• Tartalom

1110/2015. (III. 5.) Korm. határozat

1110/2015. (III. 5.) Korm. határozat

a TÁMOP-3.1.16-14-2014-0001 azonosító számú („DIGITÁLIS ÚTON-ÚTFÉLEN. Komplex iskolai innováció és digitális szemléletformálás hátrányos helyzetűek körében” című) projektjavaslat akciótervi nevesítéséről1

2015.03.05.

A Kormány

1. elfogadja a TÁMOP-3.1.16-14-2014-0001 azonosító számú, „DIGITÁLIS ÚTON-ÚTFÉLEN. Komplex iskolai innováció és digitális szemléletformálás hátrányos helyzetűek körében” című projektjavaslat (a továbbiakban: projekt) kiemelt projektként történő nevesítését az 1. melléklet szerint,

2. hozzájárul a projekt támogatási szerződésének megkötéséhez.

Felelős: emberi erőforrások minisztere

Határidő: a támogathatósági feltételek teljesítését követően azonnal

1. melléklet az 1110/2015. (III. 5.) Korm. határozathoz

 

A

B

C

D

E

F

1.

Projekt azonosító száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt támogatása
(Ft)

Projekt rövid bemutatása

Támogathatóság feltételei

2.

TÁMOP-3.1.16-14-
2014-0001

DIGITÁLIS ÚTON-ÚTFÉLEN. Komplex iskolai innováció és digitális szemléletformálás hátrányos helyzetűek körében

Miskolci Egyetem

492 083 120

A projekt célja, hogy Miskolcon és térségében a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók képzésével foglalkozó intézményekben olyan komplex fejlesztést hajtson végre, amely a résztvevő intézményeket és azok tanári karát támogatja a mindennapi tanórai feladataik elvégzésében és sikereket garantál (pedagógusoknak és tanulóknak egyaránt) a Komplex Instrukciós Program (a továbbiakban: KIP) adaptálása, az informatikai kompetenciák fejlesztése és a tudatos pályaorientációs tevékenység végzése által. A projekt átfogó célja, hogy a Miskolci Egyetem, mint támogatást igénylő által a megvalósításba bevont Borsod-Abaúj-Zemplén megyei köznevelési intézmények váljanak alkalmassá a halmozottan hátrányos helyzetű tanulók, köztük roma gyermekek eredményes nevelésére-oktatására és támogassák iskolai sikerességüket a hátrányos-, és leghátrányosabb helyzetű kistérségekben a KIP adaptálása által. Az intézmények komplex támogatása által a lemorzsolódással veszélyeztetett tanulók esélyei növekednek általános és középiskolai tanulmányaik befejezésére, tanulási útvonalaik megerősítésére és a képzettség megszerzésére.

Szükséges
1. a szakmai vezető esetén az előírt, legalább három éves projekttapasztalat igazolása, és heti óraszámának feltüntetése,
2. a költségvetés átdolgozása a költségcsökkentésnek megfelelően,
3. a megvalósíthatósági tanulmányban a szakmai tevékenységek között, valamint a Gantt-diagramban a projektirányítási kézikönyv elkészítésének feltüntetése,
4. a költségvetés szöveges indoklásaiban a számítási módok korrigálása a kapcsolódó kiegészítő táblázatnak megfelelően.

1

A határozatot az 1829/2018. (XII. 27.) Korm. határozat 2. pont 2.332. alpontja visszavonta 2018. december 28. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére