• Tartalom

4/2014. (V. 23.) NFM KÁT utasítás

4/2014. (V. 23.) NFM KÁT utasítás

a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Közszolgálati Szabályzatáról szóló 2/2013. (III. 29.) NFM KÁT utasítás módosításáról1

2014.05.24.

A jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 23. § (5) bekezdés f) pontában és a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 6. § 19. pontjában, valamint 75. § (5) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, általános munkáltatói szabályozási hatáskörömben eljárva a következő utasítást adom ki:

1. § A Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Közszolgálati Szabályzatáról szóló 2/2013. (III. 29.) NFM KÁT utasítás a következő 45. és 45/A. §-sal egészül ki:

45. § (1) Amennyiben a kormánytisztviselő iskolai végzettsége, tevékenységének és a szervezeti egységben betöltött munkakörének jellege azt indokolja, a Minisztérium nem vezetői munkakört betöltő kormánytisztviselője esetében a (2) és (3) bekezdésben feltüntetett munkaköri megnevezés alkalmazható.
(2) Felsőfokú iskolai végzettség esetén az alábbi munkaköri megnevezések alkalmazhatók:
a) jogtanácsos,
b) jogszabály-előkészítő,
c) belső ellenőr,
d) parlamenti titkár,
e) koordinátor (a szakterület, munkakör jellegére utaló előtaggal),
f) referens (a szakterület, munkakör jellegére utaló előtaggal),
g) sajtószóvivő,
h) adatvédelmi felelős,
i) projektmenedzser.
(3) Középfokú iskolai végzettség esetén az alábbi munkaköri megnevezések alkalmazhatók:
a) titkárnő,
b) titkár (a parlamenti titkár kivételével),
c) asszisztens,
d) irattáros,
e) iratkezelő,
f) kézbesítő,
g) ügyintéző (a szakterület, munkakör jellegére utaló előtaggal).
(4) A kormánytisztviselő részére egy munkaköri megnevezés használata engedélyezhető.
(5) A jelen utasítás alapján meghatározott munkaköri megnevezéseket a munkaköri leírásban és a személyügyi nyilvántartásban rögzíteni kell.
(6) A szakterület, munkakör jellegére utaló előtaggal bővített, jelen utasítás alapján meghatározott konkrét munkaköri megnevezéseket az önálló szervezeti egységek ügyrendjében meg kell határozni.
(7) A kormánytisztviselő tevékenysége jellegének, szervezeti egységének vagy munkakörének változása esetén a munkáltatói jogkör gyakorlója a munkaköri megnevezés használatát módosíthatja vagy visszavonhatja.
45/A. § (1) A kormánytisztviselő a (2) és (3) bekezdésben foglalt munkakörök betöltése esetén az ott meghatározott mértékű munkaköri pótlékra jogosult.
(2) A főosztályvezetői és az annak minősülő vezetői munkakört betöltő kormánytisztviselő a közszolgálati tisztviselői illetményalap 80%-ának megfelelő mértékű munkaköri pótlékra jogosult.
(3) A II. besorolási osztályba tartozó titkárnő, titkár, asszisztens, irattáros, iratkezelő, kézbesítő, valamint ügyintéző munkakörben foglalkoztatott kormánytisztviselő a besorolása szerinti alapilletménye 20%-ának megfelelő munkaköri pótlékra jogosult.
(4) A (2)–(3) bekezdésben meghatározott munkaköri pótlék 2014. január 1. napjától, az arra jogosító munkakör betöltésének időtartamára illeti meg a kormánytisztviselőt.”

2. § Ez az utasítás a közzétételét követő napon lép hatályba.

1

Az utasítás a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2014. május 25. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére