1460/2016. (VIII. 24.) Korm. határozat
1460/2016. (VIII. 24.) Korm. határozat
az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 4. prioritásának keretében megvalósítani tervezett projektek tekintetében a kötelezettségvállalás feltételeiről és a Program éves fejlesztési keretének előkészítéséről
A Kormány
1. egyetért azzal, hogy az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (a továbbiakban: IKOP) 4. prioritása keretében finanszírozott azon projekt esetén,
a) amelyben a projekt megvalósításához elsődlegesen szükséges munkálatokat elvégző kivitelezőt feltételes közbeszerzési eljárásban kiválasztották, az adott projekt teljes megvalósítására legyen vállalható kötelezettség,
b) amelynek további előkészítése szükséges, a projekt megvalósításához elsődlegesen szükséges munkálatokat elvégző kivitelező kiválasztására irányuló feltételes közbeszerzési eljárás lefolytatásával bezárólag felmerült költségekre legyen vállalható kötelezettség,
2. felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon arról, hogy az 1. pont szerinti esetben kötelezettséget az arra jogosult csak 1. pontban meghatározott feltételekkel vállaljon,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: folyamatos
3. hozzájárul az 1. mellékletben foglalt táblázatban meghatározott projektek tekintetében az 1. és 2. pont, valamint az 1. mellékletben meghatározottak szerint történő kötelezettségvállaláshoz,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: folyamatos
4. felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy az IKOP éves fejlesztési keretének soron következő módosítása során tegyen javaslatot az 1. mellékletben meghatározott projektek adatainak az ott rögzítettek szerinti módosítására.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
nemzetgazdasági miniszter
Határidő: 2016. december 31.
1. melléklet az 1460/2016. (VIII. 24.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Projekt becsült összköltsége |
Finanszírozás IKOP forrása |
Finanszírozás hazai forrása nettó (Ft) |
Finanszírozás hazai forrása (általános forgalmi adó) |
Projekt rövid bemutatása |
A projekt megvalósításához elengedhetetlenül szükséges kivitelezési szerződés megkötésének legkorábbi tényleges vagy tervezett dátuma |
2. |
IKOP-4.1.0- |
21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
56 001 853 492 |
34 347 256 574 |
9 852 743 424 |
11 801 853 494 |
2×2 sávos, fizikai elválasztással rendelkező főút kiépítésének folytatása, gyorsútként történő továbbépítése. |
2016. május 5. (tényleges) |
3. |
IKOP-4.1.0- |
47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása |
NIF Zrt. |
38 029 444 330 |
2 562 663 777 |
854 221 259 |
803 519 094 |
Fejleszthető 2×1 sávos országos főút megvalósítása. |
2016. augusztus 25. (tervezett) |
4. |
IKOP-4.1.0- |
R67 gyorsút M7-Balatonlelle–Kaposvár közötti szakasz kiépítése |
NIF Zrt. |
104 786 519 988 |
3 702 911 702 |
8 151 185 869 |
2 787 624 880 |
2×2 sávos gyorsút fejlesztése. |
2016. szeptember 30. (tervezett) |
5. |
IKOP-4.1.0- |
M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása) |
NIF Zrt. |
56 830 478 682 |
4 888 231 798 |
543 136 866 |
1 277 247 663 |
2×2 sávos gyorsforgalmi út fejlesztése. |
2016. augusztus 30. és |
6. |
IKOP-4.1.0- |
48. sz. főút Debrecen–Nyírábrány, országhatár szakasz fejlesztése |
NIF Zrt. |
22 098 000 000 |
2 185 672 018 |
242 852 446 |
571 094 947 |
A 2×1 sávos főút burkolatának 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítése, Debrecen belterület |
2016. szeptember 30. (tervezett) |
7. |
IKOP-4.1.0- |
83. sz. főút fejlesztése |
NIF Zrt. |
111 095 180 033 |
11 016 783 814 |
1 224 087 090 |
2 878 578 997 |
Győr és Pápa között főút kiépítése a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításával, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő fejlesztése. |
2017. szeptember 30. (tervezett) |
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás
