1561/2015. (VIII. 12.) Korm. határozat
1561/2015. (VIII. 12.) Korm. határozat
a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program 2015. évre szóló éves fejlesztési keretének megállapításáról1
1. A Kormány
a) megállapítja a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program 2015. évre szóló éves fejlesztési keretét az 1. melléklet szerint,
b) elfogadja a 2. melléklet szerint az ott felsorolt projektek kiemelt projektként történő nevesítését,
c) egyetért azzal, hogy a 2015. év végéig a prioritási tengelyek kereteinek 94%-át meghaladó kötelezettség nem vállalható,
d) egyetért azzal, hogy a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program 1. és 2. prioritási tengelye keretében megvalósítani kívánt kiemelt projektek közül csak azokra vonatkozóan köthető az adott kiemelt projekt megvalósítására támogatási szerződés, amely esetében
da) a projekt megvalósításához szükséges ajánlattevőt az ajánlatkérőként eljáró támogatást igénylő a közbeszerzésekre irányadó előírások megtartásával kiválasztotta – e követelményt teljesítettnek kell tekinteni akkor is, ha az ajánlatkérőként eljáró támogatást igénylő a közbeszerzésekről szóló 2011. évi CVIII. törvény 40. § (3) bekezdése szerinti feltételes közbeszerzés eljárást eredményesen lefolytatott –,
db) az adott projektet a támogatást igénylő saját teljesítésében valósítja meg vagy
dc) a projekt megvalósításához szükséges beszerzés központosított közbeszerzés keretében megy végbe,
e) egyetért azzal, hogy ha a 2. mellékletben felsorolt projektekben e határozat közzétételét követő egy éven belül nem kerül sor a d) alpontnak megfelelő támogatási szerződés megkötésére, akkor az érintett projektek vagy projektelemek európai uniós forrásból támogatásban csak akkor legyenek részesíthetőek, ha valamely 2015. évet követő évre vonatkozó éves fejlesztési keretről szóló kormányhatározat így rendelkezik,
f) felhívja a Miniszterelnökséget vezető minisztert, hogy gondoskodjon – a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program végrehajtásáért felelős irányító hatóság (a továbbiakban: irányító hatóság) e program keretében finanszírozni tervezett projekt támogatásáról szóló döntése meghozatala előtt – az e-közigazgatási és a közigazgatás-szervezési szempontú vélemények irányító hatóság vezetője általi kikéréséről,
Felelős: Miniszterelnökséget vezető miniszter
Határidő: folyamatos
g) felhívja a Miniszterelnökséget vezető minisztert, hogy az irányító hatóság útján gondoskodjon az előkészítési költségek biztosításának érdekében – ha szükséges, a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014 (XI. 5.) Korm. rendelet 56. § (3) bekezdése szerint – az egyes, 2. mellékletben meghatározott projektek megvalósításának előkészítésére és a megvalósításának támogatására olyan támogatási szerződés megkötéséről, amelyben az adott projekt számára meghatározott mérföldkövek megfelelnek a d) és az e) alpontnak.
Felelős: Miniszterelnökséget vezető miniszter
Határidő: folyamatos
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
1. melléklet az 1561/2015. (VIII. 12.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-1.1.1. |
A szolgáltató kormányhivatali és közigazgatási modell bevezetése |
13,75 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-1.1.1. |
Hatósági eljárások és hatósági jogalkalmazási gyakorlat felülvizsgálata és egyszerűsítése |
14,00 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-1.1.1. |
Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése |
9,50 |
kiemelt |
szeptember |
5. |
KÖFOP-1.2.1. |
Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő közigazgatási ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére |
3,00 |
kiemelt |
szeptember |
6. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése |
2,63 |
kiemelt |
szeptember |
7. |
KÖFOP-1.2.1. |
„Digitális fogyasztóvédelem” – a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása |
2,25 |
kiemelt |
szeptember |
8. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közúti gépjármű-, vízügyi és légügyi közlekedési-, engedélyezési és vizsgáztatási folyamatok ügyfélközpontú elektronizálása |
1,8 |
kiemelt |
szeptember |
9. |
KÖFOP-1.2.1. |
Kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) kiterjesztése |
2,80 |
kiemelt |
szeptember |
10. |
KÖFOP-1.2.1. |
Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése (kormányablak, települési ügysegéd, közvetlen kiszolgálás) |
13,50 |
kiemelt |
szeptember |
11. |
KÖFOP-1.2.1. |
Hivatalos küldeménykövető |
2,00 |
kiemelt |
szeptember |
12. |
KÖFOP-1.2.1. |
E-ingatlan-nyilvántartás |
17,50 |
kiemelt |
szeptember |
13. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében |
14,45 |
kiemelt |
szeptember |
14. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása |
9,96 |
kiemelt |
szeptember |
15. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) |
15,00 |
kiemelt |
szeptember |
16. |
KÖFOP-1.2.2. |
Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez |
8,50 |
egyszerűsített pályázat |
szeptember |
17. |
KÖFOP-1.2.2. |
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által kezelt nemzeti adatvagyon nyilvántartások továbbfejlesztése, magas szintű szolgáltató képesség megteremtése a KÖFOP 1.1.1, 1.1.2. és 1.2.3. intézkedések támogatása érdekében, az érintett adatvagyon nyilvántartások Kormányzati Adatközpontba történő integrálásával |
6,00 |
kiemelt |
szeptember |
18. |
KÖFOP-1.2.2. |
Szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ) továbbfejlesztése, bővítése, bevezetése |
1,50 |
kiemelt |
szeptember |
19. |
KÖFOP-1.2.2. |
Központosított kormányzati informatikai rendszer bővítése – „KKIR3” |
3,50 |
kiemelt |
szeptember |
20. |
KÖFOP-1.2.2. |
Rendészeti tevékenységekhez kapcsolódó hatósági ügyek továbbfejlesztése, a hozzá kapcsolódó elektronikus feldolgozó képesség bővítésével |
5,65 |
kiemelt |
szeptember |
21. |
KÖFOP-1.2.2. |
Katasztrófavédelem integrált hatósági ügyviteli rendszerének kialakítása |
1,00 |
kiemelt |
szeptember |
22. |
KÖFOP-1.2.2. |
Területi államigazgatás egységes működését támogató rendszerfejlesztések |
13,75 |
kiemelt |
szeptember |
23. |
KÖFOP-1.2.2. |
A közigazgatási szervek küldemény-feladási feladatainak egyszerűsítése hibrid konverziós megoldások segítségével – „Közigazgatási szervek hibrid rákötése” |
1,20 |
kiemelt |
szeptember |
24. |
KÖFOP-1.2.2. |
3D alapú adat infrastruktúra kialakítása |
13,00 |
kiemelt |
szeptember |
25. |
KÖFOP-1.2.2. |
E-építés keretrendszer – innovációval a magyar emberek szolgálatában |
10,35 |
kiemelt |
szeptember |
26. |
KÖFOP-1.2.2. |
Nemzeti Téradat Infrastruktúra kialakítása (NTI) |
18,10 |
kiemelt |
szeptember |
27. |
KÖFOP-1.2.2. |
Oktatási Anyakönyvi Rendszer kifejlesztése |
12,7 |
kiemelt |
szeptember |
28. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az egységes integrált állami vagyonnyilvántartás közhitelességének és adatkonzisztenciájának ellenőrzéséhez szükséges további fejlesztések |
3,44 |
kiemelt |
szeptember |
29. |
KÖFOP-1.2.2. |
A 21. század családtámogatása és nyugdíja |
13,5 |
kiemelt |
szeptember |
30. |
KÖFOP-1.2.2. |
Kormányhivatalok és önkormányzatok közötti együttműködés javítása |
7,00 |
kiemelt |
szeptember |
31. |
KÖFOP-1.2.2. |
Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer (VIZEK) kialakítása |
4,2 |
kiemelt |
szeptember |
32. |
KÖFOP-1.2.2. |
Intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszer létrehozása |
3,82 |
kiemelt |
szeptember |
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-2.1.1.1. |
A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése |
17,50 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-2.1.1.2. |
A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés |
10,20 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-2.1.1.3. |
A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése |
9,20 |
kiemelt |
szeptember |
5. |
KÖFOP-2.1.1.4. |
Humánerőforrás-gazdálkodás megújítása a Külgazdasági és Külügyminisztériumban |
1,1 |
kiemelt |
november |
6. |
KÖFOP-2.1.1.5. |
Kormányzati Személyügyi Döntéstámogató Rendszer kialakítása |
3,0 |
kiemelt |
december |
7. |
KÖFOP-2.1.2.1. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó személyzeti utánpótlás |
1,50 |
kiemelt |
december |
8. |
KÖFOP-2.1.2.2. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó HR-funkciók fejlesztése, a munkaköralapú rendszer kiépítése |
2,00 |
kiemelt |
december |
9. |
KÖFOP-2.2.1.1. |
Kapacitásfejlesztés a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében |
9,00 |
kiemelt |
november |
10. |
KÖFOP-2.2.1.2. |
E-közbeszerzés |
2,50 |
kiemelt |
október |
11. |
KÖFOP-2.2.1.3. |
Átláthatóság a közpénzek felhasználásánál, államháztartási adattárház |
6,50 |
kiemelt |
november |
12. |
KÖFOP-2.3.1.1. |
Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR) |
4,00 |
kiemelt |
október |
13. |
KÖFOP-2.3.1.2. |
Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása |
2,54 |
kiemelt |
augusztus |
14. |
KÖFOP-2.3.2.1. |
Helyi versenyképesség-fejlesztési kutatási program |
1,00 |
kiemelt |
november |
15. |
KÖFOP-2.3.2.2. |
Önkormányzati fejlesztések figyelemmel kísérése II. |
1,20 |
kiemelt |
október |
16. |
KÖFOP-2.3.2.3. |
A vállalati szektorhoz kapcsolódó közigazgatási bürokrácia csökkentési program kidolgozása |
1,30 |
kiemelt |
november |
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-3.1.1.1. |
Partnerek és a lakosság bevonása az operatív programok megvalósításába |
10,84 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-3.2.1.1. |
Az Audit Hatóság által végzett ellenőrzések színvonalának fenntartása |
7,19 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-3.2.2.1. |
A támogatáskezelés menedzsment színvonalának megőrzése |
26,10 |
kiemelt |
augusztus |
5. |
KÖFOP-3.3.1.1. |
A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása |
3,28 |
kiemelt |
szeptember |
6. |
KÖFOP-3.3.2.1. |
Az e-kohéziós irányelv átültetése |
12,59 |
kiemelt |
augusztus |
7. |
KÖFOP-3.3.3.1. |
A pályázók és kedvezményezettek kapacitásainak támogatása |
9,59 |
kiemelt |
szeptember |
8. |
KÖFOP-3.3.4.1. |
Az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása |
1,00 |
kiemelt |
szeptember |
2. melléklet az 1561/2015. (VIII. 12.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-1.1.1. |
A szolgáltató kormányhivatali és közigazgatási modell bevezetése |
13,75 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-1.1.1. |
Hatósági eljárások és hatósági jogalkalmazási gyakorlat felülvizsgálata és egyszerűsítése |
14,00 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-1.1.1. |
Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése |
9,50 |
kiemelt |
szeptember |
5. |
KÖFOP-1.2.1. |
Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő közigazgatási ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére |
3,00 |
kiemelt |
szeptember |
6. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése |
2,63 |
kiemelt |
szeptember |
7. |
KÖFOP-1.2.1. |
„Digitális fogyasztóvédelem” – a fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása |
2,25 |
kiemelt |
szeptember |
8. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közúti gépjármű-, vízügyi és légügyi közlekedési-, engedélyezési és vizsgáztatási folyamatok ügyfélközpontú elektronizálása |
1,8 |
kiemelt |
szeptember |
9. |
KÖFOP-1.2.1. |
Kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) kiterjesztése |
2,80 |
kiemelt |
szeptember |
10. |
KÖFOP-1.2.1. |
Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése (kormányablak, települési ügysegéd, közvetlen kiszolgálás) |
13,50 |
kiemelt |
szeptember |
11. |
KÖFOP-1.2.1. |
Hivatalos küldeménykövető |
2,00 |
kiemelt |
szeptember |
12. |
KÖFOP-1.2.1. |
E-ingatlan-nyilvántartás |
17,50 |
kiemelt |
szeptember |
13. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében |
14,45 |
kiemelt |
szeptember |
14. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása |
9,96 |
kiemelt |
szeptember |
15. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztése és országos kiterjesztése (ASP 2.0) |
15,00 |
kiemelt |
szeptember |
16. |
KÖFOP-1.2.2. |
Csatlakoztatási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez |
8,50 |
egyszerűsített pályázat |
szeptember |
17. |
KÖFOP-1.2.2. |
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által kezelt nemzeti adatvagyon nyilvántartások továbbfejlesztése, magas szintű szolgáltató képesség megteremtése a KÖFOP 1.1.1, 1.1.2. és 1.2.3. intézkedések támogatása érdekében, az érintett adatvagyon nyilvántartások Kormányzati Adatközpontba történő integrálásával |
6,00 |
kiemelt |
szeptember |
18. |
KÖFOP-1.2.2. |
Szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ) továbbfejlesztése, bővítése, bevezetése |
1,50 |
kiemelt |
szeptember |
19. |
KÖFOP-1.2.2. |
Központosított kormányzati informatikai rendszer bővítése – „KKIR3” |
3,50 |
kiemelt |
szeptember |
20. |
KÖFOP-1.2.2. |
Rendészeti tevékenységekhez kapcsolódó hatósági ügyek továbbfejlesztése, a hozzá kapcsolódó elektronikus feldolgozó képesség bővítésével |
5,65 |
kiemelt |
szeptember |
21. |
KÖFOP-1.2.2. |
Katasztrófavédelem integrált hatósági ügyviteli rendszerének kialakítása |
1,00 |
kiemelt |
szeptember |
22. |
KÖFOP-1.2.2. |
Területi államigazgatás egységes működését támogató rendszerfejlesztések |
13,75 |
kiemelt |
szeptember |
23. |
KÖFOP-1.2.2. |
A közigazgatási szervek küldemény-feladási feladatainak egyszerűsítése hibrid konverziós megoldások segítségével – „Közigazgatási szervek hibrid rákötése” |
1,20 |
kiemelt |
szeptember |
24. |
KÖFOP-1.2.2. |
3D alapú adat infrastruktúra kialakítása |
13,00 |
kiemelt |
szeptember |
25. |
KÖFOP-1.2.2. |
E-építés keretrendszer – innovációval a magyar emberek szolgálatában |
10,35 |
kiemelt |
szeptember |
26. |
KÖFOP-1.2.2. |
Nemzeti Téradat Infrastruktúra kialakítása (NTI) |
18,10 |
kiemelt |
szeptember |
27. |
KÖFOP-1.2.2. |
Oktatási Anyakönyvi Rendszer kifejlesztése |
12,7 |
kiemelt |
szeptember |
28. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az egységes integrált állami vagyonnyilvántartás közhitelességének és adatkonzisztenciájának ellenőrzéséhez szükséges további fejlesztések |
3,44 |
kiemelt |
szeptember |
29. |
KÖFOP-1.2.2. |
A 21. század családtámogatása és nyugdíja |
13,5 |
kiemelt |
szeptember |
30. |
KÖFOP-1.2.2. |
Kormányhivatalok és önkormányzatok közötti együttműködés javítása |
7,00 |
kiemelt |
szeptember |
31. |
KÖFOP-1.2.2. |
Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer (VIZEK) kialakítása |
4,2 |
kiemelt |
szeptember |
32. |
KÖFOP-1.2.2. |
Intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszer létrehozása |
3,82 |
kiemelt |
szeptember |
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-2.1.1.1. |
A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése |
17,50 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-2.1.1.2. |
A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés |
10,20 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-2.1.1.3. |
A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése |
9,20 |
kiemelt |
szeptember |
5. |
KÖFOP-2.1.1.4. |
Humánerőforrás-gazdálkodás megújítása a Külgazdasági és Külügyminisztériumban |
1,1 |
kiemelt |
november |
6. |
KÖFOP-2.1.1.5. |
Kormányzati Személyügyi Döntéstámogató Rendszer kialakítása |
3,0 |
kiemelt |
december |
7. |
KÖFOP-2.1.2.1. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó személyzeti utánpótlás |
1,50 |
kiemelt |
december |
8. |
KÖFOP-2.1.2.2. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó HR-funkciók fejlesztése, a munkaköralapú rendszer kiépítése |
2,00 |
kiemelt |
december |
9. |
KÖFOP-2.2.1.1. |
Kapacitásfejlesztés a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében |
9,00 |
kiemelt |
november |
10. |
KÖFOP-2.2.1.2. |
E-közbeszerzés |
2,50 |
kiemelt |
október |
11. |
KÖFOP-2.2.1.3. |
Átláthatóság a közpénzek felhasználásánál, államháztartási adattárház |
6,50 |
kiemelt |
november |
12. |
KÖFOP-2.3.1.1. |
Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR) |
4,00 |
kiemelt |
október |
13. |
KÖFOP-2.3.1.2. |
Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása |
2,54 |
kiemelt |
augusztus |
14. |
KÖFOP-2.3.2.1. |
Helyi versenyképesség-fejlesztési kutatási program |
1,00 |
kiemelt |
november |
15. |
KÖFOP-2.3.2.2. |
Önkormányzati fejlesztések figyelemmel kísérése II. |
1,20 |
kiemelt |
október |
16. |
KÖFOP-2.3.2.3. |
A vállalati szektorhoz kapcsolódó közigazgatási bürokrácia csökkentési program kidolgozása |
1,30 |
kiemelt |
november |
|
A |
B |
C |
D |
E |
1. |
Felhívás azonosító jele |
Felhívás neve |
Felhívás keretösszege |
Felhívás meghirdetésének módja |
Felhívás meghirdetésének tervezett ideje |
2. |
KÖFOP-3.1.1.1. |
Partnerek és a lakosság bevonása az operatív programok megvalósításába |
10,84 |
kiemelt |
szeptember |
3. |
KÖFOP-3.2.1.1. |
Az Audit Hatóság által végzett ellenőrzések színvonalának fenntartása |
7,19 |
kiemelt |
szeptember |
4. |
KÖFOP-3.2.2.1. |
A támogatáskezelés menedzsment színvonalának megőrzése |
26,10 |
kiemelt |
augusztus |
5. |
KÖFOP-3.3.1.1. |
A közösségi előírásnak megfelelő értékelések megvalósítása |
3,28 |
kiemelt |
szeptember |
6. |
KÖFOP-3.3.2.1. |
Az e-kohéziós irányelv átültetése |
12,59 |
kiemelt |
augusztus |
7. |
KÖFOP-3.3.3.1. |
A pályázók és kedvezményezettek kapacitásainak támogatása |
9,59 |
kiemelt |
szeptember |
8. |
KÖFOP-3.3.4.1. |
Az eredményes és hatékony végrehajtáshoz szükséges kompetencia biztosítása |
1,00 |
kiemelt |
szeptember |
|
A |
B |
C |
D |
E |
|
1. |
Felhívás azonosító jele |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Projekt támogatása legfeljebb |
Szakmai elvárások |
|
2. |
KÖFOP-1.1.1. |
A szolgáltató kormányhivatali és közigazgatási modell bevezetése |
Miniszterelnökség |
13,75 |
A projekt célja: |
|
3. |
KÖFOP-1.1.1. |
Hatósági eljárások és hatósági jogalkalmazási gyakorlat felülvizsgálata és egyszerűsítése |
Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium |
14,00 |
1. A projekt célja a közigazgatási alapfolyamatok egyszerűsítése, újraszervezése, a folyamatok lefolyásának alkalmassá tétele teljesítménymenedzsmentre és minőségmenedzsmentre, az elektronizáltságában való előrehaladás, azon belül a teljes elektronikai támogatottsággal rendelkező folyamatok számának növelése. A projekt keretében el kell érni a munkatársak nagyobb eredmény-orientáltságát. |
|
4. |
KÖFOP-1.1.1. |
Adóügyi igazgatási eljárások egyszerűsítése, adminisztratív terhek csökkentése |
Nemzeti Adó- és Vámhivatal |
9,50 |
A projekt céljai: |
|
5. |
KÖFOP-1.2.1. |
Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő közigazgatási ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére |
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium |
3,00 |
1. A projekt célja egységes hozzáférésű, központilag üzemeltetett, az elszigetelt rendszereket integráló, rugalmasan kiterjeszthető video-jelenlét platform megvalósítása, a video-kommunikációs licencgazdálkodás konszolidálása. |
|
6. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közigazgatási eljárásokhoz kapcsolódó levéltári szolgáltatás fejlesztése |
Magyar Nemzeti Levéltár, illetve az általa vezetett konzorcium |
2,63 |
1. Az elektronikus levéltár egy átfogó közigazgatás fejlesztési projekt, amely elengedhetetlen a közigazgatásban keletkező elektronikus iratok kezelése érdekében. |
|
7. |
KÖFOP-1.2.1. |
„Digitális fogyasztóvédelem” - A fogyasztóvédelmi feladatok elektronizálása |
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság |
2,25 |
A projekt keretében a következő fejlesztések valósulnak meg: |
|
8. |
KÖFOP-1.2.1. |
Közúti gépjármű-, vízügyi és légügyi közlekedési-, engedélyezési és vizsgáztatási folyamatok ügyfélközpontú elektronizálása |
Nemzeti Közlekedési Hatóság |
1,8 |
A projekt célja: |
|
9. |
KÖFOP-1.2.1. |
Kormányzati hitelesítés szolgáltatás (Gov CA) kiterjesztése |
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium |
2,80 |
A projekt célja, hogy az államigazgatáson belül is elterjedjenek a helyhez nem kötött, elektronikus ügyintézést támogató digitális technológiák. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás igénybe vétele iránt a szolgáltatás indulását követően jelentős számban fogalmazódtak meg igények, legyen szó akár hitelesítési célú elektronikus aláírásról (különösen központi érkeztető rendszerhez csatlakozott szervezetek), azonosítási célról (különösen önkormányzati alkalmazás-szolgáltatást használó felhasználók), vagy titkosítási célról. A kormányzati hitelesítés szolgáltatás kiterjesztésre kerül a közigazgatási hatósági eljáráson kívüli ügyekre is. A projekt keretében megoldás kerül kidolgozásra a belső piacon történő elektronikus tranzakciókhoz kapcsolódó elektronikus azonosításról és bizalmi szolgáltatásokról, valamint az 1999/93/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2014. július 23-i 910/2014/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet részletszabályaiból következő kötelezettségek teljesítésére is. |
|
10. |
KÖFOP-1.2.1. |
Ügyfélkapcsolati rendszerek fejlesztése (kormányablak, települési ügysegéd, közvetlen kiszolgálás) |
Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium |
13,50 |
A projekt célja a magas szintű (minőségű), gazdaságos ügyfélkiszolgálás biztosítása. Elvárás a projekttel szemben, hogy a gazdaságosságot és a magas minőséget követelményként a koncepció kialakításánál együttesen hozzák létre. Mindehhez egy egységes közszolgáltatási ügyfélkapcsolati portfóliót kell kialakítani, és biztosítani kell annak elérését bármely lehetséges kapcsolatot nyújtó csatorna és azt igénybe venni kívánó szereplő számára. |
|
11. |
KÖFOP-1.2.1. |
Hivatalos küldeménykövető |
Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság |
2,00 |
A projekt a támogatást igénylőnél már létező „nyomkövetés” szolgáltatás közigazgatási kiterjesztésére irányul. Lényege a közigazgatási „ügykövetés” funkció biztosítása minden hatósági küldeményre kiterjesztetten. A nyomkövetés szolgáltatás keretében azonosítók megadása ellenében egy informatikai rendszer ad információt a hatósági küldemények feladásáról, kézbesítésük tényéről, kézbesíthetetlenségük okáról vagy letétbe helyezésükéről. A fejlesztés célja az információhiányból eredő bizonytalansági tényezők kiküszöbölése a különböző eljárásokban, valamint az átláthatóság növelése és a határidők betartásának elősegítése. |
|
12. |
KÖFOP-1.2.1. |
E-ingatlan-nyilvántartás |
Földművelésügyi Minisztérium, Földmérési és Távérzékelési Intézet, Miniszterelnökség, Igazságügyi Minisztérium, |
17,50 |
A projekt célja az ingatlan-nyilvántartás és az állami térképi nyilvántartást vezető informatikai környezet összehangolása a főváros és vidék esetében, ezen integráció biztosítása nélkül a projekt megvalósítása nem lehetséges (szoftver és alapadatok, a földügyi szakigazgatás által jelenleg is használt Takaros ingatlan-nyilvántartási információs rendszer, Bírósági Integrált Informatikai Rendszer, Digitális Alaptérképen alapuló Térképkezelő Rendszer, Topobase szoftver egységesítése). Az egységes rendszer és egységes alapadatok biztosítják továbbá a kormányzati nyilvántartásokkal való összekapcsolódást (interoperabilitás), így megvalósul a kapcsolódó nyilvántartások földügyi adatokkal történő kiszolgálása is. |
|
13. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatás informatikai infrastruktúrájának konszolidálása a költségek csökkentése érdekében |
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium |
14,45 |
1. A projekt célja az informatikai infrastruktúrák összerendezése és konszolidációja annak érdekében, hogy alacsonyabb költségek mellett lehessen működtetni, mint az egyedi infrastruktúrák üzemeltetésével. |
|
14. |
KÖFOP-1.2.2. |
Közigazgatási szakrendszerek egységes eléréséhez és interoperabilitásához központi alkalmazás szintű szolgáltatások biztosítása |
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium |
9,96 |
1. A projekt célja a magyarország.hu/ÜK internetes oldal alapjain új állampolgári és vállalkozási ügyintézési felület létrehozása (SZÜF), állampolgári elégedettség növelése, interoperabilitás informatikai (alkalmazásszintű) eszközrendszerének megteremtése a központi kormányzati szolgáltatásbusz bevezetésével, szolgáltatási szint növelése, alkalmazás migrációk az új működési környezetbe, működés stabilizálása az egységes platformnak köszönhetően. |
|
15. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az önkormányzati ASP rendszer továbbfejlesztés és országos kiterjesztése (ASP 2.0) |
Magyar Államkincstár, NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság és Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség konzorciuma |
15,00 |
A projekt eredményeként áttekinthetővé válik a költségvetés önkormányzati alrendszere, az önkormányzati működés gyorsul és az eljárások nagymértékben sztenderdizálódnak. |
|
16. |
KÖFOP-1.2.2. |
A Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala által kezelt nemzeti adatvagyon nyilvántartások továbbfejlesztése, magas szintű szolgáltató képesség megteremtése a KÖFOP 1.1.1, 1.1.2 és 12.3 intézkedések támogatása érdekében, az érintett adatvagyon nyilvántartások Kormányzati Adatközpontba történő integrálásával |
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala vagy az általa vezetett konzorcium |
6,00 |
A fejlesztés célja nemzeti adatvagyon-nyilvántartások eléréséhez és szolgáltató képességének továbbfejlesztése a területi közigazgatási eljárási és szervezeti átalakítását érintő intézkedések által megalapozott szakigazgatási eljárások fejlesztésének és kiszolgálásának támogatása érdekében. |
|
17. |
KÖFOP-1.2.2. |
Szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások (SZEÜSZ) továbbfejlesztése, bővítése, bevezetése |
Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala vagy az általa vezetett konzorcium |
1,50 |
1. A projekt célja a korábbi fejlesztések során létrejött szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatások továbbfejlesztése. A tervezett célok között szerepel: |
|
18. |
KÖFOP-1.2.2. |
Központosított kormányzati informatikai rendszer bővítése – „KKIR3” |
NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság vagy az általa vezetett konzorcium |
3,50 |
A projekt keretében sor kerül |
|
19. |
KÖFOP-1.2.2. |
Rendészeti tevékenységekhez kapcsolódó hatósági ügyek továbbfejlesztése, a hozzá kapcsolódó elektronikus feldolgozó képesség bővítésével |
Belügyminisztérium |
5,65 |
1. A projekt célja az elektronikus szolgáltatások fejlesztése körében javítani a közszféra intézményei számára az elavult technológiát és a nem megfelelő üzemeltetési biztonságot, magas színvonalú üzemeltetési környezettel és hatékonyabb működtetést adó infrastruktúra elemekkel és a szolgáltatások használatához kapcsolódó támogatási feladatokkal. |
|
20. |
KÖFOP-1.2.2. |
Katasztrófavédelem integrált hatósági ügyviteli rendszerének kialakítása |
Belügyminisztérium Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság, valamint területi és helyi szervei |
1,00 |
A projekt célja |
|
21. |
KÖFOP-1.2.2. |
Területi államigazgatás egységes működését támogató rendszerfejlesztések |
Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium |
13,75 |
A projekt célja a területi közigazgatás funkcionális működésének fejlesztése és a tisztán elektronikus megoldásra támaszkodás feltételeinek kialakítása. |
|
22. |
KÖFOP-1.2.2. |
A közigazgatási szervek küldemény feladási feladatainak egyszerűsítése hibrid konverziós megoldások segítségével – „Közigazgatási szervek hibrid rákötése” |
Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság |
1,20 |
A tervezett fejlesztés arra irányul, hogy a legnagyobb postai iratforgalmú állami szervek (Magyar Államkincstár, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Országos Egészségbiztosítási Pénztár, Országos Nyugdíjfolyósító Főigazgatóság, Országos Bírósági Hivatal) kifejlesszék azokat az interfészeket, amelyekkel bekapcsolhatókká válnak a hibrid kézbesítési szolgáltatások körébe. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a kimenő – eredetileg egyébként is elektronikusan megszülető – okirat (különösen idézés, határozat) a folyamatok átszervezését követően már nem az adott szerv postabontójába, hanem közvetlenül a szabályozott elektronikus ügyintézési szolgáltatás a támogatást igénylőhöz kerülnek, ahol az elektronikus iratot – a nyomtatási, címzési, borítékolási és postázási adminisztratív terheket kiiktatva – azonnal hiteles papír dokumentumokká (hibrid) konvertálják. Ezt követően a küldemény közvetlenül (napokkal gyorsabban) kerül a megszokott küldeménykézbesítői rendszerbe. |
|
23. |
KÖFOP-1.2.2. |
3D alapú adat infrastruktúra kialakítása |
Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság |
13,00 |
Szükséges egy átfogó megoldás, amely korszerű e-ügyintézési megoldásokkal teszi lehetővé a lakosság és a vállatok számára a közadatok – beleértve az ilyen jellegű háromdimenziós (3D) téradatokat is – elérését és felhasználását. Az ügyintézés költsége és időráfordítása mindezzel jelentősen csökkenthető. |
|
24. |
KÖFOP-1.2.2. |
E-építés keretrendszer– innovációval a magyar emberek szolgálatában |
Lechner Tudásközpont Területi, Építészeti és Informatikai Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság |
10,35 |
A projekt a jelenlegi jogszabályi környezet egyszerűsítésére, az egyablakos, teljes építésügyi folyamatot lefedő keretrendszer kialakítására, valamint ennek 3D technológiai támogatására irányul. Az építési folyamatok elektronizálása tovább növeli az állampolgárok közigazgatásba vetett bizalmát. Az egységes e-építésügyi keretrendszer biztosítja a kormányzatban jelenleg is működő rendszerek közötti interoperabilitást. |
|
25. |
KÖFOP-1.2.2. |
Nemzeti Téradat Infrastruktúra kialakítása (NTI) |
Földművelésügyi Minisztérium, Földmérési és Távérzékelési Intézet, Belügyminisztérium, Miniszterelnökség, |
18,10 |
Az NTI megteremtésével lehetőség nyílik a téradatok hatékonyabb felhasználására, az egyes adatbázisok közötti együttműködés, adatcsere és harmonizáció megteremtésére, mely összességében a jó kormányzás, a szolgáltató állam és a fenntartható gazdasági, környezeti és társadalmi fejlődés egyik alappillére minden fejlett országban. |
|
26. |
KÖFOP-1.2.2. |
Oktatási Anyakönyvi Rendszer kifejlesztése |
Emberi Erőforrások Minisztériuma vagy az általa vezetett konzorcium |
12,7 |
A projekt keretében kifejlesztésre kerülő Oktatási Anyakönyv Rendszer fogja digitális alapokon tárolni Magyarország lakosságának összes bizonyítványát. A programból jól követhető lesz a lakosság ismeretanyagának, végzettségének alakulása, könnyen ellenőrizhetővé, lekérdezhetővé válnak a végzettséggel kapcsolatos adatok. Az indikátorokban meghatározottak szerint, a megfelelő jogszabályban előírt időponttól kiállított oktatási okiratok (bizonyítványok) aránya a projekt zárásáig felmenő rendszerben el fogja érni a 98%-ot. |
|
27. |
KÖFOP-1.2.2. |
Az egységes integrált állami vagyonnyilvántartás közhitelességének és adatkonzisztenciájának ellenőrzéséhez szükséges további fejlesztések |
Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság |
3,44 |
A projekt céljai: |
|
28. |
KÖFOP-1.2.2. |
A 21. század családtámogatása és nyugdíja |
Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság |
13,5 |
A projekt célja korszerű, egységes komplex nyugdíjbiztosítási szakigazgatási rendszer létrehozása, a meglévő rendszer továbbfejlesztése, illetve kiváltása. Elemei: teljes körű korszerű papírmentes iratkezelés, ügymenettámogatás, az irattárak digitalizálása, ágazati szintű adatmodell tervezése és kialakítása, az integrált nyugdíjbiztosítási szakigazgatási rendszer létrehozása, folyósítás korszerűsítése, a családtámogatási rendszer fejlesztései az ügysegédi rendszer érdekében, továbbá a családtámogatási rendszer szolgáltatásainak megújítása. |
|
29. |
KÖFOP-1.2.2. |
Kormányhivatalok és önkormányzatok közötti együttműködés javítása |
Miniszterelnökség vagy az általa vezetett konzorcium |
7,00 |
A projekt céljai: |
|
30. |
KÖFOP-1.2.2. |
Mezőgazdasági Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer (VIZEK) kialakítása |
Belügyminisztérium vagy az általa vezetett konzorcium |
4,20 |
1. A Vízhasználat Információs és Ellenőrzési Keretrendszer („VIZEK”) átfogó célja, hogy a tényleges mezőgazdasági vízhasználatokkal, azok technikai jellemzőivel, térbeliségével és időbeli lefolyásával kapcsolatban pontos információt szolgáltasson a vízügyi igazgatási szervek, vízügyi hatóságok, a döntéshozók és a statisztikai szervek felé, csökkentse a mezőgazdasági vízhasználók és hatóságok adminisztratív terheit a mezőgazdasági vízhasználathoz kapcsolódó vízjogi engedélyezési eljárás gyorsításával és egyszerűsítésével. Lehetővé teszi a potenciális mezőgazdasági vízigényekre vonatkozó előzetes talajtani és vízügyi információk elérhetőségét a termelők (gazdálkodók) számára. |
|
31. |
KÖFOP-1.2.2. |
Intelligens élelmiszerlánc-biztonsági elemző rendszer létrehozása |
Földművelésügyi Minisztérium, Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal |
3,82 |
1. A projekt célja a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal működési hatékonyságának növelése úgy, hogy további erőforrások bevonása nélkül, a jelenlegi szintet jóval meghaladó követelményeknek megfelelő minőségű szolgáltatást tudjon nyújtani az ügyfelei számára. |
|
32. |
KÖFOP-2.1.1.1. |
A közszolgáltatás komplex kompetencia, életpálya-program és oktatás technológiai fejlesztése |
Nemzeti Közszolgálati Egyetem |
17,50 |
A projekt célja |
|
33. |
KÖFOP-2.1.1.2. |
A jó kormányzást megalapozó közszolgálat-fejlesztés |
Nemzeti Közszolgálati Egyetem |
10,20 |
A projekt céljai: |
|
34. |
KÖFOP-2.1.1.3. |
A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése |
Nemzeti Közszolgálati Egyetem, Miniszterelnökség, fővárosi és megyei kormányhivatalok, települési önkormányzatok, Magyar Posta Zártkörűen Működő Részvénytársaság |
9,20 |
A projekt céljai: |
|
35. |
KÖFOP-2.1.1.4. |
Humánerőforrás-gazdálkodás megújítása a Külgazdasági és Külügyminisztériumban |
Külgazdasági és Külügyminisztérium |
1,1 |
A projekt keretében az eddig felhalmozott tapasztalatokra és jó gyakorlatokra alapozva átalakításra kerül a Külgazdasági és Külügyminisztérium humánerőforrás-gazdálkodása és kialakításra kerül a külképviseletei működést támogató, stratégiai szemléletű, kompetencia alapú, integráltan működtetett emberi erőforrás gazdálkodási rendszer. A projekt célja a külszolgálatból adódó belső fluktuáció hátrányainak csökkentése, és a külképviseleteket érintő személyügyi folyamatok rendszerszintű megújítása. Felülvizsgálják a tartós külszolgálat intézményére vonatkozó jogi és belső szabályozási rendszert. Ki kell dolgozni a külszolgálatot érintő személyügy jellemző folyamatait, kapcsolódási pontjait, valamint meg kell határozni a humánfolyamatokat felépítő egyes humánfunkciók rendszeren belüli helyét, szerepét, továbbá ki kell dolgozni alkalmazott módszertanát. |
|
36. |
KÖFOP 2.1.1.5. |
Kormányzati Személyügyi Döntéstámogató Rendszer kialakítása |
Belügyminisztérium vagy az általa vezetett konzorcium |
3,00 |
A projekt célja a Kormányzati Személyügyi Döntéstámogató Rendszer (KSZDR) kialakítása, amely komplex rendszer keretében biztosítja a kormányzati személyügyi tevékenység ellátásához szükséges adatokat és egyéb szakmai, módszertani információkat. A rendszer moduláris szerkezetű, és az egyes modulok tartalma attól függően alakítható, hogy konkrétan milyen személyügyi tevékenységet kell támogatnia: |
|
37. |
KÖFOP-2.1.2.1. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó személyzeti utánpótlás |
Belügyminisztérium vagy az általa vezetett konzorcium |
1,50 |
1. A projektbeli fejlesztések kifejezetten a személyzeti utánpótlást szolgálják, biztosítva a hatékonyabb és eredményesebb kiválasztást, betanítást, valamint a tehetségek felkutatását és menedzselését. |
|
38. |
KÖFOP-2.1.2.2. |
Az új közszolgálati életpályához kapcsolódó HR-funkciók fejlesztése, a munkaköralapú rendszer kiépítése |
Belügyminisztérium vagy az általa vezetett konzorcium |
2,00 |
A projekt közigazgatás és a rendvédelem területén elérendő fejlesztési célja a humánerőforrás-menedzsment hatékonyságának növelése, a projektben előirányzott tevékenység a hatékonyabb emberi erőforrás menedzsment és a közigazgatási dolgozók kompetenciáinak fejlesztése. A közigazgatás megújítására vonatkozó kormányzati stratégia markáns eleme a közszolgálati életpályák kialakítása. |
|
39. |
KÖFOP-2.2.1.1. |
Kapacitásfejlesztés a korrupciós esetek nagyobb arányú felderítése, illetve megelőzése érdekében |
Nemzeti Védelmi Szolgálat vagy az általa vezetett konzorcium |
9,00 |
A projekt keretében megvalósuló beavatkozások egy új, a korrupció megelőzésére, a korrupciós esetek felderítésére szakosodott kormányzati funkció felállítását támogatják a szükséges szervezetfejlesztés, kapacitásfejlesztés, eszközbeszerzések végrehajtásával. |
|
40. |
KÖFOP-2.2.1.2. |
E-közbeszerzés |
Miniszterelnökség |
2,50 |
1. Az Európai Unió tagállamainak biztosítaniuk kell, hogy a közbeszerzésekről és a 2004/18/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2014. február 26-i 2014/24/EU európai parlamenti és tanácsi irányelv szerinti minden kommunikációra és információcserére – különös tekintettel az elektronikus benyújtásra – elektronikus kommunikációs eszközök útján kerüljön sor, a 22. cikk követelményeinek megfelelően. Az elektronikus úton történő kommunikációhoz használandó eszközök és berendezések, valamint azok műszaki jellemzői tekintetében biztosítani kell a megkülönböztetés-mentességet, valamint azoknak széles körben elérhetőnek és a széles körben használt termékekkel interoperabilisnak kell lenniük, továbbá nem korlátozhatják a gazdasági szereplők részvételét a közbeszerzési eljárásban. |
|
41. |
KÖFOP-2.2.1.3. |
Átláthatóság a közpénzek felhasználásánál, államháztartási adattárház |
Magyar Államkincstár |
6,50 |
A projekt célja az államháztartási információs rendszer fejlesztése, államháztartási adatok és információk áramlásénak racionalizálása, adattárház kialakítása. |
|
42. |
KÖFOP-2.3.1.1. |
Helyi közszolgáltatás információs rendszer fejlesztése és bevezetése (IKIR) |
Belügyminisztérium |
4,00 |
1. A projekt célja az optimális közszolgáltatási feladatméretezés és ellátási modellek kialakításához szükséges adatok rendelkezésre állását, a hatékonysági tartalékokat és veszteségforrásokat feltáró, az önkormányzati szektor adósságának újratermelődési kockázatát kezelhetővé tévő rendszer kialakítása. Ennek érdekében országos kiterjedésű és funkcionálisan integrált információs mechanizmusokat támogató informatikai alkalmazást kell létrehozni a helyi közszolgáltatások nyomon követése, valamint optimalizált működési és finanszírozási rendszerének megteremtése és fenntarthatósága érdekében. |
|
43. |
KÖFOP-2.3.1.2. |
Hálózatfejlesztés Támogató Monitoring Rendszer (HTMR) létrehozása |
Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség |
2,54 |
A projekt keretében olyan monitoringrendszer, térinformatikai adatbázis létrehozása a cél, amely alkalmas újgenerációs (úgynevezett „NGA”) szélessávú internethálózatok országos szintű előtervezésére és nyilvántartására, valamint alapszintű térképes megjelenítésre és szabályozott adatfrissítésre. A rendszernek támogatást kell nyújtania szélessávú hálózatok fejlesztésének tervezéséhez, célrendszerének meghatározásához, a fejlesztések hatásának és eredményeinek méréséhez és követéséhez. |
|
44. |
KÖFOP-2.3.2.1. |
Helyi versenyképesség-fejlesztési kutatási program |
Belügyminisztérium |
1,00 |
A projekt célja átfogó, az ágazati- és szakpolitika fejlesztési szempontjaira épülő kutatási program eredményei alapján a helyi közszolgáltatások rendszerének megújítása, optimalizálása. A tudományos kutatások eredményeivel megalapozottá válnak a helyi közszolgáltatásokat érintő szakpolitikai döntések. A projekt keretében kidolgozzák az innovatív szervezési és feladat-ellátási modelleket, módszereket, a vonatkozó megoldások alkalmazását előkészítő mintaprojekteket a Közigazgatás- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Program 2. prioritásában rögzített további intézkedések megalapozása érdekében. |
|
45. |
KÖFOP-2.3.2.2. |
Önkormányzati Fejlesztések Figyelemmel Kísérése II. |
Belügyminisztérium |
1,20 |
A projekt célja a 2014–2020 közötti programozási időszakban a helyi önkormányzatok által megvalósított európai uniós, illetve hazai forrásból megvalósuló – kiemelten az állam által vállalt európai uniós és nemzetközi kötelezettségek teljesítésével összefüggő – fejlesztések figyelemmel kísérése, határidőben történő megvalósításának segítése, mentorálása. A figyelemmel kísérés mellett a projekt keretében elvégzendő tevékenység az önkormányzati projektmegvalósítást segítő szakmai és informatikai segítségnyújtás, alkalmazás- és tudásszolgáltatás is. A 2014–2020 közötti programozási időszakban a helyi önkormányzatok számára rendelkezésre álló források maximális lehívásának, eredményes felhasználásának segítése. Ezzel párhuzamosan, az összehangolt intézményi együttműködés érdekében, az érintett tárcák és szakmai szervezetek közötti koordinációs tevékenység ellátása. |
|
46. |
KÖFOP-2.3.2.3 |
A vállalati szektorhoz kapcsolódó közigazgatási bürokrácia csökkentési program kidolgozása |
Miniszterelnökség |
1,30 |
E programot három szakaszban javasolt végrehajtani 1+2+2 éves időtávon, ami összesen öt fő fázist foglal magában: |
|
A határozatot az 1004/2016. (I. 18.) Korm. határozat 3. pontja hatályon kívül helyezte 2016. január 19. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás
