• Tartalom

13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelet

13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelet

a Biztos Kezdet Gyerekházak támogatása igénylésének, döntési rendszerének, folyósításának, felhasználásának, elszámolásának és ellenőrzésének részletes szabályairól1

2012.08.16.

A Magyarország 2012. évi központi költségvetéséről szóló 2011. évi CLXXXVIII. törvény 5. melléklet 11. pontjában kapott felhatalmazás alapján, az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 41. § o) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva – az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 73. § b) pontjában meghatározott feladatkörében eljáró nemzetgazdasági miniszter, továbbá az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 37. § p) pontjában meghatározott feladatkörében eljáró belügyminiszter egyetértésével – a következőket rendelem el:

1. Általános rendelkezések

1. § A Társadalmi Megújulás Operatív Program (a továbbiakban: TÁMOP) és a Norvég Finanszírozási Mechanizmus keretében (a továbbiakban együtt: európai uniós forrás) létrejött Biztos Kezdet Gyerekházat (a továbbiakban: Gyerekház) működtető települési önkormányzat a Magyarország 2012. évi központi költségvetéséről szóló 2011. évi CLXXXVIII. törvény 5. melléklet 11. pont e) alpontja szerinti, egyedi elbírálás alapján nyújtható támogatást (a továbbiakban: támogatás) az e rendeletben meghatározottak szerint veheti igénybe.

2. § (1) A támogatást az a települési önkormányzat és az a többcélú kistérségi társulás (a továbbiakban együtt: támogatást igénylő) igényelheti, amely

a) határozatban rendelkezett a Gyerekház működtetéséről mint önként vállalt önkormányzati feladatról,

b) európai uniós forrásból létrehozott Gyerekházat működtet saját fenntartásban vagy feladat-ellátási szerződés keretében civil vagy egyházi fenntartó bevonásával,

c) az európai uniós forrásból társfinanszírozott projekt támogatási időszaka e rendelet hatálybalépésekor már lejárt vagy 2012. november 30-áig lejár, és

d) az általa fenntartott vagy feladat-ellátási szerződéssel működtetett Gyerekház tekintetében vállalja a Gyerekház 3. mellékletben meghatározott feltételek szerinti további működtetését.

(2) A támogatás igénybevételének feltétele a Gyerekház működtetésének olyan megszervezése, hogy a támogatás időtartama alatt

a) a szolgáltatást rendszeresen igénybe vevő 0–5 éves gyermekek száma legalább 10 fő, a pályázat benyújtásának időpontjában 1000 fő alatti lakosságszámmal rendelkező településen legalább 7 fő legyen,

b) rendszeres szakmai szolgáltatásként legalább képesség-kibontakoztató foglalkozás, állapotfelmérés és fejlesztés, étkeztetés, és a szülők ezen szolgáltatásokban való részvétele biztosított legyen,

c) a szülők számára személyiség- és kompetenciafejlesztés, valamint preventív programok megszervezésére kerüljön sor,

d) legalább havi egy közösségi rendezvény megszervezésre kerüljön.

3. § (1) A Gyerekház működtetője többlettámogatást igényelhet a (2) bekezdésben meghatározott feladatokon túl a helyi szükségleteknek megfelelően és kellően indokoltan vállalt további tevékenységhez:

a) a szülők részére védőnői, orvosi, dietetikusi, egészségügyi alapfeladatokon túli tanácsadás biztosítása,

b) havi egy alkalomnál sűrűbb szülői csoportos beszélgetések szervezése külső szakemberrel,

c) fogyatékossággal élő vagy eltérő fejlődésű gyerekek szülei számára szervezett beszélgetések biztosítása külső szolgáltatóval,

d) vizuális eszközök alkalmazása a szülőknek való visszajelzés segítésében külső szolgáltatóval,

e) a környező aprófalvakban, tanyás területen élő célcsoport számára heti rendszerességgel játékos foglalkozások biztosítása,

f) a környező aprófalvakban, tanyás területen élő gyermekek megfelelő szakemberhez való hozzáférésének biztosítása fejlődési elmaradás gyanúja esetén.

(2) Az (1) bekezdés alapján többlettámogatás akkor igényelhető, ha a tevékenységet nem a Gyerekház alkalmazásában álló személyek végzik.

4. § (1) Támogatás a 2012. január 1. és 2012. december 31. közé eső, olyan egybefüggő időszakra igényelhető, amelyre a támogatást igénylő európai uniós forrásból támogatásban nem részesül.

(2) Feladat-ellátási szerződéssel működtetett Gyerekház tekintetében a támogatás a feladat-ellátási szerződés hatálybalépésének napjától a 7. § (1) és (2) bekezdésében meghatározott határidőig igényelhető.

(3) A támogatás formája vissza nem térítendő támogatás, amely működtetett Gyerekházanként igényelhető.

5. § (1) A támogatás összegét a társadalmi felzárkózásért felelős miniszter a beérkező támogatási kérelmek, a rendelkezésre álló forrás és a (2) bekezdésben meghatározott szempontok figyelembe vételével határozza meg.

(2) A támogatási kérelmek elbírálása során előnyt élvez az a támogatást igénylő, aki a 2. § (2) bekezdésében és a 3. § (1) bekezdésében meghatározott tevékenységet alacsonyabb költségből biztosítja, az egyes költségtípusokból több szolgáltatást biztosít, vagy több gyermeket, családot von be a Gyerekház tevékenységi körébe.

6. § (1) A támogatásból Gyerekházanként a következő költségtípusok számolhatók el:

a) illetmények legfeljebb 300 000 Ft/hó mértékig és azok járulékai,

b) szakmai szolgáltatások vásárlása

ba) a 2. § (2) bekezdésében meghatározott tevékenységekhez kapcsolódóan legfeljebb összesen 80 000 Ft/hó mértékben,

bb) a 3. § (1) bekezdésében meghatározott tevékenységekhez kapcsolódóan összesen legfeljebb 100 000 Ft/hó mértékben, tevékenységenként legfeljebb 20 000 Ft/hó mértékben,

c) étkeztetés maximum 300 Ft/gyermek/nap mértékben,

d) a szakmai munkához kapcsolódó, a 3. mellékletben meghatározott eszközök, berendezések beszerzése, cseréje legfeljebb 500 000 Ft mértékig,

e) rezsiköltség legfeljebb 80 000 Ft/hó mértékig,

f) a vezető munkakörben és a nem vezető munkakörben foglalkoztatottak szakmai képzéséhez kapcsolódó utazási és szállás költség legfeljebb 300 000 Ft mértékben.

(2) Nem számolhatóak el olyan költségek, amelyeket más hazai támogatásból legalább részben finanszíroztak.

2. A támogatás igénylése

7. § (1) A támogatást az 1–3. melléklet szerinti nyomtatványoknak az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 103. § (2) bekezdése alapján a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) által üzemeltett elektronikus rendszeren keresztül kitöltött és kinyomtatott két eredeti példányának a Kincstár támogatást igénylő székhelye szerint illetékes területi szervéhez (a továbbiakban: Igazgatóság) postai úton 2012. augusztus 22-éig történő benyújtásával lehet igényelni.

(2) A benyújtási határidőt megtartottnak kell tekinteni, ha a támogatást igénylő az informatikai rendszerben a támogatási kérelmet 2012. augusztus 22-én éjfélig rögzítette, és azt legkésőbb 2012. augusztus 23-án postára adta. A határidő elmulasztása jogvesztő. A kizárólag postai úton benyújtott támogatási kérelem érvénytelen.

8. § A támogatási kérelemhez csatolni kell:

a) – feladat-ellátási szerződéssel működtetett Gyerekház esetében – a feladat-ellátási szerződés, és

b) a támogatást igénylőnek a Gyerekház működtetésére mint önként vállalt feladatra vonatkozó határozatának

másolatát.

3. A támogatási döntés

9. § Az Igazgatóság a támogatási kérelmek egy eredeti példányát 2012. szeptember 6-áig megküldi a társadalmi felzárkózásért felelős miniszternek.

10. § A társadalmi felzárkózásért felelős miniszter a kérelmek alapján 2012. szeptember 20-áig dönt a támogatás igénylőnkénti összegéről és időpontjáról.

11. § (1) A támogatásban részesült támogatást igénylő (a továbbiakban: kedvezményezett) nevét, KSH-kódját és a megítélt támogatás összegét a társadalmi felzárkózásért felelős miniszter utalványozás céljából 2012. szeptember 27-éig megküldi a helyi önkormányzatokért felelős miniszternek.

(2) A helyi önkormányzatokért felelős miniszter 2012. október 4-éig rendelkezik a Kincstár felé a támogatás kedvezményezettek részére történő utalásáról.

(3) A megítélt támogatást a helyi önkormányzatokért felelős miniszter utalványozása alapján a Kincstár Gyerekházanként egy összegben az utalvány beérkezését követő öt napon belül folyósítja a kedvezményezett részére.

(4) A kedvezményezett a támogatást a fizetési számláján való jóváírást követő öt napon belül egy összegben az erre a célra létrehozott olyan elkülönített fizetési számlájára vezeti át, amely felett a Gyerekház vezető rendelkezési jogot gyakorol.

12. § A támogatási döntés alapján a társadalmi felzárkózásért felelős miniszter támogatói okiratot ad ki.

4. Az elszámolás és az ellenőrzés rendje

13. § (1) A támogatás 2012. december 31-éig használható fel. A támogatás fel nem használt maradványát a központi költségvetésbe vissza kell fizetni.

(2) Ha a kedvezményezett tudomására jut, hogy a hazai támogatási időszak az európai uniós forrásból finanszírozott projekt befejezésének elhúzódása miatt lerövidül, e változásról az Igazgatóságot haladéktalanul értesíti, és ha a támogatás kifizetése már megtörtént, a jogosulatlanul igénybe vett támogatásrészt visszautalja.

14. § (1) Az igénybe vett támogatásról a kedvezményezett

a) az éves költségvetési beszámoló keretében az Igazgatóság, és

b) a 4. melléklet szerinti szakmai beszámolónak a társadalmi felzárkózásért felelős miniszter

részére történő benyújtásával számol el.

(2) A beszámolóban kimutatott adatok valódiságát analitikus nyilvántartásokkal kell alátámasztani.

(3) A társadalmi felzárkózásért felelős miniszter a benyújtott szakmai beszámolót – egyszeri hiánypótlás lehetősége mellett – 2013. március 16-áig megvizsgálja és véleményét az esetleges visszakövetelés összegének megjelölésével a szakmai teljesítés és támogatás mértékének összhangjáról megküldi a Kincstár részére.

(4) A Kincstár az elszámolás felülvizsgálata során figyelembe veszi a társadalmi felzárkózásért felelős miniszter (3) bekezdés szerinti véleményét.

5. Záró rendelkezések

15. § Ez a rendelet a kihirdetését követő harmadik napon lép hatályba és 2013. december 31-én hatályát veszti.

1. melléklet a 13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelethez

TÁMOGATÁSI KÉRELEM
„Biztos Kezdet Gyerekházak támogatása 2012.”
1.    Az azonosításhoz szükséges adatok

 

1.1. A támogatást igénylő

 

 

1.1.1. neve:

................................................................................

 

 

1.1.2. címe:

................................................................................

 

 

1.1.3. adószáma:

□□□□□□□□□□□

 

 

1.1.4. KSH-kódja:

□□□□□□□

 

 

1.1.5. PIR törzsszáma
(költségvetési szerv esetében):

................................................................................

 

 

1.1.6. számlavezető bankjának neve
és bankszámlaszáma:

................................................................................
□□□□□□□□-□□□□□□□□-□□□□□□□□

 

1.2. A polgármester/képviselő neve:

................................................................................

 

1.3. A kapcsolattartó

 

 

 

1.3.1. neve:

................................................................................

 

 

1.3.2. e-mail címe:

................................................................................

 

 

1.3.3. telefonszáma:

................................................................................

 

 

1.3.4. faxszáma:

................................................................................

 

1.4. A Biztos Kezdet Gyerekház

 

 

 

1.4.1. neve:

................................................................................

 

 

1.4.2. címe:

................................................................................

 

 

1.4.3. vezetőjének neve:

................................................................................

 

 

1.4.4. szolgáltatásait rendszeresen igénybe vevő 0–5 éves gyermekek száma:

................................................................................

 

1.5. A feladat-ellátási szerződés hatályának kezdete (ha releváns):

................. év ...................................... hónap ............... nap

2.    A tervezett tevékenységek bemutatása

 

2.1. Alkalmazottak

 

 

2.1.1. Egy fő vezetői munkakörben foglalkoztatott személy ................................................................................ (neve, végzettsége) ...................................................................................................................................... (bruttó illetménye)

 

 

2.1.2. Egy fő nem vezetői munkakörben foglalkoztatott személy .................................................................................. (neve, végzettsége) ........................................................................................................................... (bruttó illetménye)

 

 

2.1.3. Egyéb alkalmazott ................................................................................................. (neve, végzettsége, munkaköre) ....................................................................................................................................... (bruttó illetménye)

 

2.2. Szakmai szolgáltatások

 

 

2.2.1. Kötelezően ellátandó tevékenységek:

 

 

2.2.1.1. A támogatási időszakra tervezett szakmai tevékenységek felsorolása a következők szerint: a tevékenység, azon belül a biztosított foglalkozás, szolgáltatás megnevezése, tartalma, rendszeressége, célcsoportja, igénybe vevők tervezett száma, költsége (ha a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában álló személyek illetményén kívül külön költsége van): ........................................................................................................................

 

 

2.2.1.2. Külön a szülők számára tervezett foglalkozások, szolgáltatás megnevezése, tartalma, rendszeressége, igénybe vevők tervezett száma, költsége (ha a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában álló személyek illetményén kívül külön költsége van): .............................................................................................................................................

 

 

2.2.1.3. A tervezett közösségi rendezvények tartalma, száma, költsége (ha a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában álló személyek illetményén kívül külön költsége
van): .................................................................................................................................................................................

 

 

2.2.1.4. Az étkeztetést (tízórai vagy uzsonna) igénybe vevő 0–5 éves gyermek száma: ..................... fő

 

 

2.2.1.5. Tervezett eszközbeszerzés:.................................................................................................................................

 

 

2.2.2. A helyi szükségleteknek megfelelően meghatározott egyéb tevékenységek felsorolása a következők szerint: szakmai tevékenység megnevezése és annak indoklása, tartalma, költsége (ha a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában álló személyek illetményén kívül külön költsége van), rendszeressége, célcsoportja, igénybe vevők tervezett száma: ...............................................................................

3.    Az igényelhető maximális támogatás kiszámítása

 

3.1. A támogatással érintett hónapok száma a 4. § (1) bekezdése alapján: ................................. hónap, amely a következő
hónapokat fogja át:

 

 

2012.
I.

2012.
II.

2012.
III.

2012.
IV.

2012.
V.

2012.
VI.

2012.
VII.

2012.
VIII.

2012.
IX.

2012.
X.

2012.
XI.

2012.
XII.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.2. Egy hónapra kalkulált működési költség: .................... Ft, amelyből

 

 

3.2.1. illetmények és járulékaik: .................... Ft

 

 

3.2.2. kötelezően ellátandó tevékenységek: ................... Ft (csak azon tevékenységek költsége kalkulálható, amelyeket nem a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában álló személyek végeznek vagy az illetményen túl egyéb költség is felmerül)

 

 

3.2.3. közösségi rendezvények: .................... Ft

 

 

3.2.4. étkeztetés (tízórai vagy uzsonna): .................... Ft

 

 

3.2.5. rezsiköltség: .................... Ft

 

 

3.2.6. a helyi szükségleteknek megfelelően meghatározott egyéb tevékenységek: .................... Ft.

 

3.3. További költség .................... Ft, amelyből

 

 

3.3.1. eszközbeszerzés értéke: ................... Ft (a 3. mellékletben meghatározott eszközök, berendezések cseréje),

 

 

3.3.2. a Biztos Kezdet Gyerekház munkájához kapcsolódó szakmai képzésen való részvétel utazási és szállás költsége: .................... Ft.

 

 

3.4. Igényelt támogatás összege a teljes támogatási időszakra (=3.1.*3.2.+3.3.): .................... Ft.

Dátum:
P. H.
................................................................................
a támogatást igénylő képviselője
A borítékra szükséges ráírni: „Biztos Kezdet Gyerekházak támogatása 2012”.

2. melléklet a 13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelethez

Nyilatkozat
az európai uniós forrásból társfinanszírozott projekt időtartamáról
és az európai uniós forrás, valamint a hazai támogatás közötti átfedés-mentességről
A(z) ............................................................ (Biztos Kezdet Gyerekház neve és címe) által megvalósított, a Társadalmi Megújulás Operatív Programból vagy a Norvég Finanszírozási Mechanizmusból (a megfelelő rész aláhúzandó) finanszírozott ................................................................................ azonosító számú projekt megvalósításának időszaka .................... év ...................................... hónap ...................... napjától ...................... év .................................... hónap .................... napjáig tart.
A támogatási kérelem ............................................................ (Biztos Kezdet Gyerekház neve és címe) működését támogató időszaka nincs átfedésben az európai uniós forrásból társfinanszírozott projekt megvalósításának időszakával.
Dátum:
P. H.
...............................................................................
.a támogatást igénylő képviselője
...............................................................................
Ellenjegyzi:
a Biztos Kezdet Gyerekház fenntartója
(ha nem ugyanaz, mint a támogatást igénylő)

3. melléklet a 13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelethez

Nyilatkozat
szakmai minimumok vállalásáról
1.    A fenntartó a támogatási időszak teljes időtartama alatt egy főt vezetői munkakörben és egy főt nem vezetői munkakörben foglalkoztat munkaviszony vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony keretében, akiknek a munkaideje egyenként bizonyíthatóan eléri a heti 30 órát, és
a)    a vezetői munkakörben foglalkoztatott személy felsőfokú pedagógiai végzettséggel, egészségügyi végzettséggel, pszichológusi végzettséggel, szociálpedagógiai végzettséggel, a személyes gondoskodást nyújtó gyermekjóléti, gyermekvédelmi intézmények, valamint személyek szakmai feladatairól és működésük feltételeiről szóló 15/1998. (IV. 30.) NM rendelet 2. számú melléklet II. rész I. Alapellátások 2. Bölcsőde ellátási formánál a kisgyermeknevelő munkakörnél meghatározott képesítési előírások valamelyikével, vagy egyéb felsőfokú végzettség mellett legalább 2 éves Gyerekházi tapasztalattal,
b)    a nem vezetői munkakörben foglalkoztatott személy legalább középfokú végzettséggel vagy Biztos Kezdet Gyerekházban eltöltött legalább egy éves szakmai tapasztalattal
rendelkezik.
2.    A Biztos Kezdet Gyerekház a szülő és a 0–5 éves gyermek számára együttesen biztosít rendszeres foglalkozásokat.
3.    A Biztos Kezdet Gyerekház minden hétköznap délelőtt (8 és 13 óra között) legalább 4 óra időtartamban nyitva tart.
4.    A játszószoba és a vizes helyiségek kivételével a helyiségek többfunkciósak is lehetnek.
5.    A Biztos Kezdet Gyerekházban vagy a Biztos Kezdet Gyerekháznak helyet biztosító integrált térben van
a)    legalább egy felnőtt WC,
b)    legalább egy gyermek WC vagy a felnőtt WC használatát lehetővé tevő szűkítő,
c)    legalább egy, felnőttek és gyermekek fogadására egyaránt alkalmas fogadó helyiség,
d)    legalább egy, 25 m2-es, természetes fénnyel megvilágított játszószoba,
e)    legalább egy, fejlesztő foglalkozások megtartására, a szülőkkel való beszélgetésre, csoportos megbeszélésre alkalmas helyiség,
f)    legalább egy teakonyha, melyben van tűzhely, hűtőszekrény, kenyérpirító, vízforraló, előkészítő konyhalap vagy asztal,
g)    legalább egy fürdőszoba, amiben van gyerekfürdetésre alkalmas kád vagy zuhanyozó, mosógép, kézmosó, ruhaszárító eszköz,
h)    legalább kettő, karbantartott, internetkapcsolattal, nyílt forráskódú szoftverekkel vagy más operációs rendszerrel és office programcsomaggal felszerelt személyi számítógép, melyek közül az egyik a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában állók, a másik a szülők rendelkezésére áll,
i)    legalább egy DVD-lejátszó felnőttek használatára,
j)    lehetőség szerint konyhakert művelésére alkalmas terület, és
k)    babakocsi tárolására alkalmas fedett hely.
6.    A játszószobában
a)    van egy könnyen kialakítható, puha és könnyen tisztán tartható játszó-mászó felület,
b)    vannak nyitott, gyermekek számára hozzáférhető magasságú polcok és rajtuk elhelyezett játékok,
c)    van könyves sarok polccal és alacsony ülőalkalmatossággal, és
d)    van nyugodt, pihenésre alkalmas pihenő hely (alvósarok könnyű matracokkal, takaróval).
7.    Vállalom, hogy a támogatási időszakban a Biztos Kezdet Gyerekház legalább átlagosan 10 fő, illetve 1000 lakos alatti településen legalább 7 fő rendszeresen járó gyermeket fogad heti átlagban. Rendszeresen járó gyermekek: 0–2 éves gyermekek esetében hetente legalább 1 alkalom, 2–5 éves (nem óvodás) gyermekek esetében legalább heti 3 alkalom.
8.    Vállalom, hogy a támogatás időszakában is biztosítom a TÁMOP 5.2.1 kiemelt projekt által működtetett dokumentációs rendszer vezetését a Biztos Kezdet Gyerekházra vonatkozóan.
9.    Vállalom, hogy a támogatási időszakban közösségi rendezvényeket, programokat szervezek a helyi közösség számára.
10.    Vállalom, hogy a támogatási időszakban legalább havonta egyszer üléseket szervezek a Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában állók számára a védőnő, valamint a gyermekjóléti szolgálat bevonásával.
Dátum:
P. H.
................................................................................
a működtető képviselője

4. melléklet a 13/2012. (VIII. 13.) EMMI rendelethez

Szakmai beszámoló
Biztos Kezdet Gyerekház neve és címe:
1.    A Biztos Kezdet Gyerekház szolgáltatásait rendszeresen igénybe vevő 0–5 éves gyermekek átlagos száma: .................... fő.
2.    A Biztos Kezdet Gyerekház alkalmazásában állók feladatainak bemutatása, illetményjellegű költségei (legalább 5 mondat):
3.    A Biztos Kezdet Gyerekház által nyújtott szakmai szolgáltatások bemutatása a következők szerint: a kötelezően ellátandó tevékenyégi körbe tartozó szakmai szolgáltatások megnevezése, célja, tartalma, rendszeressége, igénybe vevők száma, az illetményjellegű kiadásokon túl felmerült költségek (legalább 5 mondat tevékenységtípusonként):
4.    Külön a szülők számára szervezett tevékenységek (foglalkozások) szakmai célja, tartalma, száma, résztvevők száma, az illetményjellegű kiadásokon túl felmerült költségek (legalább 5 mondat tevékenységtípusonként):
5.    A Biztos Kezdet Gyerekház szervezésében vagy közreműködésével szervezett olyan ülések száma, témája, időpontja, ahol részt vettek legalább a következő szakemberek: a Biztos Kezdet Gyerekház vezetői munkakörben foglalkoztatott alkalmazottja, védőnő, a gyermekjóléti szolgálat alkalmazottja és a családsegítő szolgálat alkalmazottja:
6.    Közösségi rendezvények, programok szakmai célja, rövid leírása, időpontja és a résztvevők jellege (szülők, települési közösség, egyéb), száma rendezvényenkénti bontásban, az illetményjellegű kiadásokon túl felmerült költségek (legalább 5 mondat rendezvényenként):
7.    A vállalt és teljesített, a helyi szükségleteknek megfelelően meghatározott egyéb tevékenységek bemutatása a következők szerint: a szolgáltatások megnevezése, célja, tartalma, rendszeressége, költsége, igénybe vevők száma (legalább 5 mondat tevékenységtípusonként):
8.    A Biztos Kezdet Gyerekház munkájához kapcsolódó szakmai képzéseken való részvétel bemutatása (a résztvevők összetétele, a képzés célja, szervezője, időpontja, valamint az utazás és a szállás költségei):
9.    A Biztos Kezdet Gyerekház által nyújtott étkeztetést igénybe vett 0–5 éves gyermekek száma:
10.    Eszközbeszerzések szakmai célja és indokoltsága, költsége (legalább 10 mondat):
Dátum:
P. H.

................................................................................

................................................................................

a Biztos Kezdet Gyerekház vezetője

a támogatást igénylő képviselője

1

A rendelet a 15. § alapján hatályát vesztette 2013. december 31. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére