164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet
164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelet
az egyházi fenntartású közfeladatot ellátó egészségügyi, oktatási, szociális, valamint közgyűjteményi és közművelődési szolgáltatást nyújtó intézményeknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról1
A Kormány az Alkotmány 35. § (2) bekezdésében megállapított eredeti jogalkotói hatáskörében eljárva, az Alkotmány 35. § (1) bekezdés a) és b) pontjában foglalt feladatkörében eljárva a következő rendeletet alkotja:
1. § A rendelet hatálya az egyházi fenntartású,
a) a közoktatásról szóló 1993. évi LXXIX. törvény végrehajtásáról szóló 20/1997. (II. 13.) Korm. rendelet, valamint a felsőoktatási intézmények képzési, tudományos célú és fenntartói normatíva alapján történő finanszírozásáról szóló 50/2008. (III. 14.) Korm. rendelet szerinti normatív hozzájárulásban 2011. évben részesülő oktatási,
b) az egyházi és nem állami fenntartású szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi szolgáltatók normatív állami támogatásáról szóló 213/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Nr.) szerinti normatívában 2011. évben részesülő szociális, gyermekjóléti és gyermekvédelmi (a továbbiakban: szociális),
c) a közgyűjteményi és közművelődési,
d) finanszírozási szerződéssel rendelkező egészségügyi
szolgáltatást nyújtó, nem költségvetési szervként működő szervezetekre (a továbbiakban: foglalkoztatóra), azok fenntartóira, a velük a Munka Törvénykönyvéről szóló 1992. évi XXII. törvény szerinti munkaviszonyban állókra, valamint a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény szerinti hivatásos nevelőszülői jogviszonyban álló hivatásos nevelőszülőkre (a továbbiakban: foglalkoztatottakra) terjed ki.
2. § Támogatásra az 1. §-ban meghatározott egyházi fenntartó – az egyházon keresztül – jogosult.
3. § (1) A foglalkoztatott a 2011. évi adó- és járulékváltozások ellentételezésére szolgáló kompenzációra (a továbbiakban: kompenzáció) a januártól júliusig terjedő időszak hét hónapjára járó, utólagos, egyösszegű kompenzáció kivételével, a 2011. év hónapjaira járó munkabérének kifizetésével egyidejűleg, a 2010. december 31-én az 1. § szerinti foglalkoztatónál fennálló munkajogviszonya alapján havonta a (2)–(9) bekezdésben foglalt feltételekkel jogosult. A januártól júliusig hónapokra járó kompenzáció kifizetésére, a nyilatkozat leadásának hónapjára járó munkabér kifizetésével egyidejűleg, visszamenőlegesen kerül sor.
(2) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére figyelembevételével az 1. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény (a továbbiakban: Szja tv.) 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre nem jogosult.
(3) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére figyelembevételével 3500 forint bruttó kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott,
a) aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy gyermek után jogosult, és
b) akinek a házastársa vagy élettársa is az 1. § szerinti foglalkoztatóknál, vagy a költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról szóló 352/2010. (XII. 30.) Korm. rendelet 1. §-ában említett jogviszonyban áll, és
c) mindkettőjük 3. § szerinti munkabére, vagy illetménye a tárgyhó első napján eléri a 198 500 forintot, de nem haladja meg a 267 000 forintot.
A kompenzációra a házas- vagy élettársak kizárólag egyike jogosult, a 7. § szerinti nyilatkozatuk alapján.
(4) A tárgyhónap első napján érvényes munkabére 0,61%-ának megfelelő – 100 forintra kerekített összegű – kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 7. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre
a) egy vagy két gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 71 600 forintot;
b) három gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 128 500 forintot;
c) négy vagy több gyermek után jogosult és a tárgyhónap első napján érvényes munkabére nem éri el a 128 500 forintnak a három feletti gyermekszám és a 19 000 forint szorzatával növelt összegét.
(5) A (2) és a (4) bekezdés szerinti kompenzáció összegét legfeljebb nulla összegig csökkenteni kell a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 337/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet szerinti minimálbér és garantált bérminimum elérése érdekében végrehajtott illetményemelés 100 forintra kerekített összegével.
(6) Az 1. § szerinti jogviszony hóközi megszűnése esetén a foglalkoztatott a törthónapra a (2)–(5) bekezdés szerinti kompenzáció 100 forintra kerekített időarányos részére jogosult.
(7) Egyidejűleg több, az 1. § szerinti jogviszonyban álló foglalkoztatott a teljes munkaidős jogviszonyában jogosult a (2)–(6) bekezdés szerinti kompenzációra. Az 1. § szerinti teljes munkaidős jogviszony hiányában, az időben legkorábban keletkezett jogviszonyban jár a kompenzáció.
(8) Nem jogosult kompenzációra a foglalkoztatott a fizetés nélküli szabadság, valamint az egész napos igazolatlan távollét időtartamára. A kompenzáció emiatt kieső összegét a tárgyhónapban kieső munkanapok számának a foglalkoztatott munkarendje szerinti, a tárgyhónap egészére megállapított munkanapok számához viszonyított arányában, 100 forintra kerekítve kell megállapítani. A munkanapok számába be kell számítani a fizetett munkaszüneti napokat is.
(9) Az a foglalkoztatott, akinek az 1. § szerinti jogviszonya a 2011. évben keletkezett és azt közvetlenül megelőzően is az 1. § szerinti, illetve a költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjáról szóló 352/2010. ( XII. 30.) Korm. rendelet 1. §-ában említett jogviszonnyal rendelkezett, a (2)–(8) bekezdés alkalmazásával jogosult a kompenzációra.
4. § (1) A 3. § vonatkozásában munkabérként kell figyelembe venni a munkavállalók személyi alapbérét és rendszeres bérpótlékait.
(2) A kompenzáció a személyi jövedelemadó-előleg megállapításánál nem rendszeres jövedelemnek minősül, és egyéb munkavégzéshez kapcsolódó juttatásként kell elszámolni. A kifizetés a statisztikai elszámolásokban a szociális költségek között kerül figyelembe vételre.
5. § (1) Az e rendelet alapján járó 2011. évi kompenzáció és annak járulékai kifizetéséhez a Nemzeti Erőforrás Minisztérium (a továbbiakban: Minisztérium) – előzetes hozzájárulásként – 600,0 millió Ft támogatást nyújt a kompenzáció kifizetésében érintett egyházak részére, a 4. mellékletben szereplő kimutatás szerint.
(2) A támogatásnak a Minisztérium rendelkezésére bocsátásáról a Kormány határozatban intézkedik.
(3) Az e rendelet alapján igénybe vett támogatás kizárólag a foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjára használható fel, más jogcímen kifizetés nem teljesíthető.
6. § (1) Az 1. §-ban meghatározott egyházi fenntartók részére a 2011. évi bérkompenzáció összegéből előzetes hozzájárulásként 600,0 millió Ft kerül átadásra, amely összeget a Minisztérium a 4. mellékletben meghatározott egyházak által benyújtott igények arányában oszt fel.
(2) A 2011. évi bérkompenzációra január–szeptember hónapokra ténylegesen kifizetett és az október–december hónapokra várhatóan kifizetésre kerülő összegekkel az egyházi foglalkoztatók 2011. október 15-ig számolnak el az egyházi fenntartók felé, az egyházi fenntartók 2011. október 31-ig számolnak el az egyházak részére, akik 2011. november 10-ig számolnak el a Minisztérium felé. Az elszámolás tartalma az 5. melléklet szerinti – ágazati bontású, az ágazat teljes létszámát, az érintettek létszámát, havi bontásban a ténylegesen kifizetett és a várhatóan kifizetésre kerülő összegeket és a munkaadókat terhelő járulékokat bemutató – beszámoló és rövid szöveges jelentés.
(3) Az (1) és (2) bekezdés szerint, a Minisztérium által biztosított támogatás előlegfinanszírozásnak minősül, utólagos elszámolási kötelezettséggel.
(4) Az egyházak a részükre biztosított kompenzáció összegét a jogosult fenntartó(k) részére átutalják. Fenntartó a támogatást köteles a 3. § (1) bekezdésében megjelölt célra fordítani, illetve a támogatást a folyósítást követő 5 munkanapon belül a foglalkoztató részére átadni.
(5) Foglalkoztató a kompenzáció összegét a nyilatkozat leadását követően, a tárgyhónapra járó munkabérének kifizetésével együtt fizeti ki foglalkoztatott részére.
(6) A támogatás igénylése a foglalkoztató által a 3. mellékletben foglalt Igénylőlapnak a fenntartó részére történő megküldésével történik. A fenntartó az Igénylőlapokat, valamint azok 3/b. melléklet szerinti összesítőjét megküldi az egyház részére.
(7) Az elszámolások utólagos – adott esetben helyszíni szemle útján történő – ellenőrzése céljából, minden támogatásban részesített foglalkoztató köteles részletes (jogosult személyenkénti bontásban történő) nyilvántartást vezetni.
(8) A Kormányzati Ellenőrzési Hivatal
a) ellenőrizheti, hogy a benyújtott igénylések megfelelnek-e a rendeletben meghatározott jogosultsági feltételeknek,
b) ellenőrizheti a foglalkoztatott részére történő kifizetések végrehajtását,
c) ellenőrizheti az egyházak által igényelt kompenzációs támogatás teljes körű felhasználását és elszámolását.
7. § (1) A foglalkoztatott a 2011. évi kompenzációjának megállapításához a foglalkoztatója részére nyilatkozik – a kompenzáció összegének megállapítása érdekében – a családi kedvezményre való jogosultságról, és a kedvezmény igénylése során figyelembe vehető kedvezményezett eltartottakról.
(2) A nyilatkozat tartalmazza
a) a foglalkoztatott (a továbbiakban: Nyilatkozó) természetes személyazonosító adatait,
b) a családi kedvezmény érvényesítésére jogosító kedvezményezett eltartottak számát,
c) a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs jogviszonyáról szóló nyilatkozatot,
d) a Nyilatkozó aláírását,
e) a 3. § (3) bekezdés c) pontjában foglalt feltételek fennállásáról szóló nyilatkozatot,
f) a kompenzáció érvényesítésére vonatkozó rendelkezést,
g) a Nyilatkozó foglalkoztatójának megnevezését, adószámát, aláírását,
h) a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs nevét, aláírását, a Nyilatkozóval közös háztartásban élő házas- vagy élettárs foglalkoztatójának megnevezését, adószámát,
i) a Nyilatkozó által tett záradékot az adatok valóságtartalmáról.
(3) A 3. § (7) bekezdésben meghatározott esetben a Nyilatkozó nyilatkozatát az őt teljes munkaidős jogviszonyban foglalkoztatójának a (4) bekezdés szerinti határidőig leadja. Teljes munkaidős jogviszony hiányában a Nyilatkozó nyilatkozatát a (4) bekezdésben meghatározott határidőig annak a foglalkoztatónak köteles leadni, akinél jogviszonya a legkorábban keletkezett.
(4) A Nyilatkozó a nyilatkozatot legkésőbb 2011. szeptember 10-ig – külföldi szolgálatot teljesítők esetében 2011. október 10-ig – nyújtja be a foglalkoztatónak két példányban. A foglalkoztató az egyik példányon igazolja az átvételt, a másik példányt intézkedésre megküldi az illetékes illetményszámfejtő helynek.
(5) A foglalkoztatói igazolást tartalmazó nyilatkozatot a Nyilatkozó köteles 5 évig megőrizni és ellenőrzés esetén bemutatni.
(6) Amennyiben a Nyilatkozó a nyilatkozatot a határidő eltelte után nyújtja be, a mulasztás miatt kieső időszakra kompenzációra visszamenőlegesen nem jogosult. Ebben az esetben a Nyilatkozó a nyilatkozat alapján megállapított kompenzációra a leadást követő hónaptól válik jogosulttá.
8. § (1) Amennyiben a leadott nyilatkozatban a kompenzáció megállapításánál irányadó adatok év közben módosulnak, a magánszemély az erről való tudomásszerzést követően haladéktalanul, de legkésőbb 5 munkanapon belül köteles újabb nyilatkozat kitöltésével bejelenteni a változást a foglalkoztatónak.
(2) Amennyiben a Nyilatkozó változás bejelentő nyilatkozatát tárgyhó 15-ig nyújtja be, kompenzációra a tárgyhóban jogosulttá válik, és az a tárgyhóra esedékes illetménye számfejtésével egyidejűleg kerül kifizetésre.
(3) Amennyiben a Nyilatkozó változást bejelentő nyilatkozatát tárgyhó 15-e után nyújtja be, kompenzációra csak a leadást követő hónaptól válik jogosulttá, és az a tárgyhónapot követő hónapra esedékes illetménye számfejtésével egyidejűleg kerül kifizetésre.
(4) Amennyiben a Nyilatkozó olyan változást jelent be tárgyhó 15-e után, amely alapján nem jogosult vagy csökkentett összegű kompenzációra jogosult, a kompenzációra vonatkozó jogosultsága tárgyhót követő hónapra vonatkozóan szűnik meg vagy csökken.
(5) Amennyiben a Nyilatkozó a kompenzáció megállapítása érdekében tett nyilatkozat kitöltésével valótlan adatot közölt, a kompenzáció már teljesített összege visszavonásra, és a kompenzáció további folyósítása felfüggesztésre kerül.
(6) A nyilatkozat mintáját és annak kitöltési útmutatóját a 2. melléklet tartalmazza.
9. § (1) Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba, rendelkezéseit 2011. január 1. napjától kell alkalmazni.
(2) Ez a rendelet 2012. április 30. napján hatályát veszti.
1. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
Munkabér Ft/hó |
Kom- |
Munkabér |
Kom- |
Munkabér |
|
Munkabér |
Kom- |
|||
8 500-24 999 |
100 |
183 000-183 499 |
4 200 |
208 000-208 499 |
12 000 |
269 000-269 499 |
6 400 |
|||
25 000-41 999 |
200 |
183 500-183 999 |
4 400 |
208 500-208 999 |
12 100 |
269 500-269 999 |
6 200 |
|||
42 000-57 999 |
300 |
184 000-184 499 |
4 500 |
209 000-209 499 |
12 200 |
270 000-270 499 |
6 100 |
|||
58 000-59 499 |
400 |
184 500-184 999 |
4 700 |
209 500-212 499 |
12 300 |
270 500-270 999 |
6 000 |
|||
59 500-59 999 |
500 |
185 000-185 499 |
4 800 |
212 500-218 499 |
12 200 |
271 000-271 499 |
5 900 |
|||
60 000-60 499 |
600 |
185 500-185 999 |
5 000 |
218 500-224 499 |
12 100 |
271 500-271 999 |
5 800 |
|||
60 500-60 999 |
800 |
186 000-186 499 |
5 100 |
224 500-230 499 |
12 000 |
272 000-272 499 |
5 600 |
|||
61 000-61 499 |
1 000 |
186 500-186 999 |
5 300 |
230 500-236 499 |
11 900 |
272 500-272 999 |
5 500 |
|||
61 500-61 999 |
1 100 |
187 000-187 499 |
5 500 |
236 500-242 999 |
11 800 |
273 000-273 499 |
5 400 |
|||
62 000-62 499 |
1 300 |
187 500-187 999 |
5 600 |
243 000-248 999 |
11 700 |
273 500-273 999 |
5 200 |
|||
62 500-62 999 |
1 500 |
188 000-188 499 |
5 800 |
249 000-249 499 |
11 500 |
274 000-274 499 |
5 100 |
|||
63 000-63 499 |
1 600 |
188 500-188 999 |
5 900 |
249 500-249 999 |
11 400 |
274 500-274 999 |
5 000 |
|||
63 500-63 999 |
1 800 |
189 000-189 499 |
6 100 |
250 000-250 499 |
11 300 |
275 000-275 499 |
4 900 |
|||
64 000-64 499 |
2 000 |
189 500-189 999 |
6 200 |
250 500-250 999 |
11 200 |
275 500-275 999 |
4 700 |
|||
64 500-64 999 |
2 100 |
190 000-190 499 |
6 400 |
251 000-251 499 |
11 000 |
276 000-276 499 |
4 600 |
|||
65 000-65 499 |
2 300 |
190 500-190 999 |
6 500 |
251 500-251 999 |
10 900 |
276 500-276 999 |
4 500 |
|||
65 500-65 999 |
2 500 |
191 000-191 499 |
6 700 |
252 000-252 499 |
10 800 |
277 000-277 499 |
4 300 |
|||
66 000-66 499 |
2 600 |
191 500-191 999 |
6 800 |
252 500-252 999 |
10 600 |
277 500-277 999 |
4 200 |
|||
66 500-66 999 |
2 800 |
192 000-192 499 |
7 000 |
253 000-253 499 |
10 500 |
278 000-278 499 |
4 100 |
|||
67 000-67 499 |
3 000 |
192 500-192 999 |
7 100 |
253 500-253 999 |
10 400 |
278 500-278 999 |
4 000 |
|||
67 500-67 999 |
3 100 |
193 000-193 499 |
7 300 |
254 000-254 499 |
10 300 |
279 000-279 499 |
3 800 |
|||
68 000-68 499 |
3 300 |
193 500-193 999 |
7 500 |
254 500-254 999 |
10 100 |
279 500-279 999 |
3 700 |
|||
68 500-68 999 |
3 500 |
194 000-194 499 |
7 600 |
255 000-255 499 |
10 000 |
280 000-280 499 |
3 600 |
|||
69 000-69 499 |
3 600 |
194 500-194 999 |
7 800 |
255 500-255 999 |
9 900 |
280 500-280 999 |
3 400 |
|||
69 500-69 999 |
3 800 |
195 000-195 499 |
7 900 |
256 000-256 499 |
9 700 |
281 000-281 499 |
3 300 |
|||
70 000-71 499 |
4 000 |
195 500-195 999 |
8 000 |
256 500-256 999 |
9 600 |
281 500-281 999 |
3 200 |
|||
71 500-79 499 |
3 900 |
196 000-196 499 |
8 200 |
257 000-257 499 |
9 500 |
282 000-282 499 |
3 000 |
|||
79 500-87 499 |
3 800 |
196 500-196 999 |
8 400 |
257 500-257 999 |
9 400 |
282 500-282 999 |
2 900 |
|||
87 500-95 499 |
3 700 |
197 000-197 499 |
8 500 |
258 000-258 499 |
9 200 |
283 000-283 499 |
2 800 |
|||
95 500-103 499 |
3 600 |
197 500-197 999 |
8 700 |
258 500-258 999 |
9 100 |
283 500-283 999 |
2 700 |
|||
103 500-111 499 |
3 500 |
198 000-198 499 |
8 800 |
259 000-259 499 |
9 000 |
284 000-284 499 |
2 500 |
|||
111 500-119 999 |
3 400 |
198 500-198 999 |
9 000 |
259 500-259 999 |
8 800 |
284 500-284 999 |
2 400 |
|||
120 000-127 999 |
3 300 |
199 000-199 499 |
9 200 |
260 000-260 499 |
8 700 |
285 000-285 499 |
2 300 |
|||
128 000-135 999 |
3 200 |
199 500-199 999 |
9 300 |
260 500-260 999 |
8 600 |
285 500-285 999 |
2 100 |
|||
136 000-143 999 |
3 100 |
200 000-200 499 |
9 500 |
261 000-261 499 |
8 500 |
286 000-286 499 |
2 000 |
|||
144 000-151 999 |
3 000 |
200 500-200 999 |
9 600 |
261 500-261 999 |
8 300 |
286 500-286 999 |
1 900 |
|||
152 000-159 999 |
2 900 |
201 000-201 499 |
9 800 |
262 000-262 499 |
8 200 |
287 000-287 499 |
1 800 |
|||
160 000-167 999 |
2 800 |
201 500-201 999 |
10 000 |
262 500-262 999 |
8 100 |
287 500-287 999 |
1 600 |
|||
168 000-176 499 |
2 700 |
202 000-202 499 |
10 100 |
263 000-263 499 |
7 900 |
288 000-288 499 |
1 500 |
|||
176 500-177 999 |
2 600 |
202 500-202 999 |
10 200 |
263 500-263 999 |
7 800 |
288 500-288 999 |
1 400 |
|||
178 000-178 499 |
2 700 |
203 000-203 499 |
10 400 |
264 000-264 499 |
7 700 |
289 000-289 499 |
1 200 |
|||
178 500-178 999 |
2 800 |
203 500-203 999 |
10 500 |
264 500-264 999 |
7 600 |
289 500-289 999 |
1 100 |
|||
179 000-179 499 |
3 000 |
204 000-204 499 |
10 700 |
265 000-265 499 |
7 400 |
290 000-290 499 |
1 000 |
|||
179 500-179 999 |
3 100 |
204 500-204 999 |
10 800 |
265 500-265 999 |
7 300 |
290 500-290 999 |
900 |
|||
180 000-180 499 |
3 300 |
205 000-205 499 |
11 000 |
266 000-266 499 |
7 200 |
291 000-291 499 |
700 |
|||
180 500-180 999 |
3 400 |
205 500-205 999 |
11 200 |
266 500-266 999 |
7 000 |
291 500-291 999 |
600 |
|||
181 000-181 499 |
3 600 |
206 000-206 499 |
11 300 |
267 000-267 499 |
6 900 |
292 000-292 499 |
500 |
|||
181 500-181 999 |
3 800 |
206 500-206 999 |
11 500 |
267 500-267 999 |
6 800 |
292 500-292 999 |
300 |
|||
182 000-182 499 |
3 900 |
207 000-207 499 |
11 600 |
268 000-268 499 |
6 700 |
293 000-293 399 |
200 |
|||
182 500-182 999 |
4 100 |
207 500-207 999 |
11 800 |
268 500-268 999 |
6 500 |
293 400-293 440 |
100 |
2. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
I. A nyilatkozatot adó magánszemély (továbbiakban: Nyilatkozó) |
II. |
|||||
|
hónap |
családi kedvezmény |
családi kedvezmény |
hó első napján érvényes bérem és az egyházi fenntartású intézménynél vagy költségvetési szervnél foglalkoztatott, velem közös háztartásban élő házastársam/élettársam illetménye/bére is eléri a 198.500 forintot, de nem haladja meg a 267.000 forintot |
|
|
a) |
b) |
c) |
d) |
|
|
január |
|
|
|
|
|
február |
|
|
|
|
|
március |
|
|
|
|
|
április |
|
|
|
|
|
május |
|
|
|
|
|
június |
|
|
|
|
|
július |
|
|
|
|
|
augusztus |
|
|
|
|
|
szeptember |
|
|
|
|
|
október |
|
|
|
|
|
november |
|
|
|
|
|
december |
|
|
|
|
|
|||||
2. A d) oszlop IGEN válasza esetén: |
|||||
III. |
3. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
nem költségvetési szerveknél foglalkoztatottak
2011. évi kompenzációja után járó támogatás igényléséhez
I. |
Ágazat megnevezése |
a) egészségügy b) felsőoktatás c) közoktatás |
II. |
Fenntartó |
|
neve: |
||
címe: |
|
|
adószáma: |
|
|
OEP finanszírozási kód / OM azonosító: |
|
|
bankszámla száma: |
|
|
bankszámlát vezető pénzintézet neve: |
|
|
III. |
Foglalkoztató szervezet |
|
neve: |
||
címe: |
|
|
adószáma: |
|
|
OEP finanszírozási kód / OM azonosító: |
|
|
bankszámla száma: |
|
|
bankszámlát vezető pénzintézet neve: |
|
Megnevezés |
Korm. rendelet 3. §. |
||||||
(2) bek. |
(3) bek. |
(4) bek. a) |
(4) bek. b) |
(4) bek. c) |
összesen |
||
alapján járó kompenzáció |
|||||||
I. |
Kompenzációra jogosultak száma |
|
|
|
|
|
|
II. |
Havi igénylési adatok (forintban) |
||||||
1. |
Kompenzáció egy havi összege |
|
|
|
|
|
|
2. |
Kifizetőt terhelő közterhek összege |
|
|
|
|
|
|
3. |
Támogatási igény havi bruttó összege (1.+ 2.) |
|
|
|
|
|
|
III. |
Éves igénylési adatok (forintban) |
||||||
1. |
Kompenzáció egy havi összegének tizenkétszerese |
|
|
|
|
|
|
2. |
Kifizetőt terhelő közterhek összege |
|
|
|
|
|
|
3. |
Támogatási igény éves bruttó összege (1.+ 2.) |
|
|
|
|
|
|
…………………………. 2011. év ………….…….hónap ….. nap |
P. H. |
A támogatási igény bejelentésére jogosult neve, aláírása |
________________________________ fenntartó / foglalkoztató Az adatlap kitöltéséért felelős neve:…………………...….. telefonszáma:…………………..……. |
3/b. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
FENNTARTÓI ÖSSZESÍTŐ
intézményeknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációja után járó támogatás igényléséhez
FENNTARTÓ |
||
|
neve: |
|
|
címe: |
|
|
adószáma: |
|
|
OM azonosító: |
|
|
bankszámla száma: |
|
|
bankszámlát vezető pénzintézet neve: |
|
Megnevezés |
KSH kód |
Adószám |
Korm. rendelet 3. §. |
||||||
(2) bek. |
(3) bek |
(4) bek. a) |
(4) bek. b) |
(4) bek. c) |
kompenzáció |
||||
alapján járó kompenzáció |
|||||||||
I. |
Kompenzációra jogosultak száma /ágazatok / foglalkozatók szerint (fő) |
||||||||
Oktatás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szociális |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Közgyűjtemény és közművelődés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mindösszesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
II. |
A kompenzáció éves összegének a kifizetőt terhelő, közterhekkel növelt bruttó összege forintban / ágazatok / foglalkoztatók szerint |
||||||||
Oktatás |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Szociális |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Közgyűjtemény és közművelődés |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
Mindösszesen |
|
|
|
|
|
|
|
|
…………………………. 2011.év ………….…….hónap ….. nap |
||
P. H. |
||
A támogatási igény bejelentésére jogosult neve, aláírása |
||
|
||
|
||
|
|
fenntartó |
4. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
|
Előleg keretösszege: |
600,0millióFt |
(adatokmillióFt-ban) |
Sorszám |
Egyház neve |
Szakágazat |
Összeg |
Bérkompenzációs |
Kompenzáció aránya összeshez (%) |
Egyházra eső 2011.évi előleg |
Összeg |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Magyar Katolikus Egyház |
egészségügy |
43,6 |
518,6 |
56,8360% |
341,0 |
25,4 |
felsőoktatás |
45,3 |
27,4 |
|||||
közoktatás |
336,4 |
219,4 |
|||||
közgyűjtemény |
5,1 |
3,1 |
|||||
szociális |
88,2 |
65,8 |
|||||
2. |
Magyarországi Református Egyház |
egészségügy |
16,0 |
251,4 |
27,5522% |
165,3 |
12,3 |
felsőoktatás |
20,5 |
13,3 |
|||||
közoktatás |
168,5 |
106,3 |
|||||
közgyűjtemény |
1,3 |
1,5 |
|||||
szociális |
45,1 |
31,9 |
|||||
3. |
Magyarországi Evangélikus Egyház |
egészségügy |
0,0 |
66,9 |
7,3319% |
44,0 |
3,3 |
felsőoktatás |
1,0 |
3,5 |
|||||
közoktatás |
43,6 |
28,3 |
|||||
közgyűjtemény |
0,5 |
0,4 |
|||||
szociális |
21,8 |
8,5 |
|||||
4. |
MAZSIHISZ/ Budapesti Zsidó Hitközség |
egészségügy |
8,3 |
23,7 |
2,5974% |
15,6 |
1,2 |
felsőoktatás |
0,5 |
1,3 |
|||||
közoktatás |
6,5 |
10,0 |
|||||
közgyűjtemény |
1,4 |
0,1 |
|||||
szociális |
7,0 |
3,0 |
|||||
5. |
Magyarországi Autonóm Orthodox Izraelita Hitközség |
egészségügy |
0,0 |
2,3 |
0,2521% |
1,5 |
0,1 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
2,0 |
1,0 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,3 |
0,3 |
|||||
6. |
Egységes Magyarországi Izraelita Hitközség |
egészségügy |
0,0 |
0,3 |
0,0373% |
0,2 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,3 |
0,1 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,0 |
|||||
7. |
Magyarországi Baptista Egyház |
egészségügy |
0,0 |
3,3 |
0,3617% |
2,2 |
0,2 |
felsőoktatás |
0,1 |
0,2 |
|||||
közoktatás |
0,2 |
1,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
3,0 |
0,4 |
|||||
8. |
Konstantinápolyi Egyetemes Patriarchátus |
egészségügy |
0,0 |
0,9 |
0,0986% |
0,6 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,9 |
0,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,1 |
|||||
9. |
Budai Szerb Ortodox Egyházmegye |
egészségügy |
0,0 |
0,9 |
0,0986% |
0,6 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,9 |
0,1 |
|||||
10. |
Magyarországi Metodista Egyház |
egészségügy |
0,0 |
0,4 |
0,0438% |
0,3 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,2 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,4 |
0,1 |
|||||
11. |
Magyar Pünkösdi Egyház |
egészségügy |
0,0 |
1,0 |
0,1096% |
0,7 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,3 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,7 |
0,1 |
|||||
12. |
Keresztény Advent Közösség |
egészségügy |
0,0 |
0,8 |
0,0877% |
0,5 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,3 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,8 |
0,1 |
|||||
13. |
HIT Gyülekezete |
egészségügy |
0,0 |
11,9 |
1,3053% |
7,8 |
0,6 |
felsőoktatás |
0,7 |
0,6 |
|||||
közoktatás |
11,2 |
5,0 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,1 |
|||||
szociális |
0,0 |
1,5 |
|||||
14. |
Keresztény Család Gyülekezet |
egészségügy |
0,0 |
3,6 |
0,3945% |
2,4 |
0,2 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,2 |
|||||
közoktatás |
3,6 |
1,5 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,5 |
|||||
15. |
Magyarországi Biblia Szól Egyház |
egészségügy |
0,0 |
1,0 |
0,1096% |
0,7 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
1,0 |
0,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,1 |
|||||
16. |
Magyarországi Evangéliumi Testvérközösség |
egészségügy |
0,0 |
18,0 |
1,9727% |
11,8 |
0,9 |
felsőoktatás |
1,8 |
1,0 |
|||||
közoktatás |
12,2 |
7,6 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,1 |
|||||
szociális |
4,0 |
2,3 |
|||||
17. |
Magyarországi Krisna-tudatú Hívők Közössége |
egészségügy |
0,0 |
0,9 |
0,0986% |
0,6 |
0,0 |
felsőoktatás |
0,9 |
0,0 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,4 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,1 |
|||||
18. |
Krisztusban Hívő Nazarénusok Gyülekezet |
egészségügy |
0,0 |
1,2 |
0,1315% |
0,8 |
0,1 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
0,5 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
1,2 |
0,2 |
|||||
19. |
Üdvhadsereg Szabadegyház |
egészségügy |
0,0 |
2,5 |
0,2740% |
1,6 |
0,1 |
felsőoktatás |
0,0 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
0,0 |
1,1 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
2,5 |
0,3 |
|||||
20. |
A Tan Kapuja Buddhista Egyház |
egészségügy |
0,0 |
2,8 |
0,3069% |
1,8 |
0,1 |
felsőoktatás |
2,2 |
0,1 |
|||||
közoktatás |
0,6 |
1,2 |
|||||
közgyűjtemény |
0,0 |
0,0 |
|||||
szociális |
0,0 |
0,4 |
|||||
Egészségügyi ágazat összesen |
67,9 |
912,5 |
7,4415% |
44,6 |
44,6 |
||
Oktatási ágazat I. összesen (felsőoktatás) |
73,3 |
8,0333% |
48,2 |
48,2 |
|||
Oktatási ágazat II. összesen (közoktatás) |
587,0 |
64,3323% |
386,0 |
386,0 |
|||
Kulturális ágazgat összesen |
8,3 |
0,9096% |
5,5 |
5,5 |
|||
Szociális ágazat összesen |
176,0 |
19,2832% |
115,7 |
115,7 |
|||
Összesen: |
912,5 |
100,0% |
600,0 |
600,0 |
5. melléklet a 164/2011. (VIII. 24.) Korm. rendelethez
nem költségvetési szerveknél foglalkoztatottak 2011. évi kompenzációjának kifizetéséről
(ezer forintban és főben) |
Hónapok |
a) egészségügy |
b) felsőoktatás |
c) közoktatás |
d) szociális |
e) közművelődés |
|||||||||||||||
teljes foglalkoztatotti létszám |
kompenzációval érintett létszám |
ténylegesen kifizetett személyi juttatás |
munkaadókat terhelő járulékok |
teljes foglalkoztatotti létszám |
kompenzációval érintett létszám |
ténylegesen kifizetett személyi juttatás |
munkaadókat terhelő járulékok |
teljes foglalkoztatotti létszám |
kompenzációval érintett létszám |
ténylegesen kifizetett személyi juttatás |
munkaadókat terhelő járulékok |
teljes foglalkoztatotti létszám |
kompenzációval érintett létszám |
ténylegesen kifizetett személyi juttatás |
munkaadókat terhelő járulékok |
teljes foglalkoztatotti létszám |
kompenzációval érintett létszám |
ténylegesen kifizetett személyi juttatás |
munkaadókat terhelő járulékok |
|
január |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
február |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
március |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
április |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
május |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
június |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
július |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
augusztus |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
szeptember |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
október |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
november* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
december* |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Összesen |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
Egyházi szintű összesítő |
(ezer forintban és főben) |
Hónapok |
Ágazatok összesen |
|||
teljes |
kompenzációval |
ténylegesen |
munkaadókat |
|
január |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
február |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
március |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
április |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
május |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
június |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
július |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
augusztus |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
szeptember |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
október |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
november |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
december |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
Összesen |
0 |
0 |
0,0 |
0,0 |
A rendelet a 9. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette 2012. április 30. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás