• Tartalom

1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozat

1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozat

az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 1. prioritási tengelyén támogatott egyes projektek forrásszerkezetének, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról

2019.04.25.

1. A Kormány a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdés c) pontjában foglalt feladatkörében eljárva

a) egyetért az 1. mellékletben felsorolt projektek (a továbbiakban: projektek) forrásszerkezetének 1. melléklet szerinti módosításával,

b) egyetért a projektek támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával.

2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

3.1

4.2

5.3

1. melléklet az 1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozathoz

 

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

1.

Projekt azonosító száma

Projekt
megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete

Változás

Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után

Projekt összköltsége
(Ft)

Projekt rövid bemutatása

2.

Projekt támogatási intenzitása*

Projekt Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program
(a továbbiakban: IKOP) keretében finanszírozandó támogatásának összege
(Ft)

Projekt részére
a Magyarország központi költségvetéséről szóló törvényben meghatározott Uniós fejlesztések fejezet
(a továbbiakban: Fejezet), Állami költségvetési kedvezményezettek sajáterő támogatása előirányzata
(a továbbiakban: ÁKST) terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére a Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

Projekt támogatási intenzitása*

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege
(Ft)

Projekt részére
az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére
az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

Projekt támogatási intenzitása*

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege
(Ft)

Projekt részére
az ÁKST terhére finanszírozni tervezett támogatás
(Ft)

Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

3.

Projekt le nem vonható,
az Európai Unió
(a továbbiakban: EU) felé el nem számolható általános forgalmi adó
(a továbbiakban: ÁFA) IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé nem elszámolható egyéb költségek
IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Projekt le nem vonható,
az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé el nem számolható egyéb költségek
IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére
(Ft)

4.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00010

M35 autópálya 4. sz. főút –
481. sz. főút közötti szakasz, és 481. sz. főút – Berettyóújfalu közötti szakasz, valamint
a 481. sz. főút megvalósítása

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

90%

67 230 000 000

7 470 000 000

20 137 066 542

0

7,39%

5 521 217 025

-5 521 217 025

0

0

97,39%

72 751 217 025

1 948 782 975

20 137 066 542

0

94 837 066 542

2x2 sávos autópálya építése
25,69 km hosszban, továbbá
a 2x1 sávos 481. sz. főút megvalósítása
5 km hosszban.
A projekt keretében valósul meg továbbá a kapcsolódó
M4 autópálya mintegy 1,5 km hosszúságú szakasza is.

5.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00018

M4 Berettyóújfalu–
Nagykereki (országhatár) közötti szakasz megvalósítása

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

90%

93 087 716 852

10 343 079 650

27 817 999 534

0

3,22%

3 328 443 628

-3 328 443 628

0

0

93,22%

96 416 160 480

7 014 636 022

27 817 999 534

0

131 248 796 036

2x2 sávos autópálya építése
29,48 km hosszban. A projekt keretében egy pár tengelysúlymérő állomás, egy mérnökségi telep, egy autópálya rendőrség és egy határátkelőhely is kiépítésre kerül.

6.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00006

8. sz. főút Várpalota
I. szakasz 23+900 - 29+700 km szelvények közötti szakasz tervezése és kivitelezése

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

78,7%

10 208 378 574

2 762 877 555

4 364 523 677

0

21,3%

2 762 877 555

-2 762 877 555

0

0

100%

12 971 256 129

0

4 364 523 677

0

17 335 779 806

Szakaszolt projekt,
II. ütem,
5,8 km hosszúságú 2x2 sávos főút építése fizikai elválasztással

7.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00007

8. sz. főút Székesfehérvár nyugati elkerülő III. szakasz építése – szakaszolt projekt

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

78,7%

1 729 090 082

467 974 825

710 264 852

0

21,3%

467 974 825

-467 974 825

0

0

100%

2 197 064 907

0

710 264 852

0

2 907 329 759

Szakaszolt projekt,
II. ütem,
7 km hosszúságú
2x2 sávos főút építése fizikai elválasztással

8.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00008

M86 gyorsforgalmi út Szeleste – Csorna szakasz II. ütem megvalósítása Hegyfalu – Csorna szakasz
a 105+800 - 139+165 km sz. között

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

92,33%

15 504 714 482

1 288 001 302

6 410 130 970

0

7,67%

1 288 001 302

-1 288 001 302

0

0

100%

16 792 715 784

0

6 410 130 970

0

23 202 846 754

A projekt célja
az M86 gyorsforgalmi út Szeleste–Csorna szakasz II. ütemének megvalósítása
a Hegyfalu és Csorna közötti szakaszon,
a 105+800–139+165 kilométerszelvények között.

9.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00015

8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem Pétfürdői csomópont (29+700 - 33+100 km sz. között) kivitelezése

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

78,7%

5 377 529 289

1 455 417 711

1 831 854 690

0

21,3%

1 455 417 711

-1 455 417 711

0

0

100%

6 832 947 000

0

1 831 854 690

0

8 664 801 690

A 8. számú főút Várpalotát elkerülő szakasza
I. üteme keretében elkészült útszakasznak a 8. számú főút eredeti nyomvonalába történő visszakötésének megépítése külön szintű pétfürdői csomópont építésével.

10.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00013

62. sz. főút Szabadegyháza elkerülő szakasz megvalósítása

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

77,39%

2 609 369 217

762 344 462

903 168 510

0

18,26%

615 674 917

-615 674 917

0

0

95,65%

3 225 044 134

146 669 545

903 168 510

0

4 274 882 189

2x1 sávos főút építése

11.

IKOP-1.1.0-15-
2016-00020

55. sz. főút Mórahalom elkerülő és megyehatár közötti szakaszán
115 kN tengely-
terhelésre történő burkolat megerősítés
és a főúttal párhuzamosan kerékpárút kivitelezési munkáinak elvégzése

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

75,14%

4 985 656 937

1 649 500 018

1 759 451 970

0

21,96%

1 457 080 466

-1 457 080 466

0

0

97,1%

6 442 737 403

192 419 552

1 759 451 970

0

8 394 608 925

15,7 km hosszúságú 2x1 sávos főút burkolat
megerősítése
és párhuzamos kerékpárút építése

*kerekítve
1

A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

2

A 4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

3

Az 5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére