6/2016. (III. 23.) ORFK utasítás
az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szerv vagyonkezelésében lévő üdülésre, pihenésre és rekreációs célokra igénybe vehető szálláshelyek igénybevételének rendjéről
2016.05.24.
1. Általános rendelkezések
1. Ezen utasítás hatálya az általános rendőrségi feladatok ellátására létrehozott szervre (a továbbiakban: Rendőrség) terjed ki.
2. Részletes rendelkezések
2. A Rendőrség vagyonkezelésében lévő üdülésre, pihenésre és rekreációs célokra igénybe vehető szálláshelyek (a továbbiakban: üdülő) igénybevétele – az 1. mellékletben szereplő igénylőlap kitöltésével – biztosított: a) a Rendőrség állományába tartozó személyek és a velük együtt érkező házastárs, élettárs, egyeneságbeli rokon, örökbefogadott, a mostoha- és a nevelt gyermek, örökbefogadó-, mostoha- és a nevelőszülő és a testvér, egyeneságbeli rokon házastársa, házastárs egyeneságbeli rokona és testvére és a testvér házastársa (a továbbiakban: hozzátartozó);
b) a Rendőrség és a Határőrség állományából nyugállományba vonult, illetve szolgálati járandóságban részesülő személyek és a velük együtt érkező hozzátartozók;
c) a fennmaradó szabad kapacitás terhére:
ca) menetlevél ellenében, szolgálati célból térítésmentesen a Rendőrség állományába tartozó személyek,
cb) a Belügyminisztérium irányítása alá tartozó szervek állományába tartozó személyek és hozzátartozóik
részére.
3. Az igénybevételért fizetendő szállásdíjak I–III. kategóriába sorolhatóak. Az egyes kategóriákhoz tartozó szállásdíjak önköltségszámításon alapuló szabályozását az üdülőkkel rendelkező rendőri szervek minden év február 28. napjáig elvégzik, és a tárgyévre meghatározott szállásdíjakat a tárgyév március 5. napjáig a 2. melléklet alkalmazásával – jóváhagyás céljából – a gazdasági országos rendőrfőkapitány-helyettes részére felterjesztik. 4. Az üdülők igénybevételére jogosultak az alábbiak szerint kötelesek szállásdíjat fizetni:
a) az I. kategória szerinti díj fizetésére kötelezettek
aa) a Rendőrség állományába tartozó személyek és a velük együtt érkező hozzátartozói,
ab) a Rendőrség és a Határőrség állományából nyugállományba vonult, illetve szolgálati járandóságban részesülő személyek és a velük együtt érkező hozzátartozók;
b) a II. kategória szerinti díj fizetésére kötelezettek a Belügyminisztérium irányítása alá tartozó szervek tagjai és hozzátartozói – ha külön együttműködési megállapodás másként nem rendelkezik –;
c) a III. kategória szerinti díj fizetésére kötelezettek az I–II. kategóriába tartozó személyekkel együtt érkező, az I–II. kategóriába nem sorolható személyek;
d) gyermek(ek) esetében
da) 3 éves korig a szállás ingyenes,
db) 3–14 éves kor között – pótágyas elhelyezés esetén – az arra megállapított díjak alkalmazandóak.
5. Az üdülők igénybevételére vonatkozó szabályokat a Rendőrség intranetes honlapján kialakított üdülési lehetőségeket tartalmazó részen közzé kell tenni. A közzététel tartalmazza:
a) az üdülő címét, besorolását;
b) a kapcsolattartó nevét, elérhetőségét (telefon, e-mail);
c) a működési időszakot;
d) az igénybe vehető szobák típusát, darabszámát;
e) rövid szöveges leírást az üdülő elhelyezkedéséről, az igénybe vehető szolgáltatásokról (pl. étkezés, sportolási lehetőség) a környék nevezetességeiről;
f) az üdülőt és az egyes szobatípusokat bemutató fényképeket;
g) a rendőri szerv által kiadott, az üdülő igénybevételét szabályozó normatív intézkedést.
6. A szálláshelyekről szóló – 3. melléklet szerinti – tájékoztató elkészítése, aktualizálása az üdülőkkel rendelkező rendőri szervek feladata. A tájékoztatót a gazdasági országos rendőrfőkapitány-helyettes részére kell felterjeszteni, aki gondoskodik a Rendőrség intranetes honlapján történő közzétételről. 3. Záró rendelkezések
7. Ez az utasítás a közzétételét követő napon lép hatályba.
8–10.1
11.2
12.3
1. melléklet a 6/2016. (III. 23.) ORFK utasításhoz
ÜDÜLÉSI KÉRELEM
1. Az igénylő adatai
Név |
|
Szolgálati hely |
|
Az igénylő szolgálati nyugdíjas/járadékos-e |
|
Lakcím |
|
Telefonszám (mobil) |
|
BM szám |
|
E-mail |
|
2. Az üdülő adatai, az igényelt szálláshely típusa
Név |
|
Cím |
|
db …… ágyas szoba, db …… ágyas szoba, |
|
db …… ágyas faház, db …… ágyas faház, db apartman |
3. A nyaralás időtartama
Első nap |
év hónap nap |
Utolsó nap |
év hónap nap |
Éjszakák száma |
|
4. Az igénylőn kívül kik vesznek részt az üdülésben?
Név |
Születési dátum |
Az igénylővel való hozzátartozási kapcsolat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. Az üdülésben részt vevők létszáma összesen: (beleértve az igénylőt is)
Megjegyzés: (pl. étkezési lehetőség igénybevétele, szolgálati célú igénybevétel)
Kelt,
…………………………………………………
az igénylő aláírása
2. melléklet a 6/2016. (III. 23.) ORFK utasításhoz
SZÁLLÁSDÍJAK
A rendőri szerv megnevezése: ……………………………………………………………
Az üdülő megnevezése, címe: ……………………………………………………………
……………………………………………………………
Az üdülő osztályba sorolása: ……………………………………………………………
Az üdülő igénybevételének díja a jogosultak kategóriái szerint:
(fő/éjszaka)
………… ágyas szoba
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
………… ágyas szoba
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
………… ágyas szoba
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
Apartman
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
………… ágyas faház
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
………… ágyas faház
I. kategória: …………………… Ft
II. kategória: …………………… Ft
III. kategória: …………………… Ft |
3. melléklet a 6/2016. (III. 23.) ORFK utasításhoz
………………………………………………………………
(az üdülő megnevezése)
Az üdülő címe:
Az üdülő besorolása:
Működési időszak:
Az üdülő és környéke szöveges bemutatása:
Étkezési lehetőség: (büfé, étterem nyitva tartása, reggeli, ebéd, vacsora igénybevétele)
Parkolási lehetőség:
Az üdülő távolsága a vasútállomástól és a távolsági buszmegállótól:
Az igénybe vehető szálláshelyek típusa, darabszáma:
Típus |
Férőhely |
Darab |
szoba |
|
|
szoba |
|
|
szoba |
|
|
szoba |
|
|
apartman |
|
|
faház |
|
|
|
|
|
|
|
|
A kapcsolattartó neve, elérhetősége: …………………………………………………………
Telefon: ………………………………
E-mail: …………………………………
Fényképek: