• Tartalom

1136/2012. (V. 3.) Korm. határozat

1136/2012. (V. 3.) Korm. határozat

az Államreform Operatív Program 2011–2013. időszakra szóló akciótervének megállapításáról, továbbá az Államreform Operatív Program és az Elektronikus Közigazgatás Operatív Program keretében egyes kiemelt projektjavaslatok akciótervi nevesítéséről1

2012.08.09.

A Kormány

1.2

2. a 2. mellékletben meghatározott projekteket az Államreform Operatív Program3 és az Elektronikus Közigazgatás Operatív Program kiemelt projektjeiként nevesíti, és hozzájárul ahhoz, hogy a Közigazgatási Reform Programok Irányító Hatósága – az 1. pontban meghatározott feltételre figyelemmel – a támogatási szerződést megkösse.

3.4

4. felhívja a Jó Állam Fejlesztési Koncepció végrehajtásának összehangolásáért felelős kormánybiztost, a nemzeti fejlesztési minisztert és a közigazgatási és igazságügyi minisztert, hogy vizsgálják meg a Nemzeti Közszolgálati Egyetem által a kormánytisztviselők képzése, továbbképzése tárgyában a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény kijelölése alapján nyújtandó szolgáltatás európai uniós forrásokból történő elszámolhatóságának feltételeit, valamint a Nemzeti Közszolgálati Egyetem kedvezményezetti státuszának lehetőségét az Államreform Operatív Program és az Elektronikus Közigazgatás Operatív Program valamennyi prioritásán, az európai uniós jogi normákkal összhangban, és tegyenek javaslatot a Kormány számára.

Felelős: Jó Állam Fejlesztési Koncepció végrehajtásának összehangolásáért felelős kormánybiztos

nemzeti fejlesztési miniszter

közigazgatási és igazságügyi miniszter

Határidő: 2012. május 15.

1. melléklet az 1136/2012. (V. 3.) Korm. határozathoz5

2. melléklet az 1136/2012. (V. 3.) Korm. határozathoz6


Az Államreform Operatív Program (ÁROP) 2011–2013. évi akciótervében szereplő illetve az Elektronikus Közigazgatás Operatív Program (EKOP)
2011–2013. évi akciótervében szereplő és döntés-előkészítő bizottság támogatásával már rendelkező kiemelt projektek nevesítése

Konstrukció kódja

Projekt megnevezése

Operatív Program

Támogatást igénylő neve

Kiemelt projekt támogatási összege (KONV+KMR Mrd Ft)

Projekt rövid bemutatása

Támogathatóság feltételei (amennyiben releváns)

1 1 17

 

 

 

 

 

 

1 2 6

 

 

 

 

 

 

1 2 10

 

 

 

 

 

 

1 2 12

 

 

 

 

 

 

1 1 16

 

 

 

 

 

 

1 2 7

 

 

 

 

 

 

1 2 19

 

 

 

 

 

 

1 2 8

 

 

 

 

 

 

1 1 13

 

 

 

 

 

 

1 2 9

 

 

 

 

 

 

1 1 18

 

 

 

 

 

 

1 1 15

 

 

 

 

 

 

1 2 17

 

 

 

 

 

 

1 2 14

 

 

 

 

 

 

1 2 20

 

 

 

 

 

 

1 2 16

 

 

 

 

 

 

1 2 13

 

 

 

 

 

 

1 1 22

 

 

 

 

 

 

1 2 18

 

 

 

 

 

 

1 1 21

 

 

 

 

 

 

1 1 20

 

 

 

 

 

 

1 2 15

 

 

 

 

 

 

2 2 18

 

 

 

 

 

 

2 2 17

 

 

 

 

 

 

2 2 15

 

 

 

 

 

 

2 2 19

 

 

 

 

 

 

2 2 20

 

 

 

 

 

 

2 2 21

 

 

 

 

 

 

2 1 14

Telefonos ügyfélszolgálat megújítása

Elektronikus Közigazgatás Operatív Program

KEKKH

0,90

Megvalósul azon contact center – szemlélet, amelynek célja a hatékony üzemeltetetés és erőforrás-gazdálkodás, az egységes folyamattervezési szemlélet és oktatási módszertan, továbbá az egységes tudásforrásból történő ügyfélkiszolgálás. Mindezen célok kézzelfoghatóvá tételének eszköze a szolgáltatási szint paramétereinek meghatározása, azok folyamatos monitorozása és eltérés esetén azonnali beavatkozás megkezdése, valamint teljesítményértékelés és minőségbiztosítási rendszer kidolgozása, betartatása. A kialakított rendszer transzparens működése lehetővé teszi, hogy a vezetői információs rendszeren keresztül a fenntartó szervezet felelősének mindenkor lehetősége legyen információt kinyerni az ügyfélkiszolgálás minőségének állapotáról.
A megvalósuló rendszer erőforrásai lehetőséget biztosítanak arra, hogy más közigazgatási szervezetek telefonos ügyfélszolgálati tevékenységét a contact center – részben vagy egészben – átvegye, és annak további üzememeltetéséről gondoskodjon. Ezen túl a contact center belső help-desk szolgáltatás biztosítására is képes, amelynek célja, hogy a közigazgatásban dolgozók számára belső támogatást biztosítson, ezzel segítve a közigazgatás egységes ügykezelési folyamatainak megvalósítását.

 

1 2 14

Hivatalos lapok kiadási folyamatának modernizációja

Elektronikus Közigazgatás Operatív Program

KIM

0,10

A projekt célja, hogy megoldást nyújtson a hivatalos lapok (Magyar Közlöny, Hivatalos értesítő) megjelentetésével összefüggő munkafolyamatok hatékony, egyszerű és biztonságos átalakítására, elősegítve a közigazgatáson belüli feladatvégzés szervezeti és informatikai támogatottságát, koordinációját.

Az ülésen tett kiegészítésekkel kiegészített Megvalósíthatósági tanulmány aláírással ellátott, papír alapú, valamint az ülésen átadott dokumentumok elektronikus benyújtása szükséges
2012. 04. 02-ig

1 2 15

E-közigazgatási Szabad Szoftver Kompetencia Központ létrehozása

Elektronikus Közigazgatás Operatív Program

KIM

0,20

A projekt célja, hogy szabad szoftveres alaptevékenységeket végezzen, elősegítve, hogy hazánkban jobban elterjedjenek a szabad szoftverek, annak hatásaként javuljon a közigazgatási informatikai rendszerek interoperabilitása. A kompetencia központ elsősorban bevezetés támogató tevékenységeket végez: honosítás, fejlesztés, terméktámogatás, oktatás, illetve elkészíti az ezeket megalapozó dokumentációkat.

A tisztázó kérdésekre adott válaszok alapján átdolgozott, egységes szerkezetbe foglalt Megvalósíthatósági tanulmányt a Támogatási Szerződés megkötéséig a Kedvezményezettnek be kell nyújtania.

2 1 12

Az európai egységes segélyhívószámra épülő Egységes Segélyhívó Rendszer

Elektronikus Közigazgatás Operatív Program

KIFÜ

5,07

A cél az integrált rendszer létrehozásával a segélyhívásokat fogadó rendszerrel együtt működtetve egy, a különböző veszélyhelyzetekben összehangolt irányítást lehetővé tevő, a készenléti szervek között élő és operatív kapcsolatot biztosító tevékenységirányítási keretrendszer kialakítása. Az egyetlen hívószámon történő segélyhívással több, a segélynyújtásban érintett szervezet elérése válik párhuzamosan lehetségessé, és a segélyhívással a bajba jutottak számára történő gyors és összehangolt munka eredményeivel a szolgáltató közigazgatás közvetlenül és konkrét eredményekkel igazolhatja, hogy valóban az emberekért működik, valamint működésének középpontjába a polgárok igényeit és elvárásait helyezi.

1. Tekintettel
a megvalósíthatósági tanulmányban leírtakra és az ülésen elhangzottakra,
az egyértelműség érdekében rögzítésre kerül, hogy
a támogathatóság feltétele az, hogy az Útmutatóban foglaltaknak teljes egészében jelen EKOP projekt keretében kell megvalósulniuk.
2. A Projektgazdának folyamatosan, és dokumentált módon biztosítania kell a TIOP 2.3.4/09/2-2009-0002 és a KMOP 4.3.3-B-09-2F-2009-0002 tükörprojektek keretében megvalósuló mentésirányítási rendszer fejlesztésekkel való összhangot, figyelemmel
a tükörprojektek forrás felhasználási kötelezettségeire. 3. A Projektgazda mutassa be, hogy a projekt költségvetésében és szakmai tartalmában mekkora fejlesztési rész érintett kizárólagos jogokkal (hirdetmény közzététele nélküli tárgyalásos eljárással), és ezen bruttó költségekkel csökkentse az igényelt támogatást, valamint ismertesse, hogy ezen szakmai tartalmak milyen forrás(ok) bevonásával kerülnek megvalósításra.

1

A határozatot az 1422/2012. (X. 4.) Korm. határozat 5. pont b) alpontja visszavonta 2012. október 4. napjával.

2

Az 1. pont az 1286/2012. (VIII. 9.) Korm. határozat 3. pontja alapján visszavonásra került.

3

A Kormány az Államreform Operatív Programot érintő döntéseit az 1286/2012. (VIII. 9.) Korm. határozat 3. pontja alapján visszavonta.

4

A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

5

Az 1. melléklet az 1286/2012. (VIII. 9.) Korm. határozat 3. pontja alapján visszavonásra került.

6

A Kormány az Államreform Operatív Programot érintő döntéseit az 1286/2012. (VIII. 9.) Korm. határozat 3. pontja alapján visszavonta.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére