1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozat
1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozat
egyes kiemelt projekteknek az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretében előkészítési célú projektként történő nevesítéséről, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról
1. A Kormány hozzájárul
a) a „H5–H6/H7 vonalak összekötése – az észak–déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése” című, valamint
b) a „Budapest vasúti átjárhatósága: új vasúti összekötő alagút létesítésének, a fejpályaudvarok és budapesti vonalszakaszok fejlesztésének, Budapest vasúti átjárhatóságának és a vasútüzem működési körülményei fejlesztésének előkészítése” című
kiemelt projekteknek az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretében előkészítési célú projektként történő nevesítéséhez.
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
3–4.1
1. melléklet az 1563/2018. (XI. 10.) Korm. határozathoz
|
(A) |
(B) |
(C) |
(D) |
(E) |
(1.) |
(Felhívás azonosító |
(Projekt megnevezése) |
(Támogatást igénylő neve) |
[Projekt indikatív támogatási kerete |
(Szakmai elvárások) |
„ |
|
|
|
|
|
76a. |
IKOP-3.1.0-15 |
H5–H6/H7 vonalak összekötése – az észak–déli városi-elővárosi gyorsvasút fejlesztésének előkészítése |
KKBK Kiemelt Kormányzati Beruházások Központja Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: KKBK Nonprofit Zrt.; konzorciumvezető) és a MÁV-HÉV Helyiérdekű Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság konzorciuma |
13,7 (támogatási intenzitás: 100%) |
H5 HÉV-vonal |
76b. |
IKOP-3.1.0-15 |
Budapest vasúti átjárhatósága: új vasúti összekötő alagút létesítésének, a fejpályaudvarok és budapesti vonalszakaszok fejlesztésének, Budapest vasúti átjárhatóságának és a vasútüzem működési körülményei fejlesztésének előkészítése |
KKBK Nonprofit Zrt. (konzorciumvezető) és a NIF Zrt. konzorciuma |
2,0 (támogatási intenzitás: 100%) |
Déli pályaudvar térségén keresztül a Nyugati pályaudvarhoz vezető „vasúti összekötő alagút” megépítése és az így növekvő szerepű Nyugati pályaudvar központi pályaudvarrá alakítása, egyidejűleg a fejpályaudvari rendszer átalakítása és az így vasúti üzem alól felszabaduló területek funkcióváltása Részletes Megvalósíthatósági Tanulmány szintű előkészítése. |
A 3–4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás