• Tartalom

1704/2012. (XII. 29.) Korm. határozat

1704/2012. (XII. 29.) Korm. határozat

az ÉAOP-1.1.1/C-12-k1-2012-0005 azonosító számú („A Nyíregyházi Ipari Park 2. ütemének komplex terület előkészítése” című) kiemelt projekt nevesítésének visszavonásáról1

2012.12.29.

A Kormány

1. visszavonja az 1. melléklet szerint az ÉAOP-1.1.1/C-12-k1-2012-0005 azonosító számú, „A Nyíregyházi Ipari Park 2. ütemének komplex terület előkészítése” című, projekt kiemelt projektként történő nevesítését,

2. visszavonja az Észak-Alföldi Operatív Program keretében gazdaságfejlesztési célú kiemelt projektek akciótervi nevesítéséről és támogatásuk jóváhagyásáról szóló 1464/2012. (X. 26.) Korm. határozat 1. mellékletének 6. sorát.

1. melléklet az 1704/2012. (XII. 29.) Korm. határozathoz


AZ ÉSZAK-ALFÖLDI OPERATÍV PROGRAM 2011–2013-AS AKCIÓTERVÉBŐL TÖRLÉSRE KERÜLŐ KIEMELT PROJEKT

2K39041_0

Projekt azonosító száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Akciótervi nevesítés visszavonását követően felszabaduló közkiadás1 összege (Ft)

Projekt rövid bemutatása

Nevesítés visszavonásának indoka

ÉAOP-1.1.1/C-12-k1-2012-0005

A Nyíregyházi Ipari Park
2. Ütemének Komplex Terület Előkészítése

Nyíregyházi Ipari Park Ingatlanforgalmazó, Fejlesztő és Hasznosító Kft.

615 000 000

Kedvezményezett a Nyíregyháza Ipari Park II. ütemének kialakításával a nyugati ipari parkot tervezte létrehozni.

A kialakítani tervezett bővítési területet alkalmasnak találta arra, hogy újabb betelepülő fejlesztőket fogadjon, illetve a már betelepült gyártók fejlesztéseihez helyszínül szolgáljon. A nyíregyházi, magas színvonalú oktatás és szakképzés több multinacionális vállalat számára biztosított kedvező munkaerőpiacot (LegoManufacturing Kft., MICHELIN Hungária Abroncsgyártó Kft., Eissmann Automotive Hungaria Kft., Phoenix Légrugó Technológia Kft., Hübner Hungary Kft. stb.). A fejlesztési terület az M3 Autópálya nyugati elkerülő útja mentén, a gyorsforgalmi út oldalán helyezkedik el. A fejlesztési terület I. üteme kapcsolódott volna a területvásárlással érintett 7,63 ha területhez és az ipari területen már területtel rendelkező Lego által birtokolt 63 ha területhez is, amely így összesen 70,63 ha fejlesztéssel érintett területet jelentett volna.

Kedvezményezett a területen az alábbi fejlesztések megvalósítását tervezte:

a)    Ingatlanszerzés 7,63 ha-on

b)    Előközművesítés: terület gázellátásának előközművesítése; terület vízellátásának előközművesítése;

c)    terület csapadék-vízellátásának előközművesítése, terület szennyvízellátásának előközművesítése,

d)    terület elektromos ellátásának előközművesítése, terület telekommunikációs előközművesítése,

e)    terület belső úthálózatának kiépítése, terület úthálózat közvilágításának kiépítése

f)    Ipari Park II. központi szolgáltató épületének kialakítása.

Kedvezményezett a projektjavaslatát a megvalósításhoz és az általános forgalmi adó kifizetéséhez szükséges önerő hiányára hivatkozvavisszavonta, nem kívánja megvalósítani.


1 Elszámolható közkiadásnak minősül a 2007-2013 programozási időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I. 28.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdés 16a. pontja alapján a megítélt támogatáson kívül a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 6. § (1) bekezdés a)–f) pontja alapján ajánlatkérőnek minősülő közszféra szervezet kedvezményezett által biztosítandó önerő összege is. Nem közszféra szervezet esetén az elszámolható közkiadás összege a megítélt támogatás összegével egyezik meg.

1

A határozatot az 1829/2018. (XII. 27.) Korm. határozat 2. pont 2.102. alpontja visszavonta 2018. december 28. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére