylat |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi kiadások és intézményi beruházások |
Átlagbér |
Összesen |
||
kód |
név |
száma |
tárgya |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
|
|
Felügyeleti szerv vagy ország/település |
||||||
Szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
9. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Felügyeleti szerv |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések neve: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
F-N=T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
|
F |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
|
F-L |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
|
L-F |
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Felügyeleti szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi kiadások és intézményi beruházások |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
Felügyeleti szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
10. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Felügyeleti szerv |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Szerv megnevezése: |
||
1.2. |
Körjegyzőség esetén székhely település megnevezése: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések száma: |
|
|
|
hozzá kapcsolódó települések neve: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
|
|
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
|
|
1.5. |
Körjegyzőség lakosságszáma: |
|
|
1.6. |
Választópolgárok száma: |
|
|
1.7. |
Szavazókörök száma: |
|
|
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.8. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
|
|
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg: |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
F-N=T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Szervet megillető pénzügyi fedezet összege: |
F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerv részére átadandó összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszaadandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Felügyeleti szerv |
||||||||
Szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||||
Jogcím |
Bizonylat |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi kiadások |
Átlagbér |
Összesen |
||
kód |
név |
száma |
tárgya |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
|
|
Felügyeleti szerv |
||||||
Szerv megnevezése: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi juttatások |
Munkaadói járulék |
Dologi |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
11. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
|
Országos összesen |
||
1. |
Tájékoztató adatok |
||
1.1. |
Település megnevezése: |
||
1.2. |
Országos összesen: |
||
|
települések száma: |
|
|
1.3. |
OEVK székhely település jelölése: |
||
|
OEVK-k száma: |
|
|
1.4. |
Település lakosságszáma: |
||
|
Körjegyzőség lakosságszáma: |
||
1.5. |
Választópolgárok száma a 2. § (2) bekezdése szerint: |
|
|
1.6. |
Szavazókörök száma: |
||
|
támogatásszámításnál figyelembe vett: |
|
|
|
tényleges: |
|
|
1.7. |
Szavazatszámlálásba bevont bizottsági póttagok száma: |
||
1.9. |
Megismételt szavazás Igen/Nem: |
|
|
2. |
Elszámolás adatai (Ft-ban) |
||
2.1. |
Kapott támogatás összege: |
L |
|
2.2. |
Norma szerint számolt összeg |
N |
|
2.3. |
A többletköltség/feladatelmaradás érvényesítése miatti összeg |
T |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.4. |
Az elszámolások szerinti pénzügyi fedezet összege: |
N+T=F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
OVI vezetője által engedélyezett átcsoportosítás: |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.5. |
Az elszámolás után a szerveket megillető összeg: |
F-L |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások (átlagbér nélkül): |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
2.6. |
Az Önkormányzati Minisztérium részére visszautalandó összeg: |
L-F |
|
|
Ebből: személyi juttatások: |
|
|
|
munkaadókat terhelő járulékok: |
|
|
|
dologi kiadások: |
|
|
|
átlagbér [a Ve. 21. §-ának (4) bekezdése szerinti kiadás]: |
|
|
Országos összesen: Összeg Ft |
||||||
Jogcím |
Személyi |
Munkaadói |
Dologi és |
Átlagbér |
Összesen |
|
kód |
név |
|||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
12. melléklet a 36/2009. (XII. 30.) ÖM rendelethez
KEKKH |
Regionális államigazgatási hivatal, egyéb ÖM szervek, egyéb az államháztartási tv. hatálya alá tartozó szervek |
Egyéb az Áht. hatálya alá nem tartozó szervek |
|||
|
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Áht. hatálya alá tartozó szervet illető támogatás |
Támogatásértékű működési és felhalmozási kiadás központi költségvetési szervnek |
Támogatásértékű működési és felhalmozási bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
|
|
|
TVI |
|
|||
TVI-k támogatása |
Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormányzatok- |
Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
|
|
|
|
|
|||
Áht. hatálya alá nem tartozó szervet illető támogatás |
Működési célú pénzeszközátadás államháztartáson kívülre |
|
|
Számviteli törvény szerint |
Tényleges felhasználásnak megfelelően, számviteli törvény szerint |
KEKKH |
TVI |
HVI |
|||
|
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
Bevétel |
Kiadás |
HVI-k támogatása |
Támogatásértékű működési kiadás helyi önkormányzatok- |
Továbbadási (lebonyolítási) célú működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Központi költségvetési szervtől kapott továbbadási (lebonyolítási) célú működési kiadás |
Támogatásértékű működési bevétel központi költségvetési szervtől |
Tényleges felhasználásnak megfelelően |
A rendelet a 10. §-a alapján hatályát vesztette 2010. december 31. napján.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás