• Tartalom

1819/2017. (XI. 8.) Korm. határozat

1819/2017. (XI. 8.) Korm. határozat

a Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer létrehozásáról, a személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó projektek szakmai kereteinek meghatározásáról, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról

2017.11.10.

1. A Kormány

a) egyetért a személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó egységes közlekedési informatikai hátérrendszer, a Helyközi Közösségi Közlekedési Információs Rendszer létrehozásával,

b) felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon arról, hogy a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság, a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság és a Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság

ba) az IKOP-3.1.0-15-2017-00012 azonosító számú, „személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési, és irányítási informatikai rendszerek fejlesztése” című, valamint

bb) az IKOP-3.2.0-15-2017-00023 azonosító számú, „személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési, és irányítási informatikai rendszerek fejlesztése” című

projektjavaslatokat visszavonják,

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: azonnal

c) felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy gondoskodjon arról, hogy a KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság és a Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat [a továbbiakban: 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat] 1. melléklet által módosított 2. mellékletének megfelelő műszaki-szakmai tartalommal készítsenek elő projektjavaslatokat, és azokat az IKOP-3.1.0-15 azonosító számú, „Fenntartható városi közlekedés fejlesztése és elővárosi vasúti elérhetőség javítása a Közép-magyarországi régióban” című felhívásra, valamint az IKOP-3.2.0-15 azonosító számú, „Fenntartható városi közlekedés fejlesztése és elővárosi vasúti elérhetőség javítása a kevésbé fejlett régiókban” című felhívásra (a továbbiakban: IKOP-3.2.0-15 azonosító számú felhívás) nyújtsák be,

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: azonnal

d) jóváhagyja az IKOP-3.2.0-15 azonosító számú felhívásra benyújtandó projekt (a továbbiakban: Projekt) támogatási kérelmének befogadása és támogathatóvá minősítése esetén legfeljebb 10 milliárd forint összegű kötelezettség vállalását a Projekt 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozatban meghatározott indikatív támogatási keretének maximumáig,

e) az IKOP-3.2.0-15 azonosító számú felhívás vonatkozásában hozzájárul ahhoz, hogy a Projekt kötelezettségvállalása az IKOP-3.2. beruházási prioritás keretének 110%-át meghaladó összeg erejéig a központi költségvetésről szóló törvényben meghatározott Uniós fejlesztések fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (IKOP) előirányzata terhére történjen,

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: a Projekt támogathatóvá minősítését követően azonnal

f) felhívja a nemzeti fejlesztési minisztert, hogy készítsen jelentést a Kormány részére az IKOP-3.2. beruházási prioritás vonatkozásában a kötelezettségvállalások felülvizsgálatáról.

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: 2018. január 31.

2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

3–5.1

1. melléklet az 1819/2017. (XI. 8.) Korm. határozathoz

1. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat C:76 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(C)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

(76.)

(IKOP-3.1.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (konzorciumvezető) és a Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság konzorciuma

2. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:76 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(76.)

(IKOP-3.1.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

A projekttel szembeni szakmai elvárás a személyszállítási közszolgáltatás lebonyolításához, minőségellenőrzéséhez és optimalizálásához szükséges eszközök beszerzése és rendszerek kifejlesztése, úgymint központi rendszerek (jegyértékesítés, utazástervezés, utastájékoztatás, forgalomirányítás, menetrendtervezés, szolgáltatás- monitorozás), járműfedélzeti eszközök [járműkészülék (on board unit, OBU), validátor, ellenőri készülék] és megállóhelyi vagy állomási eszközök (jegykiadó automata).

3. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat C:86 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(C)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Támogatást igénylő neve)

(86.)

(IKOP-3.2.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

KTI Közlekedéstudományi Intézet Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság (konzorciumvezető) és a Nemzeti Mobilfizetési Zártkörűen Működő Részvénytársaság konzorciuma

4. Az 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:86 mezője helyébe a következő mező lép:

 

(A)

(B)

(E)

(1.)

(Felhívás azonosító jele)

(Projekt megnevezése)

(Szakmai elvárások)

(86.)

(IKOP-3.2.0-15)

(A személyszállítási közszolgáltatások hatékonyabb ellátását célzó integrált utastájékoztatási, jegyértékesítési és forgalomirányítási rendszerek fejlesztése)

A projekttel szembeni szakmai elvárás a személyszállítási közszolgáltatás lebonyolításához, minőségellenőrzéséhez és optimalizálásához szükséges eszközök beszerzése és rendszerek kifejlesztése, úgymint központi rendszerek (jegyértékesítés, utazástervezés, utastájékoztatás, forgalomirányítás, menetrendtervezés, szolgáltatásmonitorozás), járműfedélzeti eszközök [járműkészülék (on board unit, OBU), validátor, ellenőri készülék] és megállóhelyi vagy állomási eszközök (jegykiadó automata).

1

A 3–5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére