1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozat
1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozat
az IKOP-4.1.0-15-2016-00003 azonosító számú („83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése című”) projekt megvalósításához szükséges forrás biztosításáról, forrásszerkezetének módosításáról, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról
1. A Kormány
1.1. a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet] 44/C. § (4) bekezdése alapján egyetért az IKOP-4.1.0-15-2016-00003 azonosító számú, „83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése” című projekt (a továbbiakban: projekt) forrásszerkezetének 1. melléklet szerinti módosításával,
1.2. egyetért azzal, hogy a projekt tekintetében az 1. mellékletben foglalt táblázat M:4 mezőjében szereplő, összesen legfeljebb 13 192 701 626 forint összegű, európai uniós forrás terhére el nem számolható költség – az Uniós fejlesztések fejezetbe tartozó fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználásának rendjéről szóló 549/2013. (XII. 30.) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdés b) pontja alapján – az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (a továbbiakban: IKOP) hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával kerüljön finanszírozásra,
1.3. egyetért a projekt támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával,
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: azonnal
1.4. a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.12.6. pontja alapján hozzájárul a projekt tekintetében a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.12.1. pontjában meghatározott költségek ingatlanvásárlás költségtípusra történő – a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.3.6.4. pontja szerinti mértéket meghaladó mértékű – átcsoportosításához,
1.5. felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy tegye meg a szükséges intézkedéseket annak érdekében, hogy a projekt a 2021–2027 közötti európai uniós programozási időszakban is elszámolható legyen európai uniós forrás terhére,
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: 2021. december 31.
1.6. felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy az IKOP „TEN-T hálózat közúti elérhetőségének javítása” elnevezésű 4. prioritásának a Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében a 2014–2020 programozási időszakra vonatkozó indikatív támogatási keretösszegekről, valamint a kötelezettségvállalási szükségletről szóló 1152/2020. (IV. 14.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:42 mezője szerinti maximális kötelezettségvállalási szintet meghaladó többletkötelezettség-vállalására kizárólag a teljes forrásfelhasználás céljából tegyen javaslatot, és az IKOP zárását megelőzően gondoskodjon a teljes forrásfelhasználáshoz nem szükséges projektek szakaszolásáról, vagy más uniós programok terhére történő átforgatásáról.
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: 2023. december 31.
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
3.1
4.2
5.3
1. melléklet az 1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Projekt |
Projekt megnevezése |
Támogatást igénylő neve |
Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete |
Változás |
Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után |
Projekt összköltsége |
Projekt rövid bemutatása |
||||||||||||
2. |
Projekt támogatási intenzitása |
IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege |
Projekt részére a XIX. Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás |
|||||||||||
3. |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA (forint) |
Az EU felé el nem számol- |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA (forint) |
Az EU felé el nem számolható költségek (forint) |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA |
Az EU felé el nem számolható költségek |
|||||||||||
4. |
IKOP-4.1.0-15- |
83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény- |
90% |
11 016 783 814 |
1 224 087 090 |
2 878 578 997 |
0 |
+6,31% |
+76 895 643 782 |
+2 144 170 182 |
+24 902 779 209 |
+13 192 701 626 |
96,31% |
87 912 427 596 |
3 368 257 272 |
27 781 358 206 |
13 192 701 626 |
132 254 744 700 |
Győr és Pápa között főút kiépítése a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításával, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő előkészítése és fejlesztése. |
A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
A 4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
Az 5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás