• Tartalom

16/2017. (VI. 27.) BM rendelet

16/2017. (VI. 27.) BM rendelet

a központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokat egyedi szolgáltatási megállapodás útján igénybe vevő szervezetekről, valamint a központi szolgáltató által üzemeltetett vagy fejlesztett informatikai rendszerekről szóló 7/2013. (II. 26.) NFM rendelet módosításáról1

2017.07.05.

A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló 309/2011. (XII. 23.) Korm. rendelet 12/A. § a) pontjában kapott felhatalmazás alapján, a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 21. § 5. pontjában meghatározott feladatkörömben eljárva,

az 1. melléklet 2. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 48. § 9. pontjában meghatározott feladatkörében eljáró emberi erőforrások miniszterével egyetértésében,

az 1. melléklet 4. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 4. § 3. pontjában, valamint az 1. melléklet 8. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 4. § 11. pontjában meghatározott feladatkörében eljáró Miniszterelnökséget vezető miniszterrel egyetértésben,

az 1. melléklet 6. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 1. melléklet H) pont 3. alpontjában meghatározott feladatkörében eljáró nemzetgazdasági miniszterrel egyetértésben,

az 1. melléklet 9., 13. és 16. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 109. § 13. pontjában, valamint az 1. melléklet 10. pontja tekintetében a Kormány tagjainak feladat- és hatásköréről szóló 152/2014. (VI. 6.) Korm. rendelet 109. § 9. pontjában meghatározott feladatkörében eljáró nemzeti fejlesztési miniszterrel egyetértésben

a következőket rendelem el:

1. § A központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokat egyedi szolgáltatási megállapodás útján igénybe vevő szervezetekről, valamint a központi szolgáltató által üzemeltetett vagy fejlesztett informatikai rendszerekről szóló 7/2013. (II. 26.) NFM rendelet (a továbbiakban: R.) a következő 7. §-sal egészül ki:

7. § (1) A központi szolgáltató az 1. melléklet 1. pont 1.59. és 1.60. alpontjában szereplő szakrendszerek informatikai infrastruktúráját a központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokat egyedi szolgáltatási megállapodás útján igénybe vevő szervezetekről, valamint a központi szolgáltató által üzemeltetett vagy fejlesztett informatikai rendszerekről szóló 7/2013. (II. 26.) NFM rendelet módosításáról szóló 16/2017. (VI. 27.) BM rendelet hatálybalépését követő 60. naptól kezdődően köteles teljeskörűen üzemeltetni.
(2) Az (1) bekezdésben meghatározott időpontig a központi szolgáltató és a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium egymással együttműködve, folyamatosan köteles az átadás-átvételt lebonyolítani azzal, hogy a központi szolgáltató az informatikai és elektronikus szolgáltatást a már átvett szakrendszerek tekintetében az átvételt követően kizárólagosan köteles nyújtani.”

2. § Az R. 1. melléklete az 1. melléklet szerint módosul.

3. § Ez a rendelet a kihirdetését követő 8. napon lép hatályba.

1. melléklet a 16/2017. (VI. 27.) BM rendelethez

1. Az R. 1. melléklet 1. pont 1.5. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.5. az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján az e-közigazgatásért felelős miniszter hatáskörébe tartozó, de jogszabály kijelölése alapján más feladatkörébe nem rendelt, az e-közigazgatási szolgáltatásokat biztosító mobilalkalmazások és az ezekhez kapcsolódóan fejlesztett informatikai rendszerek üzemeltetése;”
2. Az R. 1. melléklet 1. pont 1.6. és 1.7. alpontja helyébe a következő rendelkezések lépnek:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.6. az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján az elektronikus levéltári rendszer részét képező Központi Archívum rendszer;
1.7. az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján az elektronikus levéltári rendszer részét képező Központi Levéltári Nyilvántartó rendszer;”
3. Az R. 1. melléklet 1. pont 1.39. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.39. az EUGO portál infrastruktúra- és alkalmazásüzemeltetése, ideértve az e-közigazgatásért felelős miniszter által kért tartalomfeltöltés szolgáltatás biztosítását is;”
4. Az R. 1. melléklet 1. pont 1.43. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.43. az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján – a települési ügysegéd által szolgáltatásként elérhető szakrendszerek kivételével – a települési ügysegédek feladatainak ellátásához szükséges, a települési ügysegéd részére biztosított munkaállomáson a közigazgatás-fejlesztésért felelős miniszter által meghatározott informatikai rendszerek elérésének biztosítása, beleértve a szükséges végfelhasználói hardver és szoftver infrastruktúra biztonságos és menedzselt üzemeltetését és karbantartását;”
5. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.53–1.55. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.53. az E-közigazgatási Szabad Szoftver Kompetencia Központ portál üzemeltetése és tartalomfeltöltés szolgáltatás biztosítása;
1.54. a Your Europe (Európa Önökért) portálra tartalomfeltöltési szolgáltatás biztosítása;
1.55. az Elektronikus Pályázatkezelési és Együttműködési Rendszer hardver infrastruktúra, valamint az alkalmazás- és adatbázis üzemeltetése, a jogosultságok kezelése, az űrlapok gyártása a rendszer szakmai felügyeleti feladatai kivételével;”
6. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.56. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.56. az EKOP-1.2.1-07-2008-0001 azonosító számú [Költségvetés Gazdálkodási Rendszer (KGR) című] projekt műszaki tartalmának módosításáról szóló 1447/2012. (X. 11.) Korm. határozat 1. pontjának kijelölése alapján a Magyar Államkincstár által működtetett Forrás SQL (ügyviteli) rendszer hardver infrastruktúrájának üzemeltetése;”
7. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.57. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.57. az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján a Nemzeti Választási Iroda működéséhez szükséges hivatali informatikai infrastruktúrájának, valamint az általa működtetett szakrendszerek kiszolgálását végző hardver infrastruktúrájának üzemeltetése;”
8. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.58. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.58. a kulturális örökség védelméről szóló 2001. évi LXIV. törvény 3. Fejezet, valamint a 71. § (2) bekezdésében meghatározott, az EKOP-1.2.2-07-2008-0001, valamint az EKOP-1.A.1-08/B-2009-0009 számú projektek keretei között megvalósított Egységes Műtárgytár (EMT) és az ehhez kapcsolódó ügykezelő rendszer (IMER) működéséhez szükséges informatikai rendszerek, ideértve a „forsterkozpont” domain név 2018. január 1-jéig történő fenntartását és kezelését;”
9. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.59. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.59. a közlekedésért felelős miniszter által – közlekedési feladatai ellátása érdekében – működtetett alábbi szakrendszerek üzemeltetése, ideértve az informatikai infrastruktúrát, a kapcsolódó adatbázisokat és adatbázis operációs rendszereket, az alkalmazás és alkalmazás operációs rendszereket, valamint az alkalmazás támogatást (helpdesk, jogosultság kiosztás):
1.59.1. jogszabályban meghatározott, a Nemzeti Közlekedési Hatóság közúti közlekedéssel összefüggő állami feladatainak ellátását biztosító Központi Közlekedési Információs Rendszer (KÖKIR) és tesztprogram, valamint a kapcsolódó KERT interface és tesztprogram, továbbá a kapcsolódó oktatófelület (HKROktatás.NKH.gov.hu);
1.59.2. a külső felhasználók jogosultságait nyilvántartó Hatósági Keretrendszer (HKR) és tesztprogram;
1.59.3. a műszaki vizsgahelyek és vizsgasorok nyilvántartását tartalmazó Gépjármű Műszaki Vizsga program (GJM);
1.59.4. a jármű műszaki megvizsgálást kiegészítő, integrált vizsgálat folyamatát támogató Központi Integrált Vizsga program (KIV);
1.59.5. a díjköteles utak használatáért megfizetett díj ellenőrzését támogató Elektronikus Közúti Közlekedési Ellenőrzési Rendszer (EKKER) és tesztprogram;
1.59.6. a közlekedési bírságok pénzügyi nyilvántartására szolgáló Jogerős Bírság Határozatok Tára (JBHT) és a hozzá kapcsolódó Központi Bírság Nyilvántartás interfész;
1.59.7. a kategóriás járművezető képzés vizsgaügyvitel támogatására szolgáló program és a kapcsolódó Pénztár modul, Raktár modul, Szakfelügyeleti modul, Szaktanfolyami modul, Utánképzési modul;
1.59.8. a jogszabályban meghatározott, a hajózási képzéssel és bizonyos úszólétesítményekkel kapcsolatos adatok nyilvántartására szolgáló Hajózási Információs Rendszer (HIR), valamint az adatszolgáltatásokat támogató K7 modul;
1.59.9. a digitális tachográf kártyák ellenőrzését végző alkalmazás;
1.59.10. a légiközlekedési szakszolgálati engedélyek kiadását és nyilvántartását támogató EMPIC EAP alkalmazás és tesztprogram;
1.59.11. a légiközlekedési személyzet orvosi bizonyítványait kezelő EMPIC FCLM alkalmazás és tesztprogram;
1.59.12. a gépkocsivezető és személyszállító tevékenység végzéséhez szükséges vizsgával kapcsolatos hatósági feladatok ellátását támogató Pallasz alkalmazás és tesztprogram, valamint a Pallasz II. alkalmazás és tesztprogram;
1.59.13. a KRESZ elméleti vizsgarendszert támogató alkalmazás és tesztprogram, valamint ennek karbantartására szolgáló kérdéskarbantartó alkalmazás és tesztprogram;
1.59.14. az európai uniós előírásoknak megfelelő vasúti hatósági feladatok támogatását végző Vasúti Informatikai Rendszer (VIKI) és tesztprogram;
1.59.15. a központi közlekedési közigazgatási bírságnyilvántartást vezető Központi Bírság Nyilvántartó (KBNY) alkalmazás és tesztprogram;
1.59.16. a forgalombiztonsági nyilvántartást támogató Közúti nyilvántartó program;
1.59.17. a nemzetközi közúti árufuvarozási engedélyek ellenőrzésének támogatására szolgáló BILAT alkalmazás;
1.59.18. a közúti közlekedéssel kapcsolatos okmányok ellenőrzését támogató Okmányőr alkalmazás;
1.59.19. a Rendszámfigyelő alkalmazás;
1.59.20. az „A” és „B” típusú biztonsági okmányok gyártásával összefüggő kártyaigények nyilvántartására szolgáló Központi Okmánynyilvántartó Rendszer (KÖR) és tesztprogram;
1.59.21. a digitális tachográf kártyák kiadásának támogatására és nyilvántartására, a TACHOneten keresztül történő adatcserére, valamint a gépjárművezetők vezetési és pihenőidejének közúti és telephelyi ellenőrzése céljára létrehozott CIA Digitális Tachográf – Tachonet – CIA-CP alkalmazás és tesztprogram;
1.59.22. a pályaalkalmassági vizsgálatok nyilvántartását támogató Pilota2000 alkalmazás;
1.59.23. a közúti fuvarozói szolgáltatást végző vállalkozásokra vonatkozó adatok nemzetközi cseréjét biztosító Hungarian Connection Point (HNCP) alkalmazás és tesztprogram;
1.59.24. a közúti fuvarozási vállalkozásokról vezetendő nemzeti elektronikus nyilvántartást, valamint az európai uniós tagállamokkal történő adatcserét támogató Integrált Közúti Szankció Elbíráló Rendszer (IKR) és tesztprogram;
1.59.25. az autóbuszos személyszállítási, árufuvarozási, személygépkocsis személyszállítási és taxis személyszállítási tevékenységekhez szükséges engedélyek kiadását támogató Engedély2012 alkalmazás és tesztprogram;
1.59.26. a járművezetői képzéssel kapcsolatos hatósági adatszolgáltatást támogató Vezetői Engedély Rendszer;
1.59.27. a képző szervek, szakoktatók és tanulók online felületét biztosító Közúti Gépjármű-közlekedési Hivatal (KGH – KGH SOAP) alkalmazás és tesztprogram;
1.59.28. a közúti gépjárművezetői idők ellenőrzésére szolgáló AETR control Teszt alkalmazás;
1.59.29. a vizsgabiztosokról vezetett Vizsgabiztosi nyilvántartás (VIBI);
1.59.30. a közúti ellenőri jegyzőkönyv nyilvántartás;
1.59.31. a nemzetközi menetrend szerinti autóbuszjáratok engedélyeinek nyilvántartására szolgáló BUSZ alkalmazás;
1.59.32. az egységes nemzetközi árufuvarozási engedélyek nyilvántartására szolgáló KONVOJ alkalmazás;
1.59.33. az EU tagállamain kívüli árufuvarozási engedélyek adatainak nyilvántartását tartalmazó CEMT alkalmazás, valamint a CEMT engedélyek pályáztatását támogató e-Cemt alkalmazás és tesztprogram;
1.59.34. a járműfenntartó vállalatok nyilvántartását végző Gigajava alkalmazás;
1.59.35. a Nemzeti Adó- és Vámhivatal részére történő adatszolgáltatást végző E-Regadó alkalmazás;
1.59.36. a közúti infrastruktúra nyilvántartására szolgáló Magyar Útügyi Nyilvántartás alkalmazás;
1.59.37. a légi járművek nyilvántartását végző Légügyi Lajstrom alkalmazás és tesztprogram;
1.59.38. a pilótavizsgák nyilvántartását végző Pilóta Vizsgaprogram;
1.59.39. a légügyi területen kiállított szakszolgálati engedélyek nyilvántartását végző eHivatal és tesztprogram, valamint a korábbi archív adatokat tartalmazó Moodle alkalmazás;
1.59.40. a légügyi adatokat nyilvántartó Eccairs (European Co-ordination Centre for Accident and Incident Reporting Systems) alkalmazás;
1.59.41. a hivatásos és kedvtelési célú hajóvezetői vizsgáztatással kapcsolatos tevékenységet támogató eHivatal-Hajós modul alkalmazás és tesztprogram;
1.59.42. a nemzeti tengelysúly- és kapcsolódó ellenőrzéseket támogató hálózat támogatására kialakított hatósági informatikai alkalmazás (TSM Hatósági Informatikai Rendszer) és tesztprogram.”
10. Az R. 1. melléklet 1. pontja a következő 1.60. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.60. a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által – fogyasztóvédelmi feladatai ellátása érdekében – működtetett alábbi szakrendszerek üzemeltetéséről, ideértve az informatikai infrastruktúrát, a kapcsolódó adatbázisokat és adatbázis operációs rendszereket, az alkalmazás és alkalmazás operációs rendszereket, a domain nevek kezelését, valamint az alkalmazás támogatást (helpdesk, jogosultság kiosztás):
1.60.1. az EKOP-1.A.2-2012-2012-0022 „Szolgáltatás-ellenőrzési és piacfelügyeleti szakrendszer-fejlesztés és eszközpark korszerűsítés a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Központi Piacfelügyeleti Információs Rendszer (KPIR+) és a hozzá kapcsolódó társhatósági modul, valamint annak nyilvános felületének (www.piacfelugyelet.hu) üzemeltetése;
1.60.2. az EKOP-2.A.2-2012-2012-0008 „A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által nyújtott online szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszer integrációja és továbbfejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult, a fogyasztóvédelmi hatóság honlapjához infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.3. az ÁROP-1.2.24-2014-2014-0001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Fogyasztóvédelmi Portálhoz (http://fogyasztoiportal.nfh.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.4. az ÁROP-1.2.24-2014-2014-0001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult NFH intranethez infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.5. az ÁROP-1.2.24-2014-2014-0001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Mintawebáruház weboldalhoz (http://mintawebaruhaz.fogyasztovedelem.kormany.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.6. az ÁROP-1.2.24-2014-2014-0001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Panaszstatisztikai Portálhoz (http://panaszstat.nfh.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.7. az Európai Fogyasztói Központ honlapjához (www.magyarefk.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.8. az EKOP-2.A.2-2012-2012-0008 „A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által nyújtott online szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszer integrációja és továbbfejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Hangposta és Telefonos Hanginformációs rendszer;
1.60.9. a TÁMOP-6.1.6-14/1-2015-0001 „Az egészségtudatos fogyasztóvá válás elősegítése (Te tudod, hogyan lehetsz egészségtudatos fogyasztó?)” című kiemelt projekt keretei között megvalósult NFH Okoskosár honlap továbbfejlesztéséhez (http://www.nfhokoskosar.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.10. a TÁMOP-6.1.6-14/1-2015-0001 „Az egészségtudatos fogyasztóvá válás elősegítése (Te tudod, hogyan lehetsz egészségtudatos fogyasztó?)” című kiemelt projekt keretei között megvalósult NFH Okosotthon honlap továbbfejlesztéséhez (http://nfhokosotthon.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.11. a TÁMOP-6.1.6-14/1-2015-0001 „Az egészségtudatos fogyasztóvá válás elősegítése (Te tudod, hogyan lehetsz egészségtudatos fogyasztó?)” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Társhatósági honlaphoz (www.tudatos.info.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.12. a KEOP-6.4.0/14-2015-0001 „Fenntartható életmód a fogyasztóvédelem eszközrendszerén keresztül” című kiemelt projekt keretei között megvalósult KEOP szemléletformáló honlaphoz (http://nfh-keop.koktel.hu/) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.13. az EKOP-2.A.2-2012-2012-0008 „A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által nyújtott online szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszer integrációja és továbbfejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult mobilalkalmazáshoz infrastruktúra biztosítása, valamint a kapcsolódó iOS, Windows és Android fejlesztői környezet fenntartása;
1.60.14. az ÁROP-1-2-24-2014-2014-001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult e-learning portálhoz (http://nfh.onlearn.hu) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.15. a 2006/018-176.05.01.02 „Ügyfélközpontú elektronikus szolgáltatás a fogyasztóvédelemben” címet viselő szolgáltatás típusú projekt EKOP-2.A.2-2012-2012-0008 „A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság által nyújtott online szolgáltatások és ügyfélkapcsolati rendszer integrációja és továbbfejlesztése” című kiemelt projekt által módosított Elektronikus Panaszbejelentő Rendszerhez („Ügyfélkapu”) infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.16. az EKOP-1.A.2-2012-2012-0022 „Szolgáltatás-ellenőrzési és piacfelügyeleti szakrendszer-fejlesztés és eszközpark korszerűsítés a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnál” című kiemelt projekt keretei között megvalósult Központi Piacfelügyeleti Információs Rendszer (KPIR+)-hez kapcsolódó Hatósági és Intézeti Adatbázishoz infrastruktúra biztosítása, ide nem értve a tartalommenedzsment szolgáltatásokat;
1.60.17. az ÁROP-1-2-24-2014-2014-001 „A fogyasztóvédelmi intézményrendszer szervezeti működésének fejlesztése” című kiemelt projekt keretei között megvalósult IT Labor eszközök hardver és szoftver infrastruktúrájának üzemeltetése.”
11. Az R .1. melléklet 1. pontja a következő 1.61–1.64. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek üzemeltetéséről gondoskodik:)
„1.61. a Központi Kormányzati Szolgáltatás Busz (KKSZB) hardver infrastruktúrájának üzemeltetése;
1.62. a KÖFOP-1.0.0.-VEKOP-15-2015-00003 „Elektronikus megoldás az eltérő földrajzi helyszíneken történő közigazgatási ügyintézés munkaszervezésének és kommunikációjának fejlesztésére” tárgyú projekt keretében megvalósuló videokommunikációs központ és fizikai videovégpont struktúra üzemeltetése;
1.63. az Országos Rendőr-főkapitányság által működtetett rendőrségi honlap (www.police.hu) működéséhez szükséges virtuális infrastruktúra biztosítása, üzemeltetése;
1.64. a VÉDA közúti intelligens kamerahálózat vagy annak részelemei által kezdeményezett járműadat- lekérdezési igények kielégítése érdekében működő közlekedésbiztonsági kiszolgáló rendszer hardver és szoftver infrastruktúrájának üzemeltetése.”
12. A R. 1. melléklet 2. pont 2.6. alpontja helyébe a következő rendelkezés lép:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek fejlesztéséről gondoskodik:)
„2.6. Az e-közigazgatásért felelős miniszterrel kötött közszolgáltatási szerződés alapján az 1.5. alpont szerinti e-közigazgatási szolgáltatásokat biztosító mobilalkalmazások és az ezekhez kapcsolódóan fejlesztett informatikai rendszerek;”
13. Az R. 1. melléklet 2. pontja a következő 2.15. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek fejlesztéséről gondoskodik:)
„2.15. Az 1.59. alpontban meghatározott rendszerek;”
14. Az R. 1. melléklet 2. pontja a következő 2.16. alponttal egészül ki:
(A központi szolgáltató a következő informatikai rendszerek fejlesztéséről gondoskodik:)
„2.16. Az 1.39. pont szerinti tájékoztató portál.”
15. Hatályát veszti az R. 1. melléklet 1. pont 1.4., 1.14., 1.15., 1.32., 1.37. alpontja.
16. Hatályát veszti az R. 1. melléklet
a) 1. pont 1.30. alpontja,
b) 2. pont 2.3. alpontja.
1

A rendelet a 2010: CXXX. törvény 12. § (3) bekezdése alapján hatályát vesztette 2017. július 6. napjával.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére