• Tartalom

1442/2012. (X. 11.) Korm. határozat

1442/2012. (X. 11.) Korm. határozat

az ÉAOP-3.1.1-11-2012-0010 azonosító számú („Térségi elérhetőség javítása a 3401. jelű úton” című) és az ÉAOP-3.1.1-11-2012-0011 azonosító számú („Térségi elérhetőség javítása a 3831. jelű és 4145. jelű utakon”) című projektek támogatásának jóváhagyásáról1

2012.10.11.

A Kormány

1. jóváhagyja az 1. melléklet szerint

a) az ÉAOP-3.1.1-11-2012-0010 azonosító számú, „Térségi elérhetőség javítása a 3401. jelű úton” című, és

b) az ÉAOP-3.1.1-11-2012-0011 azonosító számú, „Térségi elérhetőség javítása a 3831. jelű és 4145. jelű utakon” című,

egymilliárd forintot meghaladó támogatási igényű projektjavaslatokat,

2. hozzájárul az 1. pont szerinti projektek támogatási szerződéseinek – a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Regionális Fejlesztési Programok Irányító Hatósága általi – megkötéséhez.

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: azonnal

1. melléklet az 1442/2012. (X. 11.) Korm. határozathoz

Konstrukció kódja

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt támogatási összege (Ft)

Támogatás intenzitása

Projekt rövid bemutatása

Támogathatóság feltételei

ÉAOP-3.1.1-11-2012-0011

Térségi elérhetőség javítása a 3831. jelű és
a 4145. jelű utakon

Magyar Közút Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság

1 819 755 582

100%

A projekt a 4145. jelű és 3831. jelű utak 14,34 km hosszban történő felújítását tartalmazza.

 

ÉAOP-3.1.1-11-2012-0010

Térségi elérhetőség javítása a 3401. jelű úton

Magyar Közút Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság

2 755 499 533

100%

A projekt a 3401. jelű út 16,66 km hosszban történő felújítását tartalmazza.

A felújítással érintett szakaszon, több helyen a buszmegállók kijelölése a burkolaton felfestéssel került megtervezésre (0+937, 1+029, 2+395, 2+459, 2+682 és a 2+728 kilométerszelvény térségében), amely megállóhelyekhez nem tervezik buszperon kialakítását. Az utasok kényelme érdekében az ÚT 2-1.212 jelű, „A közúti közösségi közlekedés (tömegközlekedés) pályáinak, utas- és járműforgalmi létesítményeinek tervezése” című útügyi műszaki előírásban foglaltaknak megfelelően szilárd burkolat, peron és – ha lehetséges – járdakapcsolat kialakítása szükséges. Ezért a támogatási szerződés megkötéséig a pályázónak szükséges a 3401. jelű közúton autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatást nyújtó gazdálkodó szervezetekkel és az érintett önkormányzatokkal, illetve a tervezővel ismételt egyeztetést lefolytatni a szilárd burkolatú peronok műszaki tartalmára vonatkozóan, amelynek eredményeképpen – ha szükséges – az utazók igényeinek megfelelően a tervezett fejlesztés műszaki tartalmának módosítása szükséges. A támogatási szerződés megkötését megelőzően a lefolytatott ismételt egyeztetések dokumentációját szükséges benyújtani.
A feltétel alapján megvalósuló tervezési és építési többletköltségek a tartalékkeret terhére elszámolhatók.

Az autóbusszal végzett menetrend szerinti személyszállítási szolgáltatást nyújtó gazdálkodó szervezetekkel folytatott egyeztetést követően, ha bármilyen kapcsolódó kivitelezés szükséges, akkor annak a feladatrésznek (pl. peronépítés) megkezdéséig az arra vonatkozó engedélyt szerezze meg a pályázó, vagy kérje meg az engedélyező hatóság arról szóló nyilatkozatát, hogy a beruházás nem engedélyköteles tevékenység. Az engedélyeket, illetve a hatóság nyilatkozatát legkésőbb az első kifizetési kérelem benyújtásáig szükséges benyújtani a közreműködő szervezet részére.

1

A határozatot az 1829/2018. (XII. 27.) Korm. határozat 2. pont 2.74. alpontja visszavonta 2018. december 28. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére