275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelet
275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelet
a költségvetési szervek és az egyházi jogi személyek foglalkoztatottjainak 2019. évi kompenzációjáról1
A Kormány a Magyarország 2019. évi központi költségvetéséről szóló 2018. évi L. törvény 77. § (1) bekezdés a) pontjában kapott felhatalmazás alapján, az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:
1. § E rendelet hatálya
a) a költségvetési szervekre és a foglalkoztatotti állományukba tartozó
aa) a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény (a továbbiakban: Kjt.) szerinti,
ab) a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (a továbbiakban: Kttv.) szerinti,
ac) a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (a továbbiakban: Kit.) szerinti,
ad) az állami tisztviselőkről szóló 2016. évi LII. törvény (a továbbiakban: Áttv.) szerinti,
ae) a rendvédelmi feladatokat ellátó szervek hivatásos állományának szolgálati jogviszonyáról szóló 2015. évi XLII. törvény (a továbbiakban: Hszt.) szerinti,
af) a honvédek jogállásáról szóló 2012. évi CCV. törvény (a továbbiakban: Hjt.) szerinti hivatásos és szerződéses katonai,
ag) a honvédelmi alkalmazottak jogállásáról szóló 2018. évi CXIV. törvény (a továbbiakban: Haj.) szerinti,
ah) az igazságügyi alkalmazottak szolgálati jogviszonyáról szóló 1997. évi LXVIII. törvény (a továbbiakban: Iasz.) szerinti,
ai) a legfőbb ügyész, az ügyészek és más ügyészségi alkalmazottak jogállásáról és az ügyészi életpályáról szóló 2011. évi CLXIV. törvény (a továbbiakban: Üjt.) szerinti,
aj) a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény (a továbbiakban: Mt.) szerinti, valamint
ak) a 2013. december 31-én a gyermekek védelméről és a gyámügyi igazgatásról szóló 1997. évi XXXI. törvény (a továbbiakban: Gyvt.) 66/G. § (1) bekezdése szerinti hivatásos nevelőszülői jogviszonyban állókra és
b) a köznevelési, felsőoktatási, egészségügyi, karitatív, szociális, család-, gyermek- és ifjúságvédelmi, kulturális vagy sporttevékenységet ellátó egyházi jogi személy (a továbbiakban: egyházi foglalkoztató) és a velük
ba) az Mt. szerinti munkaviszonyban állókra, valamint
bb) a 2013. december 31-én a Gyvt. 66/G. § (1) bekezdése szerinti hivatásos nevelőszülői jogviszonyban állókra
[az a) és a b) pont a továbbiakban együtt: foglalkoztatott] terjed ki.
2. § E rendelet szempontjából az 1. § a) pont aa) alpontja szerinti közalkalmazotti jogviszonyban töltött időnek kell tekinteni
a) a fekvőbeteg-szakellátó és egyes fekvőbeteg-szakellátóhoz kapcsolódó egészségügyi háttérszolgáltatást nyújtó, 100%-os állami tulajdonban lévő, valamint azok 100%-os tulajdonában lévő gazdasági társaságok által ellátott feladatok központi költségvetési szervek általi átvételéről, valamint az ezzel kapcsolatos eljárási kérdések rendezéséről szóló 2013. évi XXV. törvény (a továbbiakban: Fbszt.) alapján megszüntetésre került gazdasági társaságok volt foglalkoztatottjainak a társaságnál, valamint közfinanszírozott egészségügyi szolgáltatónál, és
b) a települési önkormányzatok fekvőbeteg-szakellátó intézményeinek átvételéről és az átvételhez kapcsolódó egyes törvények módosításáról szóló 2012. évi XXXVIII. törvény (a továbbiakban: Tbszt.) szerinti gazdasági társaságok feladatainak átvételében érintett, a feladatot átvevő költségvetési szervek közalkalmazottainak a társaságnál
munkaviszonyban töltött idejét.
3. § (1) A foglalkoztatott a 2011–2012. évi adó- és járulékváltozások ellentételezésére szolgáló kompenzációra (a továbbiakban: kompenzáció) a 2019. év hónapjaira járó illetményének kifizetésével egyidejűleg, havonta a (2)–(16) bekezdésben foglalt feltételekkel jogosult. Az a foglalkoztatott, akinek jogviszonya 2011. december 31-ét követően keletkezett, abban az esetben jogosult a kompenzációra, ha e rendelet hatálya alá tartozó szervvel a 2010. és 2011. évek bármelyikében vagy mindkét évben is az 1. § szerinti jogviszonyok valamelyikében állt, és az utolsó ilyen jogviszonyát követően munkavégzésre irányuló, az 1. § szerintitől eltérő jogviszonyt – a tartós megbízási szerződés kivételével – nem létesített.
(2) A tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével az 1. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 10. § szerinti nyilatkozata alapján a személyi jövedelemadóról szóló 1995. évi CXVII. törvény (a továbbiakban: Szja tv.) 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre nem jogosult és jogviszonya 2010. év decemberében vagy annak egy részében a rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval fennállt, és azóta munkavégzésre irányuló jogviszonyt – a tartós megbízási szerződés és az e rendelet hatálya alá tartozó szervvel fennálló 1. § szerinti jogviszonyok valamelyike kivételével – kizárólag e rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval létesített.
(3) A tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 2. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre nem jogosult és jogviszonya a rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval 2010. év decemberében vagy annak egy részében nem állt fenn, azonban 2011. év decemberében vagy annak egy részében fennállt, és azóta munkavégzésre irányuló jogviszonyt – a tartós megbízási szerződés és az e rendelet hatálya alá tartozó szervvel fennálló 1. § szerinti jogviszonyok valamelyike kivételével – kizárólag e rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval létesített.
(4) A tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 3. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy kedvezményezett eltartott után jogosult, az eltartottak száma három főnél kevesebb, továbbá nincs házas- vagy élettársa.
(5) A tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 4. melléklet szerinti kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, aki a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre két kedvezményezett eltartott után jogosult, az eltartottak száma három főnél kevesebb, továbbá nincs házas- vagy élettársa.
(6) Azon házas- vagy élettársak közül, akik a 10. § szerinti nyilatkozatuk alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy kedvezményezett eltartott után jogosultak, és az eltartottak száma három főnél kevesebb,
a) az a foglalkoztatott, akinek tárgyhavi illetménye házas- vagy élettársa tárgyhavi illetményénél alacsonyabb vagy azzal megegyezik, a tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 2. melléklet,
b) az a foglalkoztatott, akinek tárgyhavi illetménye magasabb, mint házas- vagy élettársa tárgyhavi illetménye a tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 3. melléklet
szerinti kompenzációra jogosult.
(7) Azon házas- vagy élettársak esetében, akik a 10. § szerinti nyilatkozatuk alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre két kedvezményezett eltartott után jogosultak, és az eltartottak száma három főnél kevesebb és
a) legalább az egyikük tárgyhavi illetménye alacsonyabb, mint 109 000 forint, és a kettejük tárgyhavi illetménye közötti különbség legalább 50 000 forint,
aa) az a foglalkoztatott, akinek tárgyhavi illetménye házas- vagy élettársa tárgyhavi illetményénél alacsonyabb vagy azzal megegyezik, a tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 2. melléklet,
ab) az a foglalkoztatott, akinek tárgyhavi illetménye magasabb, mint házas- vagy élettársa tárgyhavi illetménye, a tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 4. melléklet
szerinti kompenzációra jogosult;
b) mindkettőjük tárgyhavi illetménye eléri a 109 000 forintot, illetve a kettejük tárgyhavi illetménye közötti különbség kisebb, mint 50 000 forint, a tárgyhónap első napján érvényes illetménye figyelembevételével a 3. melléklet szerinti kompenzációra jogosult.
(8) Az a foglalkoztatott, akinek a jogviszonya 2010. év decemberében vagy annak egy részében e rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval fennállt, és azóta munkavégzésre irányuló jogviszonyt – a tartós megbízási szerződés és az e rendelet hatálya alá tartozó szervvel fennálló 1. § szerinti jogviszonyok valamelyike kivételével – kizárólag e rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval létesített, a tárgyhónap első napján érvényes illetménye
a) 2,29%-ának megfelelő – 100 forintra kerekített összegű – kompenzációra jogosult, ha a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre
aa) egy, két vagy három kedvezményezett eltartott után jogosult, az eltartottak száma eléri vagy meghaladja a három főt, és a tárgyhónap első napján érvényes illetménye nem éri el a 135 000 forintot,
ab) négy vagy több kedvezményezett eltartott után jogosult, és a tárgyhónap első napján érvényes illetménye nem éri el a 135 000 forintnak a három feletti kedvezményezett eltartottak száma és a 20 000 forint szorzatával növelt összegét,
b) 1,53%-ának megfelelő – 100 forintra kerekített összegű – kompenzációra jogosult, ha a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy vagy több kedvezményezett eltartott után jogosult úgy, hogy az eltartottak száma eléri vagy meghaladja a három főt, és a tárgyhónap első napján érvényes illetménye meghaladja az a) pont szerinti illetményhatárt, de nem haladja meg a 213 500 forintot.
(9) A tárgyhónap első napján érvényes illetménye 1,53%-ának megfelelő – 100 forintra kerekített összegű – kompenzációra jogosult az a foglalkoztatott, akinek jogviszonya a rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval 2010. év decemberében vagy annak egy részében nem állt fenn, de 2011. év decemberében vagy annak egy részében fennállt, és azóta munkavégzésre irányuló jogviszonyt – a tartós megbízási szerződés és az e rendelet hatálya alá tartozó szervvel fennálló 1. § szerinti jogviszonyok valamelyike kivételével – kizárólag e rendelet hatálya alá tartozó munkáltatóval létesített, és aki a 10. § szerinti nyilatkozata alapján az Szja tv. 29/A. és 29/B. §-a szerint családi kedvezményre egy vagy több kedvezményezett eltartott után jogosult úgy, hogy az eltartottak száma eléri vagy meghaladja a három főt, és a tárgyhónap első napján érvényes illetménye nem haladja meg a 213 500 forintot.
(10) Az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett, a foglalkoztatottnak a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló kormányrendelet szerinti, 2011. évi, illetve 2012. évi illetményemelésre vonatkozó munkáltatói nyilatkozat alapján a (2)–(9) bekezdés szerinti kompenzáció összegét az illetményszámfejtést végző szervezet legfeljebb nulla összegig csökkenti a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 337/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet, valamint a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 298/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti minimálbér és garantált bérminimum elérése érdekében végrehajtott illetményemelés 94%-ának 100 forintra kerekített összegével.
(11) Az Fbszt. és a Tbszt. alapján megszüntetésre került gazdasági társaságok volt foglalkoztatottjai esetében az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett, a foglalkoztatottnak a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló kormányrendelet kötelező személyi alapbéremelésre, illetve a munkabérek nettó értékének megőrzéséhez szükséges munkabéremelés 2012. évi elvárt mértékéről és a béren kívüli juttatás ennek keretében figyelembe vehető mértékéről szóló 299/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet alapján elvárt munkabéremelésre vonatkozó munkáltatói nyilatkozat alapján a (2)–(9) bekezdés szerinti kompenzáció összegét az illetményszámfejtést végző szervezet legfeljebb nulla összegig csökkenti
a) a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 337/2010. (XII. 27.) Korm. rendelet szerinti minimálbér és garantált bérminimum elérése érdekében végrehajtott személyi alapbéremelés,
b) a munkabérek nettó értékének megőrzéséhez szükséges munkabéremelés 2012. évi elvárt mértékéről és a béren kívüli juttatás ennek keretében figyelembe vehető mértékéről szóló 299/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti munkabéremelés, vagy ennek hiányában a kötelező legkisebb munkabér (minimálbér) és a garantált bérminimum megállapításáról szóló 298/2011. (XII. 22.) Korm. rendelet szerinti minimálbér és garantált bérminimum elérése érdekében végrehajtott személyi alapbéremelés
94%-ának 100 forintra kerekített összegével.
(12) Az Fbszt. alapján megszüntetésre került gazdasági társaságok azon foglalkoztatottjai, akiknek továbbfoglalkoztatására az Fbszt. 7. § (1) bekezdése vagy (2) bekezdés b) pontja alapján nem került sor, nem jogosultak kompenzációra.
(13) A munkaidő hosszának megváltozásakor a kompenzáció összegét úgy kell megállapítani, hogy a munkaidő növekedése esetén az addig alkalmazott (10) és (11) bekezdés szerinti levonást kell a továbbiakban is alkalmazni, a munkaidő csökkenése esetén a levonást a munkaidő változásának arányában csökkenteni kell.
(14) Az 1. § szerinti jogviszony hóközi létesítése, illetve megszűnése esetén a foglalkoztatott a törthónapra a (2)–(13) bekezdés szerinti kompenzáció 100 forintra kerekített időarányos részére jogosult.
(15) Az 1. § szerinti jogviszonyok közül egyidejűleg több jogviszonyban álló foglalkoztatott a teljes munkaidős jogviszonyában jogosult a kompenzációra. Az 1. § szerinti teljes munkaidős jogviszony hiányában az időben legkorábban keletkezett jogviszonyban jár a kompenzáció.
(16) Nem jogosult kompenzációra a foglalkoztatott a fizetés nélküli szabadság, valamint az egész napos igazolatlan távollét időtartamára. A kompenzáció emiatt kieső összegét a tárgyhónapban kieső munkanapok számának a foglalkoztatott munkarendje szerinti, a tárgyhónap egészére megállapított munkanapok számához viszonyított arányában, 100 forintra kerekítve kell megállapítani.
4. § (1) A 3. § vonatkozásában – a (2) és (3) bekezdésben, valamint a 3. § (10) bekezdésében foglalt kivételekkel – jogszabály eltérő rendelkezése hiányában illetményként kell figyelembe venni:
a) a Kjt. 66. §-a és 79/E. §-a szerinti illetményt (beleértve a garantált illetmény feletti, a munkáltató döntése alapján megállapított illetményrészt is), továbbá a közalkalmazott számára a Kjt. 70–75. §-a alapján megállapított illetménypótlékot,
b) a Kttv. 131. § (2) bekezdése szerinti – a Kttv. 133. § (3)–(6) bekezdése szerinti alapilletmény-eltérítés figyelembevételével számított – illetményt, valamint a kormányzati ügykezelők esetén a Kttv. 208. §-a, illetve a közszolgálati ügykezelők esetén a Kttv. 242. §-a szerinti illetményt,
c) 2019. március 1-től a Kit. szerinti illetményt,
d) az Áttv. 18. §-a szerinti illetményt,
e) a hivatásos foglalkoztatottak esetében a Hszt. 168. §-a szerinti távolléti díj alapját képező illetményt, 2019. február 1-től a rendvédelmi alkalmazottak esetében a Hszt. 289. §-a szerinti illetményt,
f) a Nemzeti Adó- és Vámhivatalról szóló 2010. évi CXXII. törvény 20/D. § (2) bekezdése szerinti illetményt,
g) a Hjt. 2. § 41. pontja szerinti távolléti díj alapját képező illetményt,
h) a Haj. 67. §-a szerinti illetményt (beleértve a garantált illetmény feletti, a munkáltató döntése alapján megállapított illetményrészt is), a honvédelmi alkalmazott számára a Haj. 70–74. §-a alapján megállapított illetménypótlékot, továbbá a Haj. 75. §-a alapján megállapított honvédelmi illetménykiegészítést,
i) az Iasz. 96. § (1) bekezdése szerinti illetményt,
j) az Üjt. 59. § (2) bekezdése, 114. § (1) bekezdése és 135. § (1) bekezdése szerinti illetményt,
k)2 az Mt. hatálya alá tartozó, a közcélú tevékenységet folytató egyházi intézményeknél és az országos nemzetiségi önkormányzat hivatalánál, illetve az országos és a helyi nemzetiségi önkormányzat költségvetési szerveinél foglalkoztatott munkavállalók alapbérét és rendszeres bérpótlékait,
l) a Gyvt. 66/H. § (3)–(5) bekezdése szerinti díjazást,
m) a prémiumévek programról és a különleges foglalkoztatási állományról szóló 2004. évi CXXII. törvény 4. § (4) bekezdése szerinti juttatást, valamint
n) a költségvetési szervként működő köznevelési intézményben pedagógus munkakörben foglalkoztatott pedagógusok esetében a nemzeti köznevelésről szóló 2011. évi CXC. törvény 65. § (1) bekezdése szerinti illetményt (beleértve a garantált illetmény feletti, a munkáltató döntése alapján megállapított illetményrészt is), továbbá a 65. § (3) bekezdése szerint megállapított illetménypótlékot,
o) a külképviseletekről és a tartós külszolgálatról szóló törvény szerinti devizailletményt.
(2) Az (1) bekezdés a) és f) pontjában foglaltaktól eltérően nem kell illetményként figyelembe venni az egészségügyi tevékenység végzésének egyes kérdéseiről szóló 2003. évi LXXXIV. törvény (a továbbiakban: Eütev.) alapján az egészségügyi ágazati előmeneteli szabályok hatálya alá tartozó foglalkoztatott illetményének az Eütev. 11/A. § (4)–(6a) bekezdése alapján járó növelését.
(3) Az (1) bekezdés a) pontjában foglaltaktól eltérően nem kell illetményként figyelembe venni
a) a belügyminiszter irányítása alatt álló rendvédelmi szerveknél foglalkoztatott közalkalmazottak részére rendvédelmi ágazati pótlék megállapításáról szóló miniszteri rendeletben meghatározott rendvédelmi ágazati pótlékot,
b) a honvédelmi szervezeteknél foglalkoztatott közalkalmazottak részére a honvédelmi ágazatban foglalkoztatottak közalkalmazotti jogviszonyával összefüggő egyes kérdések rendezéséről szóló miniszteri rendeletben meghatározott honvédelmi ágazati pótlékot,
c) az Információs Hivatalnál foglalkoztatott közalkalmazottak részére polgári hírszerzési ágazati pótlék megállapításáról szóló miniszteri rendeletben meghatározott polgári hírszerzési ágazati pótlékot, és
d) az egészségügyi szolgáltatások Egészségbiztosítási Alapból történő finanszírozásának részletes szabályairól szóló 43/1999. (III. 3.) Korm. rendeletben meghatározott védőnői kiegészítő pótlékot.
(4) A (2) bekezdés alkalmazásában
a) az Eütev. 11/A. § (4) bekezdése alapján járó növelésnek kell tekinteni az egyes egészségügyi dolgozók és egészségügyben dolgozók illetmény- vagy bérnövelésének, valamint az ahhoz kapcsolódó támogatás igénybevételének részletes szabályairól szóló 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet] 3. melléklete, 11. melléklete és 12. melléklete alapján számított összeget,
b)3 az Eütev. 11/A. § (5) bekezdése alapján járó növelésnek kell tekinteni a 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet 3. melléklete, 9. melléklete, 11. melléklete, 14. melléklete és 16. melléklete alapján számított összeget,
c) az Eütev. 11/A. § (6) bekezdése alapján járó növelésnek kell tekinteni az Eütev. 11/A. § (6) bekezdése és a 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet 6. melléklete, vagy az Eütev. 11/A. § (6) bekezdése és a 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet 8. melléklete alapján számított összeget,
d) az Eütev. 11/A. § (6a) bekezdése alapján járó növelésnek kell tekinteni az Eütev. 11/A. § (6a) bekezdése és a 256/2013. (VII. 5.) Korm. rendelet 5. melléklete alapján számított összeget
azzal, hogy részmunkaidős foglalkoztatás esetén az a), b), c) vagy d) pont szerinti összegnek a részmunkaidő és a teljes munkaidő arányában csökkentett részét nem kell illetményként figyelembe venni.
(5) A kompenzáció a személyi jövedelemadó-előleg megállapításánál nem rendszeres jövedelemnek minősül, és a költségvetési rend szerint foglalkoztatottak egyéb személyi juttatásaiként kell elszámolni. A kifizetés a statisztikai elszámolásokban a szociális költségek között kerül figyelembevételre.
5. § (1) A központi költségvetés a Magyarország 2019. évi központi költségvetéséről szóló 2018. évi L. törvény (a továbbiakban: 2019. évi költségvetési törvény) 4. § (1) bekezdésében megjelölt céltartalék terhére, az e rendeletben meghatározottak szerint biztosít fedezetet (a továbbiakban: támogatás)
a) – a (4) bekezdésben meghatározott kivétellel – a központi költségvetési szervek, a köztestületi költségvetési szervek és az országos nemzetiségi önkormányzati költségvetési szerv,
b) a helyi nemzetiségi önkormányzatok, továbbá
c) a bevett egyház
részére az e rendelet alapján járó kompenzáció és annak járulékai kifizetéséhez.
(2) A központi költségvetés a helyi önkormányzatok, valamint azok társulásai (a továbbiakban együtt: helyi önkormányzat) részére a 2019. évi költségvetési törvény 2. melléklet I.5. pontja szerinti előirányzat terhére, az e rendeletben meghatározottak szerint biztosít támogatást.
(3) Az országos és a helyi nemzetiségi önkormányzatot megillető (1) bekezdés szerinti támogatásról a nemzetiségpolitikáért osztott hatáskörben felelős miniszterek adatot szolgáltatnak az államháztartásért felelős miniszter részére.
(4) Az (1) bekezdés a) pontja szerinti költségvetési szervek esetében nem vehető igénybe a támogatás a részben vagy egészben külön – ide nem értve az európai uniós forrás terhére finanszírozott – feladat ellátására kötött szerződésből származó bevétel terhére foglalkoztatottak után.
(5) Az e rendelet alapján igénybe vett támogatás kizárólag a foglalkoztatottak 2019. évi kompenzációjára használható fel, más jogcímen kifizetés nem teljesíthető.
6. § (1) Az 1. § a) pontja szerinti költségvetési szerveknél és a helyi nemzetiségi önkormányzatoknál a támogatás megállapítása a költségvetési szerv által várhatóan ténylegesen kifizetésre kerülő – az államháztartásért felelős miniszter által március hónapban felmért – összeg alapján történik.
(2) Az (1) bekezdés alapján igénybe vett támogatással 2019. november 10-éig el kell számolni, amely intézkedést az államháztartásért felelős miniszter készíti elő.
(3) Ha a költségvetési szerv az elszámolást követően állapít meg visszafizetési kötelezettséget, azt a 2019. évi költségvetési maradvány elszámolása keretében kell teljesíteni.
(4) A támogatás folyósítása és elszámolása érdekében az országos és a helyi nemzetiségi önkormányzat részére a nemzetiségpolitikáért osztott hatáskörben felelős miniszterek támogatói okiratot adnak ki az országos nemzetiségi önkormányzat hivatalánál, valamint az országos és a helyi nemzetiségi önkormányzat költségvetési szerveinél foglalkoztatottakat megillető kompenzáció biztosításáról. A 6. § (2) bekezdése szerinti elszámolás során igazolt új támogatási igény vagy többlettámogatásra való jogosultság felmerülése esetén az országos és helyi nemzetiségi önkormányzat részére a támogatás biztosítása érdekében új igény esetén támogatói okirat kiadására, többletigény esetén a korábbiakban kiadott támogatói okirat módosítására kerül sor. A 6. § (2) bekezdése szerinti elszámolás keretében visszafizetett támogatás nem tekinthető a költségvetési támogatás jogosulatlan igénybevételének, így az országos és helyi nemzetiségi önkormányzatot nem terheli az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 53/A. (2) bekezdése szerinti kamatfizetési kötelezettség.
(5) Az (1) bekezdés szerint nyújtott támogatás intézmények közötti átadása esetén az átadásra kerülő előirányzatot az átadás-átvételi dokumentumban nevesítve szerepeltetni kell.
7. § (1) A helyi önkormányzatokért felelős miniszter utalványozása alapján a Magyar Államkincstár a helyi önkormányzat részére – az 5. § (2) bekezdésében szereplő előirányzat terhére – a nettó finanszírozás keretében a kifizetés hónapjában elszámolja a kifizetett havi kompenzációnak a munkáltatót terhelő, közterheket magában foglaló bruttó összegét
a) a Nemzeti Egészségbiztosítási Alapkezelő (a továbbiakban: NEAK) által finanszírozott helyi önkormányzati költségvetési szervek,
b) az a) pontba nem tartozó helyi önkormányzati költségvetési szervek
foglalkoztatottjaira vonatkozóan.
(2) A 2019. december hónap után járó kompenzáció elszámolása a 2020. évi költségvetés terhére történik.
(3) Az államháztartásról szóló törvény végrehajtásáról szóló 368/2011. (XII. 31.) Korm. rendelet 139. § (1) bekezdése szerinti egészségügyi szolgáltatónak minősülő költségvetési szervek részére megállapított kompenzációt a helyi önkormányzat soron kívül továbbítja.
(4) A helyi önkormányzat által fenntartott költségvetési szervére és munkavállalóira vonatkozóan a központosított illetmény-számfejtési rendszer szolgáltat adatot a helyi önkormányzatokért felelős miniszter részére az 5. § (2) bekezdése szerinti támogatás kifizetéséhez.
(5) A kifizetés hónapjának 5-éig a Magyar Államkincstár
a) a helyi önkormányzatokért felelős miniszter részére az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett országos összesítő,
b) helyi önkormányzat székhelye szerint illetékes területi szerve az (1) bekezdés szerinti elszámoláshoz – a nettó finanszírozással egyidejűleg – a helyi önkormányzat részére az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett adatközlő lap
kitöltésével szolgáltat adatot.
8. § (1) A támogatásra az egyházi foglalkoztató a bevett egyházon és az egyházi foglalkoztató fenntartóján keresztül jogosult. A támogatás folyósítására és elszámolására az egyházakkal való kapcsolattartás koordinációjáért felelős miniszter (a továbbiakban: miniszter) által kiadott támogatói okirat alapján kerül sor.
(2) A bevett egyház részére a 2019. évi bérkompenzáció összegéből előzetes hozzájárulásként legfeljebb 600 000 000 forint kerül átadásra a miniszter által 2019. március hónapban felmért, az egyházi foglalkoztató által benyújtott és a miniszter által elfogadott igények alapján, azok arányában.
(3) A támogatás terhére a miniszter – utólagos elszámolás mellett – előleget nyújt. Az előleg nyújtásának feltétele a költségvetési szervek és az egyházi jogi személyek foglalkoztatottjainak 2018. évi kompenzációjáról szóló kormányrendelet alapján kapott támogatással történő elszámolás és annak elfogadása.
(4) A bevett egyház a támogatást az egyházi foglalkoztató fenntartója részére utalja át. Az egyházi foglalkoztató fenntartója a támogatást az egyházi foglalkoztató részére átadja, illetve a 3. § (1) bekezdésében meghatározott célra fordítja.
9. § (1) A támogatás igénylése az egyházi foglalkoztató által az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium, valamint a miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett
a) igénylőlapnak, és
b) az a) pont szerinti igénylőlap alapján összesített adatokat tartalmazó adatlapnak
a miniszter részére történő megküldésével történik.
(2) Az előlegből 2019. január–szeptember hónapokra ténylegesen kifizetett és a 2019. október–december hónapokra várhatóan kifizetésre kerülő összegekről a bevett egyház 2019. november 10-éig tájékoztatást, a 2019. január–december hónapokra ténylegesen kifizetett összegekről pedig 2020. január 31-éig elszámolást nyújt be a miniszternek. A tájékoztatás és az elszámolás tartalma az államháztartásért felelős miniszter által vezetett minisztérium, valamint a miniszter által vezetett minisztérium honlapján közzétett – ágazati bontású, az ágazat teljes létszámát, az érintettek létszámát, havi bontásban a ténylegesen kifizetett és a várhatóan kifizetésre kerülő összegeket és a munkaadókat terhelő járulékokat bemutató – beszámoló és rövid szöveges jelentés. Az elszámolás során igazolt új támogatási igény vagy többlettámogatásra való jogosultság felmerülése esetén a bevett egyház részére a támogatás biztosítása érdekében új igény esetén támogatói okirat kiadására, többletigény esetén a korábbiakban kiadott támogatói okirat módosítására kerül sor.
(3) Az elszámolás utólagos – adott esetben helyszíni ellenőrzés útján történő – ellenőrzése céljából az egyházi foglalkoztató jogosult személyenkénti bontásban elkülönített nyilvántartást vezetni.
10. § (1)4 A foglalkoztatott a 2019. évi kompenzációjának megállapításához a saját munkáltatója részére nyilatkozik a családi kedvezményre való jogosultságáról, az annak igénylése során figyelembe vehető kedvezményezett eltartottak, valamint az eltartottak számáról, adóazonosító jeléről, saját és házas- vagy élettársa illetményéről, jogviszonya keletkezésének időpontjáról. A nyilatkozat mintáját és kitöltési útmutatóját az államháztartásért felelős miniszter az általa vezetett minisztérium honlapján – e rendelet hatálybalépésével egyidejűleg – közzéteszi.
(2) A nyilatkozó a nyilatkozatot 2019. március 15-éig nyújtja be a munkáltatónak két példányban. Ha a jogviszony év közben keletkezett, a jogviszony keletkezésével egyidejűleg köteles a nyilatkozó benyújtani a nyilatkozatot. A munkáltató az egyik példányon igazolja az átvételt, a másik példányt intézkedésre megküldi az illetékes illetményszámfejtő helynek.
(3) A 3. § (15) bekezdésében meghatározott esetben a nyilatkozó nyilatkozatát az őt teljes munkaidős jogviszonyban foglalkoztató munkáltatónak köteles a (2) bekezdés szerinti határidőig leadni. Teljes munkaidős jogviszony hiányában a nyilatkozó nyilatkozatát a (2) bekezdésben meghatározott határidőig annak a munkáltatónak köteles leadni, akinél jogviszonya a legkorábban keletkezett, illetve azonos időpontban keletkezett jogviszonyok esetén a választása szerinti munkáltatónak köteles leadni.
(4) A munkáltatói igazolást tartalmazó nyilatkozatot a nyilatkozó köteles öt évig megőrizni.
(5) A tárgyhó 15-éig benyújtott nyilatkozat alapján a nyilatkozó kompenzációra a tárgyhóban jogosulttá válik, és annak összege a tárgyhóra esedékes illetménye számfejtésével egyidejűleg kifizetésre kerül. A tárgyhó 15-e után benyújtott nyilatkozat alapján a nyilatkozó a kompenzációra kizárólag a nyilatkozat leadását követő hónaptól válik jogosulttá, és az a tárgyhónapot követő hónapra esedékes illetmény számfejtésével egyidejűleg kerül kifizetésre. A március 15-éig benyújtott nyilatkozatok esetén a január és február hónapok után járó kompenzáció is kifizetésre kerül.
11. § (1) Ha a leadott nyilatkozatban feltüntetett, a kompenzáció megállapításánál irányadó adatok év közben módosulnak, a nyilatkozó az erről való tudomásszerzést követően haladéktalanul köteles újabb nyilatkozat kitöltésével bejelenteni a változást a munkáltatónak.
(2) A munkáltató a nyilatkozat II. részében foglaltak módosítását változásbejelentéssel teheti meg, a nyilatkozat III. részében a változás bekövetkezésének dátumaként 2019. január 1-jét jelölve meg.
(3) A bejelentett változás alapján a változás bekövetkezése dátumának alapulvételével kerül megállapításra és érvényesítésre a kompenzáció összege.
(4) Ha olyan változás bejelentésére került sor, amely alapján a foglalkoztatott nem, vagy csökkentett összegű kompenzációra jogosult, a kompenzáció összegére vonatkozó jogosultsága megszűnik vagy csökken. A változás bejelentése előtt a korábbi nyilatkozat alapján a változás bekövetkezésének dátumát követően kifizetett kompenzáció összege visszavonásra kerül.
(5) Ha a nyilatkozó a kompenzáció megállapítása érdekében tett nyilatkozat kitöltésével valótlan adatot közölt, a kompenzáció már teljesített összege visszavonásra, és a kompenzáció további folyósítása felfüggesztésre kerül.
(6) Ha a kompenzáció nem e rendeletben foglaltaknak megfelelő megállapítása és kifizetése nem az (5) bekezdésben foglaltak alapján valósult meg, vagy az illetményeltérítés összege visszamenőleg kerül megállapításra, a már kifizetett kompenzáció összege a következő hónap(ok) kompenzációjának összegéből levonásra kerül.
12. § Ez a rendelet 2019. január 1-jén lép hatályba.
13. § E rendeletet első alkalommal a 2019. év január hónapra járó illetmény számfejtésekor kell alkalmazni.
14. § Amennyiben a 9. § (2) bekezdése alapján benyújtott elszámolás alapján igazolt többlettámogatásra vonatkozó jogosultság merül fel, a többlettámogatást a támogatói okirat módosításával kell biztosítani.
15. § Ez a rendelet 2020. június 30-án hatályát veszti.
1. melléklet a 275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelethez
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
1. |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
2. |
–500 |
100 |
29 501–30 000 |
8 000 |
59 001–59 500 |
15 900 |
130 001–131 500 |
14 900 |
214 001–214 500 |
8 500 |
3. |
501–1 000 |
300 |
30 001–30 500 |
8 100 |
59 501–60 000 |
16 000 |
131 501–133 000 |
14 800 |
214 501–215 000 |
8 400 |
4. |
1 001–1 500 |
400 |
30 501–31 000 |
8 300 |
60 001–60 500 |
16 200 |
133 001–134 500 |
14 700 |
215 001–215 500 |
8 200 |
5. |
1 501–2 000 |
500 |
31 001–31 500 |
8 400 |
60 501–61 000 |
16 300 |
134 501–136 500 |
14 600 |
215 501–216 000 |
8 100 |
6. |
2 001–2 500 |
700 |
31 501–32 000 |
8 500 |
61 001–61 500 |
16 400 |
1365 01–138 000 |
14 500 |
216 001–216 500 |
8 000 |
7. |
2 501–3 000 |
800 |
32 001–32 500 |
8 700 |
61 501–62 000 |
16 600 |
138 001–139500 |
14 400 |
216 501–217 000 |
7 800 |
8. |
3 001–3 500 |
900 |
32 501–33 000 |
8 800 |
62 001–62 500 |
16 700 |
139 501–141 000 |
14 300 |
217 001–217 500 |
7 700 |
9. |
3 501–4 000 |
1 100 |
33 001–33 500 |
9 000 |
62 501–63 000 |
16 800 |
141 001–142 500 |
14 200 |
217 501–218 000 |
7 500 |
10. |
4 001–4 500 |
1 200 |
33 501–34 000 |
9 100 |
63 001–63 500 |
17 000 |
142 501–144 500 |
14 100 |
218 001–218 500 |
7 400 |
11. |
4 501–5 000 |
1 300 |
34 001–34 500 |
9 200 |
63 501–64 000 |
17 100 |
144 501–146 000 |
14 000 |
218 501–219 000 |
7 200 |
12. |
5 001–5 500 |
1 500 |
34 501–35 000 |
9 400 |
64 001–64 500 |
17 200 |
146 001–147 500 |
13 900 |
219 001–219 500 |
7 100 |
13. |
5 501–6 000 |
1 600 |
35 001–35 500 |
9 500 |
64 501–65 000 |
17 400 |
147 501–149 000 |
13 800 |
219 501–220 000 |
6 900 |
14. |
6 001–6 500 |
1 700 |
35 501–36 000 |
9 600 |
65 001–65 500 |
17 500 |
149 001–150 500 |
13 700 |
220 001–220 500 |
6 800 |
15. |
6 501–7 000 |
1 900 |
36 001–36 500 |
9 800 |
65 501–66 000 |
17 600 |
150 501–152 500 |
13 600 |
220 501–221 000 |
6 600 |
16. |
7 001–7 500 |
2 000 |
36 501–37 000 |
9 900 |
66 001–66 500 |
17 800 |
152 501–154 000 |
13 500 |
221 001–221 500 |
6 500 |
17. |
7 501–8 000 |
2 100 |
37 001–37 500 |
10 000 |
66 501–67 000 |
17 900 |
154001–155 500 |
13 400 |
221 501–222 000 |
6 300 |
18. |
8 001–8 500 |
2 300 |
37 501–38 000 |
10 200 |
67 001–67500 |
18 000 |
155 501–157 000 |
13 300 |
222 001–222 500 |
6 200 |
19. |
8 501–9 000 |
2 400 |
38 001–38 500 |
10 300 |
67 501–68 000 |
18 200 |
157 001–159 000 |
13 200 |
222 501–223 000 |
6 000 |
20. |
9 001–9 500 |
2 500 |
38 501–39 000 |
10 400 |
68 001–68 500 |
18 300 |
159 001–160 500 |
13 100 |
223 001–223 500 |
5 900 |
21. |
9 501–10 000 |
2 700 |
39 001–39 500 |
10 600 |
68 501–69 000 |
18 400 |
160 501–162 000 |
13 000 |
223 501–224 000 |
5 700 |
22. |
10 001–10 500 |
2 800 |
39 501–40 000 |
10 700 |
69 001–69 500 |
18 600 |
162 001–163 500 |
12 900 |
224 001–224 500 |
5 600 |
23. |
10 501–11 000 |
2 900 |
40 001–40 500 |
10 800 |
69 501–70 500 |
18 700 |
163 501–165 000 |
12 800 |
224 501–225 000 |
5 400 |
24. |
11 001–11 500 |
3 100 |
40 501–41 000 |
11 000 |
70 501–72 500 |
18 600 |
165 001–167 000 |
12 700 |
225 001–225 500 |
5 300 |
25. |
11 501–12 000 |
3 200 |
41 001–41 500 |
11 100 |
72 501–74 000 |
18 500 |
167 001–168 500 |
12 600 |
225 501–226 000 |
5 100 |
26. |
12 001–12 500 |
3 300 |
41 501–42 000 |
11 200 |
74 001–75 500 |
18 400 |
168 501–170 000 |
12 500 |
226 001–226 500 |
5 000 |
27. |
12 501–13 000 |
3 500 |
42 001–42 500 |
11 400 |
75 501–77 000 |
18 300 |
170 001–171 500 |
12 400 |
226 501–227 000 |
4 900 |
28. |
13 001–13 500 |
3 600 |
42 501–43 000 |
11 500 |
77 001–78 500 |
18 200 |
171 501–173 000 |
12 300 |
227 001–227 500 |
4 700 |
29. |
13 501–14 000 |
3 700 |
43 001–43 500 |
11 600 |
78 501–80 500 |
18 100 |
173 001–175 000 |
12 200 |
227 501–228 000 |
4 600 |
30. |
14 001–14 500 |
3 900 |
43 501–44 000 |
11 800 |
80 501–82 000 |
18 000 |
175 001–176 500 |
12 100 |
228 001–228 500 |
4 400 |
31. |
14 501–15 000 |
4 000 |
44 001–44 500 |
11 900 |
82 001–83 500 |
17 900 |
176 501–178 000 |
12 000 |
228 501–229 000 |
4 300 |
32. |
15 001–15 500 |
4 100 |
44 501–45 000 |
12 000 |
83 501–85 000 |
17 800 |
178 001–179 500 |
11 900 |
229 001–229 500 |
4 100 |
33. |
15 501–16 000 |
4 300 |
45 001–45 500 |
12 200 |
85 001–86 500 |
17 700 |
179 501–181 000 |
11 800 |
229 501–230 000 |
4 000 |
34. |
16 001–16 500 |
4 400 |
45 501–46 000 |
12 300 |
86 501–88 500 |
17 600 |
181 001–183 000 |
11 700 |
230 001–230 500 |
3 800 |
35. |
16 501–17 000 |
4 500 |
46 001–46 500 |
12 400 |
88 501–90 000 |
17 500 |
183 001–184 500 |
11 600 |
230 501–231 000 |
3 700 |
36. |
17 001–17 500 |
4 700 |
46 501–47 000 |
12 600 |
90 001–91 500 |
17 400 |
184 501–186 000 |
11 500 |
231 001–231 500 |
3 500 |
37. |
17 501–18 000 |
4 800 |
47 001–47 500 |
12 700 |
91 501–93 000 |
17 300 |
186 001–187 500 |
11 400 |
231 501–232 000 |
3 400 |
38. |
18 001–18 500 |
4 900 |
47 501–48 000 |
12 800 |
93 001–94 500 |
17 200 |
187 501–189 000 |
11 300 |
232 001–232 500 |
3 200 |
39. |
18 501–19 000 |
5 100 |
48 001–48 500 |
13 000 |
94 501–96 500 |
17 100 |
189 001–191 000 |
11 200 |
232 501–233 000 |
3 100 |
40. |
19 001–19 500 |
5 200 |
48 501–49 000 |
13 100 |
96 501–98 000 |
17 000 |
191 001–192 500 |
11 100 |
233 001–233 500 |
2 900 |
41. |
19 501–20 000 |
5 300 |
49 001–49 500 |
13 200 |
98 001–99 500 |
16 900 |
192 501–194 000 |
11 000 |
233 501–234 000 |
2 800 |
42. |
20 001–20 500 |
5 500 |
49 501–50 000 |
13 400 |
99 501–101 000 |
16 800 |
194 001–195 500 |
10 900 |
234 001–234 500 |
2 600 |
43. |
20 501–21 000 |
5 600 |
50 001–50 500 |
13 500 |
101 001–102 500 |
16 700 |
195 501–197 000 |
10 800 |
234 501–235 000 |
2 500 |
44. |
21 001–21 500 |
5 700 |
50 501–51 000 |
13 600 |
102 501–104 500 |
16 600 |
197 001–199 000 |
10 700 |
235 001–235 500 |
2 300 |
45. |
21 501–22 000 |
5 900 |
51 001–51 500 |
13 800 |
104 501–106 000 |
16 500 |
199 001–200 500 |
10 600 |
235 501–236 000 |
2 200 |
46. |
22 001–22 500 |
6 000 |
51 501–52 000 |
13 900 |
106 001–107 500 |
16 400 |
200 501–202 000 |
10 500 |
236 001–236 500 |
2 000 |
47. |
22 501–23 000 |
6 100 |
52 001–52 500 |
14 000 |
107 501–109 000 |
16 300 |
202 001–203 500 |
10 400 |
236 501–237 000 |
1 900 |
48. |
23 001–23 500 |
6 300 |
52 501–53 000 |
14 200 |
109 001–110 500 |
16 200 |
203 501–205 000 |
10 300 |
237 001–237 500 |
1 800 |
49. |
23 501–24 000 |
6 400 |
53 001–53 500 |
14 300 |
110 501–112 500 |
16 100 |
205 001–207 000 |
10 200 |
237 501–238 000 |
1 600 |
50. |
24 001–24 500 |
6 500 |
53 501–54 000 |
14 400 |
112 501–114 000 |
16 000 |
207 001–208 500 |
10 100 |
238 001–238 500 |
1 500 |
51. |
24 501–25 000 |
6 700 |
54 001–54 500 |
14 600 |
114 001–115 500 |
15 900 |
208 501–209 500 |
10 000 |
238 501–239 000 |
1 300 |
52. |
25 001–25 500 |
6 800 |
54 501–55 000 |
14 700 |
115 501–117 000 |
15 800 |
209 501–210 000 |
9 900 |
239 001–239 500 |
1 200 |
53. |
25 501–26 000 |
6 900 |
55 001–55 500 |
14 800 |
117 001–118 500 |
15 700 |
210 001–210 500 |
9 700 |
239 501–240 000 |
1 000 |
54. |
26 001–26 500 |
7 100 |
55 501–56 000 |
15 000 |
118 501–120 500 |
15 600 |
210 501–211 000 |
9 600 |
240 001–240 500 |
900 |
55. |
26 501–27 000 |
7 200 |
56 001–56 500 |
15 100 |
120 501–122 000 |
15 500 |
211 001–211 500 |
9 400 |
240 501–241 000 |
700 |
56. |
27 001–27 500 |
7 300 |
56 501–57 000 |
15 200 |
122 001–123 500 |
15 400 |
211 501–212 000 |
9 300 |
241 001–241 500 |
600 |
57. |
27 501–28 000 |
7 500 |
57 001–57 500 |
15 400 |
123 501–125 000 |
15 300 |
212 001–212 500 |
9 100 |
241 501–242 000 |
400 |
58. |
28 001–28 500 |
7 600 |
57 501–58 000 |
15 500 |
125 001–126 500 |
15 200 |
212 501–213 000 |
9 000 |
242 001–242 500 |
300 |
59. |
28 501–29 000 |
7 700 |
58 001–58 500 |
15 600 |
126 501–128 500 |
15 100 |
213 001–213 500 |
8 800 |
242 501–243 000 |
100 |
60. |
29 001–29 500 |
7 900 |
58 501–59 000 |
15 800 |
128 501–130 000 |
15 000 |
213 501–214 000 |
8 700 |
2. melléklet a 275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelethez
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
1. |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
2. |
–500 |
100 |
25 001–25 500 |
6 600 |
50 001–50 500 |
13 100 |
119 001–121 000 |
12 400 |
190 001–190 500 |
6 600 |
3. |
501–1 000 |
300 |
25 501–26 000 |
6 700 |
50 501–51 000 |
13 200 |
121 001–123 000 |
12 300 |
190 501–191 000 |
6 400 |
4. |
1 001–1 500 |
400 |
26 001–26 500 |
6 900 |
51 001–51 500 |
13 400 |
123 001–125 000 |
12 200 |
191 001–191 500 |
6 300 |
5. |
1 501–2 000 |
500 |
26 501–27 000 |
7 000 |
51 501–52 000 |
13 500 |
125 001–127 000 |
12 100 |
191 501–192 000 |
6 200 |
6. |
2 001–2 500 |
600 |
27 001–27 500 |
7 100 |
52 001–52 500 |
13 600 |
127 001–129 000 |
12 000 |
192 001–192 500 |
6 000 |
7. |
2 501–3 000 |
800 |
27 501–28 000 |
7 300 |
52 501–53 000 |
13 800 |
129 001–131 000 |
11 900 |
192 501–193 000 |
5 900 |
8. |
3 001–3 500 |
900 |
28 001–28 500 |
7 400 |
53 001–53 500 |
13 900 |
131 001–133 000 |
11 800 |
193 001–193 500 |
5 700 |
9. |
3 501–4 000 |
1 000 |
28 501–29 000 |
7 500 |
53 501–54 000 |
14 000 |
133 001–135 000 |
11 700 |
193 501–194 000 |
5 600 |
10. |
4 001–4 500 |
1 200 |
29 001–29 500 |
7 700 |
54 001–54 500 |
14 100 |
135 001–136 500 |
11 600 |
194 001–194 500 |
5 500 |
11. |
4 501– 5000 |
1 300 |
29 501–30 000 |
7 800 |
54 501–55 000 |
14 300 |
136 501–138 500 |
11 500 |
194 501–195 000 |
5 300 |
12. |
5 001–5 500 |
1 400 |
30 001–30 500 |
7 900 |
55 001–55 500 |
14 400 |
138 501–140 500 |
11 400 |
195 001–195 500 |
5 200 |
13. |
5 501–6 000 |
1 600 |
30 501–31 000 |
8 000 |
55 501–56 000 |
14 500 |
140 501–142 500 |
11 300 |
195 501–196 000 |
5 000 |
14. |
6 001–6 500 |
1 700 |
31 001–31 500 |
8 200 |
56 001–56 500 |
14 700 |
142 501–144 500 |
11 200 |
196 001–196 500 |
4 900 |
15. |
6 501–7 000 |
1 800 |
31 501–32 000 |
8 300 |
56 501–57 000 |
14 800 |
144 501–146 500 |
11 100 |
196 501–197 000 |
4 700 |
16. |
7 001–7 500 |
1 900 |
32 001–32 500 |
8 400 |
57 001–57 500 |
14 900 |
146 501–148 500 |
11 000 |
197 001–197 500 |
4 600 |
17. |
7 501–8 000 |
2 100 |
32 501–33 000 |
8 600 |
57 501–58 000 |
15 100 |
148 501–150 500 |
10 900 |
197 501–198 000 |
4 500 |
18. |
8 001–8 500 |
2 200 |
33 001–33 500 |
8 700 |
58 001–58 500 |
15 200 |
150 501–152 500 |
10 800 |
198 001–198 500 |
4 300 |
19. |
8 501–9 000 |
2 300 |
33 501–34 000 |
8 800 |
58 501–59 000 |
15 300 |
152 501–154 500 |
10 700 |
198 501–199 000 |
4 200 |
20. |
9 001–9 500 |
2 500 |
34 001–34 500 |
9 000 |
59 001–59 500 |
15 400 |
154 501–156 500 |
10 600 |
199 001–199 500 |
4 000 |
21. |
9 501–10 000 |
2 600 |
34 501–35 000 |
9 100 |
59 501–60 000 |
15 500 |
156 501–158 500 |
10 500 |
199 501–200 000 |
3 900 |
22. |
10 001–10 500 |
2 700 |
35 001–35 500 |
9 200 |
60 001–62 000 |
15 400 |
158 501–160 500 |
10 400 |
200 001–200 500 |
3 800 |
23. |
10 501–11 000 |
2 900 |
35 501–36 000 |
9 300 |
62 001–63 500 |
15 300 |
160 501–162 500 |
10 300 |
200 501–201 000 |
3 600 |
24. |
11 001–11 500 |
3 000 |
36 001–36 500 |
9 500 |
63 501–65 500 |
15 200 |
162 501–164 500 |
10 200 |
201 001–201 500 |
3 500 |
25. |
11 501–12 000 |
3 100 |
36 501–37 000 |
9 600 |
65 501–67 500 |
15 100 |
164 501–166 500 |
10 100 |
201 501–202 000 |
3 300 |
26. |
12 001–12 500 |
3 200 |
37 001–37 500 |
9 700 |
67 501–69 500 |
15 000 |
166 501–168 500 |
10 000 |
202 001–202 500 |
3 200 |
27. |
12 501–13 000 |
3 400 |
37 501–38 000 |
9 900 |
69 501–71 500 |
14 900 |
168 501–170 500 |
9 900 |
202 501–203 000 |
3 000 |
28. |
13 001–13 500 |
3 500 |
38 001–38 500 |
10 000 |
71 501–73 500 |
14 800 |
170 501–172 500 |
9 800 |
203 001–203 500 |
2 900 |
29. |
13 501–14 000 |
3 600 |
38 501–39 000 |
10 100 |
73 501–75 500 |
14 700 |
172 501–174 000 |
9 700 |
203 501–204 000 |
2 800 |
30. |
14 001–14 500 |
3 800 |
39 001–39 500 |
10 300 |
75 501–77 500 |
14 600 |
174 001–176 000 |
9 600 |
204 001–204 500 |
2 600 |
31. |
14 501–15 000 |
3 900 |
39 501–40 000 |
10 400 |
77 501–79 500 |
14 500 |
176 001–178 000 |
9 500 |
204 501–205 000 |
2 500 |
32. |
15 001–15 500 |
4 000 |
40 001–40 500 |
10 500 |
79 501–81 500 |
14 400 |
178 001–180 000 |
9 400 |
205 001–205 500 |
2 300 |
33. |
15 501–16 000 |
4 200 |
40 501–41 000 |
10 600 |
81 501–83 500 |
14 300 |
180 001–181 000 |
9 300 |
205 501–206 000 |
2 200 |
34. |
16 001–16 500 |
4 300 |
41 001–41 500 |
10 800 |
83 501–85 500 |
14 200 |
181 001–181 500 |
9 100 |
206 001–206 500 |
2 100 |
35. |
16 501–17 000 |
4 400 |
41 501–42 000 |
10 900 |
85 501–87 500 |
14 100 |
181 501–182 000 |
9 000 |
206 501–207 000 |
1 900 |
36. |
17 001–17 500 |
4 500 |
42 001–42 500 |
11 000 |
87 501–89 500 |
14 000 |
182 001–182 500 |
8 900 |
207 001–207 500 |
1 800 |
37. |
17 501–18 000 |
4 700 |
42 501–43 000 |
11 200 |
89 501–91 500 |
13 900 |
182 501–183 000 |
8 700 |
207 501–208 000 |
1 600 |
38. |
18 001–18 500 |
4 800 |
43 001–43 500 |
11 300 |
91 501–93 500 |
13 800 |
183 001–183 500 |
8 600 |
208 001–208 500 |
1 500 |
39. |
18 501–19 000 |
4 900 |
43 501–44 000 |
11 400 |
93 501–95 500 |
13 700 |
183 501–184 000 |
8 400 |
208 501–209 000 |
1 300 |
40. |
19 001–19 500 |
5 100 |
44 001–44 500 |
11 500 |
95 501–97 500 |
13 600 |
184 001–184 500 |
8 300 |
209 001–209 500 |
1 200 |
41. |
19 501–20 000 |
5 200 |
44 501–45 000 |
11 700 |
97 501–99 500 |
13 500 |
184 501–185 000 |
8 100 |
209 501–210 000 |
1 100 |
42. |
20 001–20 500 |
5 300 |
45 001–45 500 |
11 800 |
99 501–101 000 |
13 400 |
185 001–185 500 |
8 000 |
210 001–210 500 |
900 |
43. |
20 501–21 000 |
5 500 |
45 501–46 000 |
11 900 |
101 001–103 000 |
13 300 |
185 501–186 000 |
7 900 |
210 501–211 000 |
800 |
44. |
21 001–21 500 |
5 600 |
46 001–46 500 |
12 100 |
103 001–105 000 |
13 200 |
186 001–186 500 |
7 700 |
211 001–211 500 |
600 |
45. |
21 501–22 000 |
5 700 |
46 501–47 000 |
12 200 |
105 001–107 000 |
13 100 |
186 501–187 000 |
7 600 |
211 501–212 000 |
500 |
46. |
22 001–22 500 |
5 800 |
47 001–47 500 |
12 300 |
107 001–109 000 |
13 000 |
187 001–187 500 |
7 400 |
212 001–212 500 |
400 |
47. |
22 501–23 000 |
6 000 |
47 501–48 000 |
12 500 |
109 001–111 000 |
12 900 |
187 501–188 000 |
7 300 |
212 501–213 000 |
200 |
48. |
23 001–23 500 |
6 100 |
48 001–48 500 |
12 600 |
111 001–113 000 |
12 800 |
188 001–188 500 |
7 200 |
213 001–213 500 |
100 |
49. |
23 501–24 000 |
6 200 |
48 501–49 000 |
12 700 |
113 001–115 000 |
12 700 |
188 501–189 000 |
7 000 |
||
50. |
24 001–24 500 |
6 400 |
49 001–49 500 |
12 800 |
115 001–117 000 |
12 600 |
189 001–189 500 |
6 900 |
||
51. |
24 501–25 000 |
6 500 |
49 501–50 000 |
13 000 |
117 001–119 000 |
12 500 |
189 501–190 000 |
6 700 |
3. melléklet a 275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelethez
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
1. |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
2. |
1–4 000 |
0 |
78 001–78 500 |
5 100 |
98 501–99 000 |
10 400 |
148 501–150 500 |
10 900 |
193 001–193 500 |
5 700 |
3. |
4 001–12 000 |
100 |
78 501–79 000 |
5 200 |
99 001–99 500 |
10 600 |
150 501–152 500 |
10 800 |
193 501–194 000 |
5 600 |
4. |
12 001–20 000 |
200 |
79 001–79 500 |
5 400 |
99 501–100 000 |
10 700 |
152 501–154 500 |
10 700 |
194 001–194 500 |
5 500 |
5. |
20 001–28 500 |
300 |
79 501–80 000 |
5 500 |
100 001–100 500 |
10 800 |
154 501–156 500 |
10 600 |
194 501–195 000 |
5 300 |
6. |
28 501–36 500 |
400 |
80 001–80 500 |
5 600 |
100 501–101 000 |
10 900 |
156 501–158 500 |
10 500 |
195 001–195 500 |
5 200 |
7. |
36 501–44 500 |
500 |
80 501–81 000 |
5 800 |
101 001–101 500 |
11 100 |
158 501–160 500 |
10 400 |
195 501–196 000 |
5 000 |
8. |
44 501–52 500 |
600 |
81 001–81 500 |
5 900 |
101 501–102 000 |
11 200 |
160 501–162 500 |
10 300 |
196 001–196 500 |
4 900 |
9. |
52 501–61 000 |
700 |
81 501–82 000 |
6 000 |
102 001–102 500 |
11 300 |
162 501–164 500 |
10 200 |
196 501–197 000 |
4 700 |
10. |
61 001–62 000 |
800 |
82 001–82 500 |
6 100 |
102 501–103 000 |
11 500 |
164 501–166 500 |
10 100 |
197 001–197 500 |
4 600 |
11. |
62 001–62 500 |
1 000 |
82 501–83 000 |
6 300 |
103 001–103 500 |
11 600 |
166 501–168 500 |
10 000 |
197 501–198 000 |
4 500 |
12. |
62 501–63 000 |
1 100 |
83 001–83 500 |
6 400 |
103 501–104 000 |
11 700 |
168 501–170 500 |
9 900 |
198 001–198 500 |
4 300 |
13. |
63 001–63 500 |
1 200 |
83 501–84 000 |
6 500 |
104 001–104 500 |
11 900 |
170 501–172 500 |
9 800 |
198 501–199 000 |
4 200 |
14. |
63 501–64 000 |
1 300 |
84 001–84 500 |
6 700 |
104 501–105 000 |
12 000 |
172 501–174 000 |
9 700 |
199 001–199 500 |
4 000 |
15. |
64 001–64 500 |
1 500 |
84 501–85 000 |
6 800 |
105 001–105 500 |
12 100 |
174 001–176 000 |
9 600 |
199 501–200 000 |
3 900 |
16. |
64 501–65 000 |
1 600 |
85 001–85 500 |
6 900 |
105 501–106 000 |
12 200 |
176 001–178 000 |
9 500 |
200 001–200 500 |
3 800 |
17. |
65 001–65 500 |
1 700 |
85 501–86 000 |
7 100 |
106 001–106 500 |
12 400 |
178 001–180 000 |
9 400 |
200 501–201 000 |
3 600 |
18. |
65 501–66 000 |
1 900 |
86 001–86 500 |
7 200 |
106 501–107 000 |
12 500 |
180 001–181 000 |
9 300 |
201 001–201 500 |
3 500 |
19. |
66 001–66 500 |
2 000 |
86 501–87 000 |
7 300 |
107 001–107 500 |
12 600 |
181 001–181 500 |
9 100 |
201 501–202 000 |
3 300 |
20. |
66 501–67 000 |
2 100 |
87 001–87 500 |
7 400 |
107 501–108 000 |
12 800 |
181 501–182 000 |
9 000 |
202 001–202 500 |
3 200 |
21. |
67 001–67 500 |
2 300 |
87 501–88 000 |
7 600 |
108 001–108 500 |
12 900 |
182 001–182 500 |
8 900 |
202 501–203 000 |
3 000 |
22. |
67 501–68 000 |
2 400 |
88 001–88 500 |
7 700 |
108 501–109 000 |
13 000 |
182 501–183 000 |
8 700 |
203 001–203 500 |
2 900 |
23. |
68 001–68 500 |
2 500 |
88 501–89 000 |
7 800 |
109 001–111 000 |
12 900 |
183 001–183 500 |
8 600 |
203 501–204 000 |
2 800 |
24. |
68 501–69 000 |
2 600 |
89 001–89 500 |
8 000 |
111 001–113 000 |
12 800 |
183 501–184 000 |
8 400 |
204 001–204 500 |
2 600 |
25. |
69 001–69 500 |
2 800 |
89 501–90 000 |
8 100 |
113 001–115 000 |
12 700 |
184 001–184 500 |
8 300 |
204 501–205 000 |
2 500 |
26. |
69 501–70 000 |
2 900 |
90 001–90 500 |
8 200 |
115 001–117 000 |
12 600 |
184 501–185 000 |
8 100 |
205 001–205 500 |
2 300 |
27. |
70 001–70 500 |
3 000 |
90 501–91 000 |
8 400 |
117 001–119 000 |
12 500 |
185 001–185 500 |
8 000 |
205 501–206 000 |
2 200 |
28. |
70 501–71 000 |
3 200 |
91 001–91 500 |
8 500 |
119 001–121 000 |
12 400 |
185 501–186 000 |
7 900 |
206 001–206 500 |
2 100 |
29. |
71 001–71 500 |
3 300 |
91 501–92 000 |
8 600 |
121 001–123 000 |
12 300 |
186 001–186 500 |
7 700 |
206 501–207 000 |
1 900 |
30. |
71 501–72 000 |
3 400 |
92 001–92 500 |
8 700 |
123 001–125 000 |
12 200 |
186 501–187 000 |
7 600 |
207 001–207 500 |
1 800 |
31. |
72 001–72 500 |
3 500 |
92 501–93 000 |
8 900 |
125 001–127 000 |
12 100 |
187 001–187 500 |
7 400 |
207 501–208 000 |
1 600 |
32. |
72 501–73 000 |
3 700 |
93 001–93 500 |
9 000 |
127 001–129 000 |
12 000 |
187 501–188 000 |
7 300 |
208 001–208 500 |
1 500 |
33. |
73 001–73 500 |
3 800 |
93 501–94 000 |
9 100 |
129 001–131 000 |
11 900 |
188 001–188 500 |
7 200 |
208 501–209 000 |
1 300 |
34. |
73 501–74 000 |
3 900 |
94 001–94 500 |
9 300 |
131 001–133 000 |
11 800 |
188 501–189 000 |
7 000 |
209 001–209 500 |
1 200 |
35. |
74 001–74 500 |
4 100 |
94 501–95 000 |
9 400 |
133 001–135 000 |
11 700 |
189 001–189 500 |
6 900 |
209 501–210 000 |
1 100 |
36. |
74 501–75 000 |
4 200 |
95 001–95 500 |
9 500 |
135 001–136 500 |
11 600 |
189 501–190 000 |
6 700 |
210 001–210 500 |
900 |
37. |
75 001–75 500 |
4 300 |
95 501–96 000 |
9 600 |
136 501–138 500 |
11 500 |
190 001–190 500 |
6 600 |
210 501–211 000 |
800 |
38. |
75 501–76 000 |
4 500 |
96 001–96 500 |
9 800 |
138 501–140 500 |
11 400 |
190 501–191 000 |
6 400 |
211 001–211 500 |
600 |
39. |
76 001–76 500 |
4 600 |
96 501–97 000 |
9 900 |
140 501–142 500 |
11 300 |
191 001–191 500 |
6 300 |
211 501–212 000 |
500 |
40. |
76 501–77 000 |
4 700 |
97 001–97 500 |
10 000 |
142 501–144 500 |
11 200 |
191 501–192 000 |
6 200 |
212 001–212 500 |
400 |
41. |
77 001–77 500 |
4 800 |
97 501–98 000 |
10 200 |
144 501–146 500 |
11 100 |
192 001–192 500 |
6 000 |
212 501–213 000 |
200 |
42. |
77 501–78 000 |
5 000 |
98 001–98 500 |
10 300 |
146 501–148 500 |
11 000 |
192 501–193 000 |
5 900 |
213 001–213 500 |
100 |
4. melléklet a 275/2018. (XII. 21.) Korm. rendelethez
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
1. |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
Illetmény |
Kompenzáció (Ft/hó) |
2. |
1–4000 |
0 |
132 001–132 500 |
3 900 |
148 501–149 000 |
8 100 |
182 001–182 500 |
8 900 |
198 501–199 000 |
4 200 |
3. |
4 001–12 000 |
100 |
132 501–133 000 |
4 000 |
149 001–149 500 |
8 300 |
182 501–183 000 |
8 700 |
199 001–199 500 |
4 000 |
4. |
12 001–20 000 |
200 |
133 001–133 500 |
4 100 |
149 501–150 000 |
8 400 |
183 001–183 500 |
8 600 |
199 501–200 000 |
3 900 |
5. |
20 001–28 500 |
300 |
133 501–134 000 |
4 200 |
150 001–150 500 |
8 500 |
183 501–184 000 |
8 400 |
200 001–200 500 |
3 800 |
6. |
28 501–36 500 |
400 |
134 001–134 500 |
4 400 |
150 501–151 000 |
8 700 |
184 001–184 500 |
8 300 |
200 501–201 000 |
3 600 |
7. |
36 501–44 500 |
500 |
134 501–135 000 |
4 500 |
151 001–151 500 |
8 800 |
184 501–185 000 |
8 100 |
201 001–201 500 |
3 500 |
8. |
44 501–52 500 |
600 |
135 001–135 500 |
4 600 |
151 501–152 000 |
8 900 |
185 001–185 500 |
8 000 |
201 501–202 000 |
3 300 |
9. |
52 501–61 000 |
700 |
135 501–136 000 |
4 800 |
152 001–152 500 |
9 000 |
185 501–186 000 |
7 900 |
202 001–202 500 |
3 200 |
10. |
61 001–69 000 |
800 |
136 001–136 500 |
4 900 |
152 501–153 000 |
9 200 |
186 001–186 500 |
7 700 |
202 501–203 000 |
3 000 |
11. |
69 001–77 000 |
900 |
136 501–137 000 |
5 000 |
153 001–153 500 |
9 300 |
186 501–187 000 |
7 600 |
203 001–203 500 |
2 900 |
12. |
77 001–85 500 |
1 000 |
137 001–137 500 |
5 200 |
153 501–154 000 |
9 400 |
187 001–187 500 |
7 400 |
203 501–204 000 |
2 800 |
13. |
85 501–93 500 |
1 100 |
137 501–138 000 |
5 300 |
154 001–154 500 |
9 600 |
187 501–188 000 |
7 300 |
204 001–204 500 |
2 600 |
14. |
93 501–101 500 |
1 200 |
138 001–138 500 |
5 400 |
154 501–155 000 |
9 700 |
188 001–188 500 |
7 200 |
204 501–205 000 |
2 500 |
15. |
101 501–110 000 |
1 300 |
138 501–139 000 |
5 500 |
155 001–155 500 |
9 800 |
188 501–189 000 |
7 000 |
205 001–205 500 |
2 300 |
16. |
110 001–118 000 |
1 400 |
139 001–139 500 |
5 700 |
155 501–156 000 |
10 000 |
189 001–189 500 |
6 900 |
205 501–206 000 |
2 200 |
17. |
118 001–123 500 |
1 500 |
139 501–140 000 |
5 800 |
156 001–156 500 |
10 100 |
189 501–190 000 |
6 700 |
206 001–206 500 |
2 100 |
18. |
123 501–124 000 |
1 600 |
140 001–140 500 |
5 900 |
156 501–157 000 |
10 200 |
190 001–190 500 |
6 600 |
206 501–207 000 |
1 900 |
19. |
124 001–124 500 |
1 800 |
140 501–141 000 |
6 100 |
157 001–157 500 |
10 300 |
190 501–191 000 |
6 400 |
207 001–207 500 |
1 800 |
20. |
124 501–125 000 |
1 900 |
141 001–141 500 |
6 200 |
157 501–158 500 |
10 500 |
191 001–191 500 |
6 300 |
207 501–208 000 |
1 600 |
21. |
125 001–125 500 |
2 000 |
141 501–142 000 |
6 300 |
158 501–160 500 |
10 400 |
191 501–192 000 |
6 200 |
208 001–208 500 |
1 500 |
22. |
125 501–126 000 |
2 200 |
142 001–142 500 |
6 500 |
160 501–162 500 |
10 300 |
192 001–192 500 |
6 000 |
208 501–209 000 |
1 300 |
23. |
126 001–126 500 |
2 300 |
142 501–143 000 |
6 600 |
162 501–164 500 |
10 200 |
192 501–193 000 |
5 900 |
209 001–209 500 |
1 200 |
24. |
126 501–127 000 |
2 400 |
143 001–143 500 |
6 700 |
164 501–166 500 |
10 100 |
193 001–193 500 |
5 700 |
209 501–210 000 |
1 100 |
25. |
127 001–127 500 |
2 600 |
143 501–144 000 |
6 800 |
166 501–168 500 |
10 000 |
193 501–194 000 |
5 600 |
210 001–210 500 |
900 |
26. |
127 501–128 000 |
2 700 |
144 001–144 500 |
7 000 |
168 501–170 500 |
9 900 |
194 001–194 500 |
5 500 |
210 501–211 000 |
800 |
27. |
128 001–128 500 |
2 800 |
144 501–145 000 |
7 100 |
170 501–172 500 |
9 800 |
194 501–195 000 |
5 300 |
211 001–211 500 |
600 |
28. |
128 501–129 000 |
2 900 |
145 001–145 500 |
7 200 |
172 501–174 000 |
9 700 |
195 001–195 500 |
5 200 |
211 501–212 000 |
500 |
29. |
129 001–129 500 |
3 100 |
145 501–146 000 |
7 400 |
174 001–176 000 |
9 600 |
195 501–196 000 |
5 000 |
212 001–212 500 |
400 |
30. |
129 501–130 000 |
3 200 |
146 001–146 500 |
7 500 |
176 001–178 000 |
9 500 |
196 001–196 500 |
4 900 |
212 501–213 000 |
200 |
31. |
130 001–130 500 |
3 300 |
146 501–147 000 |
7 600 |
178 001–180 000 |
9 400 |
196 501–197 000 |
4 700 |
213 001–213 500 |
100 |
32. |
130 501–131 000 |
3 500 |
147 001–147 500 |
7 700 |
180 001–181 000 |
9 300 |
197 001–197 500 |
4 600 |
||
33. |
131 001–131 500 |
3 600 |
147 501–148 000 |
7 900 |
181 001–181 500 |
9 100 |
197 501–198 000 |
4 500 |
||
34. |
131 501–132 000 |
3 700 |
148 001–148 500 |
8 000 |
181 501–182 000 |
9 000 |
198 001–198 500 |
4 300 |
A rendelet a 15. §-a alapján hatályát vesztette 2020. június 30-án.
A 4. § (1) bekezdés k) pontja a 232/2019. (X. 4.) Korm. rendelet 19. §-ával megállapított szöveg.
A 4. § (4) bekezdés b) pontja a 139/2019. (VI. 14.) Korm. rendelet 11. §-a szerint módosított szöveg.
A 10. § (1) bekezdése a 2/2019. (I. 22.) Korm. rendelet 3. §-a szerint módosított szöveg.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás