• Tartalom

1145/2017. (III. 20.) Korm. határozat

1145/2017. (III. 20.) Korm. határozat

az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról1

2017.03.21.

1. Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat] 1. pontja a következő g) alponttal egészül ki:

(A Kormány)

g) egyetért azzal, hogy
ga) az európai uniós forrásból megvalósítandó kötöttpályás projektekről, a rendelkezésre álló forrásokról és az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési kerete módosításának előkészítéséről szóló 1691/2016. (XI. 29.) Korm. határozat 1.7. pont b) alpontjában és 2. mellékletében meghatározott projektek esetében előkészítési tevékenységekre vállalható kötelezettség,
gb) a ga) alpont szerinti projektek megvalósításához elsődlegesen szükséges munkálatokat elvégző kivitelező kiválasztására irányuló feltételes közbeszerzési eljárásokban beérkezett ajánlatok alapján, az irányító hatóság az e határozatban meghatározott indikatív támogatási keret erejéig vállalhat kötelezettséget, és a támogatási szerződést módosíthatja akként, hogy az a projekt teljes megvalósítására vonatkozzon azzal, hogy e módosítás nem minősül költségnövekmény miatti szerződésmódosításnak.”

3. A „»Kreatív város – fenntartható vidék« – a Nyugat-Pannon régióban új regionális fejlesztési koncepció megvalósításáról” című nemzeti programmal összefüggő feladatokról és azok finanszírozásáról szóló 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat] 2. pont d) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:

(A Kormány

a KRAFT Program második fázisát képező, a 2. mellékletben meghatározott fejlesztéseknek a 2. mellékletben foglalt táblázat E oszlopában meghatározott összegű uniós társfinanszírozás és F oszlopában meghatározott központi költségvetési támogatás G oszlopában meghatározott ütemezés szerinti rendelkezésre bocsátása mellett történő megvalósítása érdekében)

d) felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy a nemzetgazdasági miniszter bevonásával gondoskodjon a 2. mellékletben foglalt táblázat 11. sorában meghatározott fejlesztés forrásának biztosításáról a központi költségvetésről szóló törvény Nemzeti Fejlesztési Minisztérium fejezetében,
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
nemzetgazdasági miniszter
Határidő: Magyarország 2018. évi központi költségvetéséről szóló törvény tervezésével kezdődően az adott év központi költségvetésének tervezése során”

5.1. C:5 mezőjében a „NIF Zrt.” szövegrész helyébe a „Magyar Közút Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: MK NZrt.)” szöveg,

5.2. D:5 mezőjében a „2,1” szövegrész helyébe a „2,10” szöveg,

5.3. D:10 mezőjében a „67,5” szövegrész helyébe a „67,50” szöveg,

5.4. D:14 mezőjében a „48,7” szövegrész helyébe a „48,70” szöveg,

5.5. D:16 mezőjében az „5,0” szövegrész helyébe az „5,00” szöveg,

5.6. D:17 mezőjében a „147,6” szövegrész helyébe a „136,04” szöveg,

5.7. D:25 mezőjében a „6,2” szövegrész helyébe a „6,20” szöveg,

5.8. B:28 mezőjében a „szakaszolni tervezett” szövegrész helyébe a „szakaszolt” szöveg,

5.9. D:29 mezőjében az „51,2” szövegrész helyébe az „51,20” szöveg,

5.10. E:32 mezőjében a „905” szövegrész helyébe a „935” szöveg,

5.11. D:33 mezőjében a „0,5” szövegrész helyébe a „0,50” szöveg,

5.12. D:34 mezőjében a „3,6” szövegrész helyébe a „3,60” szöveg,

5.13. D:36 mezőjében a „2,8” szövegrész helyébe a „2,80” szöveg,

5.14. D:37 mezőjében a „15,0” szövegrész helyébe a „14,00” szöveg,

5.15. D:39 mezőjében a „6,7” szövegrész helyébe a „6,70” szöveg,

5.16. D:40 mezőjében az „1,07” szövegrész helyébe az „1,40” szöveg,

5.17. D:42 mezőjében az „1,5” szövegrész helyébe az „1,80” szöveg,

5.18. D:45 mezőjében a „3,0” szövegrész helyébe a „3,00” szöveg,

5.19. E:45 mezőjében az „állapot” szövegrész helyébe az „állapotának” szöveg, a „tervek” szövegrész helyébe a „terveinek” szöveg,

5.20. D:47 mezőjében a „72,41” szövegrész helyébe a „70,30” szöveg,

5.21. D:48 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „10,00” szöveg,

5.22. B:49 mezőjében a „Püspökladány–Ebes–Apafa” szövegrész helyébe a „Püspökladány–Debrecen” szöveg, a „Szajol–Debrecen–Apafa” szövegrész helyébe a „Szajol–Debrecen” szöveg,

5.23. D:49 mezőjében a „127,5” szövegrész helyébe a „121,00” szöveg,

5.24. D:50 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „10,00” szöveg,

5.25. E:50 mezőjében a „18 vontatási alállomás” szövegrész helyébe a „Vontatási alállomások” szöveg,

5.26. B:51 mezőjében a „300–600 férőhelyes” szövegrész helyébe a „nagykapacitású” szöveg,

5.27. D:51 mezőjében a „82,2” szövegrész helyébe a „60,55” szöveg,

5.28. E:51 mezőjében a „30 db 300–600 ülőhelyes” szövegrész helyébe a „Nagykapacitású” szöveg, a „motorvonat” szövegrész helyébe a „motorvonatok” szöveg,

5.29. D:52 mezőjében a „18,5” szövegrész helyébe a „21,70” szöveg,

5.30. B:54 mezőjében a „II.” szövegrész helyébe a „II/B.” szöveg,

5.31. D:57 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,70” szöveg,

5.32. D:60 mezőjében a „94%” szövegrész helyébe a „94,16%” szöveg,

5.33. D:61 mezőjében a „95,14%” szövegrész helyébe a „94,99%” szöveg,

5.34. D:62 mezőjében a „0,5” szövegrész helyébe a „0,50” szöveg,

5.35. D:63 mezőjében az „1,5” szövegrész helyébe a „2,50” szöveg,

5.36. D:64 mezőjében a „23,8” szövegrész helyébe a „23,80” szöveg,

5.37. D:65 mezőjében a „20,6” szövegrész helyébe a „20,60” szöveg,

5.38. D:67 mezőjében a „3,4” szövegrész helyébe a „3,40” szöveg,

5.39. D:68 mezőjében a „20,3” szövegrész helyébe a „20,32” szöveg,

5.40. D:69 mezőjében a „1,65” szövegrész helyébe a „1,49” szöveg,

5.41. D:70 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,86” szöveg,

5.42. D:71 mezőjében a „137,5” szövegrész helyébe a „137,50” szöveg,

5.43. C:72 mezőjében a „Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet” szövegrész helyébe a „BKK Zrt.” szöveg,

5.44. D:72 mezőjében a „10,2” szövegrész helyébe a „10,20” szöveg,

5.45. C:73 mezőjében a „Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet” szövegrész helyébe a „BKK Zrt.” szöveg,

5.46. D:73 mezőjében az „5,1” szövegrész helyébe az „5,10” szöveg,

5.47. D:74 mezőjében a „8,5” szövegrész helyébe a „8,50” szöveg,

5.48. D:75 mezőjében a „3,0” szövegrész helyébe a „3,00” szöveg,

5.49. C:78 mezőjében a „Tömegközlekedési” szövegrész helyébe a „Közlekedési” szöveg,

5.50. D:79 mezőjében a „25,4” szövegrész helyébe a „25,43” szöveg,

5.51. D:80 mezőjében a „13,25” szövegrész helyébe a „32,50” szöveg,

5.52. D:81 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „16,00” szöveg,

5.53. E:81 mezőjében a „jármű” szövegrész helyébe a „hibrid jármű” szöveg,

5.54. D:85 mezőjében a „21,0” szövegrész helyébe a „22,05” szöveg,

5.55. D:86 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe „10,00” szöveg,

5.56. D:88 mezőjében a „21,1” szövegrész helyébe a „23,10” szöveg,

5.57. D:89 mezőjében a „15,5” szövegrész helyébe a „15,50” szöveg,

5.58. D:90 mezőjében a „2,4” szövegrész helyébe a „2,40” szöveg,

5.59. D:91 mezőjében a „15,0” szövegrész helyébe a „10,30” szöveg,

5.60. D:92 mezőjében a „2,5” szövegrész helyébe az „1,50” szöveg,

5.61. D:93 mezőjében a „25,0” szövegrész helyébe a „27,00” szöveg,

5.62. B:95 mezőjében az „és töltőállomás létesítése” szövegrész helyébe a „töltőállomás létesítése és autóbusz-telephely kialakítása” szöveg,

5.63. D:95 mezőjében az „5,0” szövegrész helyébe a „7,00” szöveg,

5.64. E:95 mezőjében a „kivitelezése.” szövegrész helyébe a „kivitelezése és autóbusz-telephely kialakítása.” szöveg,

5.65. D:96 mezőjében a „10,5” szövegrész helyébe a „10,50” szöveg,

5.66. D:97 mezőjében a „6,0” szövegrész helyébe a „6,00” szöveg,

5.67. D:98 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,70” szöveg,

5.68. D:100 mezőjében a „7,5” szövegrész helyébe a „7,50” szöveg,

5.69. D:101 mezőjében a „6,5” szövegrész helyébe a „6,50” szöveg,

5.70. D:102 mezőjében a „11,5” szövegrész helyébe a „11,50” szöveg,

5.71. D:104 mezőjében a „79,2” szövegrész helyébe a „68,18” szöveg,

5.72. D:105 mezőjében a „15,66” szövegrész helyébe a „13,47” szöveg,

5.73. D:106 mezőjében a „31,5” szövegrész helyébe a „34,35” szöveg,

5.74. D:107 mezőjében a „26,2” szövegrész helyébe a „22,50” szöveg,

5.75. D:108 mezőjében a „40,5” szövegrész helyébe a „35,61” szöveg

lép.

6. A Balaton kiemelt turisztikai fejlesztési térség meghatározásáról és a térségben megvalósítandó egyes fejlesztések megvalósításához szükséges források biztosításáról szóló 1861/2016. (XII. 27.) Korm. határozat 1. mellékletben foglalt táblázat

a) C:32 mezőjében a „72,4” szövegrész helyébe a „70,30” szöveg,

b) C:33 mezőjében a „15” szövegrész helyébe „10,30” szöveg,

c) C:36 mezőjében a „25” szövegrész helyébe a „27” szöveg

lép.

7. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

1. melléklet az 1145/2017. (III. 20.) Korm. határozathoz


    1.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 16a. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

16a.

IKOP-1.1.0-15

M30 autópálya Miskolc–Tornyosnémeti közötti szakasz megvalósításának előkészítése

NIF Zrt.

11,56 (90% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2×2 sávos autópálya előkészítése.


    2.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:33 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás
azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(33.)

(IKOP-2.1.0-15)

(GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem előkészítés)

Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (a továbbiakban: CEF) és Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program forrásaiból finanszírozásra kerülő rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítésére irányuló projekt előkészítése.



    3.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:49 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás
azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(49.)

(IKOP-2.1.0-15)

(Püspökladány–Ebes–Apafa vasútvonal korszerűsítése,
Debrecen állomás részleges átépítése és Szajol–Debrecen–Apafa vasútvonalon ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése)

Pályarekonstrukció Püspökladány–Debrecen és ETCS2 biztosítóberendezés telepítése Szajol–Debrecen vasúti vonalszakaszokon. Cél a 160 km/órás sebesség bevezetése. Debrecen állomás részleges átalakítása az intermodális csomóponttal összhangban.



    4.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat 53. sora helyébe a következő sor lép:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást
igénylő neve)

[Projekt indikatív
támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

53.

IKOP-2.1.0-15

Közlekedésbiztonság javítási program a MÁV hálózatán
II/A. ütem – Közlekedésbiztonságot növelő fejlesztések

NIF Zrt.

3,30
(támogatási
intenzitás: 100%)

Szintbeli közúti-vasúti átjárók közlekedésbiztonsági fejlesztése.


    5.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat D:54–E:55 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

(A)

(B)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás
azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

(54.)

(IKOP-2.1.0-15)

(Közlekedésbiztonság javítási program a MÁV hálózatán II. ütem – Közlekedésbiztonságot és pályakapacitást növelő technológiai fejlesztések és eszközök)

14,80 (támogatási intenzitás: 100%)

Pályakapacitást növelő és vasútüzemi hatékonyságot javító vasúti eszközök, útátjárók közlekedésbiztonsági fejlesztése.

(55.)

(IKOP-2.1.0-15)

(Hídrekonstrukciós program I. ütem)

8,10 (támogatási intenzitás: 100%)

Hidak, nagyműtárgyak átépítésének előkészítése és kivitelezése.


    6.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 65a–65h. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

65a.

IKOP-2.1.0-15

Budapest Keleti pályaudvar épület-felújítás

MÁV Zrt.

2,00
(támogatási intenzitás: 100%)

Budapest Keleti pályaudvar rekonstrukciójának előkészítése.

65b.

IKOP-2.1.0-15

Budapest Nyugati pályaudvar épület-felújítás

MÁV Zrt.

2,00
(támogatási intenzitás: 100%)

Budapest Nyugati pályaudvar rekonstrukciójának előkészítése.

65c.

IKOP-2.1.0-15

GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás

NIF Zrt.

18,62
(támogatási intenzitás: 100%)

A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, TEN-T hálózatot érintő 1044 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése.

65d.

IKOP-2.1.0-15

Gödöllő állomás korszerűsítése

NIF Zrt.

15,35
(támogatási intenzitás: 100%)

Gödöllő állomás korszerűsítése, P+R parkoló létesítése.

65e.

IKOP-2.1.0-15

Budapest–Hatvan vasútvonalon elővárosi célú fejlesztések

NIF Zrt.

10,89
(támogatási intenzitás: 100%)

Megállóhelyek és állomások elővárosi célú fejlesztése, akadálymentesítése, P+R parkolók építése.

65f.

IKOP-2.1.0-15

Zalaszentiváni deltavágány előkészítése

GYSEV Zrt.

0,35
(támogatási intenzitás: 100%)

Zalaszentiváni deltavágány előkészítése, tervezés, engedélyeztetés.

65g.

IKOP-2.1.0-15

Infrastruktúra és gördülőállomány karbantartó szoftver és IT alkalmazás konszolidáció II. ütem

MÁV Zrt. és MÁV-START Zrt. konzorciuma

3,60
(támogatási intenzitás: 100%)

Infrastruktúra és gördülőállomány karbantartó szoftver
és IT alkalmazás konszolidáció II. ütem.

65h.

IKOP-2.1.0-15

Jegyautomaták beszerzése, telepítése

MÁV-START Zrt.

4,70
(támogatási intenzitás: 100%)

Jegyautomaták beszerzése, telepítése.


    7.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat 76. sora helyébe a következő sor lép, és a táblázat a következő 75a. és 75b. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

75a.

IKOP-3.1.0-15

GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás

NIF Zrt.

2,60
(támogatási intenzitás: 100%)

A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 3.1. beruházási prioritását érintő 144 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése.

75b.

IKOP-3.1.0-15

Budapest villamos- és trolibusz járműprojekt II. ütem

BKK Zrt.

12,50
(támogatási intenzitás: 100%)

Alacsonypadlós járművek beszerzése, valamint az azok üzemeltetéséhez szükséges kapcsolódó infrastruktúra fejlesztések megvalósítása.

76.

IKOP-3.1.0-15

A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése

Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság, mint konzorciumvezető a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Részvénytársaság konzorciuma

8,00
(támogatási intenzitás: 100%)

A személyszállítási közszolgáltatások lebonyolításához szükséges:
a) egységes országos elektronikus jegy- és bérletrendszer bevezetéséhez szükséges infrastruktúrák és központi rendszerek (hardver és szoftver) fejlesztése,
b) az egységes elektronikus értékesítés, valamint az egységes utazástervező rendszer megvalósításához szükséges infrastruktúrák és központi rendszerek (hardver és szoftver) fejlesztése,
c) az országos közlekedési közszolgáltatások egységes elektronikus eléréséhez szükséges vállalati szakrendszerek (forgalomirányítás, utastájékoztatás) fejlesztése és felhőalapú integrációja,
d) az országos egységes elektronikus jegyrendszer működéséhez szükséges járműfedélzeti infrastruktúra környezetének fejlesztése a Közép-magyarországi régióban.



    8.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:80 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás
azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(80.)

(IKOP-3.2.0-15)

(Szeged–Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer megvalósítása)

Tervfelülvizsgálat, kiviteli tervek és nagyprojekt támogatási kérelem elkészítése, Szeged–Hódmezővásárhely közötti városi-elővárosi tram-train rendszer kiépítése, szűk keresztmetszet kiváltás, Hódmezővásárhelyen villamos vonal kialakítása.



    9.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat C:86 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(C)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

(86.)

(IKOP-3.2.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság, mint konzorciumvezető a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Részvénytársaság konzorciuma



    10.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:86 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(86.)

(IKOP-3.2.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

A személyszállítási közszolgáltatások lebonyolításához szükséges:
a) egységes országos elektronikus jegy- és bérletrendszer bevezetéséhez szükséges infrastruktúrák és központi rendszerek (hardver és szoftver) fejlesztése,
b) az egységes elektronikus értékesítés, valamint az egységes utazástervező rendszer megvalósításához szükséges infrastruktúrák és központi rendszerek (hardver és szoftver) fejlesztése,
c) az országos közlekedési közszolgáltatások egységes elektronikus eléréséhez szükséges vállalati szakrendszerek (forgalomirányítás, utastájékoztatás) fejlesztése és felhőalapú integrációja,
d) az országos egységes elektronikus jegyrendszer működéséhez szükséges járműfedélzeti infrastruktúra környezet fejlesztése a kevésbé fejlett régiókban.




    11.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat 99. sora helyébe a következő sor lép:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

99.

IKOP-3.2.0-15

Eger Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása

NIF Zrt.

6,00
(támogatási intenzitás: 100%)

A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése.


    12.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 102a. és 102b. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

102a.

IKOP-3.2.0-15

GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás

NIF Zrt.

1,98
(támogatási intenzitás: 100%)

A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 3.2. beruházási prioritást érintő 111 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése.

102b.

IKOP-3.2.0-15

Pécs város közösségi közlekedés fejlesztése

Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata

1,70
(támogatási intenzitás: 100%)

Elektromos autóbuszok beszerzése és a működtetéshez szükséges energetikai ellátó és kiszolgáló infrastruktúra kiépítése.


    13.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 103a. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

103a.

IKOP-4.1.0-15

83. sz. főút M1–Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése

NIF Zrt.

11,02 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

Győr és Pápa között főút kiépítésének, a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításának, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő fejlesztésének előkészítése.


    14.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 104a. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

104a.

IKOP-4.1.0-15

48. sz. főút Debrecen-Nyírábrány, országhatár szakasz fejlesztése

NIF Zrt.

2,19 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

A 2×1 sávos főút burkolatának 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítésének előkészítése, az út Debrecen belterületi szakaszán 2×2 sávra történő fejlesztés és kapacitásbővítés előkészítése.


    15.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 106a. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

106a.

IKOP-4.1.0-15

R67 gyorsút M7–Balatonlelle–Kaposvár közötti szakasz kiépítése

NIF Zrt.

3,70 (82,10% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2×2 sávos – autóúttá fejleszthető – gyorsút építésének előkészítése.


    16.    Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat a következő 107a. sorral egészül ki:

 

(A)

(B)

(C)

(D)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

[Projekt indikatív támogatási kerete
(Mrd Ft)]

(Szakmai elvárások)

107a.

IKOP-4.1.0-15

M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)

NIF Zrt.

4,89 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg)

2×2 sávos autóút építésének, a 2502. jelű út átkötésének és a 252. számú főút rekonstrukciója kiépítésének előkészítése.


    17.    Hatályát veszti az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat
17.1. 38. sora,
17.2. 46. sora,
17.3. 82–84. sora,
17.4. 87. sora,
17.5. 94. sora.

2. melléklet az 1145/2017. (III. 20.) Korm. határozathoz


Az 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat C:11–F:11 mezője helyébe a következő mezők lépnek:

 

(A)

(C)

(D)

(E)

(F)

(1.)

(Projekt vagy projektelem)

(Érintett program vagy hazai
központi költségvetés)

(A megvalósítás módja)

(Indikatív forrás)

(2.)

[Uniós forrás
(Ft)]

[Hazai forrás
(Ft)]

(11.)

[Városkörnyéki közösségi közlekedés-fejlesztése
(Szombathely–Kőszeg GYSEV fejlesztéshez kapcsolódó)]

hazai

hazai költségvetési forrás biztosításával

1 000 000 000

1

A határozat a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2017. március 22. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére