• Tartalom

1201/2013. (IV. 11.) Korm. határozat

1201/2013. (IV. 11.) Korm. határozat

a KÖZOP-5.5.0-09-11-2012-0022 azonosító számú („Kecskemét város közösségi közlekedés fejlesztése, átalakítása-zéró emissziós zóna megteremtése soros hibridhajtású alacsonypadlós autóbuszok beszerzésével”) című projekt támogatásának jóváhagyásáról és a Közlekedési Operatív Programban új kiemelt projektjavaslatként történő akciótervi nevesítéséről1

2013.04.11.

A Kormány

1. jóváhagyja az 1. melléklet szerint a KÖZOP-5.5.0-09-11-2012-0022 azonosító számú, „Kecskemét város közösségi közlekedés fejlesztése, átalakítása-zéró emissziós zóna megteremtése soros hibridhajtású alacsonypadlós autóbuszok beszerzésével” című egymilliárd forintot meghaladó támogatási igényű projektjavaslatot,

2. elfogadja az 1. pont szerinti projektnek a Közlekedés Operatív Programban történő akciótervi nevesítését, és hozzájárul ahhoz, hogy a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség Közlekedés Operatív Program Irányító Hatósága a projekt támogatási szerződését megkösse.

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: azonnal

1. melléklet az 1201/2013. (IV. 11.) Korm. határozathoz

Projekt azonosító száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt támogatási
összege (Ft)

Projekt
támogatási
intenzitása

Projekt rövid bemutatása

Támogathatóság feltételei

KÖZOP-5.5.0-09-
11-2012-0022

Kecskemét város közösségi közlekedés fejlesztése, átalakítása-zéró emissziós zóna megteremtése soros hibridhajtású alacsonypadlós autóbuszok beszerzésével

Kecskemét Megyei Jogú Város Önkormányzata

5 948 153 000

94,35%

Kecskemét város területén zéró emissziós zóna kerül kijelölésre. Ehhez kapcsolódóan átgondolásra kerül a városi parkolási és közlekedési rendszere. A kijelölt zónát körülvevő területekről érkező vonalakra 25 db soros hibridbusz kerül beszerzésre a projekt keretén belül. Az új környezettudatos helyi autóbuszjáratok üzemi kiszolgálását biztosító új autóbusz telephely kerül kiépítésre. A közlekedési menetrend teljes körű felülvizsgálata a mai és a jövőbeni kihívásokhoz igazodva valósul meg, figyelemmel a déli iparterület fejlesztési igényeit.
Az új helyi környezettudatos autóbuszvonalak mentén az érintett megállóhelyek átépítésére, átalakítására is sor kerül.
Továbbá sor kerül az ITS utastájékoztatási rendszer kiépítésére, intelligens utastájékoztató tábla 77 db megállóhelyen történő kihelyezésére.

1. A Projektgazdának a projekt megvalósítása során egyeztetnie kell az érintett szervezetekkel (különösen NIF Zrt., Volán) a kettős finanszírozás
és a más európai uniós forrásból megvalósuló projektek fenntartási időszaka megsértésének elkerülése érdekében.
2. A megvalósíthatósági tanulmányban szereplő műszaki tartalom és jelen projektjavaslat műszaki tartalma eltérő, ezért szükséges a pénzügyi költség-haszon elemzés elkészítése jelen projektjavaslat műszaki tartalmának figyelembevételével. Amennyiben változik a támogatási intenzitás, annak megfelelően módosítandó a támogatási szerződés.
3. A projektmenedzsment-költségek megfelelő lehatárolására, annak elszámolhatóságához,
a Közreműködő Szervezettel (KSZ) egyeztetett önköltség-számítási szabályzat összeállítása és
KSZ általi elfogadása szükséges.
4. A támogatói döntés meghozatalának napjától számított 30 napon belül történjen meg a támogatási szerződés aláírása.
5. Az első kifizetési kérelem benyújtásának feltétele a projekt ütemezésének aktualizálása a kapcsolódó projektek ütemezésének figyelembevételével.

1

A határozatot az 1171/2023. (IV. 28.) Korm. határozat 2. pont 2.110. pontja visszavonta 2023. április 29. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére