1523/2020. (VIII. 14.) Korm. határozat
1523/2020. (VIII. 14.) Korm. határozat
a 2021–2027 közötti európai uniós programozási időszak kötöttpályás közlekedési projektjeinek előkészítéséhez szükséges átcsoportosításról és az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének megállapításáról szóló 1247/2016. (V. 18.) Korm. határozat módosításáról
1. A Kormány
a) egyetért az IKOP-2.1.0-15-2017-00036 azonosító számú, „Püspökladány–Debrecen vasútvonal korszerűsítése, Debrecen állomás részleges átépítésének előkészítése és Szajol–Debrecen vasútvonalon ETCS2 vonatbefolyásoló rendszer kiépítése” című projekt (a továbbiakban: projekt) műszaki tartalmának módosításával, valamint támogatásának csökkentésével, az 1. melléklet szerint,
b) egyetért az Ebes–Debrecen vasútvonal korszerűsítése, Szajol–Debrecen vasútvonalon ETCS vonatbefolyásoló rendszer telepítésének előkészítése és kiépítése második nagyprojekt támogatási kérelmének az Európai Bizottsághoz történő benyújtásával,
c) egyetért a projekt támogatási szerződésének 1. melléklet szerinti módosításával,
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: 2020. szeptember 30.
d) egyetért
da) a BFK Budapest Fejlesztési Központ Nonprofit Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: BFK Nonprofit Zrt.) vasúti infrastruktúra fejlesztési projektek előkészítése,
db) a Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő Részvénytársaság vasúti infrastruktúra fejlesztési projektek előkészítése,
dc) a Győr-Sopron-Ebenfurti Vasút Zártkörűen Működő Részvénytársaság vasúti infrastruktúra fejlesztési projektek előkészítése, valamint
dd) a MÁV Magyar Államvasutak Zártkörűen Működő Részvénytársaság vasúti infrastruktúra fejlesztési projektek előkészítése
projektek (a továbbiakban együtt: előkészítési projektek) megvalósításával az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének 2. melléklet szerinti módosítása alapján,
e) egyetért az előkészítési projektek támogatási szerződéseinek az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program éves fejlesztési keretének 2. melléklet szerinti módosítása alapján – a BFK Nonprofit Zrt. érintettsége esetén a Miniszterelnökséget vezető miniszter egyetértésével – történő megkötésével;
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Miniszterelnökséget vezető miniszter
Határidő: 2020. október 31.
f) felhívja az innovációért és technológiáért felelős minisztert, hogy amennyiben nem szükséges az Integrált Közlekedésfejlesztési Operatív Program teljes forrásfelhasználásához, abban az esetben gondoskodjon az előkészítési projektek rendelkezésre álló támogatási kereten felüli, 22 700 000 000 forint összegű többletkötelezettség-vállalásának a 2021–2027 közötti európai uniós programozási időszak forrásai terhére történő haladéktalan átforgatásáról és elszámolásáról, amint erre a vonatkozó európai uniós szabályozás lehetőséget biztosít.
Felelős: innovációért és technológiáért felelős miniszter
Határidő: 2023. december 31.
2. Ez a határozat a közzétételét követő napon lép hatályba.
3.1
4.2
1. melléklet az 1523/2020. (VIII. 14.) Korm. határozathoz
|
A |
B |
C |
D |
E |
F |
G |
H |
I |
J |
K |
L |
M |
N |
O |
P |
Q |
R |
S |
T |
||
1. |
Projekt azonosító száma |
Projekt |
Támogatást igénylő neve |
Projekt eredeti támogatási intenzitása és forrásszerkezete |
Változás |
Projekt támogatási intenzitása és forrásszerkezete a módosítás után |
Projekt összköltsége |
Projekt rövid bemutatása |
||||||||||||||
2. |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt Integrált Közlekedés- |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatásának összege |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával biztosítandó forrás |
Projekt támogatási intenzitása |
Projekt IKOP keretében finanszírozandó támogatás összege |
Projekt részére az IKOP-előirányzat hazai társfinanszírozáson felüli felhasználásával biztosítandó forrás |
|||||||||||||
3. |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege (forint) |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA |
Az EU felé el nem számolható költségek (forint) |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege (forint) |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA |
Az EU felé el nem számolható költségek (forint) |
Megtérülő projektköltségre jutó központi költségvetési forrás összege |
Projekt le nem vonható, az EU felé el nem számolható ÁFA |
Az EU felé el nem számolható költségek (forint) |
|||||||||||||
4. |
IKOP-2.1.0-15- |
Püspökladány– |
NIF Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő zártkörűen működő |
98,55% |
117 767 250 000 |
1 732 750 000 |
32 437 233 000 |
1 500 000 000 |
98,55% |
-10 000 000 000 |
-147 133 435 |
2 739 726 027 |
0 |
98,55% |
107 767 250 000 |
1 585 616 565 |
29 697 506 973 |
1 500 000 000 |
140 550 373 538 |
Pályarekonstrukció Püspökladány–Debrecen és ETCS biztosítóberendezés telepítéses Szajol–Debrecen vasúti vonalszakaszokon. Cél a 160 km/órás sebesség bevezetése. |
2. melléklet az 1523/2020. (VIII. 14.) Korm. határozathoz3
A 3. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
A 4. pont a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
A 2. melléklet a 2010: CXXX. törvény 12. § (2) bekezdése alapján hatályát vesztette.
- Hatályos
- Már nem hatályos
- Még nem hatályos
- Módosulni fog
- Időállapotok
- Adott napon hatályos
- Közlönyállapot
- Indokolás