• Tartalom

1125/2018. (III. 19.) Korm. határozat

1125/2018. (III. 19.) Korm. határozat

az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 4. prioritása keretében finanszírozott egyes projektek forrásszerkezetének módosításáról és ingatlanvásárlási költségeinek uniós forrás terhére történő elszámolhatóságáról, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról

2018.03.21.

1. A Kormány

a) egyetért

aa) az IKOP-4.1.0-15-2016-00002 azonosító számú, „47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása” című,

ab) az IKOP-4.1.0-15-2016-00005 azonosító számú, „M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)” című és

ac) az IKOP-4.1.0-15-2016-00006 azonosító számú, „21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése” című

projekt forrásszerkezetének az 1. melléklet szerinti módosításával,

b) hozzájárul ahhoz, hogy

ba) az IKOP-4.1.0-15-2016-00005 azonosító számú, „M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)” című projekt és

bb) az IKOP-1.1.0-15-2017-00029 azonosító számú, „M8 autóút Körmend–Rábafüzes, országhatár szakasz 2×1 sávos előkészítése és építése” című

projektek keretében az ingatlanvásárlás összes elszámolható költsége meghaladhassa a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.3.6.4. pontjában meghatározott felső korlátot,

c) egyetért az a) alpont szerinti projektek támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával.

Felelős: nemzeti fejlesztési miniszter

Határidő: 2018. március 31.

2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

3–5.1

1. melléklet az 1125/2018. (III. 19.) Korm. határozathoz

 

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

1.

Projekt azonosító száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete

Változás

Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után

Projekt összköltsége
(Ft)

Projekt rövid bemutatása

2.

Projekt támogatási intenzitása

Projekt Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(a továbbiakban: IKOP) keretében finanszírozandó támogatásának összege
(Ft)

Projekt részére a Magyarország központi költségvetéséről szóló törvényben meghatározott Uniós fejlesztések fejezet
(a továbbiakban: Fejezet), Állami költségvetési kedvezményezettek sajáterő támogatása előirányzata
(a továbbiakban: ÁKST) terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére a Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás
(Ft)

Projekt támogatási intenzitása

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege
(Ft)

Projekt részére az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

Projekt támogatási intenzitása

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege
(Ft)

Projekt részére az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

3.

Projekt le nem vonható, az Európai Unió
(a továbbiakban: EU) felé el nem számolható általános forgalmi adó
(a továbbiakban: ÁFA) IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé nem elszámolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

4.

IKOP-4.1.0-15-2016-00002

47. sz. főút Hódmezővásárhely elkerülő szakasz megvalósítása

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság

75%

22 129 154 901

7 376 384 967

8 075 748 240

558 838 797

+25%

–528 330 727

–7 376 384 967

–29 428 141

7 795 722 580

100%

21 600 824 174

0

8 046 320 099

8 354 561 377

38 001 705 650

A projekt műszaki-szakmai tartalma a 47. számú főút Hódmezővásárhelyt elkerülő szakasza és a hozzá kapcsolódó létesítmények kiviteli terveinek elkészítése, további engedélyeztetések lefolytatása és a kivitelezési munkák elvégzése.

5.

IKOP-4.1.0-15-2016-00005

M25 Eger gyorsforgalmi úti bekötése (M3–Eger szakasz megvalósítása)

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság

90%

42 525 376 897

4 725 041 878

14 392 906 838

7 867 463 998

+10%

4 725 041 878

–4 725 041 878

0

0

100%

47 250 418 775

0

14 392 906 838

7 867 463 998

69 510 789 611

A projekt célja 2×2 sávos autóút építése, 20 km hosszban, Heves megyében. Az M25 autóút, a jelenleg gyorsforgalmi úton el nem érhető Eger megyei jogú város M3 autópályához való közvetlen csatlakozását teremti meg, középső fizikai elválasztású, 2×2 forgalmi sávval (leállósáv nélkül), 24,60 m koronaszélességgel, 20 km hosszban.

6.

IKOP-4.1.0-15-2016-00006

21. sz. főút Heves és Nógrád megyei szakaszok kapacitásbővítése

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság

100%

35 003 595 886

0

12 321 512 673

11 162 073 222

0

–12 707 552 386

0

–1 184 103

12 703 166 823

100%

22 296 043 500

0

12 320 328 570

23 865 240 045

58 481 612 115

A projekt célja 2×2 sávos főút fizikai elválasztással történő kiépítésének folytatása,
26,1 km hosszban Heves és Nógrád megyében, valamint a 21. számú főút Szurdokpüspöki–Bátonyterenye közötti szakasz fejlesztése kapcsán a Mátraverebély-szentkúti Nemzeti Kegyhely 21. számú főút felől történő optimális megközelítésének érdekében a Mátraverebélynél új összekötő út kialakítása.

1

A 3–5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére