1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozat
1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozat
az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program 1. prioritási tengelyén támogatott egyes projektek forrásszerkezetének, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról
1. A Kormány a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5) Korm. rendelet 4. § (1) bekezdés c) pontjában foglalt feladatkörében eljárva
a) egyetért az 1. mellékletben felsorolt projektek (a továbbiakban: projektek) forrásszerkezetének 1. melléklet szerinti módosításával,
b) egyetért a projektek támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával.
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
3.1
4.2
5.3
1. melléklet az 1225/2019. (IV. 23.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
||||
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt |
Támogatást igénylő neve |
Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete |
Változás |
Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után |
Projekt összköltsége |
Projekt rövid bemutatása |
||||||||||||||||
2. |
Projekt támogatási intenzitása* |
Projekt Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program |
Projekt részére |
Projekt részére a Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása* |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege |
Projekt részére |
Projekt részére |
Projekt támogatási intenzitása* |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege |
Projekt részére |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
||||||||||||
3. |
Projekt le nem vonható, |
Az EU felé nem elszámolható egyéb költségek |
Projekt le nem vonható, |
Az EU felé el nem számolható egyéb költségek |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
Az EU felé el nem számolható egyéb költségek IKOP hazai társfinanszírozás terhére |
||||||||||||||||||
4. |
IKOP-1.1.0-15- |
M35 autópálya 4. sz. főút – |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
90% |
67 230 000 000 |
7 470 000 000 |
20 137 066 542 |
0 |
7,39% |
5 521 217 025 |
-5 521 217 025 |
0 |
0 |
97,39% |
72 751 217 025 |
1 948 782 975 |
20 137 066 542 |
0 |
94 837 066 542 |
2x2 sávos autópálya építése |
||||
5. |
IKOP-1.1.0-15- |
M4 Berettyóújfalu– |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
90% |
93 087 716 852 |
10 343 079 650 |
27 817 999 534 |
0 |
3,22% |
3 328 443 628 |
-3 328 443 628 |
0 |
0 |
93,22% |
96 416 160 480 |
7 014 636 022 |
27 817 999 534 |
0 |
131 248 796 036 |
2x2 sávos autópálya építése |
||||
6. |
IKOP-1.1.0-15- |
8. sz. főút Várpalota |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
78,7% |
10 208 378 574 |
2 762 877 555 |
4 364 523 677 |
0 |
21,3% |
2 762 877 555 |
-2 762 877 555 |
0 |
0 |
100% |
12 971 256 129 |
0 |
4 364 523 677 |
0 |
17 335 779 806 |
Szakaszolt projekt, |
||||
7. |
IKOP-1.1.0-15- |
8. sz. főút Székesfehérvár nyugati elkerülő III. szakasz építése – szakaszolt projekt |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
78,7% |
1 729 090 082 |
467 974 825 |
710 264 852 |
0 |
21,3% |
467 974 825 |
-467 974 825 |
0 |
0 |
100% |
2 197 064 907 |
0 |
710 264 852 |
0 |
2 907 329 759 |
Szakaszolt projekt, |
||||
8. |
IKOP-1.1.0-15- |
M86 gyorsforgalmi út Szeleste – Csorna szakasz II. ütem megvalósítása Hegyfalu – Csorna szakasz |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
92,33% |
15 504 714 482 |
1 288 001 302 |
6 410 130 970 |
0 |
7,67% |
1 288 001 302 |
-1 288 001 302 |
0 |
0 |
100% |
16 792 715 784 |
0 |
6 410 130 970 |
0 |
23 202 846 754 |
A projekt célja |
||||
9. |
IKOP-1.1.0-15- |
8. sz. főút Várpalota elkerülő II. ütem Pétfürdői csomópont (29+700 - 33+100 km sz. között) kivitelezése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
78,7% |
5 377 529 289 |
1 455 417 711 |
1 831 854 690 |
0 |
21,3% |
1 455 417 711 |
-1 455 417 711 |
0 |
0 |
100% |
6 832 947 000 |
0 |
1 831 854 690 |
0 |
8 664 801 690 |
A 8. számú főút Várpalotát elkerülő szakasza |
||||
10. |
IKOP-1.1.0-15- |
62. sz. főút Szabadegyháza elkerülő szakasz megvalósítása |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
77,39% |
2 609 369 217 |
762 344 462 |
903 168 510 |
0 |
18,26% |
615 674 917 |
-615 674 917 |
0 |
0 |
95,65% |
3 225 044 134 |
146 669 545 |
903 168 510 |
0 |
4 274 882 189 |
2x1 sávos főút építése |
||||
11. |
IKOP-1.1.0-15- |
55. sz. főút Mórahalom elkerülő és megyehatár közötti szakaszán |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
75,14% |
4 985 656 937 |
1 649 500 018 |
1 759 451 970 |
0 |
21,96% |
1 457 080 466 |
-1 457 080 466 |
0 |
0 |
97,1% |
6 442 737 403 |
192 419 552 |
1 759 451 970 |
0 |
8 394 608 925 |
15,7 km hosszúságú 2x1 sávos főút burkolat |
A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
A 4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
Az 5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás