1773/2015. (X. 19.) Korm. határozat
1773/2015. (X. 19.) Korm. határozat
a KÖZOP-2.1.0-07-2008-0004 azonosító számú („Bajánsenye–Boba vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése” című) és a KÖZOP-2.5.0-09-2009-0001 azonosító számú („Budapest-Ferencváros „C” elágazás – Székesfehérvár vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése” című) kiemelt projektek támogatásának módosításáról, valamint szakaszolásáról1
A Kormány
1. jóváhagyja
a) a KÖZOP-2.1.0-07-2008-0004 azonosító számú, „Bajánsenye–Boba vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése” című és
b) a KÖZOP-2.5.0-09-2009-0001 azonosító számú, „Budapest-Ferencváros „C” elágazás – Székesfehérvár vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése” című
kiemelt projekt (a továbbiakban együtt: kiemelt projektek) támogatásának 1. melléklet szerinti módosítását,
2. hozzájárul a kiemelt projektek támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításához,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: az 1. melléklet szerint
3. egyetért a kiemelt projektek – a 2007–2013 programozási időszakban az Európai Regionális Fejlesztési Alapból, az Európai Szociális Alapból és a Kohéziós Alapból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 4/2011. (I. 28.) Korm. rendelet 2. § (1) bekezdés 25b. pontja szerinti – szakaszolásával,
4. egyetért a kiemelt projektek forrásszerkezetének 2. melléklet szerinti módosításával,
5. hozzájárul a kiemelt projektek első szakasza tekintetében a támogatási szerződések 2. melléklet szerint módosításához,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: a 2. mellékelt szerint
6. felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Programmal (a továbbiakban: IKOP) összefüggő tervezési tevékenysége során vegye figyelembe a kiemelt projektek 2. mellékletben meghatározott költségeit,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: folyamatos
7. hozzájárul a kiemelt projektek második szakaszára vonatkozó támogatási szerződések megkötéséhez,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: az IKOP-ban a kiemelt projektekre vonatkozó felhívás megjelenését követően azonnal
8. jóváhagyja a Közlekedés Operatív Program 2. prioritása keretének átmeneti növeléséről és egyes vasútfejlesztési nagyprojektek finanszírozásának megváltoztatásáról szóló 1296/2015. (V. 7.) Korm. határozat 1. pont a) alpontja szerinti többlet-kötelezettségvállalás összegének a 2. mellékletben foglalt táblázat H:3 és H:4 mezője szerinti összeggel történő csökkentését,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
nemzetgazdasági miniszter
Határidő: 2015. december 15.
9. felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon a Közlekedés Operatív Program (a továbbiakban: KÖZOP) módosításának előkészítéséről, ha a KÖZOP 2. prioritása esetén a forrásfelhasználás várható mértéke a 110%-os korlátot meghaladja.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: folyamatos
1. melléklet az 1773/2015. (X. 19.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Projekt támogatása |
Projekt támogatásának változása |
Projekt megváltozott támogatása |
Projekt rövid bemutatása |
Támogatási szerződés módosításának határideje |
2. |
KÖZOP-2.1.0-07- |
Bajánsenye–Boba vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
7 489 783 410 |
–154 822 713 |
7 334 960 697 |
A projekt célja Bajánsenye és Boba között az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2 pályamenti berendezéseinek telepítése, melynek eredményeként megvalósul az interoperabilitás. |
2015. november 15. |
3. |
KÖZOP-2.5.0-09- |
Budapest-Ferencváros „C” elágazás – Székesfehérvár vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
9 115 293 384 |
118 601 269 |
9 233 894 653 |
A projekt célja Budapest és Székesfehérvár között az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2 pályamenti berendezéseinek telepítése, melynek eredményeként megvalósul az interoperabilitás. |
2015. november 15. |
2. melléklet az 1773/2015. (X. 19.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Módosítás előtti forrásszerkezet |
Módosított forrásszerkezet |
Projekt rövid bemutatása |
Támogatási szerződés módosításának határideje |
||||
2. |
KÖZOP |
KÖZOP hazai társfinanszírozás (általános |
KÖZOP |
KÖZOP hazai társfinanszírozás (általános |
IKOP |
Hazai költségvetési forrás (általános forgalmi adó) |
|||||
3. |
KÖZOP- |
Bajánsenye–Boba vasútvonal ETCS 2 telepítés kivitelezése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
5 787 285 163 |
1 547 675 534 |
4 884 696 855 |
1 029 076 455 |
902 588 308 |
518 599 079 |
A projekt célja Bajánsenye és Boba között az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2 pályamenti berendezéseinek telepítése, melynek eredményeként megvalósul az interoperabilitás. |
2015. november 15. |
4. |
KÖZOP- |
Budapest- |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
7 281 585 289 |
1 952 309 364 |
4 699 915 991 |
961 340 484 |
2 581 669 298 |
990 968 880 |
A projekt célja Budapest és Székesfehérvár között az Egységes Európai Vonatbefolyásoló Rendszer (ETCS) 2 pályamenti berendezéseinek telepítése, melynek eredményeként megvalósul az interoperabilitás. |
2015. november 15. |
A határozatot az 1171/2023. (IV. 28.) Korm. határozat 2. pont 2.456. pontja visszavonta 2023. április 29. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás