1125/2018. (III. 19.) Korm. határozat
1125/2018. (III. 19.) Korm. határozat
az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 4. prioritása keretében finanszírozott egyes projektek forrásszerkezetének módosításáról és ingatlanvásárlási költségeinek uniós forrás terhére történő elszámolhatóságáról, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról
1. A Kormány
a) egyetért
aa) az IKOP-4.1.0-15-2016-00002 azonosító számú, „47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása” című,
ab) az IKOP-4.1.0-15-2016-00005 azonosító számú, „M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)” című és
ac) az IKOP-4.1.0-15-2016-00006 azonosító számú, „21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése” című
projekt forrásszerkezetének az 1. melléklet szerinti módosításával,
b) hozzájárul ahhoz, hogy
ba) az IKOP-4.1.0-15-2016-00005 azonosító számú, „M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)” című projekt és
bb) az IKOP-1.1.0-15-2017-00029 azonosító számú, „M8 autóút Körmend–Rábafüzes, országhatár szakasz 2×1 sávos előkészítése és építése” című
projektek keretében az ingatlanvásárlás összes elszámolható költsége meghaladhassa a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.3.6.4. pontjában meghatározott felső korlátot,
c) egyetért az a) alpont szerinti projektek támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával.
Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter
Határidő: 2018. március 31.
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
3–5.1
1. melléklet az 1125/2018. (III. 19.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete |
Változás |
Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után |
Projekt összköltsége |
Projekt rövid bemutatása |
||||||||||||
2. |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program |
Projekt részére a Magyarország központi költségvetéséről szóló törvényben meghatározott Uniós fejlesztések fejezet |
Projekt részére a Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege |
Projekt részére az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege |
Projekt részére az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
||||||||
3. |
Projekt le nem vonható, az Európai Unió |
Az EU felé nem elszámolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
||||||||||||||
4. |
IKOP-4.1.0-15-2016-00002 |
47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
75% |
22 129 154 901 |
7 376 384 967 |
8 075 748 240 |
558 838 797 |
+25% |
–528 330 727 |
–7 376 384 967 |
–29 428 141 |
7 795 722 580 |
100% |
21 600 824 174 |
0 |
8 046 320 099 |
8 354 561 377 |
38 001 705 650 |
A projekt műszaki-szakmai tartalma a 47. számú főút Hódmezővásárhelyt elkerülő szakasza és a hozzá kapcsolódó létesítmények kiviteli terveinek elkészítése, további engedélyeztetések lefolytatása és a kivitelezési munkák elvégzése. |
5. |
IKOP-4.1.0-15-2016-00005 |
M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása) |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
90% |
42 525 376 897 |
4 725 041 878 |
14 392 906 838 |
7 867 463 998 |
+10% |
4 725 041 878 |
–4 725 041 878 |
0 |
0 |
100% |
47 250 418 775 |
0 |
14 392 906 838 |
7 867 463 998 |
69 510 789 611 |
A projekt célja 2×2 sávos autóút építése, 20 km hosszban, Heves megyében. Az M25 autóút, a jelenleg gyorsforgalmi úton el nem érhető Eger megyei jogú város M3 autópályához való közvetlen csatlakozását teremti meg, középső fizikai elválasztású, 2×2 forgalmi sávval (leállósáv nélkül), 24,60 m koronaszélességgel, 20 km hosszban. |
6. |
IKOP-4.1.0-15-2016-00006 |
21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság |
100% |
35 003 595 886 |
0 |
12 321 512 673 |
11 162 073 222 |
0 |
–12 707 552 386 |
0 |
–1 184 103 |
12 703 166 823 |
100% |
22 296 043 500 |
0 |
12 320 328 570 |
23 865 240 045 |
58 481 612 115 |
A projekt célja 2×2 sávos főút fizikai elválasztással történő kiépítésének folytatása, |
A 3–5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás