1145/2017. (III. 20.) Korm. határozat
1145/2017. (III. 20.) Korm. határozat
az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról1
1. Az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat] 1. pontja a következő g) alponttal egészül ki:
(A Kormány)
2. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.
3. A „»Kreatív város – fenntartható vidék« – a Nyugat-Pannon régióban új regionális fejlesztési koncepció megvalósításáról” című nemzeti programmal összefüggő feladatokról és azok finanszírozásáról szóló 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat] 2. pont d) alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A Kormány
a KRAFT Program második fázisát képező, a 2. mellékletben meghatározott fejlesztéseknek a 2. mellékletben foglalt táblázat E oszlopában meghatározott összegű uniós társfinanszírozás és F oszlopában meghatározott központi költségvetési támogatás G oszlopában meghatározott ütemezés szerinti rendelkezésre bocsátása mellett történő megvalósítása érdekében)
4. Az 1337/2016. (VII. 4.) Korm. határozat 2. melléklete a 2. melléklet szerint módosul.
5. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat
5.1. C:5 mezőjében a „NIF Zrt.” szövegrész helyébe a „Magyar Közút Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (továbbiakban: MK NZrt.)” szöveg,
5.2. D:5 mezőjében a „2,1” szövegrész helyébe a „2,10” szöveg,
5.3. D:10 mezőjében a „67,5” szövegrész helyébe a „67,50” szöveg,
5.4. D:14 mezőjében a „48,7” szövegrész helyébe a „48,70” szöveg,
5.5. D:16 mezőjében az „5,0” szövegrész helyébe az „5,00” szöveg,
5.6. D:17 mezőjében a „147,6” szövegrész helyébe a „136,04” szöveg,
5.7. D:25 mezőjében a „6,2” szövegrész helyébe a „6,20” szöveg,
5.8. B:28 mezőjében a „szakaszolni tervezett” szövegrész helyébe a „szakaszolt” szöveg,
5.9. D:29 mezőjében az „51,2” szövegrész helyébe az „51,20” szöveg,
5.10. E:32 mezőjében a „905” szövegrész helyébe a „935” szöveg,
5.11. D:33 mezőjében a „0,5” szövegrész helyébe a „0,50” szöveg,
5.12. D:34 mezőjében a „3,6” szövegrész helyébe a „3,60” szöveg,
5.13. D:36 mezőjében a „2,8” szövegrész helyébe a „2,80” szöveg,
5.14. D:37 mezőjében a „15,0” szövegrész helyébe a „14,00” szöveg,
5.15. D:39 mezőjében a „6,7” szövegrész helyébe a „6,70” szöveg,
5.16. D:40 mezőjében az „1,07” szövegrész helyébe az „1,40” szöveg,
5.17. D:42 mezőjében az „1,5” szövegrész helyébe az „1,80” szöveg,
5.18. D:45 mezőjében a „3,0” szövegrész helyébe a „3,00” szöveg,
5.19. E:45 mezőjében az „állapot” szövegrész helyébe az „állapotának” szöveg, a „tervek” szövegrész helyébe a „terveinek” szöveg,
5.20. D:47 mezőjében a „72,41” szövegrész helyébe a „70,30” szöveg,
5.21. D:48 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „10,00” szöveg,
5.22. B:49 mezőjében a „Püspökladány–Ebes–Apafa” szövegrész helyébe a „Püspökladány–Debrecen” szöveg, a „Szajol–Debrecen–Apafa” szövegrész helyébe a „Szajol–Debrecen” szöveg,
5.23. D:49 mezőjében a „127,5” szövegrész helyébe a „121,00” szöveg,
5.24. D:50 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „10,00” szöveg,
5.25. E:50 mezőjében a „18 vontatási alállomás” szövegrész helyébe a „Vontatási alállomások” szöveg,
5.26. B:51 mezőjében a „300–600 férőhelyes” szövegrész helyébe a „nagykapacitású” szöveg,
5.27. D:51 mezőjében a „82,2” szövegrész helyébe a „60,55” szöveg,
5.28. E:51 mezőjében a „30 db 300–600 ülőhelyes” szövegrész helyébe a „Nagykapacitású” szöveg, a „motorvonat” szövegrész helyébe a „motorvonatok” szöveg,
5.29. D:52 mezőjében a „18,5” szövegrész helyébe a „21,70” szöveg,
5.30. B:54 mezőjében a „II.” szövegrész helyébe a „II/B.” szöveg,
5.31. D:57 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,70” szöveg,
5.32. D:60 mezőjében a „94%” szövegrész helyébe a „94,16%” szöveg,
5.33. D:61 mezőjében a „95,14%” szövegrész helyébe a „94,99%” szöveg,
5.34. D:62 mezőjében a „0,5” szövegrész helyébe a „0,50” szöveg,
5.35. D:63 mezőjében az „1,5” szövegrész helyébe a „2,50” szöveg,
5.36. D:64 mezőjében a „23,8” szövegrész helyébe a „23,80” szöveg,
5.37. D:65 mezőjében a „20,6” szövegrész helyébe a „20,60” szöveg,
5.38. D:67 mezőjében a „3,4” szövegrész helyébe a „3,40” szöveg,
5.39. D:68 mezőjében a „20,3” szövegrész helyébe a „20,32” szöveg,
5.40. D:69 mezőjében a „1,65” szövegrész helyébe a „1,49” szöveg,
5.41. D:70 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,86” szöveg,
5.42. D:71 mezőjében a „137,5” szövegrész helyébe a „137,50” szöveg,
5.43. C:72 mezőjében a „Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet” szövegrész helyébe a „BKK Zrt.” szöveg,
5.44. D:72 mezőjében a „10,2” szövegrész helyébe a „10,20” szöveg,
5.45. C:73 mezőjében a „Budapest Főváros Önkormányzata vagy 100%-os tulajdonában álló szervezet” szövegrész helyébe a „BKK Zrt.” szöveg,
5.46. D:73 mezőjében az „5,1” szövegrész helyébe az „5,10” szöveg,
5.47. D:74 mezőjében a „8,5” szövegrész helyébe a „8,50” szöveg,
5.48. D:75 mezőjében a „3,0” szövegrész helyébe a „3,00” szöveg,
5.49. C:78 mezőjében a „Tömegközlekedési” szövegrész helyébe a „Közlekedési” szöveg,
5.50. D:79 mezőjében a „25,4” szövegrész helyébe a „25,43” szöveg,
5.51. D:80 mezőjében a „13,25” szövegrész helyébe a „32,50” szöveg,
5.52. D:81 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe a „16,00” szöveg,
5.53. E:81 mezőjében a „jármű” szövegrész helyébe a „hibrid jármű” szöveg,
5.54. D:85 mezőjében a „21,0” szövegrész helyébe a „22,05” szöveg,
5.55. D:86 mezőjében a „10,0” szövegrész helyébe „10,00” szöveg,
5.56. D:88 mezőjében a „21,1” szövegrész helyébe a „23,10” szöveg,
5.57. D:89 mezőjében a „15,5” szövegrész helyébe a „15,50” szöveg,
5.58. D:90 mezőjében a „2,4” szövegrész helyébe a „2,40” szöveg,
5.59. D:91 mezőjében a „15,0” szövegrész helyébe a „10,30” szöveg,
5.60. D:92 mezőjében a „2,5” szövegrész helyébe az „1,50” szöveg,
5.61. D:93 mezőjében a „25,0” szövegrész helyébe a „27,00” szöveg,
5.62. B:95 mezőjében az „és töltőállomás létesítése” szövegrész helyébe a „töltőállomás létesítése és autóbusz-telephely kialakítása” szöveg,
5.63. D:95 mezőjében az „5,0” szövegrész helyébe a „7,00” szöveg,
5.64. E:95 mezőjében a „kivitelezése.” szövegrész helyébe a „kivitelezése és autóbusz-telephely kialakítása.” szöveg,
5.65. D:96 mezőjében a „10,5” szövegrész helyébe a „10,50” szöveg,
5.66. D:97 mezőjében a „6,0” szövegrész helyébe a „6,00” szöveg,
5.67. D:98 mezőjében az „1,7” szövegrész helyébe az „1,70” szöveg,
5.68. D:100 mezőjében a „7,5” szövegrész helyébe a „7,50” szöveg,
5.69. D:101 mezőjében a „6,5” szövegrész helyébe a „6,50” szöveg,
5.70. D:102 mezőjében a „11,5” szövegrész helyébe a „11,50” szöveg,
5.71. D:104 mezőjében a „79,2” szövegrész helyébe a „68,18” szöveg,
5.72. D:105 mezőjében a „15,66” szövegrész helyébe a „13,47” szöveg,
5.73. D:106 mezőjében a „31,5” szövegrész helyébe a „34,35” szöveg,
5.74. D:107 mezőjében a „26,2” szövegrész helyébe a „22,50” szöveg,
5.75. D:108 mezőjében a „40,5” szövegrész helyébe a „35,61” szöveg
lép.
6. A Balaton kiemelt turisztikai fejlesztési térség meghatározásáról és a térségben megvalósítandó egyes fejlesztések megvalósításához szükséges források biztosításáról szóló 1861/2016. (XII. 27.) Korm. határozat 1. mellékletben foglalt táblázat
a) C:32 mezőjében a „72,4” szövegrész helyébe a „70,30” szöveg,
b) C:33 mezőjében a „15” szövegrész helyébe „10,30” szöveg,
c) C:36 mezőjében a „25” szövegrész helyébe a „27” szöveg
lép.
7. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
1. melléklet az 1145/2017. (III. 20.) Korm. határozathoz
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
16a. |
IKOP-1.1.0-15 |
M30 autópálya Miskolc–Tornyosnémeti közötti szakasz megvalósításának előkészítése |
NIF Zrt. |
11,56 (90% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg) |
2×2 sávos autópálya előkészítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás |
(Projekt megnevezése) |
(Szakmai elvárások) |
(33.) |
(IKOP-2.1.0-15) |
(GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem előkészítés) |
Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (a továbbiakban: CEF) és Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program forrásaiból finanszírozásra kerülő rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítésére irányuló projekt előkészítése. |
|
(A) |
(B) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás |
(Projekt megnevezése) |
(Szakmai elvárások) |
(49.) |
(IKOP-2.1.0-15) |
(Püspökladány–Ebes–Apafa vasútvonal korszerűsítése, |
Pályarekonstrukció Püspökladány–Debrecen és ETCS2 biztosítóberendezés telepítése Szajol–Debrecen vasúti vonalszakaszokon. Cél a 160 km/órás sebesség bevezetése. Debrecen állomás részleges átalakítása az intermodális csomóponttal összhangban. |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást |
[Projekt indikatív |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
53. |
IKOP-2.1.0-15 |
Közlekedésbiztonság javítási program a MÁV hálózatán |
NIF Zrt. |
3,30 |
Szintbeli közúti-vasúti átjárók közlekedésbiztonsági fejlesztése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás |
(Projekt megnevezése) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
(54.) |
(IKOP-2.1.0-15) |
(Közlekedésbiztonság javítási program a MÁV hálózatán II. ütem – Közlekedésbiztonságot és pályakapacitást növelő technológiai fejlesztések és eszközök) |
14,80 (támogatási intenzitás: 100%) |
Pályakapacitást növelő és vasútüzemi hatékonyságot javító vasúti eszközök, útátjárók közlekedésbiztonsági fejlesztése. |
(55.) |
(IKOP-2.1.0-15) |
(Hídrekonstrukciós program I. ütem) |
8,10 (támogatási intenzitás: 100%) |
Hidak, nagyműtárgyak átépítésének előkészítése és kivitelezése. |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
65a. |
IKOP-2.1.0-15 |
Budapest Keleti pályaudvar épület-felújítás |
MÁV Zrt. |
2,00 |
Budapest Keleti pályaudvar rekonstrukciójának előkészítése. |
65b. |
IKOP-2.1.0-15 |
Budapest Nyugati pályaudvar épület-felújítás |
MÁV Zrt. |
2,00 |
Budapest Nyugati pályaudvar rekonstrukciójának előkészítése. |
65c. |
IKOP-2.1.0-15 |
GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás |
NIF Zrt. |
18,62 |
A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, TEN-T hálózatot érintő 1044 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése. |
65d. |
IKOP-2.1.0-15 |
Gödöllő állomás korszerűsítése |
NIF Zrt. |
15,35 |
Gödöllő állomás korszerűsítése, P+R parkoló létesítése. |
65e. |
IKOP-2.1.0-15 |
Budapest–Hatvan vasútvonalon elővárosi célú fejlesztések |
NIF Zrt. |
10,89 |
Megállóhelyek és állomások elővárosi célú fejlesztése, akadálymentesítése, P+R parkolók építése. |
65f. |
IKOP-2.1.0-15 |
Zalaszentiváni deltavágány előkészítése |
GYSEV Zrt. |
0,35 |
Zalaszentiváni deltavágány előkészítése, tervezés, engedélyeztetés. |
65g. |
IKOP-2.1.0-15 |
Infrastruktúra és gördülőállomány karbantartó szoftver és IT alkalmazás konszolidáció II. ütem |
MÁV Zrt. és MÁV-START Zrt. konzorciuma |
3,60 |
Infrastruktúra és gördülőállomány karbantartó szoftver |
65h. |
IKOP-2.1.0-15 |
Jegyautomaták beszerzése, telepítése |
MÁV-START Zrt. |
4,70 |
Jegyautomaták beszerzése, telepítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
75a. |
IKOP-3.1.0-15 |
GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás |
NIF Zrt. |
2,60 |
A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 3.1. beruházási prioritását érintő 144 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése. |
75b. |
IKOP-3.1.0-15 |
Budapest villamos- és trolibusz járműprojekt II. ütem |
BKK Zrt. |
12,50 |
Alacsonypadlós járművek beszerzése, valamint az azok üzemeltetéséhez szükséges kapcsolódó infrastruktúra fejlesztések megvalósítása. |
76. |
IKOP-3.1.0-15 |
A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése |
Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság, mint konzorciumvezető a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Részvénytársaság konzorciuma |
8,00 |
A személyszállítási közszolgáltatások lebonyolításához szükséges: |
” |
|
(A) |
(B) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás |
(Projekt megnevezése) |
(Szakmai elvárások) |
(80.) |
(IKOP-3.2.0-15) |
(Szeged–Hódmezővásárhely vasútvonal városi-elővárosi tram-train rendszer megvalósítása) |
Tervfelülvizsgálat, kiviteli tervek és nagyprojekt támogatási kérelem elkészítése, Szeged–Hódmezővásárhely közötti városi-elővárosi tram-train rendszer kiépítése, szűk keresztmetszet kiváltás, Hódmezővásárhelyen villamos vonal kialakítása. |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
(86.) |
(IKOP-3.2.0-15) |
(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése) |
Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság, mint konzorciumvezető a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Részvénytársaság konzorciuma |
|
(A) |
(B) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Szakmai elvárások) |
(86.) |
(IKOP-3.2.0-15) |
(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utas-tájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése) |
A személyszállítási közszolgáltatások lebonyolításához szükséges: |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
99. |
IKOP-3.2.0-15 |
Eger Megyei Jogú Város vasútállomás intermodális átszállókapcsolatainak fejlesztése és P+R parkolók kialakítása |
NIF Zrt. |
6,00 |
A vasúti és közúti, közösségi és egyéb közlekedési módok közötti közvetlen átszállási kapcsolatot magas szintű szolgáltatásokkal biztosító létesítmények kialakítása, P+R parkolók kiépítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
102a. |
IKOP-3.2.0-15 |
GSM-R távközlési hálózat kiépítése II. ütem megvalósítás |
NIF Zrt. |
1,98 |
A CEF-ből finanszírozni tervezett projektelemeket kiegészítő, az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 3.2. beruházási prioritást érintő 111 km szakaszon rádiós kommunikációs és forgalomirányítási rendszer kiépítése. |
102b. |
IKOP-3.2.0-15 |
Pécs város közösségi közlekedés fejlesztése |
Pécs Megyei Jogú Város Önkormányzata |
1,70 |
Elektromos autóbuszok beszerzése és a működtetéshez szükséges energetikai ellátó és kiszolgáló infrastruktúra kiépítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
103a. |
IKOP-4.1.0-15 |
83. sz. főút M1–Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése |
NIF Zrt. |
11,02 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg) |
Győr és Pápa között főút kiépítésének, a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításának, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő fejlesztésének előkészítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
104a. |
IKOP-4.1.0-15 |
48. sz. főút Debrecen-Nyírábrány, országhatár szakasz fejlesztése |
NIF Zrt. |
2,19 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg) |
A 2×1 sávos főút burkolatának 11,5 tonnás tengelyterhelésre történő megerősítésének előkészítése, az út Debrecen belterületi szakaszán 2×2 sávra történő fejlesztés és kapacitásbővítés előkészítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
106a. |
IKOP-4.1.0-15 |
R67 gyorsút M7–Balatonlelle–Kaposvár közötti szakasz kiépítése |
NIF Zrt. |
3,70 (82,10% támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg) |
2×2 sávos – autóúttá fejleszthető – gyorsút építésének előkészítése. |
” |
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító jele) |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|||||
107a. |
IKOP-4.1.0-15 |
M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása) |
NIF Zrt. |
4,89 (90,0% becsült támogatási intenzitás szerint csökkentett összeg) |
2×2 sávos autóút építésének, a 2502. jelű út átkötésének és a 252. számú főút rekonstrukciója kiépítésének előkészítése. |
” |
2. melléklet az 1145/2017. (III. 20.) Korm. határozathoz
|
(A) |
(C) |
(D) |
(E) |
(F) |
(1.) |
(Projekt vagy projektelem) |
(Érintett program vagy hazai |
(A megvalósítás módja) |
(Indikatív forrás) |
|
(2.) |
[Uniós forrás |
[Hazai forrás |
|||
(11.) |
[Városkörnyéki közösségi közlekedés-fejlesztése |
hazai |
hazai költségvetési forrás biztosításával |
– |
1 000 000 000 |
A határozat a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2017. március 22. napjával.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás