• Tartalom

1239/2014. (IV. 10.) Korm. határozat

1239/2014. (IV. 10.) Korm. határozat

a KÖZOP-3.5.0-09-11-2014-0003 azonosító számú („32. sz. főút Hatvan–Jászfényszaru közötti szakasz 115 kN-os tengelyterhelés megerősítése, kerékpárút, valamint a 9+332 km szelvényben vasúti különszintű átvezetés és ívkorrekció építési munkái” című) projektjavaslat akciótervi nevesítéséről és támogatásának jóváhagyásáról1

2014.04.10.

A Kormány

1. jóváhagyja az 1. melléklet szerint a KÖZOP-3.5.0-09-11-2014-0003 azonosító számú, „32. sz. főút Hatvan–Jászfényszaru közötti szakasz 115 kN-os tengelyterhelés megerősítése, kerékpárút, valamint a 9+332 km szelvényben vasúti különszintű átvezetés és ívkorrekció építési munkái” című, egymilliárd forintot meghaladó támogatási igényű projektjavaslatot (a továbbiakban: projekt),

2. elfogadja a projekt kiemelt projektként történő nevesítését az 1. melléklet szerint,

3. hozzájárul a projekt támogatási szerződésének megkötéséhez.

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: a projekttel összefüggő, folyamatban lévő feltételes közbeszerzési eljárás eredményeként a nyertes ajánlattevővel történő szerződéskötést követően azonnal

1. melléklet az 1239/2014. (IV. 10.) Korm. határozathoz

A

B

C

D

E

F

G

1.

Projekt azonosító
száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt támogatási összege
(bruttó Ft)

Projekt támogatási intenzitása
(%)

Projekt rövid bemutatása

Támogathatóság feltételei

2.

KÖZOP-3.5.0-09-
11-2014-0003

32. sz. főút Hatvan– Jászfényszaru közötti szakasz 115 kN-os tengelyterhelés megerősítése, kerékpárút, valamint a 9+332 km szelvényben vasúti különszintű átvezetés és ívkorrekció építési munkái

Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zártkörűen Működő Részvénytársaság

6 121 096 000

100

A projekt részeként megerősítésre kerül a 32. számú főút 115 kN tengelyterhelése, kiépítésre kerülnek a főúthoz csatlakozó utak, valamint a földutak kapcsolódó szakaszai.
Megvalósul a főút 9+332 kilométerszelvényében lévő szintbeni vasúti kereszteződés különszintű átvezetése is.
Továbbá kerékpárút épül a főúttal párhuzamosan, egyes szakaszokon a megmaradó főút burkolatára vezetve.

A megalapozó megvalósíthatósági tanulmány nem foglalkozik a 2013. júliusában bevezetett útdíj hatásával, ezért a támogatást igénylő haladéktalanul gondoskodjon a projekt költség-hasznon elemzésének aktualizálásáról, majd annak eredményei alapján kezdeményezze a támogatási szerződés módosítását.

1

A határozatot az 1171/2023. (IV. 28.) Korm. határozat 2. pont 2.255. pontja visszavonta 2023. április 29. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére