1298/2010. (XII. 21.) Korm. határozat
1298/2010. (XII. 21.) Korm. határozat
az ÚMFT GOP és ROP forrásokból megvalósuló kis- és középvállalkozások fejlesztését célzó akcióterv módosításokról, valamint a TÁMOP és TIOP 2007–2008. évi és 2009–2010. évi akcióterveinek módosításáról1
A Kormány – annak érdekében, hogy az uniós források adta lehetőségekkel élve új pályázatok elindításával, az operatív programokon belül a források átstrukturálásával a támogatási rendszert összhangba hozza a gazdasági akcióterv és az Új Széchenyi Terv céljaival – elrendeli
1. a) a GOP 2009–2010. évi akciótervének 1. melléklet szerinti módosítását úgy, hogy a pénzügyi eszközök belső forráskeretének átcsoportosítása növelje meg a JEREMIE program keretét, valamint a hitel, garancia és tőke programok átalakítása és új termék bevezetése hatékonyabban támogassa a KKV szektort;
Felelős: fejlesztéspolitikáért felelős miniszter
Határidő: azonnal
b) a Közép-magyarországi Operatív Program 2009–2010. évi akcióterve GOP tükörkonstrukcióinak módosítását az a) pontban meghatározott céloknak megfelelően.
Felelős: fejlesztéspolitikáért felelős miniszter
Határidő: azonnal
2. a 2010. május–júniusi árvizek okozta károk enyhítése céljából az Észak-magyarországi Operatív Programon három új komponens keretének meghirdetését az 1. melléklet szerint.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: azonnal
3. a TÁMOP és a TIOP 2009–2010. évi akcióterve esetében az 1. melléklet szerinti szükséges módosítások átvezetését és a 2009–2010. évi akciótervi időszakban fel nem használt források áttervezésének figyelembe vételét a TÁMOP és a TIOP 2011–2013. évi időszakra vonatkozó akcióterve előkészítése keretében.
Felelős: fejlesztéspolitikáért felelős miniszter
Határidő: azonnal
1. melléklet az 1298/2010. (XII. 21.) Korm. határozathoz2
|
Pályázati konstrukció |
Megjegyzés |
Eredeti keret |
Módosított keret |
Változás |
---|---|---|---|---|---|
|
GOP-1.1.1. Piacorientált K+F |
2010-es kiírás visszavonásra került |
21,00 |
14,48 |
–6,52 |
|
GOP-1.1.2. K+F szolgáltató központok |
Pályázati kiírás visszavonásra került |
1,98 |
0,86 |
–1,12 |
|
GOP-1.2.1. Akkreditált innovációs klaszterek támogatása |
Tényadatok alapján korrigálva |
8,00 |
3,00 |
–5,00 |
|
GOP-1.2.2. Technológiai parkok fejlesztése |
Pályázati kiírás visszavonásra került |
8,90 |
2,65 |
–6,25 |
|
GOP-1.3.1. Vállalati innováció ösztönzése |
Beépítésre került 10,5 Mrd Ft- tal a GOP-1.3.1/C komponens |
15,00 |
15,00 |
0,00 |
|
GOP-1.3.2. Vállalati kutatás-fejlesztési kapacitás erősítése |
Tényadatok alapján korrigálva |
4,50 |
3,50 |
–1,00 |
|
GOP-1.3.3. Vállalkozások beszállítói és technológiai innovációs tevékenységének fejlesztése |
Tényadatok alapján korrigálva |
1,50 |
0,85 |
–0,65 |
|
GOP-1.4.1. Integrált K+F projektek támogatása |
Konstrukció törlésre kerül erről az időszakról |
6,00 |
0,00 |
–6,00 |
|
GOP-1.4.2. ESFRI nagyprojekt |
Konstrukció törlésre kerül erről az időszakról |
Nem került meghatá- |
0,00 |
0,00 |
|
GOP-1.5.1. Projekt előkészítés |
Pályázat meghirdetett kerete alapján módosítva |
5,00 |
4,50 |
–0,50 |
|
Összesen: |
71,88 |
44,84 |
–27,04* |
|
Pályázati konstrukció |
Eredeti keret 2009–2010 |
Módosított keret |
Változás |
---|---|---|---|---|
|
KMOP-1.1.4. Vállalati innováció ösztönzése |
12,18 |
12,41 |
+0,23 |
|
KMOP-1.1.4/A Vállalati innováció |
12,18 |
11,41 |
–0,77 |
|
KMOP-1.1.4/B Vállalati innováció |
0 |
1,0 |
+1,00 |
|
KMOP 1. prioritás Tartalék árfolyamváltozás |
8,24 |
8,01 |
–0,23 |
|
Összesen: |
20,42 |
20,42 |
0,00 |
|
Pályázati konstrukció |
Eredeti keret |
Eredeti keret 2009–2010 összesen |
Módosított keret |
Módosított |
Változás |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
2009 |
2010 |
2009 |
2010 |
||||
|
GOP-2.1.1. Komplex vállalati technológia fejlesztés |
63,65 |
43,00 |
106,65 |
60,50 |
48,79 |
109,29 |
+2,64 |
|
2.1.1/A Mikro-, kis- és középvállalkozások technológia fejlesztése |
46 |
25 |
71 |
44,2 |
30 |
74,2 |
+3,2 |
|
2.1.1/B Komplex vállalati technológia fejlesztés kis- és középvállalkozások számára |
7,2 |
10 |
17,2 |
6,64 |
10 |
16,64 |
–0,56 |
|
2.1.1/C Komplex vállalati technológia fejlesztés |
10,45 |
8 |
18,45 |
9,66 |
8,79 |
18,45 |
0,00 |
|
GOP-2.1.2. Komplex beruházások támogatása a leghátrányosabb helyzetű kistérségekben |
7,70 |
8,00 |
15,70 |
7,97 |
10,00 |
17,97 |
+2,27 |
|
GOP-2.1.3. Magas foglalkoztatási hatású projektek komplex támogatása |
18,50 |
18,5 |
18,50 |
18,50 |
0,00 |
||
|
GOP-2.1.4. Környezetközpontú technológiafejlesztés |
8,00 |
8,00 |
8,00 |
8,00 |
0,00 |
||
|
GOP-2.2.1. Vállalati folyamatmenedzsment és elektronikus kereskedelem támogatása |
4,45 |
4,45 |
3,45 |
3,45 |
–1,00 |
||
|
GOP-2.2.3. Vállalati folyamatmenedzsment és e-kereskedelem komplex támogatása |
3,46 |
3,46 |
4,46 |
4,46 |
+1,00 |
||
|
GOP-2.3.1. Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. IKEA projekt |
0,00 |
1,60 |
1,60 |
0,00 |
0,00 |
–1,60 |
|
|
Összesen: |
158,36 |
|
161,67 |
+3,31** |
|
Pályázati konstrukció |
Eredeti keret 2009–2010 |
Módosított keret |
Változás |
---|---|---|---|---|
|
KMOP-1.2.1. Vállalati technológia-fejlesztés |
19,82 |
21,92 |
+2,10 |
|
KMOP-1.2.1/B Komplex vállalati technológia fejlesztés kis- és középvállalkozások számára |
6,81 |
5,91 |
–0,90 |
|
KMOP-1.2.1/M Mikrovállalkozások technológiai korszerűsítése mikrohitellel kombinálva |
0 |
3,00 |
+3,00 |
|
KMOP 1. prioritás Tartalék árfolyamváltozás miatt |
8,01 |
5,91 |
–2,10 |
|
Összesen: |
27,83 |
27,83 |
0,00 |
|
Pályázati konstrukció |
Eredeti keret |
Eredeti keret 2009–2010 összesen |
Új keret |
Módosított |
Változás |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
2009 |
2010 |
2009 |
2010 |
||||
|
GOP-3.1.2. Szélessávú körzethálózati fejlesztések támogatása |
0 |
17,819 |
17,819 |
0 |
17,819 |
17,819 |
0,00 |
|
GOP-3.2.1. Logisztikai központok és szolgáltatások fejlesztése |
9,9 |
9,9 |
9,9 |
9,9 |
0,00 |
||
|
GOP-3.4.1. Vállalati SaaS központok létrehozásának és fejlesztésének támogatása |
1,485 |
1 |
2,485 |
1,485 |
0 |
1,485 |
–1,00 |
|
Összesen: |
30,204 |
|
29,204 |
|
|
Termék neve |
Eredeti keret (Mrd Ft) |
Módosított keret (Mrd Ft) |
Változás (GOP-KMOP) |
||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
GOP |
KMOP |
Összesen |
GOP |
KMOP |
Összesen |
||
|
Mikrohitel program |
48,6 |
7,0 |
55,6 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
–55,6 |
|
Új Mikrohitel program |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
79,7 |
13,9 |
93,6 |
93,6 |
|
ebből Új egységes Mikrohitel termék |
|
|
|
59,7 |
7,9 |
67,6 |
|
|
ebből Kombinált hitel |
|
|
|
20,0 |
6,0 |
26,0 |
|
|
KKV hitel (csak GOP-ban elérhető) |
25,0 |
0,0 |
25,0 |
12,5 |
0,0 |
12,5 |
–12,5 |
|
UMFOR Forgóeszközhitel: MV Zrt., MFB közös forrás |
43,0 |
7,0 |
50,0 |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
–50,0 |
|
Új UMFOR 15 Mrd Ft (10 Mrd Ft MV Zrt. 5 Mrd Ft MFB) |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
8,6 |
1,4 |
10,0 |
10,0 |
|
Faktor program |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
3,0 |
2,0 |
5,0 |
5,0 |
|
Mikrohitelprogram összesen: |
116,6 |
14,6* |
130,6 |
103,8 |
17,9* |
121,1 |
–9,5 |
|
Portfoliógarancia program |
25,3 |
2,9 |
28,2 |
13,2 |
1,8 |
15,0 |
–13,2 |
|
Viszontgarancia program |
0,0 |
0,0 |
0,0 |
25,0 |
5,0 |
30,0 |
30,0 |
|
ebből Széchenyi kártya |
|
|
|
12,5 |
2,5 |
15,0 |
|
|
ebből garanciavállalás garantőr szervezetek részére |
|
|
|
12,5 |
2,5 |
15,0 |
|
|
Garanciaprogram összesen: |
25,3 |
3,1* |
28,2 |
38,2 |
7,1* |
45,0 |
16,8 |
|
Kockázati tőke |
36,9 |
4,0 |
40,9 |
36,9 |
4,0 |
40,9 |
0,0 |
|
Kockázati tőke összesen: |
36,9 |
4,0 |
40,9 |
36,9 |
4,0 |
40,9 |
0,0 |
|
Tartalék (árfolyam, egyéb)**: |
10,2 |
7,3 |
17,5 |
10,2 |
0,0 |
10,2 |
–7,3 |
|
Összesen |
189,0 |
29,0 |
217,2 |
189,0 |
29,0 |
217,2 |
0,0 |
|
Régió/konstruukció kódszáma |
Konstrukció megnevezése |
Eredeti konstrukció keretösszege |
Az átcsoportosítással módosított keretösszeg |
Változás |
---|---|---|---|---|---|
|
DAOP-2009-4.3.2. |
Térségi közigazgatási és közszolgálati rendszerek |
1,5 |
0 |
–1,5 |
|
DAOP 4. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
3,282 |
4,782 |
+1,5 |
|
ÉAOP-2009-4.1.6. |
Térségi közigazgatási és közszolgáltatási rendszerek informatikai fejlesztése |
1,5 |
0 |
–1,5 |
|
EAOP 4. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
4,62 |
6,12 |
+1,5 |
|
ÉMOP-2009-4.3.2. |
A térségi közigazgatási és közszolgáltatási informatikai rendszerek továbbfejlesztése |
1,5 |
0 |
–1,5 |
|
EMOP 4. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
3,66 |
5,16 |
+1,5 |
|
KDOP-2009-5.3.1. |
Közszolgáltatások elérését segítő informatikai rendszerek |
1,5 |
0 |
–1,5 |
|
KDOP 5. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
0,58 |
2,08 |
+1,5 |
|
KMOP-2009-4.7.1. |
Elektronikus helyi közigazgatási infrastruktúra fejlesztése |
1,542 |
0 |
–1,542 |
|
KMOP 4. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
2,258 |
3,8 |
+1,542 |
|
DDOP-2009-3.1.4. |
E-közigazgatási rendszerek fejlesztése |
1,5 |
0 |
–1,5 |
|
DDOP 3. prioritás |
ÁFA-árfolyam tartalék kerete |
2,72 |
4,22 |
+1,5 |
|
Pályázati konstrukció |
Eredeti keret |
Módosított keret |
Változás |
---|---|---|---|---|
|
ÉMOP-2010-3.1.2/E Településrekonstrukció |
0,00 |
4,00 |
4,00 |
|
ÉMOP-2009-3.1.2/B Kistérségek központi településeinek közlekedés fejlesztése |
2,51 |
1,51 |
–1,00 |
|
ÉMOP 3. prioritás ÁFA-árfolyam tartalék |
5,59 |
2,59 |
–3,00 |
|
|
|
|
|
|
ÉMOP-2009-3.2.1/F Vízvédelmi rendszerek rehabilitációja* |
0,00 |
3,00 |
3,00 |
|
|
|
|
|
|
ÉMOP-2010-5.1.1/C Közutak rekonstrukciója |
0,00 |
3,00 |
3,00 |
|
ÉMOP-5.1.1/A Közúti elérhetőség javítása |
4,928 |
3,428 |
–1,50 |
|
ÉMOP-5.1.1/B Közlekedésfejlesztés az LHH-33 kistérségekben |
5,572 |
4,072 |
–1,50 |
|
Összesen: |
18,60 |
21,60 |
3,00 |
Pályázati konstrukció |
Változás lényege |
Konstrukció |
Konstrukció |
Változás |
---|---|---|---|---|
TÁMOP-2.1.2. Munkaerő-piaci kulcskompetenciák fejlesztése konvergencia keretösszege |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra, részben ugyanezen, részben más konstrukcióra |
9,817 |
0 |
–9,817 |
TÁMOP-2.1.2. Munkaerő-piaci kulcskompetenciák fejlesztése KMR keretösszege |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra, más konstrukcióra |
3,066 |
0 |
–3,066 |
TÁMOP 3.1.5A/09/KMRPedagógusképzések |
Forrásemelés a 2011–13-as AT terhére, ugyanazon prioritáson belül |
6,876 |
6,959 |
+0,083 |
TAMOP 3.1.5/BPedagógusképzések |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
4,3 |
0 |
–4,3 |
TÁMOP 3.3.4.A halmozottan hátrányos helyzetű fiatalok felsőfokú képzésbe irányuló továbbtanulási útjának megerősítése, „Láthatatlan kollégiumi” programok támogatása felsőfokú intézményekben tanuló roma fiatalok számára |
A konstrukció törlése és forrásának áttétele a 2011–13-as tervezési időszakra |
1,184 |
0 |
–1,184 |
TÁMOP 3.3.5. BAntidiszkriminációs jelzőrendszer kiépítése – Civil részvétel erősítése az oktatási diszkrimináció elleni fellépés és a tanulók iskolai sikerességének támogatása érdekében |
A konstrukció törlése és forrásának áttétele a 2011–13-as tervezési időszakra |
0,170 |
0 |
–0,170 |
TÁMOP 4.1.1Hallgatói és intézményi szolgáltatás-fejlesztés a felsőoktatásban |
2007–08-as forrásmaradvány átcsoportosítás 2009–10 AT-re |
3,321 |
3,017 |
–0,304 |
TÁMOP 4.1.2/ATartalomfejlesztés, képzők képzése, különös tekintettel a matematikai, természettudományi, műszaki és informatikai (MTMI) képzésekre és azok fejlesztésére |
Pályázati panaszkezelést követő támogatói döntéshez szükséges forrásbevonás |
0,96 |
1,02 |
+0,065 |
TÁMOP 4.1.2/ATartalomfejlesztés, képzők képzése, különös tekintettel a matematikai, természettudományi, műszaki és informatikai (MTMI) képzésekre és azok fejlesztésére |
Pályázati panaszkezelést követő támogatói döntéshez szükséges forrásbevonás |
1,67 |
1,74 |
+0,067 |
TÁMOP 4.2.1Kutatási és technológia transzfer szolgáltatások támogatása, a felsőoktatási intézmények kutatási feltételrendszerének javítása |
Tartaléklistás pályázó bevonása miatti forrásnövelés |
2,33 |
2,5 |
+0,171 |
TÁMOP 4.2.3A tudományos eredmények elismerése és disszeminációja |
2007–08-as forrásmaradvány átcsoportosítás 2009–10 AT-re |
0,325 |
0,303 |
–0,022 |
TÁMOP 4.2.5 Elektronikus Tartalomfejlesztés és szolgáltatás a kutatásban és a felsőoktatásban |
2007–08-as forrásmaradvány átcsoportosítás 2009–10 AT-re |
1,27 |
1,19 |
–0,081 |
Pályázati konstrukció |
A konstrukció zárásának időpontja |
|||
A TAMOP 2.2.1. A képzés minőségének, tartalmának fejlesztése |
2011. II. negyedév |
|||
A TAMOP 2.2.2. Pályaorientáció rendszerének tartalmi és módszertani fejlesztése |
2011. II. negyedév |
Pályázati konstrukció |
Változás lényege |
Konstrukció |
Konstrukció |
Változás |
---|---|---|---|---|
TÁMOP-1.1.1.Megváltozott munkaképességű emberek rehabilitációjának és foglalkoztatásának segítése |
Kiemelt projekt második szakasz indításának áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
21,7 |
0 |
–21,7 |
TÁMOP 1.1.2.Decentralizált programok a hátrányos helyzetűek foglalkoztatásáért |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
27 |
0 |
–27 |
TÁMOP-1.1.4.Munkaerő-piaci program a hátrányos helyzetűek foglalkoztatásáért a Közép-magyarországi Régióban |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
5 |
0 |
–5 |
TÁMOP 1.4.4.Helyi és határ menti foglalkoztatási együttműködések és megállapodások támogatása |
A konstrukció törlése és forrásának áttétele a 2011–13-as tervezési időszakra |
1 |
0 |
–1 |
TÁMOP 1.1.3.Út a munka világába |
Kiemelt projekt második szakasz indításának áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
10 |
7,9 |
–2,1 |
TÁMOP 2.1.1/BLépj egyet előre! |
A konstrukció keretének csökkentése és a forrás egy részének áttétele |
5 |
1,5 |
–3,5 |
TÁMOP 2.1.1/ALépj egyet előre! |
Forrásemelés a TÁMOP 2.1.1/B |
12,3 |
0 |
–12,3 |
TÁMOP 2.1.3.Munkahelyi képzések támogatása |
A konstrukció keretemelése és áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
4,8 |
0 |
–4,8 |
TÁMOP 2.2.1.A szakképzés és a felnőttképzés minőségének és tartalmának fejlesztése |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
4,6 |
0 |
–4,6 |
TÁMOP 2.2.4.Határon átnyúló együttműködés a szakképzés és felnőttképzés területén |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
0,9 |
0 |
–0,9 |
TÁMOP 2.4.3/CBlended típusú képzési programok módszertani fejlesztése |
A konstrukció törlése és forrásának áttétele a 2011–13-as tervezési időszakra |
0,95 |
0 |
–0,95 |
TAMOP 2.6.2.Munkaerő-piaci szolgáltatást nyújtó civil szervezetek kapacitásának megerősítése |
A konstrukció áttervezése a 2011–13-as tervezési időszakra |
1,6 |
0 |
–1,6 |
TÁMOP-3.1.1.-08/121. századi közoktatás – fejlesztés, koordináció II. szakasz |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
7,015 |
0 |
–7,015 |
TÁMOP-3.1.2.Új tartalomfejlesztések a közoktatásban |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
6,383 |
0 |
–6,383 |
TÁMOP-3.1.4.Innovatív iskolák |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
68,968 |
0 |
–68,968 |
TÁMOP-3.1.8.Átfogó minőségfejlesztés a közoktatásban |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
3,66 |
0 |
–3,66 |
TÁMOP-3.1.9. Diagnosztikus mérések fejlesztése |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
0,74 |
0 |
–0,74 |
TÁMOP-3.2.1.Közoktatási intézmények szerepbővítése, újszerű intézményi együttműködések kialakítása (tanulást segítő támogató formák bevezetése) |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
1,47 |
0 |
–1,47 |
TÁMOP-3.2.2.Területi együttműködések, társulások, hálózati tanulás „A” komponens |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
4,2 |
0 |
–4,2 |
TÁMOP-3.3.5.Továbbtanulási utak támogatása általános iskolától a diplomáig |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
5 |
0 |
–5 |
TÁMOP-3.3.6Képzésbe Ágyazott Foglalkoztatás A komponens |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
0,36 |
0 |
–0,36 |
TÁMOP-3.3.6.Képzésbe Ágyazott Foglalkoztatás B komponens |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
2,48 |
0 |
–2,48 |
TÁMOP-3.4.1.Nemzetiségi és migráns tanulók nevelésének és oktatásának segítése – A komponens |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
1,22 |
0 |
–1,22 |
TÁMOP-3.4.2.Sajátos nevelési igényű tanulók integrációja |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
2,94 |
0 |
–2,94 |
TÁMOP-3.4.3.Iskolai tehetséggondozás |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
1,24 |
0 |
–1,24 |
TÁMOP-3.4.4. B Országos Tehetségsegítő Hálózat kialakítása – Magyar Génius Integrált Tehetségsegítő Program |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
1,510 |
0 |
–1,510 |
TÁMOP 3.2.11/10/1/KMRTanórán kívüli nevelési feladatok támogatása |
Forrásemelés a 2011–13-as AT terhére, ugyanazon prioritáson belül |
0,6 |
1,63 |
+1,03 |
TÁMOP 3.2.11/10/1/KONVTanórán kívüli nevelési feladatok támogatása |
Forrásemelés a 2011–13-as AT terhére, ugyanazon prioritáson belül |
3,4 |
6,4 |
+3 |
TÁMOP 4.1.1Hallgatói és intézményi szolgáltatás-fejlesztés a felsőoktatásban |
2009–10-es forrásmaradvány átcsoportosítása 2011–13-ra |
8,33 |
6,857 |
–1,473 |
TÁMOP 4.1.1Hallgatói és intézményi szolgáltatás-fejlesztés a felsőoktatásban |
Pályázati panaszkezelést követő támogatói döntéshez szükséges forrásbevonás |
1,879 |
1,913 |
+0,034 |
TÁMOP 4.1.2Tartalomfejlesztés, képzők képzése, különös tekintettel a matematikai, természettudományi, műszaki és informatikai (MTMI) képzésekre és azok fejlesztésére |
2009–10-es forrásmaradványok rendezése |
2,478 |
2,371 |
–0,107 |
TÁMOP 4.1.2Tartalomfejlesztés, képzők képzése, különös tekintettel a matematikai, természettudományi, műszaki és informatikai (MTMI) képzésekre és azok fejlesztésére |
2009–10-es forrásmaradványok rendezése |
8,736 |
8,359 |
–0,377 |
TÁMOP 4.1.3A felsőoktatási szolgáltatások rendszer szintű fejlesztése |
Új tevékenységekkel való kiegészítés miatti forrásbevonás |
0,782 |
1,152 |
+0,37 |
TÁMOP 4.2.1Kutatási és technológia transzfer szolgáltatások támogatása, a felsőoktatási intézmények kutatási feltételrendszerének javítása |
Forrásmaradványok rendezése |
16,249 |
16,231 |
–0,018 |
TÁMOP 4.2.1Kutatási és technológia transzfer szolgáltatások támogatása, a felsőoktatási intézmények kutatási feltételrendszerének javítása |
A 2007–08-as és 2009–10-es KMR maradványok kerültek átcsoportosításra, valamint a TÁMOP 4. KMR eddig realizált árfolyam nyeresége |
6,466 |
8,654 |
+2,188 |
TÁMOP 4.2.2Az Innovatív kutatói teamek alapkutatástól az alkalmazott kutatásig terjedő projektjeinek támogatása |
A konstrukció átcsoportosításra került a 2011–13-as AT-be |
12,106 |
0 |
–12,106 |
TÁMOP 4.2.3A tudományos eredmények elismerése és disszeminációja |
A konstrukció átcsoportosításra került a 2011–13-as AT-be |
1,565 |
0 |
–1,565 |
TÁMOP 4.2.4Nemzeti Kiválóság Program |
A konstrukció átcsoportosításra került a 2011–13-as AT-be |
12,6 |
0 |
–12,6 |
TÁMOP 5.6.1. A)Elítéltek visszavezetése a társadalomba képzési és foglalkozási, valamint egyéb reintegrációs programokon keresztül |
Forrásemelés a 2011–13-as AT terhére, ugyanazon prioritáson belül |
1 |
1,2 |
+0,2 |
TIOP 1.1.2.Hatékony informatikai infrastruktúra a közoktatásban |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
2,8 |
0 |
–2,8 |
TIOP 1.2.1.Multifunkcionális közösségi központok és területi közművelődési tanácsadó szolgálat infrastrukturális feltételeinek a kialakítása |
A konstrukció törlése a 2009–10 AT-ből és a keret áttervezése a 2011–13 AT időszakra |
1,695 |
0 |
–1,695 |
TIOP 2.2.4.Struktúraváltoztatást támogató infrastruktúrafejlesztés a fekvőbeteg-szakellátásban |
Forrásemelés a 2011–13-as AT terhére, ugyanazon prioritáson belül |
79 |
83,5 |
+4,5 |
Pályázati konstrukció |
Konstrukció módosított célja |
Konstrukció módosított indokoltsága |
---|---|---|
TÁMOP 3.1.7.Referencia intézmények országos hálózatának kialakítása és felkészítése |
A pályázat elsődleges célja, hogy a referencia értékű működési és pedagógiai gyakorlattal rendelkező közoktatási intézmények – intézményi fejlesztési tervük alapján – felkészüljenek nevelési-oktatási gyakorlatuk továbbadására, elterjesztésére, megismertetésére, illetve ezzel segítsék más közoktatási intézmények értékelvű szakmai fejlesztő tevékenységét. |
A referencia-intézmények elsődlegesen, rendszeresen, folyamatosan és differenciált kínálattal szolgáltatják a hálózati tanulási folyamathoz a mintákat. Közreműködnek az intézmények nagyobb közössége számára szervezett szakmai műhelyek tartalmi kínálatának biztosításában és megvalósításában. A konstrukció támogatja azt a szakmapolitikai célt, hogy értékalapú, a hazai pedagógiai hagyományt a korkívánatokkal és a nemzetközi innováció értékeivel ötvöző országos referencia-intézményi hálózat jöjjön létre. A kialakuló referencia-intézményi hálózat önfejlesztő intézményi gyakorlata és korszerű nevelési alapokon nyugvó pedagógiai kultúrát közvetítő értékei az egyenlő hozzáférés elvének érvényesülésével azt az intézményi kört is hatókörébe vonhatja, mely eddig távol maradt az innovációtól. A referencia-intézmények pedagógiai kultúrája és eszközrendszere egészében példaszerű, koherenciával bír, azaz tanulmányozható és elemeiben honosítható. |
TÁMOP 5.6.1 A)Elítéltek visszavezetése a társadalomba képzési és foglalkozási, valamint egyéb reintegrációs programokon keresztül |
A keretemeléssel összhangban az ERFA keret 100 millió Ft-ról 120 millió Ft-ra történő emelése, a KMR keret |
A pályázat előkészítése során megalapozottá vált, hogy szükséges a projekt megvalósításhoz az ERFA, KMR összeg keretének megemelése és a minimális támogatási összeg 15 millió Ft-ra módosítása. |
Pályázati konstrukció |
Konstrukció eredeti |
Konstrukció módosított ERFA átjárhatósága |
A TAMOP 3.1.6Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmények (EGYMI) fejlesztése az inkluzív nevelés támogatása érdekében |
50% |
30% |
Pályázati konstrukció |
Eredeti indikátor |
Módosított indikátor |
Egyéb |
TÁMOP 3.3.1. II. szakasz |
Integrációs, regionális pontok száma |
Regionális szolgáltató pontok száma |
A 6. Támogatható tevékenységek köre cím pontban az 1. pillér alatt, a következő feladat szerepel „Integráció és a kirekesztődés Európában és Magyarországon 1985–2015 című kutatás” ennek törlése szükséges. |
Hálózatba szervezett és minőségbiztosított tanodák minőségbiztosítását végző tanodai tanácsadók/ szakértők száma |
Törlésre került |
||
Aktualizált és kifejlesztett és minőségbiztosított IPR – módszertani továbbképzések száma |
Kidolgozott képzési programok száma |
||
Beóvodázási szakmai szolgáltatással elért óvodapedagógusok száma |
Törlésre került |
||
Nem volt |
a Képzettséget szerzett személyek száma (Mértékegysége fő, típusa eredmény, bázisértéke 0, célértéke 2012-re 700) |
Pályázati konstrukció |
Eredeti igényelhető támogatás |
Módosított igényelhető támogatás |
Eredeti támogatható tevékenység |
Módosított támogatható tevékenység |
Eredeti indikátor |
Módosított indikátor |
Pályázók eredeti köre |
Pályázók módosított köre |
Eredeti indítási dátum |
Módosított indítási dátum |
TIOP 1.3.4/10/1Regionális tudástárak* |
200–500 M Ft |
100–300 M Ft |
új épület, épületrész építése |
Törölve |
létrejött regionális tudástárak számának célértéke: |
létrejött regionális tudástárak száma: |
A fejlesztési pólus és fejlesztési társközpont városokban lévő felsőoktatási, szak-, illetve megyei nagy- |
A fejlesztési pólus és fejlesztési társközpont városokban lévő felsőoktatási, szak-, megyei illetve városi könyvtárak által létrehozott konzorciumok (konzorciumi megállapodás a felsőoktatási és megyei könyvtár részvétele nélkül nem köthető. A konzorcium-vezetői feladatokat a felsőoktatási vagy a megyei könyvtárnak kell ellátnia) |
2010. május |
2010. |
egységes olvasókártya |
egységes olvasó- |
távhasználatok száma: |
távhasználatok száma: |
|||||||
az együttműködő intézmények számára közös katalógus és adatbázis létrehozása |
az új szolgáltatások érdekében az együttműködő intézmények katalógu- |
1. Az igényelhető támogatás mértéke 100–300 millió Ft-ra csökkent.
2. A támogatható tevékenységek köre pontosításra került: új épület, épületrész építése” törlése; egységes olvasókártya” helyett „egységes olvasóazonosító; az együttműködő intézmények számára közös katalógus és adatbázis létrehozása” helyett „az új szolgáltatások érdekében az együttműködő intézmények katalógusainak és adatbázisainak összekapcsolása”.
Új tevékenység**: az RFID (rádió frekvenciás azonosító) rendszer kialakításához szükséges infrastruktúra beszerzése és üzembe helyezése; a könyvtári dokumentumok azonosító címkével való ellátása, a címkék (tag-ek) tartalmi feltöltése, valamint az elektronikus könyvtári források távoli (otthoni, partnerkönyvtári) elérésének biztosítása. Az új szolgáltatások bevezetéséhez és működtetéséhez szükséges épület-átalakítás, korszerűsítés, fizikai és infokomunikációs akadálymentesítés.
3. Pontosításra kerültek továbbá az indikátorok (létrejött regionális tudástárak száma és a távhasználatok száma) és a pályázók köre (A fejlesztési pólus és fejlesztési társközpont városokban lévő felsőoktatási, szak-, megyei illetve városi könyvtárak által létrehozott konzorciumok), valamint a pályázókra vonatkozó előírások: Konzorciumi megállapodás a felsőoktatási és megyei könyvtár részvétele nélkül nem köthető; A konzorciumvezetői feladatokat a felsőoktatási vagy a megyei könyvtárnak kell ellátnia).
4. Az indítási dátum racionalizálása történt meg (2010. IV. n. év).
A határozatot az 1829/2018. (XII. 27.) Korm. határozat 2. pont 2.43. alpontja visszavonta 2018. december 28. napjával.
Az 1. melléklet az 1094/2011. (IV. 13.) Korm. határozat 1. pont a) alpontja szerint módosított szöveg.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás