10/2013. (III. 13.) NGM rendelet
10/2013. (III. 13.) NGM rendelet
az elemi költségvetésről1
Az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 109. § (3) bekezdés 1. pontjában kapott felhatalmazás alapján, az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendelet 73. § b) pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva a következőket rendelem el:
1. § A költségvetési szerv elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) a költségvetési szerv személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
2. § A fejezeti kezelésű előirányzat elemi költségvetése magában foglalja a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve.
3. § A helyi önkormányzat elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) a helyi önkormányzat személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
4. § A helyi nemzetiségi önkormányzat elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) a helyi nemzetiségi önkormányzat személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
5. § Az országos nemzetiségi önkormányzatok elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) az országos nemzetiségi önkormányzat személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
6. § A társulás elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) a társulás személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
7. § A térségi fejlesztési tanács elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat, bevételeket és támogatásokat kiemelt előirányzatokon belül tételenként részletezve,
b) a térségi fejlesztési tanács személyi juttatásainak és létszámának összetételét.
8. § Az államháztartás központi alrendszerébe tartozó költségvetési szervek, a fejezeti kezelésű előirányzatok, az államháztartás önkormányzati alrendszerébe tartozó helyi önkormányzatok, helyi nemzetiségi önkormányzatok, országos nemzetiségi önkormányzatok, társulások, térségi fejlesztési tanácsok, valamint az általuk irányított költségvetési szervek elemi költségvetését az „A) Elemi költségvetés” megnevezésű nyomtatványgarnitúra 1. melléklet szerinti űrlapjainak kitöltésével kell elkészíteni.
9. § (1) A társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak elemi költségvetése magában foglalja
a) a társadalombiztosítás pénzügyi alapjai ellátásainak fedezetére szolgáló bevételeket, a működési célú, továbbá a vagyongazdálkodással kapcsolatos bevételeket,
b) a társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak ellátási kiadásait, a vagyongazdálkodással és egyéb kötelezettséggel járó kiadásokat, működésre fordított kiadásokat.
(2) A társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak elemi költségvetését a „D) Társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak ellátási, elemi költségvetése”, a „G) Társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak konszolidált költségvetése (alaponként)”, továbbá a „H) Társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak konszolidált költségvetése” megnevezésű nyomtatványgarnitúrák 1. melléklet szerinti űrlapjainak kitöltésével kell elkészíteni.
10. § (1) Az elkülönített állami pénzalap elemi költségvetése magában foglalja
a) a kiadásokat és bevételeket az alap működését szabályozó törvényben meghatározott jogcímenként, a központi költségvetésről szóló törvényben megállapított előirányzatok keretei között, valamint azokat részletezve,
b) a kiadásokat és a bevételeket a közgazdasági osztályozásnak megfelelő bontásban, részletes előirányzatonként,
c) az alap költségvetési évre vonatkozó finanszírozási tervét.
(2) Az elkülönített állami pénzalap elemi költségvetését az „ E) Elkülönített állami pénzalap költségvetése” megnevezésű nyomtatványgarnitúra 1. melléklet szerinti űrlapjainak kitöltésével kell elkészíteni.
11. § (1) Az elemi költségvetés 8. § szerinti A) nyomtatványgarnitúráját a Magyar Államkincstár (a továbbiakban: Kincstár) által közreadott számítástechnikai program segítségével kell elkészíteni, és arról a Kincstárnak elektronikus úton és papíralapon adatot szolgáltatni.
(2) A társadalombiztosítás pénzügyi alapjainak a 9. § (2) bekezdése szerinti D), G), H) nyomtatványgarnitúráját, valamint az elkülönített állami pénzalapok 10. § (2) bekezdése szerinti E) nyomtatványgarnitúráját a www.kormány.hu internetes oldalról letöltött formátumban kell elkészíteni és a Kincstár részére elektronikusan és papíralapon megküldeni.
(3)2 Az „A) Elemi költségvetés” elnevezésű nyomtatványgarnitúrák űrlapjainak kitöltését segítő útmutatót a Kincstár internetes honlapján közzéteszi.
12. § Az Áht. 108. § (2) bekezdése szerinti időközi költségvetési jelentés az alábbi űrlapok sorait tartalmazza:
a) 02. űrlap 09., 42., 48., 52., 54. sorai,
b) 03. űrlap 14., 18., 33., 34., 40., 45., 46., 47., 55., 57., 61., 66., 67., 68. sorai,
c)3 04. űrlap 01., 11., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 41., 52., 57., 59., 69., 79., 80., 81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 99., 100., 111., 112., 113., 114. sorai,
d) 05. űrlap 06., 15., 16., 17. sorai,
e) 06. űrlap 01., 03., 04., 07., 10., 11., 12., 15., 16., 17., 19., 21., 22., 23., 24., 29., 34. sorai,
f) 07. űrlap 06., 07., 12., 18., 21., 22. sorai,
g) 08. űrlap 13., 14., 15., 16., 17., 18., 21., 22., 23., 24., 25., 26., 27. sorai,
h)4 09. űrlap 23., 24., 25., 35., 36., 37., 38., 39., 40., 41., 42., 43., 44., 45., 46., 48., 57., 68., 79., 80., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100., 101., 103., 112., 123., 134., 144. sorai,
i) 10. űrlap 01., 03., 04., 07., 09., 10., 11., 12., 13., 15., 16., 17., 18., 19., 21., 22., 23., 25., 26., 27., 28., 29., 38. sorai,
j) 12. űrlap 10., 17., 20., 28., 32., 49. sorai,
k) 16. űrlap 01., 02., 03., 04., 05., 07., 08., 09., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 24., 25. sorai,
l) 80. űrlap 86., 87., 88., 89. sorai.
13. § Ez a rendelet a kihirdetését követő napon lép hatályba.
14. §5
1. melléklet a 10/2013. (III. 13.) NGM rendelethez6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Fejezeti jellemző adatok |
|
|
|
|
|
|
|
Önkormányzati jellemző adatok |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
fejezet |
|
cím/alcím |
|
|
|
|
|
|
|
|
megye |
|
pénzügyi körzet |
|
település- |
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A fejezet megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
A megye megnevezése, önkormányzat székhelye |
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
........................................................................... |
|
|
|
|
........................................................................... |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
........................................................................... |
|
|
|
|
........................................................................... |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
........................................................................... |
|
|
|
|
........................................................................... |
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Szerv számjele |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
szakágazat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A szerv megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
.......................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
.......................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
.......................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
Irányító szerrv: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
.......................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
.......................................................................................................................................................................... |
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.. évi |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
ELEMI KÖLTSÉGVETÉS |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................................................................................., .............év..............................................hó..............nap |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................................................................................. |
|
|
|
|
................................................................................. |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
a szerv gazdasági vezetője |
|
|
|
|
|
|
|
a szerv vezetője |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Készítette, ill. felvilágosítást nyújt: |
|
|
|
|
|
|
|
|
Az irányító szerv részéről ellenőrizte: |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........................................................................( név) |
|
|
|
|
.............................................................................(név) |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................................(telefon) |
|
|
|
|
.....................................................................(telefon) |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A) Űrlapok |
Jelzés |
||||||
száma |
megnevezése |
|
||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
02 |
Személyi juttatások a munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó előirányzata és teljesítése |
|
||||||
03 |
Dologi kiadások előirányzata és teljesítése |
|
||||||
04 |
Egyéb működési célú kiadások, egyéb felhalmozási kiadások előirányzata és teljesítése |
|
||||||
05 |
Felújítások, beruházások előirányzata és teljesítése |
|
||||||
06 |
Finanszírozási kiadások előirányzata és teljesítése, függő, átfutó, kiegyenlítő kiadások teljesítése |
|
||||||
07 |
Intézményi működési bevételek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
08 |
Felhalmozási bevételek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
09 |
Működési célú támogatások államháztartáson belülről, működési célú átvett pénzeszközök, felhalmozási célú támogatások államháztartáson belülről, felhalmozási célú átvett pénzeszközök előirányzata és teljesítése |
|
||||||
10 |
Finanszírozási bevételek előirányzata és teljesítése, függő, átfutó, kiegyenlítő bevételek teljesítése |
|
||||||
12 |
Ellátottak pénzbeli juttatásai előirányzata és teljesítése |
|
||||||
16 |
Közhatalmi bevételek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
34 |
Költségvetési szerveknél teljes- és részmunkaidőben foglalkoztatottak létszáma és rendszeres személyi juttatásai |
|
||||||
36 |
A költségvetési engedélyezett létszámkeret funkciócsoportonkénti megoszlása |
|
||||||
80 |
Önkormányzati/társulási/intézményi költségvetés |
|
||||||
98 |
Központi költségvetési szervek és fejezeti kezelésű előirányzatok költségvetése |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A fejezet megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
................................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
................................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
................................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
számjel |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
0 |
5 |
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
fejezet |
|
cím/alcím |
|
szakágazat |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A költségvetési szerv megnevezése, székhelye: |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
.................................................................................................................................................................................. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
…………………………………………………………………………………………………………………………................ |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
.................................................................................................................................................................................. |
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.. évi |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D) TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁS PÉNZÜGYI |
|||||||||||||||||||||||||||||||
ALAPJAINAK ELLÁTÁSI, ELEMI KÖLTSÉGVETÉSE |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..........................................................., ..........év.......................................hó.............nap |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.H. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.......................................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
.................................................................... |
|
|
||||||||||||||||||||
|
|
a költségvetés elkészítéséért kijelölt felelős személy |
|
|
|
|
|
a szerv vezetője |
|
||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolattartó, ill. felvilágosítást nyújtó személy: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........................................................................(név) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................................(telefon) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
D) Űrlapok |
Jelzés |
||||||
száma |
megnevezése |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai kiadásainak előirányzata és teljesítése |
|
||||||
62 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai bevételeinek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
63 |
Kiadások és bevételek összesített előirányzata és teljesítése |
|
||||||
66 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásai előirányzata és teljesítése |
|
||||||
67 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásainak közgazdasági osztályozás szerinti |
|
||||||
|
előirányzata/teljesítése |
|
||||||
69 |
Nem társadalombiztosítási forrásból finanszírozott ellátások kiadásainak |
|
||||||
|
és bevételeinek előirányzata/teljesítése |
|
||||||
99 |
Üres űrlapok jegyzéke |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alap felett rendelkező megnevezése |
|
|
Alapkezelő megnevezése, székhelye |
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
számjel |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
fejezet |
|
cím |
|
szakágazat |
|
|
||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Az ALAP megnevezése: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.. évi |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
E) ELKÜLÖNÍTETT ÁLLAMI PÉNZALAP |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
ELEMI KÖLTSÉGVETÉSE |
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Budapest, 2013. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jóváhagyom: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
……………………………………………………….. |
|
|
……………………………………………………….. |
|
||||||||||||||||||||||||
az Alap felett rendelkező miniszter / bizottság tagjai |
|
|
az Alapot kezelő szerv vezetője |
|
||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
…………………………………………………… |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
a költségvetés elkészítéséért felelős |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
regisztrációs szám |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Készítette, ill. felvilágosítást nyújt : |
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................(név) |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
..................................................(telefon) |
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TARTALOMJEGYZÉK AZ "E" ŰRLAPGARNITÚRÁHOZ |
||
|
|
|
|
|
|
|
E) Űrlapok |
Jelzés |
űrlap |
megnevezése |
|
|
|
|
14 |
Elkülönített állami pénzalap kiadásai közgazdasági osztályozás szerint |
X |
15 |
Elkülönített állami pénzalap bevételei közgazdasági osztályozás szerint |
X |
18 * |
Nemzeti Foglalkoztatási Alap bevételei és kiadásai jogcímenként |
X |
19 * |
Központi Nukleáris Pénzügyi Alap bevételei és kiadásai jogcímenként |
|
20 * |
Wesselényi Miklós Ár- és Belvízvédelmi Kártalanítási Alap bevételei |
|
28 * |
Kutatási és Technológiai Innovációs Alap bevételei és kiadásai jogcímenként |
|
40 * |
Bethlen Gábor Alap bevételei és kiadásai jogcímenként |
|
73 * |
Nemzeti Kulturális Alap bevételei és kiadásai jogcímenként |
|
* |
Minden Alap a saját űrlapját tölti ki. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A fejezet megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
............................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
.............................................................. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
.............................................................. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
számjel |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
fejezet |
|
cím/alcím |
|
szakágazat |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A költségvetési szerv megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
........................................................................................................................................................................................... |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
........................................................................................................................................................................................... |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
........................................................................................................................................................................................... |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.. évi |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G) TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁS PÉNZÜGYI |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......................................................................, ..........év.....................................hó............nap |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.H. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.......................................................................... |
|
|
|
|
|
.................................................................... |
|
|||||||||||||||||||||||
a költségvetés elkészítéséért kijelölt felelős személy |
|
|
|
|
|
a szerv vezetője |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolattartó, ill. felvilágosítást nyújtó személy: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........................................................................(név) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................................(telefon) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
G) Űrlapok |
Jelzés |
||||||
száma |
megnevezése |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai kiadásainak előirányzata és teljesítése |
|
||||||
62 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai bevételeinek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
63 |
Kiadások és bevételek összesített előirányzata és teljesítése |
|
||||||
64 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai működési kiadásainak előirányzata/teljesítése |
|
||||||
65 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai működési bevételeinek előirányzata/teljesítése |
|
||||||
66 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásai előirányzata és teljesítése |
|
||||||
67 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásainak közgazdasági osztályozás szerinti |
|
||||||
|
előirányzata/teljesítése |
|
||||||
69 |
Nem társadalombiztosítási forrásból finanszírozott ellátások kiadásainak |
|
||||||
|
és bevételeinek előirányzata/teljesítése |
|
||||||
99 |
Üres űrlapok jegyzéke |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A fejezet megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
............................................................... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
.............................................................. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
.............................................................. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
számjel |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
fejezet |
|
cím/alcím |
|
szakágazat |
|
|
|
|||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A költségvetési szerv megnevezése, székhelye: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
................................................................................................................................................................................................ |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
................................................................................................................................................................................................ |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
................................................................................................................................................................................................ |
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20.. évi |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
H) TÁRSADALOMBIZTOSÍTÁS PÉNZÜGYI ALAPJAINAK |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
......................................................................, ..........év.....................................hó............nap |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
P.H. |
||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.......................................................................... |
|
|
|
|
|
.................................................................... |
|
|||||||||||||||||||||||
ONYF vezetője |
|
|
|
|
|
OEP vezetője |
|
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kapcsolattartó, ill. felvilágosítást nyújtó személy: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........................................................................(név) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................................(telefon) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
.........................................................................(név) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
....................................................................(telefon) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
H) Űrlapok |
Jelzés |
||||||
száma |
megnevezése |
|||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
61 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai kiadásainak előirányzata és teljesítése |
|
||||||
62 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai bevételeinek előirányzata és teljesítése |
|
||||||
63 |
Kiadások és bevételek összesített előirányzata és teljesítése |
|
||||||
64 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai működési kiadásainak előirányzata/teljesítése |
|
||||||
65 |
Társadalombiztosítás pénzügyi alapjai működési bevételeinek előirányzata/teljesítése |
|
||||||
66 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásai előirányzata és teljesítése |
|
||||||
67 |
Gyógyító-megelőző ellátások kiadásainak közgazdasági osztályozás szerinti |
|
||||||
|
előirányzata/teljesítése |
|
||||||
69 |
Nem társadalombiztosítási forrásból finanszírozott ellátások kiadásainak |
|
||||||
|
és bevételeinek előirányzata/teljesítése |
|
||||||
99 |
Üres űrlapok jegyzéke |
|
Személyi juttatások, a munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
előirányzata és teljesítése |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
PIR-törzsszám |
|
szektor |
|
fejezet/megye |
|
cím/alcím településtípus |
|
szakágazat |
|
űrlap |
|
év |
időszak |
|||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ezer forintban |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Megnevezés |
Sor- |
Eredeti |
Módosított |
Teljesítés |
||||||||||||||||||||||||||||||||
előirányzat |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Alapilletmények |
01 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Illetménykiegészítések |
02 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Nyelvpótlék |
03 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb kötelező illetménypótlékok |
04 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb feltételtől függő pótlékok és juttatások |
05 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb juttatás |
06 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak rendszeres személyi juttatása összesen (01+...+06) |
07 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak rendszeres személyi juttatása |
08 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Rendszeres személyi juttatások (07+08) |
09 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Jutalom (normatív) |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Jutalom (teljesítményhez kötött) |
11 |
--------------- |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||
Készenléti, ügyeleti, helyettesítési díj, túlóra, túlszolgálat |
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb munkavégzéshez kapcsolódó juttatások |
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak munkavégzéshez kapcsolódó juttatásai összesen (10+....+13) |
14 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak munkavégzéshez kapcsolódó juttatásai |
15 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Munkavégzéshez kapcsolódó juttatások (14+15) |
16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Keresetkiegészítés fedezete |
17 |
|
|
|
|
|
---------------- |
---------------- |
||||||||||||||||||||||||||||
Végkielégítés |
18 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Jubileumi jutalom |
19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Napidíj |
20 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Biztosítási díjak |
21 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb sajátos juttatások |
22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak sajátos juttatásai (18+...+22) |
23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak sajátos juttatásai |
24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Foglalkoztatottak sajátos juttatásai (23+24) |
25 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Ruházati költségtérítés, hozzájárulás |
26 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Üdülési hozzájárulás |
27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Közlekedési költségtérítés |
28 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Étkezési hozzájárulás |
29 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb költségtérítés és hozzájárulás |
30 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak személyhez kapcsolódó költségtérítései összesen (26+...+30) |
31 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak személyhez kapcsolódó költségtérítései |
32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Személyhez kapcsolódó költségtérítések és hozzájárulások összesen (31+32) |
33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak szociális jellegű juttatásai |
34 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak szociális jellegű juttatásai |
35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Szociális jellegű juttatások (34+35) |
36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak különféle nem rendszeres juttatásai |
37 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak különféle nem rendszeres juttatásai |
38 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Különféle nem rendszeres juttatások összesen (37+38) |
39 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Teljes munkaidőben foglalkoztatottak nem rendszeres juttatásai (14+23+31+34+37) |
40 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Részmunkaidőben foglalkoztatottak nem rendszeres juttatásai (15+24+32+35+38) |
41 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Nem rendszeres személyi juttatások (17+40+41) |
42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Állományba nem tartozók juttatásai |
43 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Tartalékos állományúak juttatásai |
44 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Katonai és rendvédelmi tanintézeti hallgatók juttatásai |
45 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egyéb sajátos juttatások |
46 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Fegyveres erők, testületi és rendvédelmi szervek állományába nem tartozók juttatásai (44+...+46) |
47 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Külső személyi juttatások (43+47) |
48 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Személyi juttatások összesen (09+42+48) |
49 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Szociális hozzájárulási adó |
50 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Korkedvezmény-biztosítási járulék |
51 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Egészségügyi hozzájárulás |
52 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Táppénz hozzájárulás |
53 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Munkaadókat terhelő járulékok és szociális hozzájárulási adó (50+...+53) |
54 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
Cafetéria rendszer keretében adott juttatások (tájékoztató adat) |
55 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
A rendeletet a 75/2013. (XII. 31.) NGM rendelet 9. § (2) bekezdése hatályon kívül helyezte 2013. december 31. napjával.
A 11. § (3) bekezdését a 26/2013. (VI. 28.) NGM rendelet 6. §-a iktatta be.
A 12. § c) pontja a 26/2013. (VI. 28.) NGM rendelet 7. § (1) bekezdésével megállapított szöveg.
A 12. § h) pontja a 26/2013. (VI. 28.) NGM rendelet 7. § (2) bekezdésével megállapított szöveg.
A 14. § a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
Az 1. melléklet a 26/2013. (VI. 28.) NGM rendelet 8. §-a szerint módosított szöveg.
A 2. mellékletet a 26/2013. (VI. 28.) NGM rendelet 9. §-a hatályon kívül helyezte.
Az 5. melléklet a 40/2013. (IX. 30.) NGM rendelet 21. §-ával megállapított szöveg.
Az egyhavi távollét, akár betegség, akár egyéb nem fizetett távollétről van szó, naptári hónapot jelent, így például azt a munkavállalót, aki február 3-ától van távol, március 3-án kell kivenni a statisztikai állományi létszámból. (Aki január 28-ától, illetve 29-étől beteg, február 27-én, illetve 28-án telik le az egy hónap.) Nem tekinthető fizetett távollétnek az az időtartam, melyre betegség miatti távollét esetén a betegszabadságdíjat a munkáltató fizeti.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás