11/2017. (X. 20.) FM utasítás
11/2017. (X. 20.) FM utasítás
a földművelésügyi miniszter irányítása és felügyelete alá tartozó költségvetési szervek, a tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságok, továbbá az azok többségi részesedésével működő gazdasági társaságok által lefolytatott beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésének egyes kérdéseiről1
A Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendeletben meghatározott feladat- és hatáskörömben eljárva – figyelemmel a jogalkotásról szóló 2010. évi CXXX. törvény 23. § (4) bekezdés c) pontjára – a beszerzési és közbeszerzési eljárások előkészítésének egyes kérdéseiről az alábbi utasítást adom ki:
1. § (1) A földművelésügyi miniszter irányítása és felügyelete alá tartozó költségvetési szervek, a tulajdonosi joggyakorlása alá tartozó gazdasági társaságok, továbbá az azok többségi részesedésével működő gazdasági társaságok (a továbbiakban együtt: ajánlatkérő intézmény) beszerzéseiket és közbeszerzéseiket ajánlatkérő intézményenként önállóan, a vonatkozó jogszabályok betartásával bonyolítják, az éves közbeszerzési tervüket és éves statisztikai összegezésüket ajánlatkérő intézményenként önállóan készítik el. Az éves közbeszerzési tervet az ajánlatkérő intézmény vezetője hagyja jóvá. Az éves közbeszerzési terv készítéséhez szükséges adatszolgáltatás tartalmát az ajánlatkérő intézmény vezetője határozza meg.
(2) Az ajánlatkérő intézmény a központosított közbeszerzés körébe tartozó beszerzéseit saját hatáskörben intézi.
(3) Az utasításban foglaltakat az ajánlatkérő intézmények által kiírni tervezett, a központosított közbeszerzés körén kívül eső közbeszerzések előkészítése során kell alkalmazni.
(4) Az utasításban foglaltakat nem kell alkalmazni a közbeszerzésekről szóló 2015. évi CXLIII. törvény (a továbbiakban: Kbt.) 9. § (8) bekezdés k) pontja esetén.
2. § Az utasítás rendelkezéseit megfelelően alkalmazni kell az ajánlatkérő intézmény által megkötni tervezett, a Kbt. 19. § (3) bekezdése szerint számítva nettó 15 millió forintot meghaladó értékű szerződésekre is, amelyek megkötésére nem közbeszerzési eljárás keretében kerül sor.
3. § (1) Az utasítás rendelkezéseit a Kbt. szerződésmódosításra vonatkozó 141. §-ában foglaltaknak megfelelően alkalmazni kell
a) a közbeszerzési eljárás eredményeképpen megkötött szerződés módosítására, amennyiben a szerződésben foglalt ellenérték a módosítás eredményeként az eredeti értéket több mint öt százalékkal meghaladná, valamint
b) a 2. § szerinti szerződés módosítására, kizárólag azokban az esetekben, amikor a szerződés módosítása érinti a szerződés ellenértékét.
(2) A szerződés módosítására vonatkozó 1. melléklet III. és VI. pontja szerinti adatlaphoz az ajánlatkérő intézménynek mellékelnie kell a módosítandó eredeti szerződést.
4. § Az ajánlatkérő intézmény legkésőbb
a) a közbeszerzési vagy koncessziós beszerzési eljárást megindító vagy meghirdető hirdetmény feladásának időpontját, a hirdetmény nélkül induló eljárás esetében pedig az eljárást megindító felhívás vagy a tárgyalási meghívó megküldésének, ennek hiányában a tárgyalás megkezdésének időpontját,
b) a 2. § szerinti szerződés megkötését, illetve
c) a 3. § szerinti szerződés módosítását
megelőző harminc nappal az ezen utasításban foglaltak szerint köteles a Földművelésügyi Minisztérium (a továbbiakban: minisztérium) közigazgatási államtitkárának az 1. melléklet szerinti megfelelő adatlap kitöltésével az előzetes egyetértését kezdeményezni.
5. § (1) Az ajánlatkérő intézménynek az 1. melléklet, valamint a 2. melléklet szerinti adatlapot úgy kell megszerkesztenie, hogy minden lapon szerepeljen az ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult képviselőjének aláírása, valamint minden lap oldalszámmal legyen ellátva. Az adatlap utolsó oldalán a közigazgatási államtitkár aláírásának a többi aláírással azonos lapra kell kerülnie.
(2) Az ajánlatkérő intézménynek gondoskodnia kell arról, hogy az 1. melléklet, valamint a 2. melléklet szerinti adatlapon az aláírásra jogosult szakmai felügyeletet gyakorló minisztériumi főosztály (a továbbiakban: szakfőosztály) nevesítve legyen, valamint az aláírásra jogosult személy neve nyomtatott betűkkel is feltüntetésre kerüljön.
6. § Az ajánlatkérő intézménynek az 1. melléklet szerinti adatlapot elektronikus úton, szerkeszthető formában meg kell küldenie egyetértés beszerzése érdekében a minisztériummal szerződéses viszonyban lévő felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadónak.
7. § (1) Az ajánlatkérő intézmény a felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadóval egyeztetett, az egyetértő aláírásával és bélyegzőjével, valamint az ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult képviselőjének aláírásával ellátott adatlapot elektronikus úton megküldi a szakfőosztály részére. A szakfőosztály vezetője egyetértése esetén aláírja az adatlapot, és legfeljebb 3 munkanapon belül elektronikus úton továbbítja az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály részére, a kozbe sz.adatlap @ fm.go v.h u e-mail-címre, amelyről másolatban értesíti az ajánlatkérő intézményt is.
(2) Amennyiben az adott beszerzés
a) a központosított közbeszerzési rendszerről, valamint a központi beszerző szervezet feladat- és hatásköréről szóló 168/2004. (V. 25.) Korm. rendelet,
b) a büntetés-végrehajtási szervezet részéről a központi államigazgatási szervek és a rendvédelmi szervek irányában fennálló egyes ellátási kötelezettségekről, a termékek és szolgáltatások átadás-átvételének és azok ellentételezésének rendjéről szóló 44/2011. (III. 23.) Korm. rendelet vagy
c) a Nemzeti Kommunikációs Hivatalról és a kormányzati kommunikációs beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről szóló 247/2014. (X. 1.) Korm. rendelet
hatálya alá tartozik, az ajánlatkérő intézménynek az adatlap szakfőosztályra történő megküldésekor mellékelnie kell a beszerzés saját hatáskörben történő megvalósításához szükséges előzetes hozzájárulását.
(3) Építési beruházás esetén csatolni kell
a) közbeszerzés esetén a műszaki leírást,
b) közbeszerzési értékhatár alatti beruházás esetén a beruházás szükségességét alátámasztó dokumentumokat.
8. § (1) Informatikai tárgyú beszerzés esetén a szakfőosztály az 1. melléklet IV., V. vagy VI. pontja szerinti adatlapot a 8. § (2) bekezdésében felsorolt mellékletekkel együtt elektronikus úton megküldi a Projektirányítási és Informatikai Főosztály részére, amelynek vezetője – egyetértése esetén – aláírja azt és legfeljebb 3 munkanapon belül elektronikus úton továbbítja az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály részére a kozb esz.adatlap@fm.gov.hu e-mail-címre, amelyről másolatban értesíti az ajánlatkérő intézményt is.
(2) Informatikai tárgyú beszerzés esetén az 1. melléklet IV., V. vagy VI. pontja szerinti adatlaphoz csatolni kell a tervezett beszerzés részletes bemutatását, a műszaki leírását és a szerződés tervezetét.
(3) Az ajánlatkérő intézmény minden nettó 1 millió forint értékhatárt meghaladó, de a nettó 15 millió forintot el nem érő összértékű informatikai tárgyú beszerzés, dologi kiadás esetén előzetes egyetértés kezdeményezése céljából a 3. mellékletben szereplő adatlapot az ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult képviselőjének aláírásával ellátva elektronikus úton megküldi a Projektirányítási és Informatikai Főosztály részére az itbeszerzes @@fm.gov.hu e-mail-címre.
9. § (1) Az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály előkészíti a kezdeményezéssel kapcsolatos közigazgatási államtitkári döntést. A közigazgatási államtitkári döntésre irányuló ügyiratot felülvizsgálat előtt be kell mutatni a Költségvetési Főosztály, a gazdasági ügyekért felelős helyettes államtitkár, a jogi és igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár és a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet mint ajánlatkérő intézmény esetében az állami földekért felelős államtitkár részére is.
(2) Az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály negyedévente a tárgynegyedévet követő hónap 15-ig kimutatást készít és küld meg a tárgyévben az adott időpontig indított közbeszerzési eljárások adatlapjainak állapotáról a Közigazgatási Államtitkárság, a Gazdasági Ügyekért Felelős Helyettes Államtitkárság és a Költségvetési Főosztály részére.
10. § A közigazgatási államtitkár előzetes egyetértése tárgyában hozott döntéséről az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály annak kézhezvételét követően haladéktalanul, elektronikus úton tájékoztatja az ajánlatkérő intézményt, valamint az adatlap aláírására jogosult szakfőosztályt. Az ajánlatkérő intézmény a közigazgatási államtitkár támogató állásfoglalása esetén a közbeszerzések központi ellenőrzéséről és engedélyezéséről szóló 320/2015. (X. 30.) Korm. rendeletben [a továbbiakban: 320/2015. (X. 30.) Korm. rendelet] előírtak szerint jár el, ha a tervezett közbeszerzési eljárás vagy a szerződés a 320/2015. (X. 30.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik.
11. § (1) Az ajánlatkérő intézmény kérésére a közigazgatási államtitkár különösen indokolt esetben mentesítést adhat a közbeszerzési eljárás keretében megkötendő, illetve a nem közbeszerzési eljárás keretében megkötendő, a nettó 15 millió forintot meghaladó értékű szerződésekre, valamint az utasítás hatálya alá tartozó szerződésmódosításra vonatkozó előzetes egyetértés beszerzése alól, ha az előzetes egyetértés beszerzése a közbeszerzési eljárás határidőben történő eredményes lefolytatását, a projekt megvalósítását, illetve a szerződés tervezett megkötését veszélyeztetné.
(2) A 2. melléklet szerinti mentesítési kérelmet az ajánlatkérő intézménynek a szakfőosztály részére kell – elektronikus úton megküldve – benyújtania. A kérelemben meg kell jelölni a sürgősség indokát, amely nem eredhet az ajánlatkérő intézmény mulasztásából.
(3) Amennyiben a szakfőosztály vezetője támogatja a mentesítés megadását, úgy a 2. melléklet I. pontja szerinti kérelmet aláírásával ellátja, és legfeljebb 3 munkanapon belül elektronikus úton továbbítja azt az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály részére, a kozb esz.adatlap @ fm.go v.h u e-mail-címre, amelyről másolatban értesíti az ajánlatkérő intézményt is.
(4) Informatikai tárgyú beszerzés esetében a 2. melléklet II. pontja szerinti kérelmet a szakfőosztály és a Projektirányítási és Informatikai Főosztály részére is meg kell küldeni, amelynek vezetője – egyetértése esetén – aláírja azt és legfeljebb 3 munkanapon belül elektronikus úton továbbítja az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály részére a kozbesz.adatlap@fm.gov.hu e-mail-címre.
(5) Amennyiben a (4) bekezdés szerinti kérelem nem teljes körű, a Projektirányítási és Informatikai Főosztály haladéktalanul értesíti a hiánypótlás szükségességéről az ajánlatkérő intézményt. A (4) bekezdés szerinti határidőbe a hiánypótlás beérkezéséig eltelt idő nem számít bele.
(6) Az Intézményfelügyeleti és Perképviseleti Főosztály a (3) és (4) bekezdés szerinti kérelmet tartalmazó ügyiratot azonnali aláírást igénylő formában megküldi a közigazgatási államtitkár részére úgy, hogy azt felülvizsgálat előtt bemutatja a jogi és igazgatási ügyekért felelős helyettes államtitkár, továbbá a Nemzeti Földalapkezelő Szervezet mint ajánlatkérő intézmény esetében az állami földekért felelős államtitkár részére is.
12. § A minősített adatot, illetve alapvető biztonsági, nemzetbiztonsági érdeket érintő vagy különleges biztonsági intézkedést igénylő beszerzés esetében a titokvédelmi szabályok érvényesülését biztosítani kell.
13. § (1) A közigazgatási államtitkár támogató állásfoglalása vagy mentesítése hiányában az ajánlatkérő intézmény a 320/2015. (X. 30.) Korm. rendeletben előírt engedélyezési eljárást nem indíthatja meg, valamint az ajánlati felhívást, a részvételi felhívást az ajánlattételi felhívást vagy tárgyalási meghívót nem teheti közzé, illetve nem küldheti meg, a 2. § szerinti szerződést nem kötheti meg, illetve a 3. § szerinti szerződést nem módosíthatja. Az ajánlatkérő intézmény a Miniszterelnökség részére megküldésre kerülő előterjesztésben és annak mellékleteiben nem térhet el a közigazgatási államtitkár által jóváhagyott adatlapon szereplő adatoktól.
(2) Az utasításban foglaltak be nem tartása esetén a közigazgatási államtitkár kezdeményezheti az ajánlatkérő intézmény vezetőjének felelősségre vonását.
14. § A közigazgatási államtitkár egyetértő állásfoglalása vagy mentesítése az ajánlatkérő intézménynek a közbeszerzési eljárás jogszabályoknak megfelelő lefolytatásáért való felelősségét nem érinti. Az ajánlatkérő intézmény a közigazgatási államtitkár támogató állásfoglalása esetén is dönthet a beszerzés, illetve a szerződéskötés elhalasztásáról vagy elmaradásáról.
15. § Ez az utasítás a közzétételét követő napon lép hatályba.
16. §2
1. melléklet a 11/2017. (X. 20.) FM utasításhoz
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Tervezett közbeszerzés tárgya: |
|
2.2. Tervezett közbeszerzés becsült értéke (adott esetben részenként) (nettó összeg): |
|
2.3. Közbeszerzési eljárás típusa: |
|
2.4. A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés időtartama, határideje: |
|
2.5. Teljesítés helye: |
|
2.6. Az ajánlatok elbírálásról készített összegezés megküldésének (tervezett) időpontja: |
|
2.7. A közbeszerzési eljárás alapján megkötendő szerződés teljesítéséhez szükséges forrás (a forrás eredetének megjelölésével, a megfelelő aláhúzásával): |
2.7.1. eredeti költségvetésben megtervezett támogatás, |
2.8. Az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági, valamint |
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: |
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): |
2.9. Kizáró okok és igazolási mód: |
|
2.10. Az ajánlatok értékelési szempontjai (az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén részszempontok is): |
|
2.11. Kiírás indokolása (előzmények, amennyiben korábbi években is történt hasonló), a Kormány irányítása alá tartozó fejezetek költségvetési szerveinek eszközbeszerzéseiről szóló 1982/2013. (XII. 29.) Korm. határozatban foglaltakkal való érintettség, a kiírás elmaradásának következményei: |
|
2.12. Szerződés tárgyához kapcsolódó részletes információk: |
|
3. Nyilatkozat: |
|
4. Nyilatkozat: |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
………………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
közigazgatási államtitkár
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Hivatalos név: |
|
2.2. Székhely: |
|
2.3. Postacím: |
|
2.4. Szervezeti-működési forma: |
|
2.5. Cégjegyzékszám: |
|
2.6. Bírósági és nyilvántartási szám: |
|
2.7. Adószám: |
|
2.8. Statisztikai számjel: |
|
2.9. Kapcsolattartó személy neve: |
|
2.10. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége: |
|
2.11. Milyen formában, milyen szempontok alapján került kiválasztásra a szerződő fél: |
|
3.1. Szerződés tárgya: |
|
3.2. Szerződés időtartama, határideje: |
|
3.3. Teljesítés helye: |
|
3.4. Szerződéskötés várható időpontja: |
|
3.5. Szerződés értéke (nettó és bruttó összeg): |
|
3.6. Költségvetési törvényben megjelölt forrás |
3.6.1. eredeti költségvetésben megtervezett támogatás, |
3.7. A szerződés pénzügyi adatai (részletes költségvetési terv): |
|
3.8. A szerződésben foglalt feladat meghatározása, a szerződés tárgyának részletes ismertetése, különös tekintettel a műszaki paraméterekre (max. 1000 karakter): |
|
3.9. A szerződés szükségességének indokolása (előzmények, amennyiben korábbi években is történt hasonló), a Kormány irányítása alá tartozó fejezetek költségvetési szerveinek eszközbeszerzéseiről szóló 1982/2013. (XII. 29.) Korm. határozatban foglaltakkal való érintettség, elmaradásának következményei (max. 1000 karakter): |
|
3.10. Szerződés tárgyához kapcsolódó részletes információk: |
|
4. Nyilatkozat* |
|
5. Nyilatkozat: |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
………………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
közigazgatási államtitkár
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Hivatalos név: |
|
2.2. Székhely: |
|
2.3. Postacím: |
|
2.4. Szervezeti-működési forma: |
|
2.5. Cégjegyzékszám: |
|
2.6. Bírósági és nyilvántartási szám: |
|
2.7. Adószám: |
|
2.8. Statisztikai számjel: |
|
2.9. Kapcsolattartó személy neve: |
|
2.10. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége: |
|
3.1. Szerződés tárgya: |
|
3.2. Szerződés létrejöttének dátuma, időtartama, határideje: |
|
3.3. Teljesítés helye: |
|
3.4. A módosított szerződés értéke (nettó és bruttó összeg): |
|
3.5. Szerződésmódosítás várható időpontja: |
|
3.6. Szerződésmódosítás indoka: |
|
3.7. A szerződésmódosítás elmaradásának következményei (max. 1000 karakter): |
|
4. Nyilatkozat* |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
…………………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
közigazgatási államtitkár
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Tervezett közbeszerzés tárgya: |
|
2.2. Tervezett közbeszerzés becsült értéke (adott esetben részenként) (nettó összeg): |
|
2.3. Közbeszerzési eljárás típusa: |
|
2.4. A közbeszerzési eljárás eredményeként megkötendő szerződés időtartama, határideje: |
|
2.5. Teljesítés helye: |
|
2.6. Az ajánlatok elbírálásról készített összegezés megküldésének (tervezett) időpontja: |
|
2.7. A közbeszerzési eljárás alapján megkötendő szerződés teljesítéséhez szükséges forrás (a forrás eredetének megjelölésével, a megfelelő aláhúzásával): |
2.7.1. eredeti költségvetésben megtervezett támogatás, |
2.8. Az ajánlattevő pénzügyi és gazdasági, valamint |
|
Az alkalmasság megítéléséhez szükséges adatok és a megkövetelt igazolási mód: |
Az alkalmasság minimumkövetelménye(i): |
2.9. Kizáró okok és igazolási mód: |
|
2.10. Az ajánlatok értékelési szempontjai (az összességében legelőnyösebb ajánlat kiválasztása esetén részszempontok is): |
|
2.11. Kiírás indokolása (előzmények, amennyiben korábbi években is történt hasonló), a Kormány irányítása alá tartozó fejezetek költségvetési szerveinek eszközbeszerzéseiről szóló 1982/2013. (XII. 29.) Korm. határozatban foglaltakkal való érintettség, a kiírás elmaradásának következményei: |
|
2.12. Szerződés tárgyához kapcsolódó részletes információk: |
|
3. Nyilatkozat: |
|
4. Nyilatkozat: |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
……………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
Projektirányítási és Informatikai Főosztály
vezetője
közigazgatási államtitkár
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Hivatalos név: |
|
2.2. Székhely: |
|
2.3. Postacím: |
|
2.4. Szervezeti-működési forma: |
|
2.5. Cégjegyzékszám: |
|
2.6. Bírósági és nyilvántartási szám: |
|
2.7. Adószám: |
|
2.8. Statisztikai számjel: |
|
2.9. Kapcsolattartó személy neve: |
|
2.10. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége: |
|
2.11. Milyen formában, milyen szempontok alapján került kiválasztásra a szerződő fél: |
|
3.1. Szerződés tárgya: |
|
3.2. Szerződés időtartama, határideje: |
|
3.3. Teljesítés helye: |
|
3.4. Szerződéskötés várható időpontja: |
|
3.5. Szerződés értéke (nettó és bruttó összeg): |
|
3.6. Költségvetési törvényben megjelölt forrás (jelölje a megfelelő aláhúzásával): |
3.6.1. eredeti költségvetésben megtervezett támogatás, |
3.7. A szerződés pénzügyi adatai (részletes költségvetési terv): |
|
3.8. A szerződésben foglalt feladat meghatározása, a szerződés tárgyának részletes ismertetése, különös tekintettel a műszaki paraméterekre (max. 1000 karakter): |
|
3.9. A szerződés szükségességének indokolása (előzmények, amennyiben korábbi években is történt hasonló), a Kormány irányítása alá tartozó fejezetek költségvetési szerveinek eszközbeszerzéseiről szóló 1982/2013. (XII. 29.) Korm. határozatban foglaltakkal való érintettség, elmaradásának következményei (max. 1000 karakter): |
|
3.10. Szerződés tárgyához kapcsolódó részletes információk: |
|
4. Nyilatkozat* |
|
5. Nyilatkozat: |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
………………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
Projektirányítási és Informatikai Főosztály
vezetője
közigazgatási államtitkár
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Hivatalos név: |
|
2.2. Székhely: |
|
2.3. Postacím: |
|
2.4. Szervezeti-működési forma: |
|
2.5. Cégjegyzékszám: |
|
2.6. Bírósági és nyilvántartási szám: |
|
2.7. Adószám: |
|
2.8. Statisztikai számjel: |
|
2.9. Kapcsolattartó személy neve: |
|
2.10. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége: |
|
3.1. Szerződés tárgya: |
|
3.2. Szerződés létrejöttének dátuma, időtartama, határideje: |
|
3.3. Teljesítés helye: |
|
3.4. A módosított szerződés értéke |
|
3.5. Szerződésmódosítás várható időpontja: |
|
3.6. Szerződésmódosítás indoka: |
|
3.7. A szerződésmódosítás elmaradásának következményei (max. 1000 karakter): |
|
4. Nyilatkozat* |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
felelős akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó
aláírásra jogosult képviselője
…………………… Főosztály aláírásra jogosult képviselője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
Projektirányítási és Informatikai Főosztály
vezetője
közigazgatási államtitkár
2. melléklet a 11/2017. (X. 20.) FM utasításhoz
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
Főosztály vezetője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
közigazgatási államtitkár
informatikai tárgyú beszerzések/közbeszerzések esetében
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
Főosztály vezetője
(nevének nyomtatott betűkkel történő feltüntetésével együtt)
Projektirányítási és Informatikai Főosztály
vezetője
közigazgatási államtitkár
3. melléklet a 11/2017. (X. 20.) FM utasításhoz
de a 15 millió forintot el nem érő összértékű informatikai tárgyú beszerzésre, dologi kiadásra vonatkozóan
1.1. Hivatalos név: |
|
1.2. Székhely: |
|
1.3. Postacím: |
|
1.4. Kapcsolattartó személy neve: |
|
1.5. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.1. Hivatalos név: |
|
2.2. Székhely: |
|
2.3. Postacím: |
|
2.4. Szervezeti-működési forma: |
|
2.5. Cégjegyzékszám: |
|
2.6. Kapcsolattartó személy neve: |
|
2.7. Kapcsolattartó személy címe, elérhetősége (telefonszám, e-mail-cím): |
|
2.8. Milyen formában, milyen szempontok alapján került kiválasztásra a szerződő fél: |
|
3.1. Beszerzés tárgya: |
|
3.2. Beszerzés alapján megkötendő szerződés időtartama, hatálya, határideje: |
|
3.3. Teljesítés helye: |
|
3.4. Szerződéskötés várható időpontja: |
|
3.5. A beszerzés értéke (nettó és bruttó összeg): |
|
3.6. A beszerzés forrása (pályázat esetén azonosítója is): |
|
3.7. A szerződés pénzügyi adatai (részletes költségvetési terv): |
|
3.8. A szerződésben foglalt feladat meghatározása, a beszerzés tárgyának részletes ismertetése, különös tekintettel a műszaki paraméterekre (max. 1000 karakter): |
|
3.9. A beszerzés szükségességének indokolása, elmaradásának következményei (max. 1000 karakter): |
ajánlatkérő intézmény aláírásra jogosult
képviselője
Projektirányítási és Informatikai Főosztály
vezetője
Az utasítást az 5/2018. (XI. 20.) AM utasítás 1. § b) pontja hatályon kívül helyezte 2018. november 21. napjával.
A 16. § a 2010: CXXX. törvény 12. (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás