118/2016. (VI. 6.) Korm. rendelet
118/2016. (VI. 6.) Korm. rendelet
a közösségi agrármarketing tevékenységről
A Kormány az Alaptörvény 15. cikk (3) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében eljárva, a 7. § tekintetében a mezőgazdasági, agrár-vidékfejlesztési, valamint halászati támogatásokhoz és egyéb intézkedésekhez kapcsolódó eljárás egyes kérdéseiről szóló 2007. évi XVII. törvény 81. § (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva, a következőket rendeli el:
1. §1 (1)2 Az agrárpolitikáért felelős miniszter a közösségi agrármarketing tevékenységhez kapcsolódó állami feladatokat, valamint a halfogyasztás népszerűsítésére irányuló marketing-, kommunikációs és promóciós feladatokat az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. útján látja el, amely során agrármarketing-célú támogatás nyújtására is jogosult.
(2) Az agrárpolitikáért felelős miniszter az Agrármarketing Centrum Nonprofit Kft. közreműködésével összehangolja Magyarország közösségi agrármarketing tevékenységét, ezzel kapcsolatban a Kormány irányítása vagy felügyelete alá tartozó szervek munkáját, meghatározza a Nemzeti Agrármarketing Program útján a közösségi agrármarketing feladatok ellátását, annak módját.
2–5. §3
6–7. §4
8. § Ez a rendelet 2016. június 15-én lép hatályba.
9. §5
Az 1. § a 341/2019. (XII. 23.) Korm. rendelet 2. §-ával megállapított szöveg.
Az 1. § (1) bekezdése a 316/2022. (VIII. 16.) Korm. rendelet 4. §-a szerint módosított szöveg.
A 2–5. §-t a 251/2017. (IX. 5.) Korm. rendelet 2. §-a hatályon kívül helyezte.
A 6–7. § a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
A 9. § a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás