• Tartalom

1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozat

1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozat

az IKOP-4.1.0-15-2016-00003 azonosító számú („83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése című”) projekt megvalósításához szükséges forrás biztosításáról, forrásszerkezetének módosításáról, valamint az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról

2020.08.01.

1. A Kormány

1.1. a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet] 44/C. § (4) bekezdése alapján egyetért az IKOP-4.1.0-15-2016-00003 azonosító számú, „83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése” című projekt (a továbbiakban: projekt) forrásszerkezetének 1. melléklet szerinti módosításával,

1.2. egyetért azzal, hogy a projekt tekintetében az 1. mellékletben foglalt táblázat M:4 mezőjében szereplő, összesen legfeljebb 13 192 701 626 forint összegű, európai uniós forrás terhére el nem számolható költség – az Uniós fejlesztések fejezetbe tartozó fejezeti kezelésű előirányzatok felhasználásának rendjéről szóló 549/2013. (XII. 30.) Korm. rendelet 6. § (1) bekezdés b) pontja alapján – az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program (a továbbiakban: IKOP) hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával kerüljön finanszírozásra,

1.3. egyetért a projekt támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával,

Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter

Határidő: azonnal

1.4. a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.12.6. pontja alapján hozzájárul a projekt tekintetében a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.12.1. pontjában meghatározott költségek ingatlanvásárlás költségtípusra történő – a 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 5. melléklet 3.3.6.4. pontja szerinti mértéket meghaladó mértékű – átcsoportosításához,

1.5. felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy tegye meg a szükséges intézkedéseket annak érdekében, hogy a projekt a 2021–2027 közötti európai uniós programozási időszakban is elszámolható legyen európai uniós forrás terhére,

Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter

Határidő: 2021. december 31.

1.6. felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy az IKOP „TEN-T hálózat közúti elérhetőségének javítása” elnevezésű 4. prioritásának a Gazdaságvédelmi Akcióterv keretében a 2014–2020 programozási időszakra vonatkozó indikatív támogatási keretösszegekről, valamint a kötelezettségvállalási szükségletről szóló 1152/2020. (IV. 14.) Korm. határozat 2. mellékletében foglalt táblázat E:42 mezője szerinti maximális kötelezettségvállalási szintet meghaladó többletkötelezettség-vállalására kizárólag a teljes forrásfelhasználás céljából tegyen javaslatot, és az IKOP zárását megelőzően gondoskodjon a teljes forrásfelhasználáshoz nem szükséges projektek szakaszolásáról, vagy más uniós programok terhére történő átforgatásáról.

Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter

Határidő: 2023. december 31.

2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.

3.1

4.2

5.3

1. melléklet az 1464/2020. (VII. 30.) Korm. határozathoz

 

A

B

C

D

E

F

G

H

I

J

K

L

M

N

O

P

Q

R

S

T

1.

Projekt
azonosító száma

Projekt megnevezése

Támogatást igénylő neve

Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete

Változás

Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után

Projekt összköltsége
(forint)

Projekt rövid bemutatása

2.

Projekt támogatási intenzitása

IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege
(forint)

Projekt részére a XIX. Fejezet Integrált Közlekedésfejlesztési OP (IKOP) előirányzatának (a továbbiakban: IKOP-előirányzat) hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

Projekt támogatási intenzitása

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege
(forint)

Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

Projekt támogatási intenzitása

Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege
(forint)

Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozása terhére biztosítandó forrás

3.

Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege
(forint)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA (forint)

Az EU felé el nem számol-
ható költségek
(forint)

Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege
(forint)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA (forint)

Az EU felé el nem számolható költségek (forint)

Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege
(forint)

Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA
(forint)

Az EU felé el nem számolható költségek
(forint)

4.

IKOP-4.1.0-15-
2016-00003

83. sz. főút M1-Pápa közötti szakasz fejlesztése, települések elkerülése

NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvény-
társaság

90%

11 016 783 814

1 224 087 090

2 878 578 997

0

+6,31%

+76 895 643 782

+2 144 170 182

+24 902 779 209

+13 192 701 626

96,31%

87 912 427 596

3 368 257 272

27 781 358 206

13 192 701 626

132 254 744 700

Győr és Pápa között főút kiépítése a pápai repülőtéri bekötőút megvalósításával, valamint a győri bevezető szakasz főútként történő előkészítése és fejlesztése.

1

A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

2

A 4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

3

Az 5. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére