• Tartalom

13/2013. (VI. 25.) VM utasítás

13/2013. (VI. 25.) VM utasítás

a vidékfejlesztési miniszter irányítása alá tartozó központi költségvetési szervek, továbbá a vagyonkezelésébe vagy a tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságok által lefolytatott közbeszerzési eljárások előkészítésének egyes kérdéseiről szóló 10/2012. (V. 31.) VM utasítás módosításáról1

2013.06.26.

Az egyes miniszterek, valamint a Miniszterelnökséget vezető államtitkár feladat- és hatásköréről szóló 212/2010. (VII. 1.) Korm. rendeletben meghatározott feladat- és hatáskörömben eljárva – figyelemmel a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 23. § (4) bekezdés c) pontjára – a vidékfejlesztési miniszter irányítása alá tartozó központi költségvetési szervek, továbbá a vagyonkezelésébe vagy a tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságok által lefolytatott közbeszerzési eljárások előkészítésének egyes kérdéseiről szóló 10/2012. (V. 31.) VM utasítást (a továbbiakban: Utasítás) az alábbiak szerint módosítom:

1. § Az Utasítás 1. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

1. § Az utasításban foglaltakat a vidékfejlesztési miniszter irányítása alá tartozó központi költségvetési szervek, a vagyonkezelésébe vagy a tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságok, továbbá az azok többségi részesedésével működő gazdasági társaságok (a továbbiakban együtt: ajánlatkérő intézmény) által kiírni tervezett, a központosított közbeszerzés és a Környezet és Energia Operatív Program 3. – Természeti értékeink jó kezelése prioritás keretében megvalósuló projektek körén kívül eső közbeszerzések előkészítése során kell alkalmazni.”

2. § Az Utasítás 6. § (1) bekezdés c) pontja helyébe a következő rendelkezés lép:

c) informatikai tárgyú beszerzés esetén a Projektkoordinációs Irodával, amelynek vezetője egyetértése esetén azt aláírásával látja el.”

3. § Az Utasítás 9. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(2) A Költségvetési és Gazdálkodási Főosztály a kérelmet haladéktalanul továbbítja a szakfőosztály vagy – ha az ajánlatkérő intézmény szakmai felügyeletét a környezetügyért felelős államtitkár, vagy a felügyelete alá tartozó szakfőosztály látja el – a környezetügyért felelős államtitkár, ezt követően a jogi és igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár, majd a közigazgatási államtitkár részére, azonnali aláírást igénylő ügyirat formájában. Informatikai tárgyú beszerzés esetében a kérelmet a Projektkoordinációs Iroda részére is meg kell küldeni. A szakfőosztály vagy a környezetügyért felelős államtitkár, a Projektkoordinációs Iroda, valamint a jogi és igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár állást foglal arról, hogy a kérelmet támogatja-e.”

4. § (1) Az Utasítás 1. melléklete helyébe az 1. melléklet lép.

(2) Az Utasítás 2. melléklete helyébe a 2. melléklet lép.

5. § Ez az utasítás a közzétételét követő napon lép hatályba.

1. melléklet a 13/2013. (VI. 25.) VM utasításhoz

I.
Adatlap
a közigazgatási államtitkár előzetes egyetértésének kezdeményezésére közbeszerzési eljárás keretében megkötendő vagy meghosszabbítandó szerződésekre vonatkozóan
I. AJÁNLATKÉRŐ ADATAI

1.1. Hivatalos név:

 

1.2. Székhely:

 

1.3. Postai cím:

 

1.4. Internetcím:

 

1.5. Kapcsolattartó személy neve:

 

1.6. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége:

 

II. A KÖZBESZERZÉSI ELJÁRÁS ADATAI

2.1. Tervezett közbeszerzés tárgya:


2.2. Tervezett közbeszerzés értéke
(nettó és bruttó összeg):

 

2.3. Közbeszerzés típusa:


2.4. A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötött szerződés hatálya, határideje:

 

2.5. Teljesítés helye:


2.6. Az ajánlatok elbírálásról készített összegezés megküldésének (tervezett) időpontja:
A szerződéskötés (tervezett) időpontja:

 

2.7. A közbeszerzési eljárás alapján megkötendő szerződés teljesítéséhez szükséges forrás:

 

2.8. Az ajánlattevő alkalmassági feltételei:

2.9. Kizáró okok:

2.10. Az ajánlatok értékelési szempontjai (az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén részszempontok is):

2.11. Kiírás indokolása, a kiírás elmaradásának következményei:

3. Nyilatkozat:

A kiíró a közbeszerzést a minősített adatot, az ország alapvető biztonsági, nemzetbiztonsági érdekeit érintő
vagy a különleges biztonsági intézkedést igénylő beszerzések sajátos szabályairól szóló 218/2011. (X. 19.)
Korm. rendelet alapján tervezi kiírni. (A megfelelő válasz aláhúzandó.)

IGEN NEM

4. Nyilatkozat:
Az ajánlatkérő intézmény képviseletében nyilatkozom, hogy a közbeszerzés megindításához
(a kötelezettségvállaláshoz) a költségvetési fedezet az intézmény költségvetésében rendelkezésre áll, a beszerzés megvalósítása az intézmény működésében finanszírozási problémát nem fog okozni, támogatási többletigénnyel sem a költségvetési évben, sem a következő években nem jár.

Dátum:
…………………………………………………
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
Az [ajánlatkérő intézmény megnevezése] [tervezett közbeszerzés, illetve szerződés tárgya] tárgyú tervezett közbeszerzési eljárása megindításával/szerződés megkötésével/módosításával* egyetértek.
Dátum:
…………………………………………………
megbízott külső közbeszerzési szakértő
aláírásra jogosult képviselője
Dátum:
…………………………………………………
szakfőosztály aláírásra jogosult képviselője/környezetügyért felelős államtitkár*
Dátum:
…………………………………………………
Projektkoordinációs Iroda
irodavezető**
Dátum:

………………………………………………

……………………………………………

jogi és igazgatási ügyekért

közigazgatási államtitkár

felelős helyettes államtitkár

 

______________________
* A megfelelő aláhúzandó.
** Informatikai tárgyú beszerzés esetében.
II.
Adatlap
a közigazgatási államtitkár előzetes egyetértésének kezdeményezésére
a nem közbeszerzési eljárás keretében megkötendő vagy meghosszabbítandó,
50 millió forintot meghaladó szerződésekre vonatkozóan
I. A SZERZŐDÉST KEZDEMÉNYEZŐ ADATAI

1.1. Hivatalos név:

 

1.2. Székhely:

 

1.3. Postai cím:

 

1.4. Internetcím:

 

1.5. Kapcsolattartó személy neve:

 

1.6. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége:

 

II. A SZERZŐDŐ FÉL ADATAI

2.1. Hivatalos név:

 

2.2. Székhely:

 

2.3. Postacím:

 

2.4. Szervezeti-működési forma:

 

2.5. Cégjegyzékszám:

 

2.6. Bírósági és nyilvántartási szám:

 

2.7. Adószám:

 

2.8. Statisztikai számjel:

 

2.9. Kapcsolattartó személy neve:

 

2.10. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége:

 

2.11. Milyen formában, milyen szempontok alapján került kiválasztásra a szerződő fél:

 

III. A SZERZŐDÉS RÉSZLETEZŐ ISMERTETÉSE

3.1. Szerződés tárgya:

 

3.2. Szerződés időtartama, hatálya, határideje:

 

3.3. Teljesítés helye:

 

3.4. Szerződéskötés várható időpontja:

 

3.5. Szerződés értéke (nettó és bruttó összeg):

 

3.6. Költségvetési törvényben megjelölt forrás:

 

3.7. A szerződés pénzügyi adatai (részletes költségvetési terv):

3.8. A szerződésben foglalt feladat meghatározása, a szerződés tárgyának részletes ismertetése, különös tekintettel a műszaki paraméterekre (max. 1 000 karakter):

3.9. A szerződés szükségességének indokolása, elmaradásának következményei (max. 1 000 karakter):

4. Nyilatkozat
Az ajánlatkérő intézmény képviseletében nyilatkozom, hogy a szerződés megkötéséhez/módosításához
(a kötelezettségvállaláshoz) a költségvetési fedezet az intézmény költségvetésében rendelkezésre áll, a beszerzés megvalósítása az intézmény működésében finanszírozási problémát nem fog okozni, támogatási többletigénnyel sem a költségvetési évben, sem a következő években nem jár.

Dátum:
………………………………………………
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
Az [ajánlatkérő intézmény megnevezése] [tervezett szerződés tárgya] tárgyú tervezett szerződés megkötésével/ módosításával* egyetértek.
Dátum:
…………………………………………………
megbízott külső közbeszerzési szakértő
aláírásra jogosult képviselője
Dátum:
…………………………………………………
szakfőosztály aláírásra jogosult képviselője/környezetügyért felelős államtitkár*
Dátum:
…………………………………………………
Projektkoordinációs Iroda
irodavezető**
Dátum:

………………………………………………

……………………………………………

jogi és igazgatási ügyekért

közigazgatási államtitkár

felelős helyettes államtitkár

 

_________________
* A megfelelő aláhúzandó.
** Informatikai tárgyú beszerzés esetében.

2. melléklet a 13/2013. (VI. 25.) VM utasításhoz

Kérelem a 10/2012. (V. 31.) VM utasításban előírt előzetes egyetértés beszerzése alóli
mentesítésre
Az ajánlatkérő intézmény megnevezése:
A mentesíteni kért közbeszerzési eljárás/szerződés* tárgya:
A mentesíteni kért közbeszerzési eljárás becsült értéke/szerződés értéke*:
A mentesítés indokolása:
Az ajánlatkérő intézmény képviseletében kérem a 10/2012. (V. 31.) VM utasításban előírt előzetes egyetértés beszerzése alóli mentesítést a fenti tárgyú közbeszerzési eljárás/szerződés* vonatkozásában.
Az ajánlatkérő intézmény képviseletében nyilatkozom, hogy közbeszerzés megindításához/a szerződés megkötéséhez/a szerződés módosításához* (a kötelezettségvállaláshoz) a költségvetési fedezet az intézmény költségvetésében rendelkezésre áll, a beszerzés megvalósítása az intézmény működésében finanszírozási problémát nem fog okozni, támogatási többletigénnyel sem a költségvetési évben, sem a következő években nem jár.
Dátum:

        ……………………………………………
        ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
        képviselője

A kérelmet támogatom/nem támogatom*:
Dátum:

        ………………………………………………
        szakfőosztály vezetője/
        környezetügyért felelős államtitkár

A kérelmet támogatom/nem támogatom*:
Dátum:

        ………………………………………………
        Projektkoordinációs Iroda
        irodavezető**

A kérelmet támogatom/nem támogatom*:
Dátum:

        ………………………………………………
        jogi és igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár

Az előzetes egyetértés beszerzése alóli mentesítést megadom/nem adom meg.*
Dátum:

        ………………………………………………
        közigazgatási államtitkár

_____________________
* A megfelelő aláhúzandó.
** Informatikai tárgyú beszerzés esetében.
1

Az utasítás a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2013. június 27. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére