• Tartalom

234/2024. (VIII. 8.) Korm. rendelet

234/2024. (VIII. 8.) Korm. rendelet

a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség jogutód nélküli megszüntetéséről és közfeladatainak további ellátásáról

2024.08.09.

A Kormány

az Alaptörvény 15. cikk (3) bekezdésében meghatározott eredeti jogalkotói hatáskörében,

a 11. § tekintetében a köziratokról, a közlevéltárakról és a magánlevéltári anyag védelméről szóló 1995. évi LXVI. törvény 35/A. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján,

a 17. § tekintetében a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény 6. § (1) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján,

a 18–19. § tekintetében az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 109. § (1) bekezdés 15. pontjában kapott felhatalmazás alapján,

a 20–21. § tekintetében a Földmegfigyelési Információs Rendszerről, valamint ezzel összefüggésben egyes törvények módosításáról szóló 2021. évi CXLIV. törvény 8. § (2) bekezdésében kapott felhatalmazás alapján,

az Alaptörvény 15. cikk (1) bekezdésében meghatározott feladatkörében eljárva a következőket rendeli el:

1. § (1) A Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökség (a továbbiakban: KIFÜ) 2024. december 31. napjával, az államháztartásról szóló 2011. évi CXCV. törvény 11. § (7) bekezdése alapján – egyes feladatainak az e rendeletben meghatározott átadását követően – jogutód nélkül megszűnik.

(2) A KIFÜ eszközállománya és vagyonelemei 2025. január 1-jétől – az e rendeletben meghatározott kivételekkel – a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő Zártkörűen működő Részvénytársaság közvetlen kezelésébe kerülnek.

(3) A KIFÜ irattári anyagát – az e rendeletben meghatározott kivételekkel – a Miniszterelnöki Kabinetirodánál kell elhelyezni és megőrizni, majd a dokumentummegőrzési felelősség elteltével az irattári anyag maradandó értékű részét az illetékes közlevéltárban kell elhelyezni.

2. § (1) Az európai uniós forrásból finanszírozott, folyamatban lévő pályázatok, valamint a folyamatban lévő, fenntartási vagy iratmegőrzési kötelezettséggel terhelt projektek tekintetében – azok végrehajtásának állapotától függetlenül – a KIFÜ e pályázatokkal és projektekkel összefüggő közfeladatait 2025. január 1-jétől jogutódként – a 3. § (2) bekezdése, a 4. § (2) bekezdése és a 7. § szerinti kivételekkel – a Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Korlátolt Felelősségű Társaság (a továbbiakban: DKF Kft.) látja el.

(2) Az egyéb forrásból finanszírozott, 2024. december 31. napján folyamatban lévő projektek vagy pályázatok esetében – a 3. és 4. § szerinti kivételekkel – a DKF Kft. a KIFÜ jogutódja.

(3) A KIFÜ jogutódja 2025. január 1-jétől a DKF Kft.

a) a szuperszámítógép-infrastruktúra és -ökoszisztéma (HPC) magyarországi fejlesztésével összefüggő, így a szuper-számítástechnikai infrastruktúra magyarországi fejlesztéséről szóló 1422/2020. (VII. 23.) Korm. határozat 1. és 6. pontja szerinti HPC fejlesztések és 4. pontja szerinti HPC Kompetencia Központ feladatok, valamint

b) az Európai nyílt tudományosadat-felhő (European Open Science Cloud), az Európai Nagy Teljesítményű Számítástechnika (EuroHPC), a Partnerség az európai fejlett számítástechnikáért (PRACE) együttműködésekkel, az Európai Bizottság Európai Bizottság Szélessávú kompetenciairoda hálózat (BCO Network) tagságával összefüggő és az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (2021–2027) (Connecting Europe Facility 2) tagállami feladatok

tekintetében.

3. § (1) A KIFÜ jogutódja 2025. január 1-jétől a NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: NISZ Zrt.)

a) a Tisztaszoftver Program keretében a köznevelés diákjai, tanárai, munkatársai és a köznevelési intézmények számára jogtiszta szoftverek díjmentes elérésének biztosításával összefüggő feladatok,

b) az Európai Kiberbiztonsági Ipari, Technológiai és Kutatási Kompetenciaközpontnak és a nemzeti koordinációs központok hálózatának a létrehozásáról szóló, 2021. május 20-i (EU) 2021/887 európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti, a kiberbiztonsági kompetenciaközösség számára kapcsolattartási pontként szolgáló nemzeti koordinációs központ feladatai,

c) az Oktatási Hivatal informatikai rendszereinek hardver- és szoftver-infrastruktúrájának üzemeltetésével kapcsolatos feladatok,

d) a Wigner Adatközpont kapacitások és folyamatban lévő fejlesztések, a Wigner Adatközpontban folyamatban lévő infrastrukturális és egyéb fejlesztések,

e) a helpdesk és ügyfélszolgálati jellegű tevékenységek, valamint

f) a külső szervezetek számára biztosított és üzemeltetett videokonferencia rendszer

tekintetében.

(2) Az (1) bekezdés szerinti feladatokkal, valamint a KIFÜ által ellátott, infrastruktúra-üzemeltetési feladatokkal összefüggő, folyamatban lévő vagy fenntartás alatt álló projektek vonatkozásában a KIFÜ helyébe jogutódként 2025. január 1-jétől a NISZ Zrt. lép. E projektekkel összefüggő jogok és kötelezettségek a NISZ Zrt.-t illetik meg, illetve terhelik. Az e § szerinti jogutódlással érintett projektek felsorolását az 1. melléklet tartalmazza.

4. § (1) A KIFÜ jogutódja 2025. január 1-jétől a Pro-M Professzionális Mobilszolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: Pro-M Zrt.)

a) a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési (NIIF) Programmal és a Sulinet szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok, ideértve valamennyi, a Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Programról szóló 5/2011. (II. 3.) Korm. rendelet szerinti feladatot,

b) a köznevelés és a szakképzés valamennyi feladatellátási helye számára a digitális oktatáshoz szükséges sávszélességű szupergyors interneteléréshez és az épületen belüli WiFi-hálózat biztosításához kapcsolódó feladatok,

c) hálózatüzemeltetéshez kapcsolódó támogató informatikai rendszerek működtetésével – különösen az Intézményi Információs Rendszerhez kapcsolódó feladatok,

d) az Oktatási Hivatal részére nyújtott hálózati és kapcsolódó szolgáltatások nyújtásával összefüggő feladatok,

e) a nemzeti kutatási és oktatási hálózat (NREN) üzemeltetésével és az európai tudományos, kutatási, oktatási és innovációs együttműködést megvalósító GÉANT közösségben való nemzeti képviselettel kapcsolatos feladatok, valamint

f) a magyar kutatási és felsőoktatási hálózat (HBONE) működtetésével és fejlesztésével kapcsolatos feladatok

tekintetében.

(2) Az (1) bekezdés szerinti feladatokkal, valamint a KIFÜ által ellátott, hálózatüzemeltetési és kompetenciafejlesztési feladatokkal összefüggő, folyamatban lévő vagy fenntartás alatt álló projektek vonatkozásában a KIFÜ helyébe jogutódként 2025. január 1-jétől a Pro-M Zrt. lép. E projektekkel összefüggő jogok és kötelezettségek a Pro-M Zrt.-t illetik meg, illetve terhelik. Az e § szerinti jogutódlással érintett projektek felsorolását a 2. melléklet tartalmazza.

5. § A közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény 5. §-a szerinti ellenőrzési és végrehajtási feladatok tekintetében 2025. január 1-jétől a KIFÜ jogutódja a DMÜ Zrt.

6. § A KIFÜ helyébe jogutódként 2025. január 1-jétől az IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: IdomSoft Zrt.) lép a „HulladékRadar applikáció és háttéradatbázis továbbfejlesztésével, a rendszer interfészeinek kialakításával, működtetésével, adatfeldolgozás automatizálási feladatainak kialakításával összefüggő feladatok elvégzése (HulladékRadar)” projekt tekintetében.

7. § A KIFÜ helyébe jogutódként 2025. január 1-jétől a Lechner Tudásközpont Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság lép a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2017-00050 azonosító számú „Földmegfigyelési Információs Rendszer (FIR) földmegfigyelési adatinfrastruktúra és szolgáltatások kialakítása” projekt tekintetében.

8. § (1) A 2–7. § szerinti jogutódlás keretében az átkerülő feladatokkal (e § alkalmazásában a továbbiakban: Feladatok) összefüggő eszközállomány és vagyonelemek, a Feladatok ellátásával kapcsolatban a KIFÜ mint jogelőd által megszerzett szerzői vagyoni jogok, forráskódok és licencek, valamint a feladattal összefüggő szerződések és kapcsolódó dokumentumok, továbbá a KIFÜ által a Feladatokkal összefüggő feladatkörökben foglalkoztatott közalkalmazottak és munkavállalók 2025. január 1-jétől a 2–7. §-ban meghatározott jogutód társasághoz (a továbbiakban: Jogutód) kerülnek.

(2) A 2–7. § szerinti jogutódlás kiterjed a Feladatok ellátásával összefüggő valamennyi jogviszonyra, így különösen

a) a vagyoni jogokra és kötelezettségekre,

b) a Feladatok ellátásával kapcsolatban kötött szerződésekből eredő jogokra, befejezetlen beruházásokra, készletekre, követelésekre, a feladatellátáshoz kapcsolódó támogatásokra és kötelezettségekre, valamint

c) a Feladatokat ellátó közalkalmazottakkal és munkavállalókkal fennálló jogviszonyra.

(3) A Feladatokhoz kapcsolódó vagyoni jogok és kötelezettségek, eszközökhöz kapcsolódó vagyonkezelői jogok és kötelezettségek, valamint a szerződésekből eredő jogok, befejezetlen beruházások, készletek, követelések és a feladatellátáshoz kapcsolódó támogatások, valamint a szerződésekből eredő kötelezettségek a szerződésben részes további fél hozzájárulása nélkül 2025. január 1-jével ellenérték nélkül átszállnak a Jogutódra úgy, hogy a 2024. december 31-ig történő teljesítéseket, elszámolásokat és azokból adódó kifizetéseket a KIFÜ teljesíti, és az ezen kívüli további Feladatokhoz kapcsolódó valamennyi, szerződésen alapuló jogviszonyban 2025. január 1. napjától a KIFÜ helyébe a Jogutód lép.

(4) A Feladatokkal kapcsolatban folyamatban lévő közbeszerzési és beszerzési eljárásokban 2025. január 1. napján a KIFÜ helyébe a Jogutód lép.

(5) A Feladatokkal kapcsolatban folyamatban lévő közigazgatási hatósági eljárásokban, peres és nemperes eljárásokban a KIFÜ helyébe 2025. január 1. napjával a Jogutód lép, és az ezen eljárásokban hozott határozatban megállapított jogosultság vagy kötelezettség a Jogutódot illeti meg vagy terheli. A Jogutód az átvételt követően haladéktalanul gondoskodik a fél személyében történő változás eljárásban történő bejelentéséről.

(6) A KIFÜ mint átadó munkáltató és a Jogutód mint átvevő munkáltató között a Feladatokkal összefüggő feladatkörökben foglalkoztatott közalkalmazottak jogviszonya tekintetében a 2025. január 1. napjával bekövetkező jogutódlásra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény 25/A–25/C. §-ának rendelkezései irányadóak.

(7) A KIFÜ mint átadó munkáltató és a Jogutód mint átvevő munkáltató között a Feladatokkal összefüggő feladatkörökben foglalkoztatott munkavállalók jogviszonya tekintetében a 2025. január 1. napjával bekövetkező jogutódlásra a munka törvénykönyvéről szóló 2012. évi I. törvény VI. Fejezetének rendelkezései irányadóak.

(8) A Feladatokkal összefüggésben e rendelet alapján átvett projektek tekintetében a Jogutód köteles megtenni a 2014–2020 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 272/2014. (XI. 5.) Korm. rendelet 89. § (3) bekezdése és a 2021–2027 programozási időszakban az egyes európai uniós alapokból származó támogatások felhasználásának rendjéről szóló 256/2021. (V. 18.) Korm. rendelet 162. § (3) bekezdése szerinti bejelentést a támogató felé. Az egyéb forrásból finanszírozott, 2024. december 31. napján folyamatban lévő projektek vagy pályázatok esetében a Jogutód az adott projektre vagy pályázatra vonatkozó szerződésben foglaltak szerint köteles eljárni a jogutódlás tekintetében.

(9) A KIFÜ mint átadó és a Jogutód mint átvevő egymással szerződést kötnek a Feladatok átadásának részletes feltételeiről legkésőbb 2024. szeptember 30-ig.

(10) 2024. december 31. napjával a KIFÜ tételes jegyzőkönyv felvétele mellett a Feladatok vonatkozásában az azokhoz kapcsolódó valamennyi iratot és adatot átadja, a feladatellátáshoz szükséges vagy azt előmozdító valamennyi adatbázishoz való hozzáférést biztosítja a Jogutód részére.

(11) A jogutódlás a KIFÜ-vel szemben fennálló követeléseket nem teszi lejárttá, és arra való hivatkozással szerződésszegési igényt, kártérítési igényt vagy biztosíték nyújtására vonatkozó igényt nem lehet érvényesíteni.

(12) 2025. január 1. napjától 2025. június 30. napjáig a Pro-M Zrt. üzemelteti a KIFÜ személyügyi nyilvántartásának archív rendszerét, valamint azokat az adatbázisokat és informatikai rendszereket, amelyek kettő vagy több Jogutód KIFÜ-től átvett feladatának ellátáshoz szükségesek.

9. § (1) Ez a rendelet – a (2) bekezdésben foglalt kivétellel – a kihirdetését követő napon lép hatályba.

(2) A 10–24. § 2025. január 1-jén lép hatályba.

10. § Hatályát veszti a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökségről szóló 268/2010. (XII. 3.) Korm. rendelet.

11. § Hatályát veszti a közfeladatot ellátó szervek iratkezelésének általános követelményeiről szóló 335/2005. (XII. 29.) Korm. rendelet 1. melléklet 41. pontja.

„9/A. A kiberbiztonsági kompetenciaközösség számára kapcsolattartási pontként szolgáló nemzeti koordinációs központ feladatainak ellátása

31/B. § (1) A Kormány az Európai Kiberbiztonsági Ipari, Technológiai és Kutatási Kompetenciaközpontnak és a nemzeti koordinációs központok hálózatának a létrehozásáról szóló, 2021. május 20-i (EU) 2021/887 európai parlamenti és tanácsi rendelet szerinti, a kiberbiztonsági kompetenciaközösség számára kapcsolattartási pontként szolgáló nemzeti koordinációs központ feladatainak ellátására a NISZ Zrt.-t jelöli ki.

(2) A NISZ Zrt. az (1) bekezdés szerinti feladatot közfeladatként, az 5. § (1) bekezdése szerinti közszolgáltatási szerződés keretében látja el.”

„37. § Ez a rendelet az Európai Kiberbiztonsági Ipari, Technológiai és Kutatási Kompetenciaközpontnak és a nemzeti koordinációs központok hálózatának a létrehozásáról szóló, 2021. május 20-i (EU) 2021/887 európai parlamenti és tanácsi rendelet végrehajtásához szükséges rendelkezést állapít meg.”

(3) A 346/2010. (XII. 28.) Korm. rendelet 3. § (2) bekezdésében a „Részvénytársaság” szövegrész helyébe a „Részvénytársaság (a továbbiakban: NISZ Zrt.)” szöveg lép.

13. § (1) A Nemzeti Információs Infrastruktúra Fejlesztési Programról szóló 5/2011. (II. 3.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 5/2011. (II. 3.) Korm. rendelet] 2. § (2) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép, és a § a következő (3) bekezdéssel egészül ki:

„(2) A Fejlesztési Programot a miniszter a Pro-M Professzionális Mobilszolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság (a továbbiakban: Pro-M Zrt.) útján, a kormányzati célú hálózatokról szóló kormányrendelet alapján kötött közszolgáltatási szerződés keretében, a (3) bekezdésben meghatározott szolgáltató bevonásával működteti.

(3) A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság a központosított informatikai és elektronikus hírközlési szolgáltatásokról szóló kormányrendelet alapján kötött közszolgáltatási szerződés keretében

a) ellátja a Fejlesztési Programhoz kapcsolódó géptermi infrastruktúra-tervezési, -fenntartási feladatokat, és

b) géptermi infrastruktúra szolgáltatásokat nyújt a kutatási és oktatási intézményrendszerbe nem tartozó, 1. § szerinti szervezeteknek.”

(2) Az 5/2011. (II. 3.) Korm. rendelet 5/D. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„5/D. § A felhasználó kérelmére a Pro-M Zrt.-nek a felhasználóra vonatkozó költségvetési fejezetet irányító szerv egyetértésével tett előterjesztésére az 5/A. §-ban foglalt kötelezettség vagy annak egy része alól a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló törvény szerinti digitális szolgáltatások felügyelete határozott időtartamú, legfeljebb 1 évre szóló egyedi felmentést adhat.”

a) 5. § (2) bekezdésében és 5/A. § (2) bekezdésében a „KIFÜ” szövegrész helyébe a „Pro-M Zrt.” szöveg,

b) 5/C. § (1) bekezdésében, 5/C. § (2) bekezdésében, 5/C. § (3) bekezdésében és 5/C. § (5) bekezdésében a „KIFÜ” szövegrészek helyébe a „Pro-M Zrt.” szöveg,

c) 5/B. § (3) bekezdésében a „KIFÜ, valamint a számára hálózat használatot biztosító többségi állami tulajdonban álló, vagy többségi állami tulajdonban álló gazdálkodó szervezet 100%-os tulajdonában álló nyilvános hírközlési szolgáltató,” szövegrész helyébe a „Pro-M Zrt. és a 2. § (3) bekezdése szerinti szolgáltató” szöveg

lép.

15. § Hatályát veszti az 5/2011. (II. 3.) Korm. rendelet

c) 6. §-a,

16. § Hatályát veszti a Digitális Jólét Program végrehajtásával összefüggő egyes feladatokról, valamint a Kormányzati Informatikai Fejlesztési Ügynökségről szóló 268/2010. (XII. 3.) Korm. rendelet módosításáról szóló 127/2017. (VI. 8.) Korm. rendelet

b) 4. §-a,

c) 6. §-a.

17. § A közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvényben foglalt kötelezettségek teljesítése ellenőrzésének részletes szabályairól szóló 162/2019. (VII. 5.) Korm. rendelet 1. §-a helyébe a következő rendelkezés lép:

„1. § A Kormány a közszférabeli szervezetek honlapjainak és mobilalkalmazásainak akadálymentesítéséről szóló 2018. évi LXXV. törvény (a továbbiakban: Törvény) 5. §-a szerinti ellenőrzési és végrehajtási feladatokat a digitális államról és a digitális szolgáltatások nyújtásának egyes szabályairól szóló törvény szerinti digitális szolgáltatások felügyelete (a továbbiakban: ellenőrző szervezet) látja el, amely a feladatainak ellátásába bevonhatja az IdomSoft Informatikai Zártkörűen Működő Részvénytársaságot.”

18. § Az e-közigazgatással, informatikával, valamint infokommunikációs infrastruktúrával kapcsolatos fejlesztési programok keretében megvalósuló projektek megvalósításáról és a Digitális Kormányzati Fejlesztés és Projektmenedzsment Kft. kijelöléséről szóló 684/2020. (XII. 28.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 684/2020. (XII. 28.) Korm. rendelet] 3. § (2) bekezdés e) és f) pontja helyébe a következő rendelkezések lépnek, és a bekezdés a következő g)–l) ponttal egészül ki:

(A Társaság)

„e) ellátja szuperszámítógép-infrastruktúra és -ökoszisztéma (HPC) magyarországi fejlesztésével összefüggő, így a szuper-számítástechnikai infrastruktúra magyarországi fejlesztéséről szóló 1422/2020. (VII. 23.) Korm. határozat 1. és 6. pontja szerinti HPC fejlesztések és 4. pontja szerinti HPC Kompetencia Központ feladatokat,
f) ellátja az Európai Bizottság Szélessávú kompetenciairodák (BCO-k) hálózatában a tagságból eredő feladatokat,
g) ellátja Magyarország képviseletét az Európai nyílt tudományosadat-felhő (European Open Science Cloud), az Európai Nagy Teljesítményű Számítástechnika (EuroHPC), a Partnerség az európai fejlett számítástechnikáért (PRACE) együttműködésekben, és koordinálja az e tárgykörben meglévő kapcsolatokat,
h) ellátja az Európai Hálózatfinanszírozási Eszköz (2021–2027) tagállami feladatait,
i) a feladatai ellátása érdekében együttműködik a minisztériumokkal és a feladatellátásban érintett egyéb szervezetekkel, intézményekkel,
j) javaslattal él a digitális közszolgáltatások határokon átnyúló együttműködésének és interoperabilitásának fokozása érdekében,
k) döntés-előkészítő dokumentumok megalkotásával innovatív digitális technológiák, megoldások, valamint innovatív ökoszisztémák kutatását és létrehozását támogatja, valamint
l) ellátja mindazon további feladatokat, amelyeket jogszabály vagy a Kormány egyedi döntése részére meghatároz.”

20. § A Földmegfigyelési Információs Rendszerről szóló törvény végrehajtásáról és a kereskedelmi űrfelvétel beszerzések központosított közbeszerzési rendszeréről, valamint ezzel összefüggésben egyes kormányrendeletek módosításáról szóló 769/2021. (XII. 23.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 769/2021. (XII. 23.) Korm. rendelet] 3. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:

„(3) A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság látja el

a) a FIR hardver eszközeinek informatikai üzemeltetését a Kormányzati Adatközpont működéséről szóló 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet [a továbbiakban: 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet] szerinti KAK Hoszting szolgáltatás keretében,

b) a FIR rendszer virtuális környezetének üzemeltetését a 467/2017. (XII. 28.) Korm. rendelet szerinti KAK Felhő szolgáltatás keretében.”

Orbán Viktor s. k.,

miniszterelnök

1. melléklet a 234/2024. (VIII. 8.) Korm. rendelethez

A NISZ Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság részére átadásra kerülő projektek

1. az EFOP-3.2.15-VEKOP-17-2017-00001 azonosító számú „A köznevelés keretrendszeréhez kapcsolódó mérési-értékelési és digitális fejlesztések, innovatív oktatásszervezési eljárások kialakítása, megújítása” projekt

2. a GINOP-3.3.1-16-2016-00001 azonosító számú „Közösségi internet hozzáférési pontok fejlesztése, szolgáltatási portfóliójuk bővítése” projekt

3. a 62252-3/2018. azonosító számú „Nemzeti Sportinformációs Rendszer (NSR) bevezetésének sportágazati implementációs vizsgálata és támogatása” projekt

4. a GINOP-3.1.1-VEKOP-15-2016-00001 azonosító számú „Oktatási intézmények és IKT vállalkozások közötti együttműködés ösztönzése és támogatása” projekt

5. a GINOP-3.1.6-20-2021-00001 azonosító számú „Digitális élményközpontok hálózatának további fejlesztésének központi minőségbiztosítása” projekt

6. a DMÜ/311-2/2022 azonosító számú „A KAP okos falu (smart village) stratégiához kapcsolódó településszonda és technológiai, illetve digitális települési jövőkép módszertan kialakításához és eljárásrendhez kapcsolódó folyamattervezés, a DJN által biztosított közfeladatellátás, az ökoszisztéma építés, továbbá a Széchenyi Terv Plusz operatív programokhoz kapcsolódó feladatok ellátása” projekt

2. melléklet a 234/2024. (VIII. 8.) Korm. rendelethez

A Pro-M Professzionális Mobilszolgáltató Zártkörűen Működő Részvénytársaság részére átadásra kerülő projektek

1. a GINOP-3.4.2-VEKOP-15-2016-00001 azonosító számú „Intézmények hálózati hozzáféréseinek, kapcsolatainak fejlesztése” projekt

2. a GINOP-3.4.3-VEKOP-15-2016-00001 azonosító számú „Kormányzati hálózatok konszolidációja, kapacitásainak, teljesítményének növelése” projekt

3. a GINOP-3.4.5-VEKOP-16-2017-00001 azonosító számú „Kormányzati hálózatok konszolidációja, kapacitásainak, teljesítményének növelése és intézmények hálózati hozzáféréseinek, kapcsolatainak fejlesztése” projekt

4. a GINOP-3.4.6-17-2017-00001 azonosító számú „Köznevelési és szakképzési intézmények vezetékes és vezeték nélküli hálózati fejlesztései” projekt

5. az EFOP-3.2.4-16-2016-00001 azonosító számú „Digitális kompetencia fejlesztése” projekt

6. a GINOP-6.1.2-15-2015-00001 azonosító számú „Digitális szakadék csökkentése” projekt

7. a VEKOP-8.5.4-17-2017-00001 azonosító számú „A digitális munkaerő-piaci kompetenciák fejlesztése a Közép-Magyarországi Régióban” projekt

8. az 1010812470- „2020-2.1.1-ED-2023-00286 azonosító számú „QCIHungary2024” projekt, a KÁF/392/2/2023 azonosító számú SZPI önerő pályázattal, valamint

9. az 101100680 azonosító számú „GN5-1” projekt

  • Másolás a vágólapra
  • Nyomtatás
  • Hatályos
  • Már nem hatályos
  • Még nem hatályos
  • Módosulni fog
  • Időállapotok
  • Adott napon hatályos
  • Közlönyállapot
  • Indokolás
Jelmagyarázat Lap tetejére