2. |
TÁMOP-6.2.5- B/13/1-2014-0001 |
Szervezeti hatékonyság fejlesztése az egészségügyi ellátórendszerben - Területi együttműködés kialakítása |
Gyógyszerészeti és Egészségügyi Minőség- és Szervezetfejlesztési Intézet |
9 500 000 000 |
A projekt célja az egészségszervezés rendszerszintű fejlesztése.
Az egészségügyi ellátórendszer elmúlt időszakban végrehajtott rendszerszintű átalakításának következő lépéseként megvalósul az ellátások racionális és lakosságközeli megszervezése a jelenlegi kapacitásokra építve. Az átszervezés célja, hogy a lakossághoz közelebb lehessen vinni az ellátásokat, hogy minél több és magas szintű ellátás hozzáférhető legyen a lakhelyhez közel, fenntartható módon.
Az egészségszervezés rendszerszintű átalakításának és fejlesztésének részcéljai: – az egészségszervezésben az ellátások mind nagyobb részének lakossághoz közeli, helyben történő biztosítása a jelenlegi intézményi szereplők hatékonyabb irányításán és koordinációján keresztül, a meglévő humán erőforrásokra építve, – az országos egészségszervezési szint alatt a térségi és közösségi egészségszervezés rendszerének kialakítása, ezen keresztül a helyi betegutak fejlesztése, rendszerszintű optimalizációja a beteg érdekeinek megfelelően, – a helyi egészségszervezésen keresztül is a lakosság egészségtudatosságának javítása, ezen keresztül a prevenció és innovatív terápiás lehetőségek feltételeinek javítása. |
1. A jelenlegi helyzet SWOT analízisének benyújtása szükséges.
2. Emelt összegű előlegigény jóváhagyása a Támogató által, vagy annak elutasítása esetén a likviditási terv módosítása szükséges.
3. Szükséges a GANTT diagram pontosítása, a projekt kezdő időpontját megelőző dátumok javítása [az „emberi erőforrás és elektronikus iratkezelés” kezdési időpontja (2014.01.01.) és az „informatikai munkarészek és esetelemzés” kezdési időpontja (2014.01.15.)].
4. A megvalósíthatósági tanulmány 3.2.1 fejezetében konkrétan meghatározásra került, hogy az tartalmazza a közbeszerzési tervet, azonban az nem található meg a feltüntetett helyen, ezért annak pótlása szükséges.
5. A Projekt Alapító Dokumentum 1. számú melléklete – ütemterv (a megvalósíthatósági tanulmányban fellelhető), 2. számú melléklete – kockázati lista (szintén megtalálható az megvalósíthatósági tanulmányban) és 3. számú melléklete – nyitott kérdések listája (nem található meg a megvalósíthatósági tanulmányban) mint mellékletek hiányoznak, ezért szükséges ezen mellékletek biztosítása vagy a mellékletek listájának módosítása.
6. Szükséges a futó uniós projektektől történő lehatárolások bemutatását kiegészíteni a pénzügyi lehatárolás bemutatásával nyilatkozat benyújtása révén.
7. Kerüljön felülvizsgálatra a Partner1, Partner2, Partner3 költségütemezésének összefüggésében a Partner1 „egyéb projektvégrehajtással kapcsolatos (általános) költség” ütemezése, tekintettel a párhuzamos tevékenységekre, vagy nyilatkozat benyújtása szükséges a likviditás biztosításáról.
8. Kerüljön csatolásra a „nyomdai anyagok, és egyéb szolgáltatások” tekintetében árajánlat, valamint a „projektmenedzsment tanácsadás” ajánlatai között szereplő AAM cég ajánlatát is szükséges a teljes tartalommal benyújtani.
9. Az eszközlista pontosítása szükséges az alábbiak szerint: a) a táblázat 17. sorában szereplő Elemző eszköz hardver beszerzés (szerver) igény műszaki specifikációjának pontosítása, részletesebb kifejtése, b) a táblázat 45. sorában szereplő Hálózati eszköz műszaki specifikációjának pontosítása, részletesebb kifejtése, c) a táblázat 46. sorában szereplő Szünetmentes áramforrás műszaki specifikációjának pontosítása, részletesebb kifejtése, d) a táblázat 87. sorában szereplő OEP szimulációs eszköz hardver igény műszaki specifikációjának részletesebb kifejtése, pontosítása.
10. A kapcsolódó jogszabályi környezet bemutatása hiányos. Ennek pótlása szükséges. |